Skincode Kozmetika

Posted by Dear Skin at 18:11


Skincode - Švicarska dermatoloska njega osnovana je 1998. godine.

Švicarska je poznata po svojimprekrasnim krajolicima i prirodnim izvorima. Priroda kao uzor čistoće, harmonije i ravnoteze je model SKINCODE linije.

Osnove formula Skincode proizvoda su najsofistiranija medicinska idermatološka ispitivanja , biološki sastojci te biljni ekstrakti u najčišćem obliku.


Skincode nudi 3 linije proizvoda prilagođenih svakom tipu kože. Proizvodi su namijenjeni očuvanju zdravlja i ljepote čak i najosjetljivije kože.


Skincode Exclusive je linija za zrelu kožu, koja pokazuje znake starenja. Ona se sastoji od cijelog spektra izuzetnih tretmana protiv starenja koji se baziraju na revolucionarnom aktivnom, obnavljajućem celularnom kompleksu ACR & ACRG-2 (aktivni obnavljajući celularni kompleks i aktivni obnavljajući celularni kompleks druge generacije), koji svojim višestrukim biološkim ciljanim djelovanjem podstiču metabolizam i obnovu stanica.

Skincode Essentials proizvodi iz ove linije sadrže sve ono što vašoj koži treba, a ništa od onoga što joj nije korisno. Upravo zbog toga daje lijep izgled i svježinu koži lica. Glavni sastojak proizvoda Essentials linije je CM-glukan, koji je prirodni polisaharid i stimuliše imuni sistem kože, pomaže njenom obnavljanju i oporavlja njenu hidrirajuću barijeru koja štiti kožu od prijevremenog starenja.

Skincode Essentials Age Lab linija je nova generacija antiage-ing dermatološke njege, koja razumije kožu tako što oponaša njenu slojevitu strukturu.
Sve linije u svom asortimanu sadrže preparate za čišćenje lica, kreme za njegu, kao i serume.




Skincode Bosnia ( klik)

u projektu za prestanak pusenja, daruje dnevnu kremu 50 ml.


Ako se jos niste uvjerile u kvalitetu Skincode kozmetike, navratite u jednu od MojApoteka ili

Blanc  Magnifique Studio ( klik) iz Banja Luke koji je takođr vrijedan sponzor naseg projekta .




Moj Skincode haul ukljucuje ova dva proizvoda



-S.O.S. oil control emulzija

- Essentials 24h-cell energizer krema, mini pakiranje dobiveno na promociji, odlicna recenzija kod moje imenjakinje Martine  :)



Jeste li probale Skincode kozmetiku? Koji su Vasi dojmovi i favoriti?









18 komentari:

  1. Imala sam testera do sada od njih i bila sam zadovoljna sa onom linijom za hidrataciju kože. Stalno planiram nešto uzeti, ali nikako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nazalost nisam isprobala osim ovo dvoje sa fotke, vjerujem ti da je ta linija dobra, nikako uhvatiti promociju :)

      Izbriši
  2. Nisam još uvijek ništa probala od Skincodea. Iz nekog razloga me ne privlače, a opet s druge strane bi htjela probati jer čitam dosta pohvala. :D Tko će meni udovoljit :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam mnogo probala ali 24h- de-stress comfort balm kupujem za ovu zimu !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Citala sam kod kolegica pozitivne komentare na taj balzam :)

      Izbriši
  4. Probala sam njihovu lifting masku i nazalost bila mi je jako, jako losa. Maska izgleda kao gel za kosu iz 80-ih, prozirna i jako se osjeti miris alkohola, nije mi jasno kako sam se uopce nakon tog prvog dojma usudila se staviti na kozu, ali ipak sam joj htjela dati sansu. Nisam izdrzala niti 5 minuta, zatezala me i peckala i cijelo vrijeme je bio prisutan taj miris alkohola. Nikako ne preporucam, mozda sam stvarno imala peh i drugi proizvodi su super, ali nemam im vise volje dati drugu priliku. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, meni sve sto ima lifting u nazivu uglavnom ne odgovara. Obicno svi takvi proizvodi zatezu da bi dali neki lifting efekt.

      Isto kao ti, kada naletim na neki ne zadovoljavajuci proizvod, rijetko dam drugu sansu :(

      mada ne mora nista znaciti

      Izbriši
    2. jedno posve drugačije iskustvo s tom maskom- meni je bila super. imala sam osjećaj da se tek lagano učvrščuje koža, čak nije bilo ni ono neugodno zatezanje koje inače znam osjetiti. maska se upila tako da sam nakon desetak minuta imala vrlo malo toga za isprati. treba li reći da je koža poslije stvarno bila nježna i glatka? inače imam vrlo ''zahtjevnu''kožu lica koja odreagira na stvarno skoro sve. probala sam par testera krema iz skincodea i moram priznati da su mi sve stvarno dobre. trenutno koristim onu za izbjeljivanje jer su se s vremenom pojavile i hiperpigmentacije pa čekam da prođe koji tjedan da mogu komentirat rezultat. ali so far, so good :)

      Izbriši
    3. uf, moram se dokopati testera da vidim kako ce i meni djelovati.

      Obicno mi sve lifting maske ili kreme dosta zatežu lice , voljela bih vidjeti kakava je ova :)

      Izbriši
  5. nisam sigurna da sam ista cula o njia do ovog posta, rekla bi ja da meni ovo jos ne treba ^_^ (cim vidim anti ageing odma ja mislim da eni to ne treba :D)

    OdgovoriIzbriši
  6. nisam probala ali sam dobila nekoliko testera i nikako da ih istestiram :)

    OdgovoriIzbriši
  7. joj draga i ja hoćem taj SOS...
    probala sam sve i svašta ali nikako nać nešto da mi bar malo pomogne u tome izlučivanju sebuma
    zadnje šta sam probala je muradova oil control, ali ništa, sreća pa sam kupila prvo tester.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pricekaj draga moje dojmove, tek sam krenula s njim, da vidimo koliko je mocan u borbi s sebumom :)

      Izbriši
  8. Probala micelarnu za ciscenje sminke, imam osjetljive oci i jako pece. Lose!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kupila Cellular day cream spf 15,meni je fantasticna

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja koristim njihovu intenzivnu emulziju kao i sos oil control i sa tim proizvodima sam prezadovoljna. Emulzija je fantasticna, lepo hidrira kozu a skroz je lagana i nezna. Fluid oil control mi je super kao podloga za sminku jer ostavi matt efekat. :)

    OdgovoriIzbriši