Green Girl My own gentlman- ulje za čišćenje lica, recenzija

Posted by Dear Skin at 00:21




Vjerojatno ste puno čitali o ovom, mogu slobodno reći- najpopularnijem ulju za čišćenje u Hrvatskoj. Vrijeme je da i ja napišem koju riječ :)


Ne volim ulja za čišćenje. Imala sam skoro sva koja su hvaljena i koja sam mogla kupiti: Dermalogica Precleance, Shu Uemura, Clinique, Shiseido itd.



Znam, poanta je da se lice dobro očisti bez isušivanja, no kod mene to loše funkcionira jer:



- volim škripavi osjećaj čiste kože nakon čišćenja



- ne sviđa mi se osjećaj masnoće, stoga sam svako takvo ulje morala dugo ispirati gelovima



- ne sviđa mi se osjećaj zamuljanosti prilikom korištenja



- ne skidaju mi dobro okoloočni makeup



Uglavnom, ulja za čišćenje lica, iako hvaljena, nisu moja sreća.



Zatim je Green Girl poslala svog kandidata : My Own Gentlmen



Radi se o nježnom ulju koje ne isušuje, a temeljito skida makeup i ostale nečistoće.


Koristi se na uobičajeni način kao i ostala ulja koja sam imala:



- istisne se 1-2 pumpice na dlanove



-kružnim pokretima masira se lice, uključujući i oči



- doda se malo vode na dlanove i tada se ulje pretvara u mliječnu emulziju



-još malo se masira, te ispere



Počet ću s mirisom koji me oduševio :))  Ako ste ikad probale parfem Elie Saab, otprilike znate o čemu pričam: ženstveni miris cvijeta naranđe , budi sva čula<3

Zapravo je užitak čistiti lice kada Vam nešto tako divno miriše , ali nije prenapadan, zadrži se malo na koži i rukama i potom nestane :)


A sad tekstura:


Ulje je rijetke  teksture što olakšava rad . Naime, takva rjeđa tekstura itekako olakšava masiranje istog po licu, što je super. Imala prilike raditi s gustim uljima što je prava muka da se dobro izmasira  lice.


Dodavanjem vode, stvara se mliječna emulzija...


Nakon ispiranja, lice je zaista čisto, ali za moj pojam opet premasno. Jasno mi je da je poanta kod ovakvog načina čišćenja da koža bude nahranjena i ne isušena, ali moj klik u glavi traži škripavu kožu bez masnog osjećaja .



Nakon konzultiranja s Green Girl, draga i preljubazna aromaterapeutkinja, preporučila mi je        Oil cleasing metodu čišćenja.



Naime, ova metoda se primjenjuje na slijedeći način:



- nanijeti ulje na suho lice, s makeup-om ili bez, svejedno



-dobro izmasirati lice



- na to staviti mokar i dobro zagrijani ručnik



-držati ručnik dok se ne ohladi, potapkati s njime lice i ponovo ugrijati ručnik



- ponoviti nekoliko puta



Zašto je ova metoda dobra?   


Zato što ricinusovo ulje ima sposobnost otapanja masnoća i nečistoća iz kože , a vrući ručnik otvara pore. Dakle, pore se otvore a ricinus ih počisti od sebuma : ostaje čisto i nježno lice.


Takva metoda se radi kod problematične kože 2-3 puta tjedno, dok kod mješovite kože kakva je moja, dovoljno je dva puta tjedno.



Želite li vidjeti što mi je sve bilo u porama nakon ovakve metode??




Ručnik nakon prvog zagrijavanja:




Ručnik nakon drugog zagrijavanja:





Sigurno ste pomislile: OMG?!! Da, da, svu ovu nečistoću je My own gentlmen i Oil cleasing metoda čišćenja izvukla iz mojih pora !

Sastav ulja : biljno ulje suncokret, biljno ulje ricinus, polysorbat, miris (proizvod nije potpuno prirodan, sadrži sintetski emulgator)

 Cijena: za 200 ml ovog odličnog proizvoda izdvojit će te 80 kn .

I jedan bonus plus koji sam otkrila : ovaj čistač jača trepavice !

Naime, s obzirom da ulje nimalo ne iritira oči, nanosim ga i na njih, ali  ne ispirem, već vlažnom blazinicom odstranim ostatke.
Ulje se upije u trepavice i u zadnjih dva mjeseca kako ga koristim, trepavice su vidno jače i ne ispadaju prilikom uklanjanja maskare.

Volite li Vi ulja za čišćenje?  Imate li kakvu metodu plus za što čišće pore?




72 komentari:

  1. oooo treba miii!!
    lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba :D

      Mislim da svaka žena mora imati učinkovit i dobar čistač makeup-a:)

      Izbriši
  2. Želim ga! Već sam jednom rekla, čim potrošim ove skidače koje trenutno koristim, kupujem ovog malca!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Lenka, ja mislim da ćeš ti biti prezadovoljna :)

      Izbriši
  3. Bila sam skeptična prema uljnim skidačima šminke no otkad koristim uljnu emulziju od zimzelene preporodih se. :D Poprilično im je sličan sastav, iako sam cula da od GG ulje bolje miriši. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već sam ti rekla danas da smo kao sestre po nekim stvarima, ako je itko bio skeptik prema uljima, to sam ja. I drago mi je da mi je GG otkrila kako se njima učinkovito čisti jer sam se sad navukla na ta ulja :D

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Za tvoje osjetljivo ličeko, svakako :D

      Izbriši
  5. trenutno imam tester zimzelene i divno mi je, ali morat ću uzeti jednom i ovo :)

    sad probala tu metodu (brzo bježala u kupaonicu čim si objavila post) no meni nije tako izvuklo iako su sastavom slični :)

    i pazi ako imaš kapilare sklone pucanju, vruć ručnik nije baš najpametnija opcija :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, tu su moguće dvije opcije: ili su ti čiste pore pa nema što van, a makeup si vjerojatno već uklonila, ili trebaš ponoviti više puta, s tim da svaki put moraš pričekati da se ručnik ohladi. Dosta dugo to traje.

      Istina, toplina ne pogoduje mojim kapilarima, ali začepljene pore u ovim ljetnim danima su mi veći problem, a ionako radim to samo dva puta tjedno pa ajde...

      u ostale dane čistim lice uljem na uobičajeni način.

      Izbriši
    2. ma skidala sam i make up, a pore nisu luđački pune, no vidim da nisu ni skroz čiste. Budem ovih dana probala držati duže na licu ručnik pa ću vidjeti :)

      u pravu si, valjda od 2x tjedno neće biti ništa :)

      Izbriši
    3. Probaj za koji dan kad ćeš onako biti puna svega : šminke, znoja, sebuma, smoga..

      i ponovi postupak tri puta, pa javi :D

      Izbriši
  6. Lp.Odlična recenzija.Zanima me kako ugrijete ručnik?
    Hvala
    Tea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tea :)

      Ja ga namočim u vruću vodu iz slavine. S obzirom da mora biti mokar i vruć, to mi je najjednostavnije :)

      Izbriši
  7. Koristan post i odlična recenzija !
    Nikad nisam čula za tu metodu, šteta što sad nemam to ulje da odmah isprobam.

    Naručujem, hvala !

    P.S. da li Green Girl šalje izvan Hrvatske?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Pretpostavljam da nije problem, no najbolje se s njom dogovoriti :)

      Izbriši
  8. Super recenzija, ovo moram isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čini se super, a posebno mi se sviđa Oil cleansing metoda. I kod mene se mora čuti škripanje, ali ovo bi vrijedilo isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrijedi isprobati, nakon ove metode, lice je kako mi volimo-škripavo :)

      Izbriši
  10. Nisam nikako probala ulje za čišćenje, iz istog razloga kao ti, ne volim masnjikavo lice :D međutim, ova metoda sa peškirom je više nego zanimljiva, je l' može da se radi sa nekim drugim proizvodom a da nije to ulje jer do njega ne mogu doći :(

    Ako može i znaš kako, bila bi najsretnija osoba na svijetu da mi javiš :D
    maya_pixy@hotmail.com

    Moje pore trebaju neko pošteno ribanje :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za Oil cleaning method ne mora biti ovo ulje.
      Bitma je mješavina suncokreta i ricinusa.
      Znači 20% ricinusa (može i više) i 80% suncokreta (moj izbor zato jer je nekomedgeno, ne upija se brzo i fino klizi na koži).
      Polysorbat je ovdje više zobg lakšeg ispiranja ulja sa lica.

      Izbriši
  11. Imam sličan "problem" kao i ti, naprosto volim škripavo lice i jedino takvo mi daje osjećaj čistine, jel :) Make up skidam micelarnom, lice čisitm pilingom i sapunom od ugljena i jedino tako osjećam da je čisto. U zadnjoj narudžbi mi je Green girl poslala testerić ovog ulja i isprobala sam ga, ali ne na način koji si ti opisala u postu (s toplim ručnikom). Također mi je bilo premasno, iako je koža bila jako lijepo nahranjena. Baš se veselim isprobati na ovaj način koji si opisala, mislim da će kod mene imati što izvlačiti iz pora :D
    Nego...koliko ti vremenski treba da odradiš to s ručnikom? Pola sata? Sat? Ja sam pomalo nemirna i sumnjam da bi strpljivo mogla čekati da se ručnik ohladi na mom licu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako imaš ovog ulja, probaj ovu vrlo učinkovitu čišćenje.

      Za jedan tretman, meni treba više od pola sata. Namočim ručnik u vrućoj vodi, ocijedim ga i naslonim na lice. Da se ohladi treba mu oko 10 minuta.I tako ponovim tri puta.

      Lijepo se zavalim u fotelju dok je ručnik na licu, istina, treba malo strpljenja ali isplati se:)

      Izbriši
  12. Koliko god bi moja suha koža bila prezahvalna na ovakvom načinu uklanjanja šminke, nažalost moje oči ne bi. Nosim kontaktne leće i ulje nikada ne mogu skroz isprati iz očiju (a i ako ga krenem ispirati onda baš i nema neku svrhu) pa mi smeta. Zato mi je drago da tebi, a vidim i ostalima, tako dobro funkcionira :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam identični problem, i često sam izbjegavala ulja na očima. Ovo ulje je dosta lagano i ne smeta mi nimalo na očima :)

      Izbriši
  13. Odlična recenzija :)
    Znaš da ja obožavam GG proizvode tako da i ovo ulje želim probati :)
    Oil cleansing metodu moram probati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Svakako isprobaj jednom, mislim da će ti se svidjeti :)

      Izbriši
  14. Čula sam za tu metodu, ali je nisam probala, baš ne volim ulja za čišćenje, uglavnom iz istog razloga kao i ti. Green Girl kozmetika bogme postaje sve popularnija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj tu metodu, mislim da ćeš se oduševiti :)

      Izbriši
  15. Ja sam ljubitelj micelarnih, mada volela bih ovo da probam. Mada cak i da ne probam moracu jednom da probam ovo ciscenje sa vrucim peskirom. A koliko ga dugo drzis na licu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, i meni su micelarne zakon, ali ova metoda me oduševila kao i ovo ulje.

      Ručnik držim oko 10 minuta dok se ne ohladi i tako tri puta ponavljam.

      Izbriši
  16. Ja jakooo volim ovo ulje i zahvaljujući tebi i Green Girl sam ga imala priliku probati :*

    Meni se baš sviđa taj osjećaj koji mi daje na licu nakon korištenja, jer me koža ne zateže,ali da,ja imam suhu kožu i iz tog razloga obožavam sve što ima ulja u sebi :) Ali ova metoda sa grijanjem ručnika je vrh! Kad budem imala vremena baš ću probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam tvoju recenziju, i drago mi je da si zadovoljna. Za suhu i osjetljivu kožu, ovo ulje je kao stvoreno :)

      Izbriši
  17. ne potiče li ricinusovo ulje rast dlačica??? a ono je na vrhu sastojaka... :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguće da je zbog toga, no to sam primjetila jer prije su mi uvijek bile na blazinici par trepavica nakon čišćenja :)

      Izbriši
  18. Joj i ja volim taj skripavi osjecaj cistog lica, potpuno te razumijem, no prije vise godina se prijateljica japanka sablaznila kad je vidjela kako se ja umivam sapunom,.pogotovo ujutro. I od tad koristim ulja i tu i tamo cistace bez sulfata. Ta peri deri metoda samo skida nas zastitni lipidni sloj koze i koza se jos vise nakon toga masti. I mogu reci, da nakon duze vremena izbjegavanja sapuna, napokon nemam vise masnu kozu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu se složiti s tobom, iako ja i dalje volim sapune i gelove. Iako lice treba dubinski očistiti kao na primjer ovim uljem, moj osjećaj čistoće zahtjeva još jedno završno umivanje.

      Ne kažem da to tako treba, već je to moj osjećaj.

      Izbriši
  19. Kakav trik! Moram da isporbam!
    Inače volim ulja, Clarins koristim jer mi je super kod onih situacija kada želim što pre da skinem make up :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Trošila sam ovih mjeseci sve što sam imala da kada se vratim mogu kupiti ovaj proizvod. I eto mene uskoro sa njim. My own gentleman. Be a gentleman, anytime, anywhere. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I'm your Gentlmen, Mirnaa, tra la la :)

      Izbriši
  21. Odlicna recenzija, posebno si me zainteresovala kad si rekla da mirise na parfem Elie Saab, koji mi je na WL i jedva cekam dan kad ce postati moj :)
    Djeluje kao jako dobar gel/cistilica i bas super sto si zadovoljna sa njim i sa ostalim proizvodima od GG :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala coco :))

      Ako voliš E.Saab , uživala bi u njegovom mirisu, pravi užitak za sva ćula :)

      Izbriši
  22. Ovo je jedini GG proizvod kojem ovako na prvu mogu odoljeti...
    iz sličnog razloga koji si i ti navela.

    Inače, sve više mi pašu ulja u njezi i ujutro i navečer, pa se ipak nekako bojim da bi još i umivanje uljem bilo previše.

    Ali uz odgovarajuću spužvicu mislim da bi mogao naći put i do moga srca...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro razmišljanje, i ja sam počela uvoditi neka ulja u svoju rutinu, i zato mi odgovara temeljito čišćenje što se ovim uljem može postići, a masnjikavi sloj, uklonim umivanjem i ručnikom :)

      Izbriši
  23. Nisam probala ovo ulje, ali vjerujem da je super, sama sam si muckala ove zime slicne recepture sa suncokretom, marelicom i polysorbatom i bila jako zadovoljna, ovo moze biti jos samo bolje!
    Inace, danas sam dobila svoj prvi paketic s Green girl proizvodima i jos je rano reci, al sve mi se cini super ovako na prvu, vec slazem novu wish listu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi kad si znaš sama smuckati, ja sam prelijena za to:))

      Jooj, jedva čekam ćuti dojmove o paketu i što si sve kupila :))

      Izbriši
  24. Ja sam jos uvijek skeptik prema uljima, ako nastavis s ovakvim recenzijama pocet cu razmisljat da se javim GG za kakvu muckalicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te potpuno. Najveći uljni skeptik sam ja, ali prezadovoljna sam jer sam našla put kako i ja mogu uživati u ovakvom načinu čišćenje :)

      Izbriši
  25. Koristim GG ulje za čišćenje lica i jako sam zadovoljna. Imam suvu kožu i meni odgovara, očisti mi lice, a ne isušuje, ostane mekano, ali ne i masno. U početku mi se činilo da mi malo smeta očima, sada je sve u redu.
    Marija K.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna ovim odličnim proizvodom :)

      Izbriši
  26. djeluje i na trepuške zbog ricinusa... ja ga koristim i za zanoktice i oduševljena njime :D
    iako imam suhu kožu ni sama ne volim premasnu facu, ali ovo baš izgleda dobro :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za suhu kožu, mislim da nema boljeg načina čišćenja:)

      Izbriši
  27. WOOOWW, stalno sam slusala na youtube- u o toj metodi al ja sam to mislila da se tu radi samo o regularnom ciscenju lica sa uljem, moze li se na ovaj nacin raditi sa cistim uljem ricinusa dakle nanesem ga na lice i onda radim postupak rucnikom? Ja obozavam na kozu nanositi ulja, moja drga prabaka iz maroka koja ima 89 a prekrasnu kozu svoj cijeli zivot samo uljima njeguje pa je tu ljubav prenjela i na mene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo za baku , a i tebe !

      Za Oil cleaning methodu je bitna mješavina
      suncokreta i ricinusa.
      Znači 20% ricinusa (može i više) i 80% suncokreta ali može i neko drugo umjesto suncokreta.

      Izbriši
    2. Hvala opet na djeljenju novih metoda sa nama, probavam ovo mozda vec sutra ujutro, posto imam smuckano suncokret i ricinus za ciscenje sminke sta koristim kao odstranjivac,
      Baka je stvarno super :))

      Izbriši
    3. Drago mi je da ti je bilo korisno :))

      Izbriši
  28. Isto kao i ti, imam potrebu ispirati bilo kakve čistače lica s gelom za pranje (a kamoli ulja), gelovi/sapuni su jednostavno dio moje rutine, zadnji finiš prije večernjeg trackanja jer mi pružaju onaj squeaky clean filing nakon kojeg nastavljam s ostalim proizvodima - tonik, serum, krema, okoloočna i to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je i kod mene, čime god čistila lice, uvijek se moram umiti :)

      Izbriši
  29. Preskačem ... ulje i ja u kombinaciji nikako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne odgovara svima sve, i ja ne volim ulja. Sretna sam da sam otkrila način na koji ga mogu i ja koristiti :)

      Izbriši
  30. nikad nisam koristila ulja za čišćenje, ali za ovo stvarno čujem same pohvale! vjerojatno ću i probati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj, ko zna, možda baš to bude i tvoja dobitna kombinacija :))

      Izbriši
  31. Posto sumnjam da ovakvih proizvoda, uljnih cistaca ima kod mene, a da zaobidjem net kupovinu i cekanje, da li se ovo moze napraviti home made? Ne cini se nista komplikovanim, imam suncokretovo ulje od Alnature, ima u apotekama ricinusovo, samo- ima li i polysorbat za kupit u apotekama? Bas sam se zainteresovala za ovo, lajkam mnogo :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možeš, vrlo je jednostavno Polysorbat se kupi posebno i on služi da se ulje pretvori u emulziju. Dodaš ga u suncokretovo ulje 70 ml, 20 ml ricinusa i 10 ml polysorbata. Promućkaš i to je to.

      Polysorbat nije štetan ni komedogen :)

      Izbriši
  32. Oil cleansing metodu koristim već par tjedana, i mislim da je suludo bacati novac na gotove pripravke kad čovjek može napraviti svoje ulje.
    Napravila sam sebi varijantu s ricinusovim i suncokretovim u omjeru 1:3 + e vitamin, i drugu suncokret, čajevac, e vitamin.
    koža mi je prekrasna.
    također sam počela i s oil pullingom, to isto sunc. ulje koristim za mućkanje u ustima što također utječe na čistoću kože i zubi. proguglajte oil pulling.
    ništa više ne kupujem otkako sam otkrila moć ulja :)
    sljedeći korak je izrada vlastitog pudera, maskare i parfema.
    pozdrav autorici bloga, super si :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalana citanju i pohvalama <3

      Slazem se s tobom, sve vise zena otkriva cari ulja i primjenjuje svoje pripravke.

      Uskoro cu objaviti jedan post o uljima i jedva cekam sto ce sve citateljice preporuciti .

      Hvala ti na savjetima, zlata vrijede. oli pulling metodu sam primjenjivala par mjeseci, apsolutno odlicna metoda i znam ljude koji nisu nikada bolesni zahvaljujuci toj metodi .

      Izbriši