NovExpert predstavljane: Program Expert za blistavost

Posted by Dear Skin at 20:15




Kao velika ljubiteljica preparative , iznimna čast i zadovoljstvo mi je bila prisustvovati jednom prekrasnom druženju u organizaciji Novexpert Hrvatska u društvu mojih kolegica i osnivačem NovExpert brenda : gospodinom Cyrill Telingeom.


U iznimno ugodnoj atmosferi gospodin Cyrill Telinge, predstavio nam je svoj brend .

Novexpert je medicinski francuski brend kojeg predstavljaju renomirani dermatološki stručnjaci.

Svaki njihov proizvod je dermatološki testiran i hipoalergen, te su sastojci 100 % organskog porijekla


Iako sam bila poprilično upoznata ovim brendom, ipak sam saznala puno novosti.
Između ostalog i da je NovExpert trenutačno jedina kozmetička linija koja je 100 % prirodna i gdje je to jasno naznačeno.

G.Cyrill , objasnio nam je i da NovExpert ima 0 % konzervansa uključujući i one dozvoljene , ne sadrži alkohol niti eterična ulja.

Prezentacija je bila iznimno poučna, pokrijepljena demonstracijama što je meni bilo izuzetno zanimljivo.





Novexpert ima i novitete:





Expert Radiance program:

Tri koraka za glatku i blistavu kožu:

1. Piling s dvostrukim djelovanjem:može se koristiti kao kemijski piling/maska  i / ili kao mehanički piling.

2. Serum s C vitaminom

3. Noćna krema koja cijelu noć djeluje na kožu  kao piling 


Znate i same koliko volim C vitamin i koliko ga zagovaram, stoga mi je ova linija iznimno primamljiva i jedva čekam da ju isprobam.

Naravno, oko nje sam imala najviše pitanja iako me u tome kočilo moje skromno znanje engleskog jezika ali dobila sam odgovore na sva pitanja :D :D

- C vitamin u Radiance programu je u stabilnom obliku što je vrlo važna napomena jer znamo sve koliko je sklon oksidaciji.


- Kao i svi proizvodi, i ovaj najnoviji program je s 0 % konzervansa, perzervativa, silikona itd.

Sigurno se pitate kako onda uspijevaju čuvati djelatne tvari?

Odgovor je:   patentom "konzerviranje bez konzervansa" gdje se prilikom proizvodnje, voda pretvara u

 gel i kao takva nije hranjiva za razvoj bakterija.




Hvala NovExpert na pozivu, iznimno poučno i zanimljivo druženje,  a iznad svega vrlo ugodno i opušteno :)




Drage moje čitateljice, jeste li probale što od Novexpert-a?

30 komentari:

  1. Ovo mi je izvrsna linija. I uistinu funkcionira. Koža je nevjerojatna, blistava, predivna <3
    Ja trošim drugo pakiranje C seruma <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna, kao velika ljubiteljica C vitamina, jedva čekam da krenem s programom .

      Izbriši
  2. Krenula sa testiranje, sa pilingom sam oduševljena a nekako mi se čini da ću i sa serumom i kremom biti :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je :)

      I ja krećem s testiranjem ubrzo :)

      Izbriši
  3. Nazalost nisam ni cula za njih, ali radujem se tvojim buducim recenzijama nakon isprobavanja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se radujem isprobavanju , bit će recenzija :)

      Izbriši
  4. Nisam čula za ovaj brend, još jedna zanimljivost! Ova C linija zvuči obečavajuće!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prilično su novi kod nas , ali vjerujem da će i kod tebe brzo. Linija je više nego obećavajuća :)

      Izbriši
  5. Zvuci stvarno dobro, znas li mozda cijene? Hvala:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaaa, ne mogu vjerovati da nisam napisala :/

      Uglavnom, serum je 299 kn, pilin/maska 196 kn i noćna krema 281 kn.

      odlično je što ih ima i u Dm-u pa se može kupiti povoljnije pomoću onih bonova za popuste :)

      Izbriši
  6. Nisam nikad čula za njih, ali ako ih drži ljekarnički dm mogla bih nešto isprobati uz popust :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti imaš suhu kožu? Probala sam jednu njihovu kremu s kariteom, mislim da bi ti bila super :)

      Izbriši
  7. Bilo je divno! S NovExpertom sam vrlo dobro upoznata, a ova linija me mami još od kad sam prvi put čula da dolazi kod nas. Jedva čekam krenuti s isprobavanjem. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da se pališ na blistavost kao i ja, pa mislim da ćemo biti jako zadovoljne s ovim programom :)

      Izbriši
  8. I mene zanimaju ovi noviteti :) Pogotovo zbog vitamina C kojeg ti često spominješ :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obožavam C vitamin i svima ga preporučam, naravno, i ostale antioksidante.

      Izbriši
  9. Vidjela sam ovu firmu krajičkom oka, nisam znala da imaju tako dobar sastav. Proučit ću što sve imaju u ponudi. Imaš li kakvu preporuku?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam nekoliko proizvoda putem testera. Ono što mi se jako svidjelo je Repulp maska i lifting krema oko očiju :)

      Izbriši
  10. Divno, divno! Najdraže od svega mi je to što su te napokon prepoznali i počeli pozivati na ovakva događanja! A od svega ovog, najviše me zanima noćna krema, jedva čekam recenziju!

    OdgovoriIzbriši
  11. koja je cijena seruma sa vit c?
    sad sam opsjednuta sa serumima sa vit C....i kad potrošim one koje sam kupila preko iHerb, NovExpert definitivno dolazi u obzir.
    bug_lady

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam da si se opskrbila serumima :)

      Novexpert je 299 kn :)

      Izbriši
  12. Dok ih nisi spomenula, nisam čula. Ali sada sam bogatija za jedan kozmetički brend više. Super da ih ima u Dm-u pa ću svakako škicnuti. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Probala sam Pulpicu(masku) čim su stigi na tržište i oduševila se. Nažalost,kako živim gdje živim, načekala sam se da mi postane dostupno. Tonirane kreme su divne, ali zamjeram im čak dvije nijanse. Tu pate od talijasnskog sindroma da sve sebi podrede a vole izaći na svjetsko tržište. Proučavajući sastav i tehnologije, nisam mogla vjerovati da takva kozmetika postoji.No, gledajući tko čini njihov stručni istraživački tim, vidim da ćemo mi koje starimo imati privilegiju uživati u dostignućima sljubljenim s prirodom kao nikada dosada. Ako budemo imale para, naravno. NIsu oni skupi koliko vrijede, već te jedan proizvod povuče cijeloj kolekciji, jer, iskreno, kako možeš izabrati samo jedan proizvod od ova tri s tvojih fotki kad znaš da samo jedan fantastčno djeluje, pa zamišljaš što sva tri rade u sinergiji, zar ne? :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovaj nocni piling mi zvuci zanimljivo, vjerojatno je prilicno blag kad djeluje cijelu noc, al valjda je zato temeljit. Zasad probah samo onu Caramel cream koju smo dobile na bbdayu i s njom nikako da se slozim, al jos uvijek pokusavam, pa ce valjda jednom i proradit

    OdgovoriIzbriši
  15. Još jedna stvar koju nisam videla kod nas :(
    Grrrr

    OdgovoriIzbriši
  16. baš nam je bio divan event, a cyrill prezabavan i stručan :)

    OdgovoriIzbriši
  17. probala nisam, ali zvuči odlično i rado bih se dočepala ovih stvarčica :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Sve mi super zvuči, možda se jednom i počastim sa nečim :)

    OdgovoriIzbriši