Sisley Long Lasting Hydration Lipstick nijansa L29

Posted by Dear Skin at 01:15



Večeras je na redu post kojeg duže vrijeme dugujem. Radi se o mom prvom i jedinom Sisley ružu za usne, ujedno i jedinom mom crvenom primjerku.

Nisam ljubitelj crvenih ruževa za usne, iako se divim ženama svaki dan kako ih s ponosom nose.
Ja se jednostavno ne osjećam dobro s tom bojom, smatram da su mi usne prevelike i preupadljive i stoga uvijek biram nježnije nijanse ruževa.


Dakle, Sisley Hydrating Long Lasting ruž u nijansi L 29 je ruž kojeg obožavaju žene širom Svijeta.

Mislim da je njihova najprodavanija nijansa , a dolazi iz linije koja obećava dugotrajnost i hidrataciju.



Pakiran je u zlatno pakiranje u količini od 3,4 grama. Kao uz svaki Sisley proizvod dobivate i

baršunastu vrečicu. Vrlo luksuzno i raskošno.


Moram napomenuti, kako je ovaj ruž poklon mog dragog i sam je izabrao nijansu ( da sam ja birala, vjerojatno bi kupila neki breskvasto-nudasti :D ).  Imao je viziju kako bi mi ova boja stajala, i vrlo sam mu zahvalna što mi ga je otkrio.

Radi se o jedinstvenoj i prelijepoj nijansi koja ima u sebi dovoljno plavkastog i ružičastog tona , stoga idealno pristaje skoro svakom tenu.
Također, taj pritajeni plavi ton, daje zubima bjelji izgled nego što oni jesu .



Unutrašnje svjetlo :



Vanjsko svjetlo:



Hidratantnost ruža je zavidna i odmah se osjeti kod nanošenja, što je meni jako važno kod mazalica za usne. Osjetljive su, vrlo lako pucaju i ne podnosim ništa na usnama što imalo isušuje.

Formula  je poput gela koji lijepo klizi. Vrlo lako se može dogoditi da "pobjegne" preko rubova usana što se lako sredi korištenjem olovke za usne.

Pigmentiranost čista desetka!  U jednom potezu usne su u potpunosti pokrivene bojom što je odlično jer bi proizvod mogao potrajati dugo :)

Trajnost, također na nivou. Bez popravaka na meni izdrži 3 do 4 sata, što je za mene uspjeh.

Ispod ovog ruža, ne koristim nikakvu bazu za ruž jer proizvod ne ističe suhe dijelove ili bore.


Nijansa je zaista bezvremenska, klasika koja uvijek prolazi. Mislim da svaka žena mora imati jednu ovakvu nijansu koja će dobro doći u svim prilikama, godišnjim dobima , a posebno je atraktivan ljeti jer je vrlo sunčana boja :)

Sastojci :



Cijena ovog ljepotana je 319,00 kn ( 42,50 eur-a), što je za mene fer odnos cijene i kvalitete.
No, možete ga i povoljnije naći kao moj dragi ovaj primjerak za 259,00 kn (34,50 eur-a)

Vjerujte, plaćala sam i skuplje ruževe za usne koji nisu ni sluga ovom primjerku.

I za kraj, jedna fotka da vidite kako stoji na meni :))


Kako Vam se sviđa ? Koji su vaši omiljeni crveni ruževi?

73 komentari:

  1. Jako lijep! Ja imam Artdeco iz DvT kolekcije i prekvalitetan je. Dugotajan, a kremast. Ljepota!
    Inače, zanimljivo je kako uvijek žene sa divnim usnama izbjegavaju naglasiti ih nekim sexy crvenim ružem, kao da im je pomalo neugodno, a one koje ih nemaju stavljaju silikone i forsiraju. Poanta: lijepo ti stoji i nosi ga češće. :-)
    G.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Ja imam iz te kolekcije olovku i super je , morat ću i po koji ruž :D

      Hvala ti na komplimentu, istina, žene s velikim ustima masovno izbjegavaju jarke nijanse, ne znam ni sama zašto :)

      Izbriši
  2. predivan je i ludilo ti stoji! :)
    Ja inače volim crvene ruževe i uglavnom njih i koritim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada to kaže stručnjak onda je dupli kompliment :))

      Hvala **

      Tebi crvene nijanse fenomenalno stoje :)

      Izbriši
  3. Prelep je! Mnogo lepo ti stoji, odlican izbor!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti stoji! Nije ona napadna crvena nego vise prirodna...:) Marina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marina :)

      Iako..sve što je imalo jače od nude, za mene je napadno :D

      Izbriši
  5. ma nije napadno ...divno izgleda
    Lana

    OdgovoriIzbriši
  6. Nemoj da me zezaaašššš, odlično ti stoji ruž, nosi ga češće :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Blago tebiii!
    Ja moram crtati fejk usta da crveni ruz lici na nesto, makar sam vidjela cura s tankim ustima i super im stoji!
    Cim kazes da cini zube svjetlijima-zeeelim!
    Btw, ako netko zna opcenito jos tih ruzeva s plavim podtonom, neka napise jer se ja u to bas ne kuzim. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam vidjela puno žena s tankim usnama kako nose žarke nijanse i fenomenalno im stoje:))

      I često se poželim zamijeniti s njima, jer na mojim velikim ustima, po mom mišljenju jednostavno ne pristaju sve nijanse koje mi se jako sviđaju:)

      Izbriši
  8. Ruž je prekrasan i prekrasno ti stoji. Crveno je stvar navike, pa se navikavaj i na druge oblike ljepote! I na usnama se baš vidi kako fino "sjeda", općenito kod ruževa ne volim kad su im usne neprijatelji: kao da ih staviš na dasku, a ne na usne, mislim da rzumiješ na što mislim. Iskreno, tražim savršenu, onu - onu crvenu nijansu, imam za sada tri, dva Chanela i sada novi Givenchyev koji mi je za sada čak i najbolji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga:)

      Istina, puno toga je u glavi i stvar navike.
      Možda se i priviknem nositi ovakve nijanse :))

      A tvoji novi Givenchy ruževi su me oduševili ! Mogu samo zamisliti kako oni lijepo pristaju :))

      Izbriši
  9. Bas je lep. Vidis da muskarci mogu i dobro da izaberu :) Moj omiljeni je MAC Viva Glam I. Isto je taman i jako lepo stoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. MAC Viva Glam je fenomenalan ruž :)))

      Moj dragi ima "oko" za kozmetiku, sve najljepše stvari koje imam, on je izabrao :)

      Izbriši
  10. Divno izgleda i trebala bi češće nositi ovakve ruževe. I ja se divim ženama koje svaki dan nose cvene ruževe i smatram ih vrlo moćnima. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mirna:))

      Također, i ja se divim ženama koje nose crvene nijanse :)

      Izbriši
  11. Sad opet imam novi proizvod na svojoj "wish" listi. Ja naprosto obožavam crvene ruževe i moj omiljeni je Diorov rogue 757 iconic red, isti je sa plavim podtonom i izgleda onak sviježe na usnama...naprosto ga obožavam.
    I ja bi da mi neko kupi neki ruž i još da ima istančan ukus za skupe i lijepe stvari (baš kao tvoj dragi ;-)).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sad imam ruž na Wl barem za isprobati. Volim Diorove ruževe, rijetko kad su me iznevjerili i svakako ću tu nijansu pogledati uživo :)

      Često dobivam kozmetiku od dragog, posebno parfeme. Ima zaista fantastičan ukus, ponekad, puno bolji od mene :)

      Izbriši
  12. Odlično ti stoji :) Sviđa mi se ambalaža samo ja sebe nemogu zamisliti s crvenim ružom.
    Crveni ruž treba znati nositi a ja sam tip više za svijetle nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Slažem se, i sama sam takva :))

      Izbriši
  13. Super ti stoji! Ja imam dva Illamasquina crvena ruža, boje su prekrasne, ali isušuju. S obzirom da ih nosim kad sam baš raspoložena, opraštam im...i da, na početku mi je bio totalni bed, sad sam se već navikla i nemam više toliko osjećaj da mi svi bulje u usta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Illamasqini ruževi su smrt za moje usne i stoga nemam ni jedan, bez obzira koliko im se divim.

      Moguće, možda se jednostavno trebam naviknuti noseći konstantno :)

      Izbriši
  14. imaš jako lijepe usne i dobro ti stoji crveni ruž! nosi ga češće;)
    meni najdraži je chanelov ruž kojem se ne sjećam ime, dobila sam ga na dar, žarkocrveni sa zlatnim pigmentom. divan divan. hrani, ne isušujem razmazuje se,krasan dodatak licu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zuba :))

      Chanelovi ruževi su također jako njegujući, odlični !

      Izbriši
  15. Ruz je pre preeelijep! A tvoje usne, to die for :) Svaka cast dragom. Ja sam jedna od onih koja crveni ruz nosi skoro pa svakodnevno (uz crveni lak, boje visnje, vina i slicno). Mada, nosim i druge nijanse, sve prema prilici i raspolozenju.
    Drago mi je sto si i ti sa crvenom bojom krenula, samo hrabro i znaj da ti lijepo pristaje :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala coco :))

      Definitivno se moram naviknuti i nositi. Lak mi nije problem, ali ruževe sam do sada izbjegavala :))

      Izbriši
  16. Bravo za dragog. Moj mrzi ruzeve i odabrao bi mi nesto sto izgleda kao prirodna boja usana :D. Vjerujem da se pronalazi i da nema definiran ukus 8-).
    Lijepa boja zaista. I sama se ne usudim nositi ali iz drugog razloga - imam male usne pa se bojim da bi se smanjile, stisnule. Mada vidjala sam zenske s manjim usnama kako ga ponosno nose. Sve je u glavi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Azzie:))

      Ja bih sama sebi izabrala neki prirodan, ali dragi je želio da imam neku takvu nijansu i izabrao :))

      Mislim da bi trebala probati, mnogim ženama s malim ustima fantastično pristaju, treba pogoditi pravu nijansu :)

      Izbriši
  17. Predivan je i trebala bi početi nositi crvene nijanse, barem ovu jako često, jer ti super stoji! Nisu ti čube prevelike, šta ti je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Josipa :))

      Meni se čini da su velike, posebno kad pričam ili se smijem :D

      Izbriši
  18. Jako lijepo ti stoji ovaj crvenkasti ruž! Češće ga nosi!

    OdgovoriIzbriši
  19. Steta na ovakve usne nenositi crveni ruz ;)

    OdgovoriIzbriši
  20. već godinama nemam nijedan ruž, a kamoli crveni ;)
    dobro ti stoji, možeš si priuštiti još koji i nosit crveno i češće :D

    OdgovoriIzbriši
  21. Ma, gdje je to cijena Sisley Hiydrating Long Lasting ruža 259,oo kn da si odmah kupim zalihe svojih nijansi???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne vjerujem dok ne vidim, a nisi navela u kojoj, dakle,...

      Izbriši
    2. Ovako, specijalno radi tebe sam otišla u parfumeriju. Dakle, ovim ruževima je regularna cijena 319,00 kn a s obzirom da moj dragi i ja ostvarujemo popust kao stalne mušterije, on ga je platio 259,00 kn, što ja naravno, nisam mogla znati s obzirom da mi je bio poklon, a kad sam ga pitala za cijenu, rekao je iznos koji je dao za njega.

      Izbriši
    3. Hvala na odgovoru i trudu. Znala sam da nije regularna cijena u pitanju. Ostavljam silne novce u parfumerijama svakog mejseca, ali nigdje me ne tretiraju kao stalnu mušteriju. :-((
      Je li to privatna parfumerija?

      Izbriši
    4. Znam, to je problem, Mi kupujemo isključivo u dvije parfumerije zadnjih 15-20 godina, pa nije čudo da imamo status stalnih mušterija :D

      Izbriši
  22. Super ti stoji, predji na crvene ruzeve :D

    OdgovoriIzbriši
  23. Kako svemirski izgleda! Super ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Prekrasan ruž i divno ti stoji! Ja volim zagasite crvene nijanse, u bilo koje doba godine! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell, mogu zamisliti kako tebi divno stoje takve nijanse <3

      Izbriši
  25. E svaka čast tvom dragom!
    I imaš savršene usne, ne nositi crveni ruž na njima prava je šteta.

    Puno pozdrava, i dalje te stalno čitam, samo sam se uljenila kad je u pitanju pisanje komentara.

    Puuuuuuuno pozdrava :)
    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Aida :))

      I ja tebi šaljem punooo pozdrava <3

      Izbriši
  26. Više me zanimaju Sisley sjajila. Ali i ruž izgledao ok.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam dva sjajila, uskoro ću i njih recenzirati :)

      Izbriši
  27. Šta pričaš ti da ti crveni ruževi ne stoje. Ovo je prekrasno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Goga :))

      Jednostavno sam si sama utuvila da mi ne stoji :D

      Izbriši
  28. Divan ruz,divne usne i divna cura!!I nosi taj ruz cesce,super ti stoji:))

    OdgovoriIzbriši
  29. Ma ne zezaj, bas ti lepo stoji :)
    svidja mi se nijansa, a i oblik ruza :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oblik ruža je baš neobičan :))

      Hvala **

      Izbriši
  30. Mazi zanoktice s necim, nemoj da ti ja moram doc uspostavit rezim -_- a sto se tice crvenog ruza divan je i divno ti stoji i uopce nemas nikakve isprike da ga ne nosis.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, eh, šta ti je oko :D

      Mojim zanokticama nema spasa, ali dođi da mi središ <3


      Hvala **

      Izbriši
  31. prekrasno ti stoji! gledala sam ovu nijansu, na onoj slici prvoj di si se bila slikala s ruzem (ne znam sad koji je post bia :P) je izgleda dosta svjetliji. na mojim usnama je tamnija boja.
    blago ti se za lipe i pune usne. trebala bi nosit cesce crveni ruz, sve je to u glavi (ko se javlja ha ha) ali objektivno, idealan si kandidat za njega ;). ja iman usne ka gejsa i samo kupujem ruzeve i onda ih uglavnom nosim po kuci (wtf :oo: XD) jer mislin da mi ne stoje. olovke ne koristim bas jer meni ukovirena usta na moje lice izgedaju tragikomicno :/. iako iman i njih. ne rodilo :cheers:.
    sisiley iman jedan ruz L9 i super mi je iako sad kad sam potamnila, ne volim imat svitle ruzeve jer mi je to ceski i jersey shore iako to nekome mozda stoji ali ja se s tim ne vidim.
    meni su naj vrh ruzevi ikad u zivotu i vride svake kune oni novi givenchy u kozi i moran nabavit jos jedan (jedan vec imam)-za po kuci XD.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Sve to dosta ovisi i o prirodnoj boji usana, na meni je zaista dosta svjetliji nego kad ga gledaš ovako.

      Sad sam morala ići na gugl da vidim kakve to usne imaju gejše da si mogu predočiti :D

      Najzanimljivije je da i ja imam preko 30 ruževa i da u torbici nosim samo balzam ili sjajilo, a ruževe zapravo zaboravljam uzeti sa sobom pase ispostavi da ih nosim po kući , da se ne pokvare :D

      Ja nemam ni jedan Givenchy, ne mogu se odlučiti koji bih. Morat ćeš mi javiti koja je tvoja nijansa :))

      Izbriši
  32. le rouge iman 303 corail decolette, a zelim 305 rouge egerie. ne bi se budnila ni protiv 205, 301 i 302 iako fuksiju na kraju najmanje nosim, crveni u odnosu na tu nijansu nosim cesto :D. ali uvik me privlace iste boje. jedino sto me od lani puca koraljna ali ne da ide na narancasto nego rozo/boja lososa pa iman uredno 4 skoro pa nova ruza u neseseru, came i cekaju...neka bolja vremena XD.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divan ti je <3

      I 305 je prelijep, a potpuno te razumijem jer sam i sama takva. Kod ruževa me najviše nervira popravljanje a ja volim biti nesputana da se ne moram pogledavati svaki čas u ogledalce :)

      Izbriši
  33. je, super je. znaju swatchevi bit dosta nerealni, kod ruzeva i neon lakova je to najcesce. ja isto mrzin stalno popravljat sminku, volim bit nesputana i bez inhibicija :D. a i ljubim tisucu puta na dan pa ruz samo smeta :D (koristim svaku priliku dok mi jos dopusta, kad naraste, nosit cu ruzeve XD).

    OdgovoriIzbriši