Octinesept i moja upotreba

Posted by Dear Skin at 23:25

O ovom proizvodu zaista ne treba puno pisati, vjerujem da je redoviti pratioc mnogih kućnih ljekarni.

Antiseptik, prije svega za sve vrste sluznice, čak i usnu šupljinu.
Večeras ću opisati za što ga ja sve koristim:

1. PRIŠTIĆI I AKNE

Jednom mjesečno me obavezno napadnu akne po vilici i čeljusti, koje su rezultat mojih zeznutih hormona, također, kada nanesem komedogenu kozmetiku, uvijek rezultira aknom.
Tada nekoliko puta dnevno prebrišem Octeniseptom i začas prođe :)
Čak i kad je lice prepuno akni, kao mojoj sestri, navečer prebrisati lice, jako blagotvorno djeluje.

2. UBOD INSEKTA

S obzirom da sam alergična na ubod komaraca, kada me napadnu, izrastu velike otekline. Pošpricam Octeniseptom i oteklina brzo splasne. Nije da ne svrbi, ali puno , puno manje :)

3. VAGINALNI PROBLEMI

Bilo kakve probleme da imam tamo "dolje" : gljivice, svrbež radi Ph, iritacije..Octanisept pošpricam i simptomi su puno blaži i brzo nestaju. Potpuno je sigurno koristiti u području vagine, vulve, penisa, stoga ga možete vidjeti u ordinacijama mnogih ginekologa i venerologa.

4. USNA ŠUPLJINA- AFTE I VAĐENJE ZUBA


S obzirom da me često napadnu afte kao na slici, radi nedostatka posebnog B vitamina, našpricam Octanisept na štapić od ušiju i premazujem afte. Simptomi su puno manji i ubrzo me ostave na miru :)
Također, od ponekih ruževa mi se stvaraju iritacije na uglovima usana koje Octanisept brzo riješi.
Može se i premazivati rana nakon vađenja zuba.

5. RANE I KRASTE

Za svaku krastu, ranu, glupiranje s bicikla ili rola, također je Octanisept kralj za sve vrste krasta.

Osim manjeg pakiranja od 50 ml, postoji veliko od 250 ml koje ja najčešće kupujem jer je Octanisept vrlo često u upotrebi :)

Nedavno sam vidjela  da postoji i u obliku gela ali tek planiram isprobati :)


Cijena manjeg pakiranja od 50 ml je cca 35,00 kn ( 5 eura), dok za veće od 250 ml, cca 65 kn ( 9 eura).

Koristite li Octanisept? Imate li preporuku za korištenje još koje nevolje?

96 komentari:

  1. Ja sam ga koristila samo za dite, još otkad je bia mali. Možda ga i ja počnem koristit u neku navedenu svrhu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za djecu je nezamjenjiv, ali i za nas odrasle :)

      Izbriši
  2. Ja ovo nemam ali ima da nabavim u vasim apotekama, ovdje mozda ni ne drze ili se drugacije zove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam ga kupila u ljekarni u BiH, tako da znam da ih većina drži...

      Izbriši
    2. Mislim da ne postoji drugi naziv, ovo mu je zaštičeni naziv, možda postoji nešto slično kod vas :)

      Izbriši
    3. Drze i ovde, moji ga kupuju.

      Izbriši
    4. Onda ga nisu dovoljno reklamirali il ja zivim u izolaciji :D Dobrodoslo je sve sto ide na bubuljice :D

      Izbriši
    5. Mislim da ga moji uzimaju u drzavnoj apoteci. Garant ima i u prvatnim, a za cenu ne bih tacno znala da ti kazem. 400 i koji din, maybe?

      Izbriši
  3. Ja sam ga koristila nakon pirsanja za ciscenje i dezinficiranje :) a i znam ga po rukama pospricat kada mi koza posebno ruzno reagira na sunce :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, i ja sam ga nakon tetovaže koristila. Super!

      Izbriši
  4. Imam ga al ga koristim samo za rane! Citala sam u uputstvima da se koristi i za vaginalne probleme ali nisam koristila. Hvala ti na ovom postu i sto si ukazala na ovaj proizvod koji je meni do sad bio vrlo nebitan i uglavnom skupljao prasinu! Vec idem premazat njime aftice :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ga isprobaj, mene često napadnu afte i jako mi ublaži neugode kao i sve ostale probleme koji me snađu :)

      Izbriši
  5. Hvala ti na ovom otkriću, nisam znala za ovaj proizvod. Trčim prvom prilikom po jedno manje pakiranje kako bih ga isprobala! (upravo imam iritaciju od ruža na uglu usana, nekoliko uboda komaraca koji se crvene i nekoliko akni koje svaki mjesec dođu -.-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene često nekvalitetni ruževi iritiraju i naprave tzv, žvale u kutovima usana, Octenisept to odlično zaliječi.
      Nadam se da ćeš i ti biti zadovoljna :)

      Izbriši
  6. Hm, nisam znala da ima takvu siroku upotrebu. Kod mene u kuci se koristi samo za dekubituse dedi postoje lezeci bolesnik pa se stvaraju rane i to leci. Nisam probala za ostalo a bas me je sad zainteresovalo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i za dekubitus je odličan, ali rane vjerojatno morate još s nečim mazati?
      U svakom slučaju, vrlo široka primjena :)

      Izbriši
    2. Mislim da moji ne mazu nicim (svaki savet je dobrodosao), samo prskaju sa O. Jbg kad je lezeci bolesnik i te rane se stalno stvaraju. :-/

      Izbriši
    3. Mojoj baki je jako pomogla mast za dekubitus koju rade u ljekarnama, jako je masna i jeftina , ali odlično joj je pomagalo.
      Također smo ju mazali običnim plavim Niveinim mlijekom za tijelo, i to joj je super pomagalo :)

      Izbriši
  7. Sramota, ali priznajem - nikad ga nisam koristila! Sutra ga kupujem!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lenka, obavezan dio kućne ljekarne :))

      Izbriši
  8. I ja nisam ovo vidjela. Baš dobra stvarčica. A gdje se to kupuje? U apotekama?

    OdgovoriIzbriši
  9. Niti ja ga nisam nikad koristila , ali znam da ga moja baka uvijek ima u kući zato što je šećeraš a njima rane teže zacjeljuju pa ako ima neku ranicu, samo pošprica i brže zaraste. Sad si me nagovorila da ga kupim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za rane svih vrsta je dušu dao, zna baka :))

      Izbriši
  10. Moj muž je riješio aterom na obrazu ovim čudom, a oni se inače jedino u bolnici rješavaju. Od tada je kralj za našu obitelj !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj, aterom je užasna stvar, drago mi je da se suprug riješio bez rezanja :))

      Izbriši
    2. a koliko dugo je koristio to za aterom..hvala

      Izbriši
    3. pitam jel i ja imam na vratu pa
      me zanima dali to stvarno moze da pomogne

      Izbriši
  11. moram priznat da ovo nemam... a možda bi mi dobro došlo, kad vidim u koliko ga svrha ti koristiš...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Toliko primjena, toliko pomoći od ovog čuda, moraš to imati u kućnoj ljekarni :))

      Izbriši
  12. O da, koristim već godinama. Počela san negdi prije nego san rodila, pa mi je nakon poroda bija super za ranu. Za dicu san ga koristila sad nešto rjeđe, a sad trenutno najčešće ako se porižemo di uglavnom po prstima, super brzo mi zacijeli to područje. Super je proizvod i zaista je must have.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno, must have svake kućne ljekarne :)

      Izbriši
  13. Imam dvije bočice doma, isto sam ga koristila nakon piercinga, no hvala ti na ovim silnim otkrićima, a baš ću ga mami dat za akne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako neka isproba, za to mi je nezamjenjiv :)

      Izbriši
  14. Hvala ti na brzom postu! Kupujem ga danas! :-)
    G.

    OdgovoriIzbriši
  15. Octenisept je odličan za dezinfekciju svega i svačega. Ja osim njega koristim Octenisan (nemam pojma jel ima u prodaji kod nas, ja dobijem od predstavnika), neznam kako bi ga točno opisala, piše "wash losion", ali dosta je vodenaste strukture, blag, bez mirisa, sapuna i sveg ostalog, s njim se mogu prati rane, ja operem 1-2 puta tjedno lice i eventualno druge dijelove tijela ako imam nekih problema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam primjetila wash losion, ali htjela bih ga svakako isprobati :)

      Izbriši
  16. Octenisept je zakon! ;) baš sam ga intenzivno koristila, kao i mnogi, nakon pirsanja, a inače ga prilično često koristim, uglavnom za stvari koje si i sama navela. nekad znam našpricat lice nakon čišćenja i prebrisati vaticom, pogotovo ako je komedokvečer u igri :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je draga, i odličan je za dezinfekciju make up-a i pribora :)

      Izbriši
    2. Znači može se s njim špricati npr. kompaktni puder?

      Izbriši
    3. Tako je, ja s njim dezinficiram najčešće sjenila, ruževe i četkice. Samo udalji špricu 10-15 cm :)

      Izbriši
    4. Super, hvala :)

      Izbriši
  17. Koristila ga nakon piercinga i tetovaže i za dezinfekciju bubuljica, ali vidim da bih mogla još proširit upotrebu :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Nisam koristila ali sad kad sam pročitala ovaj post moram kupiti

    OdgovoriIzbriši
  19. Meni je on odličan i poslije manikure na nogama, malo dezinficiram prste i nokte.
    Osim toga super osvježi stopala, frendica ima problem sa znojenjem i mirisom stopala pa
    ga ona koristi kao tonik i kaže da je super.
    Ja špricam i cipele sa njim :D
    Stvarno je multifunkcionalan :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Ja ga nemam, ali ću ga kupiti nakon što si sve nabrojila što radiš s njime. Nisam znala da pomaže za afte :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Meni nakon ujeda komaraca ostaju crvene fleke po telu jer sam alergicna pa kasnije moram da ih izbeljujem kremicama sa kiselinama, mozda ako odmah nakon ujeda poprskam sa ovim flekice ne bi bile toliko upadljive.. Bas cu da ga potrazim u apoteci pa ako pomogne, bice mi najbolji prijatelj ovog leta:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam alegična na ubode, osim Octenisepta, dobar mi je i Synopen:)

      Izbriši
  22. Kad sam vadila madez na ledima, uz neku posebnu vrstu joda mazala sam se i njime, kad sam pirsala pupak, opet sam mazala njime, kad imam zuljeve, kad se porezem opet njega koristim. Stvarno je nezamjenjiv. A sad kad sam vidjela da ga koristis na ribici, moram i to probat : D znaci samo pospricas? Ne pospricas tampon ili tako nesto?! :)
    Petra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaa, samo pošpricam direktno u ribicu, imam jedan samo za tu namjenu :D

      Izbriši
  23. Inace nam je obavezan dio kucne ljekarne zbog djece.
    Svakako cu ga isprobati za borbu protiv akni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj, nekoliko puta dnevno premažeš akne ili pošpricaš. Puno brže gadovi odlaze :)

      Izbriši
  24. Nisam znala da Octenisept ima ovako široku upotrebu.
    Ja ga doma imam zbog sina, svako malo mu špricam koljena kad se razbije.
    I on ima gadnu reakciju na ubod komarca, baš ću probati špricnuti.
    Čak nisam znala niti da imaju veliko pakiranje,
    kupujem obavezno sljedeći put.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja uvijek kupim veliko pakiranje, osim što je povoljnije, mi svi u kući koristimo za mnoge namjene pa se troši.

      Zaista je must have svake kućne ljekarne :)

      Izbriši
  25. E hvala ti mnogo sto si tako brzo pisala o ovome. Ovo me jako podseca na aktivni kiseonik. Bas me zanima sta je u sastavu ovog cuda. Pod hitno cu da ga kupim. Nadam se samo da i u Srbiji ima u apotekama pod tim imenom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam o aktivnom kiseoniku, no ne znam koliko su slični jer nisam probala.

      Sastav: 100g sadrži: Octenidindihydrochlorid 0,1g, 2-Phenoxyethanol 2,0g u vodenom rastvoru.

      Ima ga u Srbiji :)

      Izbriši
  26. ja sam mislila da je on samo za ozljede ono kad padnes s bike i sl. a mene zivu izboli kukci na poslu,uho mi buknilo,izgledam ko čudovište i još mi potkožni izasli od vručine

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto , milion razloga da ga isprobaš. Samo stavljaj više puta dnevno :)

      Izbriši
  27. ovo moram da nabavim u roku od odma :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Nemam octenisept ali kupujem ga odmah sutra! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nećeš požaliti, milon primjena, makar za dezinfekciju naše dragocjene kozmetike:)

      Izbriši
  29. Sram me,ali nisam imala pojma o ovom cudu,moram to kupiti!Hvala ti:)

    OdgovoriIzbriši
  30. Uuuu, obavezno cu potraziti kod sebe i kupiti :)))

    OdgovoriIzbriši
  31. Imam pakiranje u spreju na polici već mjesecima i mogu reći da mi najviše služi za ukras jer ga ne koristim uopće :-D Al sad ću bome razmisliti kad da ga iskoristim :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad imaš puno ideja kako ga još iskoristiti :)

      Izbriši
  32. Odlican, koristim 100 godina kao perventivu :)!

    OdgovoriIzbriši
  33. kućna apoteka nije potpuna bez njega :D

    OdgovoriIzbriši
  34. Ja ga uvek imam, bez njega ne mogu. Prsnem ovde, onde, negde. Odlican je :)

    OdgovoriIzbriši
  35. Bome ovo ima puno namjena, moram priznat da se u mom ormaricu nije pronasao dosad, al nac ce put :)

    OdgovoriIzbriši
  36. ja sam ga do sada koristila za dezinfekciju pupka nakon pirsanja i dezinfenkciju ruku po potrebi.

    OdgovoriIzbriši
  37. Mi uvijek imamo jedan sprej u kući ... i tako već godinama :D te je za svaku pohvalu.

    OdgovoriIzbriši
  38. Ja sam ga koristila kad sam probušila pupak pa sam time njegovala ranicu 9 dugih mjeseci :)
    Ali vidiš, nisam znala da može na aknice, super informacija!

    -Petra

    OdgovoriIzbriši
  39. Potražiću veliko pakovanje i to čim prije pa makar svaku drugu noć da njime očistim lice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj s njim čistiti lice, šteta proizvoda. Već očišćeno lice pošpricaj ili prebriši blazinicom s Octaniseptom.

      Izbriši
  40. Dala si mi ideje kako da ga koristim, nakon poroda čistim maloj igračke s tim, ali sad ću ga upotrijebiti u bolje svrhe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima toliko ucinkovitih i sirokih primjena, svakako isprobaj neku metodu :)

      Izbriši
  41. Spasila si me. Već 10 dana se borim s aftama, počela sam ih dobivati i s unutarnje strane usnice, sva sam otekla. Danas kupila Octenisept i par puta premazala, gadura više nema, a ja konačno mogu normalno pričati. Hvala na otkriću.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga presretna sam jer i sama imam problema s aftama cijeli život.

      Drago mi je da je i tebi pomogao <3

      Izbriši
  42. Hvala na odličnim idejama! Imam Octenisept (preporučili mi ga u rodilištu za njegu bebinog pupka), znala sam da je ok, ali da je u toliko svrha odličan, to nisam. Starija kći mi ima problema sa aknama, a i sa aftama, barem da sam prije znala. Muž mi ima neku ranu na nozi (načešao je) i nikako ne prolazi, stalno je vlažna i suzi, budem mu odmah našpricala. Od sad kupujem veliko pakiranje! Hvala Vam!

    OdgovoriIzbriši
  43. Imam problema sa vaginalnim gljivicama, nista mi ne pomaze niti dok koristim sve te mazalice. probala sam s octeniseptom i ublazi mi svrbez, al ne znam koliko cesto i dugo to mogu koristiti?

    OdgovoriIzbriši
  44. Ja sam danas kupila da bih tretirala ranice po telu posle skidanja bradavica/mladeža termokauterom. Preporučila mi mlada doktorka, prvi put sam ga kupila, manje pakovanje od 50 ml za 416 din. (= 3,4 €). Uputstvo je vrlo originalno i elegantno spakovano na samoj bočici spreja, vrlo mi se dopalo. U njemu piše da se koristi JEDNOM DNEVNO i da ne sme u kombinaciji sa povidon-jodom. Nadam se da će mi pomoći da rana brzo izgubi krasticu i crvenilo, pa da je tretiram Panthenol penom i Šaljićevim čuvenim melemom protiv opekotina "Jomelop E"-om.

    OdgovoriIzbriši
  45. dali stvarno deluje to za aterom molim na odgovor jel imam i ja aterom i to na obrazu vec duze vreme hvala u napred

    OdgovoriIzbriši
  46. Obozavam ovaj sprej vec 5 godina. Posle oba porodjaja pomogao mi je da rana brze zaraste. Deci sam pupak custila, ne sme se slucajno koristiti sa povidon jodom jer ostaju tamne fleke. Lice kad god "kopam" ocistim njim, kad god neko ima ranicu pospricamo i mnogo brzo zaraste. A da napomenem i da ima jako dug rok trajanja tako da se isplati kupiti veliko pakovanje

    OdgovoriIzbriši