Aminogenesis Coccon body lotion

Posted by Dear Skin at 01:21





Dolaskom ljeta, laganije odjeće, učestalog depiliranja i pokazivanja kože, odlučila sam isprobati hvaljeni losion za tijelo tvrtke Aminogenesis.

Cocoon losion za tijelo namijenjen je kod slijedećih kožnih problema:

- Suha,ispucana koža i stopala

- Suhe i grube ruke

- Suha i gruba koža na laktovima i koljenima

- Perutava i ljuskava koža bilo gdje na tijelu

- Svrbež, raspukline, opekline i druge ozljede

- Ožiljci, strije i opekline od sunca


Potaknuta navodima, odlučila sam uložiti u ovaj losion , jer moja koža je vrlo često perutava, posebno na potkoljenicama. Ruke su konstantno grube, ispucane i ljuskave, često me tijelo svrbi i traži vlagu.

Moram priznati, moji problemi s kožom usko su povezani mojom lijenošću mazanja, no ipak sam se natjerala koristiti ovaj losion zadnjih 20 dana  na dijelovima koji su zahtjevali najviše pažnje.

Za početak, par tehničkih detalja :

Proizvod je smješten u elegantnu crnu plastičnu ambalažu. Jako podsjeća na gel za umivanje iz iste linije kojeg sam recenzirala ovdje .




Ne znam kako Vama , ali meni su totalno lijepe te njihove ambalaže :)) Baš elegantno stoje u kupaoni, no to je manje važno.

Količina samog proizvoda iznosi 236 ml.

Otvara se pritiskom poklopca prema dolje, baš kao i kod gela za umivanje.


Meni osobno je ovakva vrsta otvora potpuno ok . Lako doziram proizvod, higijenski je i nemam nikakvu zamjerku.

Prije prve upotrebe, proizvod je zaštićen bijelom trakicom kao garancija da ga nitko nije otvarao prije Vas.




Formula losiona je vrlo tekuća, lagana i fluidna. Ne masti kožu. Miris ne mogu definirati, postoji ali brzinom svjetlosti ishlapi  tako da nisam još procijenila na što me asocira , vjerojatno na ostale ljekarničke losione koje sam imala.


Odmah pri nanošenju vrlo brzo se upija ostavljajući kožu instant svilenkastom.
Upravo ta karakteristika brzog upijanja me odmah osvojila :))  Ne pada mi na pamet stajati gola u kupaoni 15 minuta da se nešto na koži upije :D



Osim što mu je namijena hidratacija, Coccon losion je i anti-age što meni itekako treba :)

Uklanjanje suhe i grube kože , te ublažavanje ožiljaka.

Odlučila sam ga testirati na potkoljenicama koje su unatoč mom čestom pilingiranju , konstantno ljuskave i imam ožiljke koji mjesecima ne prolaze.




Na ovim fotografijama ste mogle vidjeti situaciju prije 20 dana, ok ,mogla sam se bolje depilirati ali vide se ožiljci, perutava i suha koža te sitne točkice koje nas sve tako jako muče nakon depilacije :))

I rezultat nakon 20 dana korištenja:



Situacija je puno bolja, koža je hidratizirana, ožiljci se povlače a onih ružnih crvenih točkica nakon brijanja skoro da i nema više.

Losion je posebno dobar kod osoba s dermatitisom jer zaustavlja svrbež, crvenilo i ljuskanje kože.
Može se koristiti i na licu, probala sam i totalno je odličan, iako bolje bi mi odgovarao zimi.

Nažalost , dermatitis nemam da kažem nešto tome u prilog , ali da osvježava kožu i dubinski ju regenerira to mogu s sigurnošću tvrditi.

A sad tekstura :


Bijele je boje,  potpuno lagane teksture koja se topi u dodiru s kožom.


Razmazivanje:


čekanje da se upije...


nakon par minuta...



Moja kronično suha ruka  vidno je ljepša, nimalo masna a hidratizirana.

Čak i nakon nekoliko pranja ruku, losion se još uvijek osjeti da "radi".

Sastojci:



Kupila sam ga preko Aminogenesis Hrvatska   gdje je dostava besplatna, a cijena je 220 kn ( 29 eur ) za 236 ml.

Također, Aminogenesis je stigao i u Srbiju i u Bosnu pa je time dostupan skoro svima.


Zaključak: ja sam prezadovoljna  ovim losionom kao i gelom za umivanje. Osim što je multinamjenski od lica do peta, vrlo je djelotvoran na mojoj koži.

Oduševljava me činjenica i da je anti-age.

Saznala sam da postoje i testeri za ovaj proizvod pa se možete uvjeriti kako Vama funkcionira.



Cijena se čini malo previsokom za losion za tijelo, ali moje mišljenje je bolje uložiti u ovakav proizvod nego u neku mirisnu mazalicu koja će-samo mirišati.

Za informaciju, u 20 dana mazanja potkoljenica,potrošila sam oko 1/3 proizvoda.  Ne troši se brzo upravo zbog lagane i jako mazive teksture. Ipaak, ostatak proizvoda ću čuvati za vrat, dekolte i ruke kojima je potrebna specijalna i anti -age njega :))



Jeste li probale ovaj losion? Čime njegujete svoje tijelo ?Preporuke za učinkovite mazalice uvijek dobro došle :)))

29 komentari:

  1. Prije godinu i pol, bila sam na uklanjanju vena, doktor mi je preporučio ovaj losion za uklanjanje ožiljaka i krasti, totalno mi je preporidio kožu !

    Baš sam se iznenadila da netko piše i o njemu.

    Verica Šoštarić

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, za ovu firmu znalo se do sada samo putem dermatologa. Drago mi je da ti je pomogao i da si zadovoljna :)

      Izbriši
  2. najdraza mazalica mi je bilo koja od dove-a jer se brzo upija i hidratizira :)
    iako, uvijek koristim one guste i masne jer cesto preskacem mazanje :p, a imam suhu kozu.
    ove godine me vise svrbe noge sada po ljeti nego po zimi :D

    malo sam off topic, no hoces li pisati post o prehrani?
    bas bi voljela cuti tvoje savjete jer vjerujem tvojim preporukama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da dugo nisam koristila od Dove-a ali obožavam njihove tuširalice.

      Naravno, mislila sam prvo napisati jedan koristan post ali napisat ću prvo o mojoj prehrani :))

      Izbriši
  3. Nisam probala ništa od njih, ali ukoliko nastaviš o njima, e onda ću imati gadnih problema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Eh draga moja, sad vidiš kako je meni kada svašta vidim kod tebe :)))

      Izbriši
  4. Wow stvarno su dosli u Srbiju i BiH? A gde? Ili se narucuje samo preko neta? Hocu bas da pogledam da vidim da li je jeftinije tako da ga kupim. Mislim volela bih da probam onu umivalicu. Ovaj losion mi bas i ne treba ali zvuci super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U Srbiji se mogu nabaviti u poliklinika La derma u Beogradu, ako niste iz Beograda, možete ih nazvati da vam pošalju poštom.

      Od 01.08.2013 AminoGenesis će biti dostupni na području Bosne i Hercegovine.
      Možete poslati vašu email adresu na prodaja@aminogenesis.hr, i obavijestit će vas o prodajnim mjestima u BiH.

      Imaju čak i testere pa možeš lijepo istestirati :))

      Izbriši
  5. Vec sam se nekoliko puta 'pohvalila' kako sam lijena za mazanje tijela i da je Nivea regenerator za mene stvoren :-):-):-)

    Ako ovo naprave u obliku regeneratora-kupujem!

    Do tada moj novcanik je sretan :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iste smo po tom pitanju :D

      I ja na veliko koristim Nivein regenerator, ovaj losion je nešto drugo, on više služi kao lijek ali ako nemaš navedene probleme, tim bolje :)

      Izbriši
  6. Ovo bi se mojoj mami jako svidelo (osim cene, ne voli ona da troši na sebe), baciću pogled, hvala na recenziji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto kao i moja...ima 100 problema a nikad para za sebe. Zato joj ja kupim za neku priliku ono što joj treba :))

      ali i tada se ljuti...:D

      Izbriši
  7. Jao, nemas pojma koliko si me obradovala kad si napisala da se sada njihovi proizvodi mogu kupiti i u BIH :))))))
    Sta, gdje, kako? Znas li? Ja sigurno uzimam onu cool umivalicu...ovo mi bas i nije potrebno, ali lijepo za znati da je i to jedan odlican proizvod.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, od 01.08.2013 AminoGenesis će biti dostupni na području Bosne i Hercegovine.
      Pošalji im email adresu na prodaja@aminogenesis.hr, pa će ti javiti gdje su prodajna mjesta a imaju i testere za umivalicu :)))

      Izbriši
    2. Evo poslala :*
      Super si, jedva cekam da isprobam tu magicnu umivalicu :)))))

      Izbriši
  8. Ubrzo idem u BIH tako da bi si mogla uzeti inaj gel za umivanje..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako se informiraj gdje ih možeš potražiti, u prethodnom komentaru sam napisala kako možeš saznati :)

      Izbriši
  9. Super je kad nađeš besprijekoran proizvod sa kojim budeš u potpunosti zadovoljan.

    OdgovoriIzbriši
  10. jos jedan brand za koji nisam čula ;)
    ali kad ti nešto paše drži se toga, u neke stvari vrijedi investirati :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo bi moju kozu spasilo nakon depilacije ;) Jako mi je osetljiva koza i uvek se mucim sa osipom ;(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za takvu kožu je dušu dao. A sa čime se do sada mažeš?

      Izbriši
  12. Obradovao me je info da postoje i u Srbiji, odoh da izguzlam i nabavim svoj primerak, oduševila me je tvoja recenzija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, napokon su stigli i u Srbiju.

      Svakako zatraži koji tester i uvjeri se sama :)

      Izbriši
  13. bome se vidi pomak, svidja mi se ovako iscrpna recenzija :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Pozdrav, da li preporucujete koristenje ovog proizvoda za oziljke nastale nakon urastanja dlaka? Koza na tim mjestima je sada tamna. Isprobala sam na vasu preporuku Cosmel mlijeko sa aha kiselinama i nije mi pomoglo.Možda da probam sa vecim postotkom Aha kiselina?
    Ispricavam se sta sam vas zagnjavila i tu i sa Lumeom :)))

    OdgovoriIzbriši
  15. Meni je ovaj losion nezamjenjiv i jako mi je pomogao kod jačih ožiljaka, zato pretpostavljam da bi bio učinkovit i kod ožiljaka od uraslih dlaka.

    Žao mi je da Vam Cosmel mlijeko nije pomoglo, kod ožiljaka je dugotrajan proces i rezultate ne možemo očekivati preko noći

    OdgovoriIzbriši