Dr.Brandt

Posted by Dear Skin at 22:52


Dr. Brandt je dermatolog slavnih , kontinuirano  tražen zahvaljujuci svojoj ekspertizi u istrazivanju , dijagnosticiranju i liječenju na svim područjima dermatologije.
Ovlašteni je član odbora ABIM-a ( Američki odbor interne medicine) i ABD-a ( Američki odbor za dermatologiju ) kao i član prestižnih organizacija.

S ordinacijama u Miami-u i New Yorku , Dr.Brandt pregleda i tretira višeod 42 pacijenta dnevno.
Pacijenti se oslanjaju na Dr.Brandtova brza, efikasna i sigurna rjesenja svojih medicinskih problema, ali i na njihove inovacije u ordinacijskim estetskim zahvatima.


Dr. Brandt njega kože je spoj znanosti istočnjačke botanike i visokih tehnoloških dostignuća, a posebne formulacije svih proizvoda stvorene su kako bi sepostigla i održala blistava koža bez obzira na godine i stanje.

A sad nesto o linijama :


- House calls - oponašanje estetskih zahvata u vlastitom domu, o njoj sam više pisala u ovom postu

- House calls glow

- Pores no more iz koje sam narucila neke proizvode i  ovim putem ukazala na odlicnu recenziju moje kolegice  makeup & more

- Linelles

- Flaws no more- tretiranje dubokih bora i neujednačenog tena lica

- Time arrest- lifting i učvršćivanje


DR.Brandt Hrvatska ( klik)

u nasem projektu za prestanak pusenja daruje jedan fantastican proizvod zaduzen za vracanje blistavosti pusackog tena :)))


Drage moje, koji su vasi proizvodi Dr.Brandt na  wish listi ili na Vasim policama ?

33 komentari:

  1. Imam njihov filler za bore iz linije flaws no more, nažalost nisam primjetila neke rezultate :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mogu pronaci koji je to proizvod iz te linije? Nailazim samo na r3p kremu. okoloocnu kremu i BB kremu ?

      Izbriši
    2. Pogriješila sam, nije flaws no more, nego lines no more filler, evo ovaj:

      http://www.alpenglowbeauty.com/products/lineless-lines-no-more-filler-volumizer

      Izbriši
    3. Bas mi je zao da nisi zadovoljna. Moram priznati da je meni najzanimljivija ova pores no more linija iako bih debelo trebala poceti upotrebljavati razne filere :(

      Izbriši
    4. Tebi je veći problem sa porama i masnijom kožom, to je super -blago ti se:)
      Meni je lice poprilično dehidrirano i genetski imam bore od nosa do usta, lice mi je manje više čisto- tako da samo one dolaze do izražaja-baš me živciraju :(

      Izbriši
    5. Ne brini, imam i ja iste takve i jako se vide. Mislim da cu morati nesto poduzeti po pitanju njih a i bilo bi dobro da napisem jedan post posvecen samo tim tzv naozabijalnim borama.

      Izbriši
    6. Ajme....jedva čekam taj post, živim za njega! <3 <3 <3

      Izbriši
  2. Videla sam Pores no more liniju u Sephori, čitala sastav, posle čaprkala po netu...uglavnom vrlo zanimljivi proizvodi. Cene su jače, pa ću dobro porazmisliti šta ću uzeti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mne Pores no more jako privlaci i uskoro ce stici neki proizvodi koje sam narucila pa cemo vidjeti :)

      Izbriši
  3. meni je onaj pore refiner tako privlačan :D morat ću štedjeti novčanice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlican je, s obzirom da si u potrazi za dobrom bazom, eto ideje :)

      Izbriši
  4. ne znam puno o njima, al me zasad nisu nesto zainteresirali

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To samo znaci da ti jos ne treba , blago tebi :)

      Izbriši
  5. joj ja si tako želim ovo čudo za skrivanje pora *.*

    OdgovoriIzbriši
  6. Iako bi mi trebalo sve od Dr.Brandt-a meni je isto najprivlačnija linija Pores no more. U ljekarni sam dobila tester vacuum cleanera, ništa drugo nisu imali. Ali rekla mi je teta u ljekarni da redovno dobivaju testere. Vakuum cleaner sam koristila jednom i dobro očisti pore i zagladi kožu. Želim cijelu liniju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je drago da si potvrdila da je dobar jer ga bas cekam da stigne :))

      Izbriši
    2. Update na Vakuum cleaner. Nakon par korištenja oduševljenje mi je splasnulo, jer imam dojam da proizvod djeluje samo površinski i trenutno. Znam da ništa ne može u par puta rješiti problem, ali od ovako skupog proizvoda ipak očekujem puno više. Barem da izvuče i one malo dublje pore. Baš me zanima kakvi će biti tvoji dojmovi i jedva čekam recenziju. Lp

      Izbriši
  7. Nominovah te za nagradicu :)
    http://supernovakozmetika.blogspot.com/2013/08/versatile-blogger-award.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Citala sam toliko toga o Pores no more liniji...razmisljam o kupovini ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ju dobro proucila, imaju jako zanimljive proizvode. Narucila sam si sad neke proizvode pa se bacam na isprobavanje :)

      Izbriši
  9. Dr. Brandt kozmetika mi je nepoznata i voljela bi je upoznat ( bacam se na google). I ja imam masnu kozu s ogromnim porama, moj HG proizvod koji cini pore manje vidljivima je Lancome Visionnaire. Koristim ga oko dvije godine i prezadovoljna sam. Danas sam uzela i probni set Genifique i jedva cekam da vidim kakav je. Joline

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas su prilicno novi dok su vani jako popularni.
      Svakako prouci, a sto se tice Lancome-a, meni je Vissioniare bio dobar, malo je isusivao dok s Genigique nisam bila zadovoljna ali sto ne znaci da tebi nece biti super :)

      Izbriši
    2. Vec sam poluzadovoljna. Nakon nanošenja seruma imam ljepljiv osjecaj na licu i sjajila sam se ko novogodišnja kuglica. Možda sam pretjerala s količinom, nastavljam s isprobavanjem :)

      Izbriši
    3. Mislim da si definitivno pretjerala. Ako ti je Genifique napravio sjajno lice onda si mozda stavila previse. Ja nisam bila zadovoljna upravo suprotno: prebrzo mi se upijao i nisam imala osjecaj da nesto "radi" na mom licu :)

      Izbriši
  10. Pores no more linija mi je jako privlačna i morat ću je malo detaljnije proučiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, kao i linija protiv bora, naravno :D

      Izbriši
  11. bas sam gledala neku od pores no more kremica i jako bih volela da ih probam, ima ih kod nas u sephori ali su malo skuplje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zatrazi prvo testere, mislim da vrijedi isprobati !

      Izbriši
  12. Uh ovo cudo za pore me mnogo privlaci! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Svako malo negdje naletim na roller Dark circles away i on mi baš zvuči obećavajuće i kao nešto što većini žena treba :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemas pojma koliko me privlaci, steta sto nema nekih recenzija i dojmova. Treba mi poticaj da pokleknem :D

      Izbriši