Revelique Lip Cream - Vintage

Posted by Dear Skin at 22:11





Večeras je na redu jedan genijalan proizvod kojeg sam dobila prije nekoliko mjeseci na poklon od prijateljice .

Nažalost Revelique kozmetike nema u Hrvatskoj i kako je dostupna u susjednoj BiH, tako je moja prijateljica odlučila poslati upravo onaj proizvod kojeg ja nemam priliku probati.

Radi se o dugotrajnom tekućem ružuu nijansi Vintage ( 20 ).



Nijansa Vintage je boja upravo po mom ukusu i jedna od onih koje najviše volim : nude boja, malo tamnija od moje prirodne boje usana s laganom primjesom roze.


Pakiranje proizvoda je uobičajeno za takve ruževe: plastična tuba s aplikatorom za precizno nanošenje.

Aplikator je zapravo jedina zamjerka koju imam jer je jako tvrd a samim time i neugodan na usnama.
Mislila sam da će s vremenom omekšati , no to se nije dogodilo. Zato sam nanosila proizvod svojom mekanom četkicom za nanošenje ruža koju imam od prije.



Postojanost ruža je fantastična, zaista traje na usnama nekoliko sati a da ih pri tome ne isušuje.

Tekstura je gusta, ne ljepljiva  i  odlično maziva. Vrlo  lako se s njime radi, odnosno ocrtava i  nanosi .

Kada sam ga prvi put vidjela, pomislila sam da će biti mat finiš, no to se srećom nije dogodilo. Ruž ima prekrasan nježan sjaj što se meni jako sviđa jer ne volim mat niti presjajne finiše ruževa.






Ako mene pitate, ovaj lip cream može konkurirati mnogim skupljim proizvodima ovakve vrste.

Fenomenalna pigmentiranost, postojanost i njega zbog čega mu opraštam tvrd aplikator i smjesta bih kupila nekoliko primjeraka.

Ono što je super informacija , Revelique Lip cream ne sadrži parabene i PEG, a obogaćen je vitaminom E i uljem badema i jojobe.

Nažalost, Revelique je dostupan samo u BiH, a kako je bio poklon ne znam cijenu.
Ako znate, napišite u komentaru pa ću editirati u post.

I za kraj, evo kako izgleda na meni :






Kako Vam se sviđa ovaj ljepotan? Preporuke ostale Revelique proizvode dobro došle :))

78 komentari:

  1. Odgovori
    1. Hvala :)

      Ovo je upravo tekstura i nijansa kakve najviše preferiram :)

      Izbriši
    2. predivannnnn i ja volim takve nijanse

      Izbriši
    3. Hvala:)

      Najdraže nude nijanse :)

      Izbriši
  2. :O predivno ti stoji. Ovako na swatchu mi se nije svidio uopće..ali na tvojim usnama izgleda odlično :)) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Po meni swatch uvijek može odvesti na krivi trag i bolje je vidjeti kako izgleda na licu/usnama.

      Izbriši
  3. Nisam do sad ništa probala od Revelique-a ali ovo moram imati! Baš je divan! Nadam se da ima još lijepih nijansi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam nekolikolakova i ovaj ruž koji sam zapravo potrošila :(

      Koliko sam vidjela na njihovoj stranici imaju još jako lijepih nijansi :)

      Izbriši
  4. Divna je nijansa i super ti stoji ! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Taj ruž košta 8,50 km što je otprilike 4 eura .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na info, cijena je odlična !

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. Mislim da su jedino u BiH, šteta jer bih svašta još htjela isprobati :)

      Izbriši
  7. imam isti proizvod u drugoj nijansi i isto me nervirala tvrdoća aplikatora dok nisam slučajno vidjela da se zapravo radi o četkici čije se čekinje samo jako dobro drže jedna uz drugu iz nekog razloga. ako obrišeš proizvod s aplikatora vidjet ćeš da je zapravo ipak četkica u pitanju, kao kod standardnog sjajila. onda je samo pritisneš i ''izlomiš'' na ruci tako da se čekinje razdvoje i normalno koristiš dalje ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, nisam se toga sjetila a već sam ga potrošila :(

      Ali super je znati, nikako se nije htjela omekšati pa sam nanosila drugom.

      Izbriši
  8. Izgleda super, a i stoji ti odlično, pogođena boja skroz! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, kada kaže makeup stručnjak , zadovoljstvo je veće :)

      Izbriši
  9. Na tvojim usnama i uz tvoj ten izgleda fenomenalno <3 :)
    Na ruci je nekako cudna nijansa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Definitivno, u ambalaži i na swatchu izgleda ne zanimljivo, no kada se proba na usnama, sasvim druga pjesma :)

      Izbriši
  10. hehe imala si pre nekog vremena post o fotosopiranim slikama, a sad si i sama pocela da ga koristis , i da postavljas takve slike na blog.
    poslednja slika je obradjena, ili provucena kroz filter...
    ruz je prelep, i odlicno ti stoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao u pravu si :D

      Fotošop nemam ali upalim opciju u Photoscape gdje automatski sređuje fotku ( oštrina, svjetlost, kontrast i slično) Idem izabrati neku drugu.

      Hvala ti na opaski :**

      Izbriši
    2. Nisi morala da brises i ona je bila ok, ova koju si sad ubacila je mnogo lepsa.
      Stvarno si prelepa zena! :***
      Cenim tvoj rad koji ulazes u ovaj blog, zaista je jedan od najboljih na Balkanu, zato sam ti to i napisala :-)

      Izbriši


    3. Loša sam s recenzijama dekorative pa su mi i preporučili da koristim opciju automatskih postavki , no ipak bolje da se ja držim svojih običnih fotki :))

      Hvala ti komplimentu i čitanju, zaista je jako lijepo pročitati takav komentar ***

      Izbriši
    4. Anonimno Google+ je poceo samoinicijativno i bez da su nas obavijestili stavljat filtere na slike, samo sad to treba iskljucit jer im je to defaultna opcija.

      Izbriši
    5. Vidim da se nešto čudno događa. Nikad ne obrađujem niti filtriram fotke.

      Na kraju sam morala prenijeti u imageschack pa na blog da budu fotografije onakve kakve zaista jesu :(

      Idem se pozabaviti s time kako se ta glupa opcija isključuje :/

      Izbriši
    6. Ako nisi nasla dosad ovdje super jednostavno pokazuje kako http://www.youtube.com/watch?v=Y-YT_rMpBYs

      Izbriši
  11. Odgovori
    1. Hvala ti, moja najdraža nijansa ruževa :)

      Izbriši
  12. Cija je to kozmetika, nisam nikad cula za njih? A pogotovo sto ih ima samo u BiH! Jer svidja mi se sastav. A tebi stvarno lijepo stoji, i sto puta sam se uvjerila da se boja ruza moze procjeniti tek na usnama. Jer svatko.ima drugaciju prirodnu boju usana pa je i konacna boja razlicita od osobe do osobe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Revelique je Austrijska kozmetika, prilično su novi, od 2011 godine. Nažaslost samo BiH uvozi za sada .

      Upravo tako, boja pa i tekstura ruža se može najbolje na usnama procijeniti, swatchevi su ok ali često puta navode na krivi put.
      Hvala **

      Izbriši
    2. Nisu dostupni samo u BiH vec i u Autriji i Bjelorusiji ali nadam se da ce se prosiriti i u zemlje regiona. I da, cetkica je definitivno u pitanju. Ne znam da li sam tebi ili coco pisala da se omeksa maslinovim uljem i slobodno je mozes pritisnuti uz neku cvrstu povrsinu tako da ljepilo popusti. Na kraju je stvarno okej cetkica ali cinjenica da su dlacice toliko jako zalijepljene, definitivno je nesto na cemu se treba poraditi. I ova ti nijansa krasno stoji <3

      Izbriši
  13. Predivno ti stoji! I jej za fotku da ga možemo vidjeti na licu, stvarno tada dobiješ najbolji dojam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mikka :)

      Slažem se, nema boljeg od dojma na kompletnom licu. Barem je meni tako :)

      Izbriši
  14. Fenomenalan je,a na usnama m je jos lepsi. I ja sliniim za njivoim proizvodina. A valjda ce da se malo sire i na susede!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      joj imaju krasnih proizvoda i slijedeći put se moram dobro opskrbiti :)

      Izbriši
  15. lijepo ti stoji i puno je bolje na licu nego na ruci :)
    trebaš češće stavljati svoje slike ,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, definitivno ovako izgleda pomalo bezlično. Tek na licu izgleda kakav ustvari je-prelijep :))

      Izbriši
  16. Može li netko reći gdje se u BiH mogu nabaviti? Kad sam tamo da znam gdje tražiti? DM? CM?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Revelique kozmetiku mozete naci samo u CM-ovima! LP

      Izbriši
  17. Super recenzija, molim te piši više recenzija dekorative :) Isprobala sam dosad tek tri Revelique proizvoda, nekako uvijek kad kupujem uzmem nešto što je novo, zanimljivije ili se puno recenzira, a Revelique ima onako baš klasične proizvode i nije toliko razvikan, pa je to valjda razlog što ga ne kupujem često. Lip Cream sam gledala na policama prije 10ak dana kad je cijeli Revelique bio snižen 40 % i budala ne uzmem, a baš ti prelijepo stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:)

      Definitivno moram ubaciti više dekorative.
      Ja imam i par njihovih lakova i prezadovoljna sam. Prava šteta što nema U Hrvatskoj , povoljna a odlična kozmetika :))

      Izbriši
  18. Jedno je sigurno - boja ti sjajno stoji!

    OdgovoriIzbriši
  19. Boja ti je pogođena,odlično ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Da ponovim sve svoje prethodnice - boja ti odlicno stoji! ;) Ja samo vise volim sundjeraste aplikatore umesto ovih cetkica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, navikla sam na mekane aplikatore ali opraštam mu jer je stvarno dobar :)

      Izbriši
    2. Moram se sloziti za aplikator, ali stvarno je genijalna boja i pristaje ti u potpunosti. :)

      Izbriši
  21. Želim Revelique kod nas :D Nijansa je definitivno čudna :D kažeš s primjesom roze, ja gledam izgleda mi narančasto, pa vidim swatch i mislim si, ima žena pravo, a onda na swatchu kao da ima i neki smeđi ton :D Definitivno nije moja nijansa ali tebi draga divno stoji! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja bih rado da ga ima i kod nas :)

      Boja je na prvu nekako bezlična ali kad se stavi, savršena :)

      Izbriši
  22. Baš je divan "ruž". Pod navodnicima jer mi je čudno nešto što izgleda kao sjajilo zvati imenom ruža :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, oblik je sjajila ali je ipak ruž. Ovakve tekuće ruževe skoro sve firme rade u tom "obliku" :)

      Izbriši
  23. krasna bojica, i ja bih ga nosila... tebi super stoji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, boja je jako nosiva , hvala ti :)

      Izbriši
  24. Divno ti stoji! :) A nijansa je stvarno zanimljiva, baš me zanima bi li meni pristajao. :) Ništa, sada znam što ću tražiti kada budem u BiH :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno baci pogled, tekući ruževi i lakovi su super. Za ostalo nisam sigurna :)

      Izbriši
  25. Isprobala sam jedan ruž od njih ali mi se pretjerano razljevao i valjda naglasio svaku liniju, šteta da nisam bacila oko na sjajila :/.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala klasični ruž ali dobro da si mi rekla , pa preskačem :)

      Izbriši
    2. Koji se njihov ruz razlijevao?? Ja imam cini mi se sve ruzeve i mat i sjajnog finisa a niti jedan mi se ne razlijeva. Mat kao i svaki mat ruz moze naglasiti suhocu ali ovo za razlijevanje me iznenadilo.

      Izbriši
  26. That looks like such a gorgeous colour I am really loving and orangy lip at the moment :) I have recently found you blog and I'm glad that I did. I'm your newest follower and really look forward to more posts from you. If you like, please check out my blog as well at www.ourlondonwardrobe.com xxx

    OdgovoriIzbriši
  27. tvojoj puti boja odlično stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, jako volim ovakve nijanse :)

      Izbriši
  28. Kad god tražim swatcheve nekog proizvoda, tražim ih na kompletnoj slici lica jer se tako najbolje vide. Inače koristim samo sjajila i ova boja mi je predivna. Šteta što nije dostupno kod nas. Recenzija odlična, sažeta a detaljna kao i uvijek.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se apsolutno. Najbolji dojam se dobije kada se vidi kompletno lice.

      Hvala ti :)

      Izbriši
  29. Tebi ova boja bas super stoji, meni nekako cini se da previse vuce na smedje za mene, al volim ovakve pigmentirane proizvode za usne

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako je pigmentiran što mi se sviđa :)

      Izbriši
  30. Iako sam najmanje fan nude nijansi, odlična je boja i super ti stoji. :)

    OdgovoriIzbriši
  31. Brand kao brand me nikako ne privlaci, nedavno je bio 40:/: off pa sam uzela maskaru,ali me nije bas odusevila :(

    OdgovoriIzbriši
  32. boja je prelepa i super ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  33. odlično ti stoji boja, morat ću bolje pogledati njihov stalak ;)

    OdgovoriIzbriši