Green Girl Double or nothing maska- recenzija

Posted by Dear Skin at 01:32




U posljednje vrijeme, koža mi je strahovito nestašna- T zona se masti, obrazi zatežu ko ludi.
Posljedica je vrtlog stresa u koji sam nedavno upala i koji se odražava na moju kožu.
Kada bih birala proizvod koji me najviše oduševio u prirodnoj i aroma kozmetici koju u posljednje vrijeme dosta testiram i otkrivam, svakako bi bila maska za lice Double or nothing :)

Nisam sigurna zašto je GG nazvala ovaj proizvod maskom,da se mene pita zvao bi se elixir za kožu.

Dolazi nam u dva dijela ,plavoj i smeđoj bočici po 30 ml svaka.

Proizvod je namijenjen suhoj , dehidriranoj koži, no moje mišljenje je da i masna koža može uživati u ovom proizvodu, jer je napravljena od nekomedogenih sastojaka.

Plavi dio dua sastoji se od gelaste tekućine , koja je prilično vodenasta, tako osvježavajuća, posebno jer se drži u hladnjaku, mirisa po svježim krastavcima.
Uživam u ovoj komponenti maske jer zaista daje hidrataciju  i često ju koristim samu za sebe.


Sastojci su : hidrolat bušina, hijaluronska kiselina i ekstrakt krastavca .

Drugi dio proizvoda, u smeđoj bočici nalazi se gusto tamno žuto ulje, zapravo mješavina ulja.
Vjerujem da svi znate moje bježanje od ulja, no ovo  je zaista divno. Apsolutno je nekomedogeno ( spominjem to stalno jer je meni to najvažnije :D), prilično se brzo upija i prodire u kožu.
Ali..ono što mene najviše privlači je - miris! Miris ovog dijela maske je meni osobno tako divan, tako umirujuć, a moram priznati i pomalo afrodizijački,  hihihii.
Saznala sam da je to ulje palmarose :)

Palmarosa- I 'm in love <3

 Sastojci su : biljna ulja avokada,argan, marelica, nar i suncokret, eterično ulje palmarose i vitamin E.

Daljni postupak korištenja je prema vlastitoj želji: u dlan ukapate djelove u količini koja Vam najviše odgovara. Ja najčešće stavim dvije trećine plave bočice i jednu trećinu smeđe.

Kao što vidite na slici, komponente se ne pomiješaju same, već ih prstom ili trljajući dlan o dlan pomiješate i nanesete na lice. Ja mažem od lica, dekolte, potiljka, vrata..apsolutno sve i osjećam kako mi regenerira kožu.

Maska se vrlo brzo upije, no ipak ju koristim za noćnu njegu , jer užitak koji mi pruža želim da ostane tokom noći.
Na slici možete vidjeti količinu koju sam utrljala na šaku ruke i koja je za koju minutu suha, ne masna.


Ovaj divan i inovativan proizvod mi je nažalost pri kraju, trajao mi je točno tri mjeseca , dok mu je rok upotrebe četiri mjeseca pod uvjetom da se drži u hladnjaku.

Cijena: 60 ml = 160,00 kn što je po meni potpuno opravdano i vjerojatno vrijedi i puno više s obzirom na dobrobit za kožu, kvalitetne sastojke , odličan izum te kvalitetnu ambalažu.

I za kraj, moja koža lica, vrata i dekoltea namazana Double or nothing maskom, divan sjaj, regenerirana koža, hidratacija i do 8 sati.
Bravo Green Girl !


Drage moje, jeste li probale ovu masku? S obzirom na moje oduševljenje Palmarosom, imate li kakav recept plus, savjet?

81 komentari:

  1. Zvuči i izgleda odlično, zaista detaljna recenzija! Koristiš ju svaki dan ?

    I baš ti je lijepa koža .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako kad, dogodi se da ju koristim para dana za redom, a onda se dogodi da ju koristim par puta tjedno.
      Kada osjetim da mi treba.
      Hvala :))

      Izbriši
  2. Prekrasno izgledaš! Vidiš da i prirodna kozmetika može imati svoje čari! :D Drago mi je da si otkrila ovaj eliksir.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lenka :))

      Slažem se, prirodna kozmetika je zaista čarobna, samo treba naći što nam odgovara :)

      Izbriši
  3. Ovo mi je bas zanimljivo izgledalo prvi put kad sam videla da je pominjes. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako zanimljiv proizvod , a prije svega blagotvoran za kožu :)

      Izbriši
  4. Ovu masku imam na WL :)

    Odlično izgledaš!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajme, kako si lijepa <3

    OdgovoriIzbriši
  6. koza ti izgleda savrseno! kao da si full nasminkana. mislim da cu morati da porucim nesto cim dodjem u hrvatsku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Na fotografiji imam samo bronzer na obrazima bez kojeg ne mogu i maskaru :))

      Svakako kontaktiraj GG, vrlo je ljubazna i sve radi individualno, vjerujem da će ti napraviti najbolju kombinaciju za tebe :)

      Izbriši
  7. Već mi je na wish listi! Uz još nekoliko proizvoda. No odlučila sam prvo potrošiti što imam, pa onda tek ići u nabavku.
    Nisam komentirala post za humanitarnu prodaju. Pregledala sam svoju kozmetiku no nisam ništa našla, tako da se veselim sudjelovanju kupivši nešto.
    Drži se i nastavi nam pisati.
    :*
    memorysun

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala memorysun :)

      Ne brini, velika pomoć će biti naravno , kupnja proizvoda ukoliko vam se nešto svidi :)

      A GG imaj u vidu svakako kada potrošiš zalihe , sigurna sam da možeš nešto naći za sebe :)

      Izbriši
  8. Baš je lijepo čitati da je tako dobro. Mene su njeni proizvodi oduševili i polako se prebacujem na sve te prirodne stvari. Usput, jako svježe izgledaš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, ja sam apsolutno funkcionirala kao ti, evo, polako ali sigurno , prebacujem se na prirodnu kozmetiku a pri tome mi je jako važno da ih radi stručna osoba.

      Hvala ti na komplimentu :)

      Izbriši
  9. Odlicna recenzija,odmah sam se razveselila kad sam vidjela novi post i to jos i mojoj omiljenoj prirodnoj kozmetici:))
    A ti mi draga,diiiiiiivno izgledas,prekrasna si,bas nekako zracis!vidis kako je dobra nasa prirodna kozmetika!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Zasad kombiniram prirodno i konvecionalno, svakako očekuj još recenzija jer sam u fazi testiranja :)

      Izbriši
  10. u zadnje vrijeme mi koža divlja, mast plus napad akni na čeljusti, i onda mi dođe da svu preparativu zašiljim u smeće :D al onda se ovako nešto desi, vidim tvoju kožu koja se toliko trudiš i ulažeš u nju, i onda se još jednom uvjerim da se itekako isplati brinuti za nju. odlično izgledaš ženo, ko curičak!!! pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo se takve stvari i meni događaju često. Teško je naći neki balansirajući proizvod, ja gajoš uvijek tražim.
      A što se tiće akni na čeljusti, to ti na žalost nema veze s kozmetikom, provjeri jajnike i hormone.

      Hvala :))

      Izbriši
  11. Voljela bih ovo isprobati, zvuči obećavajuće:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Imam dosta njenih stvari i ovo je zaista odlično...ma ustvari teško mi je izdvojiti koji njen proizvod je najbolji, svi su mi super! Još nisam potrošila ovaj serum, koristim ga samo za noćnu njegu :)
    P.S. lijepo izgledaš Martina, natural look :)
    P.S2. Kad će biti recenzija Paul Mitchell šampona i tretmana za vlasište? planiram uzeti pa se veselim bilo kojoj povratnoj informaciji :) Thanks

    OdgovoriIzbriši
  13. Voljela bih ovo isprobati, zvuči obećavajuće:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu samo ponoviti: fenomenalan proizvod :)

      Izbriši
  14. Imam dosta njenih stvari i ovo je zaista odlično...ma ustvari teško mi je izdvojiti koji njen proizvod je najbolji, svi su mi super! Još nisam potrošila ovaj serum, koristim ga samo za noćnu njegu :)
    P.S. lijepo izgledaš Martina, natural look :)
    P.S2. Kad će biti recenzija Paul Mitchell šampona i tretmana za vlasište? planiram uzeti pa se veselim bilo kojoj povratnoj informaciji :) Thanks

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si i ti zadovoljna :)

      P.S. Hvala <3

      P.S.2 Nadam se uskoro, danas moram napisati dva vrlo zahtjevna posta, pa ću se onda slijedećih dana uhvatiti Paul Mitchell

      Izbriši
  15. Ovo sam cekala!!! Izgledas svjeze i preljepo :D Nadam se da ces uskoro pisati i o ostalim proizvodima od GG.pozz Marina

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga Dear Skin, hvala na svim savjetima koje dijeliš kao i na svakom postu. Pratim te zadnjih 2 mjeseca i stvarno si mi puno pomogla! Tvoj je blog poseban, prvi kojeg sam spremila u favorite i prvi kojeg otvorim uz jutarnju kavu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, zaista lijep komentar i vrlo sam sretna <3

      Izbriši
  17. Prekrasno izgledas!
    Ova kozmetika zvuči jako zanimljivo i da neman miljun stvari za potrošiti, sigurno bi nešto probala. Ja više ne znam ni sta mi paše, sve se poremetilo na ovoj vrućini :/. Od svega najviše volim 'prirodna' (i to je upitno koliko Su prirodna....:/ ) suha ulja za tilo nakon tusiranja, sve ostalo me nervira.
    Ps: loving bel argus!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga <3

      Upravo to, moja dosadašnja iskustva su bila loša i nanovo otkrivam čari ove kozmetike :)

      P.S. Eh što je oko sokolovo :D

      Izbriši
  18. Baš si zgodnička :)

    Nisam probala ovaj proizvod, ali intenzivno razmišljam da ga kupim, pogotovo sad nakon tvoje recenzije. Mislim da bi za moju suhu kožu dušu dalo :D

    Pitanje, jel stavljaš još kakvu kremu nakon maske ili ti je ona dovoljno hidratantna?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Ne, grijeh je preko ovog divnog proizvoda išta staviti, a i nema potrebe-

      Stavim samo 30-40 minuta prije nje C serum.

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru :) Definitivno ide na wish listu :D

      Izbriši
  19. Nisam probala, ali nakon tvoje recenzije - spremam se da probam!! Zvuči mi nevjerojatno,ali kako obožavam sve što GG napravi, vjerujem da je i ovo pun pogodak :) Jako mi je bitno da je nekomedogeno :D
    Nego, moram ti reći da mi predivno izgledaš, tako osvježeno i odmorno - baš nekako blistaš :) I ovo mi je najljepša tvoja fotka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Svakako preporučam jer znam da voliš dobre i djelotvorne stvari :)

      Izbriši
  20. super, baš djeluješ svježe :D
    drago mi je da na noktima imaš plavac, go girl :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, oko sokolovo :)) Bel-Argus moj jedini plavac i obožavam ga :))

      Hvala ti <3

      Izbriši
  21. Super zvuči! Koža ti predivno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Ovo stvarno vrišti "hidratacija" - ono glavno što mi treba i za što polako gubim nadu da ću pronaći u kremama. A ni ja ne tražim malo - tražim osjećaj kao da sam lice stavila pod vodu.

    Moj glavni problem s uljima je da me koža nakon njih zateže, ali to sigurno ovaj krastavac (obožavam) odlično rješava.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno super zamišljeno da svatko doda onu komponentu koliko mu treba, vrlo, vrlo hidratantno :)

      Izbriši
  23. Ovo je divno a ti na posljednjoj fotografiji jednostavno zračiš i predivna si! Uvjerena sam da će Green Girl biti zatrpana zahtjevima poslije ovog posta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da sam dobro recenzirala i da svatko tko se odluči, zna što dobiva ovim proizvodom i kako je meni odgovarao :)

      Izbriši
  24. Koža ti prekrasno izgleda! Baš blista :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Proizvod me je onako zainteresovao...ali tvoj ten i lice i izgled!!!!!! sada i ja zelim , ne samo GG vec sve sto koristite vas par blogerica!!!!
    Izgledas odmorno, sveze i uopste ti se ne vidi stres koji pominjes...Lana
    P.S. poslala ti mail....=)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Lana :)

      Nažalost, nisam dobila mail :(

      Izbriši
  26. Da samo još jednom čujem, odnosno pročitam komentar na bilo kojem blogu: "Ali ja nisam tako mlada i lepa" (bilo kod mene više od jednom), neće me mrzeti da dođem lično da ti izbacim iz glave tu neistinu. Ne laskam ti, ali imaš mnogo lepše lice od ogromnog broja devojka.<3

    OdgovoriIzbriši
  27. Koža ti izgleda WOW! Baš blistaš! :D Imam nekoliko GG proizvoda na listi, ali morat će čekati jesen jer nemam pojma kako bi to sve sad uklopila u svoju njgu lica. :D Jako me intrigira sad ova maska i vjerovatno ću je kupiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell :)

      Do jeseni ćeš potrošiti zalihe a onda u nabavku i pročavanje novih stvari :D

      Izbriši
  28. Čini se super proizvod. Nikako da nešto naručin od GG. Izgledaš super! :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Ovu recenziju smo čekali, a i tvoja blistavost na fotki stvarno dobro prezentira i prodaje proizvod. :-D Kupujem čim malo skrešem zalihe i potrošim već otvorene proizvode. Moram i ja napokon isprobati nešto od Green girl a ovo čudo mi se čini kao dobar odabir :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, ja sam zaista oduševljena ovim proizvodom, naravno, ima toga još što mi je super i ono što mi je malo manje ali o tome u idućim recenzijama :)

      Izbriši
  30. Koza ti je predivana...izgledas odlicno :)
    Steta sto nisam vidjala masku kod nas :/

    OdgovoriIzbriši
  31. Proizvod izgleda obečavajuće, ali kad uz njega staviš svoju sliku - nema mu bolje reklame! Dakle, draga Dear Skin, tko od tebe s ovakvim licem i osmjehom dobije pozitivnu recenziju naparvio je vrhunsku reklamu, za svoj očito vrhunski proizvod! Masku isprobavam, samo čekam da temp padne ispod 30, ovih dana ništa osim spf kreme jednostavno nema smisla. Žao mi i maskare :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahha,istina, po ovakvom vremenu, teško da nam išta u potpunosti odgovara, no bit će vremena za sve:)

      Hvala ti na komplimentu draga moja :)

      Izbriši
  32. Nisam probala, al vidim da na tebe blagotvorno djeluje :D jos malo pa cu i ja doc u napast probat stogod od tih prirodnih stvari :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako blagotvorno i lagano uplovljavam u ove prirodne vode :)

      Izbriši
  33. Ovo mi se čini super. Koža ti blista. <3

    OdgovoriIzbriši
  34. ne zelim biti zlocesta I zaista podrzavam kada si netko da truda I radi proizvode koje ljudi vole I pohvaljuju, ali sto me odbija kod GG jest to sto nema nikakvog certifikata, deklaracije.pazim sto stavljam na kozu pa se osjecam dosta nesigurno kada ustvari ne znam sto je u svim tim proizvodima I koliko je to nda to samim tim I sigurno :/

    OdgovoriIzbriši
  35. Nešto ću ti sad napisati o sebi, ja nisam u kozmetičkoj branši, apsolutno od nje nemam nikakve koristi, osim naravno troška ali znam jer sam radila par godina u tvrtki koja je punila i prodavala proizvode za kosu , kako se certifikati dobivaju, kako se printaju na osobnom kompjuteru itd.
    Stoga, meni osobno certifikat i deklaracija malo znači, kod mene nije bitna ni činjenica da li je nešto prirodno ili ne , već da li radi proizvod doista ono čemu služi i za što se deklarira.

    Nisam u tom prirodnom điru pa me ispravite ako griješim, no ako osoba koja koristi sirovine za svoje proizvode sa svim mogućim certifikatima i deklaracijama, kako onda finalni proizvod ne može biti isto??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U medjuvremenu sam kontaktirala gg I ostala ugodno iznenadjena strucnoscu, profesionalnoscu I otvorenom komunikacijom.Saznala sam sve o proizvodima sto me zanimalo tako da mi je odmah bilo lakse I osjecala sam se sigurnije glede proizvoda koje cu koristiti. Kupila sam par proizvoda, izmedju ostalih I double or nothing :) Tek pocinjem s upotrebom pa me zanima da li Vi to koristite I na podrucju oko ociju? Naime, imam tamne podocnjake, a ovo mi zvuci kao super proizvod I za kozu oko ociju, ali se bojim da maska nije 'prejaka'za to podrucje. Nadam se da cu biti zadovoljna s maskom koliko I Vi, ako ne I vise:)

      Izbriši
    2. Green Girl je draga osoba, uvijek spremna pomoći i savjetovati. Izuzetno stručna, vjeruj mi, i ja pazim kome dajem svoje povjerenje.

      Drago mi je da si se i sama uvjerila u to, a što se tice maske, ja ju ne stavljam oko ociju jer imam druge preparate , ali masku mozete slobodno nanositii oko ociju, ne sadrži ulja koja bi isušivala, stoga dapace.

      Nadam se da će te javiti nakon nekog vremena utiske:)

      Izbriši
    3. Hvala na odgovoru! Sretan rodjendan sa zakasnjenjem od jedne lavice I Martine drugoj lavici I Martini :) Inace ne pratim blogove, Vas je blog je prvi koji pratim I zaista ste super! Zanimljivi, azurni s odgovorima I novim postovima I puni korisnih savjeta I prijedloga.Na Vasu preporuku sam kupila Double or nothing I prerano je za dojmove, ali za sada mi jako odgovora jer primjecujem da 'olaksa' I omeksa kozu, predivan osjecaj, najradije ne bih kremu stavila nakon toga.Zelim Vam jos puno isprobane kozmetike, pozitivnih iskustava u istome te da nam jos dugo pisete ovaj drazesni blog :) Do citanja, Martina

      Izbriši
    4. Uuuu, obje smo lavice i obje Martine :)))

      Hvala i takodjer sretan rodjendan od srca !!

      Sto se tice maske, odnosno ovog proizvoda, ja ju cesto koristim bez kreme. Nemam potrebu stavljati jer mi sama dovoljno nahrani i omeksa kozu.

      Kako GG radi za svakoga individualno, sigurna sam da je napravila tako da Vam u potpunosti odgovara i da maska radi svoj posao.

      Hvala Vam na citanju i pohvalama <3

      Izbriši
    5. Inace ne koristim sredstva za samotamnjenje I onda se dogodi da Vi napisete recenziju sa guerlain sredstvom za samotamnjenje bas kad sam napokon odlucila isprobati nesto takvo :) Proizvod je divan, cak I da ne radi nista po pitanju boje (a radi), sam pogled na takvo pakiranje I vec mi je toplo oko srca :) Buduci da ste mi pomogli I otkrili super proizvode, navest cu par proizvoda koje koristim pa Vam mozda nesto zapne za oko.
      Pokusavam paziti sto nanosim na kozu pa uglavnom biram proizvode bez sulfata, parabena...
      Dezodorans-melvitini I od nuxa. Bez aluminijevih soli, parabena, mirisu divno (melvitin-po bilju, nuxe- meni po kokosu).
      Gel za tusiranje- caudalie des vignes.Bez sulfata, divan, senzualn miris, bas zenstven.
      Piling za tijelo-badem loccitane, blazi piling I ostavlja kozu jako mekanom.To je ujedno I jedini koji sam dosad koristila :)
      Kosa-John masters organics I Kevin Murphy samponi.Na zalost, jos nisam pronasla neki koji mi odgovara duze vrijeme :(
      Piling za lice-daily m.-znate da je savrsenstvo u pitanju pa da ne duljim ;)
      Kreme za oci-koristila sam power rich od dermalogice jer sam imala puuno borica I kza mi je bila drasticno suha I ova mi je krema spasila kozu i regenerirala. Sada je 'odrzavam' sa for your eyes only od gg.Jos trazim kremu za tamne podocnjake :(
      Sminku bas ne koristim I tu sam vjerna jane iredale proizvodima.
      Spomenula bih I primer od dermalogice.Inace ne koristim bas baze za sminku, ali ovo je predivno.Koza je zagladjena, sminka duze traje, a koza je mekana.
      Eto, toliko od mene.Nije nista posebno, ali je od srca I iskustva :)
      Pozdrav I do citanja

      Izbriši
  36. Te proizvodi za podizanje energije-cvjetni pelud, maticna mlijec I zelena glina :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da me jako iznenađuje koliko volimo istih stvari.
      Doduše, nisam isprobala Melvitin deodorans, Nuxe mi je bio odličan.
      Piling za tijelo od Loccitane savršen, koristim drugu tubu i jako ga volim. Caudalie gel za tuširanje sam isprobala kod prijateljice, odličan miris !

      Sto se tice Dermalogice, jako ju volim. Smatram da je linija age smart jedna od ucinkovitijih linija na trzistu kad su bore u pitanju.

      Upravo iz te linije imam primer o kojem pisete, stalno planirm recenziju za njega a nikako zavrsiti.

      S Jane Iredale nemam puno iskustva, cesto mi citateljice preporucuju njezin Amazing Base puder pa ga moram probati.
      JMO sampoi su fantasticni !!

      O pcelinjim proizvodima planiram napisati jedan poseban post koliko ih volim :))

      Odlicne preporuke, hvala u ime svih citateljica :)

      Izbriši
  37. Jao, kako mi je drago da dijelimo neke proizvode :)) Dermalogicu vec godinama obozavam, a isto tako I Jane I.Prateci Vas blog sam pocela koristiti I gg, sisley ruzeve I opcenito sam otvorena isprobavanju, ali nekim klasicima, kao daily m ostajem vjerna.Sada kada sam otkrila da imamo neke slicne afinitete, pratit cu blog jos s vecim zadovoljstvom I javit se tu I tamo ako imam neki prijedlog.
    Sretno s bloganjem I do citanja :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim da imamo sličan ukus, ja volim isprobati puno toga, no kako kažete..uvijek se vjerno vratim svojim HG proizvodima.

      Hvala Vam na čitanju i svakako, preporuke uvijek dobro došle :)

      Izbriši
  38. Ajme, kako ti je divna koža na toj slici :) predivna si. što se maskice tiče, definitivno ću imati u planu probati je, zahvaljujući tvojim preporukama svakako ću naručiti ovih dana nešto od gg! već dugo imam u planu polako prelaziti na prirodnu kozmetiku ali sam bila pomalo skeptična ali sad je krajnje vrijeme, vjerujem da će mi odgovarati.
    jadzi

    OdgovoriIzbriši