neoVIDERM emulzija za kožu

Posted by Dear Skin at 22:52



Drage moje, vidim ...većina Vas je digla sve četiri u zrak i uživa u zasluženom odmoru :))
Mnoge ste na plažama , a neke se tek pripremaju na ljetovanje. Kupuju se razne kreme, losioni, after sun proizvodi i slično.

Sve znamo kako je sunce postalo opasno, kakvu štetu i posljedice na našu kožu može uzrokovati i vjerujem da se adekvatno štitite i pazite.

Usprkos tome, ljetne nezgode se mogu uvijek dogoditi i stoga Vam predstavljam jedan fenomenalni proizvod  kojeg bi po mom mišljenju svaka kućna ljekarna trebala imati :

            klik :           neoVIDERM emulzija za kožu


neoVIDERM je hidratizirajući i umirujući tretman.

Preporučuju ga dermatolozi u slučajevima:

- dermatološki i estetski tretmani kože

- opekline od sunca

- opekline 1. i 2. stupnja

- površinski čirevi

- radioterapija

- kemijski i laserski pilinzi



Dolazi nam u metalnoj tubi u količini od 100 ml



Vrh tube hermetički je zatvoren  i potrebno ga je probušiti poklopcem za početak upotrebe.

Volim ovakve ambalaže : metalna tuba se može istisnuti do kraja pa samim time i proizvode se može iskoristiti do zadnje kapi, otvor je higijenski što ulijeva povjerenje da proizvod ničim nije kontaminiran.




Na ambalaži je jasno naznačen rok upotrebe nama razumljivim oznakama :








Krema je jako lagana, prava emulzija. Odmah po nanošenju, osjeti se efekt hlađenja i umirivanja kože.



Nadam se da možete vidjeti na fotografijama, tekstura je lagana, nimalo ljepljiva i upija se brzo u kožu.


Nakon upijanja koje traje oko 5-10 minuta, ovisno o sloju :






Način upotrebe :

- nanijeti dovoljnu količinu Neoviderm emulzije na ozlijeđeno područje te ostaviti da se potpuno upije.

- ukoliko je potrebno, ponoviti postupak. Dodatni sloj proizvoda jamči bolji učinak.

- koristiti više puta dnevno, dok se koža u potpunosti ne normalizira ili koristite prema savjetu liječnika


U slučaju opeklina:


-  hladite opečeno područje pod mlazom vode iz slavine barem 15 minuta ili dok bol ne prestane.


- pažljivo i nježno osušite zahvaćeno područje te nanesite Neoviderm emulziju za kožu


Kod radioterapije:


- nanesite Neoviderm emulziju minimalno 3 sata prije te odmah nakon terapije








 Sastojci :

Betaglukan

1. potiče stvaranje koštane srži, a time i proizvodnju leukocita i trombocita koji su prva crta obrane organizma.

2. potiče aktivaciju makrofaga- stanica koje čine " energetsku centralu" imunološke aktivnosti i time izaziva cijeli slijed događanja u organizmu pretvarajući tijelo u "arsenal obrane"

3. zbog sposobnosti akiviranih makrofaga da prepoznaju i unište uzročnike bolesti , betaglukan pomaže orgaizmu da se uspješnije odupre bolestima izazvanima slabošću imunološkog sustava.

4. Betaglukan povećava djelotvornost lijekova, doprinosi većoj učinkovitosti kemoterapije i zračenja te ublažava njihove štetne nuspojave.



Hijaluronska kiselina

- stvara zaštitini sloj , djeluje obnavljajuće i hidratizira


Alginat 0,7 %

- održava kožu vlažnom i hidratiziranom, održava postojenu temperaturu i upija eventualne eksudate.

- Alginat ima izrazito antibakterijsko djelovanje , učvršćuje kožu , bogat je oligomineralima i vitaminima B i C. Doprinosi površinskom učinku zaglađivanja i povećanja elastičnosti kože-


Klinički je testiran i na iritacije, ne sadrži kobalt, nikal, krom, paladij i živu.


Jednostavno, proizvod na kojeg morate obratiti pažnju i preporučam od srca !

Ne samo na odmorima gdje riskiramo sunčeve opekline,

izuzetno je dobar kod iritacije kože na alergene ( kao što ja svake godine imam problema s alergijom na Ambroziju. koža me svrbi, naotiče i crveni ),

nakon solarija,

nakon laserskih zahvata,

kemijskih pilinga,

depilacija,

ojedine u preponama i ostalim djelovima tijela od znoja i/ili debljine,

opekline ( uvjerila sam se na svoje oči kako opeklina II stupnja u nekoliko dana oporavlja kožu bez ožiljaka i rapidno brzo ),

kod čireva s time da se ne smije stavljati na otvorene rane ,


i kod onih ljudi koji nažalost moraju na kemoterapije .



Pokazat ću Vam jedan primjer teške opekline na podlaktici








Cijena 100 ml iznosi 139,90 kn ( 18,50 eur ), dostupno u ljekarnama ili na web shopu Delmerion


Za kraj, drage moje apeliram na čuvanje Vaše i kože Vaših najmilijih.

Ljeto prolazi, preplanuli ten traje 30 dana ,a kožu imamo cijeli život !












50 komentari:

  1. Martina ti si moj guru :) jel mi vjeruješ da upravo googlam i tražim nešto što će mi pomoći kod osipa od znojenja (jučer mi se pojavio između grudi i ispod, tamo gdje dolazi žica od grudnjaka. Za sad sam se špricala Vichy termalnom vodom, ali pruži mi samo trenutačno olakšanje i probala sam Uriage pruriced gel koji mi je posudila dečkova mama, stvarno je dobar što se tiče svrbeža, ali baš bih htjela kupiti nešto da imam stalno uz sebe u ovakvim trenutcima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo s tim problemom se susreće moja majka svako ljeto. Doslovno ispod grudi dobija opekline od znoja , tamo gdje se spaja koža.

      Toplo ti preporučam ovu emulziju, vrhunski obnavlja i zacjeljuje.

      Izbriši
    2. I mene muci isti problem, iritantni osip ispod grudnjaka i koristila sam milijun mazalica vec do sada, svako ljeto neku drugu, uglavnom na savjet tete u ljekarni. Bas mi se svida recenzija, detaljna je i saznala sam svaku sitnicu koja me zanimala :) I eto, hvala ti na postu.

      Izbriši
    3. Drago mi je da i se svidjela, gadan je to problem, osip ispod grudiju. Znam po majci koja svako ljeto ima problema s tim.

      Moje grudi su kao kod 10-godišnjakinje pa me taj problem zaobišao, ali mi zato od cvatnje ambrozije nastane osip na vratu, rukama i dekolteu i zato mi je ovaj proizvod super :)

      Izbriši
    4. :D Mene je isto taj problem sa sisama zaobišao iz istog razloga, ali zato mi se pojavljuje ispod pazuha ako dugo nosim torbu u kombinaciji s majicama bez rukava :/ Prošle godine sam dobila reakciju na Rexonin dezić, sad koristim Neutro Roberts i situacija je malo bolja.
      Možda probam ovo, mami me sad jako :)

      Izbriši
    5. Joooj, tako sam ja dobila reakciju na Niveine deziće, od tada radije ni jedan dok ne pronađem neki potpuno bezazleni :))

      Izbriši
    6. Kad nađeš neki dobar BEZAZLENI dezić, javi, zadnjih mjeseci mi je to misija, ali očito tražim na krivim mjestima.....

      Izbriši
    7. Naravno :)

      imam baš neke favorite :)

      Izbriši
  2. Odlicna recenzija. Nikad ni cula ni vidjela tu kremicu a djeluje vrhunski :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala coco :)

      Djelovanje joj je zaista vrhunsko, mnogi proizvodi djeluju na iritacije i njeguju kožu. Ova emulzija doslovno liječi :)

      Izbriši
  3. Mislim da ova konkretno nema kod nas, ali verovatno ima nesto slicno. Ja za opekotine koristim jekoderm, koji vecini ljudi smrdi, ali meni se na neki cudan nacin svidja taj miris. :) Moram da pohvalim poslednju recenicu, zaista si me odusevila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Imam i ja Jekoderm, no njega koristim zimi jer je jako mastan. Također odličan izbor:)

      Izbriši
  4. Ovo je došlo kod nas??? Kakvo iznenađenje, kupovala sam ovo čudo u Italiji prije tri godine. Sin je opekao ručicu na kuhalo od štednjaka i zadobio gadne opekotine.

    S ovom kremom mu je zaraslo za 7 dana bez smežurane kože i ožiljaka. Od tada ju uvijek imam u kući iako sam morala baciti radi isteka valjanosti. Srećom, nije mi trebalo.

    Dobro da znam za što ju ubuduće mogu iskoristiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Talijanski proizvod pa me ne čudi da si ga čak tamo odlazila kupovati.

      Drago mi je da možeš i ti posvjedočiti o učinkovitosti.

      Nemoj bacati, ako vidiš da ti srećom ne treba za opekline, maži ruke, lice, vrat...jako lijepo hidratizira i njeguje :)

      Izbriši
  5. Sta to stvarno funkcionira kod opeklina II. stupnja? Je li bi djelovalo i ako je proslo vise od 3 mjeseca i dakle to je vec oziljak ali ono aktivno se mijenja jos 9 mjeseci, pa bi onda trebalo djelovati? Mozda je najbolje pitati dermatologa.. U svakom slucaju ovaj mi je post dobro dosao, ali bezveze da lijecnici to ne sugeriraju ako pomaze.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala prilike vidjeti na svoje oči gadnu opeklinu djevojčice koja je pala na roštilj. Opeklina je bila II stupnja, nakon dva tjedna mazanja tri puta dnevno opeklina je zarasla za 80 %,ravnomjerno i bez ožiljaka. Naravno, proces je trajao još dva tjedna do potpunog izlječenja.

      Problem je što i liječnici ne znaju za sve proizvode , preporučuju ono s čime imaju najviše iskustva ( Bepanten i slično), iako u ovom slučaju djevojčice je upravo liječnik rekao da se koristi.

      Vrijedi pokušati :)

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru! Meni su rekli da se to mora samo mazati (nakon zavoja, dermazina i bepanthena) da bude hidratizirano i da ce crvenilo proci za godinu dana, ali sada cu definitivno otici dermatologu da mi kaze hoce li mi pigmentacija biti promijenjena pa mozda i ovo probati :)

      Izbriši
  6. Bravo za ovo zadnje, svi bismo se trebali toga pridržavati!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lenka:))

      Nažalost, koliko god mi pisale o tom problemu, i dalje žene žude za preplanulom puti riskirajući razne posljedice :(

      Izbriši
  7. Ne izlazem se suncu, ali ovo imam kome da preporucim. Nesto mi govori da naravno nije dostupno na teritoriji Srbije, ali pretpostavljam da imamo nesto slicno tome, osim jekoderma.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo na tvojoj brizi za kožu !

      Nisam sigurna za Srbiju, svakako ću se raspitati :))

      Izbriši
  8. kupujem definitivno, baš mi je nedavno trebalo tako nešto!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovako nešto jako često treba i po meni, uvijek je dobro imati, posebno ljeti :)

      Izbriši
  9. Pa mogla bi biti moja. Ne znam jesam li negdje preskočila ili nisi napisala, ali koliki joj je rok trajanja od otvaranja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi preskočila, zaboravila sam napisati pa sam sad ubacila u post, roka od otvaranja nema, već jasno naznačen datum do kada vrijedi proizvod.

      Izbriši
  10. Nadam se da ovo postoji u Srbiji, za neki dan idem na more i baš mučim muku sa isušenim (dehidriranim baš baš) licem na moru i mislim da bi ovo bilo odlično, moram pogledati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još nisi krenula a već si isušena??

      Ova emulzija bi ti super dobro došla kao njega nakon sunčanja, ali vjerujem da ćeš ti i kod sebe otkriti nešto super :)

      Izbriši
    2. Nije sad isušena, ali na moru poludi..
      Mislim da sam već našla nešto, ali videćemo :)

      Izbriši
  11. Ovaj post je zlata vrijedan. Uvijek potrebna stvarčica u kućnoj apoteci bilo za opekline u kuhinji, bilo kod drugih problema s kožom. Prije je to bio Dermazin (u mojoj kući) ali znanost i medicina napreduju i došle su nam još bolje stvari za koje još nismo ni čuli. Ali evo, ti nas educiraš i otvaraš nam nove vidike :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dermazin je i kod mene bio u stalnoj kućnoj postavi.

      Volim ovaj proizvod jer nije isključivo samo za opekline, ima milion načina upotrebe i vrlo korisnih :)

      Hvala Goga :)

      Izbriši
  12. super stvarčica, neke stvari jednostavno moraš imat doma :D
    vidila sam na prvim komentarima da cure imaju problema s osipom ispod grudiju - kako je to područje toplo (naročito ljeti) u kremicama bi trebalo biti i nešto antimikotika jer su takva područja idealna za uzgajanje gljivica, trebale bi izbjegavati i sintetičke grudnjake... a ja ću ispalit na živce jer se sad ne mogu sitit čime sam se ja tog rješila... godine ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan savjet draga :))

      Slažem se,ljeti je vrlo važno koristiti 100% pamuk, posebno kod donjeg veša :)

      Izbriši
  13. Protiv opekotina odlicno djeluje i Kantarionovo ulje (u mom kraju zvano Gospino ulje). Moj tata je zadobio gadnu opeklinu na poslu, mazao je time i proslo je za tjedan dana. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam da je gospina trava pravi spas za kožu , no nisam imala prilike do sada isprobati .

      Svakako planiram za intimno područje gdje su čitateljice već pisale da je jako djelotvorno :)

      Izbriši
    2. Nikako na sunce sa uljem gospine trave jer se dobiju mrlje, jako je osjetljivo na sunce tako da za vecernju upotrebu, i onda ujutro spf i veliki sesir (ako je u slucaju lice), takoder je super za oziljke (i one nastale od pristica) moja mama ima jedan na ruci i sada je jedva primjetan, a sestra bas koristi za oziljke od akni na ledima.

      Izbriši
    3. Tako je. Gospina trava je odlična za kožu ali nikako s njom na sunce !

      Izbriši
  14. Ovako nešto je uvek potrebno u kući. Što se tiče opekotina, svake godine na početku leta MORAM da izgorim... Ovo ću sigurno probati. Odlična recezija

    Pozivam te da posetiš moj blog o nezi kose http://zdravakosa.blogspot.com/

    Pratim te

    Pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na praćenju :)

      Ne, ne moraš izgoriti, moraš se paziti da se to ne dogodi, ali ako se ipak dogodi, ovakve stvari su pravi spas :)

      Izbriši
  15. Dear Skin, majka sam dvojice dječaka, nezgode se često događaju.

    Hvala ti na preporuci Octanisepta, ovu kremu kupujem prvom prilikom.

    Pomaže li kod ožiljaka od akni? Jedan od sinova je pubertetlija .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S obzirom da super djeluje na ožiljke od opeklina, pretpostavljam da bi odlično djelovalo i na ožiljke od akni. Kako nije masno, vjerujem da se sin neće buniti mazati :)

      Drago mi je da si zadovoljna upotrebom Octanisepta :)

      Izbriši
  16. Srecom ovo ljeto mi ovako nesto ne treba, izbjegavam sunece u ona doba kad bi moglo opec :D al super je za znat za ovako nesto ako zatreba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo za izbjegavanje nevolja, eto, bar znaš ako će zatrebati :)

      Izbriši
  17. Ovo je odlično, prvi put čitam o ovom proizvodu i ide na WL.
    Hvala na postu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, drago mi je ako je bilo korisno :))

      Izbriši
  18. Ovako nešto zaista svako treba da ima !

    OdgovoriIzbriši
  19. Sad tek vidim ovaj post (ne znam kako mi je promakao), zvuči kao stvarno odlična stvarca za svaki dom! Svakako nabavljam prvom prilikom, ako ni za što neće bit, onda za ojedine između grudiju (na žalost mene majka priroda bogato nagradila oblinama, ali i problemima koji dolaze s njima)
    Srećom za opekline i alergije od sunca mi ne treba (iako nikad ne reci nikad) jer bježim od sunca ko vrag od tamjana... nikako se ne volimo, ovako prozirno-pjegave kože čuvam svoju aristokratsku put već jako dugo (još dok nije bilo u "modi" LOL)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlican proizvod za mnoge primjene i pomoc u kucnoj ljekarni.

      Bravo sto se klonis sunca i pazis na kozu. Posebno sto si svjetle puti.

      Ja nemam problema s kozom ispod grudiju, ali me uhvate crveni naoteceni plikovi od alergije.

      Izbriši