Vichy event- predstavljanje Idealia life seruma

Posted by Dear Skin at 22:45




Drage moje, jučer sam bila pozvana na prvu Vichy Anti-Age Akademiju koja se održala u prostorijama domaćina Vichy-a.

Za mene je to bio pravi događaj, osim novinara, farmaceuta i vodećih ljudi brenda, bile su i moje drage kolegice blogerice i ja sam naprosto očarana cjelokupnom organizacijom i gostoprimstvom :))

Tema eventa je bila, a što drugo nego idealna koža!

Svi znamo za proizvode Idealia ,ovog puta obitelji Idealia pridružio se novi član :

Idealia Life Serum



 Novo Vichyevo otkriće pruža učinkovit odgovor na svakodnevne životne izazove te je ujedno i prvi Vichy idealizator kože za ravnomjeran i blistav ten, glatku površinu kože, sužene pore i odmorene crte licaDr. Sanja Petek Modrićspecijalist dermatovenerolog održala je stručno predavanje o bihevioralnom starenju, dok je Vesna Manestar,  direktorica marketinga Vichya predstavila djelotvornost novog proizvoda i rezultate studije. Predstavnici medija imali su priliku isprobati Idealia teksture na Anti-age osjetilnoj radionici.


Nakon predstavljanja Idealia Life seruma od strane direktorice marketinga Vesne Manestar, poslušali smo i pogledali ekspertizu doktorice Sanje Petek Modrić, koja je govorila o uzrocima starenja, procesu starenja , te vanjskim i unutarnjim faktorima starenja.


Mene se osobno najviše dojmila činjenica da žene spavaju po strani i tako najviše gužvaju kožu oko očiju , dok muškarci najviše vole spavati na trbuhu i tako ranije dobivaju bore na čelu .

Dakle, drage moje: spavajamo na leđima, kaže doktorica da je tako koža najopuštenija i stvara se najmanje bora !

Nakon poučnog predavanja doktorice, otvorila su se vrata i bile smo počašćene divnim kremastim desertima s finim okusima maline, lješnjaka, jagode i drugim ukusnim sastojcima.

Prelijepe domaćice, pokazivale su nam teksturu seruma, odgovarale na sva naša pitanja.

Jednom rječju : divno i vrhunski !

A sad još malo o najnovijem Vichyvom otkriću:

  
IDEALIA LIFE SERUM
PRVI VICHY IDEALIZATOR KOŽE DORASTAO IZAZOVIMA VAŠEG ŽIVOTA

Rujan 2013. – Predstavljanjem posljednje inovacije u liniji IDEALIA, Laboratoriji Vichy donose sasvim novi pogled na starenje kože poznato kao i bihevioralno starenje. Radi se specifično o starenju kože koje nije rezultat izravnih bioloških promjena, već negativnih čimbenika kojima je koža izložena. Upravo čimbenici poput stresa nedostatka sna, neuravnotežene prehrane te UV-zračenja izravno utječu na izgled i kvalitetu kože. Vichy stoga premijerno predstavlja Idealia Life Serum kao učinkovit odgovor na svakodnevne životne izazove te ujedno i prvi Vichy idealizator kože za ravnomjeran i blistav ten, glatku površinu kože, sužene pore i odmorene crte lica.

Vizija starenja se promijenila
Sveobuhvatna višegodišnja istraživanja Laboratorija Vichy pružila su novo znanje i razvila potpuno nove poglede o starenju kože koje  uključuje značajan čimbenik – život. Način života i negativni utjecaji kojima smo izloženi poput nedostatka sna, zagađenja zraka, stresa, neuravnotežene prehrane, manjka fizičke aktivnosti, hormonalne neravnoteže, UV zračenja te suhog vremena utječu na izgled kože i mogu ubrzati proces starenja. Dobar primjer, koji dokazuje starenje pod utjecajem načina života možemo naći kod jednojajčanih blizanaca koji unatoč istom genetskom kapitalu i dobi uz različite utjecaje tijekom života nemaju istu kvalitetu kože te zbog toga odaju dojam različite starosti.



7/10 ŽENA PRIZNAJE DA DNEVNO RADE BAREM JEDNU STVAR KOJA NEGATIVNO UTJEČE NA NJIHOVU KVALITETU KOŽE*. STARENJE POD UTJECAJEM ŽIVOTA - BIHEVIORALNO STARENJE DANAS POSTAJE STVARNOST, KOJU NE MOŽEMO IZBJEĆI

U usporedbi s kronološkim i hormonalnim starenjem, gdje se na vrijeme u kojem se starenje odvija, ne može utjecati,  starenje pod utjecajem života pruža mogućnost da se promijenimo, da živimo drugačije, da u svoj život unesemo poboljšanja te potaknemo promjene na koži u vlastitu korist.

[LR2412+LHA]
Kompleks za transformaciju kvalitete kože je jedinstvena kombinacija aktivnih sastojaka, derivata jasmonske kiseline te derivata salicilne kiseline, koji djeluju na sve dimenzije idealne kože,  kako na površini, tako i u dubljim slojevima.
POVRŠINA KOŽE: LR2412 sužava pore, a LHA zaglađuje površinu kože.
BOJA I TEN KOŽE: LR2412 potiče obnovu epidermisa, a LHA korigira pigmentacijske nedostatke.
ELASTIČNOST KOŽE: LR2412 ponovno aktivira dinamiku sinteze hijaluronske kiseline u koži.
Idealia Life Serum osigurava spektakularnu transformaciju kvalitete kože:
ü  kože pod utjecajem stresa
ü  kože pod utjecajem prevelike izloženosti UV-zrakama
ü  kože pod utjecajem zagađenja okoline i dima
ü  kože pod utjecajem neuravnotežene prehrane

UZ IDEALIA NJEGU ZA POBOLJŠANJE KVALITETE KOŽE IDEALNA KOŽA NIJE VIŠE SAMO SAN. ZA IDEALNU RUTINU IMATE MOGUĆNOST IZBORA MEĐU PROIZVODIMA IDEALIA dnevna njega, IDEALIA PRO njega koja korigira pigmentacijske mrlje, IDEALIA BB i novom zvijezdom u liniji IDEALIA LIFE SERUM.

Preporučena neobavezna cijena proizvoda Idealia Life Serum je 282,04 kuna.
* test potrošača, 300 žena 


I za kraj, pogledajte trenutke atmosfere kojoj sam prisustvovala:





Hvala Vichy na pozivu u Vašu Anti Age Akademiju, divnom gostoprimstvu, a iznad svega poučnom eventu !!

P.S. Moram Vam se pohvaliti i na poklonu kojeg sam dobila :)))



67 komentari:

  1. Divno,sada cekam recenziju ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista je bilo divno, svaka im čast :)

      Izbriši
  2. Baš lijepo! Zanimljiv članak, posebno ovo o spavanju :)) Ja volim spavati i na trbuhu i na strani, ali na leđima nikako :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te, ja toliko zagnjurim glavu u jastuk da nije normalno. Od jučer pokušavam spavati na leđima, no probudim se opet na trbuhu :D

      Izbriši
  3. Super događaj, ali mene najviše sad zanimaju recenzije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Događaj je bio vrhunski, a recenzija će biti na pretek :)

      Izbriši
  4. Blogosfera bruji o serumu! Kod nas je danas bio event i bilo je podjednako divno.Potpuno si me sad iznenadila sa iformacijama gde se dobijaju bore od polozaja u kom spavamo! Juuuu! Nisam o tome mislila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad se bacam na čitanje Vaših postova, ako je bilo kao meni, onda razumijete moje oduševljenje :))

      Daaa, od spavanja se itekako dobivaju bore, naravno uz ostale faktore o kojima sam puno pisala : sunce, stres, zagađenje, cigarete, prehrana itd

      Izbriši
  5. Večeras spavam na leđima!!! Hahahahah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, mada sam probala i prošlu noć. I mene treba zavezati :D

      Izbriši
  6. Kezim se :D, juce kod vas, danas u Beogradu :D i nas desetak je dobilo da testira. Sutra krecem u akciju :D :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Juhuhuhu, to mi je jako drago jer ćemo moći čitati i razmjenjivati više mišljenja i iskustva :)

      Izbriši
  7. Prekul i zavidim ti, vidim da je bilo super! A i zanima me ovaj serum definitivno! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mislim da ću na leđima spavati jedino kad odem na vječni pocinak. Do tada bok/kolut za spasavanje :D.
    Idealiu sam probala kremu i bb i oboje mi je bilo očajno (za moj ten). Ovo zvuči predobro da bi bilo istinito, ali valjda ću negdi uzicat tester.
    Baš ti je bilo lipo :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, nemoj tako...i ja spavam na boku ili glavom uronjenom u jastuk, no za lijepo lice i manje bora treba se malo i žrtvovati.

      Lipo reci mužu neka te nekako ogradi da se ne možeš okretati : D

      Izbriši
  9. I ja spavam na leđima od večeras, a muža ću tražiti da me zaveže :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, sretno!

      Mene nema ko zavezati, no pokušat ću se nekako ukočiti :D

      Izbriši
  10. Ja sam uvijek spavala na trbuhu, isto sam mislila da nema šanse da zaspim na leđima. Ali eto, i to se dogodilo pa mi je sad drago što je tako kad vidim ovaj članak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi !!

      A to si slučajno tako počela spavati ili si se natjerala u taj položaj?

      Izbriši
    2. Slučajno :) Kak sam prestala gledati televiziju, laptop mi je na stoliću pored kreveta tako da ga gledam dok ležim na leđima, pa tako i zaspim, i ne samo kad gledam neš na njemu, nego mogu i inače :) Probaj tako, možda ti upali.

      Izbriši
    3. A ovo što se tiče muškaraca i bora na čelu, velepoštovani otac mi je cijeli život spava u lijes stilu (dakle na leđima, ruke na trbuhu) i zbilja nema bora na čelu! Ima nešto u tome :) A mama pak spava nekako na boku, čudno i kosa joj je na toj strani dosta rijetka :/

      Izbriši
    4. Genijalno,imam taman neki stolić koji mi služi za gluposti. Trebala bih premjestiti laptop na njega, možda i kod mene upali ta taktika.

      I to što kažeš, što više razmišljam o tome itekako ima smisla. Moj brat spava glavom zagnjurenom u jastuk, na trbuhu i stvarno ima duboke bore na čelu, dok otac spava ravno i uopće ih nema.
      Stvarno treba poraditi na tim položajima, ipak se koža cijelu noć pritišće, ništa čudno :(

      Izbriši
  11. Divno, verujem da ste uživale :)
    I mi smo danas prisustvovali ovakvom event-u! Baš me zanima da čujem tvoje stručno mišljenje o ovom serumu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pročitala sam i slažem se, sjajna organizacija i kod Vas i kod nas:)

      Serum kreće uskoro u isprobavanje:)

      Izbriši
  12. Ljubormona sam! :D
    I nema šanse da zaspim na trbuhu. Fetus poza mi je najdraža, a sad to što dobivam bore od toga, ne znam, ne mogu si pomoći :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, i ja tako volim spavati. No ti si puno mlađa od mene pa se još ne moraš zabrinjavati.

      Ja se moram natjerati spavati na leđima :D

      Izbriši
  13. Prvi put čujem ovo o spavanju,ja spavam na leđima uvijek ali mi je glava po boku tako da si gužvam lice izgleda :(
    Čekam recenziju poklona :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja gužvam nažalost kompletno lice, ali pokušat ću se disciplinirati:))

      I ovo kod muškaraca sam baš primjetila , sve koje znam imaju baš duboke bore na čelu, i uvijek sam mislila da je to od mrštenja :D

      Izbriši
  14. Divan događaj :) ja bih voljela da mogu spavati na leđima, ali kad ne ide :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slažem s tobom, ali natjerat ću se :D

      A događaj je vrhunski :))

      Izbriši
  15. Ahaahahaha...ja ceo zivot spavam na ledjima :D Decko me zeza da spavam kao mrtvak i da ga plasim kada se tokom noci probudi i vidi me :D


    I mi smo danas imale priliku da prisustvujemo Vichy Akademiji :) Jedva cekam da citamo uzajamne dojmove nakon testiranja seruma :) Ja ga vec volim, nakon prve upotrebe <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi :D :D

      Vidjela sam fotografije i postove, bilo je i Vama divno a vi ste blistale, prave ljepotice :))

      I super što ćemo moći uzajamno izmjenjivati dojmove o novom serumu :)

      Izbriši
  16. Drago mi je da si se gala provela :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Vidi se da vam je bas lepo bilo, jedva cekam da procitam utiske o serumu:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je jako lijepo, utisaka će biti na pretek :)

      Izbriši
  18. Kad dva puta lomis nos, trazis poloza u kome mozes da dises :))
    Vichy i ja bas nismo na ti ali cekam iskustva..zvuci obecavajuce :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ha? Bas si me iznenadila, grozno je imati probleme s disanjem , posebno u spavanju.

      Moja sestra ima devijaciju septuma i zato često spava na leđima da bi lakše disala.

      A što se tice seruma, čitat ćemo mnogo iskustva :)

      Izbriši
  19. Drago mi je da si se lijepo provela. :) Nažalost, ja nisam mogla doći, ali nadam se da se vidimo nekom drugom prilikom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je žao:(

      Baš sam te htjela vidjeti, no nadam se uskoro <3

      Izbriši
  20. mene sad zanima vise , jesi li jela to slatko sto je bilo u ponudi ili ne , obzirom da ne jedes slatkise godinama?
    i kako si odolela (ako jesi) i kako onda znas jesu li bili fini ?
    Lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Lanice, jesam, liznula sam jer nisam mogla odoljeti, ipak sam i ja samo čovjek sa svojim slabostima. Ali nisam gutala kao neki.

      Izbriši
  21. Zaspim na boku i budim se na trbuhu, gotovo uvijek. Okrenem se u snu vrlo brzo pretpostavljam. No, meni su se naglo pojavile borice oko očiju, preko noći praktički, a to pripisujem škiljenju. Uhvatila sam se kako škiljim u ekran više puta kad me oči bole da više ne mogu gledati, a to isto sam radila vani jer mi je počela smetati jaka dnevna svjetlost. Jedino kako sam si mogla pomoći jest da sam si kupila naoćale za sunce i da se kontroliram. Ako ne mogu više gledati u ekran da se sklonim s njega. E da, još jedna stvar... Naslanjanje na ruku dok sam pred kompom. To me isto zgužvalo jer sam skužila da su mi one na lijevoj strani jaće nego na desnoj :D Tako da i to kontroliram.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škiljene i dugo gledanje u ekran svakako utječu na bore.

      I ovo za naslanjanje ruku je istina, tako i moja prijateljica gleda u ekran i baš sam primjetila da ima na tom djelu sitne bore.

      Izbriši
  22. Iako sam ja veeeeliki poklonik ulja ,ali volim i farmaceutske brendove za koje mislim da u kvalitetni....vichy je jedan od njih ....ali ono što bih ja htjela prokomentirati odnosi se na SPAVANJE hahahaaha,,, joooj meni je to tako bedasto da budem fina, mislim bore dolaze jedino od KRIVOG spavanja. Govorimo o spavanju i njegovoj izuzetno zdravstvenoj funkciji odmora uma i tijela i još da se opterćujemo na koji način spavamo, ma please :D.....jednom davno jedna starija gospođa , farmaceutkinja starog kova mi je rekla da bore dolaze od nesreće i nezadovoljstva i pogrešnog odnosa prema sebi samoj i životu, a tome nikakva egzotična biljka ili najskuplja krema sa zlatnim listićima ne može pomoći . Ja sam kao neki jahač apokalipse sad, ali nisam ja tako rigidna ovo je samo moje mišljenje i ja koristim kozmetiki i šminkam se, ali samo kao lijepi dodatak mome licu koje je najljepše , ali najljepše kada je sretno. Hvala drage žene na razumijevanju, na ovom blogu jedino komentiram jer je jedini nekako blizak. pozzzić evo npr klici su mi doma jedan povraća drugi je u pubertetu i juuupi a lice mi je stvarno ok iako imam samo KREMU :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Monica, naravno da nije spavanje jedino, od svih čimbenika i faktora koji utječu na bore: stres, sunce, zagađenje, kriva prehrana, geni itd, doktorica je spomenula spavanje.

      Kako se mene ta informacija baš dojmila iako sam znala i prije za nju, tako sam ju istaknula u ovom postu.
      Naravno da nije spavanje jedino krivo za bore :))

      Izbriši
  23. Hm, ja oduvek spavam na leđima, a kažu da izgledam mlađe, možda ima nešto u tome :)) Jedva čekam tvoje utiske o serumu!

    OdgovoriIzbriši
  24. Nema ćanse da spavam na leđima :))) ...a ti trk odi mazat' serum, hoćemo recenziju!

    OdgovoriIzbriši
  25. ahahah, ja znam za ovo za spavanje, ali mi je i inače omiljena poza sa spavanje na leđima :D
    godinama radim tako nesvesno i nisam znala da sebi činim uslugu, a onda kad sam saznala, zamisli ponos :DDDD
    odlično predstavljanje seruma! kod nas je juče bio organizovan događaj posvećen serumu, pa je prisustvovala nekolicina nas blogerki, baš nam je bilo lepo :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blaago tebi :D :D

      Uh, ma naviknut ću se i ja na spavanje na leđima :)

      Vidjela sam postove, divno nam je bilo <3

      Izbriši
  26. Hjooj, za to spavanje vec odavno znam i stalno se budim s crtama po licu i naotecenim okom jer uvijek zavrsim na boku! :D
    Zato mi je super bilo u tatinoj kuci kada spavam na satenskim jastucnicama.
    Iako je najpozeljnije spavati na svilenim jer time se manje bora "stvara".

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danas sam čula od moje kozmetičarke za te satenske jastučnice i svakako ih moram nabaviti.

      I ja se budim s naotečenim okom i to najviše desnim jer na tu stranu volim spavati :D

      Izbriši
  27. Vidim da ste se i vi sjajno provele :) Bas mi je drago i odlican/pucan tekst si objavila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesmo draga :))

      Hvala ti, bilo je zaista poučno i super :)

      Izbriši
  28. bilo je prelepo i kod nas i kod vas kako mogu da primetim :) serum je divotica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, na nivou i prekrasno.

      Nisam još isprobala, jedva čekam uzajamne dojmove i recenzije :)

      Izbriši
  29. Auuu pa moram da se teram da spavam na leđima :D
    Jedva čekam tvoje utiske!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš draga :D

      Nas dvije posebno moramo paziti na sve :(

      Izbriši
  30. Ma ja mogu zaboravit na spavanje na ledjima nikad nisam mogla zaspat tako, vidim da vam je bilo lijepo, a recenziju seruma cekam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je super draga:)

      A recenzija čim potrošim :)

      Izbriši
  31. Kupila sam serum samo zato jer mi je idealia krema tako dobra bila! imala sam dosta onih bijelih potkožnih bubuljičica i poslije potrošene teglice toga više nije bilo. sad su mi se ponovo počele vraćati, ustvari nastaju nove na drugim mjestima pa sam kupila ovaj serum jer imam zalihe kremica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna Idealiom, nadam se da će i serum ispuniti očekivanja :))

      Izbriši
    2. isto i tebi želim :)

      Izbriši
    3. Volim jako Vichyeve serume i jedva čekam da krenem s korištenjem :)

      Moram potrošiti neke već otvorene a ne volim otvarati i koristiti istovremeno više stvari

      Izbriši