¸Nazolabijalne bore

Posted by Dear Skin at 19:07



Nazolabijalne bore su bore između usana i nosa .




Počinju već između 20.i 25.-te godine  života i s vremenom se produbljuju i povećavaju.

Cijelo lice, prepuno je mišića posebno na obrazima gdje se nalazi mišić okruglog oblika . Njegova zadaća je da pomičemo usne i radimo s njima kretnje.

Možete samo zamisliti koliko puta pokrenemo taj mišić?
Vremenom, zbog brojnih pokreta usta dolazi do slabljenja vezivnog tkiva i nastaju za početak mimičke bore.

Mimičke bore NISU znak starenja.

Kasnije, obrazi gube elastičnost , vezivno tkivo slabi i obrazi nam se spuštaju prema dolje.
Neminovna posljedica su produbljene bore. koje se protežu od korijena nosa do usana.
Sto mozemo napraviti?

1. Prevencija od ranije mladosti

- Iako će te vjerojatno napisati: "ja nemam problema s tim, imam tek 25 godina "
ovo je predrasuda, jer koža itekako treba pažljivo odabranu njegu: hidrataciju i uv zaštitu



2. Masaža lica


- kvalitetnom i redovitom masažom lica možete itekako usporiti proces nastanka bora.
Masaža stimulira cirkulaciju krvi i time usporava nastanak bora.

- ja sam nedavno bila na prvoj profesionalnoj masaži lica , kako mi je bilo o tome ću Vam pisati u posebnom postu :)

- masažu možete izvoditi same. Postoje vrlo korisne masaže kojima možete jako utjecati na ove ženske izdajice lijepog izgleda.

- ako želite, mogu napisati poseban post o masaži i korisnim vježbama

3. Gimnastika lica


- o gimnastici lica sam vec pisala, i smatram ju izuzetno važnom . Osim što gimnastikom sprečavamo nastanak bora , izuzetno je važna za relaksaciju i pronalaženje unutarnjeg mira.


4. Takozvani fileri ili punjači bora


- najpoznatiji su fileri hijaluronskom kiselinom , iako se može puniti kolagenom, vlastitim masnim tkivom ...


- ova metoda ne briše bore zauvijek, potrebno je ponavljati jednom godišnje, ovisno o jačini samih punjača i stanja kože

5. Kozmetika


- danas na tržištu postoje mnogi proizvodi koji se nanose direktno na  bore, mnogi od njih se nazivaju filerima i uglavom su koncentrati aktivnih tvari za popunjavanje bora (  a, c i e vitamin,  peptidi, aminokiseline, retinol itd )


- kod aromakozmetike veliki uspjeh imaju  ulja ploda divlje ruže, smilje, bušin, argan,  ulje sjemena mrkve , ricinus... izbor je veliki i najbolje se obratiti stručnom aromaterapeutu oko pronalaženja najbolje kombinacije za sebe.


Moje iskustvo s naozabijalnim borama je raznoliko. Osim što sam se uvjerila u veliku djelotvornost profesionalne i kućne masaže , te gimnastike lica, izuzetno mi je važno da koža bude uvijek navlažena.

Nikada nemojte dozvoliti da koža presuši i da joj nedostaje vlage, neovisno koliko imate godina i koji tip kože imate.

Nažalost, na ove bore se može malo utjecati, naša priroda je takva da se s vremenom mišići i elastičnost kože opuštaju, ali zato možete uvelike odgoditi produbljivanje nazolabijalnih bora primjerenom njegom i pažnjom prema svom licu.

I za kraj, častim Vas pogledom na moje nazolabijalne bore s kojima sam u principu "zadovoljna".

S 37 godina, mislim da mogu biti sretna jer su prilično plitke i činim sve da se što manje produbljuju.




Kako se Vi nosite s ovim borama? Koje su Vaše preporuke i savjeti?


85 komentari:

  1. ja imam 22god i moje su dublje...:) imas prelepe usne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda je vrijeme za pravu prevenciju .

      Hvala **

      Izbriši
  2. Da li ima potrebe da naglasim- još jedan odličan post?
    :)
    Potpuno se slažem s tvrdnjom da ako smo mlađe od 30 ne brinemo previše oko bora, podočnjaka i sličnog. Mišljenja sam kako baš u toj dobi, od 20-30te, najviše eksperimentišemo s kremicama, micelarnim, pilinzima, pa kozmetikom (onaj period kada nemaš posao koji donosi stalnu i ok zaradu jer si student i onda se mackaš kojekakvim preparatima jer to tako radi prijateljica ili koleginica s faksa...).
    Čini mi se kako kožu tada opterećujemo i kako to polako počinje uzimati danak tamo od 30te.
    Naravno da zavisi i od genetike i spoljašnjih uticaja, ali jako je bitno za sebe odabrati pravilnu negu. Ja imam mešovitu kožu lica i ove godine sam čvrsto odlučila ne zaboravljati na hidrataciju, ne zaboravljati na hranjenje kože, ne kupovati svakakve gluposti koje se reklamiraju, već poraditi na home made pilinzima, skidačima šminke i maskama. I rezultati su vidljivi. Jako vidljivi.
    Dakle, neki moj recept za sada je hidratacija.
    Zdrava (trudim se) ishrana i sklanjanje od sunca :)
    Volela bih čitati post o vežbama i masaži <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slažem s tobom. Žene su često zbunjene silnom ponudom i isprobavaju različite proizvode,zanemarujući ono osnovno: hidratacija i zaštita.

      Naravno, genetika itekako ima utjecaja , čak i oblik lica.

      Na te bore se može utjecati, svakako ću pisati o masaži i vježbama.

      Izbriši
  3. Kupila sam 2007. knjigu magistre Seke Zebić i intenzivno, godinu dana, radila vježbe muskulature lica. Primjećivala sam značajno poboljšanje. :)
    Slijedom događaja u životu, sve sam rjeđe prakticirala iste da bh se prije par mjeseci sjetila da uopće ne znam gdje mi je ta knjiga ali da se svakako sjećam svih tih vježbi i " Gimnastike lica". Preporučila bih tu knjigu svima, a sebi da se vratim staroj dobroj navici vježbanja mišića lica.
    Također, loša probava i problemi s unutarnjim organima ogdovornim za probavu i eliminaciju otpada također mogu doprinijeti izraženijim nazolabijalnim borama.Stoga valja povesti računa da se jede hrana koja pomaže a ne odmaže našem tijelu.
    Dakako da je genetika osnova svega i dakako da preparati koji dubinski obnavljaju kožu mogu pomoći manjem izražaju tih bora, ali, ja,ponosna vlasnica tih bora još od svojih dvadesetih koje mom licu daju namrgođeni izraz lica(a mrgođenje ih i jest stvorilo)i velika ljubiteljica kozmetike, ovaj puta moram priznati da nema kreme ni pilinga da ove bore sasvim ublaži i to trajno, već isključivo vježbanje mimike lica radi opuštanja mišića,prikladna kozmetika i tretmani i pametno hranjenje koje znači da tijelu osiguramo da se lagano oslobađa otpada, jer, koliko se sjećam iz alternativne medicine, meridijani koji se odnose na debelo crijevo prolaze upravo tim dijelom lica(neka me isprave stvarni poznavatelji, možda griješim ).

    Što se tvog terena tiče, i ja sam zadovoljna tvojim nazolabijalkama. :) Drago mi je da si se sjetila ove teme, jer ja dosada nisam naišla na ikoga tko bi se uhvatio ovih bora. Mene moje svračje noge (bore oko očiju,smijalice) ne muče, ne zato što sam ledena kraljica nego zato što znam da su od smijeha, a o njima se najviše piše.
    Čeone bore ili mišulje su moj problem broj dva.Pametna glavica se zarana počela brinuti i borati na čelu, hehehe...;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo ta knjiga i DVD S.Zebić je nešto što mi je dugo vremena zakon kad su u pitanju vježbe. Jedno vrijeme sam kaoi ti bila stvarno redovita i vidjeli su se pomaci, posebno kod obraza koji su se sve više podizali.
      Nažalost, i ja sam se malo ulijenila ali pazim da bar jednom tjednom napravim seriju vježbi.

      Ovo za probavu nisam znala, iako znam da loša probava ima utjecaja na puno toga, i drago mi je da si nam i taj segment napisala. To je vrlo važna informacija, jer danas nažalost mnoge žene pate od loše probave i zadržavanju otpada iz organizma i bilo bi super uvesti povremenu detoksikaciju organizma.
      Najbolje sam se osjećala kada sam znala napraviti post od 24 sata , baš se vidljivo organizam odmorio a koža i kosa bljesnuli.

      Mimika i mrštenje o kojima pišeš su veliki čimbenici stvaranju bora, prvo onih mimičkih , koje se kasnije produbljuju.
      Na njih baš i ne možemo utjecati, možemo samo raditi dobru prevenciju.

      Hvala ti što si mi potvrdila da su moje bore još u granicama normale :D

      A o čeonim borama i svračjim nogicama ću pisati posebno, to je pak druga priča, barem kod mene , hahaha

      Izbriši
  4. E da tu su..imam okruglasto lice bez istaknutijih jagodica i kuze se dvije linije koje nekad znaju pod puderom izgledat izrazenije jos zato se slazem sa receptom hidratacije.. Mateja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vi sretnice s okruglim licem ...

      i da, istina, puder može baš istaknuti te bore i treba dobro hidratizirati da se to ne dogodi :)

      Izbriši
  5. Postoji teorija da vježbe zapravo uzrokuju nastanak bora. https://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCoQFjAA&url=https%3A%2F%2Fwww.paulaschoice-eu.com%2Flearn%2Ffacial-exercises%2F&ei=F7csUtTDM4bOtQbmxYGABw&usg=AFQjCNEzQygulDBKzn_JgDlSohU4_LHVFw&sig2=ZuEr-JNJncOu8Ut0Eb4NQg

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pročitala sam link, Paula navodi da nema dokaza da vježbe pomažu, onda vjerojatno nema dokaza ni da tjelovježba pomaže :)

      Sve što vježbamo treba biti pravilno, inaće radije ne.

      Izbriši
  6. A ja baš jučer otkrila jednu boru. Bila malo tužna, al brzo zaboravila! ;) Možeš napisati o kakvim vježbama se radi. Ja imam neke vježbe za oči, baš sam mislila jednom pisat post o tome. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja vježbam po knjizi Seke Zebić i vježbe su mi stvarno učinkovite.

      Imam ti ja knjigu pa možeš vidjeti, i da, napravi post obavezno!

      Izbriši
  7. Uradicu post na temu vezbi za lice, zapravo masazi lica, lako je, brzo, a nista ne kosta :))).
    Cim uhvatim vremena.
    A ti, lepa zeno budi srecna, nemas to uopste izrazeno kao mnoge :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Di :)

      Jedva čekam tvoj post. I ja ga planiram, no moram nekog zaposliti za fotkanje :D

      Izbriši
  8. Eh, mene moje nerviraju...Kako nosim aparatic skoro 3 god ( :O ), ortodont mi svaki mjesec razvlaci usta pa jedan mjesec imam usne k'o gejse a drugi mjesec ko severina. i sve tako, 3 god. kako mi se onda nece stvoriti te bore? a i cerekam se k'o budala po cijeli dan, ne skidam osmijeh s lica. savrsen recept za dobiti nazolabijalne bore. najgore mi je kad se tu puder uvuce...uuuu...pa to redovno brisem.
    a koja je tajna protiv njih? nikad se ne smijati ili minimalno, drzati usne kao da govorimo "ulje" :D vjecita hidratacija...i ja na njih nanosim i okoloocne kreme. kad budem stigla do tvojih godina, imat cu kanjoje na licu :D onda naravno odoh na botox i te filere. A mogu i ranije, nije mi to taboo :D mozemo zajedno? XD :D
    kiss :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se potpuno. Ni ja nemam ništa protiv filera ni botoxa.
      I svakako kada vrag odnese šalu ću se vjerojatno odlučiti za jedno od toga, i pod uvjetom da će me jako smetati.

      Izbriši
    2. coco - mislim da je činjenica da ne skidaš osmijeh s lica i cerekaš se po cijeli dan daleko važnija od bilo kakvih bora. Ja ću biti sretna ako mi u životu najgore bore budu one od previše smijanja. :)

      Izbriši
  9. 34 za neki dan i jedva su vidljive sem kad sam uzasno umorna ili kad se zaboravim pa poopusim kutiju dnevno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. h da, umor i cigarete jako utječu na izgled bora, no mislim da možeš biti zadovoljna.

      Izbriši
  10. Odmah sam išla po ogledalo da provjerim jel imam i ja nazolabijalne bore :D Nema ih još srećom, ali savjeti su svakako korisni! I drago mi je da si napomenula hidrataciju, mislim da je ona pored svega najbitnija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hidratacija nego šta. I drago mi je da radiš na njoj, odgodit ćeš ove boretine debelo.

      Izbriši
  11. Imam ove bore i mrzim ih! Pogledaću sve što si pisala o vežbama i masaži lica, mada ja sumljam da može mnogo da pomogne. Možda može da uspori neznatno, ali genetika je najveći krivac. Toliko ih mrzim da razmišljam o filerim čim pređem 30-tu. Pojavile su mi se odmah nakon 20-te, a od 25-te se koristim anti-age kreme (skoro 4 godine znači) Kod tebe nisu mnogo izražene uopšte, da nisi napisala, nikada ne bih rekla da imaš 37 godina! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga na komplimentu :)

      Vježbe, masaža i kreme su više prevencija i održavanje postojećeg stanja. Ali da će ti izbrisati , nažalost ništa neće, no svakako može pomoći da se one puno manje produbljuju i stvaraju.

      Izbriši
  12. Odličan post:)

    Možeš biti sretna,moje s 37 god.su malo dublje :(

    Imala sam isprintane vježbe za lice ali neznam gdje mi je to završilo tako da bi voljela čitati post o tome

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala scarfs:)

      Post ću pisati , a možda i snimim video, u međuvremenu ti šaljem knjigu :)

      Izbriši
  13. Meni se ove jos ne vide kad mi je lice opusteno, al kad pogledam baku od koje sam pokupila obraze ^_^ znam da me cekaju i gdje me cekaju, hidratacije i uv zastite se drzim, a kakve ce bore bit to cemo vidjet, znam da nece nikud pobjec ^_^ al ove su mi nekako najmanje zabrinjavajuce, vise nekako daju karakter licu. nagore za vidjet su mi one pusacke oko usana gdje je cijela koza oko usana izbrazdana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pušačke bore su zaista najgore. Isprepletene su najsitnijim linijama i to je teško ispeglati.

      Ima nešto kad kažeš da daju karakter licu, iako bih ja radije da ih nema :(

      Izbriši
    2. A naravno, al sto je tu je cekaju nas kako god okrenes pa se bolje pomirit s tim

      Izbriši
  14. Možda će zvučat glupo pitanje i oprosti unaprijed. Jesi li možda povećala usne? Ako jesi, napiši neki post o tome... tj.napiši ga ako i nisi jer kod tebe pronalazim informacije koje moram inače tražit po tri dana na netu. Takođe, voljela bih vidjeti post o botoxu i povećanju grudi, voljela bih čuti tvoja mišljenja i iskustva kao i tvojih čitateljica, imam nekako dojam da su ovdje žene najiskrenije i pune korisnih i pravih informacija. Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pitanje nije glupo, susrećem se s njim cijeli život. Nisam povećala usne niti radila ikakvu korekciju na svom licu/tijelu.

      Znam puno žena koje jesu, pa možda ih zamolim da napišu gostujući post, s obzirom da ja ne mogu iz svog iskustva ništa napisati :(

      Izbriši
  15. Hvala ti za ovaj post, išla sam se malo bolje pogledati. Nisam našla boricu, već samo sjenu od nosa prema dolje. Malo sam tražila linkove na facijalnu gimnastiku i čak sam malo vježbala. Moje lice ti je zahvalno, kao i ja. Hvala još jednom. Da sam te barem prije krenula čitati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj tanaka masaža na YT , fantastična stvar . Samo treba biti uporan i redovit. rezultati ne mogu izostati :)

      Izbriši
  16. Ja sam u poznim 20-im i imam ih odavno. Ne brinu me nešto pretjerano, brinem se o koži, ali neke stvari su neizbježne. ;) Te dvije bore, kao i jedna OGROMNA između obrva su kod mene nasljeđe, s tatine strane ih imamo više manje svi. Moja čeona je posebno opaka jer sam tek pred 2 godine počela redovito nositi sunčane pa se od škiljenja produbila. Ostatak lica mi je srećom još uvijek bez bora i nadam se da se neće žuriti nastaniti se na mome licu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, neke stvari se ne mogu izbjeći i zapravo se treba brinuti o koži no istovremeno shvatiti da nas sve to čeka prijeili kasnije.

      Drago mi je da si spomenula sunčane naočale, o tome sam pisala i neka se čitateljice prisjete kako je škiljenje veliki uzročnik nastanka bora.

      Izbriši
  17. Ja imam velike obraze i okruglo lice, pa samim tim i te uske oko usana, ali nisu nista posebno duboki niti izrazeni. Izgledaju dublje no sto jesu zbog senke. Ali mene svakako zanima masaza lica koju mogu sama na sebi da uradim. Znam samo par poteza za opustanje, gde se pritiskaju tacke kod nosa, ali bih volela da znam vise, tako da se nadam da ces o tome pisati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Masaža je fenomenalna stvar, i mislim da ju svaka žena mora raditi barem povremeno.

      Pisat ću što prije o njoj, i o onoj kućnoj i o profesionalnoj :)

      Izbriši
  18. Hidratacija,hidratacija,hidratacija!!!!! a drugi bitan faktor-genetika

    OdgovoriIzbriši
  19. definitivno piši post o masaži! uvek planiram da krenem s tim, i uvek zaboravljam!
    za sad, nemam nekih problema s njima, ali ih redovo zagledam i iščekujem :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je, no idealan si kandidat da radiš na prevenciji da tako i ostane što duže:)

      Post pišem što prije :)

      Izbriši
  20. Jako mi je zanimljiva ova tema, s obzirom da imam 33 godine i zadnjih godinu, dvije primjecujem prve znakove starenja.
    Zimus sam eksperimentirala s Tanaka masazom i ucinak je bio jako dobar (svijezije lice, "budnije" oci), ali kako su mi hormoni divljali od trudnoce, pa jos u kombinaciji s masazom lica, buknule su mi akne na obrazima i bradi, pa sam prestala.
    Gimnastika me zanima, ali ja sam citala da zapravo gimnastika sprijecava opustenost lica, ali ne i bore, dapace, kao i svaka druga mimika lica, pogoduje njihovom stvaranju, pa se tu kolebam.
    Pogledat cu svakako tu knjigu od Seke Zebic, znam da zena izgleda super, tako da me bas zanima.
    Inace, zanima me jesi li probala i sto mislis o aparaticima koji bi trebali raditi na tonusu misica lica, oni bi trebali raditi isto sto i vjezbe, ali nema mrstenja, pa nema ni nastanka bora.
    Zeza me tablet, pa ne mogu staviti link ali konkretno zanima me aparatic "Rio 60 second facelift", ako ti se da proguglati. Moze se kupiti i kod nas, mislim da kosta nekih 700 kn, a recenzije na amazonu su super, pa me stvarno zaintrigirao.
    Svakako me zanima sve sto ima veze s anti-age temama pa jedva cekam tvoj post o prof masazi lica. Ako nije tajna, prije nego napises post, bi li napisala gdje si bila? Naime, bas razmisljam ovih dana da se narucim na neki tretman lica, pa mi je svako iskustvo dobrodoslo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja jako volim Tanaka masažu, samo ne znam da li znaš, akne su ti nus pojava te masaže u početku i normalna stvar.
      To traje kratko vrijeme a onda se povuče.

      Knjiga Seke Zebić je meni osobno najbolja stvar takve vrste , odlično su objašnjene vježbe i vrlo učinkovite, posebno kod podbratka.

      Vrlo si me zainteresirala za taj aparat, nedvno sam bila 1. put kod kozmetičarke koja mi je elektrostimulacijom tretirala mišiće lica, mezoterapijom tretirala bore a ono što me oduševilo je lifting masaža.

      Uskoro idem na još jedan tretman i onda ću pisati post o tom svom iskustvu.
      Ja kao okorjeli protivnik i nepovjerljiva prema tretmanima sam oduševljena za prvi put.

      Bila sam u Life City Wellnes, ali uskoro o tome.

      A sad idem guglati ovaj stroj :D

      Izbriši
  21. nemam ih još, ali radim sve što mogu da ih spriječim, odnosno radit ću sve što mogu od 14.9.
    zaboravila si tu napisati još jedan faktor koji je super za stvaranje nazolabijalnih bora - pušenje, a uskoro bye bye to :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hhahaa, baš si me nasmijala da počinješ od 14.9. no mislim da imaš još vremena :)

      Naravno, pušenje je faktor no nije jedini, ove bore nažalost imaju više-manje svi :(

      Izbriši
  22. Jedva sam dočekala ovaj post! Svaka pohvala za ove poučne i zanimljive informacije!
    Ja ih imam od svoje 20-te, genetski sam ih nasljedila od svoje majke. Ona sa svojih 50 godina ima super duboke nazolabijane bore:(
    Eksperimentiram sa raznim anti age kremicama, prirodnom kozmetikom, gimnastikom lica i zdravom prehranom. Mogu reći da sam sada sa 29 godina relativno zadovoljna stanjem svoga lica, osim što nazolabijalne borice nikako ne mogu izbjeći:(
    Nažalost, genetika, geni-kameni-od njih nikako ne možeš pobjeći.
    Iskrena moram biti-da nisam kukavica odavno bih otišla na filler hijaluronskom kiselinom ali nekako me strah tih iglica:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Genetika je nešto na što možemo slabo utjecati, nažalost naslijedimo neke stvari od naših roditelja a ja sam ih naslijedila jako puno :(

      Mislim da osim masaže, gimnastike i hidratacije i naravno, pravilne prehrane nema previše mogućnosti.

      Fileri su jedino što ih može izbrisati donekle no nije trajno rješenje :(

      Izbriši
  23. Obavezno napisi post o masazi i gimnastici. Bas bih volela da saznam malo vise o tome. Pa da krenem da vezbbam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokušat ću čim prije, samo da uskladim svoje tehničke mogućnosti :D

      Izbriši
  24. Baš zanimljiva tema. Mislim da nemam još uvijek izražene te bore osim kad se namrštim, il je previše kasno pa ja dobro ni ne vidim :-D Bit će najbolje da provjerim na danjem svjtlu :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja kad se namrštim, najviše mi se pokažu one na ćelu.

      Ove oko usana su uvijek tu, no dobro...ja sam ipak starija :D

      Izbriši
  25. Rado ću pročotati post o masaži :) Stvarno nemaš duboke bore, a mislim da ću ja po tom pitanju imati sreće, moja muka su one oko očiju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srećom, oko očiju nemam previše problema, trudim se držati pod kontrolom.

      Svakako o masaži pišem što prije :)

      Izbriši
  26. Nikada ne bih rekla da imas 37god. Svaka cast :)
    Za sad se mackam i nadam da cu izgledati kao i ti sa 37 :D

    OdgovoriIzbriši
  27. Super ti je stanje, ako tako mogu da kažem, vidi se nega a rekla bih i genetika :)
    I ja sam zadovoljna sa mojim stanjem ali bih volela malo da nam pišeš o tim masažama :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Definitivno genetika igra veliku ulogu.

      O masažama pišem uskoro samo da smislim kako ću se fotografirati :)

      Izbriši
  28. Jeeeej te baš i nemam :) Zato imam neke druge...nekom malo jedno, drugom malo drugo...bitno da sam si ja već odavno isprintala onu knjigicu s vježbama, ali počela vježbati nisam...moram se natjerat!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično izgledaš i nemaš se što žaliti :)

      A s vježbanjem- kreni ! :D

      Izbriši
  29. Super si :D Ja imam 18 i mrzim te dvije linijice, imam ih otkad znam za sebe i mislim da su cak dublje nego kod tebe :P
    Mozda je to jer sam rijetko kada skidala osmijeh s lica, pa je tako ostalo hahah.. ali ajde, kad se smijem ne primijeti se :)
    super je post i bas bih voljela da napises nesto o masazi lica .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To su ti mimičke bore . Naravno, uslijed mimike lica one se produbljuju, nu tu ne možeš puno utjecati. Samo prevencija da se kasnije što manje produbljuju.

      Hvala ti :)

      Izbriši
  30. nazolabijalne bore su moj neprijatelj broj jedan :mad:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, mnoge se mučimo s njima, jesi li našla kakvo super rješenje?

      Izbriši
    2. Snoopy pridružujem se ;) Moramo pobijediti tog ružnog neprijatelja! ;)

      Izbriši
    3. najvidljivije su mi kad sam u pms-u. grrrr
      nemam super rješenja osim mackanja i masiranja, a onda su problem pore zbog previše kreme i tako začarani krug. :D
      prije sam imala bore oko očiju, a mackanjem sam ih se riješila pa tako radim i s ovima.....

      Izbriši
    4. Snoopy pa sa čime se mackaš kad djeluje na bore? Otkrij nam tajnu :moli:

      Izbriši
    5. isto kao i ti - svim i svačim. ;)
      konkretno u mom slučaju što se tiče bora oko očiju prvo sam se mackala mariom galland 93 svake večeri u debljem sloju, pa sisleya okoloočna, pa kanebova, pa hidratantne maske....sad čak ni nemam posebnu okoloočnu kremu, samo održavam to područje...

      Izbriši
    6. Znači, ključna je hidratacija. Tako sam i mislila, jednostavno nema posebne kreme koja bi popunila bore osim dobre hidratacije :)

      Izbriši
    7. hidratacija je ključna naravno, ali sve navedene kreme su bogate da bi mogle 'ispeglati' to područje. bilo je i dosta promašenih kremica koje nisu davale nikakve rezultate bez obzira na hidrataciju, ali njih nisam navela. pamtim samo dobre stvari. :)

      Izbriši
  31. moje su manje vidljive... ali zato imam smijalice oko očiju ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I to su vjerojatno mimičke bore, svakako nabavi dobru okoloočnu kremu :)

      Izbriši
  32. I opet tu je argan, slazem se, moja majka cijelo djetinjstvo i odrastanje pa i sada koristi arganovo ulje kao njegu lica, te se skljanja od sunca posto osuncana koza za nas je simbol nenjegovane koze, i ima prekrasno lice sa 54 godine, na celu ima svega 4 malo udubljeno lice te istaknute bas ove bore, no zato joj je koza oko ociju pa netsknuta s obzirom na svoju dob, nema onih linijica i "paukove mreze"(kako ja to volim zvati) oko ociju, jakoo jako si me zainteresirala za tu masazu lica, strpljivo cekam post o tome :D
    A tvoje bore su ravne mojim malo starijim prijateljicama, i da slazem se da prehrana itekako utjece na sprjecavanje nastanka bora i sprejeava takoder starenje naseg kompletnog tijela, tako da cajevi kao cicak, maslacak, zuti caj mogu takoder imati utjecaja na nasu kozu izunutra.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme Matea, pa ja moram taj argan pod hitno nabaviti.

      Samo me malo mući što nije za mješovitu kožu, hoće biti komedogen ali svakako ću ga nabaviti.

      Hvala ti na komplimentu za moje bore:D

      Masažu ću uskoro pokušati opisati, razmišljam da snimim video :P

      Izbriši
  33. Odgovori
    1. Hvala draga Beauty Blogette <3

      mogle bi biti pliće , ali zadovoljna sam zasad :D

      Izbriši
  34. Pitanje za Tanaku,
    Počela sam je nedavno primjenjivati na svom licu. :-)
    Bojala sam se gimnastike za lice jer za rezultate nju treba malo češće i donekle pažljivije raditi, bar mi se tako čini.
    No, ono što me zanima je, koje promjene vidite na sebi kad radite Tanaku ?!
    podignutije, čvršće lice ?! pliće nazolabijalne ?!
    hvala
    Marijana

    OdgovoriIzbriši
  35. I mene zanima utječe li tanaka na nazolabijalne??

    OdgovoriIzbriši
  36. Tanaku masaža je anti age masaža. Naravno, nitko ne može očekivati rezultate odmah, no redovitom primjenom za 6-7 mjeseci može se primjetiti puno čvršća koža, obrazi se podižu pa samim tim utječe i na nazolabijalne bore . Jako dobre rezultate pokazuje kod vrečica ispod očiju.

    U početku se mogu pojaviti akne, tako je i kod mene bilo, imala sam dvije na svakoj strani kod uha:D

    OdgovoriIzbriši
  37. Pretražujući internet, pročitala sam Vaš tekst. Pohvale odabiru teme. Na kraju ste prikazali i vaše stanje nazolabijalnih borica s Vaših 37 godina. Odmah sam otišla po ogledalce i mogu reći da sam se ugodno osijećala vidjevši svoje, koje su još i pliće od Vaših, a meni je 49 godina. Uvijek mi je bilo najvažnije dobro hidratizirati kožu.
    Pozzz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo! Hidratizacija je jedan od osnovnih uvjeta i Vi ste još jedan primjer kako se bore mogu odgoditi.

      Izbriši
  38. Da li su nazolabijalne bore izrazenije kad je lice nateceno,ja sam pred kraj trudnoce pa mi se cini da su sve izrazenije...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, kako naotičeš tako obrazi produbljuju nazolabijalne ali sve će se vratiti na staro, ne brini.

      Izbriši
    2. Nadam se :-) hvala puno na brzom odgovoru ;-)

      Izbriši
  39. Ima li koga jos u ovoj prepiski...imam par pitanja u vezi ovih prokletinja..nazokabijalnih bora

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slobodno pitaj, ako znamo odgovoriti ćemo

      Izbriši