Guerlain Terracota Jambes de Gazelle VS Art Deco spray on legs

Posted by Dear Skin at 01:54
Mali ljetni trikovi...




Drage moje, radi ove recenzije su me cijelo jutro susjedi čudno gledali, zato imajte razumijevanja :)
Večeras ću Vam predstaviti moja dva ljetna saveznika od kojih mi je jedan nezaobilazan proizvod svako ljeto i u strahu da ga ne ukinu, uvijek imam po nekoliko komada u zalihama.

Krenimo od Guerlain Terracota Jambes de Gazelle, kupljen ovo ljeto prvi put.


Radi se o tekućem fluidu u obliku spreja koji daje instant izgled  "druge kože" , namijenjen  za lice i tijelo. Ja ga koristim većinom za noge i pomalo za ruke :)

Ovo je neka vrsta bronzera za lice i tijelo . Dolazi u masivnoj staklenoj bočici s drvenim čepom u količini od 100 ml ... vrlo, vrlo luksuzno :)


Miris mu je baš kao kod većine Guerlain-ovih proizvoda po kokosu i plažama što ja osobno jako volim.
Sadrži ekstrakt slatke naranče koji pruža osjećaj svježine, koji, ja  moram priznati nisam primjetila .
Koristim ga na način da  prvo noge namažem hidratantnim losionom, pa kad se upije, pošpricam  po nogama, razmažem  rukama i ostavim koju minutu da se osuši prije oblačenja.


Vrlo jednostavno, i što je najvažnije, ne ostavlja nikakve tragove po odjeći.
Nemojte da Vas preplaši njegova tamna boja nalik na orahovo ulje, jer ovaj proizvod kada se razmaže, prilagodi se koži i pristaje većini žena, pa i onim najsvjetlijim.



Proizvod nema nikakve sjajne čestice, hidratizira kožu i daje lijep, prirodan sjaj.
A sad demonstracija na nogama :))

Noga bez ijednog proizvoda:
Nanošenje:

Efekt:

Usporedba : lijeva noga s proizvodom i desna bez ičega:



Drugi proizvod koji je nezamjenjiv kada su suknje i kratke hlače u pitanju je Art Deco Spray on leg fondation


Dolazi također u obliku spreja. U unutrašnjosti se nalazi kuglica, stoga je potrebno protresti prije upotrebe kako bi se pigmenti u proizvodu dobro sjedinili.


Za razliku od prvog proizvoda koji daje osunčan i ujednačen izgled, Spray on leg je pravi puder za noge. Pigmentiran dovoljno da prekrije većinu nedostataka kao što su moji: ispucani kapilari, ožiljci, ubodi insekata i slično.

Postoji više nijansi, ja koristim nijansu 8 desert sun, koja je dovoljno svijetla za moje svijetle noge :)

Također, obavezno prvo namazati hidratantnim losionom pa upotrijebiti ovaj proizvod. Ostaviti da se osuši, nakon toga, vrlo je vodootporan, ne preslikava se na odjeću i ne skida.




Demonstracija na nozi na kojoj vidite ožiljak od stupa kojeg mi je netko podmetnuo na cesti :D


Završni efekt:

Usporedba : lijevo Guerlain bronzer, desno Art Deco Spray on leg


Zaključak:

Oba proizvoda su jako postojana cijeli dan, skidaju se tuširanjem i upotrebom uobičajenog sredstva za tuširanje i spužvicom.
S obzirom na moje ne savršene noge i mnoge nedostatke na njima, i dalje ću se držati Art Deco spreja, jer bolje prekriva .  Guerlain Jambes De Gazelle preporučujem ženama koje imaju noge bez nedostataka ,a žele im dati ljepši ton , boju i efekt svilenih najlonki.

Cijene:
Guerlain Jambes De Gazelle 100 ml 379,00 kn ( 50,50 eur)

Art Deco Spray on leg Foundation 100 ml 149,00 kn ( cca 20 eur )

Kako Vam se sviđaju moji ljetni pomagači? Koji su Vaši trikovi za ljepše nogice i tijelo?

55 komentari:

  1. Ja ne vidim nedostatke na tvojim nogama uopšte! Ja ne koristim ništa od ovakvih "pomagala", a bogami imam izubijane noge kao u dečaka :D

    Nisam probala nijedan od ova dva, ali Guerlain mi se za nijansu više sviđa od AD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, hvala draga Ana:))

      Imam ja nedostataka uhuhuuhu!

      Oba proizvoda su super, svaki na svoj način i drago mi je da imam oba :)

      Izbriši
  2. Meni bi Art Deco vise trebao sudeci po ovome... Lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Art Deco je fantastično pomagalo, začas noge izgledaju savršeno, samo treba pogoditi pravu nijansu. Topla preporuka :))

      Izbriši
  3. Mogu samo zamisliti kako su te susjedi gledali **

    Jako mi se sviđa ova recenzija, imam Art Deco , a sad želim i Guerlain, jesi probala na licu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Susjedima nije bilo ništa jasno :D

      Nisam još, ovih dana ću isprobati i na licu :)

      Hvala :)

      Izbriši
  4. O kakvim ti nesavrsenim nogama govoris??? ccc
    Imas lijepe, prave i zdrave noge.
    Vise lajkam artdeco? Koliko ti traje jedan sprej'? Kakav je miris? Ako prislonis svoju nogu na nekome, hoce li se preslikati i "uprljat" tu osobu, kozu i/ili odjecu? I gdje kupujes'? Sumnjam da sam igdje to vidjela hmm''? Odlicna recenzija, nisam nikada takvo sto koristila a voljela bi, why not :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala coco<3

      S obzirom da ne koristim baš svaki dan a i ne prskam cijele noge već samo do koljena jer ne nosim ništa krače od te dužine, jedan sprej mi traje otprilike jedno ljeto.
      Vrlo je bitno da noge budu namazane losionom prije spreja jer se sprej lakše razmazuje i manje ga treba.

      Kada se potpuno osuši za 2-3 minute ne preslikava se na ništa, skroz si bezbrižna.

      Kod nas ga ima svugdje gdje se prodaje Art Deco. Jako dobra stvar :)

      Izbriši
    2. A nalazi se medju dekorativom ili?
      Morat cu malo bolje pogledati i potraziti.
      Postoje testeri ili si sama tek onako odredila svoju nijansu, na blef?
      Guerlain je isto lijep, posebno ambalaza.
      joj mi zenske, samo imamo neke trikove XD

      Izbriši
    3. Da, stoji među svim Art Deco proizvodima i moraju biti testeri, inače kako bismo pogodili nijansu?

      Izbriši
  5. AD mi se više sviđa i to bi si mogla nabavit za sljedeće ljeto :)

    Kad sam počela čitati mislim si kakve ova ima noge ??? Kad sam vidjela sliku imaš lijepe noge i daleko si ti od nesavršenstva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala scarfs <3

      Kao i svaka žena, nikad nisam zadovoljna, hahahha

      AD je odlična stvarčica, toplo preporučam :)

      Izbriši
  6. Nisam nikad koristila bas ovako nesto. Nekoliko puta sam mazala one kreme koje potamnjuju. Nego koliko ti dugo traje jedno pakovanje Artdeco-a? Naravno koliko ga cesto prskas? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova dva proizvoda nisu za samotamnjenje, oni se isperu tuširanjem.

      Jedan sprej mi traje otprilike jedno ljeto, ali ne koristim baš svaki dan i ne špricam cijele noge već do koljena jer ne nosim ništa kraće od te dužine :)

      Izbriši
  7. O kakvim ti nesavrsenim nogama pricas????Pa imas bas noge kakve treba,necemo gledati oziljke,oni tako odu..da vidis moje noge,pune modrica i grebotina jer se uvjek penjem ko koza po nekim stijenama,kamenju,kad sam na plazi,nikad nemam mira..Meni se inace vise svidja kako ti stoji Art Deco,bas super proizvod!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Renchice <3

      Kada se nađem na moru, planinama i slično. Također se vratim s ranjavim nogama tako da te razumijem skroz.
      Tebi bi onda ovaj AD također odlično poslužio, stvarno je super:))

      Izbriši
  8. Jojj meni su noge pune oziljaka,jos od malena..pogotovo koljena :D
    A ne koristim ni jedan sprej za samotamljenje :)

    I ne pisi gluposti,imas super noge ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, ovo nisu sprejevi za samotamnjenje, ovo je kao šminka za noge koja se ispere kada želiš pod tušem.

      Hvala ti **

      Izbriši
  9. Ja obozavam ovaj Artdeco sprej,nemam nikakvih problema sa nogama,ali kada sam bela i neosuncana,isprskam po nogama :) Super radi posao :) Guerlain sam probala,ali mi je nekako prelagan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se potpuno. Guerlain je baš lagan, više daje lagani osunčani izgled , a ne prekriva.

      Izbriši
  10. imaš super noge, o čemu ti? :)

    sviđa mi se ovaj AD :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      Nisu baš super, ali AD savršeno prekriva nedostatke :)

      Izbriši
  11. Zeno, normalne noge imas a modrica po njima ima svako mislim, to nije nista strasno - proci ce ;)
    Sto se ova 2 proizvoda tice, moram priznati da i moj glas ide za Artdeco iako isto tako moram priznati da me privlaci luxe faktor kod Guerlaina :))) Ti me bar mozes razumjeti a ne baciti hrpu kamenja na mene xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Selma :)

      ArtDeco je bolji proizvod što se tiće prekrivanja, ali Guerlain nimalo ne zaostaje s svojim efektom , o luksuznoj bočici da ne pričam, kao ti, i ja padam na takve stvari :D :D

      Izbriši
  12. Izgleda da puno proizvoda postoji a da ja ni ne znam da postoje XD zanimljive stvarcice i definitivno ti daju zivosti u nogama, ja se ponosim svojom sirastosti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne volim svoje siraste noge pa su mi ovakvi proizvodi super:)

      Izgledaju prirodno a opet daju ton živosti kako kažeš :))

      Izbriši
  13. za poečtak, niš ne fali tvojim nogama.
    sviđaju mi se proizvodi za tamnjenje, koristila bih ih u nekim svečanijim situacijama kad ne bih željela da mi noge bljeskaju pod haljinom:)
    za sada se vozim biciklom i šećem u šorcevima, pa malo tamnim.
    inače mi je koža boje bijelog zida.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zuba <3

      Istina, na ljetnim , vanjskim aktivnostima se dobije lijepa boja. Kod mene je problem što mi potkoljenice ama baš nikad ne potamne, čak ni na plaži :/

      Izbriši
  14. Moja prijateljica koja radi u parfumeriji je tek neki dan otkrila tvoj blog i prepoznala te kao svoju stalnu mušteriju. Baš je čitala blog kad sam ja navratila na kavu, te je komentirala kako imaš dobre i mišićave noge jer se sigurno baviš atletikom ili takvim nekim zahtjevnim sportom :-D Uz to je rekla da se na tebi vide rezultati ulaganja u kremice jer imaš jako dobru i lijepu kožu. Eto morala sam ti prenijeti taj mali ženski trač kad si već počela o nesavršenostima :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Mislim da znam tko ti je prijateljica i ovim putem je lijepo pozdravljam i zahvaljujem na komplimentima <3

      A ti draga miss, imaš lijepu, dobru i nadasve stručnu prijateljicu što je danas zaista rijetkost naći u parfumerijama :))

      Izbriši
  15. Au kako izgleda zastrasujuce kad se tek naprska,ali posle je rezultat lep :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj da te zaplaši boja pošpricanog spreja, čim se razmaže odmah je prirodno i lijepo :)

      Izbriši
  16. Ovaj Art Deco sprej sam već vidjela kod Sare na blogu i želim ga! Ovaj Guerlainov fluid izgleda stvarno luksuzno, i da, pomalo zastrašujuće dok se ne razmaže :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka preporuka za oba proizvoda, odlični ženski saveznici :)

      Izbriši
  17. art deco mi definitivno bolje izgleda... i noge ti nemaju mana, ne grintaj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga:))

      mi žene uvijek grintamo..:D

      Izbriši
    2. živa istina, to nas i čini ženama ;)

      Izbriši
  18. Ja sam kupila Gosh prozvod za samotamnjenje, tako da cu da probam to ove nedelje :)).
    Dobila sam na poklon kremu za dnevnu i nocnu negu sa hijaluronskom kiselinom kao i antirid DR COLIC http://www.dr-colic.com/index.php?task=blogcategory&id=29&Itemid=77, da li je to pogodno za nekoga od 28 godina? Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo nisu proizvodi za samotamnjenje ali svakako nam javi kakav je Gosh :)

      Jesu, proizvodi s hijaluronskom kiselinom su jako dobri i poželjni :))

      Izbriši
  19. Uf ja obozavam ovakve proizvode! Vise sam u hlacama al kad pokazujem noge onda moraju izgledat savrseno sa visokim sjajem. Isto tako boju lovim abnormalno brzo ali noge slabo pa posezem za ovakvim stvarcicama pa mi drago vidjeti ovakvu recenziju. Inace je moj HG proizvod sephora broncano suho ulje koje daje predivan sjaj i preplanulost. Kako vise nema sephore kod nas morat cu i ja posegnut za art deco kad potrosim sta imam na lageru...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je krivo što nisam kupila to ulje dok je bilo Sephore jer sam čula masu pohvala.

      Samo da te upozorim, Art Deco sprej ne daje efekt kao to ulje. Ono je kao puder, prekriva nedostatke ali ne daje sjaj. Za ono što ti želiš je bolji Guerlain ili neki drugi proizvod:)

      Izbriši
  20. sad se i meni sviđa ovaj art deco sprej :) a bome bi mi dobro došao, ja gotovo stalno imam nekakve fleke po nogama... baš ću baciti pogled na nijanse :)

    i ne lupetaj. ništa ti ne fali nogama, ne'š ti što imaš jedan ožiljak. ccc.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, no imam ja kapilarica, vena itd..

      Baci pogled, stvarno odlična stvar za usavršiti nogice :)

      Izbriši
  21. Ovo mi bas treba.hvala na recenziji

    OdgovoriIzbriši
  22. Uvijek imaš odlične i zanimljive postove, i super je što često pišeš, popravi mi dan kad dođem na tvoj blog i vidim da si objavila novi post i da imam materijala za čitanje :) Reci mi samo šta misliš kakav bi ovaj Artdeco bio za nekoga kome se jako znoje noge, i to ne mislim samo da se znoje stopala nego ono noge cijelom dužinom kad je jako vruće :/ Jel bi se sprej u tom slučaju preslikavao i uništavao odjeću?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na čitanju i pohvalama <3

      Ako se ko znoji pretjerano, to sam ja. Ponekad osjetim kako mi niz noge curi znoj, međutim, nisam nikad primjetila da mi se sprej na nogama izbrisao, zaista je vodootporan i nikad mi se nije preslikao na odjeću ( ne nosim bijelo ).

      Bitno je da ga ostaviš 3-4 minute da se osuši prije oblačenja, a ako ga staviš bez hidratantnog losiona na kožu, biti će još postojaniji :)

      Izbriši
  23. Kako su slatke fotke, kao neki domoroci na pustom ostrvu <3

    AD sam koristila i sjajan je proizvod a G mi je na listi želja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Istina, AD je sjajan, sjajan proizvod :)

      Izbriši
  24. velika hvala za recenzije! odlučila sam se za art deco sprej, idem po njega prvom prilikom, mislim da vrijedi isprobati a nije bolesno skup! i fotke su ti super, ne treba ti pomagač! ;)
    pozz, ninol

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti je bilo korisno i da otprilike znaš što ti treba:)

      Hvala **

      Izbriši
  25. Imam i godinama već koristim ArtDeco sprej - meni je fantastičan :)
    Drago mi je da si usporedila ova dva proizvoda, baš se nešto nećkam da kupim Guerlain, ali sada vidim da se ipak bolje držati mog omiljenog Artdeco.-a :)
    Btw, ja ne vidim nedostatke na tvojim nogama, a susjedi neka gledaju koliko im drago :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oba proizvoda su mi super. AD malo više jer prekriva dok Guerlain daje jedan predivan ton nogama.

      Susjedi su već sad navikli na moje blogerske avanture , hihihi

      Izbriši
  26. Kakvi nedostatci ženo božja, noge su ti super. I super su efekti sa oba proizvoda, al ovi AD bi se moga nać i kod mene, jer volin AD i mislin da imaju super kvalitetne i povoljne proizvode. Reci mi koliko ti traje taj sprej ako ga koristiš samo na nogama?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga **

      AD sprej je stvarno super. Potrosim jednu bocicu za jedno ljeto otprilike.

      S tim da ga treba obavezno staviti preko nekog losiona da se lakse razmaze i manje potrosi :)

      Izbriši