Priopćenje za javnost

Posted by Dear Skin at 00:18




Drage moje, jednostavno moram objaviti ovaj post da objasnim još jednom

disclaimer :

- ja jednostavno ne mogu garantirati da će proizvod o kojem pišem i meni odgovara, odgovarati i Vama.

- ja obožavam kozmetiku, posebno preparativu. Cijeli život istražujem  i pokušavam svoja osobna iskustva i iskustva ljudi u mojoj okolini prenijeti Vama

- nisam doktor, dermatolog, kozmetičar, nutricionist niti frizer

- ovo se posebno odnosi na Vaše poruke i mailove koje dobivam svakodnevno na desetke.

Pitanja su uglavnom uvijek ista:  tražite od mene da napišem nazive proizvoda koji će otkloniti sve Vaše probleme. Morate znati da  je to nemoguća misija  jer je  kozmetika jako individualna stvar.

- presretna sam kada me pitate za savjete , ali jednostavno nisam u mogućnosti odgovoriti na sva Vaša pitanja, a svode se na sve ono o čemu sam masu puta pisala na blogu. Odgovori koliko je to u mojoj moći nalaze se u postovima.

- ja imam 37 godina za koji dan :(, mješovitu kožu , moj problem su : podočnjaci, crvenilo, ispucani kapilari, pore i naravno bore.
Znači, nemam 20 godina, masnu kožu i ne znam što bih preporučila iz svog iskustva takvoj koži.

Sve moje preporuke se baziraju na mom iskustvu, stoga  mogu savjetovati  ženam s sličnim problemima kao ja.

-  moj blog je zamišljen da jedne drugima pomažemo, ja sam puno naučila iz komentara mojih čitateljica i dobila vrijedne preporuke.  Zato Vas molim, čitajte i komentare ispod, puno se nauči od drugih, dobije se još više informacija nego u samom postu i to je poanta i cilj ovog bloga:

pomozimo jedne drugima, pomozimo kome treba :)


Želite li listu mojih HG proizvoda koje sam ikada probala?

66 komentari:

  1. Fokus - čitajte komentare ispod...
    Takođe, treba i sam istraživati malo više.
    Super si ovo sročila, kao i uvek.

    Volim sve tvoje liste, pravi :D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Martina, čitam sad ovaj tvoj tekstic, klimam glavom u znak odobravanja i...onda se strecnem jer sam se setila da ti nisam odgovorila na mail! Izvini, u totalnom sam haosu. Elem ako ikako mogu pomoci oko onog no smoking projekta, samo javi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, projekt je odgođen dok se svi ne vrate s godišnjih odmora a onda kreće haos :D

      Ne brini, upravo imam 30 neodgovorenih mailova, ali ne zato što ne želim nego ne stižem, a i na puno pitanja nemam odgovor.

      Izbriši
  3. Zelimo listu HG proizvoda!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bez obzira na to sto imam suvu kozu i malo drugacije probleme, volim da procitam svaki post - bar da znam sta da ne kupujem :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si to napisala :)

      Definitivno su negativne recenzije i iskustva jako bitna svima :)

      Izbriši
  5. Bilo bi super kad bi netko znao riješiti sve probleme.

    Odličan post kao i uvijek.

    Čekam listu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, upravo radi onih koji to očekuju od mene, morala sam napisati ovaj disclaimer.

      Hvala Maša***

      HG lista ide..

      Izbriši
  6. Kao što kažeš, komentari su jako bitni, dosta toga se može naučiti. Nekada sam odgovor na nečije pitanje može se naći upravo u komentarima.
    Naravno da me zanima lista :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, zato am htjela skrenuti pozornost, u komentarima se nađu odgovori i super savjeti na određene probleme i to je jako bitno.

      Izbriši
  7. DS ja obožavam čitati tvoje recenzije i postove.

    Jedva čekam HG listu !

    M.

    OdgovoriIzbriši
  8. lista pa daaa!!! svi jurimo HG!! =))

    OdgovoriIzbriši
  9. bravo, nadam se da će nekima sad biti jasnije da nisi sveznalica i da pišeš na temelju SVOG iskustva jer blog to je i da ne možeš preporučiti kremu za 20-godišnjakinju jer to nisi. ali možeš preporučiti dobru kremu sa SPF ili dobru okoloočnu kremu :)

    i želim vidjeti tvoju HG listu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno, preporuke da ali tvrditi što će nekome odgovarati, to sigurno nitko ne može :)

      Izbriši
  10. Sada se iz nekog razloga osjecam lose jer cesto pitam za savjete! :P
    Mada nikada s nekom namjerom da ocekujem savrseni proizvod koji ce mi otkloniti odmah sve jer ne postoji.
    Religiozno citam sve komentare uvijek i zato mi je super ovaj blog jer na njemu uvijek osjetim neku pozitivu i dobru vibru! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, ne moraš se osjećati loše. Ja nisam mislila na one žene koje me pitaju za savjet, rado savjetujem ako znam i mogu.

      Mislila sam na one djevojke i žene koje me traže čarobne formule za svoje akne, debljinu i ostale probleme.

      Hvala ti na čitanju, ja sam zaista ponosna jer i moje čitateljice sudjeluju skoro u svakom postu i iznose svoja iskustva iz kojih se može puno naučiti :)

      Izbriši
  11. Za HG listu, a definitivno ne mozes znat sto bi bilo najbolje za svaku kozu, zato je dobro sto postoji puno blogerica pa uvijek mozes nac nekog s kozom slicnom svojoj, doduse mi u hrvatskoj malo stekamo s ovim "mudrijim" blogericama, al i to ce se pomalo mijenjat sigurna sam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po meni, svaka blogerica kao i svaka žena je mudra. Svatko zna svoju koži i vidi šro joj odgovara, koji sastojci joj smetaju i što očekuje od kozmetike.

      Izbriši
  12. Ovo stavi na posebnu stranicu na blogu, da je stalno dostupno svima jer nekima moraš tupiti i po 20 puta da bi shvatili ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, ide u posebu karticu na blogu :)

      Izbriši
  13. Zelimo HG listu!!!

    Odlican post, draga...sve ono sto sve mi zelimo da kazemo nasim dragim citateljkama ti si objasnila u ovom postu (uglavnom). Ljudi ocekuju previse citajuci postove, a sasvim je normalno da iste stvari ne mogu uvek da odgovaraju svima. Razliciti tipovi koze, razlicita ocekivanja od proizvoda, razlicite tehnike koriscenja istih...

    Veliki pozdrav :* <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Do nedugo sam smatrala nepotrebnim ovakve izjave jer sam smatrala da svi pročitaju ono "o meni", ali jednostavno sam imala potrebu još jednom naglasiti.

      Izbriši
  14. Eh pa upravo sam o ovome govorila u svom jučerašnjem postu i to me je na tren i pokolebalo da više nikad ne napišem recenziju o preparativi.... ma čak se ne može preporučiti proizvod ni nekome ko ima isti tip kože!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I zaboravih reći naravno da želim listu HG proizvoda, svoju sam već davno napravila i redovno je update-am, kako pronađem novi proizvod koji zaslužuje taj status :-)

      Izbriši
    2. Draga, shvatila sam što si htjela reći u svom postu. No, po meni svaka osoba bi trebala biti svjesna da je sve individualno. Po meni čak je i makeup jako individualan, možemo slično izgledati, imati isti podton i boju kose i očiju pa nam opet isti ruž ne mora odgovarati jednako :)

      Izbriši
  15. Jedva cekam HG listu! :) Inace, mislim da su svi svesni da ne postoji neki magican proizvod koji ce biti ono idealno za sve nas, ali ja, iako, nisam slicnih godina, imam par slicnih problema i generalno volim da procitam tvoje postove, jer su informativni i dobro snabdeveni konkretnim podacima. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga moja :)

      Varaš se, postoje žene uglavnom s malo godina koje vjeruju u magične stvari. Stoga, mi kao blogerice imamo veliku odgovornost prema njima.

      Hvala ti što čitaš, jednom, kada dođeš u moje godine možda se sjetiš svih preporuka i recenzija anti age :D

      Izbriši
  16. Odlično si to napisala! I sama sam u čestoj situaciji odgovarati na takva pitanja što je vrlo nezahvalno baš iz razloga koje su skoro svi u prethodnim komentarima naveli. No najvažniji razlog je taj što u 90 % slučajeva djevojke ili žene NE znaju svoj tip kože, odnosno misle da znaju. Nije uopće čudno da gotovo cijeli život koriste potpuno pogrešne preparate i dodatno si isušuju kožu. Da ne spominjem koliko je kod nekih vrlo bitno djelovanje hormona, hrane koju unose, lijekovi koje koriste i sl.
    Draga, trebala bi imati kristalnu kuglu da sve to u njoj vidiš i znaš.
    I ja sam za HG listu ! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mirella :)

      Znam u kojim si ti sličnim/istim situacijama bila stoga me razumiješ potpuno :)

      Izbriši
  17. E da totalno mi je logicno da te ljui pitaju za sve, ali sta ces to ti ide uz staz :) uglavnom zelimo tvoju HG listu!!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  18. well said :) želimo listu, naravno, pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  19. Ne možemo svi znati sve, to je definitivno, niti smo svi isti. Meni je dovoljna tvoja preporuka da me neki proizvod zainteresira, tj da mu posvetim više pažnje. O tome hoću li ga probati, na meni je da odlučim, a da li će mi odgovarati sam Bog zna... Kao ženi s troje djece (jedna curka na početku puberteta) pomogla si mi sa savjetima koji se tiču čišćenja lica, a da ne spominjem otkriće seruma. Uvijek sam mislila da je serum nešto apstraktno. Čitam tvoje postove, a nešto i pamtim. I naravno da želim tvoju listu HG proizvoda!
    Hvala ti što pratiš i moj blog!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I zaboravila sam napisati, meni je tvoj blog jedan kozmetički HG općenito!:s
      (zajedničke su nam godine, crvenilo i kapilare te mješovita koža lica)

      Izbriši
    2. Hvala draga :))

      Ovako lijep komentar me motivira za daljnje pisanje i iznošenje svojih iskustva.

      Ma što se zahvaljuješ, blog ti je divan <3

      Izbriši
  20. Samo tako nastavi, draga moja :) Meni si inspiracija..i nadams se da cu i ja kada budem tvojih godina imati toliko znanja. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga ;)))

      jako lijep komentar koji mi je moram priznati podignuo ego :)

      Izbriši
  21. Oprostite ,ali sta je HG lista proizvoda?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lista najboljih proizvoda ikada

      Izbriši
    2. HG je skraćeno za Holy Grail ilitiga sveti gral.

      Izbriši
  22. Ma ti si kraljica :*

    Želimo listu HG proizvoda <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga moja ***

      stiže lista uskoro..

      Izbriši
  23. I mene zanima sta je HG lista? btw blog je odlicna, redovno pratim <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zorana :))

      HG lista je lista najdražih proizvoda :)

      Izbriši
  24. Apsolutno želim čitati tvoju HG listu. Tim više što smo tu negdje po godinama (razlika je u par mjeseci - u tvoju korist :) ) s istim problemamima i tipom kože (jedina je razlika u dekorativi - ja sam bijela kao snijeg) i baš uvijek pažljivo čitam tvoje članke, pišem i pamtim proizvode koje ću si s vremenom moći priuštiti (šifra nezaposlena :( )
    I da komentari ispod članaka su često neprocjenjivi <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I zaboravih napisati: do tvog bloga sam i došla upravo uz pomoć komentara ispod nekog članka na šminkerici (kad su tražili suradnicu za "zrelije" godine). To mi je bio jedan od najvrijednijih komentara :)

      Izbriši
    2. Drago mi je da nisam najstarija ovdje :D

      Draga Tonka, hvala ti na čitanju, nadam se da su moji postovi od pomoći , a proizvoda će biti..

      Izbriši
  25. naravno da želimo tvoju HG listu.......
    tako da možemo još malo olakšati naše novčanike ;)

    OdgovoriIzbriši
  26. Želimo HG listu!! <3
    Tvoj blog mi je najpoučniji hrvatski blog od sviju koje sam do sada posjetila! Samo tako nastavi!
    Vlatka

    OdgovoriIzbriši
  27. Naravno blogovi koji se tiču njege i ljepote ;)

    OdgovoriIzbriši
  28. Ne znam zašto ali bila sam ubeđena da imaš nešto iznad 20god. :)

    Vidiš kako drugi uvažavaju tvoje mišljenje :)

    Što se tiče proširenih pora ja koristim ulje lešnika (probotanic) i meni rešava taj problem.

    OdgovoriIzbriši
  29. draga, ja obožavam čitati tvoje postove, nema u kojem nisam našla nešto korisno!
    i slažem se, treba čitati komentare, i iz njih se može svašta saznati.
    uvijek će biti svakakvih ljudi, komentara, pitanja i reakcija, ali (znam da je lako reći, ali... :D ) trebala bi se što je manje moguće živcirati oko toga. ti stvarno radiš odličan posao i velika si pomoć mnogim curama, ženama, milfačama :D a tko misli da imaš čarobni štapić kojim možeš riješiti njegove probleme...nek promisli ponovno, što drugo reći.

    i da, jedva čekam HG listu! :)

    OdgovoriIzbriši
  30. ja citam sve! i evo upravo sam citajuci komentare saznala da ce moj novcanik postati laksi za cijenu jednog ulja od lesnjika! :)) martina super blog, mozda ces jednom moci da sjedis kuci i tipkas za novce, glavu gore.

    OdgovoriIzbriši
  31. Don't worry, be happy :D. Ne možeš se borit protiv sistema u prijevodu: ne možeš do kraja nikada udovoljiti Enama, barem ne svim ;).
    Hoćemo hg listu i nju in i monthly faves :D.

    OdgovoriIzbriši
  32. Draga DS, slazem se sa jednom od prethodnih citateljki da je ovo postao moj HG blog. Moram napisati i da mi je na prvo vidjenje bio bezveze, ne sjecam se ni koji je post bio u pitanju. Znam da sam otvorila, nisam se zainteresovala i zatvorila. Ljubav je bila na drugi pogled. :) za 7 dana sam ga cijelog iscitala. Ne pisem iz pozicije blogera, ali se slazem sa svim sto si gore napisala.
    Ja sam u ranim 30im i jako mi je drago da se pojavila blogerka tvojih godina, sa tolikim iskustvom i tolikom kolicinom kozmetike, a i tolikom voljom da da savjet. Za mene, priceless. Tip koze nam je isti, samo sto ja jos uvijek nemam ove 'sporedne' karakteristike.
    Od mene samo jedno pitanje. Mozes li navesti kako tacno izgleda tvoja nedeljna piling rutina. Malo sam se pogubila u postovima, nasla sam par pilinga koje preporucujes i na kraju prelomila da uzmem Khiels prvom prilikom. Da li je on sam dovoljan, po tebi? Ili nam treba neki dubinski i neki malo blazi?
    Pozdrav iz Banjaluke

    OdgovoriIzbriši
  33. - ja jednostavno ne mogu garantirati da će proizvod o kojem pišem i meni odgovara, odgovarati i Vama.

    Potpis :) Svi smo mi različiti i normalno je da proizvod koji odgovara meni,ne mora nužno odgovarati nekom drugom iako npr. imamo isti tip kože i sl.

    I da,želimo listu HG proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
  34. Post + komentari su jako važan izvor znanja. Sam Bog zna kolikos am ja toga naučila kod tebe i iz komentara čitateljica i kolegica blogerica. I kao što si rekla, kozmetika je individualna stvar. Ono što tebi pomaže, ne mora značiti da će i meni jer na koncu, nismo svi jednaki pa nam tako niti isti proizvodi ne mogu svima pomoći. :)

    Btw, nisam znala da si postala frizer, LOL :D

    OdgovoriIzbriši