Moji šamponi i ostala pomagala za kosu -IZBOR The Best šampona

Posted by Martina DearSkin at 01:14





Moja kosa je jednom riječju: jadna :(    Ravna, bez volumena, sklona opadanju , voli stršati na sve strane i odavno sam "digla" ruke od neke osobite njege, jer smatram da joj nema prevelike pomoći.

Večeras ću Vam pokazati svoje šampone za kosu i napraviti ovako jednu skupnu recenziju svega što koristim:


Kerastase Bain Bio-Recharge za mješovitu/masnu kosu  je kupka ( kako voli Kerastase nazivati svoje šampone ) namijenjena čišćenju i hidratiziranju masnog vlasišta i suhih vrhova.

Na nju me nagovorila jedna frizerka  i za  150 kn ( 20 eur-a) koliko ona košta, nađe se puno boljih preparata.


Slijedeći je Schwarzkopf  BC Bonacure Oil Miracle šampon


Kupila sam ga u sklopu seta u kojem se osim njega nalazilo ulje i regenerator iz iste linije.



Sadrži arganovo ulje  koje njeguje kosu, volim ga koristiti kada mi je kosa jako isušena jer ju odlično omekša i njeguje. Cijena 77 kn ( 10 eur-a), 200 ml

Guhl šampon od pive, namijenjen borbi protiv opadanja kose i za jačanje vlasišta. Zadovoljna sam učinkom, kosa je stvarno jača a primjetila sam i da mi je smanjio  prhut . Mana mu je jedino što malo isušuje vrhove pa je regenerator obavezan.
Cijena oko 40 kn ( 6 eur-a), 200 ml



Nemam nekih posebnih problema sa vlasištem, ali nekad me uhvati jaki svrbež i osjetljivost.
U tu namjenu imam ovaj fantastični šampon .Kada perem kosu s njim, svi problemi nestanu, zato topla preporuka:



Revlon S.O.S Calm šampon, je umirujući šampon za kosu koji umiruje i smanjuje osjećaj iritacije i svrbeža, te relaksira površinu tjemena.

Taj posao fantastično odrađuje i zaista ga svima preporučam ko ima probleme sa vlasištem.
Cijena oko 70 kn ( 10 eur-a ), 250 ml

Redken Hair Cleasing Cream


Ovo je šampon koji je namijenjen dubinskom pranju kose. Otklanja sve toksine, naslage, nečistoće i preparate  s tjemena . Kosa je iza njega ne prepoznatljiva i zapravo, žao mi je da se ne koristi češće :))
Mislim da svaka žena mora imati ovakav proizvod kojim će dubinski pročistiti tjeme i kosu, makar vulgaris soda bikarbona metoda :))

Cijena varira od sajta do sajta 8-11 funti, 300 ml kojih će Vam trajati više od godine dana.


Ovaj set je prinova u mojoj kolekciji, radi se o Paul Mitchell Smoothing setu koji sadrži šampon, regenerator i fluid za vrhove.

Ova linija, namijenjena je glatkoj kosi, odnosno, trebala bi davati dojam glatke i uredne, ispolirane  kose.
Vrlo sam zadovoljna za sada. Odlični proizvodi.









Dalje, na redu su ostali preparati koje koristim:

Kerastase Nutritive maska za kosu, namijenjena oštečenim vrhovima. Maska ko maska,  nahrani i zagladi vrhove i to j to za 200 kn ( 30 eur-a) :D


Loreal Mytic Oil Souffle d'Or sparkling regenerator, prvi dojam je bio loš, miris mi je bio vrlo čudan dok se nisam privknula. Hrani kosu bez otežavanja, sadrži šafran i agar. Super za moju tanku kosu kojoj je svaki regenerator pretežak. Jedino ne razumijem poantu ovih zlatnih čestica u njemu, kada se proizvod ispire s kose :))



Cijena 128 kn ( 22 eur-a), 190 ml

Loral Techni Art je krema za kosu namijenjena zaštiti od topline. Iako se  rijetko peglam ili feniram, ovu kremu stavljam na vrhove. Svakako se treba pripaziti da se ne pretjera s količinom, zadovoljna sam i ovolika tuba bi mogla potrajati cijelu vječnost :D




Kerastase Elixir K ultimate ljubičasto ulje,  najsavršeniji ovakve vrste proizvod za moju tanku i slabu kosu !
Cijena je paprena oko 255 kn ( 40 eur-a) ali meni vrijedi. Lagano, mirisno poput parfema, njeguje a nimalo ne masti . Obožavam ga :))


Macadamia Healing Oil Spray, vjerujem da ga mnoge od Vas koriste. Iako je laganija verzija, meni je malo premasno pa ga ponekad našpricam na vrhove kao pakung za kosu.

Cijena manje pakiranje od 60 ml 86 kn ( 11 eur-a )


Alfaparf Cristali liquidi , tekući kristali, vjerni posjetitelj moje kupaone zadnjih 10-ak godina :)

Radi se o serumu za visoki sjaj uz besprijekornu zaštitu od apsolutno svega: sunca, fena, kiše...

Moja mama i ja jako volimo ovaj proizvod.



Cijena 87 kn ( 11,50 eur-a), 16 ml

Iiiii,.....nezaobilazni Batiste šamponi za suho pranje <3


Drage moje čitateljice, ovo su bili moji favoriti za moju tanku, rijetku, ravnu i slabu kosu.

Sad otvaram GLASANJE , molim Vas ostavite u komentaru nazive Vaših THE šampona i ostalih preparata s opisom Vaše kose, biramo najbolje šampone !!!!

Misija: postići onu glatkoću kakvu dobivamo u frizerskim salonima :))

117 komentari:

  1. Schwarzkopf BC Bonacure Oil Miracle šampon me jako zanima, morat ću ga uzeti jednom, Redken je predivan, super stvar, a ovaj Revlon SOS Calm šampon je nešto što MORAM kupiti. To uzimaš kod nas ili preko online shopova?

    Moji THE šamponi:

    Subrina Recept protiv ispadanja kose - jedno vrijeme su mi hormoni divljali i nisam više znala što bih od sebe, uglavnom, uz ovaj šampon mi je počelo rasti puno mlade kosice i zaustavilo je ispadanje. A i sad ga volim jer mi je kosa sjajna od njega ♥

    Vichy Dercos Antipelliculaire Sensitive - za periode svrbeža tjemena. Spašava me u tim fazama. Upravo ga potrošila, morat ću obnoviti zalihe ili probati sad taj Revlon :)
    I Paul Mitchell moram probati onaj piling što je Mell preporučila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Revlon ima samo u salonima ali ja nazovem uvoznike pa mi pošalju poštom

      http://fdf.hr/shop/podkategorija.php?id=20080324223526

      Subrinu je moja mama jako dugo koristila a onda je ustanovila da joj više nije dobar.

      Vichy je sjajan, a taj Mellin piling sam zaboravila fotkati :D :D

      Izbriši
  2. Voljela bih isprobati Paull Michel proizvode, nikako se sjetiti otici do salona:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Moja kosica je ravna i nemam nekih extra problema sa njom i sa samim vlasistem. :)

    Ja nemam nekih favorita sto se tice sampona i ostalih preparata za kosu :) Vecinom kupujem sampone za suhu i ostecenu kosi ili za obojanu kosu..tako odmah uzmem i regenerator iz iste linije.. Do nedavno sam imala syoss koji sam dobila na poklon,sampon,regenerator i maska za kosu...ajmeee koliko pakovanje nikad ga potrositi :D Kako mi je kosa dosta suha od silnog farbanja (iz crne u plavu,iz plave u crvenu ,pa tamno smedju, pa opet neku crvenu i to sve u kratkom roku :D) perem je 1-2 puta tjedno .. i kad sam napokon potrosila taj syoss kupila sam si od Garniera Fructis za masni korjen i za suhe vrhove.. medjutim jos prije sam citala da si prezadovoljna Guhl samponom od pive tako da sam i njega nedavno kupila :) Kao sto sam si uzela i Macadamia masku za suhu kosu. Inace i meni kosa dosta opada,zato nemam tepiha po stanu jer ih ne mogu ocistiti od svoje kose :(
    Jos ponekad kad ne zaboravim stavim neko hraljivo ulje na vrhove..vecinom ono od pantene jer prekrasno mirise :D A kupila sam si i sampon za suho pranje od syoss.. nedavno..i to po prvi put :D

    Nadam se da ce mi se smanjiti opadanje koristeci ovaj samponcic od pive :) Eto dajem glas za njega i za macadamia maskicu jer kad je isperem sa kose,kosa mi izgleda kao svila :) i tako je mekana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ti si sadomazohistična prema svojoj kosi .D

      Meni dosta opada u ovo ljetno vrijeme, i taj od pive , osjetim da mi je kosa jača i da je manje kose po podovima. Nadam se da će i tebi biti dobar, i prije su mi Guhl šamponi bili super.

      A makadamija je zakon za oštečenu kosu. Mislim da ti je to dobitna kombinacija.

      Ne znam zašto, uvijek sam imala averziju pream Syoss osim boja za kosu :)

      Izbriši
    2. Bome jesam,sada bi opet isla u svjetlije,a zao mi jer mi je bas kosa fino narasla.. prosle godine u ovo vrijeme sam imala bas dosta kratku :)

      Ja si sama nebi uzela Syoss nikad da nisam dobila,btw nisam rekla da mi se kosa dosta mastila od Syoss-a..
      Boje sam isto njihove koristila u zadnje vrijeme,medjutim one dosta isusuju kosu..I prijateljica mi se zalila na njih.. :/

      PS Nesto mi se promjenila slova ovdje na blogu od maloprije haha

      Izbriši
    3. Ahahaha, što je oko !!

      Da, uvela sam male promjene na blog da bude preglednije, odnosno Mell mi je to napravila, ja sam tuka za takve stvari :D

      A ti..ne diraj kosu, predivna ti je i odlično ti stoji tamnija :)))

      Izbriši
  4. Gdje se može kupiti Alfaparf Cristali liquidi?
    Super post, mene definitivno zanima neki dobar šampon za također masnu, rijetku, tanku kosu bez volumena. Stvarno sam svašta probala, ali do sada me ni jedan nije osvojio :S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije sam ih kupovala u Italiji preko poznanika, a sad ih ima u Irisu i Douglasu.

      Meni je odličan proizvod, iako za masnu, rijetku i tanku kosu, preporučam ti ono ljubičasto ulje od Kerastase :))

      Izbriši
  5. Super mi je ovaj post-volim sve sto ima veze s njegom kose! :)

    Imam kovrcavu kosu koja je suha kao takva, a tjeme se, naravno, masti. :D
    Meni osobno je najgori sampon Nivea! Uvijek mi se brzo mastilo vlasiste nakon njega i kosa mi je nekakva "nikakva" nakon njega! :D

    Najbolji sampon je meni Loreal Elseve Light nesto :P (rozi)-regenerator i sampon! Kosa mi mirisi do sljedeceg pranja i jako je mekana.Jedino mi se ne svidja bas tekstura regeneratora jer ga stavljam na mokru kosu da ju rascesljam (nije dobro, ali je kovrcava pa je to jedini nacin :/)
    Dobar mi je i crni Gliss Kur sampon i regenerator, i Garnier Ultra Naturals su mi solidni, ali regenerator s aloa verom i onaj s avokadom i shea butterom su mi odlicni-super miris, meni imaju najdrazu teksturu i jako lako rascesljam kosu.
    Ali najjjj regenerator ikada je jedan za djecje pranje s preeefinim mirisom koji dolazi u velikom pakiranju-nazalost, zaboravila sam ime jer sam ga u Siriji kupila. :/
    Kako to tek rascesljava!! Kosa mi se raspetlja cim ga nanesem i mogu samo prstima proci kroz nju!

    Maske- Pantene mi je apsolutni favorit, izrazito meka i podatna kosa i dobra mi je bijela Gliss Kur. Trenutno sam sada na kokosovom ulju da malo vratim mekocu (hopefully! :D)

    Od ostalih preparata mi je odlican zeleni serum za vrhove Avon Tehniques i plavi nije los.
    Koristim isto tako Baleino "arganovo" prije pranja kose ili od Syossa, buduci da su premasna jer se tesko upijaju. Jednom sam stavila na suhu kosu i to malo vise jer je suha i izgledala sam stravicno! haha

    Uglavnom, jos uvijek sam u potrazi za idealnim preparatima nakon pranja koji nisu preskupi jer mi je kosa zaista suha; oduvijek se zelim ofarbati, no zavrsim s pokojim pramenovima svake 2-3 godine jer ne zelim riskirati jos daljnje isusivanje.
    A toliko patim na tamnosmedju kosu s toplim tonom i mahagonij mi se svidja. Ali znam da to znaci stalno farbanje i to po nekoliko kutija jer imam gustu kosu.
    I da, nikako da naraste ;( Kada je napokon nesto narasla, jednostavno sam ju morala skratiti jer ne mogu podnijeti te suhe vrhove mada patim na dugu kosu.
    Vjecita borba- ljudi se dive, ali ja zavidim frendicama koje imaju predivnu, dugu kosu koju samo operu! I jos se cude kada pitam sto koriste, haha.
    Dok recimo moja sestra ima predivnu, gustu kosu koju farba svako malo i pegla i uopce se ne osteti! I strasno brzo raste, vec se nekoliko puta osisala na poluduzu kosu i narasla je dok ja muku mucim s 10-15 cm. :D Naravno, ne koristi nista osim sampona i regeneratora.
    Ali simpaticno je kada mi je covjek na granici rekao da mi cestita na frizuri-umrla sam od smijeha! Da on tako ne bi mogao, ja velim pa to je prirodna. I kada mi je jedan dedica dok sam stajala na ogradi rekao "Da Vam kazem-svaka cast, prekrasna kosa" haha
    To mi uljepsa dan i onda si mislim, ajd, isplati se! :D

    Sorry na poduzem komentaru i skretanju s teme. :P
    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo, ja ti zavidim :D

      Moja je ravna i ni G od gustoće, i još se moram bojati svaki čas jer sam sijeda :P

      Jako puno žena ima suhu i gustu kosu, i vjerujem kako će im tvoje preporuke itekako značiti.

      A to što se tiće dužine, jesi li znala da svaka osoba ima svoju granicu do koje naraste kosa? Možeš da se ne šišaš 20 godina,kosa će ti doseći određenu dužinu i ni makac dalje.
      Kod nekih je ta granica duža a kod nekih kraća. Ja se npr nisam šišala 4 godine i kosa mi je bila do pola leđa ako i onda kada se nisam šišala 2 godine :D
      Dobila sam preporuku od jedne divne čitateljice sa suhom kosom: izbjegavati šampone sa sulfatom jer isušuju, pa eto, možda pomogne :))

      Izbriši
    2. Hjooj, nemoj mi to govoriti! haha
      Sada kada mozgam, mislim da znam gdje je otprilike moja granica jer sam kao mala jako rijetko sisala kosu i uvijek je bila iste duzine.
      Znaci da mi nije sudjena duga kosa, smrc! :D

      Hvala na savjetu! ;) Mislim da ovi Garnier Naturals ne sadrze sulfate cak.

      Izbriši
  6. Joj, obožavam Semi di Lino proizvode i ne znam kako nisam skužila ovo za vrhove. Uvjerena sam da bi mi totalno odgovarao ovaj proizvod! :D
    Ja trenutno koristim Yves Rocher šampon od kamilice (to mi je za često pranje kose ljeti) i masku Pantene (iako Pantene proizvode nikad ne koristim, ali ovu sam masku dobila i nije loša, al nije ni neka the best, osrednja je), a na mokru i opranu kosu stavim Macadamia kremu za kovrče koja me oduševila. Na plaži koristim Baleino ulje za kosu. Eto, to mi je njega ovih dana. Kad se vratim u Zagreb, nastavljam s mojim uljnim seansama! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Semi di Lino su odlični, što od njih preporučaš?

      Tvoja kosa je divna, i svi koji imaju gustu, kovrčavu kožu trebaju baciti pogled na tvoj post o njezi kose, sigurna sam da će naći super savjeta :))

      Izbriši
  7. Imam sličnu kosu kao i ti-samo što ja, kad sam pod stresom, dobijem seboreju :-(

    Probala sam jako puno šampona, najbolji mi je Vichy.
    Koristim još Balea kuru od kokosa, 3 Minute Miracle Reconstructor Aussie i L'oreal Total Repair 5 masku.

    Za stiliziranje koristim Macadamia ulje-odlično je! Naime, na glavi imam ostatke minivala koje moram ukrotiti.

    Inače perem kosu svaki dan jer imam poprilično kratki bob.
    Imaš kakav savjet za blagi šampon? :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vichy me nikad nije razočarao i stvarno su im šamponi odlični.

      Najbolji blagi šampon mi je bio Keune Mild, iako ne opere onako škripavo , ali za svaki dan , super.

      Izbriši
  8. Cure moje drage prije par godina sam imala prhuti koji je ostavljao snijeg po ramenima a ljuske su bile po svuda fuj fuj fuj.
    Nema koji salonski profesionalni sampon nisam kupila i potrisila brdo love uzalud.
    Sasvim slucajno mi se nasao pod ruku suprugov head and shoulders sampon na bazi limuna citrus fresh.. i operem ja s njim kosu kad gle cuda...smanjila se prhut u pola.
    Operem ja jos koji put i prhut nestala totalno.
    Kad sam rekla frizerki kako sam rijesila prhut samo me u cudu pogledala jer je znala da mi niti jedan salonski sampon nije pomogao.
    Probajte mozda i vama pomogne a uzela sam i balzam iz iste linije-super dvojac.
    S obzirom da prodjem jeftinije sa samponima na maskama ne stedim:
    Loreal professional vitamino color maska
    John Frieda duboka hidratacija
    Ulj za kosu i vrhove:
    Alfa parf -na bazi maslinovog ulja divno mirise
    davines-roucou ulje cisto savrsenstvo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Head&Sholders je jedini šampon kojeg moj dragi želi koristiti, sve je probao ali uvijek se vrača njemu.

      Balzam nisam probala,mogla bih ga uzeti ako nije pretežak za moju kosu :)

      Super savjeti;)))

      Izbriši
  9. Ja bih mogla čitav dan o preparatima za njegu kose i bio bi to zaista pretjeran komentar ;D.

    Kako sam isprobala više od pola isprobanog iz tvog nesesera moram reći da se nisam nijednim razočarala ... Redken, Kerastase elixir, Macadamia, L'Oreal ... sve sami favoriti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam koliko pažnje ulažeš u kosu i da imamo sličan problem s nedostatkom volumena :))

      Izbriši
  10. Ja imam užasno masnu kosu. Cijelu srednju sam ju prala svaki dan, a kasnije svaki drugi iz straha da ću jednog dana doći do toga da ju operem navečer, a ona ujutro masna O.o Sada je drugi dan obavezno zalizani rep ili suhi šampon.
    Probala sam puno šampona i nijedan nije dao baš neke rezultati, znalo je biti mrvicu bolje, ali i dalje nedovoljno za dan duže bez pranja. Na kraju sam išla u ljekarnu na pregled vlasišta, teta je dala vrlo logično objašnjenje-jaaako rijedak sebum koji se brzo slije niz moju glatku i ravnu kosu. Naravno da mi je ponudila neke šampone, ali ja sam zaključila da šampon koji držim max 5 min ne može toliko djelovati na moje lojnice.
    Tako da trenutno koristim drogerijske šampone bez silikona (od piva iz mullera, cotton fesh shauma, garnier s glinom i limunom), regenerator sam izbacila, umjesto njega nakon pranja na ručnikom posušene vrhove stavim malo kokosovog ulja, a jednom tjedno kosu dobro natopim kokosovim uljem, a tjeme mješavinom kokosa, jojobe i ricinusa s par kapi eu čajevca. Kosa se i dalje masti podjednakim intenzitetom, ali općenito izgleda puno ljepše, čvršća je, manje opada i gotovo da nemam ispucanih vrhova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Masna kosa je i moj problem, i pokušavam što rjeđe prati kosu, također je uvijek zalizana u rep.
      Ako koristim šampone za masnu kosu, isušuju mi vrhove i tako u krug.

      Dosta mi pomaže Batiste suhi šampon koji upije sebum.

      Izbriši
  11. meni je kosa do prije par mjeseci bila najbolnija točka i nema preparat koji nisam isprobala. sve s našeg tržišta i još puno njih nabavljala vani i preko interneta. šamponi, maske, regeneratori, ulja, klinci, palci :) kosa mi je suha, jako neposlušna, gusta, pregusta (ima tu kose za više glava :D ) tanje dlake, kovrča se do jedne određene dužine, a onda postaje noćna mora. ni tamo ni ovamo.
    onda sam otkrila aussie miracle moist. o happy day! sad imam samo miracle moist šampon, trominutni tretman i balea ulje. kosa mi nikada nije bila tako mekana i sjajna i divna. još uvijek muku mučim s kovrčanjem/nekovrčanjem, jer mi je kosa baš te ni tamo ni ovamo dužine. u tu svrhu sam nabavila od schwarzkopfa onaj sprej da kosa izgleda kao s plaže koji kod mene djeluje.
    eto, mene spasili klokani :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, taj Aussie toliko žena hvali, ja još nisam ništa isprobala, nakon ovoga, kupit ću sigurno makar putno pakiranje da i ja isprobam :)

      Izbriši
  12. Do nedavno sam imala plavu kosu, sad imam pramenove( ljesnik+bijeli) i nije mi bas ostecena kosa s obzirom na stalno farbanje i feniranje (suva mi je kosa jer mi je prirodno talasasta, duzine do lakta). Regeneratore ne koristim, jer pretezno stavim prvo neko prirodno ulje+sampon + kupovno pakovanje. Na kraju stavim silikonsko ulje zbog krajeva.
    Najbolji su mi se pokazali litarski samponi, mada u zadnje vrijeme koristim Schauma za regeneraciju kose kafeno pakovanje jer mi opada malo vise a moju sestru je to spasilo. Tokom feniranja Revlon Unique - za taj novac i nije nesto. Macadamia ulje i maska - samo trenutni efekat imaju dok se koriste nazalost.
    Odlicno mi je Still pakovanje sa malinom (proteini) 3 € mogu ga komotno uporediti sa Macadamia pakovanjem (Schwarzkopf pakovanje crveno je premasno, nije mi lijepa kosa posle njega, dok mi je crno pakovanje bilo OK).

    Najbolje su mi ipak prirodne maske - kokosovo ulje (od nedavno ga korsitm- tako da ne mogu bas da ga ocijenim), ricinusovo ulje i pavlaka, sve zavisi sta kuci imam u tom trenutku.


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Planiram duže vrijeme isprobati Unique ali opet mislim, ionako se ne feniram pa nisam sigurna koliko mi to treba,

      Stil s malinom ne znam što je ali odlično zvuči, isto kao prirodne maske koje su zakon :))

      Izbriši
    2. Unique ne opravdava tu cijenu i necu ga kupiti ponovosigurno, dok mi je Schwarzkopf Gliss Kur Total Repair koji kosta 3-4 eur dosta kvalitetan. Mozes ga probati jer ga i moja sestra koja ima tanku i pravu kosu koristi. http://i1157.photobucket.com/albums/p594/beautyforgirls/Product%20fotos/DSCN0748copy_zpse5bdf317.jpg.

      Pakovanje Still od maline http://stevanstill.rs/page/?id=179 je pravo otkrice :).

      Izbriši
    3. Odlično !!

      Hvala ti na preporuci <3

      Izbriši
  13. Prekrasni proizvodi. :-) Ja koristim John Masters i Phyto proizvode, oni mi najbolje pašu. Macadamia me razočarala, nisam imala nikakve koristi od ulja i maske, jedino što mi je bilo ok bio je leave in regenerator, ali mi je on malo mastio kosu. Planirala sam kupiti L'oreal Souffle d'Or, ali se bojim da neće biti dovoljno hidratantan za moju suhu kosu. Što Vi mislite? Hvala.

    Pozdrav, K.

    P.S. Sadrži li Schwarzkopf BC Bonacure silikone?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. JMO sam probala nekoliko testera i bili su mi odlični, dok kod Phyto još nisam pronašla ono što meni odgovara,

      Loreal Souffle ne bih preporučila pretjerano suhoj kosi, mojoj masnoj je dovoljan, bojim se da bi ti bio preslab.

      U BC Bonacure, ne vidim silikone u popisu :)

      Izbriši
    2. Upravo čekam da mi dođe Phyto 9 krema, 7 mi nije bila dovoljno hidratantna, a najesen ću uzeti i phytov keratine spray. Glasovat ću za Mastersov šampon od meda i hibiskusa, jer odlično hrani kosu, te čak nije ni potreban regenerator nakon šamponiranja. Jedina je mana cijena i militraža, ali kako John Masters zaista ne štedi na uljima i baza mu je aloe vera sok, cijena je opravdana. Češće bih ga koristila da se stalno ne mučim s opadanjem kose.

      Izbriši
    3. Imala sam jednu Phyto kremu samo se ne sjećam da li je bila 7 ili 9.

      A Keratine sprej sam jučer probala putem testera, sad sam u nedoumici da li njega ili Revlon unique kojeg svi hvale.
      Jmo kupuješ kod nas ili na netu?

      Izbriši
    4. Nekad u Lavanda Mii u Petrinjskoj, nekad u Ruži Essentials. Bio&Bio ponekad ima akcije JMO proizvoda, pa prati njihovu web stranicu. Revlon nisam nikad probala, možda budem jednog dana. Htjela sam danas naručiti keratine spray preko Formasane, ali, nažalost, proizvod nije bio na raspolaganju.

      Izbriši
    5. Hvala ti, samo da skužim koji bi bio najbolji izbor za moju kosu :))

      Izbriši
    6. Što se šampona tiče, ne znam koji bih ti preporučila. Obično izmjenjujem one protiv opadanja kose i za suhu kosu. Srećom sam pronašla HG regenerator, a u pitanju je JMO od lavande i avokada, ali kako imaš masnu kosu, bio bi ti pretežak. Moja kolegica s faksa koristi onaj od lavande i ružmarina, a inače ima problema s perutanjem i mašćenjem vlasišta, ali to ne znači da bi i tebi odgovarao. Moja sestra voli Kevin Murphy proizvode, koji su fantastični, ali sadrže silikone. Ne znam ima li on šta za masnu kosu.

      Izbriši
    7. Moj prijatelj je kupio Apivitin šampon za masnu kosu, pa ti mogu javiti njegove dojmove krzo neko vrijeme, nakon što mi ga recenzira u četiri oka. :-)

      Izbriši
    8. Hvala ti, mislim da nas puno zanima kakvi su Apivitini šamponi :))

      Izbriši
  14. Obožavam čitat postove o njezi kose :)

    Ja imam suhu, ni ravnu ni kovrčavu kosu i nikad nisam u potpunosti zadovoljna s njom. Uvijek nešto fali. Imam i sijede tako da je moram farbati.

    Koristim drogerijske šampone i L'oreal Mythic Oil, rotiram ih jer mi bolje izgleda kosa ako mijenjam. Regeneratore koristim isključivo L'oreal Professionnel a maske L'oreal i baleinu od kokosa. Na vrhove mokre stavljam L'orealovo mlijeko za zaštitu od topline a na suhe Avonov zeleni serum ili Joico K-pak. Zadnjih mjesec dana svako jutro špricam kosu sa L'oreal Solar Sublime sprejem.
    Redken hair cc jednom mjesečno a Paul Mitchell piling sam do sada jednom probala.

    Macadamia oil čekam da mi stigne. Imam u planu naručiti ovaj Paul Mitchell set i Revlon uniq one tretman.

    Ovaj tvoj guhl šampon od pive nije onaj iz mullera ili su mu promjenili pakiranje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuuu, koliko Loreala :D:D, jednostavno su super pa te razumijem, i ja želim taj sprej iz Sublime kolekcije.

      Guhl je iz Mullera, ima neki tamo također od pive za 12 kn ali to nije taj.

      Izbriši
    2. Hvala ti :) Svaki put kad sam u mulleru tražim bijelu bocu s konjanikom to je valjda taj od 12 kn. Nikad ga nema ili ja ne vidim dobro. Sad ću probat tražiti ovaj tvoj jer mi je velika želja probati šampon od pive.

      ps.Ako skužiš gdje ima Revlona vičiiii

      Izbriši
    3. Revlon intezivno istražujem pa ti javim svakako.

      A Guhl ti stoji tamo gdje su svi Guhl šamponi, samo se često dogodi da ga nema. A taj bijeli s konjanikom , također od pive je meni bez veze,masti kosu.

      Izbriši
  15. Definitivni glas za Paul Mitchell proizvode, koji god bili, i dužna sam ti još uvijek one uzorke poslati, to ću kad se vratim u ZG krajem rujna, nisam stigla prije, sry :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ne brini draga, nije ništa hitno, ćut ćemo se i hvala ti na preporuci :))

      Izbriši
  16. Ne znam sastav ovih sampona, al toplo preporucam da probate neki bez sulfata, kosa ce Vam se preporodit. Kosu ne bi trebalo prati svaki dan, ako se vec mora, onda samponom za suho pranje. I regenerator s proteinima, odnosno aminokiselinama. Lp, Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To sam i ja čula, šamponi bez sulfata su najbolji za vlasište jer ne isušuju.

      Imaš li kakav prijedlog regeneratora s aminokiselinama ?

      Tnx

      Izbriši
  17. Ok, sad najednom hoću i Revlon i Redken šampone. Nemam šampone koje bih baš preporučila, a ionako imam specifičnu kosu kojoj je dobro ono šta drugima obično nije.

    OdgovoriIzbriši
  18. Uuu... puno svega! :D Moram probati Redken kremu i Batiste suhe šampone. Jesi li ikad probala Lush-eve šampone?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, super su :))

      Što se tiće Lush-a, probala sam par krutih šampona ali su mi jako petljali kosu.Imaš neku preporuku ?

      Izbriši
  19. Odličan post! Ja sam u zadnje vrijeme postala freak za kosu i stalno istražujem tržište :D Redkenov šampon je stvarno odličan i složila bih se s tobom kad kažeš da kosa nakon njega izgleda neprepoznatljivo. Uopće ne žalim što sam ga kupila!! :D PM set je odličan, odličan. Zapravo sam zadovoljna sa svim PM proizvodima koje sam probala.
    Na forumu sa vidjela kako su hvalili Revlonov SOS šampon, i sad kad vidim da ga i ti hvališ, moram ga nabavit. Zvuči kao stvoren za moje osjetljivo seboreično vlasište :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti imaš predivnu kosu i vidi se da puno ulažeš u nju.

      Svakako, Revlon SOS je dušu dao za osjetljivo vlasište :))

      eh, da sam znala mogla sam ti poslati za probu

      Izbriši
  20. Meni šampon i nije toliko važan u njezi kose kao što je sve što dođe poslije. Koristim već neko vrijeme Afroditin od kamilice, a ponekad stavim i Fitoval jer je dobar protiv opadanja, ali nakon dan kosa strašno smrdi.
    Ne znam, ja se kunem u arganovo ulje, a iduće na spisku mi je Macadamia :D Plus Gliss maskice i regeneratori <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ponekad je najvažnije ono što se stavi nakon šampona :)

      Izbriši
  21. Uh ništa nisam probala ali me najviše zanima taj Guhl jer u prelaznim periodima mi baš opada kosa :(

    Što se tiče moje nege, volim svašta da probam ali shvatila sam da pošto moja kosa i nije zahteva ne moram baš da trošim previše na njenu negu tako da je moj izbor u globalu bilo koji Gliss Kur šampon, omiljena Revlon Uniq One prskalica i ponekada Macadamia ulje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad i ti:D :D

      Pa dobro, stvarno moram kupiti taj Unique One :D

      Izbriši
    2. Samo nikako da otkrijem gdje se to kod nas može kupiti :(

      Izbriši
  22. Moja je ravna i takodje prilicno rijetka, a svaki stres mi se najprije odrazi na kosu, tj. na opadanje. I plus se brzo masti, ma sta brzo, danas perem i bude super, sutradan je vec za vezanje repa. Ipak srecom, dlaka mi je jako zdrava i nikad ne puca, brzo raste i stalno imam one antene nove kose. I ne moram se farbati jer nemam sijedih, ali hocu ovo dana u svjetlije jer mi je dosadila moja crna nefarbana. Bas je dosadno stalno biti isti. Ja sam skontala da meni najbolje odgovaraju sampon protiv opadanja, cak i akad ne opada. Mozda sam paranoicna, ali oni nemaju SLS i daju mi volumen. Najvise volim Ducray, Foltene i Klorane sa kininom i njima se stalno vracam. Takodje koristim Batiste ili bilo koji sampon za suho pranje koji mi dodje pod ruku, mada generalno gledam da izbjegnem, jer znam da zagusuju tjeme, tj. korjen dlake, i takodje mogu uticati na pojacano opadanje.Rado nekad i u salonu kupim neki sampon npr. Tigi za volumen ili Tony&Guy koji obozavam zbog mirisa na Gucci Rush :-) Od drogerijskih su mi dobri Pantene Aqualight i onaj za volumen, Alverde breza zalfija i Balea pink sa kofeinom i zeleni volumenski.
    Maske, regeneratore, serume i sl. ne koristim jer mi ne trebaju, samo mi bezveze umaste kosu. Imam nekih ali sve se to pokazalo kao suvisno i bacanje para.
    Volim jedino regeneratore u spreju, radi lakseg rascesljavanja i mirisa.Dobar mi je bilo koji, a najvise volim Pantene Aqualight sprej.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nas dvije imamo prilično sličnu kosu. I ja sam skužila da mi šamponi protiv opadanja dosta dobro djeluju u smislu da je čvršća i da se manje masti.

      Ove tvoje navedene šampone nisam isprobala, ali imat ću ih na umu, mogli bi i meni odgovarati :)

      Izbriši
  23. Imam dosta gustu kosu ravnu i pomalo neukrotivu..mana jo je masnije vlasiste i suvlji vrhovi.Mislim da ne postoji savrseni sampon barem ga ja nisam nasla.s vremena na vrjeme kosa se svakog brzo zasiti.Po meni treba ih mjenjati ali opet ne precesto.Smatram da ja za kosu ipak najvaznija raznolika prehrana..i dobar unos hrane bogatom 'zeljezom'.jer je tako vlas jaca.Ali kad vec pricamo o samponima ono najbolje sta sam ja probala za kosu je moja trenutacna postava...Keune linija za obojenu kosu(sampon,maska,regenerator) +arganovo ulje ..moram pogledati koji proizvodac.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem, unutrašnje stanje organizma se itekako odražava na kosu. Zato treba itekako pripaziti na prehranu i dovoljan unos vitamina i minerala .

      Keune je meni dosta dobar, iako, nisam isprobala liniju za obojanu kosu.

      Izbriši
  24. Ovako to kod mene ide :D
    Prvo samponiranje: afrodita kopriva sampon
    Drugo i trece: vichy dercos za regulaciju sebuma ili onaj bez sulfata, za osjetljivo tjeme
    Ne volim maske i balzame jer mi se od toga kosa sutradan bude masna, iako stavljam samo na vrhove.
    ALI, nekad stavim super masku med i cokolada od Stila.
    Ukoliko ne stavim tu masku, da bi se mogla pocesljati :D stavljam koju kap balee seruma protiv pucanja vrhova (zuto-siva bocica)...ne znam jel djeluje ili ne, trosim da bi potrosila :D
    Ako hocu neku frizuru/feniranje/figaro ili pegla, ide i malo onog tvog pantene za volumen, cuvam ga i volim :***
    Zatim na kraju malo laka i to je to.
    I da, sprej za suho pranje se podrazumijeva, dio stalne postave :D neki only girlz...samo da nema takooo intenzivan miris a inace je dobar. (sto su uvijek ti mirisi tako jaki u takvim stvarima?! ja bi neki bez mirisa :D ).
    Eto, mislim da je to to sto trenutno koristim.
    A tvoja postava je fenomenalna :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam da si oduševljena s Vichy šamponom, meni su također fantastični. Puno bolji nego prije.

      Imamo sličnu kosu i prepisujem odmah tvoju rutinu :))

      Izbriši
    2. Bas sam odusevljena, necu ih mijenjati i vise me niti jedan drugi ne zanima. Cak mislim da mi je bolji onaj bez sulfata.
      A moja kosa je prica za sebe...neces vjerovat da ce biti u augustu godina da se nisam sisala niti posjetila frizerski salon :O
      Jedva sam se oslobodila pazha... Sad furam lavlju grivu XD
      Jel tvoja narasla, kakva ti je sad frizura?

      Izbriši
    3. Ni ja se nisam šišala od negdje prošle jeseni, vrhovi su ispucani ali nikako da odem.

      Narasla je dobro, sad je negdje do ispod ramena :)

      Izbriši
    4. :))))
      ma sisnut samo 2-3 cm i to je to...morat cu i ja :)

      Izbriši
  25. Tanka i masna kosa sa suhim vrhovima.. Nisam nasla savrsen sampon ali u upotrebi su djecji samponi, keune mild, keune za masnu, vichy protiv ispadanja kose. Maska za kosu kay pro za ostecenu kosu a prije sam koristila elseve zutu. S vremena na vrijeme stavim avokado ulje al ne primjecujem da nes posebno uradi. Bez batiste sampona za suho pranje ne mogu zivjeti a u moru slicnih sampona batiste je car! Jos razmisljam o kupnji marocanoil jer su misljenja podijeljena, nekom ful masti kosu, nekom savrseno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kristala inace ima i u kozmu :-)

      Izbriši
    2. Nisam znala da ima kristala u Kozmu, odlična informacija.

      Ja sam dugo koristila Keune mild, pogotovo kada sam prala kosu svaki dan.

      Ja nisam konkretno isprobala marokanoil ali me nekako ne privlači, iz iskustva mi se pokazalo da su mi sva ulja premasna, eventualno kao pakung prije pranja kose.
      Ali i tada ih jedva isperem :D

      Izbriši
  26. Moja kosa je slicna tvojoj. Naravno ravna kao lenjir i to mi zadaje takve muke, koje samo zene sa istim tipom kose znaju kakve su. Plava, ravna, tanka, svilena, gusta, duga - sve nervirajuce u jednom pakovanju i naravno naci idealan sampon mi je nemoguce.

    L´Oreal (tu ubrajam i Kerastase), Schwarzkopf, Revlon nista mi nije odgovaralo. Ili je bilo previse tesko, pa mi je lepilo kosu nakon dva dana, ili mi je bilo toliko suvo da mi je od kose napravilo metlu. Na kraju sam pocela da koristim Baleinu tamno braon liniju Oil Repair i razblazeni konjski sampon, pa ih smenjujem po turama pranja. Od balzama kotistim isto Balein Oil Repair na celu duzinu (ne uz teme) i ulje iz iste linije samo na vrhove. Evo vec dva meseca je sve u redu, mada po ovim nesnosnim vrucinama je uvek vezem u polupundju i podignem snalom, jer u suprotnom ludim.

    I dalje u potrazi za idealnim samponom, eh...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako puno čujem o toj Balei Oil Repair liniji, još ću na kraju sutra kupiti da isprobam, isto kao aussie. Ako je toliko ženama dobro, velika mogućnost je da će i meni :))

      Izbriši
  27. Sviđa mi se Redken za dubinsko pranje, volela bih da probam.

    Moja kosa je ravna, duga,tanka,farbana. Trenutno mi mnooogo opada. Ima periode kad je slepljena, ali uglavnom je 'normalna' :)
    Najviše mi odgovara šampon Shauma Cream & Oil, jer mi ne stvara perut, ne slepljuje mi kosu i ne čini je teškom. Takođe volim Baleine šampone jer su nekako 'laki'
    Od maski za kosu sam probala sve i svašta i najviše mi odgovara Serical Frutta i Latte.
    Na krajeve nanosim Pantene serum i čini mi se da mi nisu tako suvi kao pre ali ipak ne čini čuda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imamo vrlo sličnu kosu.

      Nisam čula za tu masku Serical, morat ću istražiti :))

      Izbriši
  28. ah, kosa. mislim da mi je ona najveca opsesija iako se ne bi nikad reklo da joj posvecujem toliko njege i preparata XD. zapravo cesto imam osjecaj da je bolje sto manje toga stavljat na kosu i u zadnje vrime se tako ponasam, a i nemam puno vremena za trackanje i najdraze su mi leave in stvari. probala sam masu toga. sve od drogerijskih stvari skoro, dosta ljekarnickih, nesto onih parfumerijskih. moj problem je vlasiste koje nekad puno svrbi i pecka kao da imam boju za kosu sa puno hidrogena na tjemenu, to mi je pocelo prije par godina :/. drugo su suhi vrhovi. nisu ispucali ni metlasti od bojanja i peglanja jer ni jedno ni drugo ne radim nego mozda 2,3 puta godisnje vec su valjda takvi...netko mi je jednom rekao zanimljiv razlog zasto je to tako jerbo svi slijezu ramenima kao nema pomoci, ali sad sam zaboravila o cemu se radilo ali se sicam da je imalo smisla XD. inace sam uvik imala krasnu kosu koju su svi obozavali i divili se, a ja sam je naravno, skoro pa 'mrzila' jer je bila gusta, teska i talasasta ;). ugl nema mi nista lipse od ciste i njegovane lipe kose. a to rijetko viđam po gradu XD.
    a sto se preparata tice, odakle poceti... najgori su mi bili nivea, syoss, balea, sebamed, tony &guy, john frieda i keune. probala sam sve ljekarnicke za osjetljivo vlasiste i ucestalo pranje. imam jedno 10 sampona na kadi, vecina ih je klorane jer ih obozavam iako mi nisu toliko djelotvorni tj brzo mi se kosa zamasti ali mi se sviđa koncept te firme koji je mozda samo marketinski trik ali i sve ostalo, blagi su, lipo mirisu, lipo pjene... iako nisu svi isti. navodno je onaj za masnu kosu dosta agresivan prema vlasistu, njega nisam probala. koristim drugu bocicu bozura radi emotivne povezanosti s njegovim mirisom i izgledom, za mene je to jedan od najlipsih cvitova :). od njega se isto brzo zamasti kosa ali pregorim. za vrhove isto tako nema sta nisam koristila. oni tekuci kristali, silikoni i sl su mi ocaj i jos mi vise isuse. tako sam nedavno kupila pusto hvaljeno mythic oil i meni ono nista posebno ne djeluje. macadamiu sam imala kad nije jos ni dosla u hr i bila prvo odusevljena, a posli bzvz iako je leave in maska dobra kao i maska sta se drzi na kosi. izgleda da ulja za moju kosu nisu nikako dobra, a svi mi ih uporno preporucuju, a ja ih volim...ali ne koriste mi. pa sam nabavila kokosovu mast ali mi je tlaka to drzat i stavila sam je samo 3 puta iako je ok. nema smisla ni mista da vise nabrajam... :D
    nemam hg proizvod za kosu. nakon poroda i iscrpnog donjenja dosta mi se proridila kosa i dosta ispada i manje je valovita :/. sad mi je naj eucerin za osjetljivo vlasiste. volila bi probat taj ljubicasti kerastase iako citam da su njihovi proizvodi precijenjeni. također bi volila probat joico k-pak jer nema ko ih ne hvali i navodno su zaista djelotvorni. i john masters. a vec godinama planiram nabaviti uniq one pa nikako, njega isto svi hvale.
    a ono sta bi tila je lagani kvalitetni sampon koji ce dobro ocistit vlasiste i umirit ga, a nece isusit vrhove ni ostatak kose, lipo ce mirisat i nece se brzo mastit kosa i jos ce dat poprilican volumen te lipo zagladit kovrce :D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko sam ja uspjela vidjeti, imaš prekrasnu kosu i oči i zavidim ti :)

      Jedno vrijeme sam intezivno koristila Klorane šampon od zobi, bio mi je stvarno super ali onda sam skužila da ga prebrzo trošim pa sam promijenila.Ulja ni meni nisu nikako dobra, eventualno kao pakung prije pranja, ovo ljubičasto Kerastase je jako vodeno, zato mi odgovara jer ne zamasti kosu , upije se dobro a najviše od svega mi se sviđa što kosa dugo miriši i svi me pitaju koji mi je to parfem :D

      Tekuće kristale volim godinama iz razloga što ne koristim regenerator, pa mi oni pomažu da super raščešljam kosu , a i daju super sjaj , barem na tamnoj kosi.
      Nisam čula za joico k-pak, ima li toga kod nas ili samo online?
      I JMO šamponi su super, ja nikako da kupim jedan ali zaista vrijede, dok su mi recimo Loccitane katastrofa.

      Izbriši
    2. Nisi ti još ništa vidila XD.
      Joico samo online, skupi Su, imaš na funique npr.
      Zob i ja povremeno koristim i da, brzo se troše.
      Aaa miris, to obožavam u kosi, nekad znam strcnit parfem u zrak pa lamatat kosom kroz to :D. Morat ću probat taj ljubicasti. Mythic isto ok miriše ali ne dugo. I ja to sve samo na vrhove stavljam jer se brzo masti kosa.
      Da dodam još da mi je orising i loccitane volumen bia shit, oni sa 5 ulja za osjetljivo vlastite sam dugo koristila ali mi nakon nekog vremena nije odgovara.

      Izbriši
    3. Morat ću pročitati recenzije za taj Joico :D

      O rising nisam ništa isprobala a Loccitane mi se sve pokazalo fakat loše, pogotovo za te cijene :(

      Ma, meni je mirišljava i uredna kosa zakon, ne treba ti ništa drugo :))

      Izbriši
  29. uglavnom kupujem šampone drogerijskog ranga i skoro svaki put kupim drugi, jadna moja kosa sa mnom ;)
    u biti, od šampona mi je bitnija maska, puno više učini za moju kosu nego ikoji šampon...
    sad mi kosa strašno ispada, doslovno u pramenovima prilikom pranja... ne znam jel' do sezone ili sam je pošteno izgnjavila :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi jedina, meni svako ljeto jako, jako opada kosa.

      Saznala sam da je uzrok sunce koje utječe na proizvodnju steroidnih hormona koji uzrokuju difuzno opadanje kose tijekom ljetnih mjeseci

      Izbriši
  30. Neznam dali si cula za sampon bubchen bio calendula, nema ga u dm i bipi ali ima u mulleru i po ljekarnama, nema alkohola, sls, ph neutralan je, jako je blag za vlasoste i nema parabena, blag je a tako dobro ocisti kosu, ja imam kosu do guze i perem ju jednom tjedno, taj sampon je meni savrsen, koriste ga i moje prijateljice sa kosom unistenom
    Kovrcanjem, ravnanjem, i super im je, i nema silikona sto je jos bitnije i najbotnije jer oni otezavaju kosu i rade joj talog, zbog kojeg nakratko izgleda lijepo a onda dode steta na vidjelo, ja imam kosu lomljivu kako mi je stalno zavezana i dignuta, i meni pomaze arganovo ulje, natopim doslovno kosu njime te ju stavim u kapu za bazene, onda preko toga aluminijsku foliju, a potom rucnik, i tako hodam od ujutro do navecer po kuci najcesce nedjeljom kada imam za uciti ili spavam sa time, potom temeljito operem bubchen samponom koji svo ulje koje je ostalo lijepo ocisti, te regenerator ili maska, maska
    mi je savrsena garnier 3 minute (i po sastvu cudo ali jako dobra) i kosa mi poslje bude sjajna i mekana, to
    Radim svaki tjedan jedanput, i da nema tog mog "tretmana" nebi bilo ni moje kose, pa probaj ako ti je kosa lomljiva, pogodna ostecenju, ti mozes i staviti na tjeme ricinus ako ti opada posto on ucvrscuje kosu, a na vrhove argan. I probaj isprati kosu cajem od koprive, godi vlasistu, (barem kod mene) ili od mente, te kamilica (ali ako se izlazes suncu nebi preporucila jer posvjetljuje kosu). Svi ovi samponi na okupi izgledaju tako lijepo te mislim da nisi odustala od kose, stovise divim se kako koliko pazis i na kosu i na lice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam za Bubchen, hvale ga, pogotovo jer nema SLS, inaće ne volim dječje šampone. Nekako mi ne operu dobro ali ovog vrijedi isprobati. Ako neće biti meni dobar proslijedit ću nećaku :D

      Ovu metodu s ujima ću svakako isprobati, ricinus mi je inaće super, a i čaj od koprive je vrijedan za kosu.

      Hvala ti, vjerujem da će ovaj komentar mnogima biti od koristi :))

      Izbriši
    2. I ja nisam bila zadovoljna sa puno djecjih al ovaj je stvarno drukciji kosa skripi kada se opere njime, i potrebna je jako mala kolicina, ne pjeni se jako jer nema sls mozda je jedino to stvar na koju se treba naviknuti.
      Bit ce mi drago ako bude od pomoci, i svakako probaj ricinus na kosu, posto je gust mozes ga malo i zagrijati prije nanosenja tek toliko da ne bude gust

      Izbriši
    3. Već sutra idem u nabavku pa ti javim dojmove kada isprobam ovu metodu :))

      Izbriši
    4. Svakako javi, bit ce mi drago ako bude djelovalo :)

      Izbriši
  31. Moram probati ovaj Redken šampon.

    Moja je kosa duga, gusta i izbijeljena, a HG proizvodi su mi Philip Kingsley Elasticizer i L'Oreal Professionnel Mythic Oil. Mada nisam ih koristila neko vrijeme, jer ovog ljeta koristim Kerastase Bain Apres-Soleil kupku i Creme Richesse masku iz Soleil linije, kao i Elixir Ultime zeleno ulje i prezadovoljna sam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti imaš prekrasnu kosu, i vidi se iz aviona koliko ju njeguješ i paziš :))

      Nisam čula za Philip Kingsley, uh što ću sve ovdje naučiti i ćuti :D

      Izbriši
  32. Ja izbjegavam pranje samponima kod frizera em radi alergije, em radi toga sto grozno izgleda nakon njihovih sampona i treba mi bar jedno dva tjedna da je vratim u normalno stanje. Mislim da su za glatkocu i mekocu vise zasluzni regeneratori (eventualno maske) prije nego samponi. Vec neko vrijeme mi je omiljeni bijeli Palmolive s maslinom. znam da ga mnogi i ne vole, al meni je taman, tesko se odlucujem za probavanje novih sampona (dosta ih i ne mogu upravo radi alergije) pa se onda ovom rado vracam. a kosa duga, tankih vlasi kojih ima puno, normalna, netretirana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, da bi kosa bila mekana definitivno su zaslužni drugi preparati osim šampona.

      I odlično što ne miješaš šampone ukoliko ti odgovara neki. Mislim da je to odlično za kosu.

      Izbriši
  33. nisam probala ni jedan od šampona koje si nabrojala, mada me onaj revlon zanima. moja rutina se sastoji od proizvoda iz lusha, oni su se pokazali kao najefikasniji za moje opadanje kose i povremeni svrab skalpa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam probala dva-tri kruta šampona od Lusha, nekako su mi mrsili kosu, vjerojatno nisam izabrala onaj pravi :))

      Izbriši
  34. Imam gustu i blago valovitu kosu, oštre dlake. Dakle moj problem nikada nije bio volumen već zaglađivanje tog volumena i hranjenje kose koja je po prirodi suha. Otkriće mi je AVEDA i njihov šampon Black Malva kojeg mi je otkrila jedna prodavačica u londonskom Liberty koja ima sličnu kosu kao ja. Kao kremu za kosu (umjesto regeneratora) koristim BODY SHOP rainforest moisture hair butter. I jako sam zadovoljna s tom kombinacijom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima li tog kod nas ili se mora naručiti online?

      Zvuči obećavajuće :)

      Izbriši
    2. Otvorio se Avedin frizerski salon nasuprot Esplanade i imaju sve šampone koji su doduše skuplji nego kada ih kupuješ vani. 1L u Londonu košta nekih 23 funte a u tom Salonu oko 350kn. Body shop proizvoda nema kod nas. Dakle online:)

      Izbriši
    3. Ahh, već smo navikli da sve moramo online :(

      Hvala ti na info :)

      Izbriši
  35. A baš sam mislila kako nedostaje post o njezi kose:)
    Vichy Dercos Anti-Hair Loss Shampoo, odličan šampon, prije nekoliko godina uhvatila sam ga na akciji 1+1 i nakupovala mislim 4-5 pakiranja, tj. 8-10 šampona koje sam ja zajedno s mm koristili cijelu jednu godinu. Kosa je zaista bila jača. Sad sam samu sebe podsjetila na njega, trebala bih ga ponovno kupiti:D
    Shu Uemura Muroto volume, odličan šampon, da imam više novaca koristila bih samo njega, ali zasad ga ipak koristim samo za posebne prilike. To je moj frizer u boci jer kosa nakon njega izgleda jednostavno prekrasno i ne treba joj nikakva frizura i točka. Ako netko ima suhu kosu onda bi nakon šampona trebalo ipak i nešto za njegu staviti, ali meni ne treba.
    Avon Volume šampon i iza njega maska sa shea maslacem. Efekt je FENOMENALAN, ali baš ova dva prozvoda moraju se kombinirati. Šampon zaista daje volumen, a od maske se kosa predivno sjaji. NO, postoji jedno no. Šampon zapravo isušuje kosu (najbolje se osjeti pri sljedećem pranju), a onda to maska zapravo pokrije, na dulje staze ja se ne bih usudila samo ovo provoditi kao njegu kose. ALI, ako je cilj glatka kosa kao iz SALONA, OVA KOMBINACIJA JE ZA MENE br. 1! Dakle, i ovo su također moji "frizeri":)
    A ima i ima još dobrih proizvoda, Clarins Re-Vital šampon, Aveda Rosemary Mint šampon i isti takav conditioner, klasični Dove šampon, Nivea diamonds, John frieda maksa za plavu kosu... Gliss Kurov serum i Lorealova ulja...

    A definitvno najbolji recept za prekrasnu kosu su... ULJA NOĆ PRIJE PRANJA KOSE. Kad sam ih koristila kosa mi je bila prekrasna, samo sam prelijena da to stalno radim:( Zato mm redovito jednom masiram vlasište s arganovim ulje i kosa mu je pre-pre-pre-pre-prex158-prekrasna:) A nagovarala sam ga i nagovarala da mu stavljam na kosu maske i sl. da mi je skoro otpao jezik, i nije htio sve dok mu je jedna frizerka nije rekla da mu je kosa presuha i da mora ako ništa drugo barem ulje neko staviti na njega... i te njezine zlatne riječi mi je ponosno prenio:-/ Ah, muškarci... ali to je druga tema...

    Što sam sam se ja raspisala. Da rezimiram:
    Definitvni pobjednik za kosu glatku kao iz salona je kombinacija Avon šampona za volumen i maske od shea maslaca. Ali neće ići na duge staze:(
    Drogerijski šampon broj jedan za čistu i glatku kosu je najobičniji klasični Dove šampon. Ako kosa je inače masna ne treba ništa drugo uz njega.
    Ljekarnički šampon broj jedan za zdravu kosu je Vichy Dercos crveni.
    Među skupim šamponima najbolji je Shu Uemura Muroto volume.
    A AKO NEKOM JE STVARNO STALO DO ZDRAVE KOSE I IMA STRPLJENJA onda nema boljeg tretmana za glatku i sjajnu kosu od ulja noc prije pranja kose. Imam dugaaaački "recept" kako njegovati kosu s uljima koji sam skinula još davno s foruma pa javi ako želiš da ti ga pošaljem;)

    _lolly

    P.S. Glede krema s puževom sluzi. Upravp mi je stigla Mizon krema i Mizon gel-krema pa ako želiš javim ti na mail za cca mjesec dana usporedbu s Elisha Coy;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shu Uemura sam imala prilike isprobati---divni šamponi :))

      S Avonom nemam neka iskustva, ali ako ti kažeš da je ok, trebalo bi probati :)

      Slažem se za ulja, no ja nikad nemam strpljenja dugo držati, eventualno sat vremena pa pranje :)

      I definitivno mi pošalji taj recept s uljima kao i link kreme s pužem :)

      Tnx

      Izbriši
  36. Ja još uvijek tražim svoj HG proizvod za kosu, ali sam čitala samopozitivne stvari o Kerastase linijima, pa se spremam isprobati jednu :)
    Kerastase Elixir K ultimate ljubičasto ulje mi je na WL :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod Kerastase , ono što sam ja isprobala, definitivno je ovo ljubičasto ulje.

      Možda dam šansu još kojem šamponu :)

      Izbriši
  37. Definitivno jos uvek nisam nasla PRAVI sampon, vecito eksperimentisem jer mi retko koji odgovara.
    Imam tanku dlaku, talasastu bez volumena.Sklona opadanju, sa masnim temenom i suvim krajevima.Ukoliko mi sampon ne odgovara, pojavljuje se svrab i masna perut.Hm postoji li gore kombinacije? :D
    Trenutno se razmisljam o Macadamia samponu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sandra, imamo definitivno isti tip kose, i mene svrab često uhvati pa mi Revlon jako pomogne :)

      Izbriši
  38. Taj Guhl me zanima. Gdje si ga nabavila?

    A što se kose tiče , poslednjih 8 mjeseci muku mučim i možda zvučim k'o luda ali ja čim operem kosu osjećam kao da nisam dobro, kao da se ne može oprati kako treba. Konstantno je teška pri korijenu, nema nikakvog volumena, slijepi se i samo pada po licu, ništa fino ne mogu da uradm :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Guhl ima u Mulleru.

      Ja sam navikla da mi je kosa teška i da pada kao rezanci, odustala sam od stvaranja volumena, očito to kod mene neće nikako :((

      Izbriši
  39. Pozdrav! Apsolutno ste mi otkriće tj. Vaš blog, čestitam i drago mi je da postoji netko u Hrvatskoj tko toliko voli kozmetiku. Ja imam seboreično vlasište. Probam Klorane (kopriva) ne valja, Keune je izbacio so pure liniju i koristio sam iz te linije calming - niti je pomogao niti je odmogao. Do nedavno sam koristio Kevin Murphy balancing wash (u Ruži essentials) vrlo dobar i sad koristim Apivita cedar i propolis (farmacia, Jurišićeva)...odlični ste i Vi i Vaš dragi (čitao sam recenzije o parfemima:) moja je kolekcija oskudna u odnosu na njegovu: Guerlain Homme i Dior Homme:)...Vas dvoje ste pravi tandem i samo tako nastavite!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vam na pohvalama i čitanju :))

      Već dugo želim isprobati Apivitine šampone i drago mi je da nam netko može prenijeti iskustvo. Što se tiće seboreje, moj brat ju ima i jako je zadovoljan Bioderma Node Ds šamponom ali svakako ću mu preporučiti ovaj Keune i Apivitu.

      A što se tiće dragog, veliki zaljubljenik u parfeme, u odnosu na moju kolekciju, njegova je duplo veća ( mislim da ih sada ima oko 50 komada :D ) , između ostalog i Guerlain Homme i Dior i obožava ih :))

      Izbriši
  40. Draga Dear Skin imate li prijedlog za neku kremastu i hidratantnu kupku/sapun za tijelo poslije koje nije potrebno nanositi mlijeko za tijelo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takve proizvode i ja najviše volim jer sam zaista lijena mazuckati tijelo svaki dan. Ovisi,ako ti je koža jako suha, odličan izbor su ulja z atuširanje : Loccitane badem, Afrodita badem ulje za tuširanje, Balea ima takvih tuširalica .

      Ako ti je koža normalna, svakako preporučam Dove kremaste tuširalice, Fa shower+lotion, Creme 21 tuširalice.

      A otkriće mi je ovaj novi Nivea regenerator za tijelo, obavezno probaj ako nisi :))

      Izbriši
  41. Da li ti ovaj Schwarzkopf Oil šampon masti kosu? Ja ga neko vrijeme gledam, kao i jednu njihovu liniju sa zlatnim česticama...
    Ugl. strah me zbog tog dijela naziva OIL da bi mi bio pretežak... I kakva ti je maska i regenerator iz te linije?

    A sad idem zivkati i naći nagdje ili naručiti Revlon SOS :)

    Imam problem s osjetljivim vlasištem, i svaki mi je dobar par puta poslije se naviknem na njega pa ih rotiram. Ovaj Redkenov za intenzivno pranje mi je ok, ali njihov za osjetljivo vlasište mi je koma. Čak mi je bolji ovaj za osjetljivo vlasište... Jedva ga se čekam riješiti. Dok je recimo sestra oduševljena plavim Redken šamponom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oil šampon ne masti jako ali ipak ne bih preporučila za masnu kosu.

      Više je za normalnu prema suhoj. Ja ga povremeno koristim.

      A Revlon ima u salonima koji rade s njihovom kozmetikom ili od dobavljača.
      Što se tiće Redkena, ja sam zadovoljna jedino s ovim za dubinsko pranje od svega što sam probala.

      Izbriši
  42. Konacno sam dosla na pravo mjesto :D U zadnje vrijeme sam totalno zaludjenda proizvodima za kosu, i sve ulazem u to. Inace imam dugu, plavu kosu (radim pramenove), jaaaako gustu, vise ravnu nego kovrdzavu, al me muci sto ej gusta, pa je peglam. Jedini spas je sto mi se uopste ne masti, pa je perem jedom sedmicnu :D Inace sam koristila razne drogerijeske proizvode,a u zadnje vrijeme sam se bacila na ove malo '' obiljnije''. Imam Kerastase serum oleo relax i jako mi je dobar, donekle mi spusti kosu, i puno je lakse cesljam. Nabavila sam i puno hvaljenu macadamia detangled cetku, i vise sam nego zadovoljna, super je kad se pocesljas i na cetki ima jedna ili nijedna dlaka :D Imam jos i ghd sprej za zastitu kose od topline, koji mogu reci da nije los. Narucila sam John Frieda sampon i regenerator za posvjetljivanje kose, da probam rjedje da izvlacim pramenove. Trenutno koristim Pantenov sampon i regenerator, kao i masku, i mogu reci da sam zadovoljna. Voljela bih naruciti Kerastase ciment tretman, pa ako je netko koristio, da mi kaze kakav je, ma da su svi njihovi proizvodi ekstra. I jos me zanima preporuke za fen za ksou, jer imam neki mali bezvezni, i voljela bih uloziti u dobar profesionalni fen, pa ako neko ima preporuke, bila bih zahvalana. Odlican blog, pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Nisada. Ja nisam probala puno od Kerastase-a, par proizvoda ali Ciment mi se baš sviđa iako nije za moju kosu. Po opisu mi se čini da bi ti super odgovarao.

      Macadamia četka je fantastična, a za fen ja koristim Philips godinama i prezadovoljna sam

      Izbriši
  43. Zanima me koji sampon bi preporucili protiv opadanja ? Najgore mi je u jesen i proljece, znam da je normalno pojacano opadanje, ali meni kuca bude puna moje kose :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vichy Decos Neogenic, napisala sam recenziju na blogu pabaci pogled, meni je jako pomogao.

      Izbriši
  44. Pozdrav! Kratko pitanje:
    Znas li mozda zasto ovaj Redken sampon nije za cesto koristenje, i koliko cesto ga ti koristis? hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj šampon služi za dubinsko čišćenje i koristi se jednom mjesečno.Nema potrebe češće

      Izbriši