Clinique kozmetika

Posted by Dear Skin at 14:18



Malo koja od nas nije cula za Clinique kozmetiku. Treci brend nastao od Lauder grupe 1967. godine ,

kada je Evelyn Lauder član obitelji Estee Lauder stvorila ime brenda i razvila svoju liniju proizvoda.

U kolovozu 1968 godine odrzava se premijera prvog brenda u svijetu koji je alergijski testiran , na kojem su radili najveci dermatolozi. Strucnjaci koji su predstavljali brend , prvi su nosili bijele kute u kozmetickim prodavaonicama.


Brend usmjeren  svim dermatoloskim problemima: crvenilo koze, prosirene pore, akne, dehidracija, bore.

Kozmetika bez mirisa i umjetnih boja, proizvedena pod strogim nadzorima i prilagođena i najosjetljivijoj kozi.

Imala sam puno Clinique proizvoda, izmedju ostalog kultnu All About kremu za podrucje oko ociju koja je meni osobno najdrazi njihov proizvod.

Zatim pudere koji me nikada nisu razocarali, Superdefense kremu koja mi je veliki favorit,  a posebno mi se sviđaju sjenila koja mi nikad nisu iritirala oci sto mi se cesto znalo dogadjati.

Moram i spomenuti divna rumenila koja sam dugo koristila. Nikad mi nisu uzrokovala ni jedan pristic, iritaciju ili slicno .

Moja trenutna postava Clinique kozmetike izgleda ovako:


Take the day off  cleasing balzam, recenzija ovdje .

Take the day off make up remover , sredstvo za uklanjanje makeup-a s ociju

Pore refining solutions- instant pore perfector, treca tubica :)

Buttershine lipstick, ruz u nijansi Baby Baby kojeg jako volim jer je izrazito njegujuc za moje osjetljive usne .


Clinique Hrvatska ( klik)

u projektu za kolektivni prestanak pusenja daruje dva predivna proizvoda.


Koji su Vasi favoriti i iskustva s Clinique kozmetikom?

50 komentari:

  1. Nisam isprobala puno njihovih proizvoda, nažalost, ali zato svima govorim i kunem se u njihovu 7 day scrub cream koja je stvarno ooooodlična! Nezamjenjiv piling ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se, imala sam ga nekoliko puta dobivene u nekim setovima.

      Izbriši
  2. nisam probala nista od njih,ali ako se ne varam oni imaju onaj air brush korektor koji hvali Lisa Eldridge

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ce se to promijeniti uskoro i da ces svasta probati. Da,taj korektor je iz njihovog asortimana :)

      Izbriši
  3. Sa Clinique preparativom sam u teskoj svadji ali im zato dekorativu volim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      slazem se, dekorativa im je fantasticna !

      Izbriši
  4. Jel mi vjeruješ da ja još ništa od njih nisam probala?? Moram to hitno promijeniti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao ljubiteljica dobre kozmetike, sigurna sam da ce se to promijeniti :))

      Izbriši
  5. jedino CLiniqueovo što me razočaralo su bli DDML i ovaj skidač okoloočne šminke, ali navodno ga nisam koristila na pravi način pa mu možda još jednom dam šansu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj ga jos koji put, a sto se tice DDML on stvarno ima podijeljena misljenja.

      Ja sam ga puno puta koristila no kod mene djeluje samovkao dodatni ovlazivac.

      Izbriši
  6. Imam njihovu All About Eyes okoloočnu i odlična mi je i već je još par proizvoda na wish listi....

    OdgovoriIzbriši
  7. Od njih sam samo imala parfeme, jer nemam para za bacanje, a kod nas nisu jeftini...

    Kad naidjes na neku kozmetiku i sminku sklonu osetljivoj, hipersenzibilnoj, sklonoj crvenilu, kuperozi, rozacei, alergijama, suzenju ociju :)), ti podebljaj slova na blogu da vidim i ja! :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno sam pisala o tim problemima , a citateljice su u komentarima ostavljale svoja iskustva i preporuke.

      Izbriši
  8. Moram da probam cuvenu All About Eyes kremu ;)

    Toliko su im hvaljeni puderi, i zelim da probam neki ;) Jel imas mozda neku preporuku, za moju kombinovanu kozu sa prosirenim porama, nemam neke vece nepravilnosti ;) Ne bih bas da eksperimentisem sama, a verujem da si probala neki njihov puder, i da to je bio ok ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. AAE je meni osobno jedna od naj krema .

      Sto se tice pudera, probala sam ih dosta, najdrazi su mi Even Better i Superbalanced. Svakako istestiraj prije kupovine.

      Izbriši
  9. nista njihovo nisam probala ali je u poslednje vreme toliko dobrih recenzija da cu morati to da promenim :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Dosta sam probala od njih a trenutno se ne odvajam od AAE rich i Chubby olovčice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne cudim se draga, dva fantasticna favorita :)

      Izbriši
  11. Ako ste probali obje koja Vam je bolja varijanta All About Eyes kreme, Rich ili obicna?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala obje varijante i po nekoliko puta. Moj glas ide za rich varijantu. Puno bolje i nahrani kozu a nije preteska ni premasna.

      Izbriši
  12. Imala sam AAE okoloočnu i kupujem je ponovno ovu jesen:) A na wish listi mi je njihov ruž-balsam za usne :D

    OdgovoriIzbriši
  13. :) moji prvi proizvodi za njegu lica su bili Clinique, te sam sam samo te proizvode koristila sve do kraja faksa uz neki povremeni dodatak Loreal krema i samo jednom Shiseido nekog losiona; sve te godine sam koristila samo jedno te isto- 3 step sistem: sapun, tonik 1 ili 2, DDL i kremu oko očiju All About Eyes gelastu; kako sam starila, naravno, a pogotovo sada kada sam preko 30, prebacila sam se na cijelo čudo drugih stvarčica sa posebnim naglaskom na serume od Estee Lauder. Iako sam tijekom godina čula mnoge kririke na baš Clinique proizvode koje sam ja koristila, odn na njihove tonike pune alkohola i žuti losion pun mineralnih ulja, ja s tim proizvodima nisam imala problema. Zapravo o njihovim tonicima sam ovisna, sve te micelarne, tonici bez alkohola, meni su to sve ko vodice neke, a fino kad pređem po licu sa ovim alkoholnim onda sam "svoj na svom" :) i bez obzira na moju osjetljiviju kožu, ne smetaju mi. Losion DDL kupim povremeno i mažem s njim vrat, prije mjesec-dva je izašla poboljšana verzija DDL-a i zove se DDL PLUS, no nema ga još u Hrvatskoj. Također moram pohvaliti njihove pudere koji su jako kvalitetni, tekuće, mislim, ja koristim Anti blemish i ni malo ne isušuje kožu, a po potrebi ga pomiješam sa nekim drugim puderom. i tako. Ja sa Cliniqueom imam emocionalnu vezu kao :), prati me od puberteta, pratio me kroz učenja, zaljubljivanja, prekide, pijanstva, polaganja ispita, rad, odrastanje i prati me i danas. Naravno, kao i sa svakim brendom, sa nekim proizvodima nisam bila zadovoljna, ali s ovima s kojima jesam, bome, njih se držim. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala nekoliko puta 3-step program. Iako je na udaru losih kritika iz razloga koje navodis, ja moram priznati da mi nikada nije nastetio. Inace sam jako osjetljiva na alkohol i proizvodi s visokim postotkom alkohola mi odmah rezultiraju problemima na licu, kod ovog tonika ( br 2 sam koristila ) imam osjecaj da mi lice nekako "prodise".

      DDML mi također nikako nije nastetio , no uvijek mije sluzio kao neko hidratantno mlijeko ispod kreme.

      I mene Clinique prati godinama i uvijek imam barem jedan njihov proizvod :)

      Izbriši
  14. IMala sam 7 day scrub, onaj zeleni, od 30ml, dobila ga u nekom britanskom magazinu (!!!) i obozavala sam ga! Fantastican je a koza posle njega ne ostaje zategnuta i suva vec pomalo nauljena, a zapravo bas onako kako treba. Divan je bio <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divan piling, dijelim s tobom odusevljenje :))

      Izbriši
  15. Probala sam set proizvoda za problematicnu kozu ali bio je previse jak za moju osetljivu kozu a sada bih volela da probam All About Eyes kremu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerojatno si pogresno izabrala, Clinique ima drugih proizvoda koji su super za osjetljivu kozu.

      Izbriši
  16. Super su mi ovi tvoji postovi predstavljanja proizvoda, moram priznati da sam neke zanimljive stvarčice naučila :) Ja nemam još ništa njihovo iako sam neko vrijeme pucala na chubby stickove, ali odustala od kupnje nakon pročitanih recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. *Ne proizvoda, nego brendova :) sva sam u proizvodima i wish listama, hahaha :D

      Izbriši
    2. I meni su superovakvi postovi, puno puta cujemo o brendovima a ne znamo nista o njima.

      Ja nemam chubby stick no svakako bih htjela probati:)

      Izbriši
  17. Od preparative imam superdefence kremu za lice i iz iste linije kremicu ispod ociju sa spf.
    Od dekorative puder u kamenu za matiranje i super sam zadovoljna-uglavnom ga koristim ljeti na T zonu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Superdefense kremi sam bila vjerna tri godine, super mi je bila i moram ju ponoviti opet.


      I puder za matiranje sam imala, onaj mineralni kompaktni :)

      Izbriši
  18. Stvarno želim probati nešto od Cliniquea jer je moja koža osjetljiva na mirise, ali ne znam uopće što bih.. Možda neku laganu hidratantnu kremu.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si osjetljiva na mirise, ovdje bi se svakako nasla.

      Moja preporuka je Superdefense krema za normalnu kozu :)

      Izbriši
  19. Imala sam one famozne DDML i DDMG al meni je to bilo baš lošeee. Pa Moisture surge kremu, Superdefense sa spf 25, Antioxidant noćnu, 1,2,3 proizvode za čišćenje kože, Dark spot corrector, pa neke testere i mini pakiranja, imam i jedan Butter shine ruž.... Zanimljivo, od svih Clinique stvari koje sam isprobala, najzadovoljnija sam bila sa onom High impact maskarom i ona mi je jedna od naj maskara koje sam ikad isprobala. I imam veliku želju isprobati All about eyes u rich verziji. Obična mi je preslaba.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. DDMG nisam probala jer je za masnu kozu, DDML kao sto sam pisala, ok kao nesto dodatno ispod kreme. Moisture surge na mojoj kozi nije funkcionirala, premala hidratacija.

      Vidis, tu maskaru se ne mogu sjetiti li uskoro trebam novu pa cu ju uzeti u obzir :)

      Izbriši
  20. Probala sam vecinu njihovih stvari. Meni je napravio kao brend neverovatnu razliku na kozi toliko mi se poboljsala da je to neverovatno bilo videti. Koristila sam liquid soap mild, tonere 2 i 3, kao i mild, DDML, moisture surge, superdefense nocnu koja je fantasticna , youth surge nocnu, all about eyes, all about eyes rich, take the day off balm isto odlican, turnaround concentrate - fenomenalan, 7 day scrub... itd vise ni ne mogu da se setim. za mene odlican brand, odnos cene i kvaliteta i to sto ima bukvalno odgovarajuce nega za svaki tip koze.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se, neke legendarne proizvode nitko nece nadmasiti .

      Danas sam se sjetilajednog rumenila kojeg sam cak tri potrosila sto se meni rijetko dogadja: Iced lotus :))

      Izbriši
  21. Jako volim Clinique i imam dosta proizvoda samo nikako ne volim cene kod nas...

    OdgovoriIzbriši
  22. Meni je njihova BB krema HG! Imam sve nijasne dostupne kod nas :)

    Od ostalih proizvoda sam koristila/koristim AAE, Acne Solutions Clarifying Lotion (mislim da se tako zove), Almost Power, neki tekući puder prije ohoho godina više mu ni ime ne znam :D

    Čudno je kada se trebam sjetiti svih proizvoda nekog branda koje koristim ili sam koristila, mozak mi stane :D A kada pogledam po oramarićima, ladicama i skrivenim kutijama, dodje AHA efekt :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam kupila njihovu BB cim je izasla, nijansu 2.

      Hahha, isto kao ja, moram se ponekad dignuti do ormarica pogledati nazive, bas mozak cesto zablokira :D

      Izbriši
  23. Pozdrav, odavno pikam Clinique ali nikako da se odlucim za kupovinu, što zbog cijene što zbog mog tena. Imam masnu t-zonu sa proširenim porama, akne po čeljusti, vratu (zbog hormona) i muku mučim sa ovim godinama + svemu tome je moja koža koja ima žut podton pa mi skoro nijedan puder ne odgovara. Pa vas molim ako imate iskusva sa njihovim puderima da mi preporučite neki. Ili bilo koji drugi puder koji bi mi odgovarao, jer čitajući vaš blog primjetila sam da imamo sličnih problema. Hvala unaprijed :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam dosta Clinique pudera, najbolji dosada mi je bio Even Better, nije pretežak, ne uzrokuje nikakve nuspojave.

      Također Stay true puder, koji je postojan cijeli dan, samo on je više za neke posebne prilike jer bez dobre podloge, mogao bi isušivati

      Izbriši
  24. Love-hate relationship...

    Na sljedeće Clinique proizvode sam bacila novac:
    Almost Powder (nagovorile me prodavačice, a znala sam odmah da će biti problema zbog spf 15), DDML, sve okoločne kreme/roll on, hidratantna krema za suhu kožu (ne mogu se sjetiti imena), High Impact maskara, Lip Laquer, Lip Butter Shine (nude nijansa sa sitnim šljokicama), Chubby Stick (nijansa Curvy Candy malo mi bila presuha na usnama), Lip Gloss


    Sljedeće proizvode koristim/koristila tj. volim:
    Rumenilo Smouldering Plum
    Facial Soap Extra Mild
    Olovke za oči
    Chuby Stick (nijanse Mighy Mimosa i Mega Melon)
    Superbalm
    Long Last Glosswear

    OdgovoriIzbriši
  25. Ja volim Clinique i trenutno želim kupiti njihov žuti korektor u stiku, ali nisam sigurna gdje ga ima. Htjela sam te pitati ako znaš ako u Zagrebu ima trgovina bogata njihovim proizvodima, osim Douglasa i Mullera. Iz Rijeke sam i planiram kozmetički put u Zg, pa da znam kamo da se usmjerim : )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, osim Douglasa, Irisa i Mullera mi ne pada nijedno drugo mjesto na pamet.

      Izbriši