Još malo...i krecemo !

Posted by Dear Skin at 01:44



Počinje odbrojavanje posljednjih cigareta u nasim zivotima !

Kao sto znate, pokrenula sam projekt u kojem cu pozvati sve citateljice da mi se pridruze u odluci koja ce nam promijeniti zivote.

Kako bi akcija bila sto ljepsa, potrudile su se i kozmeticke tvrtke koje nas podrzavaju i koje su za nas pripremile prekrasna iznenadjenja !


Projekt ce biti vrlo ozbiljan, nece biti nepravilnosti i zamisljen je po uzoru na Natjecaj Javnog Zavoda za Zdravstvo ---link.

Nagrada nece biti novcana , ali ce biti vrlo vrijedna .

U projektu ce mi pomoci moje kolegice blogerice koje ce se pobrinuti zajedno sa mnom da se sve provede kako treba.

Za 7 dana objavljujem pravila, do tada cu izmedju ostalog svaki dan pisati o nasim sponzorima kojima se ovim putem jos jednom zahvaljujem !

Sponzori koji se brinu desetljecima za nasu ljepotu a ovog puta i za nase zdravlje.

Molim Vas ako jos niste, podrzite i Vi njih lajkovima i komentarima.

Vise o sponzorima pisala sam u ovom postu .

Moram napomenuti da cu ja sudjelovati jer zelim napokon prestati biti ovisnica , ali ne ulazim u bubanj za nagrade.


U ovom projektu, veliku ulogu ce imati i sve moje citateljice koje nisu pusacice, od Vas ocekujem puuno podrske i rijeci ohrabrenja. Trebat ce nam :)


Jeste li spremne ?






58 komentari:

  1. Mada ne uživam u cigaretama, jedva čekam ovaj projekat :) Zanima me mnogo toga: odziv, reakcije itd i planiram da ga pratim i na taj način dam neku moralnu podršku.

    PS. Imamo isti tajming za "sedenje na blogu" :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno Jelena, svakako ce te nas morati dobro tjesiti i hrabriti :)

      P.S. nama blogericama bi trebalo podijeliti neke cajeve za spavanje :D

      Izbriši
  2. Bravo :) Moram da kažem mami da se pridruži :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako !

      Moja je prestala, red je na meni :)

      Izbriši
  3. nadam se da ce se skupit puno pusaca/pusacica koji ce onda postat bivsi pusaci/ice :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Nadam se da cete sve biti uspesne u vasoj bitci protiv zavisnosti o cigaretama! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. pušila sam kutiju i pol dnevno prije 5 godina. i onda jednog dana odlučila da je dosta. da, imala sam kriza.. da, mirišalo mi je kad su drugi pored mene pušili. al rekla sam samoj sebi da sam jaki karakter i da ja to mogu. i evo: već pet godina ne pušim. dakle: može se. i sad umjesto da trošim 20ak kn dnevno na cigarete, za te novce se počastim nekom šminkom. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka cast Renata,

      skidam kapu svakome ko je prestao i oslobodio se tog zla!

      Izbriši
  6. Samo naprid ljudi :)))
    Šta vas je više to bolje :)
    Ja ću navijati da uspijete!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nela, svakako ce nam trebati navijanje, barem meni :)

      Izbriši
  7. Joj ja cu morati pridruziti! Memorysun

    OdgovoriIzbriši
  8. Samo naprijed žene, VI TO MOŽETE!!!! Kao bivši smoker dajem svesrdnu podršku ovom projektu i vjerujte mi kad vam kažem da svojom odlukom samo profitirate, bit ćete zdravije, ljepše, bogatije, mirišljavije i slobodnije nego ikada...tu sam da pomognem moralnom podrškom, savjetom, preporukom, štogod...I've been there :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mikka i bravo jos jednom sto nam svojim primjerom pokazujes kako se to moze !

      Izbriši
  9. još jedna nepušačica vam drži fige!
    da znate kako kosa fino miriši bez cigareta, i koža je svježija, i prsti ne smrde, i dah je super i zubi su druge boje, i hrana ima okus..ma, vidit ćete i same;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zuba :))

      Sve super, samo se nadam da mi hrana nece biti bas preukusna :D

      Izbriši
  10. Mnogo sam srecna kad cujem da ce bilo ko prosetati sa pusenjem. Ceo zivot su mi roditelji bas mnogo pustili i jos od malena zaista mrzim cigare. Uzasno mirisu, sve oko tebe mirise na njih i nisu zdrave. Imatem oju punu podrsku i nadam se da cete sve uspeti. Cigare vam zaista ne trebaju u zivotu!

    OdgovoriIzbriši
  11. Jedva čekam detalje :)

    p.s. jesi pronašla psihologa?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Detalji ce biti opsirni i nadam se svima jasni.

      Jesam, doduse nudili su se profesionalci koji su krivo shvatili ovu akciju i trazili novac za svoje usluge :D

      Izbriši
    2. Svi bi sve za novac, tužno :(

      Ako zapne, javi, na raspolaganje se stavljam ;)

      Izbriši
    3. Nazalost je tako. Ova akcija je divno podrzana od strane dragih sponzora, no sve ostalo ovisi samo o nama :))

      Hvala ti Marija <3

      Izbriši
  12. Brojim 10 meseci od zapaljene poslednje cigarete i hocu da vam kazem - vi to mozete. Bitno je samo cvrsto resiti! Moj suprug i ja smo uspeli zajedno i mnogo sam srecna zbog toga! Znam ja da je zdravlje tu bitan faktor, ali moja je radost najveca, sto nam, pored zaista znacajne ustede, stan vise ne smrdi na duvan!
    PS I znacajna motivacija mi je bila nesto sto mi je darling ispricao: kada je bio mali nikada nije voleo da se mazi sa mamom koja je bila pusac, jer mu je uzasno smetao "miris" cigareta. Nikada ne bih volela da moje dete to isto kaze!
    Srecno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo Sandra!

      Iskreno se nadam i velika zelja mi je da i ja isto ovo napisem za 10 mjeseci :))

      Izbriši
  13. Bravo za projekat. Prestala sam da pusim pre skoro dva meseca i to je jedna od najboljih odluka u mom zivotu. Drzim vam palceve da istrajete u odluci! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se, ovo je odluka koja mijenja zivot !!

      Izbriši
  14. Jedva čekam da počnete :)
    Pušila sam puno i prestala, već 10 godina nisam zapalila niti jednu cigaretu :) :)
    Može se, samo treba imati volje i motiva :)
    Sretno svima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo Starleta !!

      Slazem se treba velika volja i motiv. To je najkljucnije :)

      Izbriši
  15. krasno, nadam se da će cure pronaći dovoljno motiva da se okušaju u ovom izazovu :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Spremna draga! Svakako smo dragi i ja odlucili da od 01.09. prestanemo pusiti, tako da se taman uklapam u projekat :)
    P.S. Ajde mi pusti mejl, sa uputstvima kako i AKO ti ikako mogu pomoci ;)
    farmakovska89@ymail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto odlicno !!!

      Svakako hocu, jos moram neke detalje dotjerati, hvala ti <3

      Izbriši
  17. Tvoja najveca nagrada ce biti zdravlje ostalih blogerica i tvojih prijateljica koje te prate, bravo za ovo, imate moju podrsku sve koliko god ce vas se okupiti a nadam se da sto vise jer zdravlje je najbitnije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, bravo Matea !

      Najveca nagrada ce biti zdravlje svih nas, pa i pasivnih pusaca koji se truju uz mene.

      Izbriši
  18. Kao strastveni nepusac, svesrdno vas podrzavam i jedva cekam dalje informacije.

    OdgovoriIzbriši
  19. Još razmišljam :) Malo nas je pušačica?

    OdgovoriIzbriši
  20. Bravo i želim svima puno sreće u odvikavanju!
    Mrzim miris cigareta osjetit na ljudima, a najgore od svega mi je što smrdi sve, kosa, roba, unutrasnjost torbe...posebno mi je očajno kad se u svih 16 pusi u kuci i u zarvorenom autu još ako Su dica tu to mi je katastrofa. Odrasla sam uz pusace, jedan roditelj je pusio puno vise,oba uvik na balkonu ili na prozoru pa Su im se znali 'smijat' da šta se zimi smrzavaju vanka-idioti. Imam posebnu alergiju prema komoditetu masovnih pusaca koji nemaju kulture ni obraza suzdrzat se uru vrimena kad im nepusaci dođu u goste, a posebno kad im dođu dica tako da ako zvucim prestrogo, to je zato što ne mogu bit objektivna...
    Ne želim nikoga uvridit, ja zapalim jednu cigaretu uz kavu, a ako je ne popijem, ne pusim. To mi je neka glupa i nepotrebna navika ali Kao ' nije puno' pa se ne brinem :D.
    Još jednom želim puno sreće svima i velika podrška od mene!
    Ja se ne mogu odviknit cole i čokolade :/.

    OdgovoriIzbriši
  21. drzim palceve da se sto lakse odvojis od pusenja :) ja sam jednom u zivotu povukla dim, dusu iskasljala i rekla-ne hvala, nikad u zivotu! da ne pricam o tome da ludim od mirisa dima u kosi, na odeci itd.
    prema tome,srecno svima koji se upustaju u projekat i nadam se da ce ishod biti pozitivan po sve :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Svaka ti čast na ovome projektu, želim da bude što uspješniji i da se odazove što veći broj cura. Još jednom, odlučna ideja. <3

    OdgovoriIzbriši
  23. Ja sam nepusac, ali sam dete pusaca. Suprug je bio pusac, i ostavio zbog mene. Meni jako smeta duvanski dim. Podrzavam vas sve.

    OdgovoriIzbriši
  24. Tačno bude čovjeku žao što ne puši :P
    Držim fige!

    OdgovoriIzbriši
  25. Sjajno. I ja sam nepušač i podržavam vas u potpunosti u želji da prestanete jer u porodici imam žrtvu zla zvanog cigarete.

    OdgovoriIzbriši
  26. Svaka čast draga na ovoj akciji. Sigurno će biti puno odazvanih. Ja sam uz vas ka moralna podrška. :D Cigareta sam se ostavila davno, a virujen da će svi koji imaju jaku volju to uspjeti. Sve se može kad se hoće. ;)

    OdgovoriIzbriši
  27. Svaka cast na ideji i entuzijazmu , podrzavam vas da se pridruzite nama nepusacima . Samo naprijed , vala raditi na sebi na svim poljima .

    OdgovoriIzbriši
  28. Nisam pušać sada, ali jesam bila i svakako podržavam što si pokrenula ovu akciju da pomogneš drugima i sebi :) Neka je sa srećom - ja ću pomoći koliko mogu :D

    OdgovoriIzbriši
  29. Jako, jako jako super projekt...Pušim povremeno od svoje šesnaeste... Sa 18 sam počela svakodnevno. Uskoro ću 24. Zaista bi se željela uključiti u projekt, međutim nemogu (si) ništa obećati s obzirom da imam još nekoliko ispita ovaj mjesec-stres i samo stres. Ali probat ću jer je ovo zaista izvanredna prilika i besplatna podrška cura, žena koje su zaglibile s ovom ružnom navikom :D
    Nestrpljivo čekam detalje :d

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eto draga, jos par sitnih tehnickih detalja i krecemo !!

      Ja sam pod izuzetnim stresom ali ustrajat cu uz podrsku svih ovih divnih zena ( nadam se )

      Izbriši