Avene Eau thermale

Posted by Dear Skin at 21:19


Bogata povijest Avène dermatološkog hidroterapijskog centra započinje u malom selu na jugu Francuske. Selo Avène smješteno je u dolini rijeke Orb na rubu gorja Cévennes. Ljekovitost njegova termalnog izvora vode učinila ga je poznatim diljem Francuske, a i šire. Na izvoru otkrivenom 1736. termalna voda izvire iz granitnih i vapnenačkih masiva Crne planine, nakon što je dugi niz godina tekla ispod zemlje. Ali počnimo iz početka...


1736: Sve je započelo kad se konj markiza de Rocozela razbolio. Konj je bolovao od teškog svrbeža i nakon nekoliko kupanja na izvoru Avène ozdravio.… I tako je otkriveno umirujuće i antiiritacijsko djelovanje Avène termalne vode. 1743: Prvi bolesnici započeli su svoje liječenje u dolini rijeke Orb u Sainte-Odile lječilištu. 1871: Amerika otkriva učinkovitost Avène termalne vode te šalje na liječenje bolesnike s opeklinama stradale u velikom požaru u Chicagu. 1874: Francuska lječilište je proglašava ustanovom od posebnog narodnog interesa. 1990: Obnova Avène dermatološkog hidroterapijskog centra. 1990: S radom započinju i Dermatološki laboratoriji Avène. 1993 i 2003: Proširenje proizvodnih pogona. 2004:Proširenje Avène dermatološkog hidroterapijskog centra. 2007: Na liječenje u Avène dermatološkom hidroterapijskom centru je primljeno je 2600 bolesnika.
 Svojim farmaceutskim usmjerenjem, Dermatološki laboratoriji Avène postali su svjetski uzor u području dermatokozmetike i pouzdan partner farmaceuta i liječnika u svijetu. Danas, Dermatološki laboratoriji Avène svoje proizvode osim u Francuskoj prodaju i u preko 100 zemalja u svijetu.
 Svojim farmaceutskim usmjerenjem, Dermatološki laboratoriji Avène postali su svjetski uzor u području dermatokozmetike i pouzdan partner farmaceuta i liječnika u svijetu. Danas, Dermatološki laboratoriji Avène svoje proizvode osim u Francuskoj prodaju i u preko 100 zemalja u svijetu.


Vjerujem da rijetko koja od nas nije isprobala barem jedan Avene proizvod.


Vjerujem da rijetko koja od nas nije isprobala barem jedan Avene proizvod.


Avene kozmetika nudi kozmetiku za sve uzraste od najmladjih do najstarijih i za sva stanja koze, posebno onu osjetljivu.
Mislim da ne postoji proizvod iz Avene asortimana kojeg nisam imala ili probala , svi proizvodi su mi odgovarali a posebno bih istaknula Sun fluid spf 50 kojeg sam uvrstila na svoju HG listu najbolje dnevne kreme.
Evo i moje momentalne Avene postave:






Također, kompaktni puder, korektor za podočnjake i Eluage linija su proizvodi kojima sam godinama  vijerna.




Skin Recovery Cream- krema o kojoj je sve receno: umiruje, stiti, obnavlja, odlivna recenzija kod Mell's Corner u ovom postu :)


Termalna voda, meni osobno najdraza termalna i uvijek imam najvecu bocu u kuci


Hydreance optimate legere spf 20, lagana hidratantna krema koju volim koristiti ljeti dok mi je zimi ipak draza rich varijanta




Set protiv crvenila s kojim imam cesto problema, ukljucuje:

Antirougeurs dnevnu kremu, malu termalnu vodu, masku za umirenje koze, koncetrat protiv crvenila i losion za ciscenje.



U projektu za prestanak pusenja,


Avene  Hrvatska ( klik)


daruje prekrasan poklon paket !


1. Avène termalnu vodu 150 ml 2. Avène Losion za čišćenje kože 3. Avène Hydrance Optimale UV Legere 4. Avène večernju torbicu

Koji su Vasi favoriti  i preporuke Avene kozmetike?

58 komentari:

  1. Eto sada mogu ravnopravno sudjelovati! Cold cream, Emolient balm, Trixera linija. Zapravo, sve od Avenea. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Odlicni proizvodi, ova Trixera je stvarno super. Spasila me prosle zime

      Izbriši
  2. Piling za osetljivu kozu, Hydrance Optimale riche, Trixera gel za ciscenje i famozna termalna voda. U biti, sve sto sam probala (iz linija za suvu kozu) mi je odgovaralo :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve sam navedeno isprobala i jako volim sve proizvode. Piling sam godinama koristila i uvijek musepobozno vratim :)

      Izbriši
  3. Meni je Avene kremica Hydrance Optimale najbolja kremica koju sam ikad imala :))
    A skuzila sam da imam i par testera Antirougeurs koji su isto super,bas zadnjih par dana sa njom se mazem.. Na moru mi izasle neke flekice i bubuljice oko brade sve je nestalo kako sam nju nanosila.. morat cu si uzeti tu kremicu :)
    A sad za hladnije dane uzet cu se Optimale bez UV-a .. ona mi je bolja nego ta sa UV :)

    Da i imam isto jednu masku od Avene za suhu kozu koju koristim malo vise od godinu dana..nju ponekad stavljam navecer umjesto kreme jer se ne ispire.. :)
    Imam i neke sapuncice,bas sam prekjucer prvi put se umila sa njim :D Dobar je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da si veliki fan Avene i cesto ga koristis.

      Slazem se daje bez UV hidratantnija ne znam ni sama zasto.

      I sad mi je bas drago sto imam Antirouges kad kazes da je dobra :)

      Izbriši
  4. Ahh Avene, najdraži brend preparative :D Isprobala sam hrpu toga... uravnotežujuću emulziju, skin recovery, optimale legere laganu hidratantnu kremu, serum, losion za netolerantnu kozu, emulziju s spfom 50, hidratantnu masku, termalnu, sindet, cold kremu za ruke, cold balzam za usne, blagi piling za osjetljivu kožu.... jesam li rekla da sam avene fan? :DDD

    i hvala jos jednom sto si linkala moju recenziju :***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mell= Avene :D

      Recenzije su ti kao sto sam rekla kao da sam ja pisala. Ja sam također veliki fan Avene-a. Imala sam puno toga i tesko je izdvojiti The best :))

      Izbriši
  5. Obožavam Avene, meni je najdraža njihova Rich Hydrating Cream i zeleni korektor u kistu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takrema je spas, zeleni korektor nisam probala, ja imam žuti baš za tamne podočnjake :)

      Izbriši
  6. takodje obozavateljka Avene =))
    Lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je Lana :)

      Koji su tvoji The best proizvodi?

      Izbriši
  7. Obožavam Avene iz dna duše! Što god sam koristila, bilo je odlično i ne stajem dok sve ne isprobam! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. avene jos nije stigao na moju listu, zapravo ljekarnicki brendovi nisu, ne volim ic po ljekarnama pa onda mi nije gust ni tamo kupovat kozmetiku, al kako sad poneki dmovi (nekim cudom i ovaj u dubrovniku) imaju ljekarnicki odjel onda sam pocela skicat malo :) nac ce se stogod i u kosarici jedan dan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao ja obozavam ljekarne .D

      Naravno, radi kozmetike :)

      Naci se u tvojoj kosarici sigurna sam, prije ili kasnije :))

      Izbriši
  9. Obozavam Avene, o b o z a v a m :)
    Mislim da je to jedini brend na koji zaista mogu da se oslonim, jer mi njihovi proizvodi nikada nisu smetali i izazivali nezeljene reakcije. HG proizvod mi je definitivno Triacneal (ranije Diacneal) i nadam se da nikada nece prestati da ga proizvode. Pored toga, jako volim i termalnu vodu, Cold kremu, Hydraqnce legere, Cleanance K, Cleanance gel za umivanje...
    Sara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cleanance linija je zaista odlicna. Iako za masnu kozu, ja je cesto koristim bez problema i puno puta me spasila.

      Odlicno si napisala, jednostavno brend koji moras obozavati :)

      Izbriši
  10. Njih sam i najviše isprobala :)
    Koncentrat protiv crvenila je najbolji i uvek ga imam! Termalnu sam zameila sa LRP jer mi više prija ali hidranrne kremice i maska su fantazija! Skin recovery me je jedne zime spasila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mora se i ovaj puta sloziti s tobom, volimo identicne stvari :D

      Izbriši
  11. Avene je jedina marka koju kupujem i bez prethodnog testiranja jer mi sve odgovara i imam potpuno povjerenje u nju :) Imala sam dosad hydrance optimale sa i bez uv zaštite, uravnotežujuću emulziju, okoloočnu običnu i ystheal, triacneal, serum, micelarnu, tekući puder, kompaktni spf 30 i 50, mozaik puder, emulziju spf 50, dječju spf 50, cold kremu, losion sa cold kremom, piling i masku, trixera kremu, cold cream sindet... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pravi si Avene fan :))

      I dobro si napisala, marka kojoj mozes vjerovati bez bojazni :)

      Izbriši
  12. Koristila sam neke proizvode od Avene, ali bih htela tvoje misljenje Avene ili Vichy isto su na bazi termalne vode. koja je bolja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam za Avene i nju stalno kupujem. Uriage mi je vise za masnu kozu, Lrp me malo pece za oci. Vichy je najslicnija Avene i nju kupim kada je nestasica Avee-ove koja najbolje umiri iritacije i crvenilo.

      Moj dragi nakon brijanja koristi samo Vichy i njemu je ona pak najbolja, tako da...misljenja su bas podijeljena.

      Izbriši
  13. Obozavam Avene termalnu vodu ;)

    Koristila sam mnoge njihove proizvode, uglavnom za negu kombinovane koze, i bila sam zadovoljna ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Koristila sam termalnu vodu Avene, mada sam sad presla na Uriage :). Bolji rasprsivac je kod Avene i ima vise soli Uriage tako da mislim da je Uriage vise za masnu kozu.
    Avene toniranana krema spf 50 ima neku narandzastu boju kad se nanese, tako da je bzvz..
    Hidrantna maska Avene je isto kao njihova krema Hydrance Optimale riche samo nanesena u debljem sloju.
    Avene Hydrance Optimale legere mi je sledeca na popisu za koupovinu, jer je bas lagana za jutranju njegu :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Toniranu sam imala jedno ljeto , istina, pretamna je i malo premasna za nas mjesovite.

      Maska meni nikako nije ista kao Optimale, puno vise hidratizira , prije bih ju usporedila s nekom drugom njihovom kremom.

      Optimale legere mije bila super, upravo sam ju potrosila :(

      Izbriši
  15. Procitala sam da si koristila Afrodina Natural lift serum i Vichy Aqualia pa bih te zamolila da mi kazes svoje misljenje koji je bolji zaveoma dehidriranu kozu?:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta dva seruma se nikako ne mogu uspoređivati. Afodita je dosta gust i hidratantniji , moze cak posluziti umjesto kreme, vise je zimski serum po meni.

      Vichy lagan, super za sva godisnja doba, posebno za ljeto i za masnu dehidriranu kozu.

      Izbriši
  16. Trenutno Avene micelarna, peta ili šesta, velikaaaa boca po redu. Hydrance optimale legere UV SPF20, velika boca termalne vode. Planiram da probam serum koji si mi preporučila i imam testere Hydrance optimale rich pa ću je vjerovatno uvrstiti kao noćnu kremu sad kad zahladi jer ipak mi je premasna za dan :)

    Definitivno mi spasi lice nakon silnih čapkanja, alergija, PMSa, divljanja hormona i slično i mislim da ću da uvrstim tu i onu plagu umivalicu i pustiti da se samo Avene brine o mojoj koži, bez previše eksperimentisanja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna svime sto koristis. Serum svakako isprobaj. Mislim da bi bio odlican za masnu dehidriranu kozu.

      Izbriši
  17. imala sam termalnu vodu i super mi je smirivala neki ekcem koji sam pre par godina zapatila na moru! sve hocu da kupim jos nesto njihovo ali nikako da dodje na red :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Termalna je zakon za smirivanje koze, mene cesto spasava :)

      Izbriši
  18. Moram priznati da nikad nista od Avene nisam probala... :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da budes uskoro, odlicna kozmetika !

      Izbriši
  19. termalnu vodu i nekad ranije neke kremice, premda u posljednje vrijeme stvarno ništa njihovo osim vode nisam uzimala...

    OdgovoriIzbriši
  20. ja ništa od njih nema, jer ih nije bilo tamo gde sam živela, a u srbiji mi nije palo na pamet da tražim. moraću to čim pre da ispravim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sigurna sam da ces to ispraviti, dostupni svida, testera ima...svi mogu naci ono najbolje :)

      Izbriši
  21. Omiljeni Avene sada mi je još draži kad vidim da nam ga je otkrio konj :)))

    Koristila sam svašta i to dosta dugo isključivo Avene. Zanimljivo je da i jedna od mojih najdražih marki šampona - Klorane - dolazi iz istog laboatorija (Pierre Fabre) - dakle ekipa ima sve što nam treba ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihihihi,ovo si super napisala :))

      Pierre Fabre ima genijalne marke, i ja sam dugo koristila i Avene i Klorane :)

      Izbriši
  22. Tijekom godina isporbala sam sigurno dvadesetak Avene proizvoda. Kako to obično biva, s nekima sam se našla, s nekima ne. Evo i sad imam najveću termalnu i trackam se povremeno Skin Recoveryem kad mi dermatitis podivlja il dobijem neku alergiju. Mojoj mami je onaj kompaktni puder sa spf 50+ nezaobilazna stvar svako ljeto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj tog pudera sam potrosila najmanje 5 pakiranja. Prava steta da se prebrzo trosi ( meni), ali vrijedi zaista :)

      Izbriši
  23. Volim sve Avene proizvode, što god isprobam mi je odlično. :)
    Krasan ti je blog, bacam se na čitanje. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana :))

      Slazem se s tobom, i ja sam sa vecinu probanog jako zadovoljna :)

      Izbriši
  24. Avene Rich Compesating krema je meni najbolja zimi. Nema isusenih delova crvenila itd.Sve preporuke i za mesovitu kozu ,ali zimi.Okoloocna soothing za hidrataciju,rich hidrantna ,ova protiv crvenila.Sve su mi dobre.Jedino mi ne odgovaraju kreme sa zastitnim faktorom jer mi izlaze bubuljice .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Navela si sve same odlicne proizvode.

      Okoloocna skhooting je meni bila malo preslaba, no ja sam ipak starija i zahtjevnija :D

      A cleanance spf 30 puno hvale da ne izaziva bubuljice.

      Izbriši
  25. evo još jednog Avene fana:) super mi je termalna voda, Cleanance emulzija(vrh kao podloga za šminku) Hydrance optimale legere krema, uz Avene bih još nadodala i La roche:)p.s. bi li mi mogla preporučiti neku dobru okoloočnu kremicu?:*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avene ima super okoloočne kreme, kao i Bioderma:)

      Izbriši
  26. Dugo godina sam bila veliki fan Avene proizvoda i smatram da su odlični za osjetljivu kožu, ali sam se nekako prezasitila svega i okrenula što jednostavnijom njezi. U svakom slučaju, odlični proizvodi kad se iz ove linije odaberu tj. pronađu oni koji vam odgovaraju. Meni naprim. njihova krema za suho lice bez uv zaštite odgovara, a sa uv zaštitom odmah počnu se praviti moji čuveni mitiseri na suhoj koži...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je zbog UV filtera koji žele začepiti pore, nažalost :/

      Izbriši
  27. Slucajno sam naletila na Vasu stranicu, bas mi se svidja, sve pohvale :))
    Ovako, mogu da kazem da mi je lice problematicno, osetljivo mi je mnogo,
    peruta se, svrbi, crvenilo na obraze, sklona alergiji, i izlaze mi sitne bubuljice. Inace
    lice mi je mnogo masno, ali ponekad zna da bude i suvo. Ponekad
    taman mi se lice lijepo ocisti, i sutradan opet isto cela se izbacim..

    Sta bi mi Vi preporucili? Da li bi mi odgovarala krema od Avene Skin recovery cream? ili neku drugu kremu?

    Inace imam 20 godina.. Ja se nadam da ce te mi odgovoriti :)
    Pozdrav !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na pohvalama, svakako potraži prvo testere: Avene skin recovry (verzija za mješovitu i masnu kožu), Avene cleanance AC krema i Avene Tolerance extreme

      Izbriši
  28. slucajno vas otkrih i odusevljena sam :) rekla bih da imam dehidriranu kozu,jako se peruta na bradi i nosu,nanosenje pudera je nemoguce,izgleda gozno,takodje imam i neke sitne bubuljice. sta mislite o tome da radim piling jednom sedmicno,avene blagi piling i kao hidratantnu kremu uzela bih avene clean ac,da li bih na ovaj nacin mogla da se rijesim perutanja? ili je mozda bolja rich comp.cream? hvala puno unaprijed :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na čitanju:) Blagi piling obavezno jednom tjedno a ove dve kreme su ti potpuno suprotne, jedna je za masnu a drugaza suhu kožu. Sad sve ovisi kakva je tvoja

      Izbriši
  29. kupila sam avene clean ac i koristim je 15ak dana ali ne vidim nikakve promene,peruta se i dalje. bas ne znam sta da radim. moja koza je dehidrirana ali masna,tj t zona je masna. ne znam dal mozda da probam sa skin recovery kremom? sta mislite? pomagajtee :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno skin recovery ali ona light za mješovitu kožu.

      Izbriši