" Mali" ženski problemi

Posted by Dear Skin at 00:42



Mislim da je vrijeme da pokrenemo jednu temu koja , vjerujem, radi probleme  mnogim ženama,  a radi se drage moje o našem intimnom zdravlju.

Naime, počet ću od sebe i svog iskustva :

Do 24 godine nisam nikad bila na PAPA testu !! Užasna greška, i drage djevojke, idite ginekologu barem jednom godišnje !

- i tada, imala sam što čuti: razne infekcije , CIN III, bakterije i slično !

Apeliram na sve mlade cure, ovo nema veze s Vašim seksualnim životom, kontrolirajte se barem jednom godišnje.
Apsolutna predrasuda i apsurd su da bez sexa nema problema, naime, znam mnoge mlade cure koje imaju strašnih problema a nikad nisu bile s muškarcem.
Naime, od raznih upala, sjedenja u mokrom badiću, sjedenju na hladnom, posjeti solariju , bazenu i slično mogu prouzročiti bakterije i viruse.

- mijenjajte kupaće kostime uvijek kad su Vam mokri, iz ovoga se mogu izroditi grozne upale pa čak i mjehura koje su jako bolne i dugo traje izlječenje.

- PH rodnice: s ovim problemom se dugo nosim:

vrlo teško se otkriva, prvo Vas šalju na razne preglede, brisove, šopaju raznim vaginaetama i kupkama, na kraju ništa ne pomaže: rodnica svrbi, peče, posebno uoči i za vrijeme ciklusa.

Ako je kod Vas tako, imate problem kao ja, Ph rodnice koji nije u ravnoteži.

1. za početak izbacite dnevne uloške


strašno iritiraju kožu na ovom osjetljivom području, radije mijenjajte donji veš više puta dnevno. Ako baš morate koristiti uloške, kupite one prirodne u Bio&Bio, malo su skuplji ali su od prirodnog pamuka.

2. Nosite samo pamučni donji veš



Nikakve tange, čipke i slično, osim, naravno u posebnim prilikama, hihihi.

3. Jogurt i čajevac



Kada Vam je najgore, i kada nesnosno svrbi i peče, napravite obloge od jogurta koji sadrži puno LGG probiotika s par kapi čajevac ulja. Držite oblog što duže možete.

I ovim putem apeliram na naše prirodno i aroma guruice da nam naprave neku mast koja bi pomogla u ovim kriznim situacijama, ja sam svojevremeno otkrila odličnu mast Teuta, koju ne mogu više naći :(


4. Higijena


Pranje se jasno, podrazumijeva. Ali ipak ne pretjerujte s količinom sapuna i gelovima. Rodnica je organ koji se sam čisti, stoga pokušajte prati samo čistom vodom. Povremeno intimnim gelom, od kojeg toplo preporučam Olival Aktive, otkad njega koristim, moji problemi su puno , puno manji.
Također sadrži čajevac, kamilicu i neven.

I za kraj, bliži nam se vrijeme odmora, mora i kupanja, imajte na umu svoje intimno zdravlje, vjerujte, s njime može biti velikih problema i želim da se vratite s odmora sretne, zdrave i vesele :-))


Imate li Vi problema s intimnim područjem, svaka preporuka i iskustvo je dobro došlo !


114 komentari:

  1. Nakon uzasne i kronicne upale jajnika znalo mi se desiti par puta godisnje da dobijem gljivice,svrabez.. uzas.. haha .. kako mi vise ni jedan lijek nije pomagao,procitala sam negdje da je Kantarionovo ulje za to dobro.. I sad svaki put kad dobijem te uzasne goste ja koristim kantarionovo ulje... medjutim sada ih bas dugo nisam imala..

    A kad sam imala upalu nakon nje sam svaka 3 mj isla ginekologu,dok mi ona sestrica nije rekla da nema potrebe da toliko cesto dolazim..sad odem jednom godisnje i uvjek napravim papa test :)

    Sto se tice gaca,kao sto kazes one sve koje su neudobne samo u posebnim prilikama... :D Ovako pamucne,najudobnije gacice :)
    A svaki dan se perem sa intimnim gelom,i nemam problema radi toga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gljivice i upala jajnika su užasni i tako česti naši problemi :((

      Za kantarionovo ulje sam čula da je super, no nisam ga koristila , ali moja prijateljica ga jako hvali da joj je pomogao , a imala je čak i kondilome.

      Odlično da radiš papu često, mi žene to zanemarujemo a zlata vrijedan pregled :)

      Izbriši
  2. Super, super post! Ajde da i ja otkrijem svoje prljavo rublje :) prije nekih godinu dana na PAPI su mi otkrili CIN I, nakon 4 mjeseca sam ponovila PAPU i CIN-a više nije bilo :) inače u toj fazi kad su mi ga otkrili bila sam u velikom stresu, imunitet mi je bio pao i tako to, a u ta 4 mjeseca sam počela uzimati propolis i bio activ (ne zajedno, naravno :D) i možda je i to pomoglo :) kažu da je odlična i matična mliječ. I ja rijetko koristim dnevne uloške, koristim pamučno donje rublje a ovo fancy samo za specijalne prilike a i tad ih nosim kratko (hahaha :D) i sapuni za intimnu njegu su stvarno nešto što bi svaka žena trebala koristit, nevjerojatno koliko obični sapuni/gelovi promijene Ph rodnice. Ono što mene zapravo zabrinjava je koliko malo mladih ljudi koji su spolno aktivni nemaju zapravo pojma o zaštiti, prenošenju spolnih bolesti i općenito seksualnosti! Čula sam za cure koje imaju HPV pa mijenjaju partnere kao čarape, imaju odnose bez zaštite i baš ih briga, strašno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj strašno draga, to znam i ja, mladi su tako neodgovorni, a dečki prenose HPV a da nikad ne saznaju da ga imaju jer im ne stvara nikakve probleme, dok nama ženama može uzrokovati i rak grlića maternice.
      Zato treba jako paziti, žao mi je da si imala problema, nažalost, ko ih od nas jadnih žena nema, istina, HPV se pojavljuje uslijed pada imuniteta i to treba jako paziti, često kontroliraj i jačaj imunitet kao do sada :)

      Hvala ti na iskrenom i divnom komentaru :)

      Izbriši
    2. Nema na čemu, ja se ne sramim takvih stvari jer znam da nažalost nisam jedina. I ne mogu ti opisati koliko sam bila sretna kada sam otkrila da je CIN nestao sam od sebe da ne moram ići na tipizaciju i sve ostalo...Ja ti svako ljeto imam rezervirano za moje godišnje preglede - ginekolog i zubar :D bez obzira na to jel imam kakve probleme ili ne :D

      Izbriši
    3. Svaka čast draga, ja također godinama idem dva puta godišnje na preglede, jer nakon CIN 3 i operacije, pregledi su nužni.

      danas je problem što se mnogi stide pogotovo u malim mjestima, jer nažalost još živimo u sredinama punim predrasudama, i treba apelirati na sve djevojke i žene da se kontroliraju bez obzira na poglede okoline :)

      Izbriši
    4. Ajoj, ti si morala i operaciju proći, baš mi je žao :( Da, istina je za mala mjesta, ja isto živim u malom mjestu, ali opet, imam tu sreću da su mi roditelji normalni ljudi pa mi nikada nisu usadili u glavu da je seksualnost nešto čudno, strano i da se toga trebamo sramiti, pogotovo što se tiče samog zdravlja. Nadam se da nećeš više imati problema, barem što se PAPE tiče :) i drago mi je da si napisala ovakav post i što apeliraš na redovite posjete ginekologa. Mislim da je danas nedopustivo da žene umiru od raka grlića maternice zbog nemara, stida, straha od pregleda koji traje bukvalno 5 minuta...

      Izbriši
    5. Nažalost, da. Kod mene je HPV uznapredovao, a imala sam samo 24 godine, tako da apeliram na sve djevojke i žene: jedino se redovitim pregledima mogu spriječiti daljnji problemi .

      A ovaj tvoj komentar, potpisujem u potpunosti :))

      Izbriši
  3. Hvala bogu nikad do sad nisam imala problema tam dole... No ajd, tek mi je 20 godina, there's plenty of time. Zadnji put sam isla u ginekologa na pregled jajnika zbog bolnih mjesecnica i iznerviralo me kad su neke dvije preko puta mene upale "ehhh, sto danas mlade cure ostaju trudne". Fino sam im odgovorila "e vidite, ima nas koje idemo na preglede i redovno, a ne samo kad smo napumpane". No moram reci eto, istina je da malo cura ide na preglede a barem danas ima svega i svacega. Momci o tome jos manje misle, vecinu koju sam ja upoznala i kad smo dosli na temu racunaju ak je sve ok i nis ne boli/pece da su zdravi. Mos mislit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutna predrasuda !
      Muškarci su itekako prenosioci zlih bolesti a da cijeli život nemaju nikakvih problema ni nuspojava .

      Draga , mlada si, pohvalno je što ideš na preglede, pazi na svoje zdravlje, vjeruj nama starijima, imat ćeš sretniji i veseliji život :))

      Izbriši
  4. Upravo ovakav scenario koji si opisala: uoči menstruacije i za vrijeme, jako me peče i svrbi. Obišla sam 100 specijalista i nitko mi nije rekao da je to to ???

    E pa hvala ti do neba, od sad ću isprobati tvoje savjete

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako su i mene godinama slali posvuda, čak i kod urologa, dok nisu otkrili šta je. Poslušaj moje savjete, bit će ti puno lakše, i javi kako je prošlo ovaj mjesec :)

      Izbriši
  5. Savršen post, kako dobro od tebe da si progovorila i o ovom problemu.
    Moja majka je nažalost umrla od raka maternice, bila bi živa da je redovito išla doktoru, ali kako ste napisale, sram, stid i neugodnost, dovela je do kraja .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iznimno ti hvala na ovom komentaru,vjerujem da će se mnoge žene zamisliti i paziti na svoje zdravlje.

      Žao mi je za majku, vjerujem da će ovaj njen slučaj spasiti mnoge druge živote.

      Hvala ti do neba <3

      Izbriši
  6. Bravo Martina, bravo!
    Kad god krenem sa drugaricama na temu ginekologije, obicno me osudjuju (ne sve ali ima slucajeva) ili odmah krenu pogledi ili misli, sta je, imas li problem..One kod ginekologa, pa taman mrtve...
    Da kucam u drvo, redovno idem na kontrole, sve je ok do sada bilo, to mi je prioritet iako je to gotovo svugde tabu tema. Zene ne shvataju koje je olaksanje kad ustanes sa onog cuda posle pregleda i kad ti kaze da je sve ok. Ali vreme pokaze i njima...

    Sto se tice preporuka, opet, hvala ginekologu mom, koji mi je preporucio par dobrih stvari kojih se drzim vec par godina: za negu Eucerin, gel koji je odlican za intimnu negu, bez parfema i ostalih gluposti (napisala recenziju bas), krajnje savrsen proizvod, Octenisept, radi preventive 2-3 dana u toku meseca, antiseptik sa pumpicom (prilicno jasno kako se to koristi) i glava nema da boli. Iskreno preporucujem :)!

    Jos jednom, prosto savrsen post za sve one koje je sramota (nepotrebno) pricati na tu temu i uopste treba imati ovako nesto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, i dalje se susrećemo s čudnim pogledima okoline, ali nikada ne smijemo na to obračati pažnju. Redoviti pregledi čuvaju glavu, i svaka ti čast što si tako savjesna a i tvom ginekologu.

      Na Octanisept sam potpuno zaboravila a spasio me 100 puta, hvala ti što si me sjetila, Eucerin nisam isprobala ali kupujem prvom prilikom .

      Hvala Di <3

      Izbriši
  7. Imam tu i tamo, jer san osjetljiva i brzo skupin upalu mjehura ili bilo kakvu upalu (sve to zahvaljući bolnicama puj, puj), ako npr. ne prominin kupaći odma nakon izlaska iz mora. To mi je pod must.. srećon, već osjetim kad bi moglo nešto bit, pa radin prevenciju i pijen brusnicu za upalu mjehura,to mi puno pomogne, nekad uvin h, ali rijetko i koristin onda hygienu za pranje, jer je jaka, pa ju ne koristin često, nego zaista samo nekad, možda 2-3 puta godišnje. Ali ja ne mogu zamislit život bez dnevnog uloška, koliko god da je nezdrav, jednostavno ne mogu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti ne stvaraju problemi, dnevni ulošci su najbolje izumljena stvar za žene, no meni jako iritiraju kožu i stvaraju probleme. Jedva sam se odviknula od njih :(

      I nadam se da znaš, brusnica čaj i uvin h nikako ne zajedno piti , odnosno u istom periodu. Ili jedan ili drugi :)

      Izbriši
    2. Ne stvaraju mi oni obični bez mirisa, dok mi oni sa mirison kojekakvim smetaju za poludit.
      E, znan.. ide mi uvin h samo u kriznoj situaciji, kad sve izmakne kontroli. Inače ga ne volin, jer ima ne tako dobre nuspojave. :/

      Izbriši
    3. Kakve nuspojave ima uvin čaj? :o Ja sam se prije 3 vikenda probudila sa strašnom upalom mjehura. Samo tako, odjednom. Morala sam antibiotike piti, ne bi mi pomogao uvin čaj :/

      Izbriši
    4. I mene zanima kakve nuspojave ima uvin čaj??? Moja mama ga konstantno pije !

      Izbriši
    5. Za mokracni mjehur tablete Pipegal (Pipemidin, Pipem -zavisno od proizvodjaca) one nisu antibiotik, nego tablete na bazi pipemidinske kiseline. Ne znam za HR, ali u BiH i Srbiji imaju fenomenalne biljne tablete od ulja mravinca (origano) PALISEPT koje proizvodi Dr Pančić. Meni su te tablete bukvalno preporodile mokracni mjehur i kanale koji su mi dugo bili osjetljivi jer sam ludovala sa kupanjem u ledenoj vodi i raftinzima kao klinka.
      sad na prvo ucestalo mokrenje ja njih kupim i ko nova za par dana. U brusnicu ne vjerujem, nikad mi nije pomagala, kao ni klasican uvin caj, samo one mjesavine kao Uvin H, a bio je i jedan puno bolji "1001 cvet" Caj za bubrege i mjehur.

      Izbriši
  8. Drago mi je da je netko progovorio i o ovoj malo škakljivoj temi. Da kucnem o drvo, nikada nisam imala ginekoločkih problema (samo hormonalnih), niti gljivice niti upale, PAPA uvijek savršena... Unatoč tome, redovno idem na kontrole. Imam nekoliko frendica u ranim do srednjim 20ima koje nisu nikada bile kod ginekologa, i pokušavam ih uvjeriti da odu, no bezuspješno. :( Ginekološki pregled, ma koliko bio psihološki malo neugodan, ustvari uopće nije niti bolan niti nešto što se ne može pretrpiti jednom ili dvaput godišnje za dobrobit vlastitog zdravlja.

    Žao mi je što žene osjećaju toliki sram nad svojim genitalijama i da je to toliki tabu u 21. stoljeću - da su zbog toga spremne riskirati ozbiljne zdravstvene probleme. :( Mislim da tu veliku ulogu igraju i majke koje takav stav prenose svojim tinejdžericama ne razgovarajući s njima o procesu ginekološkog pregleda, niti ih potiču na kontrolu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo draga što si savjesna i odlaziš na kontrole, kamo sreće da sam ja tako bila, ja nikada nisam na to davala pažnje dok nije bilo kasno. Zato mi je drago da su djevojke danas savjesne.
      Definitivno se slažem, majke su ključne u usmjeravanju prema intimnom zdravlju, ali i predrasude okoline koje nas čudnim pogledima ispračuju na životno važne preglede :(

      Izbriši
  9. Odličan post :)
    Ja sam 15 godina imala užasno bolne menstruacije i nitko mi nije vjerovao. Papa mi je uvijek bio ok. Upale mjehura su mi doslovno kao nekome prehlade. O peckanju neču ni pričati. Onda su mi otkrili endometriozu i operirali me. I mogu ti reci da me od tada drukčije gledaju. Sada nakon toliko vremena sam jednom godišnje na detaljnom ginekološkom pregledu i sve držimo pod kontrolom yaz tabletama...

    Teuta mast je meni bila bez veze a definitivno moram imati canesten kremu uz sebe. Prođe joj rok prije nego je potrošim ali je opet kupim jer mi daje sigurnost kad je imam. Intimni gel koristim stalno i ne mogu bez dnevnih uložaka.

    Uvin h mi je postao najbolji prijatelj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Endimetrioza je strašna i bolna stvar. Znam jer sam i sama imala.
      Drago mi je da si se toga riješila i što nesebično dijeliš s nama svoja iskustva <3

      Izbriši
  10. Super tema! Prosle godine pred kraj leta me je uzasno boleo stomak danima i doktori nikako nisu mogli da otkriju koji je uzrok, svaki dan sam isla na neke nove preglede jedno dve nedelje i tako sam prvi put zavrsila kod ginekologa. Ispostavilo se da je sve zbog neke bakterije koju sam pokupila na bazenu i trebalo mi je dobra tri meseca da lekovima sredim to a secam se da me je toliko bilo sramota i osim ginekologa niko nije znao za to.
    Savet ginekologa osim lekova: pamucni ves, Naturella ulosci, ispiranje kamilicom, posle kupanja dobro se obrisati i u slucaju peckanja staviti oblog od ricinusovog ulja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si primjer kako su bazeni rasadnici bakterija, nažalost.
      Drago mi je da si riješila problem i da si iznjela svoje iskustvo.

      Ispiranje kamilicom je super, ja sam litre potrošila i odlično mije pomagalo :)

      Izbriši
  11. Uh, ja sam imala ogromnih problema s candidom zbog koje sam morala i na anti-candida dijetu, a na kraju se uspostavilo da je to bilo zbog pilula :/
    Inače, Teutu imaš u onoj biljnoj ljekarni preko puta Westina, pored onog kafića Glembay. A super stvar je i Gyno-pro, isto se može naći u toj ljekarni :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Candida je užas, i znam da i pilule mogu izazvati, kao i antibiotici.
      E hvala ti puno na informaciji, svakako ću probati Gyno-pro :))

      Izbriši
  12. Imala problem sa ranicom na grlicu materice dugo, dugo. Imala jednom u zivotu nesnosnu infekciju koju sam dobila od Always ulozaka. Od tada dnevne niti one punjene gelom ne koristim, sem u periodu ovulacije i kad tad moram na neki "dogadjaj". Koristim samo pamucne uloske, a ponekad uzmem i vatu u mrezici.
    Takodje prirodna dezinfekcija je caj od Zalfije (Salvia officinalis), spoljasnje ispiranje mlakim cajem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i meni draga , ulošci izazivaju probleme a opet ne mogu bez njih :(

      Svakako kadulja ili žalfija je jako blagotvorna i treba ju uvesti

      Izbriši
  13. Ja radim u Bipi i znam iz skolovanja da se ne preporucuje jogurt na ulozak jer sadrzi druge mlijecne kiseline od onih potrebnih rodnici...za to postoje probioticki tamponi...;)

    I ja sam za uspostavu ph vrijednosti uzimala vaginalete u apoteci...skupa sa kantarionovim i losionom za pranje intime je pomoglo...;)

    Ovo za Teebaumöl (čajevac) nisam znala...vjerovatno ima slicna svojstva kao kantarionovo...:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, imala sam probiotičke tampone odnosno vaginalete, noteško mi ih je nabavljati a jogurt mi jako pomaže u kriznim situacijama.

      Izbriši
  14. Odlična tema. I potrebna.

    Imam sličnih problema već godinu dana.
    Nakon borbe sa bakterijama par mjseci koje nikada prije nisam imala, prešla sam na platnene menstrualne uloške, izbacila dnevne, samo pamučne gaćice nosim (iako su tange) i mjenjam ih 2 puta dnevno.
    Stanje je sada puno bolje, svrbež se javi samo povremeno dan-dva prije menstruacije..

    Platneni ulošci su pripomogli i skraćenju trajanja menstruacije i krvarenje je 3 puta slabije.

    Pregled obavezno jedanput godišnje.

    Voljela bi čuti što od prirodnih proizvoda pomaže, čekam da se naše aromakozmetičarke izjasne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koji su to platneni ulošci?? Nisam to zamjetila?

      A ja ću zamoliti naše aromaterapeutkinje da nam napišu koju riječ na ovu temu :)

      Izbriši
  15. Ja sve ovo čitam u šoku jer eto, znala sam imati gljivice tu i tamo (kad sam bila u domu, noćna mora, i kasnije kad sam živjela s cimericama), ali tu i tamo. I sad zadnjih 6 mjeseci svaki put prije menstruacije ja dobijem gljivice. Znači, ne događa se samo meni. Svjesna sam da bih si trebala dizati imunitet i piti probiotike itd., ali svaki put kažem budem sutra, pa nikako da krenem s nečim nešto. A da ne pričam o drugim bakterijama, ureaplazma, pa i CIN I, sad je sve u redu hvala Bogu.
    Da znaš da mi je jako drago da si pisala o ovoj temi, jer se puno može saznati i iz komentara. Ja sam razmišljala da pišem o tome, ali rekoh, kud sam brkata blogerica, još će me zvati i gljivičasta :D
    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo, pokrenula sam ovaj post, više iz namjere da izmjenimo savjete i iskustva, jer danas nažalost, rijetko koja žena nema nikakvih problema.

      Drago mi je da si se riješila svojih problema i nadam se da se neće nikada ponavljati :))

      Izbriši
  16. ovo je odličan post! svaka čast! treba se o tome znati! čitam komentare i baš mi je drago da se cure raspisale da znam malo više o tome (jer ne čitam nešto tih tema na netu)... ja sam mislila kupiti kanesten (kako već) šampon za intimnu njegu, no ne znam dali ga je tko od vas već počeo koristiti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam za taj šampon, nisam probala, ali krema je odlična pa pretpostavljam da je i gel :)

      Izbriši
  17. Ja dam krenula da idem kod ginekologa kao bas mala upravo bog svih tih gluposti koje mogu da nam se dese. No tada sam samo nazirala vrh ledenog brega i nisam zapravo uvidjala koliko mi problemam ozemo da imamo i koliko se lako oni dobijaju. I dalje sam u soku da evolucija nije nekako to sredila kod zena, pa kako su zene ranije zivele i radjale, dok medicina nije toliko uznapredovala. Ja sam godinama imala ranicu na grlicu koja se verovatno desila od neke infekcije, ali moja sreca je da je konacno prosla posle jedno 5,6 godina. Inace nikada nisam imala neke opasnije bakterije i gljivice, ali zato sam koliko god se lecila svaki put imala ili Kandidu ili neke bakterije kad odem na pregled. Onda mi onda da neke vaginalete to mi mozda ileci i sve se posle samo vrati nakon nedelju dana. Zato sam u potrazi dodatnim za dodatnim stvarima koje mogu da mi pomognu. Na primer gde kupujete Octanisept?! Moram da ga probam. Ja mislim da je kod mene uzrok za probleme to sto imam treninge skoro svaki dan, pa cesto boravim sa oznojenim gacama po nekoliko sati. Inace devne uloske ne koristim, mozda po nekad na dan ili dva pred kraj ciklusa. Naturela ulosci su najbolji ulosci na svetu. Tanki su skoro kao i dnevni samo su normalne velicine. U pocetku sam se plasila da nece moci da upiju nista, ali sam se bas prevarila. Magicni su i ne osecaju se da ih nosim. Svi da predju na njih! Naravno postoje i oni deblji Naturela ali njih nisam ni probala jer su ovi predivni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si se riješila ranice, vjerojatno nije bilo ništa teško, ja sam svoju nažalost morala operirati :(

      Jačati imunitet, to je ključ za naše žensko zdravlje, i što manje stresa :)

      Octanisept kupujemo u ljekarnama, najbolja stvar koju su izmislili, baš planiram napisati recenziju i za što ga sve ja upotrebljavam :)

      Izbriši
    2. Obavezno napisi recenziju i to sto pre, bas me zanima. Hocu da kupim to :)))

      Izbriši
  18. Bravo Martina :) Ne znam zašto je mnogim ljudima u 21. st. ginekologija i intimno zdravlje tabu tema?! ja idem u ginekologa jednom godišnje od svoje 18.-e godine i mogu se pohvaliti da su mi PAPA testovi i ultrazvuk uvijek bili savršeni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, još uvijek je tabu tema, no iz komentara vidim kako su djevojke jako informirane, savjesne i idu na preglede :))

      Izbriši
  19. Hvala Bogu nikad nisam imala tih problema, ali ja koristim dnevne uloske, posebno su zgodni kad se ode na jednodnevno putovanje pa mi je lakse njih promijeniti nekoliko puta nego mijenjati gacice :D Ne iritiraju mi kozu, ali izbjegavam one sa mirisima, nema potrebe za cvjetnim mirisima dole :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, nikakvi mirisi nisu potrebni tamo dolje :)

      Izbriši
  20. Edukativno i korisno, kao i uvek!
    Hvala Bogu, za sada je kod mene sve pod kontrolom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Bogu draga, i neka tako ostane zauvijek :))

      Izbriši
  21. Svaka čast na ovom postu! Imam 23 godine i ovu zimu na redovitom pregledu papa mi je pokazala da imam CIN 2 i tako su krenule torture i borbe. Nakon kolposkopije i biopsije je ustanovljeno da imam CIN 3. Bila sam u bolnici na operaciji, tzv Letz zahvatu i nakon toga morala strogo mirovati skoro mjesec dana, u početku dizanje samo do wc-a i ostalo ležanje u krevetu. Nikad gore mi nije bilo...kasnije sam polako se vraćala u normalu, makar je bilo jako teško pošto sam bila prestrašena do vraga i nazad. Utjecalo je jako na mene, i psihički i fizički. Doktori mi nisu olakšali, svi se ponašaju kao da bismo mi sve trebale znati, nitko mi ništa nije govorio a ja sam si mozak proguglala danima po netu. Vjerujem da bi mi bilo lakše da su doktori bili bolji ali eto. Definitivno treba pričati o ovome i maknuti stigmu i tabu -.- Moje frendice ne idu na preglede pa ni nakon mog slučaja kad sam ih prestrašila mojim događajima! I da, naglašavam da sam redovito išla na ginekološke preglede od 17. g. i uvijek je sve bilo uredno te nisam nikad ni sanjala da će se baš meni nešto desiti. Tako i svi misle :)
    Još jednom, hvala na pokretanju ove teme. Tek nakon što sam se razbolila sam otkrila koliko je cura bolesno a sve šute zbog srama i tko zna čega!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao da čitam svoj slučaj .
      I ja sam s 24 godine imala CIN 3 i završila na Letzu. Također nisam ništa znala o tome, a nije ni bilo google kao danas, nitko mi nije ništa znao objasniti.
      Stoga ti, ja i sve koje smo to prošle smo tu da prenesemo iskustva, damo savjete jer mnoge žene još uvijek ne znaju koliko su redovni pregledi životno važni.

      Hvala ti što si podijelila s nama svoje iskustvo <3

      Izbriši
  22. Imam 27god i nikad nisam bila na pravi ginekoloski preled, samo na ultrazvuk :-( Povremno me od hladnoce bole jajnici, ali na ultrazvuku su mi reki da je sve u redu, nego sam osetljiva na tom delu, i uvek treba da mi je toplo. Sta ti mislis? <3

    OdgovoriIzbriši
  23. Odlicna tema.
    Ja sam vrlo brizna po tom pitanju, idem ginekologu redovno od svoje 19-te. Kako pazim zube i oci, e tako mi je dragocjeno i ono sto imam dole :-D Ne shvatam zene koje to tako ne posmatraju.Srecom nisam nikad imala problema koje bih morala lijeciti, kuc,kuc,kuc ( kucam u drvo ) :-)samo odradim taj papa, kolposkopiju i to je to.Mislim, ko voli ici ginekologu, ali Boze moj...mora se. Sem toga, godinama sam pila i pijem i dalje anitbebi pilule, pa i radi toga povremeno prekontrolisem jetru, uradim protrombinsko vrijeme da ne dobijem tromb, zeljezo u serumu i sl. cisto da vidim kako mi organizam reaguje na pilule. Jako lose podnosim antibiotike i od njih mi se vec nakon 3-5 dana pojave gljivice, posebno jer imam blazi vid alergije na peniciline koji se najvise ocituje tim gljivicama, a doktori cesto budu bezobrazni pa nece ni da traze alternativni antibiotik za nas kojima se intolerancija na peniciliin ocitava prije svega time,a ne nekim tipicnim alergiskim osipom. Dakle, ja antibiotike pijem jednom u sto godina, pa je eto i to ok. Kad sam bila mladja imala sam obicaj kupati se u rijeci na jedno 17 stepeni , pa sam "sredila" mjehur, tako da danas posebno pazim na to,i nema problema ako se pripazim i ni u ludilu ne bih sjedila u mokrom kupacem, na more uvijek idem sa jedno 10 kupacih :-) Javna kupalista tj. bazene ne volim, to mi se gadi, i cini mi se kao rasadnik bolesti.
    Ja vjerujem u cajeve, i srecom volim ih,uvijek pijem preventive radi neke zdrave cajeve poput nevena, preslice, kantariona i to bih preporucila svim curama, posebno onima koje imaju problema sa ciklusom.
    Koristim samo pamucne uloske, dnevni mi nikad ne trebaju jer nemam problema sa sekretom, a tampone samo ljeti koristim, takodje pamucne.Seksi ves i sintetiku samo za takve prilike inace fini dopadljivi pamucni, kao i pamucne tange. Barem se danas moze naci divan ves, a koji nam nece iritirati kozu i prepone.Redovno koristim intimne gelove za pranje, da imaju ph vrijednost izmedju 3.5-4.5 dakle, da su kiseliji.Sve preko 5 je veliko NE za nasu intimnu regiju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo Snow :))

      Odličan komentar, i mislim da ga svi trebaju pročitati, sve što si napisala, tako je i ovo za Ph je vrlo, vrlo važno.

      Izbriši
    2. Za mokracni mjehur tablete Pipegal (Pipemidin, Pipem -zavisno od proizvodjaca) one nisu antibiotik, nego tablete na bazi pipemidinske kiseline. Ne znam za HR, ali u BiH i Srbiji imaju fenomenalne biljne tablete od ulja mravinca (origano) PALISEPT koje proizvodi Dr Pančić. Meni su te tablete bukvalno preporodile mokracni mjehur i kanale koji su mi dugo bili osjetljivi jer sam ludovala sa kupanjem u ledenoj vodi i raftinzima kao klinka.
      sad na prvo ucestalo mokrenje ja njih kupim i ko nova za par dana. U brusnicu ne vjerujem, nikad mi nije pomagala, kao ni klasican uvin caj, samo one mjesavine kao Uvin H, a bio je i jedan puno bolji "1001 cvet" Caj za bubrege i mjehur.

      Izbriši
    3. E puno, puno hvala na ovome:)

      Moja majka stalno ima problema s mokračnim putevima, pokušat ću joj na sve načine nabaviti ovo što si preporučila <3

      Izbriši
  24. Imam 27god i nikad nisam bila na pravi ginekoloski preled, samo na ultrazvuk :-( Povremno me od hladnoce bole jajnici, ali na ultrazvuku su mi reki da je sve u redu, nego sam osetljiva na tom delu, i uvek treba da mi je toplo. Sta ti mislis? <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno ti sugeriram odlazak na PAPA test, on je jedini pravi pokazatelj situacije. Ultrazvuk je ok, ali on ne može pokazati pravu sliku.
      Nažalost, virusi, bakterije ne bole i često žene ne znaju što se događa dok nije skoro prekasno :(

      Izbriši
  25. Ma genijalan post! Ja redovito idem u ginekologa još od svoje 19. godine. Uvijek je sve u redu sa strane papa testa i bakterija, jedino sam prije 4 godine operirala polip u maternici. Nitko mi nije dao pravi i točan razlog zbog kojeg sam dobila polip. Užasno sam plašljiva, ali i marljiva prema svom zdravlju, osjetljiva sam i slab mi je imunitet i uvijek pijem dodatke prehrani. Osim u gineekologa, ja ti redovno idem i na pregled dojki. Mama mi je bila bolesna, ali se hvala Bogu izvukla.
    Jedino što me najviše muči u životu to su učestale upale mjehura, a nedavno sam imala i jaku upalu uzrokovanu E. Coli bakterijom. Grozno... Evo, još uvijek pijem prirodne pripravke za preventivu protiv ešerihije, jer nju je jako teško iskorijeniti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Polipi nisu strašni, no neugodni.
      Dobro je da paziš na svoje zdravlje, a mogli bismo svi naučiti od tebe kako prirodno podignuti imunitet čajevima i ostalim stvarima :)

      Izbriši
    2. Pa nije bas da polipi nisu strasni,.ja zbog svog polipa u maternici nisam mogla ostat trudna par godina. A nakon sto sam ga oprirala, odmah!
      Inace super post, o tome treba pricati sto vise, bez tabua i predrasuda.

      Izbriši
    3. Slažem se, nisu bezazleni , ali mislila sam u odnosu na tumor grlića maternice.

      Tako je, tema koja treba rušiti sve predrasude :))

      Izbriši
  26. Nemam problema s time, ali imam s prištićima na guzi! Katastrofa, uvijek ih imam, a dok sjedim imam za pola više. Probala sam a baby puderom ne pomaže, pamučno rublje ne pomaže. Pomoć, više na znam kaj da probam :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj s kremom na bazi cinka plus Octanisept. Na primjer, prebrišeš Octaniseptom svaku večer pa tanko namaži kremu, npr Sudocrem ili Babylove

      Izbriši
  27. Postovana,
    Ovo makar iz ovog posta sve postujem :) .
    Posto kod nas nema pilinga koje ste preporucili uzela sam Vichy purete thermale -softening exfoliating cream. Imas suve obraze i masnu T-zonu -izuzetno osjetljivo lice,cak mi izlaze fleke na licu posle Eucerinovog fluida 50- tako da ne znam ni sta tu da radim? :(
    Da li je u pitanju hemijski ili mehanicki piling i ako je mehanicki da li ostecuje kozu ? - http://www.vichy.hr/ciscenje/kremasti-piling-za-meksu-i-gladu-kozu-purete-thermale/p2995.aspx . Da li je ok da koristim ovaj piling? Nikad pilinge nisam koristila, pa me malo strah da nije preagresivan.
    Sastojci: AQUA, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, GLYCERIN,DIMETHICONE,PARAFIN, PARAFFINUM LIQUIDUM, GLYCERYL STEARATE, PEG -100 STEARATE.POLYETHYLENE, SODIUM LAURETH SULFATE, ACRYLATES COPOLYMER, CI77007, STEARIC ACID, ISOBUTANE, SODIUM BENZOATE,SALICYLIC ACID, SODIUM HIDROXIDE, PALMITIC ACID, PHENO XYETHANOL, JOJOBA ESTERS, HYDROXYETHYLCELLULOSE, POLYSORBATE 60, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, CETYL ALCOHOL, PARFUM..
    Molim te napisi malo vise o pilinzima u nekod postova sa preporukama onih koji mogu lako da se nadju po drogerijama, posto je u CG dosta toga nedostupno jos uvijek.
    Bas sam dosta naucila na Vasem sajtu :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je vrlo nježan mehanički piling, tj ima zrnca i potrebno ga je trljati prstima.
      Nisam probala iako namjeravam dugo, vjerujem da je ok, bitno je očistiti kožu odumrijelih stanica dva puta tjedno :)

      Izbriši
    2. Pisala sam dosta o pilinzima u prijašnjim postovima, a neke i recenzirala, kako ih sama puno koristim, i dalje ću ih recenzirati

      Izbriši
  28. Imas na Lilith prirodna kozmetika kremicu za ove probleme. Ali samo na upit u inbox. Odlican clanak, hvala Bogu, nemam problema, imam odlicnog ginekologa, i nikad ne bi isla zeni na pregled. Toliko o njemu. i higijena uvijek i zauvijek.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobra ginekolog je zlata vrijedan, a ovo za Lilith nisam znala,odmah idem proučiti :)

      Hvala ti :)

      Izbriši
  29. Totalno sam kriva za mokre kupace, al eto nisam nikad imala problema s mjehurom i nadam se da necu jer sam cula da su nesnosni bolovi. Sto se pregleda tice da se kucnem do sad je sve bilo uredu, nadam se da ce tako nastavit jos dugo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragomi je da nisi nikad imala problema, nastoj da tako i ostane :))

      I mijenjaj mokre kupace-odmah :D

      Izbriši
  30. sve pohvale za temu!
    ja sam prvi put dosta kasno otisla u ginekologa, iako sam virgo bila samo po horoskopu ;) (a i te 'duple titule' sam se 'rjesila' relativno kasno za pojmove danasnjih new kidsa na blocku koje je u biti zalim ali to nije tema ovog posta) ali sama pomisao na taj pregled mi je stvarala muku u zelucu :O. bila sam poprilicno sramezljiva ( i ostala XD) i zaista mi je trebalo dosta vrimena da se odlucim na to. srecom, nisam nikad imala nikakvih prroblema do tada (inace bi bila prije otisla). taj prvi pregled je prosao u nekom grcu ka i svaki drugi posli njega unatoc tome sto sam rodila XD. najjace mi je kad zene kazu da vise oguglaju i da im je svejedno, ja svaki put na tom pregledu izgledam kao da sam metlu progutala :P. nije to neki strah ili neugoda pred doktorom vec nelagoda od invazivnih metoda XD. porod i porađanje by 3 doktora koji su mi jedno 2 ure svako malo provjeravali, doslovno kao jednom poznatom biljojedu sa vise zeluca, da li mi se dite spustilo, izvazvali su mi poprilicnu averziju prema tom pregledu i vaginalnom utrazvuku i uzimanju papa testa. ALIIII nakon sto saznam da je sve ok i da se vidimo opet za pola godine, godinu, padne veliki kamen sa srca i sav taj moj (ne)opravdani strah bude zaboravljen. zato nemojte uopce citat ovo prije nego ajdete na preglede bez straha, cin dođete u godine za prvi pregled! a ne bit zatucan ka ja ;).
    sto se tice ginekoloskih problema, zao mi je cuti da si ih imala ti i jos neke cure tako mlade i nadam se da je sad sve ok! ja sam u trudnoci imala skoro pa sve moguce ( a do tada nikad nista tj koliko sam znala i koliko mi je gin reka) od upale jajnika preko gljivica i nekih drugih upala pa da bi na kraju imala jos i streptokok ali srecom, sve je dobro proslo! i vazno je nac dobrog ginekologa, ja sam za sada svojim zadovoljna :).
    a intimna njega, koristim ugl lactogyn iako sam sad presla na novu niveu s kojom se usput mozes i obrijat XD jer padam na novitete ali mislim da mi nije nesto. uloske dnevne nazalost koristim i ne mogu zamislit da sam bez njih iako bas i nemam razloga da ih nosim ali se osjecam 'cistije', koristim carefree sa pamukom. znam da ne valja to nista ali... nakon trudnoce sam koristila neke prirodne iz bio bio i bila sma ih spremna nastavit koristit unatoc cijeni ali nakon sto sam kad sam skuzila da se oni u mojim gacicama skoro pa pretvore u prah tj raspadnu XD, odustala sam od njih. ne virujem da je do mene XD. mjesecno koristim naturellu i zadovoljna sam iako su oni navodno brand allwaysa koji su nesto najgore sto postoji za vase međunozje. tampone mrzim iz dna duse i dan danas mi je teska muka i pokora to stavit ali koristim samo liti i kad idem na more.
    tange ne nosim, nosila jedno kratko vrijeme, ne vidim poantu. gacice nakon poroda nosila babske radi carskog reza jer su me punti bolili i mogu vam rec da nemam nista protiv udobnog 'bridget jones' imagea XD. muz neka suti i zazmiri ha ha ha. inace te cipke i to...vec sam se odavno toga rijesila. u mladoj 'istrazivackoj' tj nazvala bi je prije nesigurnoj fazi kad mislite da vam to triba da zavedete dragoga, a mozak je vas najveci zavodnik bez obzira sto su oni vizualni tipovi ;). sada samo u specijalnim prigodama nabacim neku lipu i mekanu pamucnu cipku koja nije toliko neugodna da mora odma ic ca s mene nego mogu nosit i svaki dan :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada čitam tvoj komentar, totalno se nalazim u njemu. Upravo i ja iz nekog stida pred doktorima, a i ono..mislim si, mlada sam , šta mi može biti..slučajno odem na papu i imam šta čuti !!!
      Ovi problemi koje si nabrojala su rješivi i drago mi je da si ih se riješila,no kada ti nađu CIN 3 i ništa ne pomaže osim operacije! Srušio mi se cijeli svijet, a kako su cure već napisale, doktori ti ništa ne objasne i ne znaš što ti je.
      Zato je jako važno što prije ići na preglede, bez obzira na spolne odnose, i pronaći zaista dobrog ginekologa.

      Joj, znam o čemu pričaš, ti prirodni ulošci začas se raspadnu, ali oni me jedini ne iritiraju, inače hoću kožu poderat :/

      Izbriši
  31. Citam tvoje iskustvo i iskustva curka iz komentara i nemas pojma koliko sam zahvalna na informacijama :)
    Inace ja sam prije koristila canesten kremu kod bilo kakve nelagode, ali nakon sto sam pocela koristiti kantarionovo ulje stvarno mogu reci da vidim trajnije rezultate, a vidim da ga jos cura spominje tako da stvarno preporucujem. I jos jedna stvar (koju zbog nekog razloga doktori nikad ne spominju), a nisam sigurna koliko cura uopce to zna: ako, iz bilo kojeg razloga morate piti antibiotike, obavezno uz njih pijte probiotik kako gljivice ne bi podivljale. etogac

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je ako ti je post+ komentari bio poučan. Canasten krema je protiv gljivica i samo protiv njih pomaže,vjerujem da je kantarion puno šireg spektra i svakako ću ga uvesti :)

      Izbriši
    2. Kako koristite kantarionovo ulje? Koliko često? Čije?

      Imam problema s gljivicama, nije toliko izražen svrbež, peckanje ili nešto, nego onaj grudasti iscjedak neprestano.

      Hvala Dear Skin na ovakvoj temi :) Također slobodno napiši koliko često i u kojim situacijama koristiš Octenisept ;)

      Izbriši
    3. Dodatak: http://www.ekoherbalia.hr/ Imaš tu kontakt za naručivanje Teuta masti ;)

      Izbriši
    4. Hvala puno na linku, Teuta mast mi je fantastična, a post o Octaniseptu- večeras :)

      Izbriši
  32. Meni je dosta pomogla rojazol krema u trudnoći šta se tiče tog ceskanja koje je trajalo dva dana ali sam mislila da ću ispalit na živce koliko me to nerviralo!!!
    A ne mogu niti zamisliti kako ti je bilo kad si dobila te nalaze :(. Nadam se da je sad to već odavno iza tebe :*!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rojazola sam potrošila na kile, vaginalete su mi bile malo bolje jer dubinski djeluju.

      Sad je srećom sve ok , kontroliram se svakih 6 mjeseci :)

      Izbriši
  33. Žao mi je što si imala ovakvo iskustvo, ali ako zbog ovog posta makar jedna cura ode ginekologu, vrijedilo je što si to podijelila s nama.
    Potpisujem za kantarionovo ulje,domaće naravno, "izvlači" sve. Molim te, piši o Octaniseptu.
    G.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, imala sam, i slažem se i to je bio primarni cilj, potaknuti djevojke i žene što češćim pregledima :)

      Izbriši
  34. Draga Dear Skin,
    Hvala ti puno na ovome postu. Napokon da neko i pise o ovoj temi, time samo dokazujes koliko si zrela, pametna i koliko se od tebe puno moze i nauciti. Evo da i ja podjelim svoju pricu. Mlada sam, imam 22 godine i prije 2 godine sam bila u jednoj naizgled idilicnoj vezi. Dok nije doso red na ginekologa i prvi papa test, posto mi je to bio prvi decko s kojim sam spavala. Bila sam prije kod ginica zbog menstrualnih bolova, ali ovo mi je bio prvi papa test. Cak mi ni te stvari nisu bile neugodne jer sam ocekivala sve najbolje. A kad ono sumnja na hpv (bez cinova) i vadenje briseva. Znam da to nije tako strasno, ali sama ta sumnja ti napravi toliku paniku u glavi, sama ta pomisao da si na neki nacin bolestan. Osjecala sam se povrijedeno, bilo me sram i tada to nisam imala ni sa kime podijeliti (cak ni danas ne mogu svim prijateljicama) pa mi je drago da se ova tema otvorila. Pocele su velike svade, propitkivanja odkud i kako, a sta je najgore uspostavilo se da je ta doticna osoba prije mene imala odnose bez zastite i to mi je priznala tek u tom trenutku (iako smo puno pricali o tome prije stupanja u spolne odnose) pa si mozete misliti kolika mi je panika nastala, bas sam bila utucena, tako da ni njegovu kvazi potporu nisam htjela i sve sam sama radila. Na srecu dosli su ok nalazi- ureaplazma i to u jako maloj konc (10 na 3.). Sada imam 22 godine, puno sam pametnija, pazim jako, u vezi sam sa predivnim deckom i idemo polako te on zna sve o ovome jer zelim biti iskrena. Ako ja nisam kako ce on biti? Zato drage cure, pamet u glavu, ne vjerujte deckima, oni vam u biti nemaju pojma (svaka cast izninkama), i oni su ti koji su prenosioci a vi mozete nadrapati. I nadite pravu osobu i budite iskrene. I niposto, niposto nemojte ulazit u odnose bez zastite. Kako sam dane izmedu cekanja nalaza provela cotajuci milijune i milijune stranica, foruma itd (iako vam to ne preporucujem) toliko sam se zacudila o neupucenosti zena o bolestima, zastiti, o neodgovornom spolnom ponasanju. Neke same znaju da su prenosioci i dalje stupaju u odnose bez zastite. I HPV kao ni ostale bolesti ne biraju. Meni je to bilo prvo stupanje u spolne odnose pa eto...Uraplazmu sam izljecila antibiotikom, ali i dalje pazim na svoj imunitet, i slazem se sa svime gore navedenim. Ako same ne pazite na sebe i svoje zdravlje, tko ce drugi? I ako vas je stid ginekologa zapamtite vi ste njima samo broj, vec 10. osoba u danu, a vama oni mogu puuno pomoci.
    Lp svima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na iskrenom i poučnom postu. Nažalost, činjenica je da su muškarci promiskuitetniji od nas žena, stoga skoro polovica ih prenosi HPV a da to ne zna i da nemaju apsolutno nikakvih problema. S druge strane, nama ženama HPV donosi velike nevolje, čak i rak grlića maternice.
      Vrlo je teško danas znati s kime stupamo u spolne odnose, stoga je najvažnije koristiti zaštitu , a kada se odlučimo ne koristiti perzervative, najbolje je napraviti pregled i muškarac i žena tj dati briseve.

      Izbriši
  35. Odličan post :D potpisujem za navedenu Teutu mast, ako ti ikako pomaže ja svoju nabavljam u svojoj lokalnoj ljekarni na Selskoj cesti. Lijepi pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da znam koja je to, hvala ti :))

      Izbriši
  36. Kantarionovo ulje je za sve moguce probleme i ja ga preporucujem svima! Iako sam nabavila domace, mislim da bi ga svaka ljekarna trebala imati. Pomaze od ginekoloskih problema, akni, oziljaka, ma svega. Citala sam kako se njime natopi tampon i stavi par sati ali ja sam koristila samo za vanjsko mazanje. Bitno je naglasiti da je fototoksicno i da se ne smije izlagati suncu zbog opasnosti od mrlja. Posto ima jako djelovanje treba se provjeriti kako reagira s lijekovima koje pijete jer moze ponistiti djelovanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala iako čujem puno pohvala, istina, fototoksično je i u interakciji s nekim lijekovima, stoga se treba dobro informirati :)

      Izbriši
  37. pred par godina mi se znalo desit da sam svako malo imala gljivične infekcije, spasila me hygieia, ali je kod nas već dugo nisam vidjela... ili je to zato što mi ne treba pa je nisam ni tražila ;)
    upalu mjehura jednom probala, bilo je strašno - temperatura mi je skakala do 40 a doslovce sam plakala od bolova :P
    skupila neku gadnu bakteriju na putu :(
    podržavam nošenje pamučnog rublja i izbjegavanje uložaka, meni osobno jako smetaju jer već nakon sat-dva dobim svrabac :P
    imala sam i polip koji su mi skidali kiretažom, prije sto godina, bez anestezije... muž mi se poslin tija tuć s doktorom ;) danas ih srećom rade s anestezijom :D
    a kad mi koja kaže da par godina nije posjetila ginekologa, najradije bih ju ispljuskala, pa ne možete se tako igrati s vlastitim zdravljem... nitko tamo ne ide iz gušta, ali to je nešto što se odraditi mora
    hebemu zlo, ako se ne čuvamo same, tko će to umjesto nas!?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutan potpis na komentar draga :))

      Ta Higienia je bila stvarno super, šteta što je nema više :(

      Izbriši
    2. Pa postoji Hygieia još uvijek ;) Ima je u dm-u sto posto. Znam da su joj nešto malo prčkali po sastavu, ali PH je isti čini mi se...

      Izbriši
    3. Moram priznati da nisam vidjela u Dm-u, morat ću potražiti negdje drugdje, tnx <3

      Izbriši
    4. Negje sam pročitala da se sad zove Intimea ili tako nešto i da je sve isto samo su promijenili naziv.
      G.

      Izbriši
  38. mene zanima da li se može ostati trudna nakon liječenja cin-ova, posebice cin 3?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može, ali čim prije poslije operacije, to bolje. Tako su bar meni rekli :)

      Izbriši
  39. Carice! tema je odlična i komentari su također poučni... pratim blog od početka i super mi je, al ovo je prvi put da sam morala nešto i komentirati :)
    Ja sam bila kroničarka što se gljiva (kandide) tiče godinama - svaki sam mjesec bila na vaginaletama, ginić više nije znao što bi sa mnom... onda sam se opametila i počela sama tražiti rješenja...
    prvo - smanjile su mi se kad sam prestala piti kontracepcijske (očito nešto s hormonima), zatim sam na vlastitoj koži naučila da svaki put kad se pojave treba upotrijebiti drugo oružje jer se brzo prilagode (ako se često javljaju)... meni su najviše pomogli homeopatski pripravak Candida Yeast (od homeolaba) i Twinlab Yeast Fighters (odlično nešto jer kombinira više načina borbe protiv gljiva i jača imunitet, samo pročitajte upute za upotrebu na engleskom jer su naši krivo preveli!)... kantarion sa čajevcem je isto super... i ako mi je nešto sumnjivo ubacim lactogyin vaginaletu prije spavanja ... (ja sam baza podataka svim svojim frendicama za te stvari)
    umjesto dnevnih uložaka nosim one okrugle vate za skidanje šminke :D promjenim par puta kroz dan i dobro... i redovno giniću, to se podrazumijeva... :) nema srama, to im je posao...

    OdgovoriIzbriši
  40. Uuu, svaka ti čast i hvala u ime svih nas <3

    Ovaj komentar je korisniji od 10 savjeta i priča koje sam slušala od ginekologa :D

    Nemam iskustva s homeopatijom, ali kad ovako čujem iz prve ruke, moram isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  41. Odličan članak ! Ni ja ne koristim dnevne uloške ,prvenstveno zbog sklonosti gljivicama.Umjesto njih koristim vatu iz DM-a ,zeleno pakiranje iz bio proizvodnje.Mada stvara mucice i lijepi se za kožu u tankim končićima 100 puta je bolja od dnevnog uloška.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Mene dnevni ulošci ubijaju u pojam, odmah imam problema kad ih koristim, a ponekad trebaju :)

      Izbriši
  42. Uh, ako sam nesto naucila tokom ovih godina, to je da su zlo: razna sredstva za intimno pranje, dnevni ulosci i sinteticki ves.
    Jednom sam zbog tih raznih gelova za intimno pranje fasovala blazi oblik bakterijske vaginoze. U prevodu: gelovima sam oprala "dobre bakterije" pa su se "lose" razmnozile i preuzele vodstvo. Simptomi: tekuci bijelo-zuti cesti iscjedak koji kada rucno operes ves, poprimi miris ribe. Da da, ribe. Lijecenje: 7 dana Metrozol-a. A prije toga, nikad nikakvih problema nisam imala, nista nisam posebno koristila 'za tamo dolje', vec samo voda i uz sapunicu, blago, ovlas. I onda, dosla era kada su bili popularni ti posebni gelovi za pranje, pa svi to koristila, citala online i eto, pocela i ja, koja tuka. Kupim jedan, ok bude, pa drugi pa onda treci, nakon svakog pranja i hop, bakterijska vaginoza. Blago mi se, a dok nisam nista koristila bila sam potpuno zdrava. I vec nekoliko godina, opet nista ne koristim i sve savrseno! Sad sve gelove gledam sa prezirom. Mislim da je to sve marketinski trik, zenama se utuvilo u glavu da tamo moraju mirisati na poljsko cvijece. Dnevne uloske sam samo nekoliko puta koristila i odrekla ih se zauvijek. Jos vece zlo od gelova za pranje. A sinteticki ves-ma to treba zakonom zabraniti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo radi toga sam i pisala da baš nije pametno pretjerivati s intimnim čistačima.

      I za uloške se slažem, iako nekad zaista spašavaju.

      Drago mi je da si sve ovo napisala i da si se riješila problema :)

      Izbriši
    2. Bas tako! Sa gelovima jako oprezno i ne svaki put i ne cesto. Neka cesce bude samo vodom i ovlas sapunicom. Manje je vise. Zar nije paradoksalno-dok se nisam 'toliko' brinula, sve super. A kad sam pocela po P.S-u, eto problema? I da, ph gela MORA se kretati izmedju 4 i 4,5.
      I znam da dnevne uloske spasavaju i super su npr. kad su zadnji dani ciklusa, pa i ima i nema. Ali opet neka bude sto rjedje ta upotreba ili ako bas mora, onda cesto i stalno mijenjanje istih. Sto se tice sintetickog vesa, neka ima svoju ulogu za *posebne trenutke* gdje ce se na tijelu zadrzati max 5 min XD
      I nema na cemu, meni je zalosno sto je jos uvijek ovo nekima taboo tema jer ne bi trebala biti. Sve smo mi zene i anatomija nam je ista i svaka ce se jednog dana susrest sa tim stvarima, neko prije-neko kasnije. To je neizbjezno i zato treba govoriti o tome i informisati se unaprijed. Nije nikakva sramota, sve imamo čuču, koja nekada ne slusa kako treba XD

      Izbriši
  43. Odlična tema. Svaka čast! Baš mi je drago da si podijelila iskustva jer ovo je problem koji muči puno cura/žena a malo tko se usudi govoriti o tome. Bravo! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Goga :))

      Slažem se, no mi žene moramo dijeliti među sobom,, tako si najviše možemo pomoći :)

      Izbriši
  44. kod mne su najčešće bile upale mjehura i do par puta godišnje. svrbez me polako počeo zaobilazit a inaće i ja imam problem sa ph. spasile su me vaginalete koje mi je dala ginekologica

    OdgovoriIzbriši
  45. Kada osjetim da pocinje neka suhoca, peckanje ili svrbez na gacice kapnem 1 kap cajevca i to ponavljam nekoliko dana za redom dok simptomi ne nestanu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ga kupila za ovakve probleme, baš pomaže a i lijepo hladi :)

      Izbriši
  46. Do odličnih informacija o hpv infekciji možete doći ovdje. meni je pomoglo, ima puno pitanja i odgovora ljudi koji su imali tu bolest

    OdgovoriIzbriši
  47. tema je vise nego odlicna no ja imam jos jedan problem pored svih ovih gljivica i bakterija koje mi se javljaju pre menstruacije...od svraba i peckanja meni se stvaraju neki rascepi( kao male ranice ) ali ne unutra nego spolja na samom sastavu...i to mi se cesto desava i ogroman je bol i neprijatnost...ginekologa posecujem 2-3 puta godisnje,radila sam papu i kolposkopiju i briseve i za sad je sve hvala Bogu dobro...samo ovaj problem koji imam ....stoga Vas molim da mi preporucite nesto za to...unapred hvala :*

    OdgovoriIzbriši
  48. Odličan članak. Puno ti hvala na korisnim informacijama. Mislim da se svaka žena treba briniti za svoje zdravlje i redovito ići na preglede. Posebno se odnosi na papa test .

    OdgovoriIzbriši
  49. Zna li netko s čim liječiti neuredan mens. ciklus...??? Jel se nekom desava da mu otpada kosa, deblja se i dobije m svakih 20-tak dana??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš hitno na ginekološki pregeld,meni zvuči kao simptomi policističnih jajnika.

      Izbriši
  50. Martina, uz ginekološki pregled provjeri i štitnjaču...za gljivice, tko im je sklon, jogurt koji sadrži žive acidofilske kulture bakterija, jednu čašu dnevno,.to sam negdje pročitala, jednostavno je ako i ne pomogne, neće odmoći

    OdgovoriIzbriši