Moji prvi kozmetički tretmani

Posted by Dear Skin at 19:55




Došao je trenutak da s Vama podijelim svoja prva iskustva u kozmetičkom salonu.




Vjerojatno se pitate kako osoba poput mene koja voli kozmetiku, nikada nije posjetila kozmetičke i wellnes oaze?

Iskreno, oduvijek sam mislila da sve što rade kozmetičarke i dermatolozi, mogu i sama napraviti kod kuće, no da li je  to tako...evo mog iskustva :




Prilikom posjeta Wellnes centru dočekao me super uređen i ugodan prostor s ljubaznim osobljem koji me proveo centrom i uveo u prostoriju u kojoj će se  izvoditi  tretmani.


Moram Vam priznati da se za prvi put nisam mogla opustiti. Bila sam vrlo ukočena i na neki način zbunjena. Jednostavno nisam znala što me očekuje .









 Nakon čišćenja lica mlijekom , tonikom i nježnim ali dubinskim pilingom, prvi korak je

1. Mezoterapija ( elektroporacija ) bora:

- moram se pohvaliti da je željka kod mene pronašla "samo" dvije bore na čelu koje je tretirala ovom metodom.

- elektroporacija je mezoterapija bez igle, bezbolna metoda koja omogućava prodor aktivnih molekula duboko pod kožu.

- u sondu aparata  dodaje se serum s  čistim aktivnim sastojcima ( vitamin A, C , E ).

- zatim kozmetičarka prelazi sondom po borama , pri čemu sam sama pojačavala i smanjvala jačinu sonde. Zaista ne boli ništa, osjetila sam samo lagano trenje.

Evo kako je to izgledalo na meni :



2. Tretman dubinske hidratacije :

- izvodi se na sličan način kao elektropuracija . Pomoću aparata "sono care", Željka je dubinski hidratizirala moju kožu . Upotrijebila je hijaluronsku kiselinu, minerale, avokado , jojobino ulje i mnoge dragocjene sastojke.





3. Lifting masaža lica :

- iako često pišem o masažama lica i njezinoj važnosti kod lijepog i mladolikog..ovo je prvi puta da me stručnjak izmasirao . Mogu samo reći wooow !!

Željka je nanijela jednu kremu za lice koja me oduševila i koja sadrži moj omiljeni C vitamin , i o toj kremi ću Vam pisati posebno.

Lifting masaža me posebno oduševila, trajala je po mojoj procjeni 20-tak minuta i ja Vam ne mogu opisati osjećaj nakon nje .

Imala sam osjećaj da mi se sva limfa i cirkulacija pokrenula 100 na sat.  Fantastičan tretman i još jedan dokaz samoj sebi koliko su masaže lica učinkovite.

Evo kako je to približno izgledalo :







4. Osim bora i dehidracije, moj najveći problem su podočnjaci i naotečeni kapci.
Stoga je željka odlučila napraviti i Vakuum masažu cijelog lica i područja oko očiju.

- prvo se nanosi gel koji sadrži bršljen za drenažu, vitamine A i E koji učvršćuju

- vakuum masaža se radi posebnim sondama kojima se potiće cirkulacija , djeluje na mrske podočnjake, podbradak i opčenito na sagorijevanje masnih stanica na licu , vratu i dekolteu

- masaža se odvija kružnim pokretima i na taj način se potiče limfa oko očiju i zateže koža područja oko očiju


Tretiranje mog podbradka:

Kaže Željka da ga uopće nema, juhuhuhuu :D :D



Tretiranje mojih odvratnih podočnjaka :


Sami tretman bio je vrlo ugodan . Očekivala sam neki pritisak ili istezanje kože ali ništa takvoga se nije dogodilo.

Ono što sam primjetila nakon vakuum masaže je iznimna čvrstoća kože.
Prelazeći prstima po njoj , učinilo mi se kao da gladim fini napeti  porculan :)

5. Kako su me u zadnje vrijeme napale akne kojima je uzrok moj hormonalni disbalans, stres, prestanak pušenja ... Željka je odlučila stručno mehanički očistiti moje lice:



Ovo je prvi put da sam čistila lice kod kozmetičarke.

Neobično sam se osjećala jer sam navikla sama obavljati masakre mojih gadova, no nemam zamjerku. Željka je to obavila nježno i stručno, i sreća da je to obavila jer bi inaće sama napravila teške ožiljke.Nikad nisam toliko nježna prema svojoj koži kada je u pitanju masakr :D

6. Posljednji korak je maska od smeđih algi koja je stajalana mom licu, vratu i dekolteu 20 minuta i koja je moju kožu dodatno hidratizirala .




Moj zaključak:

Iako puna predrasuda prema raznim tretmanima, ovo što sam ja isprobala ima itekako smisla.

Koža mi  je puno čvršća i izgleda zdravije.No, međutim, mislim da su svi ti tretmani super dok odlazite na njih, puno je važnija i kućna pravilna njega i način života.

Ono što bih ja istaknula je profesionalna manulana masaža lica i sami tretman dubinske hidratizacije. To je nešto što me oduševilo i na što ću odlaziti jednom mjesečno  obavezno.




I za kraj, fotografije prije tretmana i 24 sata nakon tretmana.






Puno hvala i mojoj Nives s bloga a little make up obsessed  koja mi  je nesebično  pomogla kao moj osobni fotograf <3


Kako Vam se čini moj kozmetički izlet?  Jeste li isprobale koji od navedenih tretmana?

87 komentari:

  1. Odgovori
    1. Hvala Mell :))

      Zaista sam vidljivo regenerirana što se najbolje vidi uživo. Jedino su ostali ožiljci od akni ali i oni brže zacjeljuju nego da sam ih sama kasapila :D

      Ja sam užasno bila skeptična prema svim vrstama tretmana, no sada ću si definitivno priuštiti makar čišćenje i turbo fantastičnu masažu <3

      Izbriši
  2. Prekrasna si Martina.
    Ja bih sad na tu masažu!
    :)
    Mislim da svaka žena treba sebi priuštiti ovakav ''kozmetički izlet''. U mom slučaju izlet bi se pretvorio u ekskurziju :D
    Do sad nisam bila u prilici probati neki od tretmana.
    Ali kad pređem 3. deceniju- hoću!
    I jedva čekam.
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Misha <3

      jooj, masaža me oduševila. I sama se masiram često , ali kad te netko ovako dobro izmasira to je sasvim druga pjesma.

      Slažem se potpuno s tobom nakon ovog mog iskustva, svaka žena zaslužuje ovakav izlet i sad mi je puno jasnije kada sam slušala hvalospjeve mojih prijateljica :)

      Izbriši
  3. Nives je super sve propratila fotkama, bas si lijepo prezentovala citav tretman i sve nam objasnila. Dopada mi se citav niz tretmana, bome i vidi se ucinak na licu. Jako si mi lijepa draga i moram pohvaliti kako post, tako i tebe! :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nives mi je puno pomogla, prava prijateljica koja nesebično uskače kada treba <3

      Drago mi je da ti se post svidio, potrudila sam se što bolje dočarati svoje trenutke uživanja :)

      Izbriši
  4. Zvuči predobro! Ja sam zadnji put bila kod kozmetičarke prije 20 godina i tako me izmasakrirala da nisam nikada više otišla :)) ...nego i ja bih da me popeglaju malo, moram malo bolje proučiti ovu elektroporaciju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Željka me je tako nježno sredila, ja osobno bih to puno žešće napravila. Mislim na čišćenje lica :)

      Jako je pazila da ne ošteti kožu i da ne ostanu ožiljci :)

      Prouči, to čudo stvarno djeluje :)

      Izbriši
  5. Baš si se nauživala :) Koža ti je divna, vidi se da je dobro neguješ.
    Ja idem kod kozmetičara na čišćenje lica, a volela bih da probam vakuum masažu zbog podočnjaka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Jesam, uživala sam a od sada idem i ja redovito na čišćenje lica :)

      Izbriši
  6. baš sam nedavno čula za ovaj tretman, i jako ga hvale. drago mi je da si se odlučila, mada ja te bore kod tebe ne vidim na slikama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam, imam , iako se moram pohvaliti da nisu duboke i preizražene.

      Sada su još manje vidljive :)

      Izbriši
  7. Uf, ja da mogu išla bih stalno u kozmetički salon :D Obožavam taj osjećaj opuštenosti kad se netko drugi brine za tebe i masaže i sve, sve!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh da sam znala prije...fantastičan osjećaj,posebno kada nađeš osobu kojoj se možeš u potpunosti prepustiti :)

      Izbriši
  8. Draga moja,odlično izgledaš :)
    Nikad nisam bila kod kozmetičarke a ovdje i neznem iskreno gdje da idem.
    Mislim da je vrijeme da počnem štedit novac za jedan izlet u Zgb :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Dođi ti k meni u Zagreb, provest ću te po pravim oazama. Iako ikod tebe neće biti previše posla jer fantastično izgledaš.

      Ali masažu moraš jednom probati :))

      Izbriši
  9. Kod tebe se vidi na fotografijama dok ležiš da ti je koža mladolika i lijepa.

    Izgleda da kozmetičarka nije imala mnogo posla !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, no sve je to rezultat bolje prokrvljenosti tokom tretmana.

      Manualna i vakum masaža su potaknule cirkulaciju a elektro stimulacija i elektroporacija puno napravili za svježinu i čvrstoću :)

      Izbriši
  10. Odlicaaan post! :)
    Bas su te lijepo pripazile i otklonile ti predrasude koje si imala prema kozmetickim tretmanima. Bravo za Nives koja je sve to lijepo poslikala.
    Ali, ti i prije tretmana izgledas odlicno. Nikad ti ne bi dala te godine koje imas jer si mladolika i koza ti je izuzetno njegovana i lijepa.
    Isplatila se svaka lipa koju si ulozila u nju :*
    Sva si mi lijepa i divna, koza tako cista i barsunasta :* A usne su posebna prica, prekrasne :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti **

      teško je riječima opisati i zato hvala Nives što mi je pomogla da bar fotkama prenesem kako mi je bilo :)

      Hvala ti na komplimentu **

      Izbriši
  11. I ja sam planirala da napišem sličan post,o kozmetičkom salonu u koji idem. I ja sam nova u tome, nekig 6 mjeseci ih posjećujem....

    OdgovoriIzbriši
  12. Imas divnu kozu bez makeupa-a :) Izgleda tako nezno i hidrirano :)

    Kao tinejdzerka odlazila sam cesto kod kozmeticarke, ni sama ne znam gde sve nisam bila na ciscenju lica i tada sam imala najlosiju kozu u zivotu. Eksperimentisanje me skupo kostalo :( Nestrucnost kozmeticarki je strasna stvar koja moze ostaviti posledice za ceo zivot. Od tada, prestala sam da odlazim na tretmane i na neki nacin uspela kozu da dovedem u red. Imam traume od ciscenja mitisera :(((

    Fenomenalan pos :) Nives je zaista divna <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti***

      žao mi je da si imala loša iskustva s kozmetičarkom :(

      Ja sam jako zadovoljna glede čišćenja, Željka je bila vrlo nježna i pažljiva. Nije htjela ništa forsirati niti oštečivati kožu .

      Ja bih to krvnički napravila i poslije sanirala posljedice tjednima :D

      Izbriši
  13. ja bih volila da napišeš jedan članak o maži lica:-)
    inače super si i svaki članak ti je odličan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako to planiram neko vrijeme, tako da će taj post uskoro biti na blogu :)

      Hvala ti, lijepo je pročitati pohvale i to je ono što me motivira za dalje <3

      Izbriši
  14. Super izgledaš!!
    Koža ti je VAUUUUUUUUU :)
    Čini se da je baš bilo lepo iskustvo sa kozmetičarkom :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana :)

      Bilo je super iskustvo i zaista sam ugodno iznenađena :)

      Izbriši
  15. Moj prvi put kod kozmetičarke je bio u Sarajevu kod prijateljicine kozmetičarke koja ju je spasila od akni, pa je i mene vodila sa sobom. Drugi je bio prije ljeta u Zagrebu. Sestri sam bila pokusni kunić za neki lifting tretman. Sjećam se samo masaže koja je bila nešto najbolje. Izmasirala mi je čitav vrat i lice, bila sam preporođena! Salon je bio Dora98 čini mi se, na Trešnjevci.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, masaža je nešto fantastično i svaka žena bi se trebala barem povremeno pošteno izmasirati :))

      Izbriši
  16. nisam nikad bila u kozmetičkom salonu. koliko dođe cijeli tretman koji si prošla?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cjenik ti se nalazi na stranici Life City-ja.

      Izbriši
  17. Zna li netko gdje bih mogla ove tretmane napraviti u Splitu?

    OdgovoriIzbriši
  18. Sve osim zadnje slike je previše photoshopa,pogotovo predzadnja. Btw.ako nije photoshop onda je način slikanja u beuty modu, a to mi nikako neide uz ovakav članak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja, ja mislim da si pogriješila blog. Jer na mom blogu nema, a niti će biti photoshopa. Ako si se ti pronašla u prethodnom članku, tvoj problem.

      Izbriši
    2. Draag Anonimna, nijedna slika nije obrađena u photoshopu kao ni slikana u beauty modu jer moj fotoaparat (Nikon Coolpix L610) nema tu opciju :)
      Jedina intervencija je stavljanje okvira i watermarka u photoscape-u ;)

      Izbriši
  19. Draga, koja razlika slika prije i poslije, nevjerojatno :D
    Ajde, barem si i mene razuvjerila da i ja jednom odem i iskušam se u kozmetičkom tretmanu jer još nisam ni jednom bila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, najvećiskeptik kozmetičkih tretmana sam prezadovoljna . Toplo ti preporučam jedan ovakav kozmetički izlet, pravi preporod za kožu i bore :))

      Izbriši
  20. Moram ti reći da je prvi utisak bio koliko si samo lepa, bez šminke i onako dok ležiš :)
    Stvarno se vidi razlika i definitivno posle ovoga moram uvrstiti ponekada eki tretman, mada ja toliko to i volim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Prasence :)

      Zapravo sam zadovoljna stanjem svoje kože s obzirom na sve okolnosti a i godine.

      No wellnes tretmani su me preporodili, ne mogu vjerovati koliko su mi bore pliće a lice puno čvršće .

      Nadam se da će tako biti što duže :))

      Izbriši
  21. Hvala na fenomenalnom članku, sad sam se i ja odvažila na čišćenje lica kod kozmetičarke i vjerojatno ću odabrati upravo Life City. :-)
    Možeš li mi preporučiti neku anti age kremu za lice i/ili serum? Imam 25 godina i kombiniranu kožu. Hvala, Ana. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se dopao post:)

      Potrudila sam se opisati kako mi je bilo i kako sam se osjećala.
      Ako se odlučiš, preporučam jer ono što sam ja isprobla djeluje i sigurno ću biti redovita mušterija.

      A što se tiće preporuka kreme ili seruma , to je zaista nezahvalno.

      Izbriši
  22. Ti si draga moja divna ,bas se vidi da njegujes kozu i vidis kako ti se to lijepo vraca:)Super tretmani,moram priznati ni ja nisam bila na necem takvom,ali mozda kad dodjem u Zg,odsetam i ja do Spanskog na koju masazu ili sl.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Renchice :))

      Moraš probati profi masažu, nešto fantastično :)))

      Izbriši
  23. Uvijek je lijepo kad nas neko tetosi :D ali ja sam izgleda nailazila na nestrucne kozmeticarke koje mi daju bezveze savjete a i ociste lice kako bih i sama znala pa odustajem od ovih u nasem najpoznatijem salonu u gradu, Mozda nekad pruzim sansu drugima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao draga, ja bih se na ovakvo tetošenje mogla naviknuti :)

      Čula sam često o lošim iskustvima zato sam i bila skeptična, no zaista nemam zamjerke u ovom salonu :)

      Izbriši
  24. Drago mi je da ti je bilo lijepo :) No ipak mi kozmetičarke služimo nečemu.Jako mi je žalosno čuti kada netko ima loša iskustva,a nas se sve u školi uči visokoj profesionalnosti,ali ako se taj posao ne voli onda se i ne može kvalitetno obaviti.
    Želim ti još puno masaža lica ! (koje su dobre ne samo za lice,nego za unutarnje opuštanje :D )
    Puno pozdrava !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najljepše je kada vidiš da osoba koja radi to i voli, ima znanja, iskustva i onda ni mušterije ne mogu otići nezadovoljne.

      Moje prvo iskustvo je bilo fantastično i jako sam sretna što sam sve ovo prošla jer vidim rezultate:)

      A masaža je nešto na što ću redovito odlaziti jer sam naprosto oduševljena :)

      Izbriši
  25. super i izgleda i zvuci! ne bih imala nista protiv jednog ovakvog tretmana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Anibani, želim ti što prije jedan ovakav tretman :))

      Izbriši
  26. Imaš odličnu kožu! Želim takvu očuvanu kožu pa već sad pazim na nju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti **

      Čitajući o tvojoj rutini, sigurna sam da će biti još ljepša :))

      mislim, u mojim godinama ;)

      Izbriši
  27. Ja idem kod cura iz Dermalogica Skin Bara. Već su naviknute da zaspem kad dođem :D Obožavam ići na tretmane...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si našla svoju oazu opuštanja, ovakvi tretmani i opuštanje zlata vrijede :)

      Izbriši
  28. Jaooo!
    Meni je super ovaj post i ti izgledas tako mladoliko! <3
    Ja sam jos u tinedjerskim godinama, ali mi se tako ide na neki tretman lica, cisto da sebi malo ugodim jer isto kao i ti sve sama radim. :D
    Ali ciscenje pristeva je plakanje, a ne uzivanje, hihi.
    Ne znam znas li za ovaj video, dosta je koristan (limfna drenaza, jako mi se dopada) pa preporucujem svima protiv naotecenosti bez obzira na godine :)
    http://www.youtube.com/watch?v=7H9YrjCv8BI

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala**

      zaista je teško u postu opisati doživljaj i dojam, a kamoli rezultat. Nadam se da sma bar približno uspjela:)

      Super video!

      Limfnuu drenažu već dugo planiram, posebno na nogama jer sam jako sklona nakupljanju tekućine :(

      Izbriši
  29. Ajme izgledas predivno i sve skupa izgleda predobro! Ja da iman love, nikad ne bi išla na nikakve operacije, botokse, kolagene...jer se toga bojim XD ali bi jako redovno išla na sve moguce facial, blage opustajuce masaze, anticelly tretmane... Nikad mi prije to nije bilo toliko napeto iako sam često išla radi tena ali godinama već ne idem. A sad mi je prije svega radi pamperinga i relaksacije. Čak bi i na manikuru isla, a mrzin je XD, ne volim baš da se po meni cacka, a i navikla sam sama sredivat se.
    Nisam nikad bila u wellness, a tako bi rado provela vikend tamo. Po mogucnosti da se nalazi u bezcarinskoj zoni :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga **

      apsolutno se slažem s tobom: dobra njega kod kuće, ovakvi tretmani i mislim da ne bi trebali razmišljati o nikakvim drugim radikalnim opcijama.

      Posebno ova bezbolna mezoterapija, ne mogu vjerovati koliko su mi bore pliće :o

      Samo se nadam da će efekt potrajati što duže :)

      Nisam ni j anavikla da mi netko radi po licu i teško sam se opustila, ali kada jesam, ostala bih tamo tri dana :D

      Mislim da je bitno naći dobro mjesto i osobu s kojm se možeš opustiti, taj fidbek je meni jako važan :)

      Izbriši
  30. Nisam ni ja nikad bila na nekakvim tretmanima u salonima, al ima vremena za to nekad u buducnosti :) Podrzavam fotografkinju koja je super odradila posao :) ja ne vidim sto ti se tu imalo peglat koza ti je ko u djevojcice, al malo tetosenja nikad ne skodi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ti još ne moraš dugo misliti o anti age tretmanima :)

      Izbriši
  31. I tata bi sine. Kako bi ja tu uživala. Ja tu ne bi danima izlazila. I jako njegovano izgledaš i nemoj previše fantazirati o borama, nepravilnostima i sličnim glupostima. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mirnice **

      mislim da bi i ti uživala, jako, jako :))

      Izbriši
  32. Jao, divno, baš se vidi efekat, a kako zavidim na toj masaži, mora da je sjajan osećaj! Ako budeš bila u prilici napiši malo detaljniji post o tome. Ja sam ranije redovno išla na kozmetičke tretmane, naročito na mehaničko uklanjanja svakakvih užasa koji se nakupe na licu, ali poslednje 3-4 godine ne idem, ne znam ni sama zašto, valjda što to sve više doživljavam kao Sizifov posao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam puno puta da je ženama marsko odlaziti na čišćenja kože, srećom moje prvo iskustvo je nježno i učinkovito.

      Da, da. O masaži lica imam još puno toga napisati :))

      Izbriši
  33. "Vauu kako izgledas mladoliko" doista ne razumijem ovakve kometare.
    Martina je lijepa mlada zena :) nema 70 godina
    Svi koji je pratimo znamo kako se brine o svojoj kozi tak da ce i 70-oj izgledati prekrasno...
    Lp marina p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marina :))

      Istina, djevojkama s 20 godina, naše godine izgledaju jako puno :D :D

      Izbriši
  34. Kako divnu kožu imaš. Blago ti seee! :D :D
    Ja sam jednom otišla na masakr kod kozmetičarke i 3 dana bila crvena u licu, a inače nikad ne crvenim. Nikad više nisam otišla, iako ta masaža zvuči primamljivo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga **

      masaža je super, super stvar . Moraš isprobati bar jednom :)

      Izbriši
  35. Martina, da li bi voljela da nas iznenadis i da snimis ovakav video?
    http://www.youtube.com/watch?v=sBu9A3rfBBo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrlo rado, no nemam kameru :(

      Planiram za takav post zamoliti jednu od mojih kolegica koja ima svu potrebnu opremu :)

      Izbriši
  36. Neka si i ti posjetila kozmeticarka ;)
    Vazno je da si zadovoljna i sve je super :) i izgledas bas svjeze <3 na drugoj slici :D na prvoj kao i ja sada hehehe

    Evo i ja se maloprije vratila od kozmeticara,ciscenje lica,dermoabrazija i kisik :) prezadovoljna,jedva sam cekala da ocistim lice... inace svakih par mjeseci idem kod kozmeticarke na isti tretman.. nebi mogla vise zivjeti bez ciscenja lica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Etoo, napokon i ja da probam :))

      I sada te potpuno razumijem kada si mi pričala, čišćenje je puno bolje obaviti kod stručne osobe. Ja napravim prevelike štete:D

      Znam što je dermoabrazija ali koju ulogu ima kisik? Kakav je to tretman?

      Izbriši
    2. Ubrizgava mi serum putem kisika.. kao prodire dublje :D mislim to je u sklopu dermoabrazije :)

      Izbriši
  37. Mnogo si lepa!! Ali mnooogo. I uopšte ne izgleda kao da mučiš neku veliku muku sa licem. Svaka čast za takav izgled.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti lijepo na divnom komplimentu :)

      Trudim se što više paziti a i ovi tretmani su me jako osvježili :)

      Izbriši
  38. Martina ti ko pravi celebrity imaš i osobnog fotografa :-D Pozdrav Niveski koje je bila na razini zadatka ;-)
    Tretman je stvarno zanimljiv i koristan jer se vidi razlika na fotkama prije i poslije. Nadam se da ću i ja uskoro na neki tretman jer nikad dosta hidratacije i masaže :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaa, jesi vidjela? Svaka čast Nives, bez nje ovaj post ne bi uspio kako spada :)

      Dubinska hidratacija je nešto što bi se tebi jako svidjelo :)

      Izbriši
  39. ajmeeee *.*
    ma svakom treba da nas netko mazi i pazi, makar i platile za to ;)

    OdgovoriIzbriši
  40. Jooooooooooj divota!! Ja se spremam uskoro isto na jedan tretman, onaj koji je spominjala Irena K., radi se o čišćenju lica, ali ne mehaničkom. Javim detalje!

    OdgovoriIzbriši
  41. Koža ti stvarno izgleda super, zdravo i mladoliko! Tretmani zvuče fantastično i baš terapeutski i zato mislim da bi si svaka od nas, sukladno svojim mogućnostima, trebala s vremena na vrijeme priuštiti takav profi tretman. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Kristina :))

      Apsolutno se slažem s tobom :)

      Izbriši
  42. Ni ja nisam nikad bila na tretmanu kod kozmeticara i bas mi je super legao tvoj post! Isto bih bila uplasena... :D
    VIdi se promena nakon tretmana!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi dok ne nađeš pravi salon i pravu kozmetičarku odbaciš sve predrasude :)

      Hvala ti **

      Izbriši
  43. Čula sam da dobar učinak na kožu ima slana soba. Jel netko zna nešto o tome? Htjela bih to otići probati, jel netko ima nekakvu preporuku gdje. Ja sam naišla na ovu stranicu terapija solju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam čula za tu sobu. Ali to je navodno super kod dišnih puteva i zdravlja. Morat ću pomnije istražiti.

      Izbriši