Cherry lips piling za usne- recenzija

Posted by Dear Skin at 21:49




Večeras ću Vam pisati o jednom proizvodu koji dolazi iz radionice Green Girl , a radi se o pilingu za usne.

Cherry lips je blagi piling za usne napravljen od sitno mljevenog šećera , biljnog ulja marelice i ekstrakta višnje.


Iskreno, poseban piling za usne sam kupila samo jednom u životu i to Lushov prije par godina.

Sjećam se da mi je bio nekako presuh, trusio se s usana i pokvario mi se za manje od mjesec dana.

Nakon tog razočarenja , nisam više kupovala takve proizvode jer mi je bilo besmisleno.

Naime, piling usana sam super obavljala četkicomza zube ili onim pilingom kojeg koristim za lice.

Ipak, ovaj slatki ljepotan je našao put do mene :))


Moje usnice su iznimno osjetljive. Ne odgovara im svaki balzam za njegu niti ruž za usne.
O olovkama da ne govorimo...

Često su ljuskave i ispucane bez obzira koliko se trudim da ih njegujem.

Cherry lips koristim zadnjih nekoliko mjeseci i iznenadio me uljnom teksturom koja  iznimno njeguje usne.



Čestice nisu nimalo grube, imam osjećaj kao da se tope na usnama. Dovoljno je staviti vrlo malo proizvoda , utapkati na usne i protrljati prstom kako bi se izvršio piling i isprati.



Rezultat  su savršeno meke, podatne usne.  Iako trošim na tone raznih balzama, iza Cherry lips nemam potrebu za nikakvim dodatanim hranjenjem usana.

Upravo radi ulja u proizvodu , usnice su savršeno hidratizirane.

Na slijedećoj fotki možete vidjeti kako proizvod izgleda prilikom korištenja. Upravo kao da se topi na koži ali efikasno radi svoj posao.



I rezutat nakon :


Savršeno zar ne?

Divan proizvod koji je definitivno u mojim ovogodišnjim favoritima i s kojim se moram opskrbiti za nadolazeću jeseni zimu kada su mi usnice u posebnoj komi :))

Sastav: šećer, zobene mekinje, rižino brašno, biljno ulje marelice, pčelinji vosak, glicerol, ekstrakt višnje.

Cijena 15 grama = 20 kn ( 2,6 eur )

Čime Vi pilingirate usnice? Jeste li probale Cherry lips?


69 komentari:

  1. Hocu ja da probam ovo :) <3

    Ja usne redovno, cak, neko bi rekao i preterano, pilingujem. Svakodnevno, nakon uklanjanja makeup-a sa lica uvek uradim piling usana, jer se tokom celog dana u sitnim poricama oko usana skuplja olovka, ruz, sjaj...pa svako ponovno nanosenje nekoliko puta u toku dana...Jednostavno osecam potrebu i nisam primetila da preterujem. Piling sam sama napravila (med, braon secer, cimet i malo maslinovog ulja), savrsen mi je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih skoro svakodnevno pilingiram i s ovim pilingom nemam nikakvih problema, dapače, baš su mi se lijepo oporavile.

      Divan je, ali sigurna sam da je i tvoj fantastičan :))

      Izbriši
  2. Imam i ja ovaj piling i nešto najbolje što sam probala. Nadam se da će GG uvesti i još koji okus !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam, na primjer vaniliju :D :D

      Iako je meni i ova višnja mmmmm:))

      Izbriši
  3. Imam i obožavam :)
    Definitivno i moj favorit godine!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj zezat? E baš mi je drago da imamo zajedničkog favorita :)

      Izbriši
  4. Meni ovo baš treba :) Ne znam da li šalju u Srbiju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Raspitat ću se pa ti javiti :)

      Izbriši
    2. Draga šalje se i za Srbiju i BiH :))

      Izbriši
    3. Hvala ti :)
      Pogledaću šta sve imaju pa da naručim :)

      Izbriši
  5. Zelim!!! Izgleda divno. A usne rijetko pilingiram jer nemam potrebe, a to činim s cetkicom za zube. Usne mi znaju bit suhe ali se ne ljuste. I meni je najbolje za usne kad ne koristim nista. Od labella i sličnih mi je samo gore, a i stvara se ovisnost na neki nacin. Naj za usne šta mi je ikad bilo je bila jedna grozdana mast neke španjolske firme koja se mogla kupiti u ljekarnama. I naravno više ih nema :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fantastična stvar, iako sam i ja prije bila čisto zadovoljna četkicom, ovo je super jer dodatno nahrani.

      Stvarno sam prezadovoljna :)

      Izbriši
  6. Idući put kad budem naručivala u nje, definitivno uzimam i ovo, izgleda ludilo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporučam draga, fantastičan je i dugo traje !

      Izbriši
  7. Djeluje primamljivo. Ja sam si do sada znala sa cetkicom i povremeno sa medom i secerom napraviti piling, ali cim zaboravim staviti neki balzam usne su mi suhe i izrazito ispucane.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto kao i ja. Bez tone balzama, usne su stalno ispucane. Iza ovog čuda ne treba nikakav balzam, osim što pilingira super njeguje :))

      Izbriši
  8. Joj Cherry Lips mi je na wish listi već odavno. Kao i ulje za skidanje make-upa od Green Girl <3 <3 <3
    Izvrsna recenzija, definitvno me potakla da se pokrenem i da skinem bar jednu stvar sa wl :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporučam ti od srca, mislim da ćeš biti jako zadovoljna :))

      Izbriši
  9. Super mi izgleda,bilo bi divno da proizvode salju za Srbiju ! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja sam moj sama pravila, stavila šećer, bademovo ulje i ekstrakt limuna i odličan mi je! A ovaj sa višnjicom mi izgleda neodoljivo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super zvuči! Vjerujem da nije problem napraviti i sam dobar piling , no ja sam malo prelijena za to :D

      Izbriši
  11. meni je Meli napravila piling za usne i još ga imam i divan mi je <3
    A nadam se da će GG uvesti još koji miris/okus jer nisam ljubiteljica višnji, a zvuči primamljivo i radije bih njeno kupovala nego Lush

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam probala i Lush i ovaj i ne mogu ih uspoređivati. Ni po efektu a kamoli po cijeni.

      Koliko sam saznala može se naručiti s bilo kojim okusom :)

      A sigurna sam da jei taj tvoj fantastičan, to ćeš mi dati da probam?

      Izbriši
  12. Ups, ne znam što se dogodilo :) Htjedoh reći da bi ovo definitivno bilo dobro nabaviti prije zime. Koji mu je rok trajanja i jel se treba čuvati u frižideru?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro pitanje, zaboravila sam to napomenuti. Rok upotrebe je 4 mjeseca i ne moras biti u frižideru. Ja ga držim u kupaoni pored četkice za zube. Važno je da nije na pretoplom i svjetlom mjestu .

      Izbriši
  13. Ja koristim Lush. Zapravo ga ne koristim često jer ne volim često usne pilingirati jer onda imam osjećaj kao da mi se još više suše. I poslije obavezno sa Ammara balzamom namažem. Ali GG mi je dugo na WL.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je i meni bilo s Lushom. Iza njega su mi usnice vapile za tonom balzama :(

      Izbriši
  14. I ja imam dva Lusheva pilinga kojima sam zadovoljna,ali ovo mi ide na WL:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna, ni sama nisam bila svjesna koliko je piling za usne odlična stvar :)

      Izbriši
  15. Lepo izgleda. :) Nisam probala nijedan piling osim onog iz kucne radinosti-secer i med i to mi je bilo okej, ali sam smatrala da mi nije potrebno. Moje usne nisu preterano suve, a i ako se malo osuse resim to cetkicom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori


    1. Ako nemaš takvih potreba , to bolje za tebe :)

      Izbriši
  16. Lijepo izgleda, a još i dobro obavlja svoj zadatak! :) Svakako imam u planu isprobati njihove proizvode jer mi se čini da ću biti oduševljena! :) a ovaj piling sam upravo dodala na WL :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporučam, ja sam puno toga imala i probala i nemam ni jednu zamjerku :)

      Izbriši
  17. Ma Vase usne su cini mi se prekrasne i bez tog pilinga, iskreno mislim da piling za usne i nije tako potreban proizvod, to stvarno mozemo napravit od kuhinjskih namirnica. A samo da podijelim anegdotu iz Mullera jucer: lijepo i pristojno trazim tester, a isto tako lijepo i pristojno gospodja kaze: testere ne smijemo davati. ???? Stvarno nevjerojatno, za uputiti pismenu primjedbu. Lp, Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komplimentu, međutim jako su zahtjevne i malo toga im odgovara .


      Ovo za Muller je krajnje nedopustivo, mislim da su meni tako odgovorili da bih na licu mjesta tražila voditelja poslovnice.

      Kakao se testeri ne smiju davati? Pa čemu onda služe??

      Izbriši
    2. možda je gđa mislila kako ju nina traži tester pudera ili parfema, pa zato odgovorila da ne smije dati npr. cijelu bočicu, hahah :D šalu na stranu, ali te prodavačice nekad znaju biti toliko retardirane da me ništa više od njih ne iznenadjuje :-/

      Izbriši
    3. Hahaha, moguće..one su shvatile da Nina hoće cijelu bočicu :D

      Mislim....ne smijemo davati testere?? A šta smijete? Trpati sebi za doma...užas

      Izbriši
  18. Ispricavam se na offtopicu ali stvarno Su gadljivi! Imaju police pune testera samo vjerovatno trebate potrosit prosjecnu hrvatsku plaću da bi se ' smilovale' ako već među sobom nisu podilile i pokrale. Njihova bezobraznost i nekultura me ne prestaje iznenadivat. I jučer sam samo letimice prošla kroz parfemski odjel jer Su se dvi,tri zaposlenice pazarski nadvikivale i cerekale i ogovarale. Totalno neprofesionalno i neuko ponasanje nekoga ko se spustia sa brda. Sramota je da uopće moram upitati za tester kad nešto kupim, osjećam se Kao da zicam. Sve mi je manje ugodno kupovati u nasim parfumerijama, za*eb je jedino što neman di probat ako ću već narucivat na slipo.
    Ali ima i iznimaka koje potvrđuju pravilo :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma to je strašno draga...nedopustivo i jako neprofesionalno...

      ja znam da ima svakakvih ljudi i da su i trgovkinje svakodnevno izložene raznim situacijama i ljudima, no žalosno je što i nas potencijalne kupce trpaju u isti koš i što ne znaju prepoznati kupca :(

      Izbriši
  19. Uh, ovaj piling djeluje predobro. Ja nikad takvo sto nisam koristila. Znam da to ima Lush u ponudi a njih ne volim pa ne znam da li to jos neko ima? A mrzi me da sama nesto muckam, al ko zna, mozda se i natjeram. Taman sam sad malo presla na ulja :) Posluzim se krpicom za skidanje sminke tj. ona mi zapravo sluzi kao piling lica i tako blago ispilingujem usne. Posto sam na retinu- pucaju mi kutevi usana s vremena na vrijeme pa se o njima bas moram brinuti :( Bila sam dugo godina mirna sa bosanskim mehlemom al su prckali po formuli i to mi vise nije to :/ sad sam se vratila alverde balzamu sa nevenom, ok je ali nije wow. Jos mi preostaje balzam od dr. pashe, nadam se da cu se sa njim skrasiti. Stvarno nije lako pronaci dobar balzam za njegu usana. Jer dobar balzam upola rijesi problem sa perutanjem usana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I krpica nije nimalo loš način za pilingiranje usana. Slažem se s tobom...dobar balzam za usne je prilično teško za naći. A koji od dr Pashe? Zlatni melem ili imaju poseban proizvod za usne?

      Izbriši
    2. Imaju poseban balzam za usne. Evo link, 5ml-3 eura pa budem isprobala. Nadam se da me nece razocarati jer onda ne znam sta cu next :/
      http://www.velikakuhinja.ba/vidiblog/2906/zdrave-usne-uz-dr.pasha-lip-balm

      Izbriši
    3. Jedva čekam da čujem dojmove. Iako je i zlatni melem super!!

      Izbriši
  20. Ja ima Lush Popcorn piling, iako se čisto ispilingiram i pilingom za lice kad ionako previše proizvoda stavim, al ovo je definitivno nešto što bih htjela probati kad potrošim Lush. Višnju volim tako da je to kod mene samo plus. :-)

    OdgovoriIzbriši
  21. ma ne da mi se imat poseban peeling i za usne, ja to rijesim blazinicom natopljenom tonikom istrljam i poslije stavim balzam i ko nove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam isprobala tvoj način , drago mi je dati funkcionira :)

      Izbriši
  22. Super izgleda! Ja ne pilingiram usne, mislim da mi treba ovo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nemaš svog favorita, topla preporuka :)

      Izbriši
  23. zvuči kao nešto što bi trebalo probati :)
    dopada mi se GG kozmetika, čitala sam o njoj kod tebe.
    nemoj se smejati, ja sama mešam svoj piling :D
    ranije sam uzimala LUSH, ali od kad ih nema kod nas,
    ostavljena sam na milost i nemilost svojih
    (ne)veštih ruku :DDD umešam med, šećer, malo
    bademovog ulja, i ulja jojobe. Nekad napravim
    malo više pa imam za par dana, držim ga u frižideru
    u staklenoj teglici od lush pilinga, i pilingujem svakog dana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Štobih se smijala, mnoge žene rade domaće pilinge i to je super. Jer domaći rade sve isto kao i kupovni.

      Ja sam lijenčina za takve poduhvate i onda radije koristim već napravljeno :D

      Izbriši
  24. Koristim Lush i ok mi je ali ovaj deluje bogatije!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je Lush kao prije par godina, ovaj je definitivno bogatiji :)

      Izbriši
  25. Jao kako ja ovo želim, ali nemaaa:) Meni se donja usna baš suši i puca a baš ih njegujem:/ usput, divne usne imaš, ma savršene, ja ću za takve izgleda morati posjetiti hirurga:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga:))

      Takve imaju svi u mojoj obitelji. Također jako, jako pucaju i baš imam problem s pronalaskom dobrih proizvoda :)

      Izbriši
  26. Odgovori
    1. :D

      mislim da svima treba dobar piling bio kupovni , bio home made :)

      Izbriši
  27. Bas mi treba ovako nesto...Bozanstvene su ti usne <3

    OdgovoriIzbriši
  28. Imaš jako lijepe usne :D ja zasad koristim Labracadabra piling od Lusha i obožavam okus <3 ali znam što ću kupiti kad to potrošim :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Mljac, deluje ukusno :) I ja sam samo jednom u životu kupila piling za usne, isto Lush :D Inače koristim najobičniji šećer.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala šećer, iako je i taj moj Lush sadržavao. Sigurno onda dobro radi taj posao :)

      Izbriši
    2. Nisam probala šećer, iako je i taj moj Lush sadržavao. Sigurno onda dobro radi taj posao :)

      Izbriši
  30. Izgleda kao must have! Ali ja baš ne pilingiram usnice, eto imam sreće barem s njima. Makar, prije nekih ruževa bi svakako bilo dobro napraviti piling, tako da ću razmisliti o ovome. Možda jednog dana naručim.

    OdgovoriIzbriši