Svim mojim lavicama...

Posted by Dear Skin at 00:41



Svim čitateljicama koje slave rođendan u ovom periodu , uključujući i sebe želim nam SRETAN ROĐENDAN <3

Želim nam puno uspjeha, zdravlja, lijepe kozmetike a najviše ljubavi i sreće <3

A sad malo o nama:

- Žena Lav je rođena da bude u centru pažnje?

- u mom slučaju istina i ne istina. Volim biti u centru pažnje ljudi do kojih mi je stalo :)

- Žena Lav posjeduje urođenu eleganciju, zaigranost i snažnu energiju.

- haha, u mom slučaju, elegancija se nije probudila, definitivno nisam nikad elegantna. Energiju definitivno posjedujem , iako lagano pada s godinama :D

- Prosječne visine, mišičave građe, bujna i naglašena kosa, oči crne ili zelene, usne naglašene, nos 
manji .

- u mom slučaju sve istina, osim kose koja nije bujna ( nekad je bila ), a ni nos mi nije baš manji

- Za ženu lav je smrtna uvreda ako ju ne primjećujete, svoju nervozu pokazuju na način da ispupčuju usne, gestikuliraju rukama i treptaju okicama

- istina , istina ! :D

- Nije bitno koliki će te novac potrošiti za njen poklon, bitno je da je poklon IN. 

- istina ! :D

A sad šalu na stranu i horoskopske karakteristike, ja želim svim lavicama kao i sebi da uživaju u ljubavi i neradu sa svojim partnerima :))


U sklopu ovog posta, moram i odgovoriti na fantastična pitanja moje drage Snow koja mi je postavila vrlo, vrlo zanimljiva pitanja .

Hvala na odabiru draga, evo mojih odgovora:

1. Blog koji te je u posljednje vrijeme oduševio, ne mora biti nužno kozmetički?

- ovaj, iako me svaki blog kojeg pratim oduševljava na svoj način. Moram priznati da više pratim domaće blogove nego strane

2. Film koji te baš izuo iz cipela?

- skoro svaki, osim ako nisam u kinu. Gledam filmove s dignutim nogama na stolici :D

3. Svađalica ili mirotvorac?

- svađalica poslovno, privatno mirotvorac :D

4. Maskara ili rumenilo?

- maskaraaa

5. Da možeš na jedan dan, bila bi...?

- predsjednica države

6. Šta ti diže kosu na glavi?

- fotošopirane fotografije blogerica, recenzije koje navode na krivi put i opasni po zdravlje savjeti blogerica posebno mladim djevojkama

7. Party girl ili kućna muha?

- s 37 godina definitivno kućna muha :D

8. Casual ili fancy?

- odjeća i izgled casual, kozmetika može fancy :D

9. Da imaš vremeplov gdje bi otišla,  u prošlost ili budućnost?

- u prošlost naravno, ko želi biti još stariji ? :D

10. Preparativa ili dekorativa cura?

- valjda je svima jasno: preparativa :D

I za kraj šaljem još jednu veliku pusu svim lavicama a i onima koje to nisu.

Molim sve čitateljice kao poklon za moj rođendan odgovore na barem jedno od pitanja koje je Snow postavila i time mi uljepšaju dan :)))

<3


112 komentari:

  1. da i ovdje čestitam :D
    i tebi i svim tvojim čitateljicama lavicama :D

    6. odgovor... istomišljenice :D

    a da odgovorim na jedno pitanje:
    9. Da imaš vremeplov gdje bi otišla, u prošlost ili budućnost?

    prošlost svakako, ali dalju nego što ja živim - u dvadesete ili pedesete 20.-og stoljeća, žene su bile baš chic tada ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, puno <3

      Fantastičan odgovor, nije ti loša ideja, žene su stvarno bile chic pod uvjetom da si iz neke bogate obitelji :D

      Izbriši
    2. da, čim sam poslala komentar sam se sjetila da sam trebala staviti taj dodatak - pod uvjetom da nisam neki jado :D

      Izbriši
    3. To definitivno, i ja bih da sam neka mlada grofica s puno mladih slugu oko sebe :))

      Izbriši
  2. EVO ionako ne spavam :D :
    1. Davno sam prestala pratit blogove tj redovno sam čitala strane neke radi parf. I kozmetickih recenzija. Nije me baš lako impresionirati i brzo mi sve dosadi XD. Tvoj mi je blog sada najviše in radi tvog iskustva, znanja, srdacnosti...a najviše me u biti preparativa zanima :)
    2. Ne znam ocu ispast plitka ako kažem da mogu još 100 puta gledat tjelohranitelja i prljavi ples :D. Neću filozofirat o socijalnim i egzistencijalnim europskim dramama kojima sam se 'mučila' u mladim danima. Doba 'lomeći valove' je odavno prošlo ;). Svima onima koji vole horore, poručila bih da imaju dite XD.
    3. Kako kad. Za one za koje me nije briga, 'mirotvorac' jer nisu vridni mojih živaca ni vrimena. Za one koje volim do mjeseca i natrag, a nerviraju me (nekad :D), zivac :D.
    4. U mom slučaju liti maskara, zimi rumenilo.
    5. Muško
    6. Glupi, zločesti, isfrustrirani ljudi. Također kronican nedostatak kulture kod spomenutih sisavaca. Kultura i bon ton Kao da su odumrli sa mamutima. I još bih dodala očajno (ne)odgojenu generaciju mladosti, ne znam koja bi to godišta bila ali ponašanje im ne pripada ni divljem zapadu u saloonu.
    7. Valjda kućna muha iako sam stalno negdi u điru. Party girl sam bila, vidjela, ispartijala i već dosta vremena prije nego što sam se ostvarila Kao žena i majka XD, shvatila da ja tu nemam šta radit i da ništa ne propustam.
    8. Isto sam za fancy kozmetiku :D, a odjeća mi je većinom casual iako se zazelim fancyja pa nekad po kući nosam galeriju stikli sa cirkonima XD
    9. Proslost! Nostalgicar i sve šta ima veze s retro
    10. Trenutno preparativa, do prije koju godinu, dekorativa i parfemi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E nisi normalna majke mi :D :D Bravo !

      I ja još uvijek volim pogledati Dirty Dancing, to je film naše mladosti :))

      Moj potpis na sve tvoje odgovore posebno pod broj 6 i 7.

      Na odgovor pod broj 8 sam skoro pala s stolca od smijeha :D

      Izbriši
    2. Umrla sam od smija na odgovore od goldfinch. Svaka čast 2,3,6 i 7. :D

      Izbriši
  3. Srećan rođendan :* :* :* sve najlepše od srca!
    Da te čitamo još 105 pa opet! :)
    Evo i odgovora:
    1. Blog koji te je u posljednje vrijeme oduševio, ne mora biti nužno kozmetički?
    http://zdravakosa.blogspot.com/ - dopada mi se objektivnost, iskrenost i jedan normalan pristup temi koja se obrađuje, što nas automatski povezuje s tvojim odgovorom na pitanje br. 6 :)
    Koliko na početku sjajnih blogerica/blogova se ''prodalo'' za par Jeffrey Campbell-ica ili najnoviji tester YSL okoloočne kreme... yeah, right!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdrava kosa je i mene oduševila, jedan od najboljih blogova koji su nastali u novije vrijeme <3

      Apsolutno si u pravu i drago mi je da si iznjela mišljenje mnogih koji ne žele javno izreći :))

      Hvala ti na čestitki , jako lijepe želje **

      Izbriši
  4. I čestitam tebi i svima koji slave ovih dana!!! Nemam puno iskustva sa lavovima osim što mi je nekad bilo žao što jednome davno nisam dopustila da mi se približi... A on nije bio dovoljno lav da me zauzda :D. ali to je bilo onda, sad imamo radio dalmaciju XD.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahaha, hvala draga **

      Kako nemaš? Pa imaš iskustva sa mnom :D

      Izbriši
    2. Je ali to je za sada još uvijek izvantjelesno iskustvo XD

      Izbriši
  5. dekorativa cura =))
    kucna muva isto
    maskara isto =))

    SRECAN RODJENDAN !!!!

    p.s.kad ce biti hg dekorativa?
    Lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. draga Lana hvala na čestitki <3 <3

      dekorativa sutra čim se riješim gostiju :D

      Izbriši
  6. Sve najbolje želi ti jedna ofca! :*

    Haha kućna muha :P Čini mi se da se i sama u zadnje vrijeme sve više pretvaram u muhu xD
    Uh, ne mogu ni zamisliti da izađem iz kuće bez maskare :D
    I ja bih u prošlost definitivno! Kad bih samo mogla vratiti vrijeme kojih 7 godina unazad pa da više vremena provedem s jednom dragom prijateljicom koje više nema...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sanelice **

      Žao mi je za tvoju prijateljicu :(

      vjerujem da nadoknađuješ sve propušteno u srcu i mislima, a svoje vrijeme poklanjaš također osobama koje ti znače <3

      Izbriši
  7. Zaista sve najljepse zelim draga Lavice! Nadam se da ces ove godine biti posebno sretna jer ti to definitivno zasluzujes! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Sretan rodendan! Prekrasna si dusa, to zraci iz svake tvoje rijeci, uzivam te citati, i na godisnjem, pozz sa cresa trenutno:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga supergirl <3

      Uživaj nam na Jadranu i obavezno baci jedan kupanac za mene :)

      Izbriši
  9. Trazila si odgovor na neko pitanje, ajde najdrazi film, lovac na jelene godinama, znam da je stari, ali ovi novi mi svi dodu i produ, a lovca sam vrtila i vrtila svojedobno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lovac na jelene je kultni film, gledala sam ga mnogo puta, i dobro si me podsjetila da bih mogla ponovo :)

      Izbriši
  10. Sretan rođendan Lavice od jedne Ribice!
    Svađalica ili mirotvorac? U principu mirotvorac, i na poslu i privatno, ali znam imati svojih svađalačkih momenata, uglavnom kad sam sigurna da sam u pravu, a vidim da me se pokušava farbati ili kad ljudi jednostavno nemaju granica, pa iskorištavaju moju popustljivost i toleranciju do kraja... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga ribice :))

      Slažem se potpuno, često mi se u životu, posebno poslovno događalo da ljudi iskorištavaju moju toleranciju. Što sam starija, postajem veća svađalica...vjerojatno pred klimakterij :D

      Izbriši
  11. Sretan rodjendan uz najljepse zelje. Danas odmmaraj, oprostiti cemo ti ne pisanje divotica, ipak je tvoj dan i uzivaj u njemu :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. SRETAN ROĐENDAN!!!
    Katarina

    OdgovoriIzbriši
  13. Sretan rođeni dan želi ti jedna miroljubiva kućna muha s maskarom :-)

    PS
    Ovo je ženski blog (uglavnom), pa se nadam da neću ostati ismijana, ali: Mostovi okruga Madison.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga L.Lady, Mostovi okruga Madison <3

      Jooj, kako sam voljela taj film, odličan izbor !

      Hvala ti puno :*

      Izbriši
  14. sretan rođendan! želim ti još puuuuno dobre kozmetike koja bude radila čuda pa da nam i dalje možeš zanimljivo pisati. blog koji je mene oduševil je upravo tvoj i jedini je kojeg pobožno pratim.
    za dva dana jedna od mojih najboljih prijateljica ima rođendan i 100%tna je lavica :) al mi ju volimo upravo takvu: u centru pažnje, glasnu, energičnu, inteligentnu, punu dobrih argumenata, prekrasnu ženu velikog srca..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Renata , na lijepim željama , čitanju i divnim riječima i mišljenju :)

      A što se tiće tvoje prijateljice, čestitam joj skorašnji rođendan , i da..takve smo mi lavice :D :D

      Izbriši
  15. Sretan ti rođendan!!!
    Sve najbolje ti želim :)


    OdgovoriIzbriši
  16. I ti si nam lavica!!! Srecan rodjendan draga, sve najbolje ti zelim, od srca!!! :* Puno zdravlja, ljubavi i srece, a naravno i gomilu luksuzne kozmetike ;)
    Vidim da nas ima dosta rodjenih u ovom najdivnijem znaku ;) Ja sam dupli lav, pa nemam bas sve karakteristike znaka...
    Odusevila si me onom slikom sa dva lavica ;) Tako moj decko i ja uzivamo ;) Imam srecu da su oko mene svi lavovi, decko, sestra, tata, nekoliko bliskih drugarica, i generalno cim upoznam nekog lava prepoznamo zajednicku energiju ;)

    2. Film koji te baš izuo iz cipela?

    Moj omiljeni film svih vremena, "Gia". Ni sama ne znam koliko puta sam ga gledala, i svaki put me ostavi bez daha i u suzama ;(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E lavice, hvala i sretan ti rođendan, kao i tvome decku, rodbini i prijateljima:))

      Ima nas, mi smo ljetna djeca :D

      Nisam pogledala "Giu", zapisujem i što prije gledam , hvala ti na preporuci :*

      Izbriši
  17. Cestitaaaam!! Evo da ti odgovorim na neka pitanja ovako na gomilu. Sigurno biram rumenilo preko maskare, uvek sam mirotvorac, tesko podnosim tenziju svadja i ne zelim je u svom zivotu, vise volim dekorativu, mada preparativa nije mnogo iza. A da mogu jedan dan bih bila...musko. Tipa menjala bis se sa muzem. Od uvek sam zelela da vidim kako je njima.:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaaa <3

      Ja biram maskaru samo iz razloga jer su mi bez nje oči nekako bezlične, dok rumenilo mogu često preskočiti zbog prirodnog crvenila :)

      Ja ne bih htjela biti muško...onda ne bi bilo sve ove divne kozmetike koju koristimo :D

      Izbriši
  18. Sretan rodjendaan! :) Ja sam isto lavica :D Moram reci da imam puno karakteristika, stvarno se nalazim u tom znaku :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Sretan rođendan draga,želim ti sve ono što si i sama želiš :)

    10.Preparativa cura:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Sretan nam nas dan :)) Tvoj blog mi je jedan od HG :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sretan nam nego šta :))

      Hvala ti puno <3

      Izbriši
  21. sretan rođendan lavice! Nek ti se ispune sve želje i da te još duuugo čitamo :)

    3. uvijek mirotvorac!
    4. pa naravno maskara :) ali su mi i rumenila sve draža :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Suncice <3

      Ja nažalost nisam uvijek mirotvorac, tako me situacija ponese. A maskara je i meni uvijek ispred rumenila :)

      Izbriši
  22. Draga Martina,
    Zelim ti srecan rodjendan i da ti se ispuni sve sto pozelis. Puno zdravlja, novca i jos mnogo dobre kozmetike i recenzija, da budes srecna i ispunjena zena! :)
    Ja sam vecinom mirotvorac, svadjalica po potrebi :D, i za nijansu mi je pak draza preparativa.

    Lep Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na ovako divnim željama :))

      Prekrasna čestitka <3

      Izbriši
  23. Draga, sve najbolje ti želim, nek ti se ostvari sve što si zaželiš :*
    Ja nisam lavica već vodenjak, makar imam dodirnih točaka s lavovima i dobro se slažem s njima :)

    1. Blog koji te je u posljednje vrijeme oduševio, ne mora biti nužno kozmetički?
    Tvoj, definitivno. Od stranih jako volim miss maven, ima odlične tutorijale na youtoubeu, prekrasna je i jednostavno zrači - http://missmaven.com/

    2. Film koji te baš izuo iz cipela?
    Jako jako volim španjolske filmove, Almodovarove pogotovo :) Svi njegovi me izuju :D

    4. Maskara ili rumenilo?
    Rumenilo ipak, makar i maskaru obožavam.



    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga tears <3

      imam ja vodenjaka oko sebe koliko želiš i slažem se fantastično s njima :))

      1. hvala <3 a hvala i na otkricu miss maven, evo gledam njene filmiće, fantastična je :)

      2. moram priznati da nisam ni jedan pogledala, svakako hoću ;)


      Izbriši
  24. Draga moja Martina, neka ti je sretan rođendan i sve najbolje ti želin! Puuuuno kozmetike i puuuno novih super postova ti želim. Ali prije svega puno ljubavi i zdravlja. :)

    2. Nemam film, ali serija Game of Thrones me izuje iz cipela iz epizode u epizodu. :D

    3. Ovisno o situaciji, ali s godinama sigurno sve manje svađalica.

    6. Složila bi se s tobom oko fotošopiranih blogerica, nekad je previše zaista previše. Isto tako bezobraznog naroda za koje nekad u šoku i nevjerici gledam šta su u stanju napraviti u bilo kojem segmentu. I pitan se kako isti hodaju zemaljskom kuglom. Goldfinch je totalno dobro napisala odgovor.

    7. Kućna muha već godinama. :D
    9. Prošlost. Uvijek. Ali samo nekoliko godina unatrag.
    10. Što idem starija, sve više preparativa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)))

      Prekrasne želje <3

      2. uff, nisam pogledala seriju još od lanjskih CSI , to je valjda jedino što gledam, svakako moram istražiti tu tvoju seriju :)

      3.,7,9 i 10 smo iste :D

      6. Apsolutan potpis na tvoje rijeci kao i naše drage goldfinich !!

      Izbriši
  25. Sreeetan rođendan draga <333!!

    Ja sam horoskopski ovan i jako dobro se slažem sa lavovima, imamo kao vatreni znakovi dosta sličnosti :) I nasmijala si me sa opisom lavica, moja najbolja frendica je jedna vatrena lavica kooja je u fizičkom opisu identična : bujna kosa, zelene oči i pune, pune usne :) a i sve ostalo se podudara :))

    Evo da odgovorim na neka pitanja:

    2. Film koji te baš izuo iz cipela?
    Brzi i žestoki 5 i Umri muški (onaj najnoviji), sad na moru smo išli u kino na otvorenom pogledati te filmove, okrenuli plastične stolice iz reda ispred nas, stavili noge na njih, izuli se i uživali :) ne, nismo bili nepristojni, već nije bilo puno ljudi, a i ostali su radili isto :DD
    3. Svađalica ili mirotvorac?
    Definitivno mirotvorac, iako se za ovna to ne bi reklo. Uzrujavaju me svađe i ne osjećam se dobro :)
    9. Da imaš vremeplov gdje bi otišla, prošlost ili budućnost?
    Prošlost, točnije u Veneciju dok je bila pod Mlecima ili u Englesku za vrijeme Henrika VIII, samo ne znam da li bi mi u tom slučaju ostala glava na ramenu :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga <3

      Ovnovi i lavovi kažu da su vrlo slični, osim što ste vi možda malo tvrdoglaviji :)

      2.Brzi i žestoki je izašao petica??? Zadnja verzija mi nije bila nešto, ali ako kažeš da je dobar svakako ću pogledati :)

      3. stigneš postati svađalica, još si mlada :D
      9. Opa, nisi loše razdoblje izabrala. Preživjela bi pod uvjetom da se ne udaš za Henrika VIII :D

      Izbriši
    2. Da, izašla je petica, meni je film bio ok, četvorku nisam ni gledala jer sam čula da je koma. Iako, moram te upozoriti na par scena (mislim 3), toliko su nerealne da to nitko ne bi povjerovao, mi smo se u kinu svi do reda valjali od smijeha, ali bez njih film je čisto solidan.

      I ne bi se valjda udala za debelog i smrdljivog Henrika, ili bih možda željela postati kraljica, pa bih ostala bez glave, hahah :DD

      Izbriši
  26. Martina Srecan rodjendan :) Posto smo obe lavice, jasno mi je sada odakle tako neobicno fino razumevanje i konekcija :D

    Najvise su mi se dopalo 9. pitanje pa evo i odgovora:

    Da imaš vremeplov gdje bi otišla, u prošlost ili budućnost?

    - Definitivno buducnost! Po prirodi sam jako radoznala i ne bih mogla da izdrzim a da ne saznam sta se desilo sa covecanstvom many years after.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jelena <3

      također, sretan rodjendan i Tebi <3

      Deveto pitanje je zaista odlično , voljela bih i ja u budućnost pod uvjetom da ne bude nijednog više rodjendana :D

      Izbriši
  27. Sretan rođendan tebi i nama lavicama! :D

    Da imaš vremeplov gdje bi otišla, u prošlost ili budućnost?
    - u prošlost, jako sam nostalgična i definitivno neke trenutke želim opet proživjeti, ponekad se pitam jel živim u prošlosti :D -.-'

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) i Tebi sretan rodjendan :))


      Fantastičan odgovor , i ja bih u prošlost , buducnost mi ne mirise najbolje :D

      Izbriši
  28. Sretan rodjendan draga :D a ja odgovaram na vremeplov pitanje, ja bi otisla daleko daleko u buducnost da vidim kako ista izgleda jer sam superznatizeljna, a i da vidim koji su make up trendovi onda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Baš si me nasmijala, ko zna kakva kozmetika nas čeka u budućnosti. Možda samo promijenimo glave i to je to XD

      Izbriši
  29. Sretan Rodjendan i sve najbolje :))
    ja sam lavica, a i 2 od 5 najdrazih osoba(ne racunajuci obitelj) su lavice.ima nesto u tome:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara :))

      Također, sretan rodjendan i tebi i svim lavovima koje poznaješ :)))

      Izbriši
  30. Draga Martina!
    Sretan rođendan, piši nam i dalje, volimo čitati tvoje postove!!
    Molim te link odakle naručuješ Kiehls vit c serum. Puno ti hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Ana :)

      Serum mi je donešen iz USA, no ima ga na ebay-u pa pogledaj gdje ti je najpovoljnije :)

      Izbriši
  31. Sretan ti rođendan draga!!! I za tvoj rođendan želim svima nama još puuuuno čitanja tvojih članaka <3

    A što se ankete tiče umrla sam od smijeha na: "2. Film koji te baš izuo iz cipela?

    - skoro svaki, osim ako nisam u kinu. Gledam filmove s dignutim nogama na stolici :D" LOOL, ali same here

    i kućna sam muha, mirotvorac, vrlo casual,ali bi ipak otišla u budućnost, malo dalju, tek toliko da vidim koliko ćemo biti blizu star treku (geek u duši :D )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Tonkice :))

      Istih smo godina, zato su nam i odgovori skoro isti :)

      Ja bih malo u budućnost da vidim šta ima pa trk nazad 1000 godina :D

      Izbriši
  32. Draga, još jednom sretan rođendan. I ja sam lavica i prepoznajem mnogo sebe u tvojim odgovorima.
    Reći ću samo odgovor na jedno od pitanja,a to je da imam vremeplov otišla bih u budućnost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga <3

      Ujedno i tebi još jednom sve naj naj bolje <3

      Što se tice vremepolova, hrabrija si od mene, ja bih ipak nazad jer znam sto me ceka :))

      Izbriši
  33. Sretan rodjendan,neka te sreca i ljubav prate cijeli zivot<3

    Uzivamo u blogu i zivi nam sto duze.

    OdgovoriIzbriši
  34. Srešan rođendan draga moja Martina, od srca ti želim puno zdravlja i ljubavi, naravno posle toga i gomilu preparative :D <3

    Imamo dosta sličnih crta, tako da se i ja osećam pomalo lavovski iako sam jedan stamen znak pa mi ne manjka baš dosta toga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga moja <3

      Još jednom, hvala ti što sam te "upoznala" <3

      Izbriši
  35. Ma ti imaš baš fizionomiju lavice, s tih malo slika što sam imala priliku vidjeti. A i dosta drugih karakteristika ovako ovlaš primjećeno kroz postove i generalni prikaz bloga. :-)
    Sve najljepše ti želim od srca, puno kremica, kozmetike, radosti na privatnom i poslovnom planu. Hvala ti što si se pojavila sa svojim blogom i uljepšala mi jutra. :-)
    Dijelimo skoro sve odgovore, osim 5. - tu se vidi da si lavica haha, a odgovor na 3.pitanje me baš oduševio, to bih ja rekla za sebe, ali nisam znala kako sročit haha. :-)
    Sretno draga DearSkin!
    G.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Kada sam bila mladja, cini mi se da sam imala puno vise karakteristika lavice , barem sto se fizionomije tice:)

      Hvala tebi sto me citas i na prekrasnim zeljama <3

      Izbriši
  36. Ne verujem u horoskop :D Ali ti želim najsrećniji rođendan na svetu!!!!!!!! I da budeš zdrava i srećna, negovana kao do sad... :)
    A pošto sam i ja tagovana, odgovoriću u postu na sva pitanja :))))
    Uživaj, tvoj je dan <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne vjerujem ni ja , no morala sam malo predstaviti sto kaze horoskop za nas :D

      Hvala ti punooo <3

      Jedva cekam i tvoje odgovore :)

      Izbriši
  37. Srećan ti rođendan! :)* Da nam još dugo pišeš ovaj divan blogić :)

    Da imam vremeplov vratila bih se u prošlost i promenila samo jedan ružan događaj, tj. udesila bih da se ni ne dogodi.
    A pogledaj i film 'Vremeplov' ako nisi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga <3

      Bilo bi predobro da se svi vratimo u proslost i mnoge dogadjaje promijenimo.

      Upravo gledam o tom filmu, nisam ga pogledala a inace volim ovaj zanr. Hvala ti sto si mi ukazala na njega <3

      Izbriši
  38. Draga moja Martina,zelim ti sretan,najsretniji rodjendan,da ga lijepo provedes u drustvu najdrazih ljudi!!!
    Da mogu,vratila bi se u proslost sa ovom pameti(gdje bi mi bio kraj)...
    Puuuuusa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puuno Renchice <3

      Mislim da bismo ipak vecina nas htjela nazad u proslost :))

      Joj, da se to moze, zaista ne znam gdje bi nam bio kraj :D

      :*

      Izbriši
  39. Čestitam rođendan! Velika pusa! (moj je idući tjedan i to 40-ti)

    Maskara ili rumenilo?

    Uvijek rumenilo!

    memorysun

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      ujedno ti cestitam skorasnji okrugli rodjendan <3

      Izbriši
  40. Sretan rodjendan draga nasa!
    Puno srece, ljubavi,zdravlja, para, kozmetike....
    I da prije sljedeceg rodjendana barem 7 dana uzivas u moru i morskim delicijama.

    9. Da imaš vremeplov gdje bi otišla, u prošlost ili budućnost?
    U buducnost, bas me interesuje kako ce Zemlja izgledati za koju stotinu i da li ce prevozna sredstva biti leteci tanjiri :).


    Velika pusa
    Aida

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Aidice <3

      uh, uh koje lijepe zelje...obozavam morsku hranu i sve bih dala za 7 dana uzivanja :))

      Velika pusa i tebi :*

      Izbriši
  41. Želim ti sretan sretan rođendan, puno zdravlja, veselja i dobrih postova!
    Nemam puno vremena, pa ukratko da odgovorim na koje pitanje....

    Maskara ili rumenilo?

    - maskara, rumenilo skoro nikada ne upotrebljavam

    Da možeš na jedan dan, bila bi...?

    Slavna pjevačica/plesačica na svom najboljem koncertu ever (u glavi mi je scena iz spota Roxette, ona u crnoj haljinici, vjetar puše, a helikopter snima nezaboravne kadrove iz prepune upaljačima obasjane arene)

    Šta ti diže kosu na glavi?

    Dvolične i svadljive osobe. Nepismenost. Političari.

    Party girl ili kućna muha?

    Kućna muha koja ponekad sanja da je party girl. :rofl:

    Casual ili fancy?

    - Casual i ugodna odjeća, fancy detalji

    Film koji te baš izuo iz cipela?

    Emotivno, definitivno Notebook. Pobudio mi je nadu da je ljubav i dalje nešto dragocjeno. Volim filmove koji izvuku emocije iz mene, onda se isplačem i za neke situacije koje su me mučile, a nisam toga niti svjesna. Kaže L. Hay da je plač dobar za....mislim štitnjaču. :misli.

    Eto, nadam se da je dovoljno! :grli:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga hvala ti na prekrasnim zeljama <3

      Hvala ti sto si odgovorila na pitanja, ovo je odlicno jer saznamo jedne o drugima puno toga.

      Definitivno se slazem s vecinom tvojih odgovora, nekada sam i ja voljela emotivne filmove. Takodjer se uvijek isplacem na kraju, sada mislim da ne bi tri dana prestala plakati jer sam nekako , sto starija to meksa :D

      Zato sam pocela radije gledati akcije :D

      :grli:

      Izbriši
  42. Jos jedna lavica ovdje, vidi se koliko volimo rodjendane i koliko volimo da nam se posvecuje paznja :D sto ja uopste ne smatram losim :P

    Sretan ti rodjendan, zelim ti puno zdravlja, energije, uspjeha, lijepih trenutaka, putovanja i naravno poklona koji su po tvojoj mjeri i zelji :)) ljubim te <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, takodjer ti želim sretan rodjendan lavice !!!

      Izbriši
  43. zelim ti Srecan rodjendan! Ne sumnjam da si ga proslavila kako treba idemo redom: zdravlje, pare, ljubav,ljubav,ljubav ti zelim :***** Uktako cu odgovoriti na neka pitanja:
    1. Blog koji te je u posljednje vrijeme oduševio, ne mora biti nužno kozmetički?

    - lagala bih da ne kazem tvoj blog :*

    4. Maskara ili rumenilo?

    - maskara

    7. Party girl ili kućna muha?

    - party girl vikendom ;))

    8. Casual ili fancy?

    - sve zavisi od prilike :)


    10. Preparativa ili dekorativa cura?

    od kad tebe pratim preparativa, mada ni za dekorativom ne zaostajem :)

    pozzz Milica K.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Milice <3<3

      Prelijepe zelje i cestitke :)

      Hvala ti na odgovorima i hvala ti na pracenju.
      Ti si jedna divna osoba i drago mi je da smo se upoznale makar ovako virtualno :)

      Izbriši
  44. Sritnoooooooooooooooooooo <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 :*

    4. Maskara ili rumenilo?
    U mene uvijek rumenilo ima prednost! ;)

    OdgovoriIzbriši
  45. Evo da uljepsam maksimalno rodjendan pa da na sve odgovorim jer volim takva pitanjca! :P
    1. Odusevio me modni blog jedne cure koju, nazalost, vise ne mogu naci :/
    Modna blogerica, cini mi se da je Ukrajinka, zivi u Londonu i muz joj je Afrikanac i cesto posta slike sina koji je isto uvijek lijepo obucen.
    A svakim danom sve vise volim tvoj blog, i to je, onako iskreno! Uvijek saznam nesto novo/korisno, a ti mi se cinis kao jedna izuzetno topla i draga osoba pa jos vise znaci sve to! <3

    2.Volim filmove, u zadnje vrijeme pogotovo iz raznih strana svijeta i sve sam selektivnija.Volim sve koji su zivotni, rasplacu me i natjeraju me da promislim o zivotu/smislu/poruci koju ostavljaju.
    Buduci da sam duboko u dusi romanticarka, reci cu Devdas (Zauvijek u mom srcu)-za mene osobno umjetnost od filma, no ne mogu ga puno puta gledati jer mi je pretezak. :(
    Od ostalih, Shawshank Redemption, Pasija,Intouchables,Stonning of Soraya M., 3 Idiots i mnogo njih od kojih me svaki dirnuo na poseban i drugaciji nacin.


    3. Mirotvorac uvijek, voljela bih da sam nekada svadjalica :/ Kosta me previse toga, ali se tjesim da mi je savjest cisca :P

    4. Maskara jer ful mi oci dobiju poseban izrazaj, mada ako imam dobru podlogu i uredjene obrve, volim i samo rumenilo staviti kao final touch!

    5. Uff, bila bi mnogo toga! :D
    Ali neki od ljudi koje bih voljela biti su Martin Luther King, Mojsije, a od danasnjih ljudi Oprah! (volim propovjednike, sta ces!)
    I oduvijek me zanimalo kako bi bilo razmisljati glavom Tina Ujevica, sve sto on kaze i sama osjecam ali se ne znam izraziti.
    I da, voljela bih biti bilo koja pjevacica da vidim kako je to imati vlastiti koncert, osjetiti svu tu energiju i imati genijalne koreografije! <3

    6.Neuki ljudi (mislim na one stetne po covjecanstvo); nehumanost, apatija, osudjivanje drugih religija/nacija, etc; nedostatak manira i kulture u oba roda (mladih ljudi mojih godina, posebice!); mrznja; hladnokrvnost i jos gro, gro toga
    Vjerojatno mi danasnje drustvo i vrijednosti ponajvise dizu kosu na glavi! :D

    7.Hmmm..buduci da ne izlazim puno u klubove, ispadam kucna muha..no, jednostavno volim drugaciju vrstu izlazaka, a plesnjake uz dobro drustvo uvijek volim (pogotovo ako sam raspolozena, a jos bolje ako nisam pa od atmosfere budem sva happy i ne zelim se maknuti s podija, hihi)

    8.Fancy gotovo uvijek u svemu, ali ne na snobovski nacin.
    Cisto iz ljubavi prema estetici <3 (sto ne znaci skupo)

    9.U proslost i to u razna razdoblja jer uvijek osjetim nostalgiju za vremenima i necim lijepim, iako to nisam prozivjela (cudno,znam)
    Voljela bih vidjeti zlatno razdoblje Bliskog Istoka (antika i srednji vijek); vrijeme kada su zenice bile fancy a muskarci kavaliri; u 19. st. i voljela bih cuti one famozne diskusije tadasnjih mislioca i pisaca!
    Voljela bih otici u vrijeme Harry Pottera, samo sto ne znam koj to tocno vremenskoj dimenziji zivota pripada :D

    10. Dekorativa- jer se vidi! :D :D


    Zelim ti sretan rodjendan i sve najbolje u zivotu!
    Puno ljubavi, osobnog ispunjenja, sretnih trenutaka, smijeha i jos vise citatelja! :* :*
    <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Mary puno hvala na prelijepim zeljama i cestitkama <3

      Hvala ti na odgovorima, pitanja su fantasticna i drago mi je da se kroz njih "upoznjemo".

      Nazalost ne pratim modne blogove, srecom samo kozmetika mi je fetis jer ako pocnem pratiti i modu ne znam gdje cu zavrsiti :D

      Nekada sam voljela emotivne filmove , no u posljednje vrijeme ih izbjegavam radi navale emocija, znam biti u komi i pod dojmom tri dana radi filma. Svakako, hvala ti na preporukama, osim Pasije nisam pogledala ni jedan :(

      Sto se tice odgovora pod broj 5, i ja bih htjela biti neki propovjednik, uvijek vise volim pricati nego pisati :D
      Odgovore pod 6,7 i 9 apsolutno potpisujem. Čini mi se da smo mi ene velike romanticarke , jer vidim da bi sve htjele u srednji vijek.

      Fantasticni odgovori i hvala ti na njima <3

      Izbriši
  46. Ne pratim horoskop i ne obraćam naročito pažnju, ali tebi svakako želim srećan rođendan i to kao horoskopska koleginica :D
    Hajde da u čast rođendana odgovorim na pitanja :)

    1. Blog koji te je u posljednje vrijeme oduševio, ne mora biti nužno kozmetički?

    Nije laskanje zaista, tvoj me je blog najviše oduševio u poslednje vreme.

    2. Film koji te baš izuo iz cipela?

    S obzirom da ne pamtim kad sam poslednji put bila u bioskopu biće da me je svaki film izuo pošto ih gledam sa kreveta :D

    3. Svađalica ili mirotvorac?

    - hm, mirotvorac nisam, nisam ni klasična svađalica, ali imam momenata :D

    4. Maskara ili rumenilo?

    - previše je okrutno ograničiti se na jedan proizvod :D

    5. Da možeš na jedan dan, bila bi...?

    - multimilionerka

    6. Šta ti diže kosu na glavi?

    - neposlovnost, nepouzdanost, nekultura, nehigijena, prostakluk

    7. Party girl ili kućna muha?

    - kućna muha, nego šta :D

    8. Casual ili fancy?

    - mislim da nisam ni jedno ni drugo u klasičnom smislu

    9. Da imaš vremeplov gdje bi otišla, u prošlost ili budućnost?

    - u budućnost, zanima me kako će svet izgledati za mnogo godina :)

    10. Preparativa ili dekorativa cura?

    - naziv bloga sve kaže :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo hvala draga <3 Nisam znala da si i ti lavica, e pa sretan rodjendan i tebi i sve najbolje ti zelim <3

      Ni ja ne pratim horoskop, ali eto sinulo mi je da se osvrnem na neke karakteristike zena lavova prema zvjezdama.

      Hvala ti na odgovorima:)

      1. hvala od srca <3
      2. hahahah, tako govori jedna lavica :D
      3. i ovdje smo iste :)
      4. definitivno teška odluka, oba proizvoda su must have
      5. kako se nisam toga sjetila? Ali, onda bi nam jedan dan bio prekratak :)
      6.7 i 8 apsolutni potpis !
      9. ee, ovdje si hrabrija od mene, ja ne bih naprijed nego natrag, u prošlost :D
      10. Šminka je ljubav <3

      Izbriši
  47. želim ti sretan rođendan! sad sam tek skužila ovaj post ;)
    želim ti mir, i zdravlje, i sretnu kožu koja te ne iznenađuje, i kosu koja sluša, i novu kozmetiku koju još nisi upoznala.
    jesu dobre želje? :)

    jedan odgovor na jedno pitanje: godinama već nisam party girl, i ideja kućne muhe mi je baš bila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Želje su ti predivne, uh, uh , nadam se da će se bar nešto ostvariti :))

      Party girl ja nisam jako dugooo, ja sam kucni ljubimac :D

      Izbriši
  48. Sretan ti rođendan draga - neka je ispunjen srećom i veseljem :D

    Btw, ne mogu se sjetiti koji je broj pitanja bio (mislim da je 9), ali definitivno prošlost, kao što je Nives rekla - žene su tada baš bile chic :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Sara <3


      Izgleda da bi sve u proslost, ti si tako lijepa, pretpostavljam da bi u proslosti imala puno udvaraca koji bi izlazili na dvoboj za tvoju ruku <3

      Izbriši
  49. Super :-)
    Hvala ti puno za odgovore,<3 i super i da su ostale cure odgovarale, bas zanimljivo, taman sam i o dosta njih mogla ponesto saznati :-)
    Rodjendan sam vec cestitala, samo cu ponoviti da ti zelim puno,puno svega dobroga na svakom polju. <3
    Ja sam vodolija, ali sam u podznaku lav, pa eto pika li se i to barem malo hehe :-)
    I bas sam pravi mish mesh to dvoje :-)
    Zamisli, ja ne znam ni jednog lava, eto tjedino ebe onako virtuelno :-)
    Kod mene sami jarcevi i ovnovi,jedna fina ribica i vaga koja vise lici na tasmanijskog vraga iz crtica nego na mirnu odmjerenu vagu :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Snow :))

      I hvala na tagiranju i odlicnim pitanjima.
      Pitanja su bila tako dobra da smo eto svi odgovarali :))

      Imas nas kolegica lavica koliko zeliš, definitivno tvoj podznak govori da se s lavovima super slazes. Tako bar kazu :D

      Ajde neka ti je ta vaga takva, bolje nego da je neodlucna kakve znaju biti :))

      Izbriši
  50. Sve najbolje za rođendan! :-)

    10. Preparativa ili dekorativa cura? Uvijek preparativa. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  51. Evo i ovdje, happy B-day :***
    a sad samo neki moji odg.

    3. Svađalica ili mirotvorac?

    zavisno od situacije i osobe ali da se pohvalim, profesionalno se znam posvadjati a i biti profesionalni mirotvorac :D

    4. Maskara ili rumenilo?

    uvijek rumenilo! zenin najbolji prijatelj XD


    6. Šta ti diže kosu na glavi?

    - fotošopirane fotografije blogerica- jao da, uzas samo takav i onda kad im neko pohvali ten, one se uredno zahvale...
    - glupi i bezobrazni ljudi- ubitacna kombinacija

    10. Preparativa ili dekorativa cura?

    uvijek preparativa :D
    ali, bez podloge, ruza i rumenila ne izlazim iz kuce :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga moja <3

      odgovori su ti fantasticni, kao da sam sama pisala, hvala **

      s malom razlikom da ako moram birati: maskara mi je ipak draza :))

      Izbriši
  52. 1.Blog koji te je u posljednje vrijeme oduševio, ne mora biti nužno kozmetički?
    -http://www.betterafter.net/ - pocela sam mnogo toga da menjam po kuci.

    2.Film koji te baš izuo iz cipela?
    -Filmove gledam da se opustim I retko kad me drze utisci dugo. Ali film Pain & Gain, me je prilicno iznenadio koliko je dobro opisao glupost. I dalje ne mogu da verujem da je snimljen po istinitoj prici. Ljudska glupost nema granice.

    3.Svađalica ili mirotvorac?
    -Zavisi od situacije :D

    4.Maskara ili rumenilo?
    -Maskara

    5.Da možeš na jedan dan, bila bi...?
    -Ovo zahteva razmisljanje. Neki drugi put :D

    6.Šta ti diže kosu na glavi?
    -Ljudi sa obrazom debelim kao kamionska guma.

    7.Party girl ili kućna muha?
    -Muva

    8.Casual ili fancy?
    -Citiracu dragu koleginicu “odjeća i izgled casual, kozmetika može fancy :D”

    9.Da imaš vremeplov gdje bi otišla, u prošlost ili budućnost?
    -Uvek sam zelela u buducnost. Danas, zelim u proslost da promenim neke stvari koje su se izdesavale, da vratim svoj zivot nazad, da bude lepse I lakse. Da vise ne boli…

    10.Preparativa ili dekorativa cura?
    -Iskreno – oboje!

    Evo i mene :) Srecan ti rodjendan i sve najlepse <3

    OdgovoriIzbriši
  53. Super ideja za post, oduševilo me jer sam i ja lavica, navedene tvrdnje su skoro skroz točne ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i sretan ti rođendan :)))

      Izbriši
    2. draga Martina, sretan ti rođendan :*
      evo i tvog kviza:
      1. Blog koji te je u posljednje vrijeme oduševio, ne mora biti nužno kozmetički?
      pa tvoj, ne moraš niti pitati <3

      2. Film koji te baš izuo iz cipela?
      ne sjećam se... ali sigurno sam najviše puta pogledala 'dirty dancing', čak smo čoporativno išle pola razreda tri dana zaredom u kino :D

      3. Svađalica ili mirotvorac?
      mirotvorac

      4. Maskara ili rumenilo?
      maskara

      5. Da možeš na jedan dan, bila bi...?
      najzločestija žena na svitu, čini mi se oslobađajuće

      6. Šta ti diže kosu na glavi?
      sitne duše, pokvareni, lažljivi i grabežljivi ljudovi :P
      okrutnost prema životinjama i slabijima :(
      i nabijanje kompleksa mladim curama fotošopiranim vješalicama koje nam pokušavaju nametnuti kao ideal ljepote

      7. Party girl ili kućna muha?
      nekad prvo, danas drugo, sve u svoje vrijeme ;)

      8. Casual ili fancy?
      casual za mene

      9. Da imaš vremeplov gdje bi otišla, u prošlost ili budućnost?
      prošlost... neka budućnost ostane skrivena

      10. Preparativa ili dekorativa cura?
      čini mi se preparativa, valjda to s godinama dođe ;)

      Izbriši
    3. Hvala ti draga Žana ***

      Čini mi se da mo svi pogledali "Dirty Dancing" stotinu puta i to je jednostavno film svih vremena, posebno za nas žene :)

      Odlicni odgovori i sve potpisujem, posebno pod broj 5 i 6 !!

      Izbriši