Moji noćni rekviziti + humanitarna akcija

Posted by Dear Skin at 01:03


Večeras donosim post o mojim noćnim pratiocima bez kojih ne mogu zamisliti odlazak u krevet :)

Za lijep i njegovan izgled, vrlo je važan beauty sleep,no drage moje, ja patim od poremećaja spavanja više od 10 godina, no o tome ću pisati u posebnom postu.
Krenimo redom, koji su moji noćni pratioci :

1. Najvažnija stvar: Čepovi za uši protiv buke

- kupujem ih u ljekarni, koštaju oko 5-6 kn ( cca 1 euro), napravljeni od spužve, pomažu mi da ne čujem buku oko sebe, i ne mogu zamisliti spavanac bez njih:)

2. Maska za oči


- ovu masku koristim preko 8 godina, kao fol ima neke magnete koji djeluju na podočnjake što nije istina, no u svakom slučaju, maska za oči mi je jako važna dok spavam jer mi odmara oči od bilo kojeg traga svjetlosti.

3. Udlaga za zube

- ovu udlagu za gornje zube, nažalost moram nositi jer patim od bruksizma o kojem također planiram pisati, bez ovoga bih vjerojatno sada bila bez zubi :(

4. Rukavice za ruke

- po ljeti ne, ali zimi natopim ruke maskom ili kremom za ruke i navučem ovakve rukavice da mi se koža oporavi do jutra

5. Jabuka


- vjerojatno se čudite, što će mi jabuka za spavanje, no patim također od jedne vrste poremećaja-takozvano "noćno jedenje", stoga mi jabuka mora biti kraj kreveta da smirim strasti u kuhinji.
I o ovom problemu planiram napisati post.


Koristite li Vi drage moje kakve rekvizite za spavanje? Patite li od navedenih poremećaja?


88 komentari:

  1. Nemam nikakvih rekvizita,ni navika :D Osim sto ne mogu zaspati bez TV-a kad spavam sama :P


    Bas mi je zao ovog decka :( Danas sam slala neke stvari dole,vidjet cu od kozmetike sto bih mogla prodati za pristojnu cijenu da se pomogne decku,pa bi ti to sve poslala,ako ne budem mogla poslati onda cu reci mami da uplati bar nesto :(

    Ja sam bas osjetljiva na te stvari... cak mi je zao i onih prosjaka na ulici da skoro svakom moram udijeliti nesto,a kamoli nekog bolesnog poput ovog decka :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači, dragi je najdraži rekvizit ha? :D :D

      Draga dobra Tanja, zasad ti ovim putem HVALA što si sudjelovala u ovoj akciji i donirala 20 eura, u posebnom postu ću ti dati poljubac makar virtualno <3

      Izbriši
    2. On mi u zadnje vrijeme smeta :D Gura se puno pa mi je bolje sama spavati :D
      Meni je jedino malo teze zaspati... i uvijek jako kasno idem spavat,to si primjetila i sama :D Al kad zaspem da ne navijem 5 alarma nebi se probudila citav dan :D

      ...:) ja inace citam samo 24sata i cudi me da tamo nisam vidjela nesto o tome decku,ili su pisali dok sam bila na odmoru a tad nisam citala vijesti... :/
      Jako se nadam da ce se potrebni novac skupiti i da ce se decko izlijeciti <3

      Izbriši
    3. E to nam je radi posla, nakon našeg posla, trebaju nam sati da se smirimo i spremimo za spavanac :)

      Izbriši
  2. Rado cu pomoci...
    Saljem slike sutra.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jos samo solja caja i pravi raj !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ja samo ne smijem nikakvu tekućinu imati pored kreveta jer onako snena, bojim se da bih sve prosula :D

      Izbriši
  4. uh jesi me našla s ovim postom o spavanju!
    obožavam spavati, ali u tome me nažalost sve ometa. smeta mi i najtiši zvuk i najmanje svijetlo,koliko god sam umorna.
    neka djeca mi se igraju pod prozorom i vrište već 3 dana, a ja imam ispite ,sva sam nervozna + ne mogu se ni odmoriti od njih. razmišljala sam da ih polijem kantom vode :D :D

    koristim i čepiće za uši i masku.
    uz to, nemam ni neku rutinu spavanja koje se držim, ono jedan dan spavam od 9 ujutro do 5 popodne, idući od 1 ujutro do 7. ah,studentski život :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam student ali isto funkcioniram, nemam reda u spavanju, a također mi se svaki dan igra najmanje 10-oro djece pod prozorom :((

      Izbriši
  5. Moj jedini rekvizit su cepici sa usi koje koristim ponekad i stoje mi pored kreveta. A koristim ih ako muz te noci resi da hrce glasno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čepići su zakon, nadam se da ti pomažu protiv muževog hrkanja :D

      Izbriši
  6. Najprije svaka čast za akciju!

    A sad na spavanje.. i ja patim od poremećaja, a taj je da mi treba puno sna. Najčešće spavam zaista čvrsto i ne čujem tonu alarmova koje si stavim svakih pet minuta pa zvrlje i čuju se oko kuće. S druge strane, kad sam napeta, svaki šum me trgne iz sna. Kad nemam svojih 8+ sati odrađenih nisam baš svoja. Ok, imam periode kad mi je dovoljno 7 sati, ali nisu dugotrajni. Sa 4-5 sati ne mogu funkcionirati. Grintava sam i nemam previše mozga.
    Ova zaštita za zube tri treba jer ih stružeš? Ne znam što znači taj termin, iskreno (a nekako mi je sad mrsko googlati, nisam dobro spavala :D). Strašno gulim čeljustima jednu o drugu. Nekad se probudim i osjetim da mi donja šeta i da mi se zubi stružu. Vjerojatno sam dio zubi i pojela jer su mi prilično osjetljivi.
    Čepići pomažu? Nikad nisam vjerovala da to zaista štiti od buke :(. Meni je pomagalo kad laju psi okolo, susjedi u 7 ujutro pile drva ili nagluhi otac raspali tv da si stavim slušalice i upalim glazbu. Zaspim tako. Nije najzdravije ali ne dešava se često.
    Kako u vrijeme ispita idem spavati kad sunce grane u prozor (danas iznimka), zadnje vrijeme mi je počelo smetati svjetlo. Pošto mi maska nikad nije trebala jer meni kad se spavalo spavala bih i stojeći, nemam ju pa si stavim traku za kosu preko očiju i izgledam kao da me netko oteo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja spavam vrlo malo, najviše 4-5 sati noći ali moram preko dana "ubit" oko barem pola sata i to mi znači više nego cijela noć.

      Draga, ako osjećaš da ti zubi stružu ili da te boli donja vilica, posjeti stomatologa, objasni mu i dobit ćeš također udlagu. I nemoj to zanemariti, a zašto, objasnit ću u jednom od idućih postova:)

      Čepići za uši pomažu doista, nije da baš ništa ne čuješ ali puno blaže. Nisu skupi pa valja probati :)

      Izbriši
  7. Akcija <3 Svaka cast i zelim puno uspeha.

    Ja imam problem druge vrste. Koliko god mi se spava, koliko god sam umorna, jako tesko zaspim. Kad zaspim, onda se vise ne budim, ali treba zaspati. Umem da se vrtim po krevetu po sat-dva vremena, a dusa mi spava. Nema sta nisam probala, i do sad nisam nasla leka za ovu moju boljku. Mislim da je to zato sto mi je mozak extremno hiperaktivan, i kad legnem on krene da vrti neku svoju pricu i misli. A nemam nacina da njega iskljucim. Iako lezem skoro uvek oko 23h, zaspim tek oko 01. I dalje trazim nacina da kad spustim glavu na jastuk, zadremam u roku od 15min.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jelena <3

      Draga, tebi nedostaje melatonin, hormon koji regulira spavanje.
      Ima ga za kupiti u biljnim ljekarnama, probaj ga piti mjesec dana svaku večer dok ti se ponovo ne uspostavi osjećaj za spavanje:)

      Izbriši
  8. Nadam se da ćete uspeti u akciji!

    Što se tiče noćnih rituala, nemam posebnih sem čto moram uvek da imam čašu vode jer me mrzi da ustajem iz kreveta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj voda mi je obavezna. Kad me macke drmnu iz sna budem zeeedna. Opasno je to, jednom sam umalo popila stonogu.

      Izbriši
    2. Hvala Malo Prase <3

      Znam puno ljudi koji bez vode na noćnom ormariću ne mogu zamisliti noć-

      Azzie ! Uh, stonogu??? OMG

      Izbriši
    3. Da... Pala je sa stropa ravno u čašu, pretpostavljam. Sva sreća što je već bilo jutro pa sam uspjela vidjeti da nešto veliko nogato pluta po površini već kad sam nagnula da otpijem :D. U mraku/polumraku ne bih ništa vidjela koliko sam ćorko.

      Izbriši
  9. Joj ja ne spavam godinama. meni je dovoljno spavanja 3-4 sata.
    Ponekad mi se dogodi da ne spavam uopće par noći za redom i normalno funkcioniram drugi dan.
    Bila sam na ranim pretragama i nisu ustanovili zašto ne spavam.

    Šaljem ti mail :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A joj draga, i ja slično funkcioniram, također sam bila u centru za poremećaje spavanja i nisu mi ništa otkrili osim da imam sindrom "nemirnih nogu " :D

      Izbriši
    2. E da, to imam i ja. Kako je to grozan osjećaj, srećom nije prisutan stalno, već mi se javlja periodično.

      Izbriši
  10. Nemam kozmetike za prodaju ali pokušat ću uplatiti nešto :)

    Noćnih rituala nemam jer kad stavim glavu na jastuk nestanem odmah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala dobra moja scarfs <3

      Blaho teebii, joj da ja mogu tako zaspati :D

      Izbriši
  11. Nemam posebnih noćnih pomagala, tolika sam spavalica da mi noću niš' ne smeta :) ...doduše jesam u zadnje vrijeme postala nešto osjetljivija na svjetlo, volim da mi je potpuni mrak kad idem spavat jer imam osjećaj da mi se tek tako oči mogu potpuno opustiti, ali dosta mi je samo da je ugašeno svjetlo...maskicu imam za rijetke dane kad sam premorena pa idem ćornut malo u šest popodne ili kad me uhvate glavobolje od sinusa pa mi pomaže za opuštanje...Škrgutanje zubima i stiskanje čeljusti u snu sam osjetila, ali samo jednom-dvaput u razdobljima užasnog stresa, ali mi zato brat ima i dijagnozu i udlagu...Hmmm, pitam se da i to nije nešto polu-nasljedno???
    Na akciji, svaka čast, treba pomoći gdjegod se može!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam sigurna da li je nasljedno, no ako osjećaš da to radiš, svakako trk po udlagu. A zašto, objasnit ću u jednom od slijedećih postova.

      Hvala draga, slažem se potpuno :)

      Izbriši
  12. hahah, zanimljivi rekviziti.
    ja jedino od sobe pravim, kako moja mama kaže, šok-sobu. roletne moraju da budu do maksimuma spuštene jer me svaki zrak sunca budi. ako ima i mala rupica na roletni, moram da koristim masku i nosim je na svaki put jer nikad ne znam šta me čeka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također kao ja, apsolutno me svaki tračak svjetlosti smeta i divim se ljudima koji mogu spavati uz tv :)

      Izbriši
  13. Ja Sam ubedjena da imam neki poremecaj jer se tek posle 9/10 sati osecam naspavano....P.s svaka cast za akciju !!! Videcu da nekako ucestvujem....L

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, draga, to nije nikakav poremećaj. Svaki organizam je različit i zanemarimo savjete o 8 sati sna. Svatko najbolje zna koliko mu sna treba da bi funkcionirao :))

      Hvala ti :)

      Izbriši
    2. Moj dragi kaze da jeste...hahaha=)). Pokusacu slike poslati veceras.. Ako ne onda ujutru...

      Izbriši
  14. Odlicna ideja za akciju! :)

    Nemam nikakve rekvizite i rituale vezane za spavanje osim toga sto zimi moram da spavam u mrklom mraku jer me svetlost uvek prerano probudi, ali leti mi to ne smeta - ne znam zasto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lejdi :)

      Mene svjetlost smeta i zimi i ljeti jednako :)

      Izbriši
  15. ja sam vec poslala slike, ajmo cure dajte ponudu, da kupimo, pa da darujemo :-). Mucica

    OdgovoriIzbriši
  16. Udlaga za zubalo mi definitivno treba, I to pod hitno: (
    Kad mi je muz otisa vanka uslijedila je gadna kriza spavanja, jednostavno nisam mogla zaspat dok nije svanilo... srecom je taj period iza mene jer da nije sigurno bih do sad na psihijatriji zavrsila :-)
    Moj supruznik se budo nocu i jede :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, odi stomatologu i objasni mu što ti se događa noću, poslat će te na izradu udlage i ona će ti jako sačuvati zube.

      A suprug ima moj sindrom- noćno jedenje. To se obično događa također od stresa ili kod ljudi koji mijenjaju zemlje s velikom razlikom sati, organizam se pošemeri i ne zna kad je dan a kad noć

      Izbriši
    2. to sam primjetila tek kad sam bila trudna... pa smo se rugali kako on umjesto mene po noći prazni frižider lol
      ali istina, on je godinama navigava, vjerojatno su sve te noćne gvardije i učinile svoje :(
      zubara ne spominji, već se godinu dana trudim promijeniti ga/nju :(

      Izbriši
    3. E to je to, tim poslom je zamijenio dan za noć, iako je najveći okidač za noćno pražnjenje frižidera-stres :(

      Izbriši
  17. Nadam da će akcija uspeti.. Svaka čast za ideju :)

    Nemam ni ja neke posebne rekvizite za spavanje.. Ali one rukavice moram nabaviti, nisam znala da ih Essence ima..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana:)

      Da, Essence ih ima i super su :)

      Izbriši
  18. Nemam nikakvih rekvizita, osim sto volim da spavam u potpunom mraku, roletne moraju biti sasvim spustene, sve i jedna rupica, mislim da bih siznula da zivim i spavam sa nekim ko voli da mu je sve otvoreno i svijetlo, jer mene bi prvo svitanje probudilo. A cangrizava sam ako ne odspavam minimum 7 sati.Ljeti losije spavam jer moram drzati otvoren prozor pa mi je ipak malo bucnije. Ali ne bih mogla staviti ni cepice ni masku, ne volim da mi ista dotice lice. Sve u svemu sreca da stanujem na relativno mirnom i tihom mjestu, jedino sto u poslijepodnevnim satima ponekad ludim od bucne djece koja po milion puta zjaču i buče Mamaaaaaa. Al to su krive nekulturne mame sto djecu nisu naucile da se ispod balkona ne dernjaju nego da se popnu gore. :-)Znam za bruksizam, prije neke dvije godine sam bila pod jakim stresom i malo sam pocela skripati zubima u snu, srecom brzo je to prestalo,zube nisam ostetila,tako da nisam pravila tu udlagu za noc, ali shvatam kakav ti je to problem.
    Inace spavam kao beba, lezim na ledjima sirom razbacana po citavom krevetu :-)
    Odlicna plemenita akcija :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh draga moja, ja živim u ulici u kojoj nema prometa a ima puno djece, možeš si zamisliti kada ti se 10-15 djece igra pod prozorom i vrišti :((

      Strašno me to smeta, posebno kada sam jako umorna i želim odspavati kvalitetno barem pola sata.

      Hvala ti na podršci za akciju :)

      Izbriši
  19. Tumbs up za akciju!
    Sve osim udlage za zube potpisujem :)) Mislim da mi je najuzasnija nocna glad..tad trpm u sebe sve sto nadjem (ako me ne mrzi da posetim fizider). Jedno veme sam drzaa perece pored kreveta ali me glasno zvak,zvak, krc skroz rasani pa u ovom periodu obicno narezem breskvu. Inace, pored kreveta ponosno stoji mlatilica za muve ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))

      Uf, sad mi je lakše kada vidim da nisam jedina što se tiče noćne gladi :D

      Zapravo, dosta ljudi od toga pati ali im je neugodno priznati :)

      Izbriši
  20. Ti si jedna tako dobra dusa, pravi andjeo <3
    Ako neko i nema sminku za blog sale, mislim da se svi mozemo odreci kave, dvije, pet, ma skroz nebitno i tako pomoc.

    Petra.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Petra :)

      Nisam jedina, hvala Bogu, upoznala sam makar virtualno toliko dobrih i samolisnih duša :)

      Izbriši
  21. Iskreno se nadam da cete uspeti u akciji! ako bude trajala kad ja dodjem tu definitivno cu se potruditi da pomognem!

    a sto se spavanja tice, nekad zaspim u sekundi, nekad mi treba malo vise vremena...kako kad. ali mi sem flase vode pored kreveta ne treba nista vise :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Voda je mnogima obavezan rekvizit , srećom, ja nisam nikad žedna noći :)

      Hvala ti <3

      Izbriši
  22. Prekrasna akcija i lijepo sto mislite na druge!
    Zao mi je za spavanje, jeste li probali sound machine (ne znam naziv na hrvatskom)? Meni je rodica poslala iz Amerike djecju verziju, al znam da ima raznih vrsta sa svim mogucim zvukovima npr.valovi, kisa itd. Odlicno maskiraju zvukove iz vana, moji uz to super spavaju. Meni ne treba jer crknuta isti tren zaspem, i isto funkcioniram.s jako malo sna, al znam da mi treba i da je zdravije vise spavati. Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, mjeni ovo skroz zanimljivo zvuči. Morat ću izguglat da vidim to čudo.

      Hvala ti na preporuci :)

      Izbriši
  23. Ma ja nemam nikakvih problema sa spavanjem, sva sreća, to mi najbolje ide u životu :P
    Svaka čast za akciju, nadam se da će biti više nego uspješna.
    :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi Danira, neka tako i ostane :)

      Akcija će biti uspješna, sigurna sam :)

      Izbriši
  24. Imam neku ludacku masku sa ocima sove i sa tim spavam.
    Ako sam zedna, doslovno dopuzim do prvog nalazista vode, ili do frizidera da jedem :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, mogu samo zamisliti tvoju masku, vjerujem da je unikatna :))

      I ja pužem i do kuhinje i wca u snu :D

      Izbriši
  25. Zeno,ma koliko tih pomagala,ja bi zaspala dok to sve stavim na sebe:)Nemam problema sa spavanjem,ne smeta mi ni svjetlo,iako dragi voli da su skure skroz zatvorene,a ni buka mi ne smeta,ispod naseg prozora je uvjek muving a pogotovo sad ljeti kad turisti samo izviru,ali meni kad se spava,samo legnem i za minutu sam gotova,hvala Bogu da je tako.Zanima me ovo o skripanju zubiju jer se i sama nekad nadjem da osjetim kako to radim,molim te post sto prije.
    Samo sam te htjela upozoriti,od dragog sestra takodjer je koristila cepice za usi i dobila je takvu strasnu upalu,infekciju,sta ti ja znam sta sve ne,i pila antibiotike,i doktor joj je rekao da je to od cepica za usi..A mozda je to od osobe do osobe
    Kozmetike nemam za prodaju,ali cu uplatiti na racun,mislim da svatko od nas moze odvojiti jednu kavu,kutiju cigareta ili sta drugo da pomogne jadnom decku.Ti si pravo srce:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh draga, blago tebi da ti ne smeta buka, zunači da imaš čvrst i zdrav san :)

      O zubićima pišem uskoro, a što se tiće čepova, i mene su upozoravali na moguće probleme, no srećom, godinama ih koristim i nemam nikakvih problema.
      Često ih mijenjam i sve ok :)

      Izbriši
  26. super si ti meni :) ja isto spavam s čepićima i maskom. jer muž pored mene diše :D, a i sunce zna biti bezobrazno pa izađe zorom i kad ja zaboravim navući roletne :) meni smeta i najmanji zvuk i tračak svjetla. budim se i onda teško zaspem. zato spavam s arsenalom pomagala :D
    što se tiče humanitarne akcije, divna si <3 nemam ništa za prodaju, ali ću rado sudjelovati u kupovini :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inra, ti si kao i ja, hahha, arsenal pomagala :))

      Hvala ti <3

      Izbriši
  27. koristim cepove za usi i gumu za zube. to ja zovem gumom :)

    koliko tvoja dugo traje prije nego joj napravis prve rupe? kod mene vrlo kratko, mjesec-dva. dosad sam dala brdo para na ovo pomagalo :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj nije od gume već od nekog silikona/plastike. Ova mi je sad 2 godine ali vrijeme je da ju promijenim.
      Prvu sam platila privatno dosta skupo dok nisam saznala da u Hrvatskoj Hzzo pokriva takve stvari pa sam drugu dobila besplatno tj. na teret zdravstvenog :)

      Izbriši
    2. Vidis,nisam znala da ovo pokriva zdravstveno!!!Uh,bas me zanima postic o tome..

      Izbriši
  28. Ah, rituali prije spavanja, ko ih nema? Ja takodjer kasno jedem, vec sam ti pricala o tome. Jednostavno, tada se aktiviram i to je moje doba. Ne bi mogla zaspati a da nisam jela prije toga. I mora biti nesto kaloricno (nista jabuka i to, od toga jos vise ogladnim). A ne znam da li si znala, da jedna jabuka prije spavanja produzava zivot a kuhano jaje skracuje. Sto se tice hrane, sreca pa me kile zaobilaze samo tako, samo je pitanje, do kada? XD Sa spavanjem nemam nikakvih problema ali sam jednom patila od nesanice 7 dana i htjela sam zviznuti tako da jednim, malim dijelom znam kakve su to muke :(((( Najgore je kada ti mozak radi, kada razmisljas o necemu i time se pozabavis. To prije spavanja NE treba raditi. Treba isprazniti mozak i bas nista ne misliti i onda dodje san na oci. A neke 'stvarcice', recimo, MORAM namazati usne mehlemom prije spavanja (i cesto ruke) ako to ne uradim...uuuu, kriza. Uvijek spavaj na desnom boku, kratko se kad prebacim na lijevi-kao odmor i opet vratim na desni ili na ledja. Vec sam ti pricala razloge, spavanje na lijevu stranu i stomaku je opasno i ugrozava se zdravlje a i zivot. I kada je hladno vrijeme jesen/zima, umotavam se u jednu dekicu, ko sarma XD i na to ide regularno jorgan. Tu dekicu imam dugiiiiiiiii niz godina i prosto ne mogu bez nje. A i isto tako volim pokriti glavu, nesto staviti na nju, dzemper, majicu, maramu, bilo sta i onda bude toplije i zaspem za sekundu.
    I svaka cast za akciju, pravo si srce <3 vjerujem da ce biti uspjesna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hrana koliko god pričaju da nije dobro jesti prije spavanja, ona na neki način djeluje umirujuće , kao apaurin, pogotovo ako su neki topli ugljikohidrati, i ne vidim nešto loše u tom ritualu pod uvjetom da ne pojedemo kilu mesa ili slično prije spavanja.
      Proteini podižu adrenalin i onda nas još više razbuđuju umjesto smiruju.

      Odlični savjeti ovo s načinom spavanja, ja spavam uglavnom na desnom boku i obavezno rukom pod jastukom.
      A što se tiće razmišljanja, ja pokušavam ne misliti na ništa ali mozak radi 100 na sat :D

      Izbriši
  29. Meni najteze pane nosenje te folije za zube zbog istog razloga (mada sam nosila i fiksnu protezu). Zubarka mi je rekla da je to od stesa, napetosti makar kod mene. Samo je cistim zubnom pastom i cetkicom, imate li vi mozda bolje, jednostavnije rjesenje? :)
    Posto sam kupila okoloocnu kremu Skeyndor sa vitaminom C,mislim da ne radi nesto puno oko hidratacije, cak mi se cini da su mi linijice vidjivije..Cemu sluze te okoloocne kreme za C vitaminom?????? A ispod sam prelazila Afroditinim serumom za lice po vasoj preporuci. Sta mislite da li da uzmem Cliniqe all about eyes rich (mada me cudi da nijeste nju spominjali ili probali - najprodavaniji proizvod u toj regiji), Eucerin Aqyaporin ili vi imate neko bolje rjesenje? Imam spustene kapke nazalost kao i vi, pa me malo frka jer sam na pragu 30, a genetika mi nije bas naklonjena.
    Sto se tice humanitarne akcije, divna si zaista.
    Bas ispisah :)
    Sigurna sam da cete postici veliki uspjeh, jer iskrenost se ipak najvise cijeni :****. Svaka cast!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tko je, najviše od stresa, i ja ju perem pastom i četkicom, i pošpricam Octeniseptom. A li uskoro ću napisati post o tome i svako iskustvo i savjet su uvijek dobrodošla.

      Okoloočne s C vitaminom uglavnom djeluju na tamne podočnjake i bore, ali...pravila su s njima kao i za lice.
      C VITAMIN= 30-40 minuta sam na ČISTOJ i SUHOJ koži a potom hidratantna krema.
      u suprotnom se mogu dogoditi upravo takve stvari, da dodatno isuše kožu a opet ovisi i o smoj kremi. Tu Skeynord nisam probala pa ne mogu ništa komentirati. Svakako ju stavljajte samu pa nakon pola sata malo hidratantne kreme.

      Clinique AAE kremu sam imala nekoliko puta, divna, krasna, no meni osobno ništa posebno, ali svakako je za svaku preporuku, samo predlažem RICH varijantu jer je bolja od obične.
      I moji se kapci spuštaju, probat ću napisati jedan post o njuima ovih dana :)

      Izbriši
    2. Da li onda da kupim Eucerin Aquaporin ili Clinique rich da bih prelazila preko Skeyndor C kreme za podrucje oko ociju? Ili ovaj serum od Afordite za lice sto imam?
      Hvala na savjetu

      Izbriši
    3. Ovisi u kakvom ti je stanju koža, da li je normalna, dehidrirana ili suha kao meni.
      Računaj da je Aquaporin jako lagana i brzo upijajuća, meni nedovoljna, dok je Clinique puno jača po pitanju hidratacije.
      Da ja biram za sebe , izabrala bih Clinique , ali probaj užicati testere obe pa vidjeti koja ti najbolje odgovara :)

      Izbriši
  30. jabuka, knjiga i medo.

    u noćnim pohodima tamanim sve što mi je na dohvat ruke, srećom uglavnom sam slabo pripremljena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E, dobra taktika. Meni je super kada sam sama kod kuće, ne punim hladnjak i onda su noćni pohodi mršavi :D

      Izbriši
  31. Joj, ja imam faze kada zaspem kao beba ali i faze kada ne mogu zaspati praktički do jutra! Ono što mi je bitno da mogu zaspati je: potpuna tišina i potpuni mrak i ako nemam navedeno stavljam čepiće za uši i masku :) i uvijek prije spavanja popijem čašu vode :)

    Što se tiče akcije, stvarno ti svaka čast! Ja ću baš pogledati što imam a ne koristim, mislim da nije puno stvari, sada mi na pamet pada možda 1-2 proizvoda, jer sam baš nedavno dosta stvarčica koje ne koristim dala frendicama, ali opet, bolje išta, nego ništa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti je važna tišina i mrak kao meni, pokušaj nekad s mojim rekvizitima, zaista pomažu:)

      I hvala ti na sudjelovanju i dobroj volji :)

      Izbriši
  32. Martina, u mene već godinama maska za oči i isto ovi spužvasti čepići za uši. Ne mogu zaspat baz toga! Otkriće su mi crne maske, obožavam ih! Meni je plava Nivea na kantunalu (noćnom ormariću) i njome mažem stopala. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda smo iste :))

      Ja stopala mažem za vrijeme čitanja blogova prije spavanja :)

      Izbriši
  33. Ih nosim i ja ove folije u ustima,ali zato sto sam nosila fisnu protezu :/
    Takodje mora casa vode da bude pored mene,a povremeno stavljam i masku za spavanje na oci :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda i ti Sandrice imaš svoje rekvizite :))

      Izbriši
  34. Jadan dečko, pogledala sam video :( Pogledat ću doma što imam i poslati slike ako nešto nađem! Ali nemam ja baš puno šminke koju ne koristim :/

    A jako me zanimaju tvoji sljedeći postovi!!!

    OdgovoriIzbriši
  35. Nemam nekih posebnih rituala, trudim se redovito mazati stopala prije spavanja, i ruke, i eventualno imati čašu vode uz krevet..Pogledala sam link za Dejana, nisam mogla pogledati video koliko je sama priča strašna, želim da akcija uspije i da što prije ode na operaciju, a nadam se da će se i naše zdravstvo malo probuditi!

    OdgovoriIzbriši
  36. nazalost nemam nista za ponudit jer sve koristim. lipo od tebe sto pomazes drugima. bravo!

    OdgovoriIzbriši
  37. Nemam apsolutno nikakve noćne rekvizite al svejedno povremno imam problema sa spavanjem. Sad si mislim da bi možda neki trebala i nabaviti za bolji san :-D

    OdgovoriIzbriši
  38. A joj Martina, a ja sam baš prodala veeeliki dio svoje kozmetike i još veći poklonila :/
    Ali vidim da na ovoj stranici imaju žiro račun i idem odmah uplatiti dobivene novce od prodaje, baš me potresu ovakve stvari i nastojim pomoći koliko mogu i kada mogu :)

    Što se tiče posta, nemam nikakvih rekvizita noću osim litre vode kod kreveta jer sam vječito žedna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo da javim da preko internet bankarstva ne prolaze uplate jer nije naznačen IBAN, ali nitko od nas ne bi trebao odustati od doniranja - ja idem sutra u banku to riješiti i nadam se da će drugi slijediti naše primjere.
      Ma da svatko u ovoj šugavoj državi da barem 10 kn može se nešto promijeniti.

      Izbriši
  39. Zubi mi moraju biti svježe oprani netom prije spavanja inaće nema šanse da zaspim i to je to :D ... zapravo, čaša vode more biti kraj mene jer se budim tokom noći i uvijek budem žedna :/.

    OdgovoriIzbriši
  40. Moram priznat da nemam neke rekvizite potrebne za spavanje, prije sam mogla zaspat i spavat u bilo kakvim uvjetima i nista me ne bi moglo probudit do isteka mojih osam sati (dobro osim ako bi se bas jako morala zbog neceg probudit). Otkad sam diplomirala i doslo je zivciranje oko nezaposlenosti puno losije spavam i budim se na zvukove koje prije nikad ne bi cula, mozda bi bilo pametno probat investirat u kakve cepice. Moram uzet i ove Essence rukavice na zimu, zaboravila sam proslu

    OdgovoriIzbriši
  41. Odlična tema!
    Ja radi niskog tlaka mogu zaspati doslovno u 9 navečer, ali ponekad imam faze
    kad ne mogu zaspati cijelu noć.
    Moram imati 8 sati sna-inače se ne osjećam dobro.

    Često me po noći uhvati glad kao i tebe, pa obavezno nešto pojedem.

    Uglavnom-nemam baš miran san :-)

    OdgovoriIzbriši