P2 Pure Color ruževi- nijanse 043 i 115

Posted by Dear Skin at 01:27



Nedavno sam naručila od moje drage kolegice Mirne  paketić iz Njemačke, koji će biti dio mog New in posta , a u kojem su  se između ostalog našla i dva ruža marke P2.

Koliko sam ja upućena, P2 proizvodi se ne mogu nigdje kupiti osim u Njemačkoj i Austriji, na moju veliku žalost.

Kada su ruževi u pitanju poprilično sam komplicirana i zahtjevna, no postoji samo jedna stvar koju isključivo očekujem od njih :" daj me nemoj isušivati !!"

Mnogi ruževi danas jako isušuju moje osjetljive usne, i stoga biram isključivo kremaste ruževe.

Čitajući odlične recenzije, kupila sam i ja ova dva ljepotana u nijansama 043- Pont Neuf


i 115- Union Square

Odabir nijansi sam prepustila mojoj dragoj Mirni koja ima izrazito sofisticiran ukus, a i poznaje moj. Rezultat su ove dvije predivne nijanse :)))

Nijansa 043 je pravi kameleon, na slikama izgleda rozo, dok na mojim usnama je pomalo i breskvast.

Izrazito pigmentiran, kremast i ugodan na usnama. Iako djeluje gusto, ne nimalo nemate osjećaj "težine", ako znate o čemu govorim.
Divna svakidašnja boja koja odgovara po meni svi tipovima, od nježnih plavuša do vatrenih crnki :))



Nijansa 115- Union Square na prvi pogled izgleda jako slično prethodnom, ali radi se o intezivnijoj ružičastoj boji. Za mene, ovaj ruž prolazi i za dan i za noć, iako pretpostavljam da mnogim ženama koje ne vole naglašeni dnevni makeup , ovakva nijansa prolazi jedino za večer.
Ima lagano plavičastt ton, ali nimalo nije hladan, na mom toplom podtonu savršeno funkcionira i izgleda:)





Swatchevi obje nijanse na danjem svijetlu, dolje 043, gore 115:


Lijevo 043, desno 115

Zaključak: kako sam već rekla mojim kolegicama: dođe mi da pobacam sve moje Chanelčiće, Dioriće i ostalu fensi ekipu kroz prozor :D

Ovi ruževi su zaista sve što sam uvijek tražila: hidratantnost, ne prelijevaju se, prilična postojanost, moderne i prelijepe nijanse , a cijena samo 2 eura!!  Nažalost isključivo u Austrijskim i Njemačkim Dm-ovima.

I dok skrušeno čekam da ova marka dođe i na naše prostore, toplo preporučam Dokopate li se   kojeg primjerka, nećete požaliti :))

Koji su Vaši HG ruževi?  Što očekujete od ruža ?

Jeste li isprobali P2?


72 komentari:

  1. Bas steta sto se ne mogu kupiti nigde van Nemacke i Austrije, bas su lepe boje i divno ti stoje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta, velika šteta. Mislim da bi i ti jako uživala u njima:)

      Hvala :)

      Izbriši
  2. Joooj, opet spominješ to bacanje kroz prozor. :D
    Ovo stvarno djeluje predobro pa vrijedi isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Javit ću kada bacam ;)

      Probaj draga, divota! Tebi bi ove nijanse mrak pristajale :))

      Izbriši
  3. Divni su, predivni <3
    Oba, ali ja patim za Union Square :(

    imam samo njihova 2-3 laka i to je to :(
    No izvrsni su i oni da ne bi bilo da je tužan smajlić zbog loše kvalitete :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja dva laka, odlični su, apsolutno se slažem s tobom :))

      Taj P2 stvarno neka dobra marka :)

      Izbriši
  4. Uh krasni su i bas po mom ukus! Znala sam ja vec po onoj maleckoj slicici na Fb objavi da ce mi se dopasti :)))
    A takodjer dijelim iste kriterije po pitanju ruzeva, jako su mi suhe usne i tesko mi je pronaci ruz koji zadovoljava moje potrebe. Meni se cini da Dior ruzevi nisu losi, oni u srebrnkastom pakovanju pa mozda neki od njih isprobam. Krasan paketic si narucila! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prateći tvoj rad i blog, apsolutno mislim da bi ti se ovi ruževi jako dopali, čak i nijanse jer imamo sličan ukus.

      Dior ruževi su odlični ali ne sve linije, najdraža mi je Addict, u tamnoplavom pakiranju:))

      Hvala ;)

      Izbriši
  5. Nekako mi na usnama i na ruci izgledaju drugacije. :D
    Ali prelijepe su obje nijanse-svakako! :)

    Ja sam trenutno u Njemackoj na duze vremena i odmah mi je dio s P2 zapeo za oko cim sam dosla, hihi! :)
    Samo sto sam ja sebi uzela bazu za matiranje lica (treba mi sada preko ljeta) i sve stvarcice su im stvarno jeftine!
    Ima predivnih, jako pigmentiranih sjenila.
    Super mi je da si recenzirala ovo, sada nemam izliku da ne pokupujem podosta stvarcica. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, uvijek je tako, i ruž se najvjerodostojnije isprobava na usnama ili na vrhu jagodice prsta. Kada ih swatchamo na podlaktici ili nadlaktici pa čak u drogeriji može navesti na krivi trag.

      Mogu samo napisati: blago tebi :))

      I ja bih isprobala još puno P2 stvarčica :))

      Javi nam dojmove za bazu i sjenila :)

      Izbriši
    2. Sto se mene tice, ako ti treba nesto-javi! :)
      Ja sam do 31.8. ovdje, tj. tada idem za Zagreb.
      Btw, sada sam nasla njemacku stranicu gdje prodaju online, ali plus troskovi-totalno neisplativo! :(
      Kupi se jos nekoliko proizvoda za tu cijenu.

      Izbriši
  6. predobro izgledaju...Lana

    OdgovoriIzbriši
  7. Moj favorit je 115 nijansa. Naručit ću rođaku da mi uzme kad dolazi na godišnji :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj mu naručiti samo njega, iskoristi priliku :D

      Izbriši
  8. Imaš super usne !

    Volela bih isprobati ove ruževe čim pre

    OdgovoriIzbriši
  9. Nijanse izgledaju zaista bogato a vjerujem da su i hidratantano no molim te ma ne, preklinjem te, nemoj da bacaš Dior kroz prozor ... grehota je da i pomisliš tako što ;D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šalim se, naravno :)

      Ali da su ovi ruževi nadmašili moju postavu, jesu :))

      Izbriši
  10. Predivna us oba.

    Znaš li možda u kojim trgovinama se prodaju?
    Uskoro ću biti u ti zemljama pa da se opskrbim :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Obje su lijepe ali ova druga mi je za mrvicu draža, izgleda mi još malo življe :) I ja sve više naginjem na te hidratizirajuće ruževe mada mi ne daju ni blizu onaj wow efekt koji daje neki koji je full pigmentiran :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je druga draža, kako kažeš življa, obožavam ih :))

      Ja ne volim previše pigmentirane ruževe, živcira me stalno ponavljanje i nošenje ogledalca :D

      Izbriši
  12. Nisam probala P2 naravno, kako da probam :/ Probacu cim odputujem malo do Nemacke :P Svidja mi se naravno ona paleta predivna mi je i na WL je. A sta je ono pored kremasto narandzasto na istoj slici?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislila sam sve lijepo predstaviti u New in postu, ali kad pitaš,ono je kremasto rumenilo/ruž marke Kiko :))

      Izbriši
  13. Jako lijepe nijanse. Mogu ih zamisliti i na sebi. Šteta što nema tog brenda i kod nas...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta prava, nadam se da će nam doći uskoro :)

      Izbriši
  14. Nijansa 043 mi je predivna :) I za lakovima slinim :)

    Nisam probala P2 jer kad sam bila u Austriji sam skroz zaboravila na dm, pogubila sam se po ostalim trgovinama koje nemam doma.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj idući put zaboraviti baciti oko, zaista su vrijedni pažnje :)

      Izbriši
  15. Uh, sad kad si ih tako nahvalila još više mi je žao što ovog brenda nema kod nas :( Obe nijanse mi se sviđaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda jednom budeš u prilici pa se sjeti kako su dobri i probaj :))

      Izbriši
  16. Ajjj, kakvi divni ruzevi :) I cijeli paketic! Sve po mom ukusu :D
    Nisam isprobala a valjda budem nekad. Kako volim kad se mogu naci tako dobri proizvodi po takooo niskoj cijeni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno! Sve po tvom i mom ukusu :))

      Izbriši
  17. nadam se da će taj brend uskoro kod nas, voljela bih imati sve sa ovog new in-a

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam, new in post ću još malo urediti pa ću sve predstaviti redom :))

      Izbriši
  18. Kako su dobri! Moram se dokopati a tvoj odabir, mogu mirne duše da prepišem jer sam shvatila uveliko da se lepimo za iste nijanse <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se u potpunosti, ti i ja imamo vrlo sličan ako ne i isti ukus :)

      Izbriši
  19. Samo 2 ojra? :D :D :D

    I da, kada budeš bacala Dior, slobodno se javi, možeš i da mi ubaciš kroz prozor :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D :D

      Objavit ću javno bacanje Diora i Chanela pa se vidimo :))

      Izbriši
  20. Union Square je baš divan. Ne mogu da vjerujem da su samo 2 eura, čine se dosta kvalitetnim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, prelijep je i drago mi je da se našao u mojoj kolekciji :))

      Izbriši
  21. Predivni su mi i jedan i drugi, na tvojim usnama pogotovo :) Tako mi je žao što ih nema kod nas :((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Možemo se samo nadati da će stići i kod nas :)

      Izbriši
  22. Nisam probala p2 a vrlo rado bi, sto cu kad se nece maknut iz njemacke i austrije :/ a Union square prekrasno izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako baci pogled, i lakovi su im odlični !!

      Izbriši
  23. Oba su sjajna! Steta sto nema kod nas, rado bih probala ruzeve :) CIne mi se prelepim i predobrim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta, no nadam se da će i naš Dm početi uvoziti ovu marku :))

      Izbriši
    2. Neće :( :( :( Barem je Mirna od njih dobila takvu službenu informaciju :/

      Izbriši
  24. Lijepo izgledaju oba, ali Union Square mi je ipak mrvicu ljepši :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Vidim ti dio new in.-a :) :)
    P2 ruževi su zakon, imam Union Square koji je bio Mirnin poklon i nosim ga stalno, stalno :)
    Savršeno mi pristaje nijansa, a trajnost da ne govorim! Savršeni ruževi :)
    Tebi obje nijanse odgovaraju i potpisujem sve što si napisala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da imamo isto mišljenje, poznavajući tvoj ukus , sigurna sam da si prezadovoljna s tim ružem :))

      Slažem se, savršeni su :))

      Izbriši
  26. Bas su lijepi i super ti stoje :)
    Ja ih nisam vidjela ovdje u Becu u dm-ovima za kupiti..samo sam ih jednoj trgovini sa rubljem,mislim na taj brend :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobila sam informaciju da se u Njemačkoj prodaju u Dm-u, a za Austriju nisam sigurna ali to nam možeš ti iz prve ruke provjeriti :)

      Izbriši
  27. Krasni ruževi!
    Trebala sam i ja naručiti svoj kiko i p2 paketic od Mirne, ali sam morala odustati jer sam se rastrosila u zadnje vrijeme :D Bit će prilike valjda :D
    Čeznem za Kiko paletom, baš baš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će prilike svakako, paleta je zaista super i pišem uskoro njoj :))

      Izbriši
  28. Ja imam ovaj union square,uzicala susjeda iz Berlina kad je dolazio na more da mi donese,i on odmah donio 3 komada:)Ma da je bar koju drugu nijansu...Stvarno je super na usnama,mekan,kremast...divotica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaha, ah muškarci ::)))))

      Iako divan, dugo ćeš ih imati, ali ako ti dosadi mislim da ćeš brzo pronaći kupca za njih :)

      Izbriši
  29. Ja od ruža očekujem prvenstveno da nema užegnut miris - što mi se obavezno događa s dm-oviskim tako da ovu marku ne bih ni pogledala da sada nisi ovo napisala.

    Dakle miris je OK?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo draga, išla sam ih gurnuti pod nos, i ne znam jesam li ja luda, ali ne osjećam apsolutno nikakav miris.

      Nadam se da će cure koje ga imaju napisati svoj dojam o mirisu.

      Izbriši
  30. Postoji moućnost da mi nećakinja ode idući mjesec u Berlin i već sam joj opisala kako P2 ruževi izgledaju. :D

    OdgovoriIzbriši
  31. Ajme ne znam što bi ti prije zaplijenila sa slike, ali paleta sjenila mi je čisto savršenstvo nijansi (ja sam ti nude sucker), da bar Kiko i P2 dođe i do nas :((

    OdgovoriIzbriši
  32. P2 kozmetika u Austriji se prodaje u Palmers dućanima !
    Bila nedavno u Grazu i kupila ,yeahh :-))

    OdgovoriIzbriši
  33. Od sada je p2 i u Sloveniji a dolazi i malo južnije.....kontakt: simonav.mlinar@gmail.com, facebook: Simona Mlinar, https://www.facebook.com/pages/P2-kozmetika/291559251005250?ref=hl. :)

    OdgovoriIzbriši
  34. Kako sprijeciti crvene tockice nakon brijanja bikini zone?i kako ukloniti bubuljice sa straznjice?

    OdgovoriIzbriši