The Beauty Blogger Tag

Posted by Dear Skin at 01:32



Dužna sam neko vrijeme odgovoriti na nove runde taggiranja, između ostalog prvi je na redu Beauty Blogger TAG za kojeg me taggirala draga Nives s A little makeup obsessed bloga .


Pravila:

  • Naznačite da je ovaj tag kreirala The Beau Bow
  • Tagirajte još beauty bloggera
  • Označite naslov posta "The Beauty Blogger Tag"
  • Odgovorite na sva pitanja
Name the beauty routine you barely do!

Najrjeđe, skoro nikako ne koristim tuševe, eyelinere i olovke za oči.
I baze za lice su mi nekako rutina koju definitivno zapostavljam, eventualno u posebnim situacijama.
Is washing your make up brushes something you regularly do?

Naravno, neke kistove i spužvice perem svaki dan, neke barem jednom tjedno i sve dobro dezinficiram :)


How long will you last with chipped nail varnish?

Jooj, mrzim kad mi se lak ošteti, stoga uvijek imam aceton sa sobom pa ga radije skinem gdje god se nalazim.

How long do you put off buying/replacing a beauty or nail poslish product even if you need it? (ie. top coat, foundatiom, etc.)

Kupnju top coata i pudera ama baš nikad ne odgađam. Ne sjećam se kad mi je bila panika, jer one proizvode koje redovito koristim, uvijek imam u rezervi :)

What is your worst beauty habit?

Definitivno kopanje po licu, istiskivanje mitesera i ostalih gamadi :(

Name something non-beauty related you put off doing all the time?

Ne odgađam ništa, no najteže mi se natjerati obojati kosu pa eto, to najčešće odgađam :)


When going out somewhere do you leave getting ready to the last minute or not?

Da, kao i svaka žena, sve završava posljednju sekundu :D

Can you commit to spending bans?

Uff, teško, vrlo teško da ću štedjeti, osim kadsu u pitanju velike stvari :)

How organized is your makeup and nail poslish collection?

Nikako nisam organizirana, najbolje se snalazim u svom neredu i to je jedan od razloga što još nisam fotkala svoju kozmetiku :D

What is the longest time you have gone without writing a blog post?

Otprilike 7 dana, najviše mi nedostaje vremena za pisanje jer puno radim, no najduži period mi je bio kad su mi ukrali laptop :(

Ovo je bilo prilično lako, a blogerice koje taggiram su:

Lendoxia s bloga Lendoxia 

Sanja s bloga Sanjin Šminkeraj

Ana s bloga Beauty stuff by Ana

Azzie s bloga Azziela 

Mirela s bloga Petite Cherie

Imam još dva taggova koje moram napisati, to ću sutra , danas sam preumorna <3

15 komentari:

  1. Hvala puno za tag Martina :-)
    Odgovoricu cim stignem..

    A ti bi mogla sto pre sortirati sminku pa da docekamo i to da vidimo sve tvoje lepote na jednom mestu :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :)

      Uf, to će biti Sizifov posao, ali potrudit ću se :)

      Izbriši
    2. Ahh, Sizifov posao, ali nadam se da ću i ja uskoro sve lijepo posložiti :)

      Izbriši
  2. Ja jos nisam pocela nosit aceton sa sobom, ali kako je krenulo i to cu :D a mogla bi i ono lak i top coat za posebne situacije XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga nosim, doduše, ne u grad ili na kavu, ali na posao i slično , uvijek :D

      Izbriši
  3. Super odgovori. Mislim da nam je većini zajedničko kopanje po faci :D Baš sam sinoć obavljala masakr s onom čudnovatom pincetom i danas me još malo boli oko nosa xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Masakr nam je očito svima bolna toćka :D

      Izbriši
  4. Hvala ti draga na tagu, ali ja sam ga već napisala i objavila :)

    Što se tiče odgovora, skužila sam da većina nas ne koristi previše olovke za oči i baze :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam skužila, onda se ne zamaraj :))

      Istina, olovke i baze su nam baš zanemarene :)

      Izbriši
  5. Steta sto nema jos pitanja, bas mi se svidjaju tvoji odgovori. :)

    Kada sam vidjela ovo s acetonom, podsjetilo me na moju naviku da nekada trcim na bus i nosim vaticu natopljenu acetonom jer ne podnosim zguljeni lak.Boze mi prosti, ali kada vidim neke tamnije lakove nanecijim rukama da su onako ful zguljeni, jos ono ostane na sredini neka fleka-poludim!
    Meni je to tako grozno za vidjeti, pogotovo na nekoj mladoj,lijepoj curi.
    Znam da zvucim kao ludjak, ali ti detalji govore jer m to djeluje kao da su ostavile to da se guli tjednima i tesko im je skinuti. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dala si mi ideju za jedan post :D

      Joj, da, ja ne mogu vjerovati koliko žena vidi s oguljenim lakom, i to staro barem dva tjedna. Ja radije ne bih upoće imala lak na noktima nego da tako ružno izgleda.

      Apsolutno se slažem s svakom tvojom riječi :)

      Izbriši
  6. Ja petkom obavezno nosim zguljeni lak, ne da mi se zamarat s noktima i manikurama češće od jednom tjedno, ali obično je samo malo skrznut, koliko već izdrži od ponedjeljka do petka :)...tješim se da je zdravo ne pretjerivati u svim svojim težnjama za savršenstvom, kad već picajzlim oko šminke, može lak biti ponekad neuredan :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala ti na tagu :* Neki dan san napisala ovaj post :D
    Joj, imam maramice za odstranjivanje laka ali zaista ne znam zasto ih nisam stavila u torbu. Bas se cudim sama sebi :D

    OdgovoriIzbriši