Lierac Hydra - Chrono + serum

Posted by Dear Skin at 01:47



Hidratizirana koža je preduvjet za ljepotu, mladost i odgađanje bora. To već i vrapci pjevaju na grani.  Ipak , često nam se dogodi dehidriranost. Bez obzira na tip kože ( masna, suha, normalna..), često osjećamo nedostatak vlage, neugodno zatezanje i isušenost.

Posebno ljeti kada sunce, sol i morski zrak znaju jako isušiti kožu.

Upravo je sada vrijeme da Vam recenziram jedan od mojih seruma za hidrataciju kojeg koristim posljednjih 6 mjeseci i koji je sada nažalost, prazan :(

Lierac Hydra-Chrono +serum je prilično nov proizvod iz poznate Lierac-ove linije Hydra Chrono.

Dolazi u pakiranju od 30 ml u staklenoj bočici s pipetom kojom se dozira proizvod.
Proizvođač sugerira par kapi samostalno ili ispod uobičajene kreme, međutim ja se volim s njime "natopiti" jer mi godi i često mi iznad njega ne treba nikakva dodatna krema.





Nisam sigurna što znači naziv "sorbet serum", često nailazim na takve izraze u kozmetičkim proizvodima.

Isprobavajući takve proizvode, moj zaključak je da "sorbet" znači  nešto što služi za osvježenje i hidrataciju kože.


Moram priznati da me iznenadio svojom tesksturom. Koristila sam mnogo seruma za hidrataciju i obično su bili vrlo lagani i brzo upijajući ( ja takve volim zvati "vodeni serumi"), ili kremasti , bogatiji i guste teksture.

Tekstura seruma je polugelasta, nevjerojatno kako na koži odaje dojam uljastog finiša, a zapravo ne sadrži ulje.
Iskreno, nikada nisam probala takvu teksturu i vrlo teško mi je opisati. Možda bi najbolja riječ bila želatinast, ali opet nije kao gel.

Sad Vam sigurno nije ništa jasno :D

U svakom slučaju voljela bih da ga probate makar na ruku u ljekarnama da vidite kako se mučim opisati :)



Miris je božanstven !! Miriši na ruže i trešnje , samo ne napadno već vrlo čisto i pravi ga je užitak nanositi :)

E sad upijanje....

Moja koža je vrlo često dehidrirana. Često boravim u zatvorenim prostorima, posebice zimi uslijed grijanja ili ljeti nakon matirajućih proizvoda.

Volim se  baš natopiti s njim, znači upotrijebim cijelu pipetu za lice, vrat i dekolte i upijanje na mojoj koži traje nekih 10 minuta. Kada se upije koža je stvarno glatka i svježa.



Glavni sastojci :

- 5% čiste hijaluronske kiseline
- 2,5% ekstrakt vodenog zumbula
-2% ekstrakt cvijeta trešnje i ruže
-20% đurđice iz Japana

Serum je bez ulja i parabena te pogodan za sve tipove kože.

Ipak, mislim da bi na masnoj koži mogao biti ljepljiv i možda se ne bi upio do kraja.

Svima ostalim, mješovitim, suhim, dehidriranim preporučam isprobati ovaj pažnje vrijedan serum :)



Popis svih sastojaka:


Cijena 453,00 kn ( 60,50 eur-a) za 30 ml.


Iz ove linije planiram isprobati još nekoliko proizvoda, a sad da čujem Vaše preporuke i iskustva s Lierac mazalicama?

64 komentari:

  1. Godinama koristim Lierac proizvode u kombinaciji sa EL preparativom. Imam samo pohvale, a osobito bih, nakon što sam svašta probala, izdvojila Diopticreme - fenomenalnu okoloočnu kremicu, koja može parirati mnogim HE proizvodima.
    malidaR

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si našla svoju THE kombinaciju, a što se tiće okoloočne, instant ide na popis za slijedeće isprobavanje.

      Hvala **

      Izbriši
    2. Cijena koju si navela zaista je ogromna... ne znam znaš li da se na BestPharmacy prodaje po niti 29 eur (trenutno je popust 30 %, cijena je redovno 42 eur? U svakom slučaju, puuuno manje nego ova po kojoj ti nabavljaš.

      Izbriši
    3. Čitam ove komentare i pitam se što mislite o onim silnim parabenima na popisu fenomenalne okoloocne Diopticreme...

      Izbriši
  2. Ima ti taj uljav osjećaj jer ima silikona :)
    Djeluje zanimljivo :) volim ekstrakt cvijeta višnje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nažalost u ljekarnama u Splitu više ne mogu pronaći Lierac, da li se može naručiti s neke web stranice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvoznik Formasana je nedavno otvorio i web shop - www.formasana.com
      Dobiješ i super pokloncice uz narudzbu
      Maja

      Izbriši
    2. Zaboravila sam to spomenuti u postu, ali evo Maja ti je odgovorila :))

      Izbriši
  4. E znam ovaj serum, gledam ga i slinim ali je jos nisam odvazila na kupovinu zbog cene :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srećom, uvijek se nađu neki popusti i povoljnije opcije, barem kod nas :)

      Izbriši
  5. Hm... mislin da negdi iman sempl, moran pogledat dobro si me sitila. :D Sad ću ionako ubrzo morat uvest dodatnu njegu za lice, pa ću ga isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nakon ljetovanja , mislim da bi ti dobro došao :)

      Izbriši
  6. sviđa mi se lista sastojaka. nazalost,od njih još nemam nista

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da će se i u tvojim rukama naći jednom :)

      Izbriši
  7. Mene je kupio i miris :D. Imam masnu tj mjesovitu kožu pa me strah radi tog upijanja... To mi je smetalo kod clarins dvofaznog serume. Lierac nisam nikad koristila ali ih uvik gledam, a nikako da dođu na red.
    Ja ću bankrotirat čitajući ovaj blog :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam 100% sigurna da bi ti na miris "pala", ali definitivno ga treba isprobati na licu.

      Bojim se kako bi se upio na masnu kožu, meni je često dovoljan sam umjesto kreme :)

      Izbriši
  8. Nisam još probala ništa od Lieraca pa nemam preporuka, valjda tek otkrivam serume koje si ti isprobala prije pet godina :))) I ne znam zašto ali kad napišeš da nešto u sebi ima 20% durdice iz Japana, to mi odmah zviči tako čarobno i primamljivo! Šalu na stranu, zapisujem na WL za neko buduće isprobavanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Polako...otkrit ćeš i ti razna čudesa :D

      Izbriši
  9. Što me sada zanima kako miriše :) Ne sumnjam da je jako dobar proizvod, još samo da mu je cena malčice niža...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Voljela bih da ga probaš barem putem testera da osjetiš miris i teksturu , zaista ne znam kome se ne bi svidjelo :)

      Izbriši
  10. Odlična recenzija... Imam masnu kožu pa mi možda ne bi odgovarao u potpunosti, ali možda bi bio dobar za moju mamu..

    http://zdravakosa.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. zahvaljujući tebi sam ga probala i sad mi je na WL :)
    kupujem ga čim potrošim koji serum od ovih otvorenih :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Moram početi koristiti serume, ali ne mogu da se odlučim, jer je kod nas izbor naravno sužen. Sorbe ti je ona voćna pjenica, npr. sorbe od jagode, kao neki mus ali nema mlijeka, možda zato zovu tu teksturu sorbe jer nije skroz tecna vec malo gusca:) Moram ponovo procitati onaj tvoj post o serumima pa ću da vidim šta mogu da nađem:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da i kod vas ima divnih seruma i da ćeš pronaći nešto za sebe :)

      Izbriši
  13. Svakako isprobavam kada potrošim zalihe Biothermovog. I da, imala si pravo. Ništa posebno, a košta 50 eura. Puno sam više očekivala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je da nisi zadovoljna. Biotherm ima neke zaista precijenjene stvari :(

      Izbriši
  14. Uh sada si zapečatila moju želju! Moram da vidim da li negde daju 20% u skorije vreme ili kakvu promociju ako ne imam stalnih 10% pa daj šta daš :D
    Jako me zanima cela ta linija tako da ću malo po malo pošeti sa isprobavanjem.

    Što se tiče tog sorbe naziva, mislim da je savršen baš zbog te teksture vodenkasto-želatinaste :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš pravo, sorbe bi zaista bio naziv za ovakvu teksturu.

      Kod nas su česte promocije i tada su lijepi popusti, tako i ja lovim većinu stvari :D

      Izbriši
    2. Veđ aktivno tražim od postavke komentara pa se nadam da ću se i pohvaliti kupovinom :*

      Izbriši
    3. Nadam se da ćeš biti zadovoljna kao ja :)

      Izbriši
    4. Formasana ima popust 20% : )
      malidaR

      Izbriši
    5. Odličan info !!!

      Odoh baciti pogled, tnx <3<3

      Izbriši
  15. Odgovori
    1. Mislim da bi ti se svidio, ali definitivno treba isprobati :)

      Izbriši
  16. Ahhhh ženo :D samo me tjeraš u trošak :D sad razmišljam da preskočim Luminescence i hvatam ovaj serum na cheapsmellsu i jagodici jer mi je malo too much po punoj cijeni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, Mell, da samo znaš kolike nas ti uvedeš u grijeh :D

      Izbriši
  17. Tako bih volela da njusnem taj serum :)
    Odlicna recenzija ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      joj čim ga njušneš oduševit ćeš se :)

      Izbriši
  18. Meni je odličan taj serum, kao i Hydrachrono krema za suhu kožu koju sam koristila zimus. Inače od Lieraca mi je odlična i Mesolift krema i mislim nabaviti još Mesolift serum.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mesolift linija će uvijek u mojem srcu imati veliko mjesto. Jako ju volim :))

      Izbriši
  19. Ja sam probala masku za lice (imala nekoliko testera te iste maske), čini mi se da je bila iz ove kolekcije, ali ne sjeća, se naziva. boja same maske je bila svijetlo roza, a na licu mi je bila božanstvena. Uzmi tester i probaj!

    OdgovoriIzbriši
  20. Mozes li preporuciti nesto za studentski dzep u slicne svrhe?
    Cesto mi se ruli koza na nosu i nekada ispod usta pa mi treba pojacane njege (no,mjesovita mi je koza)
    Po mogucnosti da nije serum koji ostavlja ljepljiv osjecaj, to mi je malo mrsko, ali ako nema druge, onda ok. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da bih ti mogla donekle odgovoriti, morala bih znati koje proizvode koristiš, koje si do sada isprobala i slično.

      Ima divnih hidratantnih proizvoda koji su povoljni

      Izbriši
  21. Koristila sam iskljucivo drogerijskog ranga- ugl dosta krema od Nivee, Garniera i nesto od Rosala, Green Linea i Balee.
    Trenutno koristim gel od Aloe Vere u hidratacijske svrhe i za smanjenje crvenila i nije lose, ali trebam mrvu jace radi nosa jer ocajno izgleda s puderom. :D
    Problem je sto mi je, recimo Balea Aqua krema, super za hidrataciju i lice ima lijepi sjaj, ali kao da je osjecam na licu :/, a da ne pricam da mi ne pomaze kod pristica (znam da nije namjena).
    Ta borba s mjesovitom kozom me dovodi do ruba placa! :D
    Imam osjecaj da je najbolje rjesenje jednostvno kupiti dobar puder da to prekrije i amen!
    Koliko novaca potrosim na preparativu i isprobavam, a i dalje to nije bas bog zna sto. :/
    Moja mama u 20-ima vise nije imala niti jedan pristic, a ja se i dalje opako borim.


    Sorry sto kukam! :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mješovita koža je strašno zahtjevna, znam po sebi. Nisam naišla još ni na jedan proizvod koji bi zadovoljio kompletno lice: ili je za obraze preslab , ili je za T zonu premastan.

      Tvoja koža je dehidrirana , zato osjećaš da ti nedostaje hidratacije.

      Svaka koža je drugačija , a i nemamo isto godina pa je teško davati preporuke. Ali ono što znam iz provjerenih izvora da je odlično je Bioderma Sebium linija za prištiče, La Roche Posay Hydreane legere lagana hidratantna krema i Vichy Aqualia thermal serum.

      Znam da su to malo skuplji proizvodi , no ponekad je bolje uložiti u nešto kvalitetnije za lice nego kupiti 5 jeftinih proizvoda s kojima nisi zadovoljna.

      Svakako, kod prištiča su i druge stvari bitne: prehrana ( izbjegavaj mliječne proizvode), unosi puno omega 3 i 6 , stres, čišćenje lic, hormoni i slično

      Izbriši
  22. stvarno zvuči super, mjerkam već neko vrijeme tu liniju ali uvijek se na red ugura nešto drugo :D
    hidratacija je stvarno bitna i uvijek mi je drago pronaći neki proizvod koji je odličan za tu svrhu :) probat ću doći do testera! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, hidratacija je najvažnija. Isprobaj draga, meni je odlična cijela linija

      Izbriši
  23. Probala sam ga nedavno i odličan je.
    . Ako me pamćenje dobro služi vani je skoro upola jeftiniji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, istina. Vani je dosta jeftiniji :(

      Izbriši
  24. seruimi serumi a ja jos ne probala nijedan, ovom mi sastav ovako na prvu zvuci dobro :) a i vjerujem da bi se proizvodjc odusecio tvojojm primjenom proizvoda definitivno bi se brze potrosio tako XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, ja sam se stvarno obilno mazala i eto, izgurao je 6 mjeseci što je po meni potpuno ok :)

      Izbriši
  25. Imala sam tek jedan tester ovog seruma pa imam samo neki prvi dojam a taj je da je meni to preslabo jer se upije doslovno za minutu i lagano zateže. Naravno, moja koža je suha. Hydrachrono krema za suhu kožu preko je malo popravila dojam, al ne toliko da proizvode poželim kupiti. Isprobavala sam još neke proizvode iz ove kolekcije i nekako se pokazalo da i nije najbolji odabir za mene, što i nije nužno loša stvar s obzirom na cijene kod nas. :-D Btw vani (francusko govorno područje) ovaj serum dođe oko 35 eura.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si ga probala i da je netko s suhom kožom rekaosvoje iskustvo :)

      Nažalost da, vani je dosta povoljniji :(

      Izbriši
  26. Uh, gledam već neko vrijeme ovaj serum, opasno me privlači za zimu kada mi je koža dosta dehidrirana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je za zimu bio u nekim trenucima preslab, zapravo mi je najbolji u prijelaznim razdobljima .

      Zimi je moja koza jako dehidrirana.

      Izbriši
  27. ja ga koristim već 2 mjeseca kao noćnu njegu, a poslije njega stavim kremu iz iste lnije i potvrđujem da je zaista djelotvoran za mene suhokožca :)
    tekstura+miris su mi bili weird na početku, ali naviknula sam se brzo.
    ako imate prilike, kupite serum u Austriji. ja sam ga u ljekarni platila 36 eura što je puno povoljnije nego kod nas
    bug_lady

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna. Svakako u kombinaciji s kremom je sigurno pun pogodak.

      Tekstura i miris su zaista neobicni, ali mene su jako odusevili :)

      Izbriši
  28. Da li ovaj serum mogu koristiti trudnice? Tražim neki serum, ovaj mi se čini savršen. :-)

    OdgovoriIzbriši