Projekt : Prestanimo pušiti zajedno

Posted by Dear Skin at 17:24
Pažnja !!




Drage moje čitateljice, razlog moje ne aktivnosti je priprema jednog velikog projekta kojeg ću organizirati za sve nas koje se još uvijek trujemo cigaretama !


Projekt je jako podržan od strane mnogih kozmetičkih tvrtki kao što su :


Molim podržite lajkom ove divne sponzore !

 Estee Lauder Hrvatska














Sisley Hrvatska













Dermalogica Hrvatska 













DR. Brandt Hrvatska












Aminogenesis Hrvatska 














Avene Hrvatska














Kozmetika Aura Srbija














Clinique Hrvatska 













Ljekarna Coner













Formasana











L'Occitane en Provence- Bosna i Hercegovina











Skincode Bosnia














Blanc Maqnifique Studio ljepote 













Kameja











LR Kozmetika Srbija














i dok čekam brendove koje našu životnu odluku žele također podržati, posebno u Srbiji, BiH i Crnoj Gori, molit ću i Vašu pomoć. Naime, trebamo i:

- psihologa - našla HVALA <3

- liječnika

- farmaceuta- našla HVALA <3

- nutricionista

- bilo kojeg stručnjaka koji nam može pomoći savjetima

- blogericu iz Srbije, BiH i Crne Gore koje mi žele pomoći u projektu- pronašla, HVALA svima<3


Drage moje, podijelite ovaj post, očekujem za najviše dva dana krenuti s projektom.


Kako Vam se sviđa?

UPDATE: s obzirom da je vrijeme godišnjih odmora i mnogi koji žele sudjelovati na bilo koji način ne mogu radi odsutnosti, ovaj projekt  ću morati odgoditi do kraja kolovoza.

Za to vrijeme, molim Vas sve koje pušite kao i ja, slobodno mi pišite na mail, rado ćemo se konzultirati i hrabriti zajedno <3

57 komentari:

  1. Evo ja sam (blogerica iz Srbije) zainteresovana da pomogne :) O cemu je tacno rec?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga jelena, molim te, javi se na moj mail kako bi dogovorile detalje :)

      Hvala **

      Izbriši
  2. Ovo je divno draga! I ja sam jedna od onih koje se truju cigaretama i u zadnje vrijeme ozbiljno razmisljam o prestanku ali nikako da se odlucim na taj korak. Sto se tice lijecnika, znam jednu koja bi mogla sudjelovati, moram ju samo pitati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto draga , odlična prilika da nam se priključiš da i mi budemo ljepše i zdravije :))

      Izbriši
  3. U slucaju da zatreba blogerica iz Makedonije, dobrovoljno se prijavljujem! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Na svu sreću ne pušim cigarete, niti sam ikada probala!
    A svima vama želim sreću i uspijeh što se tiče prestanka pušenja :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan projekt... I ja sam jedna od onih koje razmišljaju o prestanku pušenja... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pusila sam skoro 18 godina... Bila sam ozbiljan zavisnik, preko 1 pakle dnevno. Uzivala sam u svakom dimu, u ritualima! I uspela sam da ih ostavim pre skoro 5 godina... Imala sam tacno razradjen plan, trajalo je mesec dana i onda je dosao taj dan D. Popusila sam svoju poslednju cigaretu, slikala je i nikada vise nisam zapalila ni jednu jedinu... Bilo je jako teskih trenutaka, ali uspela sam! Praticu vas i podrzavati jer samo bivsi pusac zna koja je to muka kada se ostavljaju cigarete... Poljubac, Ana

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Martina, ne znam da li bih mogla biti od pomoci posto nisam pusac, nikada nisam ni bila a sama pomisao na cigarete mi je odbojna. Ako budem mogla biti od koristi, slobodno mi javi jer svakako sam uvijek tu za tebe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I od mene identican komentar, da se ne ponavljam dole :) Sretno vam, i tu smo uz vas, jer je to najruznija navika i nesto najlosije sto mogu da vidim kod nekog u ruci, posebno kod djevojaka. Nijedna krema ne pomaze tenu kojeg uniste cigarete!

      Izbriši
  8. Martina, ovo je stvarno odlično. :) Iako ne pušim i ne znam kakvo je zlo duhan, želim vam svima sreću i da sa uspjehom prestanete sa pušenjem. :) Mlada sam i užasno mi je kad vidim nekog mojih godina kako pali jednu za drugom ili se opija svake večeri, pogotovo kad su cure u pitanju. Naravno, ne osuđujem nikoga, vjerujem da da će prestanak pušenja bit dug, težak i trnovit put. Treba puno snage za takvo nešto i svaka čast onom tko pokuša i na kraju uspije. :) Još jednom, sretno svima. :*

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga, želim tebi i svim sudionicima uspjeh! <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja sam se riješila te ovisnosti prije 4 godine i znam da više nikada neću zapaliti.
    Pomogla mi je knjiga "Lako je prestati pušiti" i zaista sam lako prestala!
    Do tada sam prestajala nekoliko puta, patila se i ponovno počinjala.
    Zahvalna sam svaki dan što cigareta nije više dio mog života.
    Ako bude trebala pomoć iz Hrvatske, tu sam! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisam pušač ali ako na bilo kakav način mogu da pomognem u borbi, javi se :*

    OdgovoriIzbriši
  12. Svesrdno podržavam projekt i kao bivša pušačica znam da vi to možete! Samo hrabro naprijed!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala Bogu nisam pusac jer zazirem od cigareta.
    No, zelim ti cestitati na ovome jer stvarno ovime doslovno spasavas zivote! ;)
    Pratiti cu projekt s entuzijazmom i svakako skrenuti paznju mami na ovo.
    p.s. moja teta koja je dugo bila pusac (doduse, kutija joj je trajala po tjedan dana :D), jedan dan je samo prestala pusiti i piti kavu jer je obje radila radi ovog drugog. :D

    OdgovoriIzbriši
  14. pušila sam skoro 10 god preko kutiju dnevno i probala prestati tri puta prije nego što sam za istač uspjela i mogu reći da definitivno nije lako prvih mjesec dana, ali nakon tog perioda ide puno puno lakše. kao i sa ostalim stvarima potreban je dobar plan i poznavanje neprijatelja. ja sam koristila nicorette prvih par mjeseci, nisu jeftine ali se isplatilo. sretno!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Nadam se da će projekat pomoći. Ja nisam pušač ali kad bih mamu nagovorila da prestane pa to bi bio smak sveta :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Tvojoj dobroj volji stvarno nema kraja, drago mi je da potices sve oko sebe na bolje, na bolju prehranu i zdraviji nacin zivota, i nadam se da ces preststi pusiti, evo bas sam danas pripremila onu bomba palacinku iz prijasnjeg posta i jako mi se svida, nadam se da ce ovaj projekt uspjeti. <3

    OdgovoriIzbriši
  17. Drage moje nepušačice i bivše pušačice! Vi će te imati itekakvu ulogu u ovom svemu. Od Vas očekujem veeeeliku podršku, rame za plakanje i još što šta :D

    Detalji kad sve uspijem organizirati.

    Do tada...zar ovdje na kraju nitko ne puši osim mene???

    Propast će mi projekt :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja pusim zenska! :) Ali ja nekako ni ne zelim 100% da ostavim. Meni je zelja da mogu tu i tamo zapalit onu jednu u dobrom drustvu uz casu vina jednom u mesec dana. No mogu ostaviti ako treba :D

      Izbriši
  18. Uf neznam jesam li spremna za ovo!! Ne pusim puno ali ipak sam pusac.Nadam se da ce ovaj projekt biti inspiracija za mene:)

    OdgovoriIzbriši
  19. draga Martina, ma ne treba ti citav tim ljudi za to (govorim iz iskustva) , ja sam imala staz od 13 godina...i to bas sumanuti nikotinski ovisnik sam bila....
    Samo odlucis sama sa sobom i snazna volja...
    Ovo ostalo ti je puko zavaravanje da moze ista da promeni...
    Mislim, podrzavam svakog ko hoce da ostavi pusenje i volela bih da ni ne postoji duvan ...Ali to mora svako sam da resi ...nista drugo ne pomaze
    p.s. najteze je prvih nedelju dana ...=))
    Lana

    OdgovoriIzbriši
  20. Bravo Dear Skin !

    Pušim preko 25 godina, i očajno želim prestati. Nadam se uspjehu ovog projekta, uključujem se obavezno.

    I bravo za sponzore !

    OdgovoriIzbriši
  21. Ja vas maksimalno podržavam, ako postoji način da dam svoj doprinos, računaj na mene!
    Inače sam jako veliki protivnik konzumiranja cigareta i iskreno se nadam da ćeš u što kraćem vremenskom roku, koilko je to moguće, prestati sa tom navikom.

    OdgovoriIzbriši
  22. Nisam pušač, ali pokušavam da ubedim muža da se skine sa cigareta, ako mogu nekako da pomognem u projektu samo kaži :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Odlican projekat! Nadam se da ce svi uspeti da se otarase ove grozne bljakane navike.

    P.S. Nisam pusac, ali svakako, ako nesto zatreba - tu sam. :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Dear Skin ima nas,ima :)
    Ja sam tvrdoglava po tom pitanju ali možda ću te slijediti ....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada vidiš nagrade, možda se ipak priključiš :)))

      Izbriši
  25. Nadam se da ce ovaj projekt bar nekome pomoc da prestane pusit, ja sam tu za podrsku i ako netko ima kakva pitanja :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Ja nemam blog pa ne mogu biti od neke velike koristi:( Hvalevrijedan poduhvat, puno sreće svima koje će sudjelovati u ovom projektu i svakako tebi što si ga pokrenula!:) Ja sam prestala pušiti prije pet godina i presretna sam što sam imala snage za to jer zaista je teško, ali isplati se truditi! Sretno i pusa,
    _lolly

    OdgovoriIzbriši
  27. Apsolutno Vas podržavam i mislim da će biti lakše čim vidite da je moguće prestati pušiti, i to čak možda lakše nego što ste očekivali :) Stvarno hvale vrijedan pothvat :)

    OdgovoriIzbriši
  28. I od mene imaju podršku svi koji puše i planiraju prestati. :) Nisam pušač i ne vjerujem da ću ikada postati, ali vjerujem da se teško odviknuti. Eh da sam bar već nutricionist da mogu pomoći :)

    OdgovoriIzbriši
  29. By the way, upravo sam ti poslala mejl i palim jednu dok ne pocnemo :D hahaha

    OdgovoriIzbriši
  30. Draga Martina mozes li mi reci drzvave i nazive prodavnica u kojima se mogu kupiti niche parfemi? i jos jedno pitanje, citala sam tvoj rezim ishrane, pa me zanima da li konzumiras med i sta mislis o medu? pozdrav, Ana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ana, javi se na moj mail pa ću ti sve objasniti :)

      Što se tiće meda, mislim da je jako zdrav i potreban. Ponekad zimi, pojedem jednu žlicu uglavnom Petrovičevog :)

      Izbriši
  31. I ja se priključujem :)
    Pušim skoro 3 godine i vrijeme je da se riješim te gadarije :)
    Do početka projekta pripremat ću se s knjigom koju nikako da pročitam, a svi bivši pušači je hvale-Lako je prestati pušiti

    Martina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga imenjakinje, već sam se uplašila da na kraju nitko ne puši i da će mi propasti projekt :D

      Izbriši
  32. ti si jedno toliko drago biće, kako si se uopće sjetila organizirati ovako nešto... ma svaka ti čast! :)
    ja ne pušim ali totalno podržavam akciju. imam i ja nekih loših navika kojih se trebam riješiti (ok, to su navike a ne ovisnosti i nisu opasne ali su annoying...) i znam da je svaka podrška dobrodošla u takvim slučajevima. ako trebaš kakvu pomoć, tu sam! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa draga <3

      podrška će itekako trebati :))

      Izbriši
  33. Farmaceutkinja iz javne ljekarne, nepušačica, supruga i kćerka pušača ti se stavlja na raspolaganje svojim skromnim znanjem i ograničenim slobodnim vremenom, ali voljom da pomogne ustrajnoj odluci. :)

    OdgovoriIzbriši
  34. Davno sam prestala, ali podržavam ideju! bravo :)

    OdgovoriIzbriši
  35. Ja bih rado sudjelovala, ali nisam pušač :)

    OdgovoriIzbriši
  36. U potpunosti podržavam projekt i mada ne pušim, biti će mi zamiljivo gledati savjete i plan koji ćete napraviti jer znam neke drage ljude u mojoj okolini koji puše i već se godinama pokušavaju ostaviti cigareta, ali bezuspješno. Ako ti zatreba bilo kakva pomoć, slobodno se javi :D

    OdgovoriIzbriši
  37. Nepušačica koja cijeli život živi u okolini punoj pušača, što bližnjih što ostalih, zagovornica života bez cigareta, vjerna čitateljica ovog bloga i studentica psihologije je na raspolaganju... pomoć, podrška i slično! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Biti će nam itekako potrebna pomoć...kada krenu ovisničke krize...kuku nama :(

      Izbriši
  38. evo jedne bivše pušačice koja živi s dva pušača :(
    držim vam palčeve svima, nadam se da će vas se što više uspit rješit ove otrovne i smrdljive navike... ali kao i puno stvari u životu ova treba saživit u vašoj glavi da bi se mogla sprovest u djelo :D

    OdgovoriIzbriši
  39. Odlična ideja, podržavam u potpunosti!

    OdgovoriIzbriši
  40. Svaka cast na ovoj akciji Martina :)
    I svaka cast svim tvrtkama koji je podrzavaju!

    OdgovoriIzbriši
  41. Podržavam ideju i prijavljujem se :) Ovako više ne može :)

    OdgovoriIzbriši
  42. Prestati pušiti je bila najblja stvar na koju me dragi natjerao. Cure, ja ću vas svakako bodriti! Ne treba vam taj smrad.
    P.S. Prilažem svog dragog jer će vas toliko izluđivati da ćete sve odreda prestat pušiti. Njegov tata je poputio nakon više od 30 g pušenja 2 kutije dnevno!

    OdgovoriIzbriši
  43. sad da i ovdje konačno napišem - svaka čast na akciji, podržavam i sudjelovat ću svakako!
    Bravo i za spozore koji su podržali i prepoznali ovu hvalevrijednu akciju ♥

    OdgovoriIzbriši
  44. Zanimljiv projekt, nadam se da cu u njemu pronaci inspiraciju za svoj prestanak pušenja :)
    Ja sam 21godisnjakinja s 4 godine pusackog staža :( i stvarno bi jaaaaako htjela prestat ali potrebna mi je podrška pa se nadam da ćemo si ovim projektom međusobno pomoć :)
    Bas se veselim :)

    OdgovoriIzbriši
  45. i ja bi se pridruzila nepusacima! Memorysun

    OdgovoriIzbriši