Kako prepoznati djelovanje kozmetičkog proizvoda?

Posted by Dear Skin at 23:45





Večerašnja tema je pitanje koje mi često postavljate i pokušat ću Vam objasniti kako ja uspjevam otkriti djelovanje pojedinih preparata:

 - Prva i osnovna stvar :  nijedan preparat ne možete znati koliko je učinkovit ako ga ne koristite minimalno 4 tjedna.

Sigurno Vam se često dogodilo da Vam krema za lice na prvih par korištenja fantastično "legne", zadovoljni ste učinkom i pomislite kako ste pronašle svoju HG kremu.
Međutim, kako vrijeme odmiče, lice počinje reagirati na razne načine i kupljena krema nije baš tak super kao na početku.

Zato, prije nego proglasite kremu  odličnom ili lošom, morate joj dati šansu minimalno mjesec dana.

Naravno, to se ne odnosi ukoliko Vam koža odmah burno reagira na proizvod , u tom slučaju krema za lice nikako nije za Vašu kožu.


- Prije početka korištenja bilo kakvog proizvoda, prvo ga isprobajte na zapešću ruke, i to obavezno ujutro.
Ista stvar je kada počinjete s nekim novim dodatkom prehrani ili lijekom.
Uvijek počnite ujutro iz jednostavnog razloga_ ukoliko se dogodi neka teža reakcija u organizmu, uvijek je lakše tokom dana otići doktoru nego usred noći.



Kada počnem koristiti proizvod za lice, ( serum, krema) primjenjujem ga na čistu i suhu kožu. Ukoliko ga nanosim na vlažnu on će dublje prenetrirati i neću moći ocijeniti kako se upija .

Stoga, svaki proizvod kojeg prvi puta koristim , ostavljam samostalno  na koži najmanje 20-30 minuta ( osim ako mi se ne žuri :D ), pričekam  reakcije kože:


- da li mi je potrebna krema iznad njega ili ne, ukoliko se radi o serumu za lice?

- da li me zateže lice i osjećam se neudobno dok mi je na koži?

- ima li koža kakvu reakciju : dugotrajno crvenilo, žarenje , ili slučajno plikovi po koži?


- Da biste znale kako neki proizvod djeluje, morate istražiti sebe.

1. Znate li kakvu kožu imate?

2. Jeste li izabrale pravi proizvod za sebe ?

Često žene kupuju pogrešne proizvode- dobro istražite da li je anti age serum za Vas i slično.

3. Kada izaberete proizvod koji želite kupiti, istražite njegove sastojke.

Danas žene sve više žele znati što stavljaju na kožu, za vas koje pratite beauty blogove i portale sam sigurna, no apeliram na žene i djevojke koje koriste ili bolje reći ne koriste  proizvode koji su primjereni njihovoj dobi i stanju kože.

Neiscrpna tema o sastojcima koja zaslužuje poseban post, primjetila sam da puno žena ne zna čitati sastojke na deklaracijama i to ću pokušati objasniti u posebnom postu.


4. Nažalost, mnogi proizvodi u trgovinama stoje nepravilno uskladišteni ili dugo stoje u trgovinama.

Ovo se posebno odnosi na parfeme i makeup na toplim i osvjetljenim stalažama drogerija.
Kada se odlučite za proizvod, inzistirajte da Vam donesu iz skladišta.

Nažalost, tete u drogerijama su nemoćne kada navali horda beskrupuloznih žena koje bjesomučno otvaraju proizvode koji nisu testeri, guraju svoje prste u proizvod ili špricaju deodoranse po drogeriji.

Zato, kada se odlučite za proizvod, zatražite svoj primjerak iz skladišta. Ja tako odavno radim jer mi je dosta bacanja novca na proizvode koje tek kod kuće shvatim da je netko koristio.


5. Akna ili prišt od nekog proizvoda?

Kada ste elimirile sve gore navedene rizike (komedoni sastojci, kontaminirani proizvodi), razmislite prvo u kakvom Vam je stanju organizam?
Jesteli u PMS-u? Stresu? Jeste li pojele nešto što Vam može potaknuti upalu ?

Nove proizvode uvodim jedan po jedan.

Prvo počinjem s malim djelom lica, obično jedan obraz i tako koristim proizvod nekoliko dana.

Ako se na tom djelu pojavila akna , sigurna sam da mi je od proizvoda.

Zašto, tako radim? Moja čeljust, brada i vrat su konstantno s nekim upalama što nema veze s kozmetikom već s mojim policističnim jajnicima.
Zato testiram reakcije na djelu lica gdje nastala akna može biti jedino od kozmetičkog proizvoda.

Uh, ja se raspisala...nadam se da ste barem dio pročitale i shvatile što sam htjela s ovim postom objasniti.

A sada Vi! Kako Vi testirate učinkovitost proizvoda?


69 komentari:

  1. Na vrlo sličan način kao što ti činiš. I prepoznala sam se malo u ovom navodu kako nakon dan-dva, ako krema super ''sedne'' na kožu, ja se sva uzvrpoljim od sreće misleći da je to-TO! A nije...
    Tako sam se opekla na Vichy Idealia kremu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Često nas neki proizvod na pvu očara ili razočara, ali to može biti samo dojam, nikako se ne može govoriti o učinkovitosti:)

      Izbriši
  2. Ja ne kupujem prečesto praparativu, ali bitno mi je da od proizvoda koji koristim ne očekujem čuda i nemoguće stvari pa onda niti ne očekujem da će mi ispeglati bore i smanjiti pore...

    Ako koristim proizvod za hidrataciju i perutam se nakon redovitog koritenja duže od 14 dana onda sigurno nije proizvod koji je dobar za moju kožu.
    Ako koristim kremu protiv pigmentacijskih mrlja, a ona nakon 2-3 mjeseca nije pokazala rezultate onda sigurno en djeluje.
    A najbolji pokazatelj mi ej da je proizvod dobar odabir to da mi je koža nakon nekoliko primjena osjetno drugačija nego do tada.

    A djelovanje nekih specifičnih proizvoda (seruma sa vitaminima i slično) mislim da se najbolje vidi po boji tena, elastičnost kože, ujednačen ten....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, odlično si objasnila.
      Naravno, svaka od nas već otprilike vidi vrlo brzo da li joj preparat odgovara ili ne, no za konkretne rezultate treba vremena.

      Izbriši
  3. Na slican nacin testiramo proizvode (ja obicno isprobavam kreme iza uva)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To sam zaboravila, dugo nisam testirala iza uha ali odličan test !

      Izbriši
  4. još jedan izvrstan post <3
    testiram na sličan način kao ti, samo ja odmah stavljam kremu na cijelo lice, ova ideja s jednim obrazom je izvrsna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Ja sam imala neka loša iskustva pa od tada ipak testiram na djeliću lica :)

      Izbriši
  5. Ja na čelu testiram da l' izaziva bubuljice i komedone ali ima perioda kad alergeni divljaju a ja baš tad isprobavam pa se živa napatim ako se oboje sastane :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, topotpuno razumijem, ja ne bih na čelu, radije na nekom skrivenom djelu :)

      Izbriši
  6. Super tekst!:) Obrazi su moja osetljiva tacka i ako njima odgovara kremica dobija prolaznu ocenu.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Slažem se potpuno s tobom, isti slučaj kao kod mene :)

      Izbriši
  7. Kako testiram? Pa baš kao što si navela, na suhu, čistu kožu, ukoliko me odmah peče, pojavi mi se crvenilo ili alergija, više mu ne dajem šansu, ako ne, onda ga koristim kroz mjesec dana i pratim, da li me zateže lice (na listi prioriteta mi je da mi je krema bogata i hidratantna), izaziva li prištiće, kako funkcionira s ostalim proizvodima (npr. s puderom).. i htjela sam se osvrnuti na traženje proizvoda iz skladišta. Jednom prilikom sam u jednoj našoj drogeriji tražila da mi donesu parfem iz skladišta jer je onaj koji sam htjela uzeti već po samom izgledu kutijice izgledao kao da je stajao 100 godina, prodavačica me samo blijedo pogledala, otišla u skladište, vratila se nakon sekunde i rekla da ga nemaju - dam se kladiti da nije niti pogledala, već samo da me skine s kućnog reda :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma znam, i j asam više puta doživjela razna kolutanja očima na moje inzistiranje da se donese proizvod iz skladišta, no radije to preživim nego da se moram vračati po svoj novac koji sam dala za korišteni proizvod :(

      Izbriši
  8. Ja neman ništa protiv da se ti raspišeš. :D
    Samo naprid. Super post ka i uvik! :)
    Slažem se da proizvod treba duže testirati da se vidi jel' ok, ja obično kroz 10-ak dana skužim jel mi ok ili ne, jer se koža počne čudno ponašat. Moran priznat da ne uvodin proizvod na način da ga stavljam na malu površinu lica, ali to je u biti i pametnije napraviti, tako da bi mogla to primijeniti ubuduće. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      Nekoliko puta sam se jako opekla s nekim proizvodima koji su mi izazvali alergiju, od tada nikad ne stavljam prvi put na veću površinu kože.

      Znaš kako se kaže: kad se jednom opečeš, drugi put na hladno pušeš :D

      Izbriši
  9. odlična tema!moj test je odmah na lice :) nisam sklona alergijama pa odmah apliciram. a odustanem ukoliko ne napravi ono što obećava ili ako mi iskoči akna. ali ne držim se ta 4 tjedna-npr.ukoliko mi proizvod za hidrataciju ne hidratizira unutar 10 dana, prestanem koristiti

    bug_lady

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam nažalost sklona, još nisam skroz otkrila koji sastojci mi smetaju ali pazim da ne bubnem odmah na veliku površinu :D

      Naravno, svatko ima svoj način ii vremenski rok, no kod specifičnih proizvoda: protiv hiperpigmentacija, bora i slično, teško je očekivati rezultat unutar mjesec dana :)

      Izbriši
    2. e ti problemi me ne muče :)
      još...
      bug_lady

      Izbriši
  10. Kako stvarno djeluje? Kad koristis neki proizvod toliko dugo da se totalno naviknes na njega pa se pitas dal uopce djeluje i stanes s koristenjem, lice ti pokaze svoju pravu stranu..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ovo mislim :)
      inače stavim na jedan obraz, pričekam desetak minuta, pa namažem cijelo lice. ali ja ne mijenjam tako često kreme za lice. za tijelo..namažem noge do koljena, zatim ostatak tijela.
      ionako kupujem stvari koje smatram hipoalergenima, pa smanjujem šansu već pri kupovini. ali kako je Kika rekla, tek kad prestanem nešto nanositi, vidim da mi je jako pasalo kad se lice pokaže bez njege.

      Izbriši
    2. zaboravila sam napisati: sviđa mi se novi izgled bloga. kad si mijenjala?

      Izbriši
    3. Kika je fantastično napisala ! Tu se potpuno slažem:)

      Zuba, nedavno, prije par dana. Drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
  11. Odlican post! I svaka ti cast sto imas strpljenja i volje da tako pedantno uvek testiras kremu. Posebno to sto prvo stavljas samo na jedan obraz. Ja to ne radim vec uvek namazem celo lice ili vec regiju gde se nanosi i onda merkam da li je koza drugacija ili ne. A za oko mesec dana uglavnom vec uspem da formiram misljenje. Jel ti prodavacice prevrcu ocima kad im trazis proizvod iz skladista? Totalno mogu da zamislim kako mi prevrcu ocima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Par puta sam imala gadnu alergiju na neke proizvode pa iz mjera opreza sada paziim kako testiram
      Jao, da. Blijedi pogledi, kolutanje očima i slično..no nedam se smesti. Koliko puta sam se vračala s kremom u kojoj sam našla otiske nečijih prstiju da više ne želim riskirati :)

      Izbriši
  12. odličan članak, kao i uvijek, kreativna i puna informacija, hvala!
    ninol

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post, i sama sam se svojevremeno pitala kako d auopšte utvrdim dejstvo nekog proizvoda. Kod mene je druga muka - obično istovremeno koristim više (novih) proizvoda i kada dođe do loše reakcije teško je utvrditi koji je kriv. Ovo se naročito odnosi na pudere jer su retki periodi kada svaki dan mažem isti, po pravilu vrtim u krug nekih 5-6.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je problem kod većine blogerica. Isprobavamo više novih stvari i onda ne znamo na što je koža reagirala.
      Ja sam okrenula taktiku pa uvodim jedan po jedan proizvod kako bih eliminirala onaj koji izaziva probleme :D

      Izbriši
  14. Odličan post :)

    Odmah nanesem na cijelo lice,a lice mi nije sklono prištičima nego reakcija bude da za par minuta osjetim da gorim ili onaj osječaj da imam neku težinu i odmah moram isprati s lica... Ako prođem taj škalin onda se proučavam nekih dva-tri tjedna da dođem do nekog mišljenja koje mi je godinama bilo razočarajuće i zadovoljnija sam bila bez nikakve kreme :(

    ps- da ti nisi počela pisati blog ja bi najvjerovatnije i dalje bila bez kreme

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš si me nasmijala:)

      Često puta sam radi nekog proizvoda koji mi je izazvao probleme izbjegavala neki drugi.

      No, mi žene se moramo njegovati kako god bilo.

      I drago mi je da si napokon otkrila ono što ti odgovara i da si zadovoljna :)

      Izbriši
  15. Vau!
    Pokušaću nešto da primenjujem što do sada nisam, mada priznajem da većinu jesam :) e sada, ono što sam ja shvatila jeste da je definitivno taj period od minimum 4 nedelje potreban, ali zaista minimum da bi imala kompletan utisak da li mi odgovara ili ne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, 4 nedjelje su minimum za neke specifične proizvode. Iako često puta su me razočarale na prvu bezazlene stvari kao na primjer hidratantna krema ili gel za umivanje, i na kraju se pokazalo odličnim :)

      Izbriši
  16. ...pa dobra sam rekla bih, većinu stvari koje si navela primjenjujem u praksi, osim što ne počinjem baš s nanošenjem samo na dio lica već odmah na cijelo (vidiš to bih mogla isprobati). Prve dojmove o nekom proizvodu steknem nakon dva tri tjedna, recenziju pišem tek kad ga potrošm do kraja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja prvi dojam steknem vrlo brzo, no učinak i djelovanje tek nakon potrošenog proizvoda kao i ti.

      Prije sam i ja odmah stavljala na cijelo lice, no kako sam već napisala, sada pazim

      Izbriši
  17. Odlična tema! Takođe mi je teško skontati da li mi neka krema stvara akne ili ne baš zbog policističnih jajnika pa onda testiram po obrazima jer mi je to jedino "čisto" područije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      potpuno isto kao i ja, akne mi se na bradi i čeljusti ionako pojavljuju, zato ako se pojavi kakva gamad na obrazima znam da je od nekog proizvoda koji nije za mene :)

      Izbriši
  18. Joj, ja odmah stavim na lice, cijelo i onda vidim sta ce biti :D Koza mi je prilicno osjetljivo pa je bilo peckanja, przenja i slicno. Cesto mi se proizvodi pokazu komedogenima :/ Il nista ne rade-samo "sjede" na kozi :/ i kad se umijem-suho i jadno, dehidrirano.
    Ja za nekoliko dana vec znam na cemu sam sa tim proizvodom...a isto mi treba mjesec da lijepo prosudim.
    Sta reci...jos uvijek nisam pronasla svoju HG kremicu :( a ni puder...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoja koža je osjetljivija radi korištenja retina, zato puno bolje i brže možeš prosuditi proizvod.

      Ako ti je lakše, ni ja ju još nisam našla, ali na dobrom sam putu :D

      Izbriši
  19. Svaka čast na novom postu, zaista si najkvalitetnija blogerica na našoj beauty blog sceni. :-)

    OdgovoriIzbriši
  20. Vrlo koristan članak,definitvno ću i ja od sad isprobavati proizvode na način na koji i ti to radiš.I jedva čekam post o čitanju sastojaka na porizvodima jer sam definitivno stupid što se toga tiče.Ono mogu gledati danima ali šta mi vrijedi kad ne znam šta je šta i šta je dobro za kožu,a šta loše ?

    I ja sam se baš ponadala da je Balea krema s vitaminima sve što sam ikad tražila od jedne kreme za lice,međutim što je više koristim vidim da mi nekako ne sjeda na kožu,šteta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Post o sastojcima će biti malo opširniji no ovih dana ga objavljujem.

      Potpuno te razumijem glede kreme, puno puta mi se događalo da sam prezadovoljna i što više koristim vidim da nije ona prava.

      Isto tako i obratno :(

      Izbriši
  21. Znam samo da ne mogu docekati tvoj post o ''citanju sastojaka''.Jer tebi se vjeruje.A ja ,iako smo istih godina,to nisam naucila..oni sulfati,parabeni,i ostale p.m. su mi spansko selo.Neces vjerovati,ali ja po mirisu znam da li ce mi krema odgovarati..znam da to nekom zvuci nevjerovatno,ali me nos(ina) rijetko kad prevario

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na ukazanom povjerenju :)

      Post će biti malo opširniji i pokušat ću objasniti na što lakši način, ovih dana ga objavljujem :))

      A ovo za miris ti potpuno vjerujem, moj dragi isto tako pomoću mirisa procjenjuje mnoge stvari: od hrane, kozmetike pa čak i obuće i nikad ne pogriješi, nevjerojatno..imate dara :))

      Izbriši
  22. Iskreno, ne pridržavam se tog roka procjene od 40 dana jer puno prije mogu procijeniti odgovara li mi nešto. Već nakon par korištenja vidim stoji li mi proizvod samo na koži, kako se upija ili odmah ispari, osjećam li zatezanje već nakon pola sat, trusi li se proizvod s lica, izaziva li možda neku neželjenu reakciju tipa crvenilo, prištići, isušenost, kakvu kožu čistač ostavlja nakon čišćenja i sl. Valjda sam imala previše promašaja u životu pa to ide puno lakše i zbog toga ne forsiram nešto što mi evidentno ne paše. Kad se sjetim što sam prije radila i kako sam blesava bila, maljem bi se klepnula po glavi! :-D
    E sad druga je stvar kad mi se neki proizvod u startu čini dobrim a na dulje staze ipak ne ispadne takav. Tu sam se puno puta razočarala al srećom bar danas ima izbora pa mogu tražiti dalje i bolje :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si draga jako iskusna a imaš i vrlo zahtjevnu kožu pa vrlo brzo procjeniš proizvod.

      Neke tehničke karakteristike se mogu odmah skužiti, no kada govorim o učinkovitosti specifičnih proizvoda, teško je procijeniti neredovitim korištenjem.

      U pravu si, danas ima toliko proizvoda koje treba isprobati da su nam zaista široki kozmetički vidici :D

      Izbriši
  23. Divan i koristan post :)

    Kada je nega lica u pitanju ne eksperimentisem preterano. Kada utvrdim sta mi odgovara, to koristim neko vreme dok ne osetim zasicenje, a onda tragam za zamenom, pa se cesto vracam starim dobrim proizvodima za lice. Imam osetljivu kozu, pa se cesto desava da mi se od krema za lice pojave bubuljicice u vidu osipa, pa sam vrlo obazriva.
    U potrazi za novim preparatom koji zelim da uvedem u negu, prvo tragam na netu, zatim sledi potraga za testerima, ukoliko imam srece da ih dobijem, a zatim i testiranje. Vrlo brzo vidim da li mi nesto prija ili ne, i nikada ne testiram vise proizvoda u isto vreme. Ne dajem im nekoliko sansi u slucaju da osetim reakciju i odmah prestajem sa koriscenjem, nikada ne mucim kozu. Trenutno se trudim da prednost dajem prirodnoj kozmetici, jer sam shvatila da mom licu bas prija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga **

      Najljepše je kada se otkrije odgovarajući proizvod i koristi dok nas god zadovoljava.

      Kod mene je problem što je moja koža jako zeznuta, iako mješovita, varira odjako suhe do masne ovisno o godišnjim dobima.

      Zato je problem kod mene što nikako pronaći stalnu postavu proizvoda:)

      I ovo je potpuno točno: nikada ne testirati više proizvoda u isto vrijeme :)

      Izbriši
  24. Evo jos jedan dokaz da si najbolja,super si:-) preodlican clanak hvala ti na njemu.Andrea

    OdgovoriIzbriši
  25. Ja recimo kreme volim prvo probat vikendom, npr. nedjeljom ako nigdi ne idem i ako se ne namjeravam šminkat, gledam kakvo je djelovanje na čistoj koži i ako je okej, onda lagano od ponedjeljka ide make up preko. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan način i strategija. Ovo je stvarno super !

      Izbriši
  26. Nemam bas toliko detaljno razradjenu rutinu jer ne uvodim novosti toliko cesto, tako da uvijek promijenim samo jedan proizvod u rutini da vidim oce li izazivat ikakve reakcije, ako je ima od njega je a ako je nema nastavljam koristit

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa odlično je i tvoja taktika. Ne mijenjaš prečesto proizvode pa je lakše :)

      Izbriši
  27. Odlična ideja za testiranje proizvoda na jednom obrazu, to ću od sad da praktikujem :)
    Lep novi izgled bloga :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Odlican post! Ka i svi :D.
    Ja nikad ne koristim proizvod samo na jednom dijelu lica ali je to jako dobra ideja. Uglavnom, ako uopće dobijem tester onoga što zelim, koristim par dana i već tada mogu ocijenit da Li mi odgovara ili ne. A to da je u pocetku nešto super, a posli bzvz mi se zna dogodit ali rijetko, hvala bogu :). Inače mi je miris jako bitan. Ako mi ne pase, teško da ću se odlucit za kupnju, radije da je bez mirisa. I sumnjam da mi melvitina ruzina vodica izaziva pristice...ali nisam sigurna 100%... :/? A i često koristim vise proizvoda jer iman previše testera pa i to oteza odluku. Nedavno sam zaitila u skovace masu toga, ako nisam testirala zadnjih pola godine i vise, pretpostavljam da i neću.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod tebe slična situacija kao i kod mene. Istovremeno više toga testiram i teško je procijeniti koji proizvod je izazvao kaos, no sada imam drugu taktiku: jedan po jedan .

      Jedino tako mogu znati koji mi odgovara a koji ne.

      Izbriši
  29. Ja odmah na facu, jer sam blesava :D Nemam strpljenja da isprobam prvo na ruci pa na malom dijelu lica, nego odmah ja to sve na facu! Imala sam sreće do sad pa nemam neke trajne posljedice te moje "strategije".
    Da, odličan je novi izgled, sve bolje i bolje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Josipa :)

      I ja sam tvoju strategiju dugo primjenjivala dok mi nije dva puta skoro izgorilo lice:D

      Od tada pazim :)

      Izbriši
  30. Mene zanima druga stvar, može li post o policističnim jajnicima i utjecaju na kožu? Zanima me prvenstveno kako se nosiš s time samo s preparativnom kozmetikom, i ima li pomaka i pomoći bez korištenja kontracepcije? Jer pilula mi je dosta, a bez njih mi je baš užasno lice, velike cistične akne na području brade i vrata, linija čeljusti. S time da meni nikad nisu dijagnosticirane ciste, ultrazvuk uvijek čist, već neka neravnoteža u hormonima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična ideja. Svakako bi bilo dobro napisati post o toj temi jer puno žena pati od tog problema.

      Kada sam pila kontracepciju sve je bilo super, no sada se teško nosim s time, posebno jer mi je lice u prečestim fazama ludovanja :(

      Svakako pišem o svom iskustvu čim prije :)

      Izbriši
    2. Hvala ti! Trazim bilo kakvo rješenje da se skinem s tableta.

      Izbriši
  31. kad sam pocela citati tekst pomislila sam da si ti :))):PP

    http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2418153/Claire-used-1-Nivea-cream-half-face--105-Cr-la-Mer-The-results-VERY-revealing.html

    pozz dear skin,kao I uvek,odlican tekst

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      i veliki pozdrav i tebi.

      Nisam to ja na linku iako se ne bih bunila protiv jedne Le Mer kreme :D

      Izbriši
  32. Moja koža isto varira, od suhe, do masne, tako da je i meni dosta teško pronaći idealne proizvode, iako moram priznati da lakše podnosim da je masnija nego da je suha i da zateže i pecka. Najgori mi je period grijanja jer mi doslovce isuši kožu do perutanja i ako se ne namažem kremom odmah poslije pranja kose, dok ne osušim kosu već mi ispadaju komadići kože tamo oko obrva i na vrh čela najviše. Za sada sam prezadovoljna sa Nuxe kremicom, a vidjet ćemo kako će biti po zimi.

    OdgovoriIzbriši
  33. Htjela bih čuti mišljenje o Dr.Perricone kozmetici,ako je tko koristio.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pitala me jednom čitateljica o ovoj kozmetici, proučavala sam i čini se zanimljivom, no ja nisam ništa još probala. Nadam se da će se naći netko tko je probao i podijeliti svoje iskustvo :)

      Izbriši