Empty II

Posted by Dear Skin at 21:22

Što sam potrošila u posljednje vrijeme ...


Po  uzoru na moje kolegice , i ja sam uvela jednu kutiju u mojoj kupaonici gdje odlažem prazne ambalaže potrošenih proizvoda za potrebe ovakvog posta .

I tako sam skupljala i skupljala dok nije jedan dan došla moja mama i misleći kako sam zaboravila baciti, sve pobacala u smeče :D

Najviše je bilo praznih gelova za tuširanje, dezodoransa i slično..


Ipak, uspjela sam dosta toga potrošiti i sačuvati ambalažu , pa krenimo redom :



Collistar anticelulitna krema- trajala je dosta dugo što nije čudno s obzirom da ima čak 400 ml.

Više o njoj sam pisala u ovom postu , i znate što? Nije mi uklonila celulit ! :D

Naravno, odavno znamo da Djed Mraz ne postoji , ali bila sam zadovoljna u smislu hidratacije , možda nekad opet kupim ako nabasam na neko sniženje :)



Paul Mitchell Super skinny šampon i regenerator-  manja pakiranja  koja sam naručila za probu. Vrlo sam zadovoljna ovim proizvodima, ipak sam odlučila slijedeći put isprobati neku drugu liniju jer je ova po mom mišljenju više za nekoga s gustom gostom a ne rijetkom kao što je moja .


Green Girl My own gentlmen ulje za uklanjanje makeup-a- recenziju sam napisala u ovom postu .



Lancome Genifique Light-Pearl serum za oko očiju:  serum kao takav me nije posebno oduševio i više o njemu sam napisala u ovoj recenziji , ali oprala sam bočicu i planiram koristiti aplikator jer je genijalan za masažu mojih podočnjaka :)



Olea odstranjivač laka za nokte:  kupila sam ga u trenutku kada nisam stigla po moj omiljeni Aveo od badema i nemam nikakvu zamjerku. Solidan odstranjivač :)


Vjerojatno svi znate o mojoj strasti prema serumima, stoga nije čudo koliko ih potrošim :D

Lierac Hydra Chrono serum :  super serum za onaj osjećaj natopljenosti i hidratizacije, više o njemu sam pisala u ovoj recenziji.

Apivita Radiance:  četvrta bočica potrošena, dovoljno govori koliko ga volim :)


Lancome Genifique Nutrics krema za lice : ovom kremom se bavim nekoliko mjeseci i pred kraj sam ju iskoristila za dekolte i ruke. Previše parfema za moj ukus i još jedna "škola" da ne kupujem proizvode bez probe :(


.



Shiseido SUN eye cream:  neću više kupovati, u recenziji sve rečeno.



Nuxe suho ulje s zlatnim česticama: kultno ulje kada je u pitanju sjaj i njega.  Neke će se možda složiti sa mnom  da mu je miris malo pretežak za ljetne žege .




Green Girl Double or nothing maska za lice:  obožavam ovaj proizvod i za mene će ostati nešto što je po prvi put razbilo moje zaziranje od ulja na licu. Više o njoj sam pisala u ovom postu :)




Roc zaštitni fluid s spf 50 :  odličan proizvod koji ću sigurno ponoviti, više u ovoj recenziji.



Obagi Nu-Derm emulzija sa spf 50 je nešto za što nemam praznu ambalažu a potrošila sam odavno.

Nije me osušila čega sam se bojala, kupujem opet definitivno. Recenzija ovdje 



Avene Hydreance legere spf 20:  krema s kojom se dugo godina družim, koristila sam ju za ljetne večeri kada je još sunce bilo prilično jako. Sada se krećem s rich varijantama.


Testeri i mini size proizvodi:  od kojim me nijedan nije privukao da kupim ful size. Najviše iz razloga što su premalo hidratantni za moju kožu.

Bila sam vrijedna, zar ne? Sada kada gledam, opet nisam potrošila ni jedan dekorativni proizvod :D

Neki su pri kraju pa će biti taman za slijedeći empty post:))

Što ste Vi potrošile u posljednje vrijeme?

59 komentari:

  1. Divno! Nasmejala sam se komentaru o mami :)
    Sve mame su iste <3
    Dopadaju mi se empties. Naročito serumi.
    Ja sam potrošila svašta nešto, najviše tušuralice, losione za telo- al to je bilo planski jer se moram opskrbiti bogatijim, hidratantnijim losionima za zimu. I upravo radim popis za Green girl :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma poludila sam kad sam vidjela da mi nema kutijice. Revno trošim i skupljam i ona pobaca !!

      Jedva sam joj objasnila zašto mi trebaju prazne ambalaže, nikako nije mogla shvatiti :D

      Ja sam se već opskrbila a ono što mi nedostaje za zimu ću lagano nabavljati :)

      Izbriši
  2. Taman sam danas složila svoj Empties post, buš vidla u ponedjeljak :) Nego spremam se uskoro početi koristiti ovaj Apivita Radiance serum...šta bi mi preporučila, za početak ga koristiti svaki drugi, treći dan ili tako stalno? ...i da, ni kod mene ništa od dekorative potrošeno :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam da vidim koliko si ti bila vrijedna :))

      Apivita serum je prepun antioksidanata i super sastojaka za zdravlje kože. K tome nije nimalo agresivan pa ga slobodno koristi svaki dan.

      Ipak, radi mjera predostožnosti isprobaj na nekom dijelu kože za svaki slučaj radi neke reakcije. Mana mu je jedina što ima samo 15 ml :(

      Izbriši
    2. Jesam, jesam,baš ga danas pošteno namazala po unutarnjoj strani podlaktice i sve ok...hvala ti, jedva čekam počet probu :)

      Izbriši
    3. Nema na čemu, divan serum s fantastičnim sastojcima :)

      Izbriši
    4. baš sam i ja htjela pitati za ovaj serum, pa ču se ovdje priključiti. hvala:)
      škicam ga već neko vrijeme, vidim ga kod sebe ovu jesen.
      ako stavljam serum, jel treba još nešto preko njega, ili samo serum pa krema?

      Izbriši
    5. To ovisi kakava ti je koža. Meni treba iza njega krema jer me ne hidratizira dovoljno ali to mu i nije namjena.

      Nekome s masnom kožom je možda dovoljan sam. Sve ovisi kakav osjećaj imaš i kakva ti je koža.

      Izbriši
  3. Ja sam u napasti, ali ne da skupljam praznu ambalažu nego da radim popis. Trenutno sam na apotekarskom sindetu i cold losion, pa će biti bijele ambalaže napretek.Praznim Melvitin noćni nektar za hidrataciju( a nema mu kraja:klanjam se njihovim dispenzatorima), ispraznila sam Swissological oko očiju od Zeptera(štogod tko kazao o njima,okoločna kremica jako fino njeguje suhu zonu oko očiju),Melvitine Apicosmu za umivanje, masku s glinom,Oragnic Surge face masku, Avene hidratantni serum(bez toga ne postojim), label.m lemongrass šampon i regenerator(i ovdje se klanjam dispenzatorima) i niti jedan dekorativni proizvod, hahaha! :)

    P.S. Ja imam muža koji ne bi razumio kutiju s praznom ambalažom.Ne razumije on ni lager pune kozmetike.Pita kad počinje rat i jel imamo dovoljno hrane,obzirom da kozmetike ima za 2 godine. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahahaha, nasmijala si me do suza s opaskom svoga muža :D

      Ni moji to ne mogu shvatiti pa skrivam po svuda :D

      Sad sam išla guglati što znači riječ dispenzator :D

      Inace, ja sam probala neke stvari od Zeptera i ostale su mi u savršeno dobrom sjećanju, Melvitu ne volim i izbjegavam radi alergijskih reakcija a label.m mi je na WL, osim njihove pjene za kosu nisam nažalost ništa probala :(

      e da, i Organic Surge masku želim probati :D :D

      Izbriši
    2. Zepter je i za mene otkriće, ali malo su im cijene nabrijane.Organic Surge također ima eteričnih ulja pa možda da i s njima pripaziš. Label.m je moja ljubav velika. Dispenzator omiljena recesijska riječ jer osigurava potrošnju cijelog punjenja bočice. :)

      Izbriši
  4. Joj što volim ove postove! I meni se zna dogoditi da mi ukućani pobacaju proizvode za empties a ponekad i sama automatski frknem nešto u smeće bez razmišljanja :) bez obzira na to što ti je mama bacila praznu ambalažu, dosta si ti toga nakupila :) Moj GG džentlmen još nije potošen a želim jako probati double or nothing, na WL mi je od tvje recenzije, ove zime sigurno kupujem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naši ukućani ne razumiju pola toga glede našeg hobija i bloganja :D

      Meni je GG Gentlmen trajao 4 mjeseca što je super, a i maska, doduše baš sam se obilno s njom mackala jer mi je jako odgovarala :)

      Izbriši
  5. Meni Avene Hydrance nije ipak bila dovoljna hidratantna. Bila je ok, ali onako, još mi je uvijek nešto nedostajalo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Legere varijanta je svakako prelagana, no kako se jako znojim ljeti, odlično mi je odgovarala u kasno popodnevne i večernje sate kada i dalje treba spf i nešto lagano.

      Sada krečem na rich kremice :)

      Izbriši
  6. Najviše volim ove koji se bacaju i odmah kupuju novi! Tako sam ja ovaj mjesec potrošila LRP i odmah kupila novo. Pri samom kraju mi apivitin plavi serum i u pravi čas stiže akcija za kupnju zelenog tako da me jako obradovalo da si ti već četvrtu bočicu potrošila jer mi već dugo na WL! Još sam potrošila i mask of magnaminty i isto moram obnoviti zalihu. Super mi ovakvi postovi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja obožavam ovakve postove, a obožavam i činjenicu da moram u nabavku :D

      Što od LRP-a?

      Imala sam i plavi serum ali zeleni mi je puno draži. On nije za hidrataciju , ali je jako dobar za kožu .

      Mask of magnaminty...toliko hvaljena..moram još jednom isprobati :)

      Izbriši
  7. Ja se moram pohvaliti: s obzirom da moj dragi, dobri mužić čuva kutije od jaja za tete na tržnici kojima iste nedostaju, sigirna sam da mi ne bi bacio niti prazne kutije od kozmetike. Tko zna za što bi to i kome moglo biti korisno?! Šteta za tuširalice, baš me zanima koje si ispraznila. Može popis bez ambalaže? I s obzirom da je koža mojih ruku detektirala jesen (to je nepogrešivi meteorolog, krema mi ne treba cijelo ljeto, ali jedan dan samo osjetim: vrijeme je! Čudo!), ja željno, nestrpljivo i potrebito očekujem rich post o rich jesenskim kremama, serumima, njegama...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      I moja mama čuva te kutije od jaja, ali moje bočice baca :(

      Potrošila sam Laura Vandini silk body touch gel za tuširanje...divan miris i divna njega, Dove s bademom, obožavam Dove tuširalice i Yves Rocher od vanilije. Eh da i neki sapun od nima Himalaya ili tako nešto..isušuje:(

      Tvoje rukice su kao moje, odmah osjetim promjenu vremena i potrebu za hranjivim kremicama i maskama. Uskoro obnova postave pa objavim :)

      Izbriši
  8. WOW, kako samo brzo i vrijedno trosis stvari :))
    Svaka cast...ja sam duploo sporija. A dekorativa...oooj, k'o puz :/ prije bacim nego sto potrosim :(
    ali moram priznat, divan je osjecaj kada se potrosi proizvod i baci! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, ovo je rezultat više mjesečnog trošenja :D

      A i ljeti sam puno koristila kreme s spf, joj šminka...slavim kada nešto potrošim :D

      Izbriši
    2. Ovo moje upadanje u vase razgovore pocinje prelaziti u naviku :)))
      Samo htjedoh naapisati svaka cast na revnom trosenju proizvoda, svaki je skola moja Martina i ne treba zaliti zbog toga. Saa svakim i negativnim si dodatno obogacena. Mene mami Lierac serum :D

      Izbriši
    3. Samo ti upadaj draga, mene uvijek razveseli kada te vidim <3

      Apsolutno se slažem, svako iskustvo je škola za ubuduće :/

      Izbriši
  9. Potrošila sam Babylove zaštitnu kremu za lice (ona Wind&Wetter, tako nešto), koristila sam je za njegu vrata jer mi je ipak bila preteška za lice po ovim vrućinama...i Schwarzkopf Schauma Phyto Caffeine regenerator za jačanje kose. Budući da farbam kosu, ljeto je isušilo i dosta se prorijedila dok dojim ponadala sam se nekom učinku ali bio mi je onako njah, ništa posebno - kosu mi ojačao nije, ali nije napravio ni štetu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam da je prebogata pa ju nisam uzimala u uži krug ovoljetnig spf mazalica.

      A što se tice Schwarzkopf-a, žao mi je da nije ispunio tvoja očekivanja, no bitno da nema prevelikih šteta :)

      Izbriši
  10. Baš si bila vrijedna:) Jako mi se sviđaju ove Green Girl stvarčice:) Hajde sad opet jedan New In ;) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neće biti new in skoro...trošim zalihe koje nisu male :D

      Izbriši
  11. Cestitke na potrosenim proizvodima :)

    Ja sam se zainatila i obecala sebi da cu uskoro objaviti svoj prvi post na ovu temu. U fazi sam trosenja ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Moraš, ovi postovi su meni osobno draži od new in-a

      Izbriši
  12. Sjajan post, i bez preterivanja, jedan od najboljih blogova

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Predivno je čuti ovakav kompliment :*

      Izbriši
  13. Volim ovakve postove...Joj, ja isto imam doma oooogromne zalihe i rekla sam da neću kupovati novo dok nešto ne potrošim, i na kraju i dalje kupujem kao luda XD A u zadnjih par dana sam potrošila D&G Light Blue parfem i jedan Dior ruž. Oboje mi je trajalo duže od dvije godine ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad smo ovisnice :D

      Ja tek otvorim jedan proizvod a već nabavljam novi :D

      Sad stajem na loptu i obećajem da trošim što imam bez kupovanja :))

      Uh da, ruževi i parfemi tako sporo idu...ja salvim kad potrošim jedan ruž :D

      Izbriši
  14. Volim čitat ovakve postove :)Neke stvari imam želju kupiti.
    Kod mene se sve jako sporo troši jer imam puno stvari otvorenih pa kombiniram ali i dalje kupujem užas...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene ide u principu sporo, jedino ljeti nenoramlno trošim kreme za lice , a isto kao i ti dalje kupujem...:D

      Izbriši
  15. Taman sam potrošila Balein Cell Energy serum i okoloočnu, Sisley All day all year, Lancomeov Genifique, Baleinu blagu umivalicu, gel za tuširanje i jedan za intimno pranje, dove kremu za ruke i njihova 2 dezića...lancome maskare doll i star...i tako, svašta nešto :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja u iducem empties imam cak i dekorative :D ali dobro si ti ovo potrosila, svaka cast :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome jesam, svako ljeto potrošim puno krema sa spf-om i seruma. To su mi glavni ljetni artikli :)

      Izbriši
  17. Uvijek zelim pola tvojih stvari :). Sta ti ne odgovara salji za CG :)). Probaj obaezno Venus u kesicam sto se tice celulita, nema boljeg. Kupovala sam ga vec 2-3 puta, uvijek pred ljeto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Venus u kesicama? To je anticelulitna krema? Nisam to primjetila, morat ću istražiti :)

      Izbriši
    2. Evo linka za kremu, u kutiji ima 10 kesica kreme :).
      http://www.takolako.rs/user/nega-tela/venus-cellu-tech-8-kesica/44_1297_40669_1_0_0/item.jsp

      Izbriši
    3. Hvala Milice :)

      Istražit ću pod hitno ima li toga kod nas :))

      Izbriši
  18. Ajme, ovaj Apivitin zeleni serum je baš odličan! Potrošila sam dvije bočice prošle godine, ali to je to, bar dok ne pojeftine :Đ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da su ga spustili za nekih 30 %

      Izbriši
  19. baš razmišljam kako jednoj osobi neki proizvod može biti super, a drugoj ni malo i jako volim čitati recenzije proizvoda, ali stvarno najbolje se odlučiti za kupovinu nekog tek nakon što smo sami probali tester (još kad bi ovi što ih prodaju htjeli ih davati velikodušnije i da me bar ne gledaju kao da prosim kada pitam za neki, bilo bi sve lakše; no, zašto sam ovo napisala- zato što si napisala da si Lancome Genifique Nutrics kremu na kraju koristila za ruke :), a meni je recimo to jedna od najdražih krema ikada i puno mi je pomogla, sigurno sam iskoristila već 5-6 bočica, ma i više i nakon što sada iskoristim ovu koju imam, neku Lancome Renergie ili tako nešto, koja mi je ušla isto u top 3 kreme koje volim, vjerojatno ću ju opet kupiti jer mi je predobra preko zime; ali stvarno, stvarno bi trebali biti ti testeri biti dostupniji nekako, ja uopće ne mogu predvidjeti što će mi biti dobro, recimo ta Lancome Renergie dnevna mi je savršena, dok su mi noćna i oko očiju bile jedne od lošijih koje sam koristila (mislim za mene); sa dekorativom je puno lakše, nebo i zemlja- dekorativa i preparativa; da još napišem što sam primjetila- skužila sam da od blogerica nitko ne spominje, ili ja nisam naišla, na Declare kozmetiku, a nije uopće loša, za osjetljiviju kožu je i sasvim je dobra, ja imam trenutno kremu oko očiju, piling, kremu za lice koju po noći koristim, a prije sam koristila njihove neke ampule kao serumi neki ispod kreme i ništa me od toga nije baš razočaralo, prije suprotno, osim možda pilinga koji je baš jako, jako nježan, ali opet i to je dobro tko baš ima jako osjetljivu kožu; pozdrav! :D opet sam roman napisala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još jedan primjer kako je sve individualno. Krema ko krema mi je super, ali strahovito me smetao njen miris i to je razlog zašto ju nisam voljela koristiti.
      Previše umjetan i prenapadan.

      Što se tiće Declare kozmetike, nisam nažalost ništa probala. Najveći su problem tetseri a teško je kupovati napamet. Ali svakako ću po tvojoj preporuci probati kremu oko očiju i piling.
      Nadam se da ću uspjeti nabaviti probice :)

      Izbriši
  20. Nisam uhvatila koliko ti je trebalo da ovo potrosis, al ima dosta toga :) dekorativa se sporije trosi, al pretpostavljam da ce i takve stvari doc na red kod tebe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo sam potrošila u nekih 5-6 mjeseci. Neke stvari brže neke sporije.
      Da, dekorativa jako sporo ide a i slabo ju koristim u posljednje vrijeme :)

      Izbriši
  21. Eh, svima nam lakše ide trošenje preparative :) Iznenadilo me što trošiš čak četvrtu bočicu Apivita seruma, mora da je onda zaista izuzetan, stvarno ću morati da ga nabavim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apivita zeleni serum mi je fantastičan. Jako mi odgovara koži no sad ću napraviti pauzu , imam neke druge stvari koje moram potrošiti :)

      Izbriši
  22. volim ovakve postove :D
    drago mi je što bočicu koja ti se sviđa recikliraš, kod mene je to redovita pojava, uvijek imam nešto za napuniti one bočice koje mi se sviđaju ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, ja često čuvam ambalažu, razne kutijice i bočice posluže za puno toga :)

      Izbriši
  23. A dekorativu je ipak malo teže potrošiti. Potrošilaa sam svega, više ni sama ne znam. I nisam vrijedna kao ostale blogerice, ja prazne proizvode odmah šibam u smeće. U mene se nabrže troše šamponi, maske i regeneratori za kosu. Ja nabavila GG uljni odstranjivač! <3

    OdgovoriIzbriši
  24. Volim ovakve postove. Vidi se da se trosi na blogovima, a ne samo gomila :) Ja moje cim potrosim, bacim, nikad ne cuvam i ne slikam.

    OdgovoriIzbriši
  25. Moram te pitati nesto..Posto imamo isti tip koze -mesovit,najgori tip koze po meni,da li i zimi koristis kreme sa zf ? Nesto mi je koza dehidrirana u poslednje vreme i ne znam da li da uzmem nesto za hidrataciju ali za suvu kozu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, mješovita koža je najzahtjevnija :(

      Da, spf koristim tokom cijele godine jer UVA zraake jednako uništavaju kožu bez obzira na godišnje doba. Samo zimi smanjim na spf 20-30 i biram kreme, ne fluide.

      Izbriši