Dermalogica Renewal Lip Complex- recenzija

Posted by Dear Skin at 00:44




Kada jednom dođete u godine oko 35-e i kasnije, svaku stvar koju ce te gledati za sebe, imati ce oznaku " anti-age" : D

Tako je bilo ove godine negdje oko Valentinova kada me dragi pocastio ovim kompleksom za usne uz naravno, neizostavni buket cvijeca.

Danasnji proizvod dolazi iz kuce Dermalogica i dio je njihove Age Smart linije.







Age Smart linija, namijenjena je zreloj i prijevremeno ostarjeloj koži i sastoji se od čak 15 proizvoda o kojima možete više pročitati ovdje -

Imam dva proizvoda iz ove linije : Skin perfect primer o kojem ću pisati i Renewal Lip Complex o kojem Vam pišem danas.


Iz linije Age Smart izdvojila bih age reversal eye complex- okoloočnu kremu i super rich repair kremu za lice. Oba proizvoda sam imala i bila prezadovoljna .

Renewal lip complex je tretman za usne koje su se već lagano naborale, borice oko njih i usne koje su jako osjetljive i isušene.
Moje su upravo takve...osjetljive su, sklone pucanju i isušivanju, a ne nedostaje ni bora :-(
Zato  vrlo teško nalazim odgovarajuće ruževe i balzame ...cini mi se kao da ih vecina jos dodatno isusi.


Ovaj proizvod nije obicni balzam za usne , ovo je tretman kremica u obliku sticka kojom se tretiraju usne i podrucje oko njih.

Ambalaza je vrlo elegantna, rekla bih pomalo futuristicka.

Kako sam vec spomenula, ovo je kremica i to vrlo gusta, masnjikava i prozirne boje.

Koristi se tako da  odvrtanjem donjeg djela ambalaze , izlazi proizvod kroz rupice na gornjem djelu




Odvrtanje:


Pola kruga je dovoljno da izađe potrebna kolicina za jednu aplikaciju:



Cesto sam citala kritike da je ljepljiv, no moja pretpostavka je da je takav onim zenama koje nemaju toliko zahtjevne usne.
Ovaj kompleks je vrlo hranjiv i moze se uciniti tezak na usnama, ali za koji tren vrlo pametno se "prilagodi" potrebama i ovisno u kakvom su stanju Vase usne takav efekt nastane.

Ja ga koristim za noc kako bi svi sastojci duze djelovali bez nanosa ruza i upije se do jutra u potpunosti. Zadnjih 6 mjeseci kako ga koristim niti jedno jutro se nisam probudila s slojem na usnama vec s njegovanom i zagladjenom kozom.

Sadrzi kakao i shea maslac, avokado i psenicne klice kao i peptid koji sprecava starenje i smanjuje postojece bore.

A sad moje usne koje su eto,  kronicno zedne, osjetljive i vrlo cesto ljuskave .



Zatim nakon apliciranja Lip Complex-a:






Zadovoljna sam s ovim proizvodom, nije me razocarao kao ni jedan iz ove linije.  Ipak,  mislim da se dosta brzo trosi. Ja sam ga imala 6 mjeseci uz jednodnevno koristenje. Vjerujem da bi se puno prije potrosio da sam ga koristila vise puta dnevno,

 S obzirom da odlicno lijeci i popravlja moje bolno suhe usne, hidratizira i djeluje na bore mislim da je zaista vrijedan paznje, posebno  za nas 35 +.


Sastojci:


Pogled na cijenu i deklaraciju :



Zanima me , da li ste probale koji proizvod iz Age Smart linije? Mene jako zanima serum i jedva cekam isprobati :)

Koje su Vase uzdanice u borbi protiv jako suhih usnica i naravno, protiv bora?

40 komentari:

  1. bome anti age proizvodima se jos ne zamaram :D al mi ovo ima fora pakiranje skroz i super je sto ti djeluje :D jedino mrvicu manje od dva mililitra, koliko ti traje ovakva tubica?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi svakako anti age jos ne treba :)

      Izgurao je 6 mjeseci uz koristenje samo za noc, pretpostavljam da bi se puno prije potrosio da sam vise puta dnevno koristila.

      Izbriši
  2. cijena je sasvim ok :)
    kakva je okoočna?
    bug_lady

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Okoloocna je stvarno dobra, nije prelagana a opet ne premasna. Vrlo brzo se vide rezultati.

      Preporucam za suhu i izmucenu kozu oko ociju :)

      Izbriši
  3. Jel to mogu i ja koristiti? Baš si me sada privukla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, ovaj proizvod nije iskljucivo za nas starije , vec za sve kojima je potrebna extra njega :)

      Izbriši
  4. Bas sad nesto razmisljam, otkako sam pocela citati tvoj forum, uvijek sam u potrazi za nekim proizvodom i samo se mazuckam. A prije sam bila lijena za takvo sto. A citam te od pocetka... Tako da ide i ovaj proizvod na listu :)
    Mozda ne bi bilo lose koristiti kremicu i preparativno, s obzirom da sam se opet propusila i da imam 33? :)
    Imas diiiivne usne i koji je to lak? Predobar je.
    Strpljivo cekam recenziju okoloocne i prajmera.

    Puno pozdrava
    Aida
    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Aida,
      i treba tako.. mi zene se moramo njegovati, mazuckati i paziti :)

      Kremica nije striktno anti age, nju mogu koristiti svi, ali djeluje i na borice.

      Hvala ti <3

      Lak je Rapsodi broj 319 :)

      Izbriši
  5. Super su ti usne...bas ti odgovara ovaj proizvod.
    Moj izbor za sada je Caudalie pulpe vitamine lip and eyes cream, a za dan njihov balzam sa ekstraktom kostica grozdja za osjetljive usne...hidratizira i djeluje antioxaditivno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Elma :)

      Odlican izbor, ta Caudalie mi je fantasticna krema, jedino nisam probala njihov balzam

      Izbriši
  6. E ja jos isto nisam krenula da koristim anti age proizvode. ALi jos koja godina i to ce doci na red. Svidja mi se ovakav proizvod. Oko usana se skoro prvo javljaju bore. KOlika je odprilike cena? I moram da pitam, ako je ispala realno boja na slici....koji lak za nokte imas na slici, prelep je?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Doci se anti age na red :D

      Istina, bore se puno javljaju oko usana posebno kod nas pusaca :(

      Cijena je oko 26 eura.

      Lak je Rapsodi multivitamin broj 319, neon narandjasti, fenomenalam :))

      Izbriši
  7. Čini se dobar proizvod. Znam imat slične probleme sa usnama ka i ti, stoga ide na wl. Boja laka ti je ludilo! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S obzirom da imas iste probleme, mogao bi ti odgovarati pa potrazi tester :))

      Hvala ti , lak je fenomenalan :)

      Izbriši
  8. Vec sam pisala da korstim primer I odusevljena sam :) U dermalogici su mi objasnili da oni tretiraju kozu po stanju, a ne po godinama. Podrucje oko ociju mi je bilo kronicno isuseno I onda sam saznala za dermalgicu.Oni su mi predlozili power rich iz age smart linije I taj me naziv jako odbijao (nemam ni 30), ali sam ipak popustila I dobro da jesam.Krema mi je cudotvorno regenerirala kozu I sad mi je podrucje oko ociju predivno.Sad koristim regularnu kremu I nemam vise problema s kozom.Sto se tce to labela, dobila sam tester, ali jeftinija zamjena to vise nego dostojna je Nuxe labelo, najbolje ikada.Omeksa kozu, nahrani na jako dugo to jednostavno je predivno!
    Martina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slazem, puno puta sam pisala da oznaka anti age ili kozmetika prema godinama nema nikakve veze. Sve ovisi o stanju koze.

      Imala sam Nuxe u teglici i bio mi je fantastican, posebno za zimu.

      Izbriši
  9. Ovo je tamam za mene:) Ide na WL!

    Lak ti je odličan :)

    OdgovoriIzbriši
  10. ne trebam još takav anti age, a usne njegujem Nuxe Reve de Miel :) Sviđa mi se ambalaža jako :) I koji to divan lak imaš????

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nuxe u teglici sam imala , odlican !

      Lak je Rapsodi multivitamin broj 319, super je :)

      Izbriši
  11. Odlicna uvodna recenica :D
    "Kada jednom dođete u godine oko 35-e i kasnije, svaku stvar koju ce te gledati za sebe, imati ce oznaku " anti-age" : D"
    A ovo je jos ljepse: "Tako je bilo ove godine negdje oko Valentinova kada me dragi pocastio ovim kompleksom za usne uz naravno, neizostavni buket cvijeca." <3 <3
    Imas tako lijepe usne, koje prosto plijenje paznju, tako da, treba u njih ulagati i brinuti se o njima sto vise i vise, nije ni cudo sto su ti ruzevi fetis :)
    Proizvod djeluje odlicno, nema veze sto sam malo mladja od tebe, vrlo rado bi ga posjedovala i koristila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I da, zaboravih reci za lak, iako ne znam kako je to moguce, vidim ga iz Sarajeva XD
      Jako lijepo ti stoji, vidim dobila si finu boju :)

      Izbriši
    2. Hvala coco <3


      lak stvarno plijeni paznju, gdje god se pojavim svi mi bulje u nokte i pitaju koji je to , a svjetli u mraku !!! :D

      Izbriši
  12. zvuci odlicno, a i iz prilozenog se vidi da radi posao :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo za usnice mo super djeluje, a tvoje usnice izgledaju krasno sa njime, ja usnice njegujem uljem nima, a isto se jako lako isuse posto volim nude ruzeve, pa stavljam olovku, ruz, sjajilo (luda sam al eto) otkako koristim ulje nima zimu prodem bez isusenih usnica, danas sam kupila prah nima i jedva cekam ovih dana napraviti si masku samo me malo zbunila teta u trgovini rekavsi mi da ga drzim najdulje 5 min jer ce mi se pojaviti crvenilo a kada sam citala na netu pise da se drzi 1 sat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da postoji i ulje nima. A što se tice maske i praha..ja sam citala da se drzi 30 minuta tri dana za redom pa pauza. Ja tako radim, malo isusuje ali nista strasno.

      Pokusaj ju za pocetak drzati 5-10 minuta da vidis kako ce ti koza reagirati, moja je sklona crvenilu ali nakon 30 minuta nim maske ne pokazuje nikakvo dodatno crvenilo.

      Izbriši
    2. Matea, moguce je da su neki od proizvoda koje koristis za usne dosta isusujuci pa pripazi sa njima. Znam da je tesko odoljeti, ali imaj na pameti i cinjenicu da su usne zapravo sluznica koja ne sadrzi zljezde lojnice te se vrlo sporo obnavlja. Kako je rekla Martina, vrlo brzo se bore pocnu javljati na usnama bas zbog toga.

      N.

      Izbriši
  14. Postoji ulje nima i to bas za akne i pristice, potrazi u bio&bio imaju iste marke je kao i prah koji koristis, ja ga stavljam jednostavno na cijelo lice pa i usne, kosta oko 110 kn, hvala na savjetu <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potrazit cu, svakako idem i po ulje makadamije.

      Hvala tebi na preporuci **

      Izbriši
  15. kako je lijepo kad nađeš proizvod koji djeluje i radi svoj posao :)
    pridružujem se pohvalama za usne i lak! :))

    OdgovoriIzbriši
  16. Evo ja ću čisto iz znatiželje pitati kakav je miris jer sam imala priliku isprobati par Dermalogica proizvoda i jedan je bio smrdljiviji od drugoga :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo njuskam ga draga, meni mirisi vocno na neku breskvu ili tako nesto :)

      Izbriši
  17. Njihova krema za ruke mi je apsolutno otkrice i daleko najbolji proizvod..Samo apsolutno preskupa!!:( Krema za suncanje je isto dobra...:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nazalost nisam isprobala kremu za ruke. Potrazit cu tester, samo se nadam da je malo masnija jer takve volim :)

      Izbriši