Dermalogica

Posted by Dear Skin at 11:46




Dermalogica je jedna od najpoznatijih tvrtki u svijetu kada je u pitanju njega koze i dolazi nam iz USA.

 Jane D. Wurwand  osnivacica tvrtke Dermalogica i Međunarodnog dermatoloskog Instituta , priznata u svijetu kao jedan od kljucnih inovatora .

Posvecena istrazivanju, razvoju i kljucnim trenzizima terapeuta , 1986. godine osniva Dermalogicu brend koji je postao vodeca profesionalna tvrtka cije proizvode koristi danas 75 000 terapeuta u vise od 50 zemalja sirom svijeta.

Vizija Dermalogice je jasna : linije proizvoda namijenjene razlicitim potrebama koze bez iritansa i sastojaka koji bi mogli uzrokovati akne ( ukljucujuci lanolin , SD alkohol, mineralna ulja, umjetne mirise ili boje ), kako bi poboljsale zdravlje koze , a bili dostupni samo kod kvalificiranih strucnjaka za njegu koze obucenih u Međunarodnom dermatološkom Institutu.


Proizvodi su proizvedeni u SAD, ne testiraju se na zivotinjama i prodaju se u Derm Centrima gdje se uz strucno savjetovanje i profesionalne tretmane svaki korisnik moze uputiti  u stanje svoje koze i odabrati pravi proizvod za sebe.


Moja postava ove renomirane tvrtke momentalno se sastoji od Daily Microfoliant pilinga o kojem sam vise pisala u ovom postu.

Gentle Cream exfoliant , takodjer jednom divnom pilingu kojeg sam recenzirala ovdje


Zatim , Renewal lip Complex i Skin Perfect primer, recenzija ovdje

 


 Slijedeci proizvodi na  mojoj WL su svakako Age Smart krema za lice te Skin hydrating booster serum koji se moze koristiti samostalno ili dodavati u kremu.

Dermalogica Hrvatska ( klik )

u ovom projektu za prestanak pusenja poklanja jedan fantastican proizvod koji ce itekako biti potreban svakom bivsem pusacu. Vise o proizvodu pisat cu kada krenemo :))

Koji su Vasi favoriti i preporuke  Dermalogica kozmetike ? Sadrzi li Vasa wish lista koji Dermalogica proizvod?


33 komentari:

  1. Zahvaljujuci tvom blogu, idem polako ali sigurno u bankrot...barem ću imat lip ten XD.
    Potrosila sam putno pakiranje daily microfoliant ( za 15ak dana :0) i savršen je. Cream sam zahvaljujući tebi testirala i volila bi i njega imati. S ostalim proizvodima sam površno upoznata i neka tako i ostane XD.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Bas si me nasmijala, dragi mi je da si zadovoljna . Nisam ni ja probala previse, nakon dobrog testiranja kupim ali meni to traje...kozmetiku bas jako sporo trosim.

      Izbriši
  2. Pozdrav Martina, eto da se i ja uključim u tvoj blog sa mojim iskustvima sa Dermalogicom. Koristim je već više od godine dana i najbolja stvar je ovaj piling kojeg si i ti stavila kao favorite:)) S obzirom da je moj tip kože identičan tvome, ovaj piling je baš taman za kožu, poslije njega je koža glatka i prekrasna. Uzela sam i njihovu kremu Aktiv moist koja je kao neki fluid, vrlo light krema tako da mi je bila super za ljeto, dok za zimu mi je bila prelagana. Na njihovu preporuku uzela sam serum Hydrating booster koji ide ispod te kreme..ali serum mi je očito previše jak ili nešto jer me lice počelo peći od njega i počela me dosta koža zatezati tako da nažalost meni nije pomogao:( Ono što me najviše oduševilo i sada već trošim treću bočicu je Overnight clearing gel koji radi čuda sa mojim prištićima kada me napadnu! Drugi odličan proizvod je Multivitamin power firm okoločna kremica koja je presavršena jer nije kao većina njih da su prozirne i gelaste nego je ona onako fino kremasta a podočnjaci samo nestanu u njoj..ona je na mojoj WL jer mi za sada ne dozvoljava moj kućni budget takav trošak, ali svakako je za preporučiti:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Tanja ,
      hvala ti na svojim iskustvima i preporuci.

      Bas si me zainteresirala za taj Overnight gel i vec sam citala o njemu. Okoloocna krema je super, slazem se.

      Aktive moist sam probala dosta puta i slazem se, bas je za ljeto ili eventualno dosta masnu kozu.

      Sto se tice Hydrating boostera, ja ga nisam nikad probala staviti samog na lice, uvijek sam ga pomijesala s Active moist pa ne znam kako bi moje lice reagiralo .

      Izbriši
  3. Nisam upoznata sa njima ali na wl mi je sve ovo što si popisala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ih nema kod vas, ali sigurna sam da ces barem isprobati ;)

      Izbriši
  4. nisam probala nista njihovo, nisam cak sigurna ni da li ih ima u srbiji ali moracu da se raspitam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam sigurna, mislim da ih nema kod vas. Iskreno se nadam da ces i ti isprobati barem nesto iz sirokog asortimana :)

      Izbriši
  5. Ja bih rado Daily Microfoliant piling i Intensive moisture boost. Kremu sam baš isprobavala zadnjih dana i jako mi se svidjela, čak nema ni tako grozan miris koji mi je nekako karakterističan za Dermalogicu. :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh,moram probati tu kremu, kad si je pohvalila :)

      Izbriši
  6. Dodala bih da nisam Vidila manja tester pakiranja sta u dermalogice. Testiranje gcm mi je bilo jedva za cilo lice, a nemam glavu Kao da sam iz dalmatinske zagore.
    Još sam probala oil control losion koji mi je teski alkohol i baš je za problematicnu ultra masnu kožu jer isusuje ali dobro matira te još i clearing mattifier koji mi je oke ali nisam imala velike breakouts da bih dala sud, a i da jesam, taj brejkaut bi bia toliki da mi opet tester ne bi bia dovoljan XD. I neki gel za umivanje koji je oke ali medicinski mirise.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, zato ja uvijek zatrazim vise komada. Zapravo, ne mogu se pozaliti. Osoblje u Der centru je jako ljubazno i uvijek dobijem ono sto zelim isprobati. I nikad ne bi kupila na temelju povrsnog testiranja posebno neke skuplje stvari.

      A sve je ovisno i o proizvodu, na primjer GCN ima kolicinu u testeru upravo toliko koliko se stavlja za jedno koristenje bez obzira kako ti se to cini tanko.

      Izbriši
    2. EVO čitam dole da je malo pakiranje još nekome trajalo 6+ mjeseci...kako!?!?! Ja sam koristila jednu malu zlicicu svaku vecer, nije mi se činilo previse...

      Izbriši
    3. Mislim da je fora sto ga koristis svaki dan a to zaista nema potrebe. Iako je njezan i predvidjen za svakodnevno koristenje , mislim da svakodnevni piling nikome ne treba :)

      Izbriši
    4. Pa zove se daily :D. Liti mi se faca toliko topi i još spf pa jedva čekam ofregat facu. A svako drugi dan bi mi traja misec dana XD

      Izbriši
    5. Istina, tako sam ja svako ljeto skidala spf pilinzima , no sada radije upotrijebim neku spuzvicu ili cetkicu s gelom za umivanje a piling radim 3 puta tjedno, osim sada kada sam u fazi isprobavanja nekih novih pase pilingiram svaki dan :D

      Morat cu ja doci k tebi da vidim kako ti njega koristis :D

      Izbriši
  7. Uh, kako oni meni samo djeluju nekako kvalitetno i profesionalno, kao, sa njima nema sale XD
    nazalost, nema ih u Sarajevu :( a dosta toga djeluje i previse privlacno i uzivam u svakoj tvojoj recenziji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala coco, steta sto ih nema u Sarajevu, nadam se da ce se i to promijeniti uskoro :)

      Izbriši
  8. Pliz probaj AGE SMART multivitamin thermafoliant- piling.imaju testere.
    imam njihov piling sa rizom i onaj grublji skin prep scrub....ali ovaj topli piling je CUDO.
    malo ga je potrebno a koza je divna,mekana,svjeza....drugacija nakon njega.
    ne moram ni reci da sam u ST-ku dermalogicu usla nakon jednog tvog posta:)))
    Iako nisam mozda u kategoriji age smart(28god),multivitaminska maska i okoloocna sa retinolom su moji HG proizvodi.zaj mi je da ih nisam i prije otkrila.
    (Citala sam bila jednom u komentarima ,dosta je cura podijeljeno po pitanju retinola u kremama,nisam skuzila zasto....pa ako mozes jednom recenicom objasnit u cemu je stvar?hvala)
    Pozdrav
    Mirta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nakon tvog komentara kojeg sam procitala preko mobitela, cim sam stigla kuci, odmah sam otvorila testere i isprobala Age Smart piling. Super je zaista, iako nisam primjetila grijanje a koza blista.
      Nakon toga sam nanijela tester Age Smart maske koju sam i prije isprobala i lice je divno, potpuno preporođeno. Okoloocna mi je vec na WL.

      Sve u svemu Age Smart linija je zaista djelotvorna.

      Sto se tice retinola, misljenja s podijeljena jer postoje studije da retinol oze ostetiti plod kod trudnica pa ga zene koje planiraju trudnocu izbjegavaju. Naravno, najopasniji je oblik retinola koji nije u Dermalogicinim proizvodima pa nema brige, ipak ukoliko zatrudnis, bolje izbaciti sve vrste retinola.

      Izbriši
    2. Moram malo ispraviti dragu Martinu, retinol je retinol, odnosno vitamin A, i bas kao takav se nalazi u njihovim prozvodima. U trudnoci se inace ne preporuca uzimati prevelike doze vitamina A ( u tabletama itd) jer velike doze djeluju teratogeno, odnosno mogu ostetiti plod. Ono sto je diskutabilno je da li je i lokalna primjena vit A u bilo kojem obliku retinola stetna. U biti, vecina dermatologa cak i smatra da ta doza u kremama nije toliko velika no svejedno preporuca se malo suzdrzati od anti - age krema u trudnoci pa cak i dojenju.
      Inace, retinol je jedini spoj koji znanstveno dokazano smanjuje bore i u biti je odlican. Kod retinola je pravilo da ga treba polako uvoditi u njegu koze, pa cak i jednom tjedno za pocetak kod osjetljive koze.
      Sorry Martina na dugom odgovoru, inace uzivam citati blog, i sretno s prestankom pusenja! Nina

      Izbriši
    3. Hvala Nina,

      svakako kod retinola se dugo povlaci pitanje da ili ne za vrijeme trudnoce. Ti si svakako strucnija od mene, ono ja znam i sto sam cesto objasnjavala:

      Što se tiče štetnosti u trudnoći - teoretski mogućnost da naškodi ta količina oblika vitamina A je neznatna.
      Dokazano je da veća količina vitamina A uzeta oralno može naškoditi plodu (primjerice ako se pije Roaccutane). Zbog toga su rađena dodatna istraživanja na životinjama i potvrđena je mogućnost da i kreme sa vitaminom A mogu djelovati na isti način tj. vitamin A može preći u krv ploda. Količina je u postotku zaista mala, ali je prenošenje studijama potvrđeno.
      Kako u mnogim stvarima tako su i tu mišljenja podijeljena, ali obzirom na i najmanji rizik - savjetuje se da se retinoidi izbjegavaju u trudnoći i par mjeseci prije.
      S druge strane potvrđeno je da retinoidi čuče u organizmu dvije godine i toliko treba da se organizam "očisti", čak se savjetuje da i muškarci koji su na retinoidima ne rade bebe:)

      Lijekovi se dijele na 4 kategorije vezano uz trudnoću - A (dozvoljeno), B, C, D i X (strogo zabranjeno).

      I koliko sam ja uspjela pročitati na svim medicinskim i popularnim medicinskim siteovima se naglašava da u praksi nije još uvijek prijavljen niti jedan slučaj da se zbog upotrebe Retin A ikada dogodio slučaj rođenog malformiranog djeteta.

      Moje mišljenje je koristi ali ako ostaneš trudna ili planiraš u skorijoj budućnosti-radije ne riskirati .

      Evo jedan članak sa korisnom tabelom oko jačine ovih preparata..

      http://www.skinacea.com/retinoids/types-of-retinoids.html#.UXXFv0oy2jg

      Retinol ( vitamin A ) -----pretvara se u retinaldehid---------koji se pretvara u retinoičnu kiselinu( Tretion) koja je najefikasniji sastojak protiv bora i ostalih problema kao sto je hiperpigmentacija, oziljci, akne.



      Hvala ti na podrsci, citanju i komentarima <3

      Izbriši
    4. Hvala na iscrpnim odgovorima:))
      Mirta

      Izbriši
  9. Jako volim Dermalogicu, a ja imam samo par brendova na listi omiljenih.
    Trenutno je ne koristim jer sam malo odlutala ali imam je negdje u podsvijesti :)

    Ja sam najviše istraživala liniju za osjetljivu kožu, onu ljubičastu :)
    imala sam gel za umivanje - meni najbolji od svih gelova, a ona mala bočica mi je trajala dobra 4 mj
    tonik mi se sviđao malo manje
    onaj serum od zobi iz te linije je nešto najljepše što postoji na svijetu
    hidratantni serum mi je jedini učinkoviti proizvod koji me spašava užasne hidratacije - a s njim sam ko izbotoksirana
    DM - kralj svih pilinga, mala bočica mi je trajala mjesecima (6+++)
    Krema za lice - Najdulje sam imala skin smoothing, to mi je malo preslabo, bolja mi je intensive moisture balance
    Okoloočna krema Intensive Eye cream - e to mi je bezveze proizvod koji mi nije imao nikakvog učinka, ali kod mene je to područje stvarno jako suho.

    Sorry na ovom dugom komentaru, ali raspametila me Dermalogica

    Želim vam svima da se riješite cigareta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga lj.g.,

      super mi je kad prenosimo iskustva odredjenim proizvodima i zato pisi kad godi koliko zelis :))

      I sad surfam i trazim koji je to serum od zobi? A koji hidratantni?

      DM malo pakiranje i meni traje jako dugo, ne koristim svaki dan i kombiniram i ostale pilinge pa mozda zato.

      Hvala ti :)

      Izbriši
    2. serum - http://www.dermalogica.hr/product/ultracalming-serum-concentrate/
      to je ustvari jedno predivno mljekeco koje miriši po lavandi

      a ovo drugo sam mislila na hidratantni booster :nepismenazadermalogicu:

      Izbriši
    3. E hvala ti :)

      definitivno mi je taj ultracalming zanimljiv, posebno za nadolazecu zimu kada mi je koza ultra osjetljiva.

      Hidrantni booster sam puno puta probala i jako mi se sviđa, iako sam ga samo dodavala u svoje kreme kao pojacanje :)

      Izbriši
  10. Nisam ništa probala ali volela bih da probam piling.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Piling je fantastican, nadam se da ces ga imati prilike isprobati sto prije :)

      Izbriši
  11. Nisu losi mada malo precenjeni. Tri godine sam prodavala izmedju ostalih i njihove proizvode i isla sam u njihov Dermal institut na obuke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu, onda si ti strucnjak po pitanju Dermalogice.

      Mozes li nam preporuviti ono must have njihove proizvode ili one s kojima si ti bila posebno zadovoljna?

      Izbriši
  12. probala po tvojoj preporuci gentle cream, ooodličan, ali mi vrag nije dao mira pa naručila, i sad čekam daily microfoliant...
    e, sad daje malo par riječi o ovome active moist, jel to mogu na moju ultra masnu kožu koristiti kao podlogu za šminku
    thx :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da si ga probala prije narucivanja :)

      I pazi kod narudzbi online da je pouzdan seler, cula sam d su neke cure dobile sodu bikarbonu umjesto daily microfolianta :(

      Active moist je jako lagana krema, meni mjesovitoj prelagana, eventualno za ljeto. Mislim da je dobra za masnu kozu ali treba dobro testirati, neke su se zalile da im nije odgovarala

      Izbriši