Kanebo Pore Clarifyng Essence- recenzija

Posted by Dear Skin at 22:57




Večeras Vam pišem o jednom proizvodu kojeg koristim zadnjih godinu dana.

Radi se o Kanebovoj esenciji za dubinsko čišćenje mitesera i pora.




Kada mi je preporučena ove esencija, rečeno mi je da se koristi na Kanebov način : između STEP 1 i STEP 2, što bi prevedeno na nas jezik značilo da je STEP 1 čišćenje lica uljem, mlijekom ili čime već čistimo.
Potom se utrlja par kapi ove esencije na problematične dijelove koji su skloni miteserima i punjenju pora, i na kraju završi STEP 2, odnosno umivanjem gelom ili pjenom.



Ovaj proizvod dolazi u staklenoj bočici u količini od 25 ml , i izgleda kao serum.

Na vrhu ima staklenu kapaljku kojom se  lako doziraju kapi za jedno korištenje.



I sama tekstura podsjeća na serum, uljasta i vrlo ugodna na koži. Moram priznati da me jako iznenadila.  Do sada, sve proizvode namijenjene miteserima ili porama  koje sam probala su bila vodenasta i dosta peckala za lice.

Dakle, nakon čišćenja sam nanosila 5 do 7 kapi na T zonu. Trljala 30 sekundi kako bi se  "otopili"  miteseri i izvukle nečistoće i potom umila.

Ponavljala sam tako dva puta tjedno i rezultat 0 bodova: miteseri su i dalje tu, pore i dalje proširene i od obećanja nema nista :(



Prilikom posjeta parfumeriji, žalila sam se da proizvod ne funkcionira i u čemu je problem. Odgovor je bio da ova esencija "radi" samo ako se koristi uz Kanebo proizvode za čišćenje za koje bi trebalo izdvojiti oko 120 eura da vidim da li je tako :D

Dakle, moj dojam i zaključak: najgore potrošenih 350 kn ( 50 eur) posljednjih godinu dana.

Sastojci:



Jeste li probale ovaj proizvod? Koje su Vaše preporuke za crne gadove na nosu ?

74 komentari:

  1. Ja cim vidim u nazivu nesto vezano za pore zalepim se za monitor i opsesivno iscitavam, puna nade, a onda dodjem do kraja i prakticno se vratim na pocetak price, a to je da resenje ne postoji. Moze nesto da ublazi velicinu pora, ali ne i da ih suzi do minimalnosti. Bas steta za bacene pare.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozes onda zamisliti koliko je moje razocarenje...bas sam se nadala i da vala sansu ovom cudu. Međutim, kod mene 0 bodova :(

      Izbriši
    2. haha i ja isto! cim to vidim odmah pomislim 'e ovo mozda da nabavim..' do kraja posta '..u p.m'
      da li ste mozda vi probale micro dermo abraziju? meni taj tretman zagladi pore.

      Izbriši
    3. Nazalost, ali je tako. U ovom slucaju i na mojoj kozi: puno para malo muzike.

      Probala sam puno mikrodermoabrazija ali onih za kucnu upotrebu.

      Izbriši
    4. Ja nisam, a i da hocu, ne znam kod koga da idem. Imam fobiju od kvazi kozmeticarki.

      Izbriši
    5. oh, ja sam bas kod kozmeticarke. u mostaru je to nekih 35 eura. ide se jednom sedmicno, i tako 7 puta. ja sam nakon 2 ili 3 puta vidjela razliku.. to je bilo prije dvije godine. kasnije je dobro odrzavati pa otici makar svako mjesec ipo. ali definitivno trebate imati dobru kozmeticarku.

      Izbriši
    6. Nazalost nisam probala kod kozmeticarke, nasla sam jednu super kozmeticarku pa cu ju bas iduci put pitati za taj tretman :)

      Izbriši
    7. mozda ti uz taj tretman ponudi i aha vocne kiseline, ja sam i to uzela jer je bilo uracunato u cjenu. medjutim sam kasnije procitala na nekom forumu, da je dobar ucinak tih kiselina samo privremen, no kasnije je od njih lice mnogo osjetljivije i na sve reagira. tacno taj ucinak je kod mene. ja sada ako imam miteser na celu (a dao bog pa ih imam, jel'te) i ako se udarim u nju odmah mi izraste cvrga :((( upali se.

      Izbriši
    8. Tretmane aha kiselinama ipak ne bih, znam puno o tome i radije preskacem. Ali micro dermoabraziju cu svakako napraviti:)

      Izbriši
  2. Nisam ovo probala... A očito i neću. ;) Ja ti godinama koristim Nivea flastere i okej su mi. Sad imam i neku masku od Yves Rochea koja kao čisti pore, ali nisam baš primjetila nebi wow efekt. Nema mi do flastera. :) Ma idem sad baš zalipit jednog na nos! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi kad ti flasteri pomognu. Moji su gadovi preduboko i rijetko sto ih izvuce osim meganickog ciscenja:(

      Izbriši
    2. Ma ni meni ih flasteri ne izvuku sve, nažalost. Al izvuku recimo jednu trećinu.

      Izbriši
    3. Tako i meni otprilike , ali dalje moram nastaviti mehanicki :D

      Izbriši
    4. Lenka ako je to ona maska u kesicama, ni meni nije nešto napravila. A treba kao efekat da se vidi odmah. Ništa. Ovde nemaju Nive trakice, samo titania, i meni lepak ostane na nosu, a skinem samo onaj flaster. -,- maler

      Izbriši
    5. le claire , imamo kod nas balea flastere , pa probaj njih , kazu da su isti kao niveini
      Lana

      Izbriši
  3. Kad sam vidjela, ponadala sam se da ces reci kako je super.. a kad ono..
    Steta, a izgleda obecavajuce..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je zvucalo jako obecavajuce i vjerovala sam da je nesto super, no bas sam se razocarala :(

      Izbriši
  4. Šteta da ne djeluje,a čisto sumnjam da bi djelovao u kombinaciji sa ostalim Kanebo proizvodima za čišćenje,samo marketinški trik.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A za čišćenje pora svakako probaj LRP Effaclar K kremicu.Ja sam se od tinejdžerskih dana borila s začepljenim porama i probala sam sve i svašta,jedino ja ta kremica učinila čudo.Preporuke od srca ;)

      Izbriši
    2. Slazem se, marketinski trik . Ne vjerujem da djeluje samo ako imam njihov gel za umivanje. Mislim, nema mi smisla nikakvog.

      Hvala ti na preporuci, ne sjecam se da sam ikada probala tu kremicu :))

      Izbriši
  5. Pazi ti te trikove :D proizvod radi samo ako kupiš ostatak kolekcije hahah :D
    Žao mi je da ti nije pomogao, pogotovo ako uzmemo u obzir previsoku cijenu za proizvod koji ne djeluje -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hhahaha, kao Kanebova filozofija i to :)

      Sta ja znam, ne vjerujem dasemoraju koristiti proizvodi iz iste linije. Ili djeluje ili ne.

      Izbriši
  6. Pa jel se svi ti serumi tako koriste?
    Ja imam Keraskin serum za pore i samo sam ga nanosila na zonu,bez ispiranja...greska? :/

    Kad ga nanesem pecka... :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo, ovo izgleda kao serum ali su uputstva da se trlja i ispire sto moram priznati prvi put vidim.

      Svakako provjeri u uputstvima svog proizvoda kako se koristi.

      Izbriši
  7. I ja se poput LeClaire zakeljila za monitor sva uzbuđena, a onda kme, ne radi ništa. Sastav mi se također čini kao neka više hidratantna stvarca, nego ono što bi trebalo biti. Sve redom gotovo sama hidratantna svojstva, ne kužim čemu UVA/UVB zaštita(ako se ne varam, to je funkcija Ethylhexyl methoxycinnamate, ili?...Sve u svemu, sastav me uopće ne impresionira. :(

    Meni osobno, nekako najbolje djeluje kućni bućkuriš sode bikarbone, meda i limuna. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još nešto, stvarno, ali STVARNO volim Estee Lauder Idealist za proširene pore, a Daiso maska od ugljena mi je divota za mitesere. Pokupi puno gadosti. :)

      Izbriši
    2. Upravo je takav osjecaj na kozi: nesto ugodno hidratantno a ne nesto sto bi moglo djelovati na mitesere.

      Jooj, idem guglati tu Daiso masku, prvi put cujem za to :)

      Izbriši
  8. Jesi probala od sisleya serum za pore? ja ga upravo koristim nekih 2 tj.i cini mi se da cak i djeluje :D Ali još je rano..:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam, vidjela sam ga na policama no nisam nasla nikakve recenzije koje bi mi rekle nesto o djelovanju.

      Izbriši
  9. Sirovinski strašno loš proizvod. Malo ricinusovog ulja, alkohol i miris, i za kraj malo polysorbata da ti bolje ipire ricinus dolje. Ovako nešto bi trebalo koštati 50 kn max za mizernih 25 ml, a ne 350 kn. Strašno (i nimalo čudno što ne djeluje).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je drago da si prokomentirala sastav, neka se vidi kako nas varaju :(

      Izbriši
  10. Prvo da pohvalim novi dizajn savrsen mi je :D A onda, bas mi je zao sto si potrosila lovu a proizvod ti nije odgovarao, ove gluposti da radi samo uz ostale proizvode iz linije su samo gluposti ne bi li se navuklo ljude da potrose vise love, ako ne radi sam nece radit ni uz ostatak linije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Drago mi je da ti se sviđa :)

      Ma gluposti naravno, i drago mi je da sam mogla upozoriti sve na ovaj proizvod i da svi sačuvaju pare :D

      Izbriši
  11. Plasim se da se samo mehanickim putem mogu ocistiti pore a na nama je da ih odgovarajucim proizvodima sto manje 'punimo' (nekomedogenim). Onda ce biti manje posla i manje stete kada ih 'cistimo' :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se,pore se lako očiste ali šta dalje da se ne napune...to je vječiti problem :D

      Izbriši
  12. draga , oni su prvo (a i jos uvek) pravili krpe za pranje kola, pa onda stigli do 'premium' kozmetike ...suvisno je reci da im ja ne verujem i nista njihovo nemam nameru da kupim
    Lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E kad si to spomenula. Nedavno sam nasla koznu krpu u autu mog brata koja je imala isti logo i natpis Kanebo.

      Bas sam pomislila da li je to ista tvrtka ili slucajnost.

      Drago mi je da si mi razrjesila tu misteriju :))

      Izbriši
  13. Imam ovo vec godinu dana, skuplja prasinu...
    Najvece razocarenje ikad!
    Tanja

    OdgovoriIzbriši
  14. Volim ove postove gdje jasno i glasno napišeš da skup proizvod ne djeluje! Naravno da sve kozmetičke linije govore da će rezultata biti samo i jedino ako se koristi sve od jednoj proizvođača, ali to su gluposti. Velike gluposti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skup ili povoljan, uvijek cu rado napisati kako sam zadovoljna.

      Dakako da gluposti i marketinski trikovi :(

      Izbriši
  15. Pre nekoliko godina sam dobila tester ovog proizvoda uz Kanebo losion i fluid.
    Nije imao apsolutno nikakvog efekta.
    Mada, nisam bila razočarana, ne palim se na bajna obecanja proizvođača...

    Pore čistim dobrim starim kaolinom, a odlične rezultate mi daje i Collistar serum sa hijaluronskom kiselinom, oduševljena sam njime!

    Inače, od kada sam smanjila broj proizvoda koje stavljam na lice i počela da proučavam deklaracije sa sastojcima problema sa mitiserima gotovo da i nemam.

    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kamo sreće da sam i ja dobila prvo testere :(

      I tu se slažem s tobom, što manje proizvoda- to bolje i više rezultata.

      A sad moram proguglati taj Collistarov serum :D

      Izbriši
  16. I mene je pore clarifying razocarao bas,bas:(((bukvalno mi nista nije uradio,bacene pare!Jedino sto mi je valjalo za pore I mitisere,vidljiva razlika pre I posle jeste za neverovati dr.hauschka krema od maticnjaka,al samo t zona,za ostatak ne,jer mi koza jeste mesovita,al dehidrirana,duplo jeftinija od kaneba nesretnog,a radi posao.pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapisujem tu dr.hauscka kremu, hvala ti na preporuci :)

      E baš smo bacile pare za ovak kanebo..:(

      Izbriši
  17. Baš sam se ponadala da će ispasti super, a ono šipak. Smijem se na foru da moraš koristiti ostale Kanebo proizvode, dapače, umirem od smijeha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Presmiješno, možeš samo zamisliti kako sam se ja smijala u parfumeriji :D

      Izbriši
  18. Sastav se čini jako loš!
    Mene je jučer ugodno iznenadila OCM metoda koju sam provodila Green Girl uljnim odstranjivačem. Vrijedi probati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OCM metoda je meni predobra. Obavezno ju provodim svaka dva tjedna.

      A ovu glupost ću pokušati što prije zaboraviti :(

      Izbriši
    2. Može objašnjenje što je to OCM metoda :)

      Izbriši
    3. OCM je oil cleasing metoda, opisala sam ju u ovom postu

      http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/07/green-girl-my-own-gentlman-ulje-za.html

      Izbriši
  19. Draga, isto kao i ti sam čitala o ovom čudu koje čisti lice, ali sam i pročitala puno recenzija poput tvoje pa sam ga odlučila preskočiti.

    Zaista šteta novaca za nešto što ne radi nšta. Možda bi bolje prošla sa Nomaderm Nuit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kamo sreće da sam ja pročitala koju recenziju , eto išla sam na preporuku i banana :D

      Normaderm je definitivno učinkovitiji!

      Izbriši
  20. Nisam koristila, ali nakon ovakve recenzije i ne bih :)
    Meni je inače Kanebo preskup, volim jedino njihov korektor, maskaru i kremicu za lice - ostalo što sam probala bilo mi je tako-tako. Mislim da se za manje novce može naći puno boljih proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam neku hidratantnu kremu i tak..nije me oborila s nogu.

      Korektor imam na WL otkako si mi ga preporučila, aovo čudo ne bih nikome na ovom svijetu preporučila , ni slučajno.

      Izbriši
    2. Ma, puno muzike ni za šta!
      Korektor mi je zbilja jedan od boljih, ali koliko sam imala prilike čitati njegove recenzije, izgleda da samo taj u nijansi #1 pali, kažu da su ostale nijanse razočaranje :/
      Ne znam više što da mislim, preporučujem ti svakako da nabaviš tester korektora prije kupnje jer si ti dosta tamnija od mene (ja sam imala nijansu #1, ostale nisam probala).

      Izbriši
  21. Sramota da nešto platis tako skupo, a ono ne valja i još te uvjeravaju da moras koristiti sa njihovim ostalim proizvodima...pa meni je to za napisat im mail zalbe i kako ih samo nije sram!
    Ja nisam sigurna da ima ikakvog rjesenja osim možda microdermoabrazija ali to je skupo i treba se odrzavat.
    Effaclar k je i meni u jednom periodu bia super, dermatolog bia propisa. Također i roaccutane tablete koje ISKLJUČIVO UZ NADZOR LIJEČNIKA.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se potpuno.

      Kao kaanebo filizofija i to, hahahaha

      Ne djeluje jer ne koristiš njihovu pjenu od 400 kn :D

      Morat ću probati taj Effeclar K

      Izbriši
  22. Meni se čini da sam ja nekad davno pročitala sličan komentar za ovaj proizvod - da ne djeluje ako se ne koriste ostale stvarčice iz programa. Ne znam što reći osim da bi to možda odmah u startu trebali napomenuti ili prodavati sve skupa pa tko voli... :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, međutim, to su totalne gluposti.

      Nikako ne vjerjem da bi učinak bio bolji a ne pada mi na pamet isprbavati jel to istina :P

      Izbriši
    2. Prijateljica je davno radila za njih i isto imala teoriju da se moraju koristiti sve stvari iz nekog programa da bi to djelovalo, nadopunjavalo se i izvuklo maksimum iz proizvoda. Sjećam se da sam ja testirala neku liniju za suhu kožu i sve mi je bilo bezveze osim Silk seruma, koji se pak u mom slučaju bolje slagao sa Garnier čistačima nego onima iz svoje skupine :-D Al ok, ovaj tvoj proizvod je specifičniji tako da možda i ima nešto u tome.

      Izbriši
    3. Nažalost, sumnjam da ću ikada saznati. Trebalo bi dati još 800 kuna da to provjerim :P

      Izbriši
  23. Kad sam krenula da čitam pomislila sam kako je ovaj proizvod upravo ono šta mi treba i kako ću ga kupiti pošto je da je čim ga ti preporučuješ. Kad sam došla do kraja teksta razočarala sam se zajedno sa tobom, baš mi je žao što se nije pokazao :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je žao, nažalost ali totalni promašaj za mene :(

      Izbriši
  24. ja sam već neko vrijeme totalna kanebuša. njihova kozmetika mi je čisto savršenstvo. koža nikad bolja. :cerek: ovaj proizvod nemam, imala sam davno neke testere, ali me nikad nije privuklo da ga kupim. žao mi je što je tvoj susret s kanebom razočaravajuće započeo. nekako je najbitniji taj prvi dojam, prvi proizvod koji nas privuče ili odbije od neke marke. ponekad je dobro dati i drugu šansu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Totalno razumijem što želiš reći i slažem se s tobom.

      No ovo čudo nije moj prvi i jedini doticaj s Kanebom, jako volim njihovu bazu za ruž, ruževe a nedavno sam dobila gel za umivanje i neku krpicu pa ću i to isprobati :)

      Izbriši
  25. šteta što ne djeluje, mrzim prazna obećanja :P

    OdgovoriIzbriši
  26. Čim vidim bilo što vezano uz mitesere ili pore, u sebi kažem neku malu molitvu da je ovo proizvod koji djeluje. :D I baš sam se ponadala da ćeš reći kako je super i kako ga sve cure s takvim problemima trebaju kupiti...kad ono, razočaranje :( Šteta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, žalim što sam ga kupila, nikako ga ne mogu preporučiti :(

      Izbriši
  27. Baš mi je žao što se nije pokazao učinkovitim. :(

    OdgovoriIzbriši
  28. Probala uz ceo preporuceni njihov skincare i nista specijalno, ocisti pore, blago ih suzi ali sve je trenutni efekat :( sa druge strane njihov piling u prahu je najsavrsenija stvar koju sam probala u zivotu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam mnogo pohvala na račun njihovog pilinga. Ako se dokopam kakvog testera isprobat ću :)

      Izbriši