Što s proizvodima s kojima nismo zadovoljni?

Posted by Dear Skin at 00:07




Vjerojatno Vam se cesto dogodilo da bez obzira na recenzije cijelog svijeta, preporuke prijateljica, doktora, blogerica i slicno kupite proizvod koji nije ispunio Vasa ocekivanja i potpuno Vam je neupotrebljiv.

Takav slucaj se meni dogodio vrlo cesto. I sto onda s takvim proizvodima?

- prodati na raznim oglasima, forumima i izgubiti 50 % iznosa koji ste dali za njega, ako uopce nadjete kupca

- proslijediti prijateljicama, rodbini i slicno

- cuvati proizvod, brisati prasinu s njega i na kraju baciti jer je istekao rok trajanja.

Veceras donosim neke svoje ideje , kako iskoristiti proizvode koji mi ne odgovaraju :


1. balzam za usta  :

- ako niste zadovoljne s balzamom, a imate u kuci gitaristu ili basistu, vjerojatno odrzavaju svoje instrumente tzv " grafitnom masti". E pa, neka izmrve obicnu grafitnu olovku u Vas balzam, pomijesaju u nekoj posudi i eto im masti za podmazivanje njihovih sedla na instrumentima.

- balzam za usne moze posluziti i kao baza za sjenila, posebno ako su dosta tvrda.

- mozete s njim njegovati zanoktice, suhe vrhove na kosi...također balzamom mozete i lijepo fiksirati obrve

2. piling za lice :

- puno puta sam pogrijesila s pilinzima...najcesce ih iskoristim za piling tijela i ruku, posebno su dobri za dekolte kojeg cesto zapostavljamo a pravi su zenski izdajice

- dakle, ne bacajte pogresno odabrani piling, ukoliko je pregrub za lice- imate pete na nogama, ukoliko je prenjezan: pilingirajte rukice, vrat, grudi, tijelo...

3. gel za tusiranje:

- ukoliko Vam se ne svidja gel za tusiranje, odlican nacin je presipati ga u posudu za sapun i prati ruke s njim.

- takodjer, gel za tusiranje odlicno pere carapice, osjetljive tkanine, spuzvice,cetke za makeup, cesljeve i slicno.
Na isti nacin iskoristim i neodgovarajuce sapune i gelove za umivanje

4. sampon za kosu :

- osim slicnih namjena kao kod gela za tusiranje, otkrila sam da mi samponi za kosu odlicno uklanjaju mrlje s tepiha. Posebno oni koji imaju koprivu ili brsljen u sastavu. Natapkam par kapi na mrlju, ostavim 5 minuta i istrljam mokrim rucnikom.

- takodjer, sampon mi odlicno cisti tus kadu i umivaonik

- isprobala sam cak i oprati auto s samponom za kosu, nevjerojatno se sjaji i stakla se manje magle

5. regenerator za kosu:

- ovih proizvoda sam se cesto nakupovala, ne bih bila zadovoljna i najcesce su zavrsili umjesto gela za brijanje pazuha, bikini zone i nogu :D
Pretpostavljam da bi i muskarcima dobro funkcionirao za brijanje brade

- u nestasici odstranjivaca makeup-a, balzam za kosu to odlicno radi. Otapa sminku samo pripazite da ne udje u oci.

- balzam za kosu cesto koristim umjesto omeksivaca za rublje. Samo ne stavljam u masinu vec potopim posebno vunene stvari u posudu s vodom u koju sam dodala malo balzama

- balzam za kosu odlicno omeksava kozu, ne znam da li Vam se dogodilo da ne mozete skinuti prsten s prsta ili kod djece kada treba skinuti suhi flaster s rane ? Namazite balzamom i lako ce ici dolje :)

6. deodorant u spreju i parfemi:

- ukoliko nisam zadovoljna s dezicima u spreju ili parfemima,najcesce zavsavaju kao osvjezivaci prostora, posebno u toaletu nakon velike nuzde ili u zadimljenim prostorijama :)

7. kreme za lice, serumi i okoloocne kreme:

- ako ste pogrijesile s odabirom proizvoda za njegu lica, ne bacajte.

I ostatak tijela treba njegu. Ja cesto pogresno kupljene kreme koristim umjesto losiona za tijelo.
Ako mi licu ne  godi, tijelo je manje zahtjevno , a ionako ga treba necime namazati zar ne?

S pogresno kupljenim serumima obicno mazem vrat i dekolte, dok okoloocne kreme, posebno one koje su mi premasne za podrucje oko ociju koristim umjesto balzama za usne i kao dodatnu njegu noktima navecer prije spavanja

8. lakovi za nokte:

- ako ste ljubiteljice lakova kao ja, vjerojatno ih imate vise komada. Cesto se dogodi da vidim u nekoj kolekciji  nijansu koju bas, bas nemam a trebam ju :D

Tada je najbolje malo se poigrati i od svojih lakova napraviti vlastitu nijansu.
Na primjer, dugo sam zeljela neki plavo-sivi lak koji je bio moderan prije dvije sezone. Uzela sam svoj plavi i sivi, pomijesala ih u posebnoj bocici , ili jednostavno prelila jedan u drugi i eto nove nijanse :))

Tako se mozete igrati s vise nijansi i stvoriti svoj poseban lak. Takva tvorevina se u lakoholicarskom svijetu zove franken.

- takodjer, lakovi odlicno sluze za zakrpati razne pukotine, udarce, ogrebotine s namjestaja , automobila, igracaka i slicno. Naravno, nijansa mora biti pogodjena.

Ovo su bili neki moji trikovi koje cesto koristim s proizvodima kojima nisam zadovoljna.

Sigurna sam da ste i vi pune ideja i trikova i da ce te ih podijeliti s nama :)







112 komentari:

  1. Grafitna mast :))) Martina, ti si genije!!!
    Mazalice za usta koje mi ne odgovaraju zavrse kao mazalice za nos zimi, kad se zacrveni od maramica :) Regeneratore dodajem u vodu za pedikir

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo s grafitnom masti je genijalna ideja. Svatko ko svira zna o cemu pricam: tesko se nabavlja a ovako dobiva istu stvar:)

      Daaa. .. balzami su odlicni za ostecenu kozu oko nosa :)

      Izbriši
  2. Imaš li možda ideju što napraviti s nijansu-dvije pretamnim puderom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako sam citala neke savjete da se mijesaju tamniji sa svjetim puderima, meni se ta ideja nije svidjala ukoliko nemam dva potpuno ista pudera ( isti proizvođač , isti sastojci).

      Dugo sam se snalazila s cinkovom kremom koja je onako jako bijela, a pa sam nju mjesala u pretamne pudere, a nedavno sam nabavila Manic panic Dreamtone -sredstvo za posvjetljivanje pudera, fenomenalna stvar , i nikako da napravim recenziju za njega :(

      Izbriši
    2. Ili ga možeš koristiti za kontur lica. :-)
      G.

      Izbriši
    3. Ja sam s tamnijim puderom složila svojevrsnu Bb kremu. U čistu posudu sam stavila malo pudera, kremene za lice, losiona za tijelo koji je lagan i dobro se upija, kreme za sunčanje, 2-3 kapi ricinusovog i kokosovog ulja i malo svijetlijeg pudera.
      To koristim kao podlogu i vrlo sam zadovoljna. Treba raditi to malo po malo, ne cijeli puder odmah.

      Izbriši
  3. Ovo je jedan od najkorisnijih postova ikada :) Svaka čast.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je Aurora ako ti je bilo korisno, vjeruj, trikovi odlicno funkcioniraju :)

      Izbriši
  4. radim dosta od ovoga, ja bi dodala jedino jos za balzam za usne ako mi ne odgovara ili ako ostane ono pri kraju u tubici to iskopam i mazem laktove koji su mi cesto presuhi balzam ih lijepo omeksa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, balzam za usne ima milijun primjena i namjena :))

      Izbriši
  5. Predivni postovi veoma korisni saveti svaka cast,ali ja bi molila kada ces napisati neki post o zenama koje su dugo negovali svoje lice i telo ali kad se izgubi posao i izgubi svaka mogucnost o kupovanju kozmetike i ostala sredstva za negu tela, kako produziti dalje? Verujte veoma tesko kad gledas uz dana udan kako vreme prolazi a ti propadas.Znam do ovo nije danjasna tema ali ovaj post je jako dobar pa sam otvorila dusi i molila za savet?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Nevjerojatno da si ovaj problem spomenula, jer ce to upravo biti tema jednog od mojih postova :)

      Izbriši
  6. Ja uglavnom vratim proizvod ukoliko mi ne odgovara. U DM-u su dozvoljene reklamacije i zato tamo namenski kupujem proizvode za lice, jer su sanse ogromne da ce mi nesto izazvati treci svetski rat na faci. Probala sam da, uz dozvolu, uzmem malo testera u kutijicu, ali mi na kraju nisu dali, tako da ja sve to lepo vracam. Naravno nikada ne vracam maskare, iz nekog principa, ali ni pilinge, uvek moze da se nadje deo tela da se pilingira ;) Dosta ljudi iz moje okoline voli da me osudjuje zbog toga sto vracam proizvode, ali s obzirom da, sada kao student, nisam najbogatiji rudnik zlata, volim da za svoj novac dobijem nesto sto cu i koristiti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam to znala. To je vrlo zanimljivo i zbunjujuce. Dozvole ti da vrti kremu za lice koju si otvorila? Pa oni to mogu samo da bace, kako im se isplati? Mada cenim da to skoro niko ne radi, niti znaju da mze da se vrati. Kako si to saznala?

      Izbriši
    2. Ja sam znala da se mogu proizvodi vratiti u Dm. Nisam jos prakticirala iako bi trebala. Puno puta kupim pogresnu stvar.

      I ja se pitam SuperNova sto oni rade s takvim proizvodima??

      Nadam se samo da ih ne stavljaju u daljnju prodaju :D

      Izbriši
    3. SN pise ovoj strani da je povrat proizvoda dozvoljen - http://www.dm-drogeriemarkt.rs/rs_homepage/usluge/130238/vasa_prijatna_kupovina.html
      Jedna mi je devojka rekla da oni to vracaju u fabriku, ali nisam sigurna. Takodje, znate da postoji ona polica u DM-u gde su sve stvari blago unakazene i cene su crvene? Mozda tu stave. I da, slabo ko to radi, ali uglavnom zato sto ljudi ne znaju.

      Izbriši
    4. Ovo sa vracanjem proizvoda iz DM-a bas i ne kuzim? :/
      Kako to? Na koji princip? Sta se smije vratiti a sta ne?
      Recimo, fulam puder i koristim ga nekoliko dana i mogu ga vratiti/zamijeniti/dobiti povrat novca?!
      Ili krema za lice, bilo koja?
      I sta se treba reci? Ne pase mi i zelim nesto drugo ili novac nazad?!

      Izbriši
    5. Sve se moze vratiti u roku od 2 nedelje..takva im je politika poslovanja :)I niko te ne pita zasto..

      Izbriši
    6. Ja sam vracala i nakon mesec dana. Po pravilu ti uopste ne moras da kazes zasto zelis da vratis, ali mozes. Ja samo kazem da zelim da vratim proizvod jer mi nije odgovarao, prilozim racun i tu bi sve trebalo da se zavrsi. Naravno, neke sefice radnji vole da prave problem, ali to je pravilo kompanije i one mogu samo da kukumavce koliko hoce. Ja sam jednom imala problem sa seficom, pa sam pisala ovima u Nemackoj, koji su posle to prosledjivali i na kraju je to doslo opet u Srbiju gde mi se zena izvinjavala i rekla da, citiram, ,,svaki proizvod moze da se zameni koriscen ili ne sa racunom, a ukoliko racuna nema, uglavnom moze da se napravi izuzetak''.

      Izbriši
    7. LeClaire- a sto si to uglavnom vracala? Da li vracas sve ili samo ponesto?
      Nije bitno koja je cijena u pitanju?
      Napisala si da imas zahtjevnu i osjetljivu kozu, zasto onda uopste kupujes u dm-u, kad je ogroman rizik da ti nece odgovarati? Idi odmah na apotekarske marke i rjesen problem, ne moras se brinuti o nus pojavama i maltretirati oko vracanja :)
      Ja bi se jedino na taj korak odlucila kod skupljih proizvoda, recimo, depilator ili slicno.
      Ali za proizvode od nekoliko eura, ne bih vracala, malo mi je to... hmmm :/
      Jos bi me zapamtile da sam "ona koja redovno vraca proizvode" :/ posto uglavnom kupujem u dm-u u svom kvartu.
      Ne znam...

      Izbriši
    8. Da, uglavnom ljudi ovako odreaguju na moju pricu. Pa ja ne mogu bas da prijustim skuplje apotekarske marke, ali sada sam svakako nasla jednu ultra jeftinu apotekarsku marku i odgovara mi. Inace, volim da testiram i jednostavno me neke stvari mame da ih probam. Vracam tek neke proizvode. Kupovala sam i maskare i ruzeve koji mi se nisu dopali, ali ih nisam vracala.

      Izbriši
  7. Retko omanem srecom. Ali ako nisam zadovoljna ili dobijem na poklon nesto sto mi ne odgovara prosledjujem dalje, uvek imam nekoga kome ce to jako dobro koristiti. Retko se desi da je nesto toliko lose da momentalno zavrsi u kanti, ali bilo je i tih slucajeva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super da nemas promasenih proizvoda :) I ja najcesce proslijedjujem dalje posebno kada znam daje nekome potrebno :)

      Izbriši
  8. Stvarno domišljat post :D Ne bih se setila polovine ovoga!

    OdgovoriIzbriši
  9. :))))Mnoge lose kreme su sa savrseno odradile svoj posao na mojim pravim ili umjetnim koznim cipelama i cizmama:))))preko noci....
    Mirta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mirta !

      Svakako odlicna ideja, omeksavanje i odrzavanje obuce :)

      Izbriši
  10. Odlican i zabavan post. Bas sam dobila razne ideje. Nisam znala da se mesani lakovi zovu franken :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, vlastita mjesavina lakova se zove franken :D

      Ja cesto tako muckam svoje nijanse :)

      Izbriši
  11. Koristim sve na većinu navedenih načina, samo sam mislila da nitko normalan to ne radi :D LOL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha, ima nas nenormalnih koliko zelis :D

      Izbriši
  12. moram priznati stvarno dobri savjeti,,,, nekih se niti nebih ni sjetila

    OdgovoriIzbriši
  13. Jako zanimljiv i poucan post :) Svaka cast za ideju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti je bio zanimljiv :)

      Izbriši
  14. Predobar post! :D Šampone, regeneratore, gelove za tuširanje koji mi ne odgovaraju uglavnom koristim za pranje šalova i marama. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell :)

      Slažem se, odlična upotreba sampona i balzama je upravo za salove i marame :))

      Izbriši
  15. Genijalna si, post je odlican <3

    OdgovoriIzbriši
  16. Dobar post, odletio je u bookmark prije nego sam došla do kraja :D
    Dijelimo neke preinake proizvoda, a ovo s parfemom me sjetilo da bih mogla tutnuti svoj Fendi na kotlić, nek se nađe :Đ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Hahaha, meni cesto parfemi zavrsavaju na kotlicima :D

      Izbriši
  17. Jako zanimljiv i koristan post! Bilo mi je zadovoljstvo citati ga i nauciti po nesto novo. :))

    OdgovoriIzbriši
  18. Jao, kako je ovo dobro! Primenjujem neke iste stvari - kombinujem pilinge, kreme za lice mažem na telo ili ruke i sl., svašta popravljam lakovima, ali nije mi palo na pamet da koristim balzame za kosu za pranje veša, a zapravo baš ima smisla, hvala ti na ovom savetu, njih uvek imam za bacanje pošto mi malo koji stvarno odgovara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto kao ja...balzama za kosu imam puno jer ih tesko pronalazim koji mi odgovaraju.

      No odlicno sluze za puno toga pa ajde...bitno da se iskoriste :)

      Izbriši
  19. radim slično, i shvatam da je balzam multifunkcionalan proizvod :D pola fora za šampon nisam znala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpis ! Balzam za kosu je zaista multifunkcionalni proizvod :)

      Izbriši
  20. Super post! :D
    Šampone znam koristiti ka tekuće sapune ili ih Antiša potroši. Ovo za grafitnu mast je super ideja, iako mi to ne treba. Lakove nisan nikad mišala, ali dobro je znati da se može, iako mi se čini da bi moglo bit nereda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Bitno da netko potrosi :)

      Nema nereda. U praznu bocicu nekog laka, prethodno opranog acetonom mijesas nijanse po svojoj zelji. Ili jednostavno ulijevas jedan u drugi. Odlicna fora !

      Izbriši
  21. što nije dobro za lice, dobro je za laktove i stopala:) ili za kožne cipele i čizme.
    rijetko fulam u kupovini krema, ako ipak da, porbam dat nekom kome više paše.
    neki gelovi za tuširanje me iritiraju, pa s njima perem robu na ruke (šalove, pašmine, kape i slično).
    ovo za aute nisam znala, hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se :)

      Pogresnim proizvodima ima puno namjena :))

      Izbriši
  22. Bravo za ovaj post!!!!! Taman imam jednu novu okoloočnu koja mi ne paše (nakon 2 dana izazvala mi milie :( ) i nisam imala pojma što bi s njom, uopće se nisam sjetila da bi je, recimo, mogla koristiti za zanoktice
    A neke druge savjete itekako koristim, jako sam teška na bacanju proizvoda koje na bilo koji način mogu iskoristiti. Jedino s dekorativom koju krivo kupim/ dobijem ne znam što bi (pogotovo s ruževima koji mi ne pristaju) pa obično proslijedim dalje nekome kome se sviđa (nećakinja, kumče...)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tonka :)

      Premasne okoloocne kreme su odlicne za nokte jer imaju dragocjene sastojke, takodjer za usne, laktove...

      Takodjer s pogresno kupljenom dekorativom imam problema, ne znam kako bih iskoristila pa uglavnom podijelim :)

      Izbriši
  23. Odličan post :) Neke ideje već koristim a za neke prvi put čujem.

    Dal imaš koju ideju šta da radim s promašenim tonikom za lice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala scarfs :)

      Ovisi koji je sastav tonika: ako ima glikolne u sebi, odlicno sluzi protiv urastanja dlaka. Ako je prepun alkohola, moze posluziti za dezinficiranje rana, kistova i slicno.

      Ako je obican hidratantan mozes ga koristiti kao serum za ruke i/ili dekolte.

      Izbriši
  24. Vidi se da si žena sa iskustvom. Ništa od ovoga ne radim jer sam stvarno sretna da sve koristim i rijetko griješim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno draga , kad kupujes promisljeno i oprezno :)

      Izbriši
  25. Odlične ideje :) A ja inače ono što mi ne paše bacim,od sad neću :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam ti dala ideje, steta bacati :))

      Izbriši
  26. kako dobre ideje! rijetko fulam toliko da mi proizvod baš ništa ne valja, ali zapamtit ću ove savjete za slučaj da se desi! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, sjeti se kada naletis na neki pogresan proizvod ;)

      Izbriši
  27. Kod tebe uvijek inovativno, zato mi i jeste najdrazi post za citati :)
    Ja sam te jednom poslusala za balea aqua serum koji mi nije bio nesto a rekla si da ga koristis kao okoloocnu kremu. Ili tako, a ja ga stavljam i na vrat...
    Super savjeti, probat cu ovo sa lakovima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, i drago mi je da si nasla namjenu serumu koji ti ne odgovara licu :)

      Vratu je itekako potrebna njega :)

      Izbriši
  28. Jaaao, ovo sa balzamom me jako iznenadilo :D
    Ja najčešće fulam sa regeneratorima, pa ih koristim kao kremu za brijanje :D
    A osim toga, rijetko se desi da mi nešto ne odgovara, a onda proslijedim sestri ili drugarici :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Balzami su mi super za brijanje . Jednom nisam godinu dana kupila klasicnu pjenu za brijanje :D

      Drago mi je da nemas pogresnih proizvoda :)

      Izbriši
  29. Kako su ovo dobri saveti, zlata vredni! Neke sam već iskoristila a za neke sam ostala u čudu, sjajno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)


      Sretna sam ako sam ti pomogla kojim trikom :)

      Izbriši
  30. Odlične ideje, puno toga i sama koristim na iste načine! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da imamo iste nacine upotrebe :D

      Izbriši
  31. Odlično ! Ja se npr nikad toga ne bi sjetila xD. Neodgovarajuće losione i mlijeka za tijelo koristim kao maske za kosu jer teško nađem neke koji mi odgovaraju jer sam sklona alergijama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlicna ideja !!

      Ovo moram svakako isprobati , hvala :)

      Izbriši
  32. ima bas zanimljivih predloga i ideja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je ako ti je bilo zanimljivo ;)

      Izbriši
  33. I ja inače koristim 'slabe' proizvode za neke druge stvari, mada ipak nikada ne bi koristila balzam kao bazu jer se mi kapci brzo maste pa ne znam baš kako bi to ispalo.. Niti bi s regeneratorom skidala make up :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, svatko svoju kozu najbolje poznaje, balzam zaista otapa makeupi vecinom ima njegujuce sastojke, al opet nije namjenjen za to, no moze posluziti u kriznim situacijama :)

      Izbriši
  34. I ja rijetko kad sta bacim, volim da se svaki proizvod nekako iskoristi, uz malo maste, svaki moze naci novu namjenu u kojoj ce biti dobar nego u prvobitnoj. A jos kada imas veliku porodicu, sve se to potrosi XD Sto nekome ne pase, hoce drugome ili trecem ili cetvrtom ili petom hahaha :D Koliko je samo krema za lice zavrsilo kao krema za ruke i stopala :D Los piling za lice-postaje odmah piling za tijelo i slicno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se potpuno,

      s kolikim kremama sam mazala stopala :D

      Moja porodica nije velika i sto je najgore, nitko ne voli kozmetiku kao ja pa nema ko potrositi :D

      Izbriši
  35. Hahaha zakon post! Meni kreme uglavnom završe kao kreme za stopala. I isto tako ponekad perem delikatnu robu šamponima i kupkama koji mi se ne sviđaju. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto...svi imamo vise-manje iste trikove :)

      Izbriši
  36. Kakav post Martina! Fantasticne ideje, odlicni saveti! Bas mi je bilo zanimljivo citati post, a bome cu i probati neke od ideja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tamarice :)

      Sretna sam ako ti je bilo zanimljivo i korisno ;)

      Izbriši
  37. Moram priznati da sam ja više za eliminaciju bilo koje vrste ako mi nešto baš ne odgovara nego za prenamjenu :-D Ok prenamjenim neke stvari i izvučem što se da od njih, al ako se s nekima u startu nisam našla, muka mi ih je gledati u kuaponici :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tu te razumijem, i meni je nekada muka gledati nesto sto mi ne odgovara, ipak nadjem namjenu .
      Steta baciti :)

      Izbriši
  38. uh, sve je odlicno i dosta toga sam probala , ali ne bih sa regeneratorom (za kosu) prala lice ma ne ....mislim da je ipak lice osetljivije od kose -jer ja regenerator ne nanosim na kozu glave , vec samo na polovinu duzine kose ....sve ostalo -slazem se =))
    Lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Namjena mu nije uklanjanje makeup*a , ali savrseno ga otapa i omeksava kozu bez osjecaja masnoce.
      Naravno, to je savjet u kriznim situacijama iako ga ja cesto prakticiram.

      Izbriši
  39. Ja isto šampone i kupke potrošim za ruke prati, umjesto tekućeg sapuna, zatim isto ovo sa parfemima, samo ih ja stavim i u vodu od usisivača, zatim lakove iskoristim za Božićne i ostale dekoracije (i šljokice), a sa mlijekom za sunčanje sam znala uglancati kupaonske pločice, ali sam odustala od toga jer smo zbog klizavosti istih skoro imali nesretan slučaj. Ali barem je kupaona danima divno mirisala. Uljem za sunčanje ponekad uglancam ploču sa komandama u autu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlicni savjeti!

      Nisam za to znala, a sad znam jos namjena proizvoda koji skupljaju prasinu.

      Hvala ti **

      Izbriši
  40. uh, sve je odlicno i dosta toga sam probala , ali ne bih sa regeneratorom (za kosu) prala lice ma ne ....mislim da je ipak lice osetljivije od kose -jer ja regenerator ne nanosim na kozu glave , vec samo na polovinu duzine kose ....sve ostalo -slazem se =))
    Lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Regeneratoru nije namjena uklanjanje makeup-a, ali odlicno ga otapa i omeksava kozu bez osjecaja masnoce. Kada nista drugo nemas pri ruci, odlican trik :)

      Izbriši
  41. Jako koristan post koji sam pročitala dva dana prekasno. :/ Kad kupim nešto što mi ne odgovara ili ne ispunjava svoju osnovnu funkciju, obično stavim sa strane u kupaonskom ormariću i krema/piling/puder/sve redom tako dočeka kraj roka upotrebe. Prije dva dana sam napunila punu vreću za smeće (strašno!) losionima, gelovima, puderima, starim sjenilima, maskama za kosu i sve bacila. Često i proslijedim, poklonim, ali sad se stvarno nagomilalo svega tako da sam ostavila samo ono što ću zaista i koristiti.

    OdgovoriIzbriši
  42. Odličan članak.
    Već sam gore napisala, od pretamnog pudera složim BB kremu, ako mi baza za oči ne odgovara koristim ju za koretor, ruževe otapam i mješam s drugim nijansama i puderima, ako sjenila nisu pigmentirana razmrvim ih i stavim u posudicu tada su pigmentiranija,.
    šampone za kosu i regeneratore potoršim jer nisam dosad naišla na neke koji mi uopće ne odgovaraju.
    jednom sam kupila bijeli lak za french manikuru i nije bio bijel već prozirnast pa sam stavila korektora (onog za brisanje penkala) i začaš je pobijelio :)
    roze lakove ne volim pa ih miješam sa drugim nijansama. parfem koji ne odgovara korisim za prosorije.

    jedino ne znam kaj da napravim s tekućim tušem i olovkama za oči koji ne odgovaraju, to mogu jedino bacit.

    OdgovoriIzbriši
  43. Još jedan fenomenalan post!

    Naprosto uživam kad te čitam, vidi se da si jedna jednostavna cura puna pozitivne energije!

    OdgovoriIzbriši
  44. Make up bazu koja ne matira i nicemu nije sluzila sam pocela mesati sa puderom u prahu,tako dobijem ok nijansu i samo setujem jos malo da ne prosijam, i zaista radi!Umesto za sat vremena prosijam za 4,5 sati!

    Ruzeve koristim kao rumenilo, zavisno od nijanse, pazim kako nanosim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlicni savjeti !!

      Ovo s bazom moram isprobati, super si to otkrila :)

      Izbriši
  45. Haha odličan post :) I ja sam šamponom prala kola :D

    OdgovoriIzbriši
  46. zna mi se desiti... kad mi se krema za lice ne sviđa - mažem ruke s njom, neupotrebljivim balzamom za kosu počastim make up kistove nakon pranja, od loših lakova smućkam franken ili ih proslijedim, što me jednako veseli ;)
    jedino ne znam što da radim s alverde odstranjivačem šminke koji je ajmemeniživiužas i bipinom isto tako kriminalnom maskarom :(

    OdgovoriIzbriši
  47. Ja bi nadodala da uvijek skupljamo ambalazu proizvoda, jer iako je kriza nekim ljudima jednostavno ne odgovaraju jeftini proizvodi i kemija u kremama vec samo prirodna i organska kozmetika koja je nerjetko jako skupa, a neki poput lusha ili jmo za tri prazna proizovda koja doneses dobijes jedan po svom izboru puni. Pa tako s vremena na vrijeme dobijes jedan proizvod gratis, isto npr za rodendane od svojih bliznjih neka se skupi i par njih pa kupi jedan kvalitetan proizvod koji bas zelis, a sama si ne mozes prijustiti, takoder pratiti popuste bipa svaki vikend ima nesto pa npr ako treba parfem uvijek za valentinovo i dan zena imaju popust 30% na parfeme pa pricekas koji mjesec i novc koji ustedis kupis npr ruz il jos nesto, ako mi treba lak i svida mi se npr essie uvijek pitam tetu kada bi mogao biti happy vikend za lakoe pa pricekam thedan, dva i platim ga 50 kn umjesto 80 kn, takoder wish liste, ja obozavam puno stvari od dekorative, preparative te putovanja, i moj zenski blokic je uvijek ispisan proizvodima i svime, tako imam npr stipendiju koju koristim za putovanja, novac koji tjedno dobijem za marendu cuvam i kupim si nesto a ja si doma sama radim sendvice i nosim pa cak i tunu u posudidi sa vilicom u sk, nakon mjesec dana u prvom srednje zgadile su mi se piroske, a sama pomisao svaki dan bacat 10 kn na taj kvadac i bradno uzas,... Rade to savuvam, i pones si kvalitetno od doma. Iako mama sve vecinom financira ja se trudim ne bacati novac tamo gdje ne treba, i strpim se nekada, takoder u kupnju idemo izvan HR, kada idemo u Italiju podsjetimo sephoru, onda se suzdrzim i ne kupujem putem blogova kozmetiku koje nema kod nas, nego prvo tamo odem pogledat, i u SLO u ljekarni kupujem sve potrebno sta mi treba za preparativu, jer im je vichy i LRP te nuxe jeftiniji nego ovdje, a i teta me uvijek opskrbi testerima sta mi se ovdje rijetko desilo. Za pola ovih savjeta gore nisam cula jedino ono za mmazanje peta kremama koje nam ne odgovaraju, ja najcesce sve prosljedim sestri koja nije toliko zaokupljena svjetom kozmetike kao ja, a ako promasim ruz il sjajilo to pak uvijek zavrsi mladoj seki koja je uvijek pored mene kada se sminkam i gnjavi, a tu su uvijek i nagradne igre, sto na youtube-u, blogu, fb, pojedinim portalima pa ako nesto pratimo zasto ne i sudjelovati za zabavu pa mozda ako nam se sreca osmjehne i dobijemo nesto sto smo zeljele ili nam treba a ne mozemo si prijustiti, takoder putem fb pojedine tvrtke dijele testere kao
    Weleda, JMO, LRP, Garnier, samo treba svoje podatke upisati i tu se puno ustedi, jer ne kupujes kremu na slijepo vec si je probala prije pa znas kako ti je odgovarala.
    Isto ako nam netko od bliznjih putuje nekamo mozemo zamoliti da pogleda za neki proizvod te sacuvati 10$ postarine npr, kako se bavim modelingom za studio u Pakistanu stalno putujem, i nekada ne kupim
    Loreal tus ovdje za 70 kn vec pricekam mjesec dana i kupim ga tamo za 30 kn, razlike u cijenama su strasne,...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlican komentar si napisala. I super savjeti posebno za mlade djevojke koje ovise o djeparcu.

      Nazalost, uzasna je istina da je kod nas sve precijenjeno i da se vani puno povoljnije kupi.

      Ja nemam kome proslijediti u svojoj okolini , nikog ne zanima kozmetika osim mene :D

      I odlicno ti je ovo sa zapisivanjem, ja ponekad zapisem u mobitel nesto sto sam probala i jako mi se svidjelo, ali mora cu otvoriti neki rokovnik kao ti :)

      Hvala ti na super savjetima !

      Izbriši
  48. Super post :) Mnogo toga se totalno da iskoristiti na razne druge načine :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, mnoge proizvode mozemo na razne nacine iskoristiti:)

      Izbriši
  49. Aaaaa carski! :D Za nesto od ovoga znam, nesto cujem po prvi put - ali sve mi se svidja :D Meni od mazalica sto ne odgovara za lice ide direktno na pete, pilinge i tako to isto samo prebacim na telo, los regenerator koristim da omeksam pribor za sminkanje, omasenu nijansu rumenila ili pudera koristim kao senku, omasen karmin kao kremasto rumenilo ili kao masnu senku (ako moze nijansa da se uklopi)...mozda ima jos ponesto :) Jako koristan post, odlicna ideja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lejdi :)

      I hvala ti sto si podijelila s nama svoje trikove, vise-manje isto iskoristimo proizvode :)

      Izbriši
  50. Vau, ovo se zove koristan post :)))
    Ha ha, i ja sam prala auto gelom za tusiranje

    OdgovoriIzbriši
  51. Ja balzame za kosu kojima nisam zadovoljna pomesam sa onim koji mi odgovara, ili sa maskom za kosu.Ili se njima kupam :)

    OdgovoriIzbriši