L'Oreal Professionnel Volumetry šampon + Mythic oil souffle d'or regenerator

Posted by Dear Skin at 18:51



Zadnjih mjesec dana koristim ovaj duo koji dolazi iz L'oreal Professional linije a koji sam dobila od strane brenda na recenziju .

Moja kosa je jako tanka, bez volumena i rijetka. Imam problem i s ispadanjem kose , no kada se i taj problem zanemari, kronično joj nedostaje volumena.

S druge strane,  tretiram  kosu  bojama koje  dodatno isušuju i dugo tražim dobar regenerator koji ju neće otežati ali ipak dobro nahraniti.

Volumetry šampon je namijenjen tankoj  kosi kao što je moja:  sadrži salicalnu kiselinu i Hydralight sastojak koji čiste korijen i pružaju tonus.



Jako sam bila znatiželjna kako će salicalna kiselina djelovati na moje vlasište. Jasno mi je za Hydralight da je nešto što lagano hidratizira bez težine, dok salicalna kiselina temeljito čisti korijen, a kada je on oslobođen naslaga, masnoće i ostalih nakupina po tjemenu , kosa živne i stvara se pravi push-up efekt.


Šampon miriši citrusno, jako osvježavajuće, čak pomalo i hladi vlasište. Divan miris !

Potrebno ga je malo jer se jako pjeni i mislim da za moju poludugu kosu može potrajati dosta dugo.

Sastojci: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Mipa-Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, PEG-Castor  oil dioleate, Propylene glycol, Persea Gratissima oil / Avocado oil, Laureth- 5 Carboxylic acid, Sodium benzoate, Laureth -2, Polyquaternium-53, Salycic acid, Limonele, Linaoil, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Citric acid, Parfum , C158076/3


S obzirom na sastojke, jasno je da je šampon vrlo temeljit i da može isušivati.

Na mojoj kosi se upravo tako i pokazao, učinkovito pere sve naslage. Tjeme kao da prodiše nakon pranja i zaista daje taj push-up efekt koji traje čak dva dana što je za mene nevjerojatno.

Ipak, isušuje kosu...stoga je na redu regenerator...

L'oreal Mythic Oil Sparkling Souffle d'Or




Radi se o njezi s zlatnim česticama koje su zadužene za sjaj kose. Obogaćena uljima šafrana i argana koji njeguju a ne otežavaju kosu.

Nanosi se kao i svaki regenerator, na opranu kosu, ostavi se da djeluje 3 minute i potom ispere.

Proizvod divno miriši, i zapravo prvi put vidim prozirni regenerator za kosu.



Nažalost, za moju oštećenu i dehidriranu kosu nije dovoljna njega.Zapravo mislim da je najveći problem što je gelast i kao takav bi više odgovarao ženama koje imaju normalnu kosu , a posebno onima koje se ne bojaju.

Sastojci:

Aqua, Glycerin, Peg-40, Hydrogenated castor oil, Caprylycapryl glucoside, Hydroxyethylcellulose, Behentrimonium  chloride, Phenoxyethanol, Polyquaternium, Hydroxenthyl, Oleyl dimonium chloride, Isopropyl mystriate, Propylen glycol, Isopropyl alcohol, Benzyl salycilate, Argania spinosa kernel oil, Carthamus tinctorius oil, Mica, CI 77491, Parfum, C1602792


A sad na efekt, dakle, moja jadna, beživotna i bez volumena kosa prije pranja:


Masna na tjemenu, dehidrirana na vrhovima, beživotna i oštećena.

Potom nakon pranja Volumetry šamponom i Mythic Oil njegom:



Na lijevoj slici možete vidjeti kako je kosa živnula i dobila volumen, ali joj istovremeno nedostaje njege i Mytic oil nije uspio nahraniti moju kosu.

Na desnoj strani, nalazi se fotografija nakon dva dana od pranja kose. Volumen je još uvijek tu :))

Vjerujte, kod mene , kosa padne uz lice nakon par sati , što je zaista fantastično.

Zaključak: šampon je  doista učinkovit i radi svoj posao. Nije me iritirao niti izazvao bilo kakve neželjene nuspojave. 

Moram mu zaista priznati push up učinak koji kod mene traje 48 sati .
Nastavljam ga koristiti i dalje , ali za povremena pranja kada mi treba extra volumen i planiram kupiti sprej iz ove linije.

Mytic oil me nažalost razočarao, i bez obzira koliko volim šampon iz ove linije koji je izašao 2011. godine, nastavak linije me nije oduševio jer jednostavno nije za moju kosu.

Cijene:

Šampon Volumetry 250 ml  94,00 kn ( 12,50 eur)

Mythic Oil Sparkling njega 190ml  128,00 kn ( 17,00 eur)


I još jedna fotka za kraj


Kako Vam se čini ovaj duo? Jeste li isprobale koji proizvod iz ovih linija?

Preporuka za dobar regenerator/masku za moj tip kose?

82 komentari:

  1. Meni je od Garniera ona zlatna zdepasta maska bila odlična. Nisam ju dugo kupila, mogla bih opet, a i postoji crvena verzija za bojanu kosu, ali tu nisam još probala.
    Taj me Mythic Oil regenerator baš mamio kad je izašao, ali više zbog tih čestica i što kažu da fino miriši. Obzirom na tvoju recenziju, drago mi je da ga nisam kupila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, Garnier baš ne volim ali pogledat ću tu masku.

      A što se tice regeneratora, apsolutno ne znači da tebi ne bi odgovarao. Moja kosa je dosta uništena :/

      Izbriši
  2. Probaj syoss bez silikona za volumen :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na preporuci, nisam Syoss nikad probala :)

      Izbriši
  3. Ne koristim šampone za volumen, nekako mi to ne treba, volim kosu takvu kakva je. Mislim da bi meni Mythic Oil odgovarao jer ja ne bojam kosu i nikad nisam, tako da nije zahtjevna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mislim, za tvoju kosu bi bio super pretpostavljam :)

      Izbriši
  4. Ja sam pre koristila Orofluido ulje koje mi je sasvim odgovaralo i na nagovor frizera kupim L'oreal Mythic Oil koje se pokazalo isto kao i u tvom slucaju. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Orofluido nisam probala, nadam se da hoću uskoro pa ću imati neki dojam.

      Mythic oil linija mi je super ona starija verzija, ali ova s šljokicama je prelagana za moju kosu

      Izbriši
  5. nisam koristila ove proizvode, a sve mi se čini i da neću, uvijek biram one koji hrane kosu, a ovi se nisu pokazali takvima :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni treba i volumen i hrana, teško je spojiti oboje :(

      Izbriši
  6. Jako me zaiteresirao ovaj Volumetry šampon :)

    Kad je kosa u pitanju ja nemam preporuke jer još uvijek tražim ono najbolje :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam koliko ulažeš u njegu kose, mislim da će mi tvoja preporuka itekako značiti kada nađeš "ono pravo" :)

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. Ako ti je kosa ko moja, totalno beživotna, preporuka :)

      Izbriši
  8. Pa ti si prelipa:D Stvarno ..

    OdgovoriIzbriši
  9. Sviđa mi se efekt na tvojoj kosi, fini volumen...ja se držim ovih protiv ispadanja, mada ne bih imala ništa protiv još volumena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se držim najviše onih protiv opadanja, ali volumena nikad, ama baš nikad dovoljno . A veći je problem što taj volumen brzo splasne. Ovaj šampon ga baš drži dugo .

      Izbriši
  10. A jesi ti probala kokosovo ulje za vrhove? Meni je to odlično ali mi je tlaka stavljat i drzat na kosi. Mythic oil imam i nije mi ništa posebno :/. Ovi regenerator sam probala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam,iako sam ga kupila XD

      još nisam proučila kako se koristi, kao pakung, poslije pranja ?

      Izbriši
  11. Zahvaljujuci tebi i oke mi je ali ništa više od toga. Čak mi je i uniq one oke, a ne spektakularan ali morala bi ga još testirati, a i skratila sam vrhove pa nisu teška koma. Moja je koša gusta i teska, vrhovi suhi, tjeme me zna peckat i cesat pa mi malo koji sampon odgovara, a i brzo se masti. Za volumen mi je dobar yr ali tjemenu ne pase. Takoder mi za suhe vrhove nije loša klorane mango linija.
    Probaj ženo joico, nema ko ih ne hvali. Da nekako nabavis testere... Ja ću ih prvom prilikom isprobati, malo Su skuplja firma.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Unique sam u fazi testiranja, nekekao još nemam mišljenje, ok ali opet treba regenerator.

      Ja se spremam skratiti vrhove , zaista nisam dugo a YR sam probala davno neki šampon , ne sjećam se kakav mi je bio XD

      Šta je to joico??? Uopće nisam u toku, odoh guglat :D

      Izbriši
    2. Slazem se i za Joico. Mozes naruciti preko interneta ili pronaci neki salon koji radi sa tom kozmetikom pa da od njih kupis...

      Izbriši
    3. Našla sam ih na FB, postoje saloni gdje se to kupuje, samo još da istražim linije

      Izbriši
  12. nemam pojma o šamponima, ali kako si lijepa i slatka! :cerek:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala snoopy <3

      Osmijeh od uha do uha :D

      Izbriši
  13. Divne fotke :-)
    Šampon zvuči kao nešto što bi meni vjerojatno odgovaralo jer imamo sličnu kosu, sviđa mi se efekt i trebam samo volumen, al opet me odbija onaj nesretni SLS u sastavu :-/ Šamponi i ja nikako na zelenu granu... definitivno su mi najomraženija kozmetička kupnja :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala miss:)

      Efekt je fantastičan, kako sam napisala, koristiti ću ga samo u posebnim slučajevima kada mi treba extra volumena a do tada , u potrazi sam i dalje za nekim šamponom koji će mi odgovarati a da nema SLS :)

      Izbriši
  14. Baš sam iznenađena izgledom regeneratora. BIla sam ubeđena da je u pitanju uljani serum.

    Tebi, po svemu sudeći treba dobro hidratantno pakovanje, jer je nažalost vidljivo da ti je kosa dehidrirana :( Da li si probala Davines VM?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije uljast, gelast je i kao takav preslab za moju kosu koju i sama vidiš da nedostaje hidratacije.

      Obični regeneratori su mi uglavnom preteški za kosu tako da nikako na zelenu granu :(
      Nisam probala, što je to tocno?

      Izbriši
    2. Davines je proizvodjac, a VM- vegetarian miracle, je odlična maska za hidrataciju... Samo ne znam ima li toga kod vas. Trebalo ni da ima

      Izbriši
    3. Bacam se na istraživanje, što bih ja bez tebe ? <3

      Izbriši
  15. Prekrasna si na drugoj slici,bas divna!I lijepa ti je kosa:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Renchice <3

      Joj , još nisam čula da mi je netko pohvalio kosu, hvalaaa :))

      Izbriši
  16. Imamo slicnu kosu, meni jako pomaze Macadamia maska.
    I koristila sam par puta kokosov puter, koji istopis i stavis na vrhove prije pranja.
    I tako drzim, sat ili dva.
    (Onda ovo znaci da se koristi kao pakung? :))
    Samo, nekako mi poslije kosa izgubi na volumenu, pa onda hajde dizi je i tako sreci nikad kraja.
    I nekako mi je to previse posla tako da to vise ne radim.
    Ali Macadamia maska odradi posao odlicno.
    I pocela sam koristiti UniqOne i mogu reci da sam zadovoljna. Vec tri dana mi drzi push up efekat. I kosa je bas podatna i dobije na "zivosti" :)

    Samo sam gledala kako si lijepa :)
    Tako da je kosa nekako pala u drugi plan :) :)


    Zeno, bas sijas!
    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Aida na komplimentu :)

      Ja sam baš nekako lijena za pakunge koje treba dugo držati na kosi, a i nedostatak vremena..

      Probat ću Macadamia masku, baš sam vidjela da postoji u onim vrečicama.
      Nadam se da će mi odgovarati kao i tebi.

      Unique...još nisam sigurna što bih rekla, zasad mi je ok ali nedostaje još njege povrh njega.

      Izbriši
  17. Za ispadanje kose preporucujem "prirodni" sprej za ispadanje kose, kosta cca 40-ak kn.
    U ducanu na Kvatricu s prirodnom kozmetikom (ubi me, ne znam kako se zove :P s iste strane kao i Amadeus, do mesnice ako se ne varam).
    Meni ga je mama uzela jer sam joj se zalila kako mi kosa ispada cijeli dan, i kada ju operem saka do dvije.
    Cak ga i n ekoristim svakodnevno koliko bih trebala i vec je bolje! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na preporuci :)

      Uskoro idem prema Kvatriću pa ću svakako istražiti o čemu je riječ :)

      Izbriši
  18. Odlično si ih prikazala, ali rekla bih da nijedan proizvod nije za mene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi..kod mene konstantno nedostaje volumena , baš jadno izgleda kada je sva spljoštena niz lice :(

      Izbriši
  19. Ja muku mucim sa volumenom jer mi je dosta teska kosa a ravna, Nema te nege koja mi pomaze samo sredstva za stilizovanje koja su puna hemikalija :( Uzdam se u tebe da nadjes nesto efektivno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U intezivnoj sam potrazi :))

      Javljam izvještaje :D

      Izbriši
  20. Godinama se borim sa ispadanjem kose i tankom poroznom vlasi .
    Najbolji regenerator mi je Brelil Numero Restruturing Cream with Oats , od njega kosa nije mlitava . Preporučila bih i L´Orealov salonski tretman - botoks zs kosu u kombinaciji sa maskom Fiberceutic za tanku kosu , a dobra je i Apsolut Repair Cellular . Često masku koristim umjesto regenerartora . Nakon svakog pranja stavim ulje na cijelu dužinu osim korijena Macadamia ili Kerastase Elixir Ultime . Mythic Oil mi je pre masno .
    Za oblikovanje ne koristim ništa jer se od svega uljepim i znojim . To mi zamjenjuje Kerastase Stimuliste sprej za prevenciju ispadanja kose . Lagano odiže kosu od tjemena , obožavam ga . Nekoliko puta godišnje koristim Kerastase ampule protiv ispadanja kose , efikasne ( doduše efekt je kao kod svega privremen ) , ugodne za korištenje ( ne ljepe se , ne ispiru boju , nisu gorke ) . Za dodatni volumen koristim puder u spreju , najbolji mi je bio Toni&Guy ali ga ne nalazim u zadnje vrijeme .
    Od L´Oreal Volumetry linije sam probala regenerator - od njega mi kosa sva zapetljana suha , i Powder Fresh koji da ekspres super volumen ali jako ljepljiv , moram ga još isprobati kad zahladi .
    Rado te čitam
    Natalija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno lijepih stvari si mi nabrojala :)

      Čula sam za tu Apsolut Repair Cellular masku da je odlična i nekako sam razmišljala da ju probam:)

      Koristila sam ija te pudere za volumena ali mi je bio nekekav čudan osjećaj na kosi , doduše samo Taft, možda su ovi profesionalni bolji.

      S Kerastase nemam puno iskustva ali mi sada je ovaj sprej Stimuliste jako zanimljiv :))

      Hvala ti puno na preporukama <3

      Izbriši
  21. šampon zbilja dobro zvuči :D
    već par mjeseci i mene muči ispadanje kose... morat ću je malo više maziti i paziti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I moja :(

      Baš sam odlučila da ju malo dovedem u red, iznutra i izvana :)

      Izbriši
  22. Draga Martina, ja također imam jako tanku kosu, nije rijetka, ima je dosta ali jako je hrhka i tanka tako da izgleda rijetko i nema onu tendenciju da bude lijepo volumizirana već nakon 2 dana bude pri vrhovima kao slama, bez oblika je, a vlasište izgleda zamašćeno. Dugo tražim šampon koji će dati to nešto mojoj kosi. Trenutno koristim od YR šampon za volumen i sprej za volumen iz iste linije, i mogu reći da je dobar šampon. Mene zanima kakve frizure najčešće nosiš? Ja baš zbog tog osjećaja da mi je kosa bez volumena uvijek imam rep i željela bih to promjeniti. Imam sličnu frizuru kao ti, samo je duža i plava sam :) Vrhovi su mi jako suhi i oštećeni, nisam zadovoljna linijom Macadamia, imam ustvari samo onu masku koja se ne ispire. Preporučam ti i Lushev šampon pod nazivom Big, svi ga hvale i namijenjen je volumenu i svi kažu da je za to fantastičan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po opisu imamo skoro istu kosu, s tim da moja dosta opada i rijetka je.

      Najčešće nosim vezanu kosu u rep što baš nije jako pametno,ali mrzim kada na svakom koraku, odjeći imam milion dlaka koje moram uklanjati.

      Nisam isprobala taj YR i Lush šampon, nadam se samo da nije kruti jer mi takvi šamponi nikako ne odgovaraju.

      Hvala ti puno na preporuci :))

      Izbriši
    2. Što se opadanja tiče probajk dražeje od Merza, meni je jedno vrijeme kosa opadala u buntevima i te su mi dražeje pomogle puno. A sad mi se ponavlja problem jer sam opet rodila a kao što je možda nekima i poznato, tijekom trudnoće kosa stagnira i ne opada čak ni u onoj normalnoj dnevnoj količini, nego se sve to lijepo naplati nakon poroda. Mislim da ću i ja morati početi s nečim protiv opadanja, pa ako i ti znaš nešto efikasno, javi.
      Šampon Big nije kruti, ni meni se takav oblik šampona ne sviđa. Dolazi u crnoj posudici, tipičnoj za Lush a konzistencija mu je kao i svaki šampon samo malo gušći. Nisam osobno probala pa neću previše o njemu ali sam čula od svih koji su probali da je odličan. ;)

      Izbriši
    3. Od dodataka prehrani sam pila samo Solgar vitamine za kosu i neke od Twinlaba. Ne znam da li su šta pomagale ali svakako planiram kupiti i Merz i piti barem 3-4 mjeseca.

      Ovo za trudnoću nisam znala :o

      Meni relativno dobro pomaže Guhl šampon od pive samo se od njega također kosa dosta isušuje i Vichy dercos mi je bio super.

      Lush ću svakako probati, već me dugo zanimaju njihovi šamponi, jednom sam probala neki kruti ali nisam bila zadovoljna.

      Izbriši
    4. Oprostite šta upadam.....sve to sa ispadanjem kose sam prošla,čak sam dugu kosu osisala skroz na kratko (srica,pa su zadnjih godina u modi kratke frizure:)...i onda sam čula za BIOTIN ...tablete ,sa neta naručene.
      kosa i nokti mi se preporodili,a kosa mi je napokon na staroj dužini ispod ramena:)
      Pozdrav
      M.

      Izbriši
    5. Biotin se uvijek spominje kad je riječ o opadanju kose.

      Hvala ti puno na preporuci. Imaš li baš određenog proizvođača ili svejedno?

      Izbriši
    6. Twinlab hair factors
      high potency vitamin c& biotin with L-cysteine & Inositol....3boce sam popila po3tablete dnevno......i nakon ove jure svakodnevno pijem isto od twinlaba omegu3-6-9...
      Pozdrav
      mirta

      Izbriši
    7. Odlično!

      Kupujem već sutra High Potency , hvalaa <3

      Izbriši
  23. Joj, i ja imam osjecaj da mi je teze naci dobar sampon nego kremu za lice?! Na kraju zakljucim da se u biti samo vrtim u krug, prvo tu jadnu kosu dobro operem i izribam sa silnim sls samponima, i onda na kraju sve to vracam natrag s maskama, uljima, regeneratirima itd. Bas bih volila da se javi neka cura poznavalac prirodne kozmetike, jer mi se na kraju ona njihova "no poo" metoda cini bas logicna. A sjecam se jos ko mala kako nam je mama ispirala kosu s octom, i tad mi je kosa bila sto put bolja nego sad, smrc. Tako da nemam nista pametno, a puna kupaona svega. Inace, super blog:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno te razumijem, i sama se tako osjećam.

      Nisam sigurna što je "no poo" metoda pa sam se raspitala: pranje kose bez šampona, odnosno s octom ili sodom bikarbonom.

      Meni ne zvuči loše,i sama nekad operem vlasište sodom .

      Hvala :)

      Izbriši
  24. meni tvoja kosa sasvim lijepo djeluje , nimalo suvo i ispucalo .
    izgleda mi kao da bi se i u kucnim uslovim moglo svasta lijepo napravciti od nje , feniranjem debljim cetkama , viklerima i sl ,dati joj zivosti i volumena sve bez nekog velikog ostecivanja kose .
    ja ti savjetujem kokosovo ulje za dubinsku regeneraciju..
    kose ako ga vec ne koristis , ne znam da li si mozda i pisala o tome ..
    zanima me kakav je tvoj stav o plasticnoj hirurgiji u svrhu ljepote i priblizenja idealu i imas li mozda neki clanak napisan na tu temu ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti**

      ja sam svakako ljenčina za kućne majstorije s kosom, ne feniram se, ne stavljam viklere i tako..jednostavno sam pomalo antitalenat za to.

      Kokosovo ulje mi svi preporučuju i svakako ću ga početi koristiti.

      Što se tice plastične kirurgije ja osobno nemam ništa protiv, nisam protiv toga i ko voli neka izvoli.

      Planiram napisati jedan-dva posta na tu temu, samo kako nemam iskustva s time, biti će u suradnji s stručnjakom :)

      Izbriši
  25. Super je što daje volumen ali ako isušuje preskačem.. moja kosa nije zahtjevna ali kao i tvojoj često joj nedostaje vlage a suhoću uvijek pokušavam izbjeći što više mogu. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato uz ovaj šampon moram pronaći što bolju njegu, u suprotnom mi vrhovi baš jako strše :)

      Izbriši
  26. Vidi curice sto joj je narasla kosa :)))
    I o kakvim godinama, borama, porama i svim tim cudesima pricas?
    cccccc
    sampon djeluje super a balzam, od njih sam digla ruke, uopste ne istrazujem jer sam vidjela da su svi isti...isti tip kose imamo pa sve razumijem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala coco :)


      Narasla je, nisam se šišala preko godinu dana :D

      Izbriši
  27. Ja kokosovo ulje koristim prije pranja kose, natrackam sve osim tjemena, za tjeme koristim neem, Ugl to držim najmanje po ure, a rijetko znam prespavat s tim-to je super u konacnici ali triba se umotat kosa da se ne zamasti muz i lancuni. Btw, on me uvik blido gleda kad se trackam non stop i sminkam i veceras mi je reka da koliko to radim da bi tribala imat savrseno lice, kosu... I ja reko: a znaci mislis da NEMAM???!!!!! :0 #$%&&&#@/*)( I ostalo je povijest XD.
    Joico... Jednom ću probati :), kad, ne znam...pa mogu i tvoju recenziju do tada sacekat XD.
    Meni je macadamia maska i leave in cream bila oke.
    A nakon poroda je i meni očajno opadala kosa. I puno toga je pomalo opadalo...raspolozenje radi nespavanja, cice... Zato ako još niste rodile, savjetujem sa uslikate svoje cice da znate kojim divotama ste raspolagale prije nego vam ih dite iskasapi XD.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala par pokušaja spavanja s raznim pakunzima, kanama i slično. No to se kod mene pokazalo jako lošim jer mi je sve iscurilo na lancune.Pa sam onda prakticirala preko dana dok na kraju nisam odustala radi lijenosti :D

      Ali kako svi hvalite kokosovo ulje, morat ću se žrtvovat.

      Joico ...malo sam guglala i vidim da ih ima u nekim salonima. Morat ću u pomnije istraživanje.

      A što se tice cica, ja nemam što fotkati, toliko su male da mislim da bi u trudnoći najbolje izgledale :D

      Izbriši
  28. Pozdrav,
    od kad sam neki dan dan naletila na tvoj blog, postala sam vjerni čitatelj :D
    Imala sam sličnu kosu kao ti unazad nekoliko godina, sada je u punom boljem stanju,ali uz puno njege i strpljenja. Nekako mi je kosa postala opsesija, uživam u otkrivanju i isprobavanju novih proizvoda. Čak sam i razmišljala pisati blog o tome, ali još se dvoumim, teško je početi :)
    Ja bih ti preporučila TIGI bed head epic volume šampon, namijenjen je kosi bez volumena a ujedno je i bez sulfata tako da ne isušuje kosu. I dovoljno ga je jako malo bez obzira da li kosa bila prljava, masna, od uljnog tretmana, tako da jako dugo traje a nakon pranja kose cijela kupaonica miriši poput bombona od jagode. :D
    Što se tiče regeneratora za suhu kosu, odličan mi je TIGI bed head resurrection, posebno namijenjen suhoj kosi, iako prema slici tvoje kose, mislim da biš trebala neko vrijeme regenerator zamijeniti maskom, nekom koja ima shea maslac ili neko ulje u sebi te jednom tjedno u masku dodati ampulu jer one su puno jače od ostalih preparata i daju instant efekt.
    Leave-in regenerator je isto jako bitan, zadržava vlagu u kosi, štiti od lomljenja te se kosa i manje isušuje. O uljnim tretmanima da niti ne pričam, o tome bi mogla do sutra :D
    I ako ti kosi nedostaje sjaja, moja preporuka je Tigi S Factor flat Iron protector, štiti kosu a daje predivan sjaj čak i suhoj kosi, i ono najbitnije ne masti kosu, raspršuje se kao neka magla, što je velika rijetkost kod takvih proizvoda. Ja sam ovisna o njemu, također miriši poput bombona a miris ostaje dugo u kosi :)
    Oprosti na podužem postu, nadam se da sam barem malo pomogla :)
    Ako te nešto zanima, slobodno pitaj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Maira, hvala ti na čitanju **

      Ne mogu vjerovati da nisam isprobala do sada ni jedan TIGI proizvod :O

      Viđala sam ih često na na policama , no ne znam ni sama zašto nisam nikad kupila. Nisam znala da su bez sulfata?? Odlična info!

      Svakako mi je potrebna neka dobra maska i voljela bih da znam nešto više o uljnim tretmanima.
      Dosta dugo sam zanemarivala kosu i evo sve dolazi na naplatu :(

      Leave-in regeneratore sam neke isprobavala , ali svi su mi otežavali kosu koja ionako pada kao rezanci :D

      Za početak, svakako ću potražiti flat Iron sprej, ako ne masti kako kažeš, mogao bi biti pun pogodak :)

      Izbriši
    2. Svakako probaj Tigi proizvode, stvarno su odlični, linije Epic volume i S factor su bez sulfata.
      Iako, ne isušuje sulfat baš uvijek, sve ovisi u kojoj je kombinaciji s drugim sastojcima. Dosta proizvoda, iako nažalost ne drogerijskih, koji su namijenjeni suhoj i oštećenoj kosi imaju sulfat na drugom mjestu, ali je taj sulfat u šamponu u kombinaciji s ostalim kvalitetnim sastojcima koji njeguju kosu, pa se njegov efekt isušivanja neutralizira, te on u šamponu samo služi da se bolje radi pjena i da se lakše šampon rasprostrani po kosi, to sam se mnogo puta uvjerila.
      Sve ovisi kakva je kombinacija sastojaka, tako da ne biš trebala izbjegavati sve šampone sa sulfatom, stvarno ima kvalitetnih koji njeguju suhu kosu usprkost sulfatu ;)

      Izbriši
    3. Hvala ti puno na preporuci. Čim naletim uzet ću Epic i onaj sprej. Šteta što ne postoje neka mala pakiranja ili testeri da se može više toga isprobati :))

      Izbriši
  29. Ne znam sto bi ti preporucila jer ja trazim obrnute stvari kod svoje kose, kako nace leta svugdje onda trazim nesto sto ce mi je smirit i priljubit uz glavu. Sto st tice Mythic oila citala sam svasta lijepo o njemu, al se jos ne usudjujem stavljat ulje na kosu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti i ja kontra, meni se sve priljubi uz glavu :D

      Izbriši
  30. WOW, šampon si mi prodala i čim malo potrošim zalihe, svakako nabavljam ovaj. regenerator mi se pokazao samo ok, kosa mi divno miriše, ali ništa posebno. A šampon jedva čekam isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šampon je mrak, posebno za nas kojima nedostaje kroničan volumen :)

      Izbriši
  31. Post u pravi čas za mene, baš se spremam u otkrivanje Volumetry linije - ja želim volumen, puno volumena, ali me nervira kad mi je neki šampon prejak za stalnu upotrebu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako želiš volumen koji će stvarno trajati, šampon je zaista djelotvoran. Ako na mojoj jadnoj kosi, onda će i na tvojoj.

      Malo je prejak, slažem se , ali za jednom tjedno i učinak koji dobivam opraštam :)

      Izbriši
  32. Ovi šampon nisan probala, al trenutno koristim šampon i regenerator iz Souffle d'or linije. Ne znan koliko si ti dugo koristila ovi regenerator, al moran se složit da je i meni takav bija na početku korištenja prva 2,3 pranja. Nije mi bija dovoljan. Al san skužila da ga nisan dovoljno količinski stavljala na kosu, jer mi je nekakko neuobičajeno kad je na pumpicu, ja san navikla istisnit onako direktno iz pakiranja, sa pumpicom iman dojam da puno više trošin, al u biti nisan.
    Al šta ga duže koristin, kosa mi je bolja u smislu da je lepršava, ne otežana i produži mi vrime između pranja, a bome i miris traje 2 dana na kosi, šta me ugodno iznenadilo. Sad jel kombinacija šampona i reg. iz iste linije čini razliku, ne znan, al znan da je naravno učinak bolji kad se oba proizvoda koriste zajedno. Ža mi je šta ti nije odgovara. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima smisla to što pišeš. Vjerojatno oba proizvoda iz iste linije daju bolji efekt.

      Koristila sam mjesec dana, perem kosu 2-3 puta tjedno. Istina, ovako na pumpicu se brže troši .

      Možda "proradi" do kraja pakiranja, ali vjerojatno je i do moje kose koja je stvarno dosta uništena bojama i stresom :(
      Osjećam da joj nedostaje nešto jače :)

      Izbriši
  33. Njihovi šamponi su mi super! Sviđa mi se učinak na tvojoj kosi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      I meni se sviđa jako :)

      Izbriši
  34. Nisam probala nista od toga,ali sam ranije koristila neke sampone i maske i nisam bila odusevljena.
    Ja bih ti preporucila nesto od Davinesa da probas-sampon Musli /jogurt,takodje balzam iz te kolekcije a za krajeve kose VM ili HBP. Mozda i oba da kupis . Jao al sam luda :D ,zaludjena sam proizvodima za kosu!
    Druga opcija,meni takodje odlicna da probas mozda Revlon Shine-up sampon iz kolekcije Interr Actives hidra capture sampon za volumen i sjaj kose. Ta linija je u stvari cela za hidratacijuMozda mi je to i najbolji sampon za volumen jer ne isuje uopste kosu.Takodje preporucijem i Orofluido masku. Ne otezava ko

    OdgovoriIzbriši
  35. su .Poslah poruku a nisam je dovrsila.
    Nisi trazila preporuke za sampone ali meni se ipak cini da je sampon osnova dobre nege narocito nama kojima opada kosa :(
    Jos jedna preporuka za sampon-Tigi Epic volume. Odlican je za volumen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Danijelaa, baš sam danas kontaktirala Davines da mi preporuče neki proizvod, a za ovaj Tigi Epic , ti si već druga koja mi ga preporučuje. Obavezno kupujem.

      Slažem se, šampon je jedan od najvažnijih koraka, ako on previše isuši, teško je vratiti ravnotežu u normalu.

      Izbriši