Kameja

Posted by Dear Skin at 23:25

Kameja , tvrtka iz Zagreba je generalni zastupnik Art Deco , Phyris , Make up Factory i Misslyn kozmetike.

Sigurna sam da rijetko koja žena nije isprobala proizvode iz široke ponude proizvoda iz Kamejinog asortimana brendova.






Veliki sam ljubitelj Art Deco, Make up Factory  makeup-a,  a imala sam i isprobala mnogo preparativnih proizvoda renomirane njemacke kuce Phyris.




Phyris proizvodi za njegu lica i tijela obogaćeni su biljnim ekstraktima, termalnom vodom i blatom, te kao takvi postavljaju nove kriterije u njezi i očuvanju zdravlja i ljepote kože.

Kameja ima i svoj web shop   koji preporučujem od srca: stalne atraktivne akcije, brza obrada narudžbi i dostava.

U projektu za prestanak pusenja,

Kameja ( klik)

daruje prekrasan poklon paket o kojem ce te citati detalje.

Koji su Vasi favoriti Kamejinih brendova?

20 komentari:

  1. volim Art Deco, Misslyn brzosušeći top coat i općenito njihove lakove i voljela sam staru verziju pyris okoloočne kremice.
    Ne znam zašto, ali nisam probala ništa od Make Up Factory proizvoda iako samo slušam pohvale :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imamo iste favorite, ja sam imala dosta stvari od MUF proizvoda, vrlo slicni Art Deco-u a opet posebni :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. I mojih , ali idalje jedan od najdrazih :)

      Izbriši
  3. Kameja je odlican web shop! Narudzba mi stigla u tocno 24 h bas sam se iznenadila :D jako su ažurni. Od spomenutih brendova sam probala samo Artdeco i jako ga volim. Žao mi je što nemam više njihovih stvarčica :D Želja mi je probati i nešto od Misslyna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se , sve narudžbe stigle iduci dan. Odlicne akcije i azurnost

      Izbriši
  4. Make Up Factory- koristim trenutno najljepše roza rumenilo i jedno predobro sjajilo.
    Art Deco imam ruževe, a nedavno sam se registrirala na njihovoj stranici. Drago mi je da sudjeluju u projektu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Phyris krema za oko očiju je najbolja krema na svijetu !

    Posebno zimi kada nedostaje masnoce i kad je jako hladno. Od ostalih brendova volim Art Deco rumenila, ruževe i Make Up Factory sjenilo za obrve koje savršeno pristaje mojoj jako svjetloj puti.

    Bravo za sponzora

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja obožavam AD Rich Foundation i kamuflažnu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Art Deco. Make up F.nazalost nisam jos uvek probala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Art Deco je bila prva "ozbiljnija šminka" u koju sam davnih dana počela ulagati kad sam postala "financijski sposobna" :) i dan danas koristim neke njihove proizvode...Misslyn lakove za nokte jako volim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hhaha, Mikka ovo kao da sam ja pisala :))

      Izbriši
  9. Artdeco obožavam, Misslyn sve više volim, imam njihov base coat za njegu, lak, ruž, odlični proizvodi.
    makeup factory nikako da isprobam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobat ces, preporucam posebno MUF sjenila i olovke, fantasticne su :)

      Izbriši
  10. Mene su oduševile Artdeco Ditine kolekcije kako volim crvene ruževe:-D Iako i u svakoj drugoj koja dođe mogu naći nešto što mi se sviđa. Redovito dobivam newsletter o svim novitetima. :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dittina kolekcija je bila fantastična , ja imam olovku za usne, sad mi je pomalo žao da nisam upecala i koji ruž :(

      Izbriši
  11. Odlična stranica sa izvrsnom ponudom. Artdeco koristim godinama, mislim da ne bih mogla zamisliti šminkanje bez njihovog rumenila i bronzera, a Kameja uvijek nudi odlične popuste. Same pohvale za profesionalnost i brzinu dostave.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se potpuno s tobom. Rado naručujem, profesionalno, brzo i jednostavno :)

      Izbriši
  12. Ardeco i Misslyn definitivno iako bi voljela probat stogod od MUF-a :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam puno toga od MUF, jako dobar odnos cijene i kvalitete :)

      Izbriši