Youngblood Pressed Mineral kompaktni puder ( medium)

Posted by Dear Skin at 21:57


Svaka žena posjeduje barem jedan puder u kamenu kojeg redovito nosi u torbici i koji služi za sitne popravke i matiranje tokom dana i večeri.

Danas je riječ o Youngblood mineralnom puderu od riže kojeg sam dobila na probu od Bahlen Beauty Studia.



Dolazi u tri nijanse: svijetla, srednja i tamna ,  od kojih je moj primjerak u srednjoj ( medium) nijansi.

Koliko sam uspjela vidjeti, svijetla nijansa je jako svijetla i prilagođena ženama vrlo svijetle puti dok je treća tamnija nijansa zaista jako tamna i definitivno odgovara tamnoputim ženama.


Ambalaža je jako elegantna i kvalitetna.  U proizvodu dobijete 10 grama pudera prekrivenog plastičnom folijom koja štiti prah, ogledalo i spužvicu .

Iako nanosim pudere u kamenu svojom Face Expert brush , spužvica nije nimalo loša i odlično služi za popravljanja tokom dana .






Puder ima dvije namjene: kontrolira sjaj i pomaže smanjiti pojavu pora i finih linija.


Što se tiće matiranja, jako sam zadovoljna. Nanosim ga na moju T zonu koja se masti i nekoliko sati sam mirna .




Puder ima i  funkciju smanjiti izgled proširenih pora. :  lice izgleda besprijekorno  (naravno uz odgovarajuću podlogu),   dodatno ne naglasi te se ne uvlači u bore i pore što je jedan veliki plus i meni  najvažnija karakteristika koju tražim kod pudera u kamenu.



Ono što mi se najviše dopada kod ovog pudera je mat finiš bez osjećaja stezanja. Obično me većina pudera isušuje i nakon nekoliko sati imam neugodan osjećaj na licu, kao što je dehidriranost, isušenost, nakupljanje pudera na pojedinim mjestima na licu.
Znate ono kada se pogledate a puder se nagomilao oko nosa ili ispod očiju :)

Toga kod ovog pudera nema, vrlo je lagan i prozračan. Ne prekriva no to mu nije funkcija , iako s njim uspješno možete prekriti sitne nedostatke kao što su crvene ili smeđe mrljice.






Sastojci:


Youngblood Mineralna kozmetika kreirana je bez klasičnih iritanata- kemijskih spojeva, umjetnih bojila i konzervansa.

Proizvodi su namijenjeni svima a posebno ženama s osjetljivom kožom. Izvorno su razvijeni  u suradnji s vrhunskim liječnicima u medicinske svrhe , stoga možete biti sigurne kako stavljate zdrave i kvalitetne proizvode .

Youngblood ne testira na životinjama i ne sadrži parabene  što je vjerujem mnogima važan podatak:




Cijena Pressed Mineral Rice pudera iznosi 199,00 kn ( 26,50 eur ), što je po meni korektno za ovako odličan proizvod koji može dugo trajati.

Puder možete kupiti u Bahlen Beauty Studiju u Zagrebu, ili preko njihovog online shopa gdje šalju i u ostale zemlje, ne samo u Hrvatsku.

Želja mi je isprobati i ostale proizvode ove  kozmetike jer sam i sama ljubiteljica  mineralne kozmetike , s kojom sam uvijek imala fantastična iskustva.

Jeste li probale Youngblood kozmetiku? Volite li mineralnu kozmetiku?


41 komentari:

  1. Odgovori
    1. Znala sam da će vas ta info obradovati :)

      Izbriši
  2. Super izgleda,a još uvijek nisam isprobala Youngblood kozmetiku,budem pogledala što nude :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam već stavila na WL nekoliko stvari. Rumenilo, sjajilo za koje sam čula da su super i još dva pudera :D

      Izbriši
  3. Čula sam za njih, ali nisam još ništa isprobala. Ja imam zalihe mojeg omiljenog MAC Mineralize SkinFinisha za iduće dvije godine :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu, onda si se opskrbila. Imala sam i taj mac-ov. Super je :)

      Izbriši
  4. Super izgleda. Sviđa mi se što dobro matira a ne isušuje kožu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E to mu je najbolja odlika. Takav puder je teško pronaći :)

      Izbriši
  5. Veliki plus je što ne isušuje i baš dobro da matira. Budem svakako čekirala još nešto iz njihove ponude ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno, to je veliki plus i kod mene najvažnija karakteristika:)

      Sad čekam da vidim kakav je tekući :)

      Izbriši
  6. Ne primjećuje se ispod očiju, za osjetljivu kožu, ima svijetlije nijanse... Na prvo čitanje čini se dobar i kao da bi se rado družio sa mnom :D Ali ipak, meni nije baš nešto potreban kameni puder pa bih prije za tu cijenu kupila tečni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti ne treba, tim bolje za tebe i tvoj novčanik :D

      Izbriši
  7. Nisam čula za njih niti probala... Ja obožavam Stay matte, tako da ne bih da ga još uvek menjam.

    Ja retko kada izdvajam više novca za puder u kamenu, ali zato bih za tečni dala sve što imam. 10e za kameni mi je krajnja cifra :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom. Tekući je svakako najvažniji puder, i ja gledam da je što kvalitetniji.

      Ja kamene pudere brzo trošim, često popravljam šminku a ne rijetko mi služe kao jedini puder na licu :)

      Izbriši
  8. nisam nikad čula za njih, ali me privlači sad kad znam :)

    OdgovoriIzbriši
  9. imala sam par testera mineralne kozmetike,točnije rumenila i sjenila u prahu i sve sam potrošila. mislim ponovo naručit ali u full size samo neznam kolika je minimalna naruđba i shipping jer su minerali iz usa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam na koju kozmetiku misliš.

      Ja sam jednom naručivala testere s Meow-a

      Izbriši
    2. Mineralna kozmetika Joppa

      Izbriši
  10. Zanima me matiranje u odnosu na mac-ov blot ... mislim, razumijem da je ovo ipak mineralni puder :D ali mislim da nisi pisala o dojmovima o blot-u pa čisto ako može samo mala usporedba u segmentu matiranja ;) ?!

    ps-pitam jer baš danas idem do njih nešto kupiti pa me zanima treba li mi i ovo :D !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blot puno jače matira i po meni bolja opcija za jako masnu kožu. Moja je mješovita i samim time mi Youngblood dovoljno matira :)

      Izbriši
  11. Od kada su otvorili planiram otići do njih i pogledati što sve imaju, ali nikako. Ovo mi ne treba, ali sigurna sam da imaju nešto što mi baš jako, jako treba. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam sigurna :D

      Imaju svašta nešto lijepoga :))

      Izbriši
  12. Čini mi se super :) trenutno ne trebam puder u kamenu ili prahu jer ih imam dovoljno, ali uzet ću ovaj u obzir kad budem kupovala novi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi ti se svidio pa baci oko :)

      Izbriši
  13. Nisam čula za ovaj brend a proznajem, e sećam se ni kada sam poslednju put koristila ovakav puder :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi, ja nikako ne mogu lijepo izgledati bez matiranja T zone i popravaka tijekom dana :/

      Izbriši
  14. Deluje obećavajuće, a sastav je baš neuobičajen, bilo bi interesantno probati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekako mislim da bi ti se dopao, koliko sam shvatila kroz tvoje postove, voliš i ti koristiti završni puder :)

      Izbriši
  15. Moram priznat da ne vidim razlog za stavljanje milijon i jednog ekstrakta u puder u kamenu, al ako ne iritira dobro je :) ja inace fiksiram potpuno transparentnim iako moguce da bi mi ova nijansa cak i odgovarala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova nijansa je skoro transparentna i super se prilagođava, a što se tiće sastojaka, ne znam što bih ti rekla :)

      Izbriši
  16. Zanima me jel bolje koristiti kompaktni puder ili tekući puder? koji više šteti koži? imam mješoviti tip..dvoumim se između shiseido sun kompaktni i tekući

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ovisi o tvojoj koži . Ako trebaš jače prekrivanje onda tekući a ako trebaš samo matirati i lagano prekrivanje onda kompaktni.

      Prošla su vremena kada su puderi štetili, danas su puderi dosta blagotvorni za kožu, posebno mineralni koji nemaju štetnih i iritirajućih sastojaka za kožu :)

      Izbriši
  17. svidja mi se sto kazes da ne isusuje nakon nekoliko sati! zvuci jako lepo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To mu je odlična i skoro najbolja karakteristika :)

      Izbriši
  18. nisam probala, ali znam kako ću ;)
    evo mene na kavicu a ti me samo uputi u smjeru gdje skrivaš svoju kozmetiku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo dođi draga, i ponesi svoje ljepote, taman mi treba poštena manikura :)

      Izbriši
  19. Hej, meni je privukao pozornost ovaj puder i baš sam se zainteresirala da ga idem kupit, kad ono... Dođem ja tako u Zg i navratim u Bahlen Beauty, kad tamo prodavačica niti zna o kojem se puderu radi niti ga ima u dućanu. Mislim, simpa je ženskica, ali mislim da smo obe bila malo zbuki : ) Uglavnom, nazove ona svoju, vjerovatno šeficu i pita je,..i na kraju svega su mi rekli da od young blooda ima puder od riže samo u prahu, bla bla bezveze : ( Pretpostavljam da se ovaj može naručiti preko weba, ali sam ga htjela vidjet uživo, da vidim ako mi paše, jer sam toliko novaca bacila na krive pudere da mi je već zlo. Na kraju svega, odlučila sam da se vratim clinique puderima, mislim da ću probat onaj double face kompaktni. Inače sam dugo koristila od cliniqua almost powder, ali mi je nijansa 1 ipak presvijetla, a neda mi se više biti preblijeda, a nijansa broj 2 mi je pretamna. Ništa, valjda će mi ovaj drugi od cliniqua pasati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Anči, ja zaista ne znam što je s tim Bahlen studiom u posljednje vrijeme.Imam osjećaj da se tamo više ne zna ko pije a ko plaća :D

      Ovaj puder sam ja osobnouzela u trgovini, a u posljednje vrijeme čujem slične stvari tako da mi se baš ne sviđa takva neprofesionalnost.

      Inače, Clinique puderi su mi uvijek bili super, nadam sse da ćeš biti zadovoljna :))

      Izbriši
    2. Čini se da je tako, nešto na početku zvuči super i nadobudno, ali baš ta niska razina profesionalizma sve sroza na niske grane. Uglavnom, hvala ti na razumijevanju : )

      Izbriši
    3. Eh, kad ni sami ne znaju što prodaju i tako su loše organizirani, najbolje je ići na sigurno :))

      Izbriši