Sve o proširenim porama

Posted by Dear Skin at 00:45



Evo nas na najtraženijoj temi , post koji dugo planiram napisati.Vrijeme je da se pojadamo jedne drugima , te razmjenimo iskustva oko ovog zaista raširenog problema i estetskog izdajice svake kože.

Proširene pore su zajednički kozmetički problem mnogim ljudima, kako ženama, tako i muškarcima. Pojavljuju se u najranijoj dobi, a mogu se pojaviti i u zreloj .

Daju koži neujednačen, ružan pa čak i krater izgled



1. ŠTO SU PORE :

Pore su mikroskopski otvori na koži koji omogućuju hlađenje kože putem znoja . Izbacuju loj i sebum na površinu, i zapravo , pore su mehanizmi  kojima organizam regulira vlažnost  i temperaturu kože. Neki stručnjaci procjenjuju da imamo čak milijun pora po kvadratnom centimetru kože.

No, problem se stvara, kada se one počni širiti, tada su mjesta gdje se žlijezde lojnice  otvaraju na površinu kože.

2. KOJI SU UZROCI PROŠIRENIH PORA :

- pubertet, vrijeme kad žlijezde lojnice pojačano rade i tjeraju sebum na površinu kože.
Često pore ostanu proširene i u kasnijoj dobi, čak do menopauze.

- nepropisna i neadekvatna njega, uključujući neadekvatno čišćenje lica i nošenje previše makeup-a

- masna koža i seboreja, zajednički problem kada se koža crveni i ljuska

- pušenje

- oštečenja od sunca

3. IMA LI POMOĆI?

Iz svojeg iskustva, a vjerujte, potrošila sam jako puno novca na skupe preparate koji obećavaju brda i doline- nisam našla zadovoljavajući preparat.

Od skupih seruma, krema, pore minimazera i slično, ni jedan nije imao zadovoljavajuće rezultate.

Ono što sam ja isprobala: E.Arden Good Morning serum, Estee Lauder Idealist, Dior Hydra perfecting, Shiseido pore minimazer, Loreal, Balea, ulje sjemenki grožđa itd itd

Svi su ti preparati meni jako lijepi i divni na licu, ali oni kao da zamaskiraju pore , odnosno zaglade ih pomoću silikona u sastavu. Dugoročno i dubinski ne rade ništa kako bi se pore stisnule i tako ostale :))

Ono što meni pomaže i što mogu preporučiti su neki trikovi, posebno dobri za ovo ljetno vrijeme :

1. Održavanje čistih pora- u tu svrhu odlične su mi micelarne i tonici, dva puta dnevno umivanje kako bi nečistoće bile uklonjene

2. Kockice leda, nakon umivanja protrljam lice kockicom leda 15-30 sekundi. Led stegne pore.


3. Blagi piling  nekoliko puta tjedno . Oslobađa pore od viška sebuma  i koža puno bolje "diše". Ne pretjerujte puno s čišćenjem i pilingiranjem ako Vam je koža osjetljiva. Umivanje dva puta dnevno, dovoljno je.

4. ČVRSTI JOGURT


Ponekad kupim čvrsti jogurt i kad imam vremena nanesem ga na lice. Mliječne kisline i probiotici uništavaju loše bakterije što je super za pore, a nanesem ga i na podočnjake da mi izvuče vrućinu iz očiju :) Držim ga najduže 10 minuta.

5. Kreme s AHA i BHA kiselinama, voćna i salicalna kiselina pomaže u održavanju čistoće pora, te rade na njihovom stiskanju. Naravno, takve kreme koristiti navečer i ako niste navikle, počnite na jesen.

6. Hidratantne kreme bez komedogenih sastojaka i serum s C vitaminom.

Pazite na odabir krema, pročitajte sastav. Ne koristite ništa što je komedogeno.

Preparati s C vitaminom jako pomažu kod proširenih pora, no imajte na umu da ih on u početku dodatno proširi , a za kratko vrijeme ih stisne.

7. Prehrana i dodaci :

- izbjegavajte mliječne i masne proizvode, posebno ako ste sklone aknama i prištićima.

- uvrstite u prehranu Omega 3 i 6, ulje boražine i ulje noćurka. Djeluju protuupalno i čiste kožu.

8. Prirodna kozmetika

Nisam probala ali se spremam: tonici s niamicidom, mješavina ulja u koju je uvršten vitamin E i F koji sprečavaju oksidaciju sebuma pa time i smanjuju čepljenje pora i nastanak mitesera.


Drage moje prošireno- porice, ovo su moja iskustva i savjeti :))
Čekam Vaša <3


109 komentari:

  1. Moje su baš proširene i isto mi ništa ne pomaže da se smanje :/
    ali eto našla sam neke proizvode koji barem čine da pore izgledaju manje vidljive, pa mi je to neka utjehica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postoje divne baze i puderi koji ih zaista lijepo zamaskiraju, no u potrazi smo za dugoročnim rješenjem :)

      Izbriši
    2. Bok! Mozete mi reci koje su najbolje baze za lice i puderi koji sakriju pore i zaglade kozu? :) a da nisu bas preskupi :)
      Hvala!

      Izbriši
  2. Ma i ja sam uvjerena da tu nema velike pomoći.Dermatologica mi je rekla da je nabitniji ovaj dio održavanja pora čistima, jer kad su pune, onda se šire..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem s tvojom dermatologicom :)

      Izbriši
  3. Peeling dvaput tjedno umjesto dnevno :)
    I ja imam proširene pore i ne samo na T zoni već na cijelom licu. Tako se brzo napune na T zoni da mi nema smisla ići na čišćenje lica (citiram svoju kozmetičarku), iako odem svakih par mjeseci. I da, pune mi se bez obzira na to koliko često umivala lice, a znam da nije do kozmetike koju upotrebljavam. Dugo sam bila opsjednuta tim svojim prokletim porama i isprobala sam skoro sve preparate i tretmane, ali one su još uvijek tu, jednako vidljive i još uvijek proširene. S nekim se stvarima jednostavno treba pomiriti i prihvatiti stanje kakvo je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, piling ovisno o koži , dva puta tjedno je najbolje i što blaže sredstvo.

      Isto kao i ja, probala sam razna čuda i preparate, stanje je malo bolje ali bojim se da je to borba s vjetrenjačama :(

      Izbriši
  4. Ne znam odakle da krenem, proširenih pora, problematičnog lica, mješovite kože, hah, lista je preduga... Nekad mi dođe da od svega odustanem i ponacam sve kreme, pilinge, maske i slično jer jednostavno mi je dosadila neprekidna borba :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno te razumijem, i samoj mi je tako. Srećom, ti si još jako mlada i sve se može u potpunosti promijeniti, važno je da sad naučiš o pravilnoj njezi svog lica da kasnije ne bi sanirala posljedice :)

      Izbriši
  5. Super saveti, posebno za jogurt i led, to nisam znala. Baš ću da probam :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan članak, ja nekad budem bijesna na kozmetiku, kad vidim kako ne djeluje ;) Baš kao što je netko gore napisao: dođe mi da pobacam sve ;) Moram te pohvalit za redovitost pisanja, što nam skoro svaki dan daješ novi post za čitanje i što ovako brzo odgovaraš na naše upite i komentare. Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Kozmetika je vrlo diskutabilna, sama po sebi slabo djeluje. Za određene probleme, bitno je puno faktora. stanje organizma, zdravlje, prehrana itd.

      Hvala, momentalno sam na GO pa sam se posvetila pisanju, kada radim, jako teško mogu balansirati :))

      Izbriši
  7. Divan post,kao i uvek ! Korisne informacije i prakticni saveti :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hehe, eto i posta, a baš smo jučer razglabale o tome :) super post po običaju, vidiš, nisam znala za ulje noćurka, jučer sam baš isprobala Baleinu kapsulu sa uljem noćurka koju mi je Josipa (Girlygirl) dala na probu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj post dugo odugovlačim, ne bi li otkrila neki WOW preparat :D

      Mislila sam na ulje noćurka oralno, ovako na kožu sigurno dobro djeluje posebno za suhu :))

      Izbriši
    2. Da, odlično je za suhu kožu. Idem malo proguglati to ulje noćurka, vjerujem da se prodaje u nekim kapsulama, baš me zanima :)

      Izbriši
    3. Već sam našla, pa stvarno je djelotvorno za hrpu problema, od bolnih menstruacija, seboreje, psorijaze do ostalih kožnih problema. Super da si mi to otkrila :))

      Izbriši
    4. Ima, u kapsulama. Pila sam ih dugo kada sam imala problema sa pms-om. Spasio me od bolnih grudi :)))

      Izbriši
  9. Dobra Dear Skin !

    Uveseliš me svaki puta korisnim postom ! Ovo s jogurtom radi čuda porama, to sam od bake naučila.

    Lijep pozdrav !

    Dea

    OdgovoriIzbriši
  10. Jesi mozda probala Estee Lauder pore minimizer? To mi je zadnja nada da ih barem ublazi..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misliš na E.Lauder Idealist? Potrošila sam ga 80ml. Lijepo on zagladi i lice lijepo izgleda, meni nije pomogao dugoročno s porama. E sad, mišljenja su podijeljena , trebala bi probati bar mjesec dana da vidiš kako ti djeluje.

      Izbriši
  11. Super post, iako eto iman sriću šta za sad neman problema sa proširenim porama. Nadan se da će tako i ostati. Ali svakako je dobro znati savjete. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Blago tebi, drago mi je da nemaš s tim problema :))

      Izbriši
  12. Prvi put čujem za neke savjete i hvala ti na tome :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neki navedeni trikovi su super, dugo ih prakticiram i preporučam :)

      Izbriši
  13. Ovaj post je došao k'o naručen. Izvrstan je! Svakako ću probati ovo sa jogurtom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, odlična je maska od jogurta :)

      Izbriši
    2. Znas li ima li mozda neka caka s tim jogurtom, mislim zbog mlijecnih kiselina? Vidim da si napisala da ga drzis max 10min na licu....

      Izbriši
    3. Običan jogurt sadrži mliječne kiseline i probiotike koji povoljno djeluju na upalne procese pa time djeluju na pore.

      Namaže se tanji sloj i ostavi 10 minuta jer u suprotnom može iritirati kožu.

      Izbriši
  14. Eh imam i ja prosirene pore u T zoni. Nisam probala sve i svasta kao i ti. Ali od kad koristim lepe umivalice i piling 2 puta nedeljno i na primer Effaclar Duo kremicu s vremena na vreme, lice mi izgleda bolje. Nemam neki strahovit problem. A ako mi bas znaci da se ne vide, lepa baza i puder ili BB krema rese problem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super !

      Tako kako radiš, i meni se pokazalo kao najbolja rutina.

      Izbriši
  15. Ja se mucim sa svojim prosirenim porama jos od pocetka puberteta :( Probala sam razne preparate, ali imala sam isto iskustvo kao i ti, svi trenutno samo rese problem i zaglade pore usled dejstva silikona u istim :( Dobra stvar je to sto mi se za sad ne zapusavaju, pa ih koliko-toliko odrzavam u normali ;)

    Znam za taj trik sa kockicama leda ;) Deluje ;) Ja se uvek umivam sa sto hladnijom vodom, ledenom, i zaista mi umanji vidljivost pora :)

    Sto se tice prajmera i pudera namenjenih kozi lica sa prosirenim porama nemam bas dobra iskustva. Jedan od najhvaljenijih prajmera, Benefit POREfessional na moje pore nema efekta :( Matira mi lice i bude extra glatko na dodir, ali pore su i dalje tu :( Nerviraju me uzasno, jer koliko god se trudila da ih umanjim i da sminka na mojoj kozi izgleda glatko i ujednaceno jednostavno nista ne pomaze :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to. Proučavajući sastave raznih preparata, osim silikona , nigdje nisam našla nešto konkretno što bi djelovalo.

      Odlično je umivanje hladnom vodom i to bi trebalo biti svima navika:))

      Nisam probala tu Benefit bazu, imam dvije baze koje dobro odrade posao ali nisam baš od tih proizvoda :)

      Izbriši
  16. Ja sam koristila svako jutro posljednja 4 mjeseca EL Pore Minimizer serum i vidim razliku, nije preočita ali ju vidim, naročito kod par iznimno istaknutih pora na nosu koje se više ne pune i zaista nisu tolikeeeeeee :D.

    Naravno tu je i dobra baza koja riješi problem barem prividno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti je pomoglo i da nije bačen novac, iako se tvoje pore ne mogu uspoređivati s pravim problemom:))

      Izbriši
  17. Super post! :) Mene najviše nerviraju proširene pore, nisu jako izražene, ali ja bih voljela da su posve nevidljive. :D Mislim da je najvažnije paziti na prehranu, piti puno vode te čistiti redovito kožu lica. Još se nisam potpuno bacila u koštac s ovim problemom, ali nadam se krenuti ove jeseni ili zime i nabaviti neke dobre proizvode. Jako me zanima ovo prirodno ulje koje planiraš isprobati pa se veselim čuti dojmove, nadam se da će biti učinka!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slažem, prehrana, tekućina i čistoća najvažniji su faktori i preduvjet da su pore pod kontrolom.

      Nadam se da ćeš podijeliti s nama na jesen kako napreduje borba :))

      Izbriši
  18. Odličan post Martina!
    Ja imam pore, iako moje nisu tako izražene niti proširene jer nemam ni masnu ni mješovitu kožu, ali na nekim mjestima jesu zbilja vidljive is ve što si nabrojala, probala sam nešto od toga i potpuno se slažem - imaju samo kratkotrajan efekt zamaskiranja pore,a li kada skineš sve te preparate, opet isto...
    Ljeti inače obožavam jogurt na licu, ja uzimam običan tekući b-aktiv, divan mi je jer mi nahidratizira kožu, omekša ju, nahrani i najvažnije od svega - izvlači mi crvenilo iz kože - ne znam kako da to drugačije opišem, recimo ako sam dugo bila izložena suncu, onda ikoristim jogurt na licu - ništa mi ne pomogne kao on :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara :)

      Jogurt je zakon, sjećam se kao mala da s me na moru mazali s njim nakon plaže, osim što je smirio crvenilo, koža je bila zategnuta i ljepše :)

      Izbriši
    2. Hahaha, daaaa, i mene su njime mazali, pogotovo leđa i lice :)
      Jogurt je zakon :)

      Izbriši
  19. Nažalost nemam nijedan pametan savjet za podijeliti :( Ali zato imam pitanje, s čime umivaš lice dva puta dnevno, a da ga ne isušiš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako sam opisala u svojoj rutini, Shiseido Purrenes fluid i Amonogenesis, ni jedan me ne isušuju :)

      Izbriši
  20. Napokon i ovaj post :).
    Nema dugoročne pomoći, samo kratkotrajan učinak, nekad bolje ista nego ništa... Mrzin pore i Drake sam starija, Kao da Su sve veće :0! Meni idealist nije ništa cinia osim zagladia lice, bolji mi je puno beauty flash balm koji Kao nije konkretno za pore već više baza ili maska. Najbolje od svega Su roaccutane tablete, a to samo u posebnim slučajevima i uz strogi nadzor dermatologa i ne liti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam davno taj Beauty flash, samo tada nisam obraćala pažnju na pore, morat ću ga opet isprobati :)

      Izbriši
  21. Ja nisam imala pore dok ih sama nisam prouzrokovala prckanjem po licu :(((
    A rjesenja nema, osim, prihvatiti ih i njegovati se i dalje, drzati ih cistima (najvise mi tu pomaze retinol i AHA- zivjeli!!! )
    I iskreno, rijetko ko nema te vidljive pore, bas rijetko. Tako da, ne treba se oko toga previse zamarati, bitno je samo da je ten cist i njegovan. Te sitne nesavrsenosti svakako samo mi zene vidimo i od toga pravimo frku :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, žene često od sitnice naprave frku, no ima ih kojima pore zaista predstavljaju problem.

      Drago mi je da si pronašla ono što ti odgovara :)

      Izbriši
  22. imam sreće da nemam ovaj problem, a nadam se da će tako i ostati. moram probati to s jogurtom, baš zvuči osvežavajuće.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi :))))

      Isprobaj, ne može ti škoditi a zaista je osvježavajuće :)

      Izbriši
  23. Odličan post i još bolji savjeti. Moja se borba u zadnje vrijeme bazira na čišćenju, čišćenju i čišćenju, pogotovo u ovo ljetno doba kad mi je koža masti kao luda. umivanje, pilinzi, od nedugo i maska od marokanske gline.... a opet mi je nos i T-zona koma :( i često mi dođe da odustanem od svega, al kako bi tek onda bilo :/
    ovaj savjet s jogurtom je odličan, baš ću isprobati, jeftino i na dohvat ruke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, kako god brinule, situacija je takva kakva je. Nažalost, naneke stvari ne možemo utjecati ali možemo održavati.

      isprobaj, zaista je odličan trik.

      Izbriši
  24. nažalost, i ja ih imam :( definitivno isprobavam ovo s ledom i jogurtom!

    OdgovoriIzbriši
  25. Ja srećoim nemam ovaj problem, ali sam dosta čitala o tome. Znam da hvale novi Balein serum, ali još nisam čula da je neko našao savršen proizvod koji stvarno radi. Za sada je jedino rješenje baza + puder.

    OdgovoriIzbriši
  26. Rješenje definitivno baza + puder, nažalost nisam isprobala Balein serum , možda ga kupim :))

    OdgovoriIzbriši
  27. Ja ih nemam, ali znam da moja baka je imala i ona je uvijek svoju kozu njegovala uljem baobaba, i njoj je jako pomoglo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam čula za to ulje, bacam se na intezivnu istragu :D

      Izbriši
  28. E pa odlična tema. ja ih imam u području oko nosa, i što je najgore imam i mitisere na nosu, I to me nervira. Počela sam ići kod kozmetičara ,pa mi to nekim hemikalijama povremeno ublažavaju, mada nije to to. Nije baš dramatično,ali mi ide na živce. Probaću jogurt i ja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tretmani kod kozmetičarke pomažu, no treba redovito odlaziti, opet nije dugotrajno rješenje, ali pomaže :)

      Izbriši
  29. I ja se borim sa prosirenim porama i u fazi sam isprobavanja nekih preparata koji su za sada Ok al koristim ih kratko pa cu pricekati jos malo sa iskustvjma...U svakom slucaju javim ako me nesto extra odusevi!!:) Nego, zanima me da li je netko isprobao dr.Brandt kozmetiku jer navodno oni imaju neko dobar proizvod bas za pore? Ovdje u Stockholmu jos nisam naisla na njihove preparate..
    p.s.Martina, sinoc ti nisam uspjela poslati sliku ovog jednog proizvoda na koji sam nabasala jer mi na blog nece uploadati sliku a preko face-a mogu poslati samo poruku bez slike..:((( Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. p.s. proizvod se zove Dr.Brandt Pores No more refiner i navodno je omiljeni proizvod Gwyneth Paltrow u njenoj borbi sa prosirenim porama!:) Navodno da nije ni preskup...nekih 38$....Mozda ga vrijedi isprobati!?:))Lp, Maja

      Izbriši
    2. Dr. Brandt Pores no more sam isprobala pozamašan tester, koristila sam ga nekih 10 dana za redom. Onako, činio mi se da na tren stisne pore, ali nakon 10 dana opet su se proširile, srećom da ganisam kupila, u mom slučaju bi bio opet bačen novac :(

      Izbriši
    3. Možeš probati ako ti se da, na moj mail: eyedetoxx@gmail.com

      Izbriši
  30. Upravo probala jogurt-djeluje super jupiii!!!!!
    A imala bih i pitanje:
    Da li se pore mogu prosiriti zbog vrucina?
    Ako imam tonik i kremu za suzavanje pora da li
    da koristim samo na podrucje gdje su mi se pore pojavile (T zona) ili na cijelo lice?
    Moram naglasiti da mi je ostatak lica normalan bez ijedne tockice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je jogurt zakon, puno puta mi je pomogao u mnogim kožnim problemima.

      Naravno, uslijed topline pore se proširuju. Efekt je kao kad pariš lice prije istiskivanja.

      Naravno, proizvode možeš ciljano nanositi, tako i ja radim, tonik i kremu za sužavanje pora koristim samo tamo gdje ih imam-na T zoni.

      Izbriši
  31. Ufffff, moja tema :D u zadnje vrijeme su mi pore baš proširene :O vjerovatno zbog vrucina i znojenja, a i seboreja ne odmaže :D morat cu probati trik s ledom,moram priznati da nisam do sada! ;)
    Jako koristan post koji ću bukmarkati i pročitati opet kad mi zatreba! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dakako, na ovim extra visokim temperaturama, svi imamo iste probleme. Užas.

      Izbriši
  32. led ću uvrstiti svakako, a jogurt ne volim zbog mirisa.

    za sjemenke grožđa sam zimus bila uvjerena da su mi očistile pore.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno sam čitala o ulju sjemenki grožđa i iskustvima, probala i ja, međutim, meni se pokazalo čak komedogeno, ali drago mi je da si našla svoj učinkovit proizvod :))

      Izbriši
  33. joj, đe me nađe :D danas baš plačem nad svojim kraterima. imam proširene pore na čelu, oko nosa, na bradi...i borim se svim i svačim. probala jogurt, ne mogu ja to. grozno mi je imati ga na licu pa sam odustala. led mi je previše kratkotrajan. što se tiče kozmetike, imam odlične umivalice, super losione i krasne tonike, ali mi je od svega bioderma micelarna najdjelotvornija. ona mi je i ujutro i navečer zadnji korak čišćenja prije ostatka 'terapije'.
    protiv pora sam probala puno toga i ništa nije djelovalo. od balee, nivee, l'oreala, do cliniquea, clarinsa, chanela... trenutno imam 3 seruma protiv pora. clarinsov koji mi je veliko razočaranje (inače sam veliki fan clarinsa) osim što smrdi i nemoguće je normalno istisnuti pumpicu, ne radi ništa. chanel koji mi je ok, ali ništa spektakularno. ugodan na koži, matira, ali porama ne može ništa. najbolji mi je sisley koji isto tako u borbi protiv pora nije baš moćan, ali je čisti luksuz na licu.
    uglavnom, pore su mi neprijatelj br.1 i još nisam naišla na dovoljno moćno oružje da ih uništi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Primjetila sam da se jako dobro brineš o koži kvalitetnim preparatima. Eto, ti si primjer kao i ja, da je uzalud bacati novce na skupe preparate za smanjivanje pora jer djeluju trenutačno.
      Bioderma micelarna je pionir među micelarnima i jedna od najboljih stoga se ne čudim da ti pomaže. Super je!

      Ovaj Sisley što spominješ, jednom sam čak htjela kupiti ali nisam naišla na neke recenzije pa sam odustala, drago mi je da si mi potvrdila moje sumnje :))

      Izbriši
  34. Ovo s jogurtom ću definitivno probat!

    OdgovoriIzbriši
  35. I moje pore su sire nego sto bi trebale bit XD morat cu probat ponekad malo ovo s jogurtom, cini mi se bas kao dobra ideja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična ideja s jogurtom, isprobaj ali nemoj duže od 10 minuta :)

      Izbriši
  36. Super post, kao i saveti, a slažem se da dobrog i konačnog rešenja za proširene pore jednostavno nema. Probala sam mnogo preparata i tretmana, ali pore su i dalje tu, sve šta uspem to je kamuflaža ili bar manja vidljivost. S vedrije strane, s godinama me je sve manje briga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, opet se slažemo. No, kod nekih se s godinama smanjuj, a kod nekih šire, kao što je kod mene slučaj :(

      Izbriši
  37. Eh neka si mi rekla da nema neke pomoci, bezveze se borim :)) Ali cistim kozu svejedno, micelarnom i gelovima, nanosim aha i bha kreme uvece, koristim spf zastitu, a nekad ranije sam koristila i cvrsti jogurt jer sam cula da uklanja lakse mrljice od akni, ali kao i sve ostalo, ispostavilo se da je to spor proces pa sam odustala :) nema pomoci! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, ništa ne ide preko noći. Redovitošću i upornošću možemo vidjeti rezultate :)

      Izbriši
  38. ah, pore... mogla bih roman o njima napisat :) kod mene je to čista genetika + masna koža. i najboljom mi se glikolna pokazala, salicilna ne, baš čudno. plus micelarna, nikako gelovi, oni mi uvijek neki film ostave, neki talog u porama :D još ću vitamin c probati, kiehls pikiram po tvojoj recenziji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, kada je masna koža u pitanju, kiseline su odlične.

      Kiehls je jako močan serum, no ne bih ga preporučila masnoj koži, eventualno za zimu. Dosta je gust i konkretan,ti bi ga recimo mogla stavljati umjesto kreme.

      Izbriši
  39. preporučila bih odličan, dugotrajan i kvalitetan čistač lica: Kanebov Mud-koristi se za umivanje i kao maska. koža je čista da škripi. ;)
    Dobra je investicija jer traje sto godina.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, ti uvijek preporučiš super stvari, tako da i ovo ide instant na WL :))

      Tnx **

      Izbriši
  40. Spas za pore su retinoidi.Imam 38 godina i mislim da mi je sada ten bolji nego ikad što se tiče pora.Ja sam na diferin gelu.To je adalapen.Mada primjećujem da mi na prištiće nije djelovao bog zna kako ali na jesen ponovo stupa u akciju:) Nisam ga dugo koristila dva, tri mjeseca i onda prekinula zbog sunca jer ne mogu bez bazena:)Uglavnom, svi su baš primjetili razliku :)A i ja sam primjetila vezu između kozumiranja mliječnih proizvoda i pojavljivanja akni.Tako da ću probati da izbacim iz prehrane (što će mi mi teško pasti) sve osim jogurta pa da vidim ima li razlike.Srdačan pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  41. Spas za pore su retinoidi.Imam 38 godina i mislim da mi je sada ten bolji nego ikad što se tiče pora.Ja sam na diferin gelu.To je adalapen.Mada primjećujem da mi na prištiće nije djelovao bog zna kako ali na jesen ponovo stupa u akciju:) Nisam ga dugo koristila dva, tri mjeseca i onda prekinula zbog sunca jer ne mogu bez bazena:)Uglavnom, svi su baš primjetili razliku :)A i ja sam primjetila vezu između kozumiranja mliječnih proizvoda i pojavljivanja akni.Tako da ću probati da izbacim iz prehrane (što će mi mi teško pasti) sve osim jogurta pa da vidim ima li razlike.Srdačan pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, kako sam puno puta pisala, retinoidi su zakon za pore. Samo se treba uporno i pravilno koristiti.

      Ja sam poprilično izbacila mliječno , ali i dalje ne mogu bez jogurta i svježeg sira :((

      Izbriši
  42. Meni su čuda napravile maske od gline. Koristim zelenu i crvenu (marokansku) glinu uz dodatak nima, limuovog soka, ulja jojobe/sjemenki grožđa, eu čajevca/lavande/elemija, glicerol, hidrolat lavande, čajeve (ružmarin, peršin, kopriva, kamilica, zeleni), med... Uglavnom si svakih 10ak dana mućkam, gline, nim, bazno i eterično ulje su obvezatni, dok druge sastojke dodajem po nahođenju, stanju kože, ovisno šta imam doma... Nanosim ih svaka 2-3-4 dana u debljem sloju i pustim 20ak minuta. Držim obavezno u frižideru, kad potrošim ide nova tura. :) U cca 2 mjeseca su mi se miteseri smanjili za dobrih 80%, čak i po ovim vrućinama uz silno znojenje su mi pore pod kontrolom.
    Imam mješovitu kožu, podložnu nepravilnostima, lice perem gelom (Alba Botanica od ananasa, genijalan!) jedino navečer, ujutro se samo umijem vodom. Skužila sam da šta manje proizvoda koristim to mi je koža ljepša i zahvalnija. Trenutno imam u opticaju spomenutu masku, tonik (ili hidrolat lavande ili Lushov Tea Tree Water), kremu od Zimelene koju koristim samo navečer i dnevnu s faktorom 30, s time da nakon maske najčešće umasiram jojobino i ulje sjemenki grožđa. Primjetila sam da mi se koža puno manje masti, manje me napadaju prištići i generalno mi je lice u puno boljem stanju nego kad sam koristila svu silu proizvoda.

    Meni od hrane najviše smetaju šećeri i kvasci (kruh i ine prerađevine), kad se suzdržavam od njih ili kad pretjeram s njima razlika je očigledna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fenomenalo zvuči !!!

      Ovaj tvoj režim i rutinu bi svakako trebalo isprobati :)

      Hvala **

      Izbriši
    2. Maske od gline, kunem se u njih! :D

      Izbriši
  43. Kako u zadnje vrijeme koristim vrlo malo proizvoda za čišćenje i njegu kože (inače, jaaaako sklonu iritacijama, mitiserima, sitnim alergijskim prištićima, a na nekim mjestima i proširenim porama kao uspomeni na masnu kožu u pubertetu) tako sam primjetila da mi se tekstura lica poboljšala i da su se pore malo smanjile. Ponavljam valjda već 3 put, ali moram opet: koristim Dr. Pasha sapun sa cimetom i makom za čišćenje lica ujutro i uveče (druge njegove vrste mi ne odgovaraju) i Rosal hidratantnu kremu sa bademovim uljem, a kao puder Bourjois Healthy Mix. Pore skoro neprimjetne za razliku od prije. Primjetila sam i da što je krema hidratantnija tj. ima više vode u sebi i gelaste je strukture to su mi pore vidljivije. Ogromne vidljive pore i mnoštvo mitisera samo za dva dana uzrokovala mi je naprim. krema Uriage Tolederm, brrrr, sva se najvežim kad se sjetim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh draga moja, milion krema i proizvoda mi je do sada napravilo grozan problem:/

      drago mi je da si pronašla svoju dobitnu kombinaciju, ja se još tražim u mnoštvu stvari.

      I ovaj puder moram nabaviti, stvarno ga svi hvale.

      Izbriši
  44. Meni licno je pomogao gly od vital plus activa. Stavljam ga samo uvvece jer vocne kiseline ne smiju na sunce. Takodje koristim sap njihov za umivanje lica. Eto probajte, ja se nisam pokajala.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam oboje ali još nisam počela koristiti. Za koliko si vremena vidjela rezultate?

      Izbriši
    2. Pa recimo kad sam pocela koristiti drugu bocu gly. I prekinem ga na par dana da vidim je li trenutni efekat....medjutim nista...sad ne znam da li sam pocela umisljati ili je tako :-)

      Izbriši
    3. Ja također koristim gly i sap, gly samo na području brade, i primjetila sam dosta pojačano izlaženje prištića na tom području. Ne znam da li gly djeluje tako da prvo izvlači masnoće na površnu pa zatim čisti ili? Koristim to tek 3 tjedna i ne znam da li bi moja koža tako trebala reagirati ili da prestanem koristiti?

      Izbriši
    4. Nagovorile ste mi i kupilaija Sap no sap i glikolne kapi :D

      Btw glikolna hoće izvlačiti akne, barem je kod mene tako. Prvo ih izvuče sve van a onda se sve zagladi.

      Izbriši
    5. To mi je preporučila baš ta predstavnica iz vital plusa koja i sama navodno to koristi pa sam krenula s povjerenjem u to, ali sad već nisam tolko sigurna jer samo čekam da mi bukne još koja akna, ali koristit ću barem još par tjedana, možda se pokažu kakvi rezultati..inače sam imala jako velikih problema s aknama, i pomoglo mi je puno iz avona od clear skina 3u1, te sam sad u zadnje vrijeme prije vitala koristila salcura sprej za lice na prirodnoj bazi (http://www.salcura.hr/index.php/antiac-acne-clearing-spray-100-ml) i mogu ga toplo preporučiti :)

      Izbriši
    6. Hvala ti na preporuci, ovaj sprej ću svakako prvom prilikom nabaviti, a Vital Plusu daj šansu, uvijek su ti to takve nuspojave kod korištnja glikolne, kasnije se sve povuče i bude lice lijepo. Javi nakon nekog vremena rezultate :)

      Izbriši
  45. Zdravo,ja sam iz Skopje-Makedonija,pa da ne zamerite na malo losiji jezik :)
    Pratim vash blog i jako mi se dopada :) Ima tu dosta korisni savjeti i iskustva :)
    Koj tocno serum sa C vitaminom da kupim? Nekako mi "zapeo" oko za onaj serum od Kieh's...jer je taj dobar,osim za ostalo, i za da malo "sredi" pore?
    Koj krem je dobar za "prikrivanje" pora,a ipak da nije pudra jer ipak sam musko :D

    Hvala unapred :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdravo, štosetiče C seruma odličan je Kiehls a ako možeš nabaviti dobar je od John Masters Organics C serum kao i SVR Hydracid. Što se tiče krema, niti jedna ne rješava proširene pore ali ako želiš instant učinak da se one manje vide probaj Dermalogica AGE smart perfect primer. To je baza i treba je vrlo, vrlo malo. Ne boja kožu ali smanjuje izgled proširenih pora. Tu je recenzija http://eyedetoxx.blogspot.com/2014/07/dermalogica-age-smart-skinperfect.html
      Dobra je i od Art Deco, zove se Makeup baza. Također se jako malo stavi na lice ujutro i zaglađuje pore. Inače, moraš dobro čistiti lice gelovima i bilo bi dobro ubaciti AHA kiseline navečer koje djeluju na pore, ne čudotvorno ali ima pomaka. Na primjer Bioderma Sebium serum,

      Izbriši
  46. Prvo da ti se zahvalim za odgovor,napravicu neki kompletic od svega predlozeno :)
    Mogu nabaviti svih tri seruma sto si mi predlozila...Koj je spored tebi najbolja opcija?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za serum onda svejedno jer su sva tri odlični, navečer pokušaj koristiti AHA serum(Bioderma Sensibio serum na primjer) ali na djelove gdje su proširene pore. Što se tiče baza za lice koje daju instant izgled i smanjuju izgled pora, bilo bi dobro da prvo potražiš testere, znači potraži baze za lice, stavljaju se jako malo, zrno graška na cijelo lice odnosno na proširene pore i odmah ih popunjavaju. S tim da takav gladak izgled traje samo dok se ne umiješ ali lijepo izgleda.

      Izbriši
  47. Bas mi je milo sto dok sam trazio nesto o prosirenim porama,slucajno "naletio" na ovaj blog,jer blog je za svaku pohvalu,krasni savjeti,posveceno vnimanie,krasan feedback... hvala ti za to Dear Skin :)
    Bazu za lice nikad nisam znao i da postoji,jer me ne zanimala kozmetika toliko,ali sad hocu posvetiti malo vnimanie...malo mi je bezvezno da idem da probavam,jer sam musko,ali potrudicu se nekako nabaviti preko curu :D
    Super cim gi odma popunjavaju,to ce mi zavrsiti posao :) 90% cu uzeti Kiehl's serum,taj nekako mi zapeo za oko :) Taj samo ujutro da ga koristim 30min prije krema?
    E sad josh da te pitam,malo gore si mi napisala(citiram) : AHA kiseline navečer koje djeluju na pore, ne čudotvorno ali ima pomaka. Na primjer Bioderma Sebium serum...
    A na posledni post: navečer pokušaj koristiti AHA serum(Bioderma Sensibio serum na primjer)...
    Sad da uzmem Bioderma Sebium ili Sensibio? :)
    Hvala ti josh jednom za svih savjete <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oprosti, krivo sam napisala, mislila sam na Sebium serum od Bioderme, ima AHA kiseline pa može pomoći da se one pročiste i lagano skupljaju, a C serum radi prava čuda za kožu. Što se tiče baze, neka ti djevojka nabavi neke testere pa probaj. To služi za instant efekt da se lice zagladi pa se tako pore manjevide. I naravno, redovito se umivaj dva puta dnevno nekim laganim gelom ili sapunom. Hvala ti n ačitanju i povjerenju :)

      Izbriši
  48. Sve pohvale na ovom postu ..inače ja imam masnu kožu pa sam sebi kupila Balea gel za pranje lica za sužavanje pora,piše da treba nanositi ujutru i navečer,šta vi mislite da li to oštećuje kožu i koliko redovno treba nanositi taj gel ?? i da li treba dugo ga čuvati na licu ili nekih 10-ak minuta ? <3 :D

    OdgovoriIzbriši
  49. Zdrav DearSkin,Skopje je na liniju :)

    Preporuci mi neka dobra krema za prolet-leto,kupila sam Eucerin-Active Aquaporin sa Spf25 ama nazalost mi se pojavile sitne potkozne (kao bubulice) nesto valjda iritira,neznam sta koji je tocni naziv za to sto mi se pojavio,a cim prekinem odma ih snemuje,pa tako sam prosledila dalje na majku kremu :))

    Mislila sam se o Uriage Hyseac Mat,ili predlozi neka dobra hidrantna krema(t.e. nekoliko) pa da probam da nadjem testere i da probam... i ako je moguce osim hidrataciju,da pokrijavaju malo prosirene pore...

    Ako imas vremena odgovori <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj Avene cleanance fluid i ta linija Hyseac od Uriage je dobra. Samo pazi da su emulzije ili fluidi

      Izbriši