Gostujući post : Dior Rock Coat

Posted by Dear Skin at 19:20




S velikim ushicenjem, donosim Vam danas recenziju moje drage kolegice i prijateljice Nives s

a little makeup obsessed  bloga , koja je pravi stručnjak u manikiranju i recenzijama lakova i ostalih ljepota za nokte.

Pogledajmo fantastičnu recenziju Nives:



Martina je na poklon dobila izuzetno zanimljiv lak – Dior Rock Coat i zamolila me da ga recenziram za nju što sam ja naravno s oduševljenjem prihvatila jer obožavam Martinin blog i ovim putem joj zahvaljujem na ukazanom povjerenju i nadam se da ćete i vi, njene čitateljice biti zadovoljne recenzijom.





Dior Rock Coat je izašao u ljeto 2011. u sklopu Rock Your Nails kolekcije, koja je osim ovog top coata sadržavala još 5 prelijepih lakova, no nećemo o njima jer nisu tema ovog posta.
Poanta ovog nadlaka je da daje tamniji, smokey, ali i dalje glossy  finish i čini svaki lak drugačijim. Ljudi iz Diora su preporučili stavljati ga preko tamnijih lakova, da bi se postigao „rokerski“ izgled u skladu s nazivom kolekcije, no naravno, mogućnosti je bezbroj i ja sam odlučila za vas probati ih nekoliko:

Dior Rock Coat i ANNY Obsessed:


Kao što vidite – nisam slušala ljude iz Diora, nego ga stavila prvo preko svjetlog laka – efekt je jako zanimljiv i daje divnu novu boju. Osobno mislim da ako je cilj bio postići smokey izgled, efekt će biti bolji baš na svjetlijim lakovima, suprotno preporuci iz Diora.



Dior Rock Coat i Essie Watermelon




Isto tako, probala sam Dior Rock Coat i na Essie Watermelon i efekt je bio baš smokey. Meni osobno je ovo jako dobra kombinacija.

Dior Rock Coat i Color Club 



Zanimalo me kako će izgledati na holografski lak, no nažalost, ubio je holo efekt L
No svejedno, mislim da se i tu lijepo uklopio.

I za kraj sam ostavila ono za što sam smatrala da će dati najzanimljiviji efekt – Dior Rock Coat i Misslyn Elegance. 



Ovdje je riječ o laku sa sand efektom i zanimalo me kako će izgledati preko njega i nisam se razočarala



Uistinu je dao taj tamniji i smokey izgled, no i dalje proviruju šljokice od Misslyna.





Sam lak ima izvrsnu, široku i oblu četkicu koja omogućava savršeno apliciranje.




Mislim da je ovaj top coat izvrsna stvar jer zapravo „podupla“ vašu kolekciju lakova jer svaki lak dobiva i još jedno, novo lice. Uistinu daje ono što obećava: smokey, ali glossy finish (osim na teksturnim lakovima što je očekivano).

Kako se vama sviđa ovaj top coat?
Vaša Nives



Rock Coat ima 10 ml , dostupan je u parfumerijma ili online. Cijenu Vam zaista ne mogu napisati jer je poklon , ali koliko vidim, online ga se nadje za 20-ak dolara :)

44 komentari:

  1. Ludilo!!!! Koliko košta ovo zadovoljstvo i ima li ga još za kupiti ili je bio LE?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno odlicna stvar, posebno na ovako lijepim noktima. S obzirom da je bio poklon ne znam tocnu cijenu, ali mislim da je tako kao i svi Diorovi lakovi od 150-180 kn.

      Ima ga , viđala sam na stalcima :)

      Izbriši
  2. Predobro...a zadnja kombinacija je stvarno najbolja! ...i ko ne bi želio poduplati svoju kolekciju lakova ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ovo je zbilja fantastično :D
    sve što imaš x2!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, fantastična stvar na predivnim noktima :)

      Izbriši
  4. Zadnja kombinacija s Misslyn lakom <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na Misslyn-u je pogođeno najbolje po meni :)

      Izbriši
  5. Fantasticno! Odlicna saradnja drage moje <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Ajme divno <3

    Još jedna stvar koja ide na WL :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tocno sam znala da ce se tebi dopasti :)

      Izbriši
  7. Ajme, totalno rokerski! ;) A zadnja kombinacija je preprepredobra! Nives ima predivne nokte i baš mi je drago zbog ove nove suradnjice! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lenka:)

      Slazem se apsolutno, Nives je izabrala fantasticne kombinacije i predstavila top coat u pravom svjetlu :)

      Izbriši
  8. Kakva fenomenalna stvar :DDD Najviše mi se sviđa kako izgleda na Essie laku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se, da mi Nives nije pomogla ne bih ni znala kakvo blago imam :)

      Izbriši
  9. aaaaa predobar je, obožavam lakove koji promijene čitavu bazu kad ih naneseš na nju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, dok nisam dobila ovo cudo, nisam ni znala da tako nesto postoji :)

      Izbriši
  10. Ovako nešto sl postoji i od pupe. Super nokti, super poklon :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala:)

      Ja sam se bas iznenadila kad sam ga dobila da tako nesto postoji :D

      Slazem se, super nokti i poklon ;)

      Izbriši
  11. obozavam razne top coatove , nisam primjetila ovaj i sad ga moram imati. Fan sam tamnijih nijansi lakova.

    odlicna recenzija i nokti !

    bravo za suradnju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako voliš tamnije lakove, ovaj top coat ce te oduseviti :)

      Hvala **

      Izbriši
  12. Odlična suradnja :) Nives ima pre-predivne nokte :)

    Iskreno nisam znala da postoje takvi lakovi. Treba mi barem jedan takav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja znala dok nisam dobila, Nives ima savršene nokte :)

      Izbriši
  13. Fora kao gimmick, ali nije nesto sto bi redovito koristila, jos jedan sloj preko svega samo produljuje vrijeme susenja, a bog zna da mi je spektar nijansi vec dovoljno velik :D Preko ovog Misslyna mi super izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, preko Misslyna najljepše izgleda. Nije nešto jako nužno , ali da je fora je :)

      Izbriši
  14. kako su ti fobri okti, moraš češće raditi neke notd!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, nazalost nokti nisu moji :(

      Izbriši
  15. Čestitam vam na suradnji! :)
    A ovi Rock Coat je ludilo! Nisan do sad ovo ni primijetila, sve kombinacije su lipe, ali Misslyn je savršena. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Rock Coat je stvarno premalo primjecen proizvod, nitko za njega nije uopce znao :D

      Izbriši
  16. Planiram u Dior nabavu jer sam protrošila puder u prahu, ali nikad se ne zna, možda kupim i lak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti se sviđa efekt, preporucam :)

      Izbriši
  17. wow, super recenzija, super top coat i super nokti!
    lajkam mnogo :))))

    OdgovoriIzbriši
  18. izuzetno zanimljiv lakic :) nisam cula za ovo nikad do ovog posta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isskreno, ni ja nisam znala sto je to kad sam dobila i drago mi je da ga je Nives lijepo recenzirala :)

      Izbriši
  19. ludnica od laka, zadnja mi je kombinacija savršena <3

    OdgovoriIzbriši
  20. Baš zanimljiva stvarčica čak i za mene koja nisam neka pretjerana ljubiteljica lakova.

    OdgovoriIzbriši