Aura kozmetika

Posted by Martina DearSkin at 16:43



Aura kozmetika, dolazi nam iz Srbije.  Tvrtka osnovana 1996. godine, sa sjedištem i proizvodnjom u Nišu .

Aura ima jasno definiranu viziju , misiju i politiku kvaliteta.

Vizija: napraviti značajan iskorak na tržištu i prestiči konkurenciju kvalitetom, vrhunskim dizajnom i cijenama.

Misija: posvećenost postizanju vrhunskog kvaliteta u pružanju usluga klijentima uz osjećaj topline, prijateljstva, osobnog ponosa i korperativnog duha.

Prateci beauty blogove mojih dragih kolegica iz susjednih zemalja, zapazila sam odlicne recenzije i dugo imam puno Aura proizvoda na svojoj wish listi.

Zasad, moj jedini  proizvod Aura kozmetike je mineralni kompleks za jacanje noktiju dobiven nedavno na poklon od moje citateljice <3


Iskreno se nadam da ce ova tvrta stici uskoro u Hrvatskoj kako bismo i mi mogle uzivati u divnim i pristupacnim proizvodima :)


Aura kozmetika Srbija ( klik  )

u nasoj borbi za prestanak pusenja daruje tri krasna proizvoda :


Aura Professional lak - 31 Glorious Cheeks rumenilo - Coral Red 217 Lip gloss sjaj za usne - 35

Napomena: ova nagrada se odnosi samo na citateljice iz Srbije .


I dok mi u Hrvatskoj cekamo da  Aura dođe kod nas, molim Vase preporuke i iskustva Aura proizvoda?

20 komentari:

  1. Može i meni preporuka, nikad nisam imala Auru.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja taman pomislila da su ti poslali to troje na recenziju ili da su stigli kod vas.
    Inace odlicna je kombinacija to troje sa slike. (baci kod mene na fb veceras pogled, bice slika sa svim tim novim rumenilima )
    Moj prijedlog su Inches lakovi za nokte, Lou Lou ruzevi, Brilliant Shine visokopigmentovani sjajevi, ima jedan fenomenalan bronzer sa otisnutim zrakama sunca, zaboravila sam kako se zove ( ja imam neki, ali sam promasila boju), duo rumenila,a ako lijepis vjestacke trepavice njihove su odlicne, poput Ardelovih, takodje su od prirodne dlake i imaju dobra ljepila kao sto su ona Duo.
    Meni je vec i neprijatno koliko ih hvalim na blogu, ali zaista imaju kvalitetu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nazalost, jos nisu stigli :(

      Kod tebe sam najvise citala o Auri i zahvaljujuci tebi, veeelika mi je wish lista za isprobavanje.

      Naravno, procitam svaki tvoj post pa cu tako vidjeti i ova krasna rumenila :))

      Izbriši
  3. Pih, kakvi su, sto ne mogu da posalju nagradu u hr?
    Sto se mene tice sve linije lakova i rumenila su im super, samo treba izabrati boju po zelji :)
    Olovke za usne su im dosta hvaljene, ali to ne koristim pa ne bih znala iz prve ruke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U poslovanje tvrki necemo ulaziti , ali zaista sam zahvalna sto su se odazvali ovom projektu :)

      Izbriši
  4. probala sam par njihovih lakića i nisu loši, voljela bih da nam budu pristupačniji :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga, nisam videla kod njih nagradnu igru? :)

    Ja obicno kupujem sminku njihovu, jer su cene pristupacne i kad nemas mnogo para :), i sad sam se nameracila na ulje i masku za kosu, nego ne mogu da ih nadjem ni u jednoj radnji.

    Inace, bas sam juce namazala njihov Inches lak u crvenoj boji.. Utisci su sledeci: super se nanosi, vrlo lako razmazuje, jedan sloj je sasvim dovoljan (ja sam stavila samo under coat), solidno se susi, nokti su glatki i finog sjaja, ali.. meni lak nije potrajao ni do jutros.. A nisam prala sudove :))

    Ono sto takodje zelim da probam je neki fixator za lice, videla sam ga na jednom blogu, pa sutra idem u potragu ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije nagradna igra, vec projekt koji cemo uskoro zapoceti , a to je prestanak pusenja. Detalji su u proslim postovima.

      Izbriši
  6. E njih sam probala imam jedan lakic i navijam da se prosire i na hrvatsku :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Probala sam silikonske kapi za kosu nisu losi,a interesuje fiksator za lice ako neko ima iskustva
    Pozdrav?

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne znam odakle bih počela... od proizvoda za kosu, nokte ili šminke? :D
    Odlična kvaliteta, postojanost, a cene su i više nego prihvatljive.
    Mogu reći da me je Aurina kozmetika pratila kroz teenage period kad sam se prvi put latila kista i senke za oči, pa pudera, pa malo eksperimentisanja s korektorom koji me je XY puta spasio kad imam podstanare na licu :D Stvarno sjajna kozmetika.
    Kad god sam kući nakupujem gomilu svega.
    Volela bih da dođu u Hr <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Mnogo stavri od Aure je odlicno. Od toga sto daruje, probala sam rumenilo ali u drugoj nijansi i jako je dobro. Ko to dobije lepo ce se pocastiti :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Iskreno, nikad čula.

    OdgovoriIzbriši
  11. Magnetic lakovi su im odlični, jako lepe boje i baš lepo prave šare :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Jučer sam bila u Bosni i vidjela jednu ljekarnu koja je imala Aura rumenila i sjajila. No, bila sam sa mamom i nisam smjela kupiti još jedno rumenilo jer bi me zatukla. Tako da ću morati još malo pričekati. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. bravo za auru sto vam pruza podrsku :) ja od njih za sad imam samo senkice i lakove ali vec duuugo planiram jos nesto da nabavim :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Bravo i za našu Auru!
    Olovke za usta su im bolje od mnogo skupljih, senkice su pigmentivane, tumeila se ruse ali su odlična kao i karmini :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Aura je jako povećala asortiman i unapredila poslovanje, baš prate trendove i drago mi je što dolaze i u Hrvatsku :)

    OdgovoriIzbriši