Sisley Flower Express gel maska-recenzija

Posted by Dear Skin at 01:24




Kada sam prije dvije godine gledala Lisu Eldrige u jednom videu kako preporučuje ovu masku, poželila sam i ja probati.

Da, bila je to ljubav na prvo isprobavanje i eto, već dva ljeta za redom ona je moj ljetni pratioc.

Ova maska namijenjena je hidrataciji beživotne, dehidrirane i kože bez energije.

U samo tri minute, vraća koži svježinu i sjaj , tjera znakove stresa i umora i stvara osjećaj čvršće kože.

Svi znamo da je koža zdrava ako je hidratizirana i ovakvih proizvoda nikad dosta :)


Ovo je proizvod za kojim  posežem kada se ujutro probudim recimo, ovako : izborana, izgužvana i dehidrirana :



U roku tri minute, Flower gel izbriše moje tragove umora, mamurluka i lice je svježe i baršunasto mekano.

Maska se ne ispire s lica, zato savršeno služi kao dnevna krema ispod uobičajene kreme ili samostalno, također navečer umjesto noćne kreme .

Odličan bonus je što se stavlja i ispod očiju, volim takve multifunkcionalne proizvode :))

Super trik ju je nanijeti prije važnog izlaska ili sastanka, daje instant svježi izgled.


Pakirana je u plastičnu tubu u količini od 60 ml kojih meni potraje oko 5-6 mjeseci. Koristim je tri puta tjedno.

Kako sam napisala gore, ova maska je moj ljetni pratioc, a evo zašto:

Naime, tekstura maske je kako sami naziv kaže - gel. Samim tim, ona nije hranjiva maska, vrlo je lagana i osvježavajuća. Posebno kada se drži u hladnjaku, nema boljeg efekta :))

Da ne pričam kako savršeno "legne" nakon povratka s plaže :)))



Zaključak: ova maska je odličan proizvod za instant svježinu i blistavost, preporučila bih ju u ljetnim mjesecima kao što ju ja koristim. ( posebno je dobra kada se drži u hladnjaku ).

 Zimi, nedostaje masnoće u njoj i konkretne hidratacije stoga bi mogle ostati razočarane. Također, i suhokošci bi  mogli ostati razočarani, stoga je po meni najbolja za masnu i mješovitu kožu.





Maska je jako lagana, svježa i instant se upija.  Miris je cvjetni, vuče me na ljiljane .

Proizvođač preporuča nanošenje , pa  nakon tri minute umasirati ostatak  u kožu.

Moram priznati, kod mene tog viška nikad nema, sve se upije.

Lice je nakon toga zaista savršeno glatko ,ali ne na onu foru silikonskih baza koje zaglađuju lice već prirodno zaglađeno.

Sastojci :
Aqua, Rosa centifolia flower water, dimetichone, Iris florentina root extract, Lilium candidum flower extract, sorbitol, propylene glycol, butylene glycol, Peg-40, hidrogenated castor oil, sesasum indicum seed oil, triethalonamine, carboner, octoxynol-13, sodium methylparaben, chlorhexidine diglucunate, propylparaben, acetylated glicol, parfum, stearate.

Cijena ovog proizvoda je nešto manje od 800 kn ( 106 eur ).

Mišljenja su podijeljena oko ovog proizvoda, dok je nekima genijalan , drugi su razočarani.

 Preporučam - probajte najprije putem nekoliko testera .


Koje su Vaše omiljene ljetne maske ?


57 komentari:

  1. Zabavna i odlična recenzija . Ja sam dugo koristila njihovu Linden bloosom masku koja mi se po opisanom čini slična ovoj. Često izgledam kao ovaj psić s slike, momentalno koristim Lierac masku također iz hladnjaka :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Probala sam Linden masku nekoliko puta,slažem se, vrlo su slične :))

      Izbriši
  2. E ovo mi djeluje kao nesto sto bi se meni moglo jako svidjeti no na zalost ostat ce na "moglo" dok si ne nabavim onog stranca iz horoskopa ;) koji ce po mogucnosti biti neki seik xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. XD

      Bit će draga,bit će i seika i maskica :D :D

      Izbriši
  3. Ja ipak mislim da je ta instant mekoca/zagladjenost rezultat 3.eg sastojka po redu (silikon) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, opisala kakav je osjećaj na licu koji maska ostavlja, s tim da ja ne osjećam taj silikon kao u ostalim proizvodima već jednu prirodnu svježinu.
      Maska ima prirodnih sastojaka ali i puno kemija, pa ko voli-nek izvoli .)

      Izbriši
  4. zvuči kao nešto što treba probati :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja ovo želim. Mnogo želim. Jako mnogo. Jako mi se sviđa. Ali cijena ne. Nikako mi se ne sviđa. Ne volem ih samo zbog toga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahhh, što reći: Sisley : prokleto dobar i prokleto skup :(

      Izbriši
  6. Vidim da je anonimna citateljica vec spomenula i slazem se. Bojim se da je efekt mekoce i zagladjenosti koze upravo ucinak silikona koji je treci na listi sastojaka (dimethicone) koji upravo tome i sluzi u kozmetici. Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ali ne mogu tvrditi da li je isključivo on zaslužan, kako bilo, osjećaj mekoće je nenadmašan i uopće ne osjetim taj silikon a imala sam puno proizvoda u kojima se itekako osjetio.

      Izbriši
  7. Jel' grijeh voljeti silikone u kozmetičkim proizvodima? Ja ih baš volim, što ću...volim kako me zaglađuju :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma naravno da nije. Silikoni su nešto što se ne koristi u prirodnoj kozmetici, zato ih ljubiteljice te kozmetike dosta osuđuju.
      Silikoni koji se koriste u kozmetici nisu štetni, nisu iritativni , ni alergeni ni komedogeni, stoga svatko zna što želi i što mu odgovara.

      Izbriši
  8. Cijena je pre pre previse...Ima jeftinija alternativa?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima, dosta dobra mi je Vichy Aqualia Thermal SPA de nuit

      Izbriši
  9. Moja omiljena je definitivno ova! Jednostavno ju obožavam i potpisujem sve što si navela! Lice je tako nježno, mekano, baršunasto, mirisno... Ma divota!!
    Koristim ju jednom tjedno, posebno prije izlaska - nanesem je u tankom sloju i ostavim kao podlogu ispod pudera. Nešto predivno, osvježavajuće... Ma ne mogu je dovoljno nahvaliti :)
    A zapravo si upravo ti zaslužna, znaš zašto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da netko može ostaviti i svoj dojam ovog proizvoda.

      Ti i ja smo odavno zaključile da volimo slične stvari :))

      Izbriši
  10. uh, morat ću se dočepati testera, zvuči jako dobro!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, preporučam koji tester prije kupnje:)

      Izbriši
  11. Huh, cena je baš prilična, ali ako traje 6 meseci onda se ipak može isplatiti. Probaću da se dočepam testera svakako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro si to uočila, sve te cijene izgledaju zastrašujuće, ali kad se uzme u obzir vrijeme trajanja proizvoda i zadovoljavajući učinak...

      Izbriši
  12. Zvuči savršeno, jedino cena nija savršena :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, no to je tako kod ove kozmetike, s tim da ona spada među jeftinije proizvode :D

      Izbriši
  13. Odgovori
    1. Magija nije, ali magični instant učinak , svakako :))

      Izbriši
  14. Kupljeno danas :DDD plus okoloocna maska;-) zahvaljujuci tebi ode ja u minus :P ali ne bunim se jer sam dobila testera vise nego sam ocekivala ( D-Tox serum,all day all year krema i Anr serum okoloocni) jupiii veselim se isprobavanju:)Marina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme Marina, nadam se da si isprobala prvo testere :D

      U svakom slučaju, fantastičan izbor, D-tox sam potrošila, All day all year mi je dugo na WL, a Anr okolooni serum tek trebam isprobati.

      Uživaj u novitetima i javi dojmove :))

      Izbriši
    2. Okoloocnu masku kupujem vec drugi put tako da sam za nju sigurna:) sto se tice maske za lice nisam je imala priliku probati jer znas kako su darezljivi s testerima..ali imam srecu da nemam osjetljivo lice i nekako kod mene sve prolazi..a ono sta se pokaze jako dobroo tome se i vratim :) a za ostalo svakako cu podijeliti dojmove kad isprobam :D

      Izbriši
  15. Dear Skin, imam jedno pitanje nevezano za Sisley. U rujnu namjeravm napraviti zalihu Avene emulzija 50+, tako da mi traju do svibnja sljedeće godine dok nam se takve kremice ne pojave opet u ljekarnama. Vas smatram najadekvatnijom osobom za odgovor, pa što Vi mislite koliko bi ih trebala kupiti, 2 ili 3? Hvala.

    Lijepi pozdrav, K.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično pitanje :)

      I ja sam napravila zalihu, uzimala sam kreme koje imaju dug rok trajanja a Avene to ima označeno na ambalaži, moje sve imaju čak do 1/2015 tako da prilikom kupnje obrati pozornost da je što duži rok.

      Ja imam 3 komada pa ako i ostane, biti će za iduće ljeto. Otprilike mi jedna traje 2-2,5 mjeseca, ljeti malo kraće jer mažem vrat i dekolte.

      Izbriši
  16. Ja sam zadnju koristila od Nikela s narancom.Super je,hidratantna..namaze se na lice i ostavi 10mina ono sta se ne upije obrise se maramicom.Meni ponekad se upije sva a ponekad ostane viska maske na kozi ovisi u kakvom je stanju.Stavljam je cesto i na ruke ali tu nema viska,sve se upije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam z anju same pohvale, možda ju i kupim kad malo riješim zalihe :)

      Može li ispod očiju?

      Izbriši
  17. Ovo zvuci kao nesto sto bi mi odgovaralo :) Iako je cena nesto visa, ukoliko traje dugo i nije tako strasno :) Bilo bi divno dobiti tester :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako zatraži koji tester, cijena je previsoka ukoliko ne odgovara :)

      Izbriši
  18. Super je da ti se svidja, ja i maske jos ne prijateljujemo pa nemam sto za preporucit

    OdgovoriIzbriši
  19. probaj dermalogica skin hydrating mask ako budeš u prilici, meni je odlična, ja sam masnokožac. puna je hijaluronske kiseline, i još hladi kožu i nekako zategne, baš mi je krasna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da imam tester neke njihove maske, svakako ću nakeljiti večeras :))

      Izbriši
  20. Mislim da ce mi ova maskica odgovarati :-) Imam preporuku za dve maske , RVB holicisti beauty biorssencial fitomascara tensore- sa raznim ekstraktima i hijaluronskom kisrlinom i Thalgo mascue foundamental antirides. Ja imam jako masno kozu pa mi obe maske lepo hidriraju i zategnu kozu. Iz iste linije rvb imam i piling, pun je nekih ulja i lep za kozu ali meni je potrebna veca eksfolijacija :-)
    Inace vidim da ne pises o brendovima koje ja koristim ( skeyndor, academie, diego della palma) , pa zato pisem preporuke:-) Super ti je svaki post, redovno citam :-) pozz

    OdgovoriIzbriši
  21. Hvala ti na preporukama, međutim nikako ne mogu dokučiti što je to RVB, pokušala sam googlati ali ništa mi ne izbacuje.
    Nažalost, ništa od navedenih marki nemam da bih recenzirala ali nadam se da će se to promijeniti u budućnosti :))

    Hvala **

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je Italijanska marka. Ja je kupujem kod svoje kozmeticarke, i mislim da se samo tako i prodaje tj. U salonima. Evo nasla sam na kutiji sajt www.rvb.eu

      Izbriši
    2. Odlično, hvala ti puno ! Jako me zanima ta tvoja maska i bacam se na proučavanje :))

      Izbriši
    3. Ja sam inace veliki fan maskica pa bi svaku kupila :-) nema na cemu, nadam se da odgovarati :-)

      Izbriši
    4. I ja :))

      vjerujem da je super, samo da otkrijem gdje se može kupiti :)

      Izbriši
    5. Meni ja ova maskica pri kraju i za nekih mesec dana cu ponovo kod kozmeticarke. Maska je pakovana u kesicama, tako da ti mogu poslati da probas :-) naravno ako mozrs da sacekas :-)

      Izbriši
    6. To bi bilo fantastično !

      Hvala <3

      Izbriši
    7. Kada uzmem javljam se za adresu i ostalo :-) nema na cemu :-)

      Izbriši
  22. Draga DearSkin sve pohvale za blog :) Zanima me kojim proizvodima biste tretirali kozu nakon ciscenja u kozmetickom salonu da sprijecite ponovni nastanak mitesera?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na pohvalama :))

      Eh, eh fantastično pitanje :))

      I ja se to pitam punoo puta. Po meni najbolje lagana hidratacija koja nije komedogena: Avene Clean AC, Afrodita vlažilna krema od kamilice, ili tako neka ljekarničkog tipa sa što jednostavnijim sastojcima :)

      Izbriši
  23. Maska je puna parabena i to nikako nije zdravo za kozu.

    OdgovoriIzbriši