Teorija zavjere...ili ?

Posted by Dear Skin at 22:17



Prije nego sto nastavim s predstavljanjem nasih sponzora, morala sam s Vama podijeliti svoja iskustva i misljenje koja me u posljednje vrijeme proganjaju.

Godinama testiram kozmeticke proizvode, naravno, putem testera .

Odusevim se , kupim cijeli proizvod i onda šok !!  Proizvod u full size velicini nije isti kao ona probica koju sam koristila prije kupovine?!!


S ovakvom situacijom da je tester puno bolji od originalnog proizvoda sam se puno puta susrela.

Specijalno se to  odnosi na parfeme i kozmetiku skupljeg cjenovnog ranga.

Zapravo, jedva cekam da napisem recenziju jednog proizvoda kojeg sam kupila na temelju dobrog testiranja putem vise testera. Proizvod sam platila vise od 100 eura, a on nije istog djelovanja i svojstva kao testeri :-(

Kod parfema isti slucaj: tester me odusevi, traje , divan, krasan...kupim parfem i ono vodica :D

Zanima me , postoji li teorija zavjere s tim testerima ili sam ja luda?

Kakva su Vasa iskustva ?


77 komentari:

  1. Meni se to dogodilo nekoliko puta..i to baš sa parfemima :( I neki dan s Avene Skin Recovery kremom..imala sam 6 testera, potrošila svih 6 i bilo mi je super. Kupim full size kremu, stavim ju navečer i probudim se ujutro masna ko špek..a to mi se nikada nije dogodilo dok sam testere koristila..hm..
    Ja glasam za teoriju zavjere :zubo:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo su me parfemi i neke kreme za lice potaknule na ovaj post.

      Što se tice tvog slucaja, pripazi da nisi imala testere kreme za normalnu kozu a kupila rich varijantu.Postoje ti dvije verzije te kreme :)

      Izbriši
  2. Nisi jedina, i meni se to dogodilo s nekim proizvodima, prvenstveno puderima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, na pudere sam skroz zaboravila , i taj slucaj samimala jednom :(

      Izbriši
    2. Meni se to dogodilo već 5-6 puta s puderima, pogotovo vichy i max factor :(

      Izbriši
  3. Ovo je istina! Zavjera nego sta, posebno kod HE kozmetike.
    Nisam jednom kupila kremu od Elizabeth Arden i ostale kompanije, a nije bila ni slika testeru !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, vec sam pomislila da sam poludila, ali vidim da nas ima jos :(

      Izbriši
  4. Nije mi se pre desavalo, ali planiram da kupim Lancome Hypnose i to na osnovu testera koji sam dobila...sad si me blago prepala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod Lancomea nisam do sada primjetila takve stvari i post nije generaliziran, ipak kod nekih brendova sam to primjetila :(

      Izbriši
  5. Uh,itekako imam tih problema, ali samo s parfemima! S kremama i puderima nisam imala dosad nikakave varke i prevare,nasrecu! Al ti parfemi su mi bolna tema..morat cu se zalit nekome jednog dana..samo nemam kome:D Petra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod parfema sam ove razlike najvise primjetila. Tester fantastican, parfem preslab !


      Nazalost, nemamo se kome obratiti, izgleda da su to neki marketinski trikovi ..

      Izbriši
  6. Meni se to dešavalo samo sa parfemima. S kremama još nisam imala takvo iskustvo, srećom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene su najcesce parfemi u pitanju, no i kod skupih krema ista stvar:(

      Dodje mi da koristim samo testere :D

      Izbriši
  7. Živa istina. Ja sam mislila da se tripujem,majke mi. Posebno me nerviraju parfemi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, ne tripujes, izgleda da nas ima puno s ovakvim iskustvom :(

      Izbriši
  8. Za parfeme mi je mamina prijateljica kozmeticarka jos davno rekla da su testeri namerno jaci kako bismo se svi "primili" na miris, i to ne samo testercici koje dobijemo, vec i boce u parfimerijama. Kontam da to praktikuje citava kozmeticka industrija :) Pa nisu prodavacice blesave kada uzimaju testere za sebe. Primetila sam npr i kod omeksivaca da su testeri mirisljaviji, tecni puderi budu prilagodljiviji kozi... Skoro sam se odusevila Clarins Multi-aktiv serumom na osnovu testera, sreca pa mu je cena outta my budget jer stvarno ne znam da li bih se kockala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto...tako sam i ja cula. No kome god sam spomenuli svi su me gledali kao ludjakinju.

      Izbriši
  9. Nisam jos kupila nijedan HE proizvod, pa ne mogu reci nista na tu temu, ali verujem da postoji neka caka. No dobro, ti si onda sreckovicka sto UOPSTE i dobijas testere, posto kod nas hara tester mafija koja pokupi sve sebi i onda kaze "nema". :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tester mafija :D

      Moram priznati da ja nemam problea s time, a kako da kupimo nesto sto nismo nikad probali??

      Izbriši
  10. U jako mi je drago da si otvorila tu temu :)

    Meni se to dosta puta desilo s parfemima (tester parfema najlakše dobijem) i tester mi bude postojaniji. Znalo mi se desiti da mi tester odgovara a kad kupim parfem ga nemogu smisliti na sebi :(
    U mojoj okolini sa svima kojima sam pričala se ne dešavaju takve stvari i ja sam zaključila da sam zabrijala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto kao i kod mene, s kime god pricam o tome, misle da sam poludila. Nedavno sa napravila test s testerom i originalnim parfemom i pet osoba mi je reklo da to nije isti parfem??

      Izbriši
  11. Pohvala za temu! Moj potpis na sve ovo!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaci, i ti si "nasjela" ? Bas se ponekad osjecam prevareno i isfrustrirano kod nekih proizvoda :(

      Izbriši
  12. Gdje god ima dima, ima i vatre. :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Slažem se, meni se ovo dosta puta dogodilo s parfemima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, izgleda da nisam jedina koja je primjetila ovo :/

      Izbriši
  14. Dogodilo mi se ovo par puta i mislila sam da sam luda :-D No teoriju zavjere sam recimo potvrdila sa LRP Hydreane Riche. Koristila sam testere, krema mi se sivdjela, kupim ju kasnije, kad ono ćorak. To nije to, no ja opet uvjerila sebe da su se potrebe kože promijenile, klima, ovo ono, jednostavno nemoguće da je takva razlika pa sam kremu eliminirala... Skoro godinu kasnije opet dobijem testere i odlučim ih probati. Testeri opet super, koristim ih tjedan dana, ja oduševljena, ma milina! Opet kupim kremu i opet nema veze sa testerima. U testerima mi jednostavno ima više vlažnosti a krema je više glicerinasta. Baš se osjetila razlika na koži. Kasnije mi je jedna forumašica rekla da je i ona primijetila razliku i da nisu skroz isti proizvod i tester.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja, i ja se cesto pitam jesam li luda ili ne :/

      Meni se to milion puta dogodilo i odlucila sam ubuduce vracati takve proizvode.

      Izbriši
  15. Meni je o tome govorila kolegica na poslu pa sam mislila da pretjeruje. A onda sam se uvjerila i sama, krema je bila u pitanju. Dakle, sve rade da nas navuku a onda ''razvodne cijelu priču''.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nesto tu ne stima, ima dugo vremena, par godina kako sam to primjetila. Ne kod svih, kod oredjenih stvari i brendova.

      Izbriši
  16. Teta mi radi u Irisu i nije nikakva tajna da su testeri bolji od samog proizvoda. Srećom, imala sam priliku dobivati razne testere za koje nisam ni isprobala kupovnu verziju. Ali najviše sam to primjetila kod parfema kao i većina ljudi i nije ok da su postojaniji i bolje kvalitete od samog parfema pogotovo kad se neka zapali i plati sto eura za parfem te dobije drek :)
    Nikako ne bi smjelo biti odstupanja kad su kreme u pitanju, stvarno nije fer :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja kad sam to pitanje postavila u Irisu blijedo su me gledale i mislile da sam luda :D

      Steta sto nisi pitala tetu zasto je to tako i koje je njihovo objasnjenje :)

      Naravno da nije fer, neke stvari previse kostaju da bi proizvodjaci tako manipulirali s nama :(

      Izbriši
    2. Haha ne samo da tete u Irisu uzimaju testere, nego i njihove nećakinje i šira obitelj :D

      Izbriši
    3. a ja sam tako nedavno u bipi (kad su imali onaj popust od 30%) htjela isprobati par parfema i definitivno si kupiti jedan novi ali za većinu koji su me zanimali (i to uglv neki malo bolji i skuplji) nije bilo testera, a čak 3 bipe sam obišla. postavila sam i pitanje radnicama zašto nemaju testere za sve parfeme, one bi samo slijegale ramenima i odgovarale "pa eto potrošili su nam se, nije nam dobavljač ostavio" itd. Ma moš mislit što im ne ostave testere, kako u muelleru npr uvijek imaju, a drže sigurno 5x više parfema nego bipa :D ja poludila, i nisam htjela iz principa nijedan kupiti :D

      Izbriši
    4. I ja sam imala takav problem u Bipi, kada sam pitala gdje su testeri i kako da kupim parfem bez probe, dobila sam isti odgovor. Tako da sam se okrenula i otisla :(

      Izbriši
  17. Teorija je opravdana. Prije dva mjeseca kupila sam skupi serum nakon oduševljenja učinkom testera.
    Prvo sam mislila da je serum pokvaren ali kad sam se uvjerila da nije - proslijedila sam ga dalje jer mi je bio grozan.

    Sigurna sam da su testeri bolji od cijelih proizvoda.

    Bija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mije zao za to iskustvo, covjek vise nije pametan sto da misli :/

      Izbriši
  18. Ja mislim da ima nesto u toj teoriji i mislim da bi to trebalo zakonom zabranit, ocito mogu napravit bolje proizvode samo eto nece im se radi zarade, odvratno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nazalost, ako tu neceg ima, tesko je dokazivo :/

      Izbriši
    2. Ja ne mislim da je, postoje kemijske analize koje pokazu jesu li tester i proizvod jednakog sastava, jedino ne postoji volja da se takve stvari sankcioniraju pa imamo sto imamo

      Izbriši
  19. Mozda se testeri istog kvaliteta prave i distribuiraju po celom svetu, a postoji razlika u kvalitetu samih proizvoda koji su namenjeni odredjenim trzistima. Tako je mozda bolji proizvod namenjen trzistu Francuske, Nemacke, ili UK, a losijeg kvaliteta proizvod namenjen trzistu nekih drugih zemalja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da, upravo ovo sam i ja pomislila, jer mi je tesko zamislit industrijsku proizvodnju u kojoj je jedna linija zamisljena samo za prozvodnju testera. I iskreno, nisam to jos nikada niti primjetila, a i zivjela sam dosta vani i nikad nisam cula takvo sto. Vjerojatno kod nas dolazi slabija kvaliteta ili stariji.proizvodi:(. Za parfeme ne znam, obicno se nasprican direkt u parfumeriji pa do kuce skontam jel mi valja ili ne. Mozda je kod parfema stvar u ambalazi pa ispare, ne znam.

      Izbriši
    2. I to je vrlo lako moguce, odavno smo navikli da kod nas dolazi roba C kategorije :/

      Izbriši
    3. Potpuno se slaže sa tobom. Primijetila sam to kod parfema. Zašto parfem kupljen u Bipi, DM-u ili Kozmu nema isti intezitet mirisa kao onaj kupljen u parfumerijama? Čak su mi prodavačice u Kozmu potvrdile da su i one to primijetile

      Izbriši
  20. Samo sa testrima parfema imam to iskustvo. Ostalo mi je sve bilo ok. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nazalost, kod parfema sam najcesce to primjetila :(

      Izbriši
  21. Možda sam ja luda - no meni je obrnuto - testeri u malim vrećicama su mu sranje i smrde (možda su bili i pokvareni, tko zna) i onda dođem u dućan, isprobam veće testere ili sl. a full size bolji od testera :O OK, to se desilo samo par puta. Inače nemam problema s tim - testeri su mi uvijek do sad bili kao fullsize, osim jednog jedinog - Afrodita Hydra Thermal koncentrata za lice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I to je moguce. Samo sto ja da naletim na nesto odvratno u testerima,nikad ne bih pozelila kupiti takav proizvod.

      Ali vise se nicemune cudim :(

      Izbriši
  22. Ja to nisam primetila mada mozda zato sto retko kupujem te bas skuplje stvari a i budimo realni slabo mi daj u testere cak i kad trazim. Mada uopste ne sumnjam da sigurno ima takvih muljaza.

    OdgovoriIzbriši
  23. Ja ne volim testere jer su mi gnjavaža, a i više volim odmah dobiti full size, pa nemam takvih iskustava, ali valjda mi zato ni jedna krema ne valja :)))

    OdgovoriIzbriši
  24. uh, da, ovo je vrlo zanimljivo pitanje... i verovatno nešto što je u srbiji teško testirati, jer je skoro nemoguće doći do testera.
    ja sam do sad imala samo parfeme (a imam loše čulo mirisa pa ne mogu da dam zaključak) i par krema koje me nisu previše impresionirale da bih kupila full size.

    OdgovoriIzbriši
  25. Oooo...da...evo neko da napise post i na ovu temu.

    Imala sam poprilicno iskustva kada su u pitanju testeri parfema, ali isto tako znam da su testeri parfema uvek daleko jaci od onih koji mi kupujemo. Nazalost, tako je :( Koliko puta sam samo dosla kuci potpuno luda za parfemom koji sam prsnula na kozu u Sephori, dosla kuci, okupala se, a parfem i dalje mirise. Odlucim da ga kupim, sva srecna ga naprskam na telo, 2-3h i nema ga vise :( Nije to slucaj samo sa toaletnim vodama, vec nazalost i sa parfemima. Jedini koji me na ovaj nacin nisu razocarali, su parfemi Thierry Mugler-a. Sto pomirises i probas, to kupovinom i dobijes :)

    Kada je kozmetika u pitanju, nisam imala lose iskustvo ni sa jednim brendom. Mada, tesko je dobiti testere u nasim parfimerijama i apotekama ;(

    OdgovoriIzbriši
  26. Sto se tice testera preparativne kozmetike imam dobra iskustva. Stvarno ne mogu reci da sam primijetila da su testeri bolji. Parfeme ne volim kao testere, jednostavno mi ne odgovaraju. Joline

    OdgovoriIzbriši
  27. Nikad nisam razmišljala o tome, no sad kad si me ovim postom potaknula da se prisjetim nekih stvari moram priznati da se i meni to znalo dogoditi i to s testerima kremica. Voljela bih čitati više o tome! ;)

    OdgovoriIzbriši
  28. Slažem se s ovime za parfeme.. To je opće poznato da su testeri većih koncentracija samog mirisa nego oni "obični", prodajni parfemi.. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj ja imam drugi problem. redovno mi se svidi tester/probica, a full size mi je prejak pa mi skuplja prašinu. zato ne kupujem parfeme. ;(

      Izbriši
  29. s kremama nisam primjetila, ali s parfemima je to 100% slučaj

    OdgovoriIzbriši
  30. Definitivno se slažem s tobom i to sam primjetila unazad 2 godine.

    OdgovoriIzbriši
  31. Ja se ne sjecam da sam nesto tako primjetila :D
    Vidjet cu sada kada si kupim original Avene kreme ima li kakve razlike jer do sada sam koristila 5 mjeseci testere koje sam nakupovala na forumu :D
    A inace nisam nikad koristila neke kreme osim iz drogerija i ljekarne.


    A parfeme..pa koliko sam ja skuzila oni testeri u parfumerijama,drogerijama su vecinom isti parfemi koji su izlozeni i za prodaju... ne znam .. bas cu provjeriti sta pise ispod bocice.. inace imaju obicnu naljepnicu za tester... a mislim da nisam kupila nikad ni jedan parfem radi onog malog testera koji se dobije :)

    OdgovoriIzbriši
  32. jedinu razliku koju sam do sada primjetila je kod testera od nive za gel. u testeru je rijeđi dok je u full size gušći. to sam naglasila u recenziji. isti učinak ima kao i tester. kod mirisa nisam primjetila neko odstupanje u kvaliteti i njihovom intezitetu kad se kupi normalno pakovanje. od he brendova nisam nikad nista imala pa ti tu nemam nista pametno za reć

    OdgovoriIzbriši
  33. Ako ću biti iskrena, moram priznati da je kod mene 50-50. Dakle, isto sam i ja primjetila i mislila sam da umišljam stvari (sve dok nisam pročitala tvoj post) :D

    OdgovoriIzbriši
  34. mozda se testeri proizvode isti za ceo svet, a full size proizvodi kao sto smo navikli od gomile proizvodjaca za odredjene regione. nivea u nemackoj i za nemacko trziste nije ni primirisati onoj koja se plasira na srpsko trziste i na deklaraciji pise da je za jugoistocnu regiju evrope... sve je moguce :)

    OdgovoriIzbriši
  35. Što se tiče dekorative ne znam ali porodična prijateljica koja radi u beauty sferi u Kanadi nam je još davno ispričala da se testeri parfema namerno prave jači, intezivniji i dugotrajniji kako bi privukli što pre kupca :(

    OdgovoriIzbriši
  36. Hm...nisam primetila, ali je svakako vrlo moguće. Ja svakako imam utisak da mnogi proizvođači menjaju sastav proizvoda češće nego što to zvanično objave.

    OdgovoriIzbriši
  37. Ono čega mogu da se setim je da sam na osnovu testera kupila Sephora prajmer i nije bilo razlike. Sa druge strane, imala sam 3,4 testera Eucerin Aquaporin kreme, bila mi je dobra i kupila sam full-size. Krema je bila nešto redja od testera, ali mnogo veći problem je to što mi je lice za manje od nedelju dana buknulo od kreme, a testere sam koristila sigurno 15 dana i sve je bilo ok...
    Zavisi od brenda, ali nisi umislila, to je definitivno. :)

    OdgovoriIzbriši
  38. Istina ,nego sta! Meni se to desilo i sa kremama ,puderima ,ruzevima.Jednostavno tester ruza je kremastiji ,pigmentovaniji.Cak mi se desilo da je i boja ruza drugacija.
    A problem su i testeri jer se retko dobijaju,bar ovde kod nas u Beogradu.

    OdgovoriIzbriši
  39. jep, naročito kod parfema se ovo primjeti :P
    naravno, ne svih i ne uvijek, ali mislim da se u principu testeri rade da privuku što više publike... boli ih john što će publika na kraju izviždati djelo ;)

    OdgovoriIzbriši
  40. Oooo da, ne umisljas nego je to jednostavno tako. Kako kod kozmetike tako i kod parfema. Jer ako tester nije fantastican, kako bi se onda odlucile na peglanje kartice? :/

    OdgovoriIzbriši
  41. da li je moguce da je rijec o proizvodima koje su namjenjene za nase trziste?? tako da tester origigi, a ovamo proizvod treca klasa?

    OdgovoriIzbriši
  42. Javna je tajna da tete u drogerijama (posebno mislim na Bipu!) uzimaju testere sebi. Tamo nikada nemaju testera parfema. Druga je stvar da parfeme slabo uskladiše po parfumerijama, drže ih pod svjetlom na policama, pa su izloženi toplini i mislim da tako gube svoj miris. Znam da ljepše izgleda kada u parfumeriji sve sjaji i blješti, ali mislim da bi se trebala poštovati pravila o čuvanju parfema. Meni se sve isto događalo sa parfemima, testeri su bili puno bolji. Druge HE proizvode nisam kupovala, pa o tome ne mogu govoriti.

    OdgovoriIzbriši
  43. Iskreno, nemam pojma jer rijetko kada dobijem neki tester, većinom sve kupujem na blef i nakon 100 pročitanih recenzija. :D No recimo Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor koji sam kupila u Njemačkoj u vrećici od 20 ml nije ni sličan full size proizvodu kod nas.

    OdgovoriIzbriši
  44. Nuxe suho ulje. Obožavam ga, ali full pakiranje neću više nikad kupiti. Jedva sam potrošila taj full size kojeg sam prevarena, kupila i to nema veze s testerom. Ne samo da je miris manje intenzivan, nego je drukčiji, a da ne pričam o samom ulju.

    OdgovoriIzbriši
  45. Zavjera nego sta :-) Rijetko kad mi je tester jednak parfemu u full size pakiranju. Posebno ako parfem kupujem kod nas, a ne vani. Zadnje razocarenje mi je bio Bulgari Jasmin Noir. Imala sam dva testera, jako mi se dopao, bio je i postojan. Kad sam kupila parfem nije vidio testera- ne samo postojanost, nego kao da ni nota nije bila ista. Inace Bulgari parfeme ne krasni neka postojanost, ali taj jeste postojan. Hmmm, barem na testeru. Jednom sam od sanera kupila Guerlain L‚Instant Magic kao full size pakovanje, ali tester iz parfimerije, nisam imala kutiju. Drugarici se jako svidio i kupila ga je u parfimeriji- ukratko, postojanost im nije ni blizu- njen izvjetri za par sati, a moj se osjeti satima. HE kremice vise i ne kupujem, a dok jesam, tu vec nisam primjecivala razliku, mada uopste me ne cudi ako neki brendovi i kod toga varaju potrosace.

    OdgovoriIzbriši
  46. Sada sam potvrdila svoje dugogodišnje sumnje da su testeri zapravo samo navlakuše za proizvode namijenjene potrošačima koji im nisu niti sjena.Svom nosiću sam pripisivala taj brzi osjećaj nestajanja mirisa kupljenog parfema, kao brzo se naviknemo na parfem i onda ga više ne osjetimo. I još nešto, moguće da ima istine u jednom od gornjih komentara da mi dobivamo proizvode kvalitete na dnu ljestvice jer sam se nedavno uvjerila sa službenim dopisom jednog brenda hrane da nije isti proizvod kod nas i u susjednoj državi iako nosi isti naziv. Ovakve saznanja su me stvarno razočarala!

    OdgovoriIzbriši
  47. O, hvala Bogu, mislila sam da je do moje preosetljive koze i njuha. Jer vidim da vecina mojih drugarica nema taj problem, pravdajuci se da kupuju kozmetiku i parfeme u inostranstvu ili kod "pravih" ljudi i parfimerija.
    Secas se LRP sto si mi poslala? Isti slucaj i sa tim! Pre toga sam probala nekoliko testera i sve je bilo super, pocnem da je koristim, kao da je druga krema! Mislila sam da je to zbog drugih prozivoda koje koristim uz to. Prosle nedelje dobijem nekoliko uzoraka iste te kreme i htedoh da dam nekome, i ne znam koji me djavo terao da je ujutru stavim.. Kad ono, druga tekstura, lagana, fina, ne primecujem je na licu, sve nezno, lepooo!
    Pa, sta je to? Za jedno trziste ovakav kvalitet, za drugo onakav? ILi je u pitanju transport, skladistenje, mozda koncentracija samog proizvoda u testeru?
    Znam samo da jos od kraja 90-ih godina moj brat kad kupuje prasak za ves, pastu za zube, sampon i sl, gleda onaj kod na proizvodu. Kaze da tako prepoznaje sta je za koje trziste i da li je original. :)

    OdgovoriIzbriši