Formasana

Posted by Dear Skin at 12:10

Više od 10 godina, tvrtka Formasana iz Zagreba je regionalni zastupnik , uvoznik i distributor vrhunskih francuskih dermokozmetičkih i kozmetičkih brendova, dodataka prehrani i medicinskih proizvoda.

Brendovi koje Formasana zastupa redom su vecini nas vjerni pratioci svakodnevne njege i brige o našoj i koži naših najbližih:

- Biorga, Bucchoterm, Caudalie, Coverderm, Filorga, Gatineau, Gilbert, Laino, Lierac, Mustela, Naturelle d ' argan, Noviderm, Payot, Phyto, SVR, Uriage, Vitry

Formasana ima i svoj web shop za kojeg imam samo rijeci hvale. Osoblje stručno, susretljivo, paketi stižu u rekordnom roku. Česte akcije i sniženja , ažurne obrade narudžbi, savjeti stručnjaka. Fantastično i topla preporuka.


U našoj akciji u borbi za prestanak pušenja Formasana   ( klik ) daruje dva proizvoda:



My Payot  linija za revitalizaciju kože


Temeljena na prednostima supervoća , akai i goji bobica , poznatog po izuzetno hranjivim i antioksidativnim svojstvima koje doslovno odgovara ideji "ljepote iznutra" . Istinska preporuka za sve one kojima je ten izgubio zdravi sjaj i svježinu ( zbog loše prehrane, stresa, smoga ili pušenja ) pošto je supervoće bogato vazodilatatorima koji poboljšavaju mikrocirkulaciju , antioksidansima koji će djelovati protiv slobodnih radikala, te omegom 3 i 6.


My Payot dnevna krema za revitalizaciju 50 ml

Vraća licu energiju i sjaj , uklanja znakove umora te hidratizira. Uz ekstrakte akai i goji bobica  i omege 3 i 6 , sadrži vitamin B5, te aktivne mikroorganizme ( Bifidus ) koji jačaju imunološki sustav kože i štite ju od štetnih utjecaja izvana .


My Payot noćna krema za revitalizaciju 50 ml

Intezivna noćna njega za revitalizaciju. Ekstrakti akai i goji bobica revitaliziraju i djeluju antioksidativno , vitamin B5, omega 3 i 6 hrane, a aktivni mikroorganizmi ( Bifidus ) jačaju imunološki sustav kože i štite ju od štetnih utjecaja izvana. Dodatno je obogaćena laganim , ali njegujućim uljem lješnjaka.





Divne nagrade koje će svakako osvježiti kožu nakon trovanja cigaretama. I sama sam koristim mnoge Formasanine brendove .

Izdvojila bih Payot hidratantnu masku kao savršenu dodatnu hidrataciju kao i prekrasan Payot hidratantni serum.

Koji su Vaši favoriti Formasaninih brendova  i što bi najviše preporučile Payot Paris?

18 komentari:

  1. Odlična je Formasana :) Jako dragi i susretljivi. Moja preporuka ide Caudalie Vinosurce serumu i Uriage AquaPrecis maski :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se potpuno ! Susretljivost, ljubaznost i strucnost.

      Caudalie sam nesto probala ali ne sve, a ova maska koju spominjes za ljeto i nakon njega dusu dala:)

      Izbriši
  2. Formasana je uvoznik meni najatraktivnijih brendova. Jedan od najboljih proizvoda koje sam ikad imala, i baš mi je pri kraju, je Payot Hydracreme masque. Imala sam i staru i novu verziju i u ovom slučaju mi začudo obje savršeno odgovaraju iako ima razlike u sastavu. Ove dvije kreme gore su mi također na wish listi. :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S obzirom da znam kako imas problema s hidratacijom, ovaj komentar me uopce ne cudi. Formasana je uvoznik fantasticnih brendova.

      A ovu masku koju spominjes sam imala i bila prezadovoljna kao i s Lierac-ovom od roze gline:)

      Izbriši
    2. Joj ta roza, Hydra confort, mi nije ni do koljena ovoj Payotovoj. Baš sam ju nedavno proslijedila dalje. Imala sam i Gatineau Aquamemory masku i Uriage Aquaprecis zadnjih mjeseci i dalje mi je Payotka najbolja. :-D Svaki put kad se zeznem sa drugim proizvodima, il me vjetar ili sunce isuše, samo stavim ovu masku i već je preko noći puno bolje. Čak je jedan od rijetkih proizvoda koji su mi jednako dobri i ljeti i zimi. Sad me baš zaintrigirala ova narančasta linija :-D

      Izbriši
    3. Tu se slazem, Payot je puno hidratantnija , ja volim rozu kada uspijem srediti kozu dami odrzava nivo hidratacije.

      I sad si me sjetila da ovu Payotov-u pod hitno kupim jer sam sad isusena kao smokva :(

      I zao mi je da su smanjili kolicinu, stara je bila od 75 ml ako se dobro sjecam, a nova od 50?

      Izbriši
    4. da se ubacim :D
      da, nova je 50 ml :(

      i isto obožavam tu masku i moram ju uvijek imati doma :D
      I slažem se da uvoze super brandove, obožavam Payot, ima i Caudalie puno proizvoda koje volim, Uriage xemose mi je pod obavezno u kupaonici, Lierac tek otkrivam :D
      kad malo razmislim, baš najviše koristim njihove brandove :)

      I ovo je izvrstan poklon za bivšu pušačicu ♥

      Izbriši
  3. Nisam još naručivala u njihovom web shopu ali sam čula puno pozitivnih iskustava pa ću sigurno i ja uskoro nešto kod njih kupiti. Payot proizvode također nisam isprobala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam narucila nekoliko puta, bili su super popusti,paket je dosao drugi dan, dobila testere koje sam htjela isprobati :))

      Izbriši
  4. Svidjaju mi se proizvodi koje uvozi Formasana ,Narocito Caudalie ,Phyto za negu kose cije proizvode obozavam.

    OdgovoriIzbriši
  5. zaboravih da dodam i SVR kozmetiku i Lierac.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, probala sam dosta od SVR, posebno Hydracid kremu, Phyto također a najdraži su mi Lierac i Payot :)

      Izbriši
  6. Krasni proizvodi! Volim Caudalie SOS serum i imam iz May Payot linije emulziju za blistavost <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam kod tebe recenziju i imam ju u vidu za slijedecu narudzbu. SOS serum nisam probala iako sam cula puno pohvala :)

      Izbriši
  7. Dvije godine koristim Payot Hydro Nutrives liniju i zadovoljna sam.

    Vidjela sam i one nove serume za pjege i ostalo ali nema recenzija pa cu pricekati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna:)

      I ja dugo gledam te nove serume..nadam se da ce osvanuti uskoro koja recenzija :)

      Izbriši
  8. ja bi sebi preporucila da konacno probam ovo payot cudo koje imam, jos stoji neotvoreno XD

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja bi sve iz Formasana web shopa. :(

    OdgovoriIzbriši