Aminogenesis- Counter Clokwise tretman za područje oko očiju

Posted by Dear Skin at 18:27



Posljednjih šest mjeseci, koristila sam u sklopu svoje jutranje njege tretman koji nam dolazi iz kuće Aminogenesis.






Radi se o kremi koja je zapravo hibrid između kreme i gela i samim tim ima posebnu teksturu koja je iznimno ugodna za nanošenje.





Ja osobno ne volim gelaste kreme za područje oko očiju, koža mi je dosta dehidrirana i stoga mi svaki oblik gela dodatno isuši kožu.

Kod ove kreme je odlično smišljena formula, jer iako  lagane teksture ipak je krema i to se dobro osjeti na koži.




Ambalaža je napravljena od čvrste plastike i dizajn je karakterističan za Aminogenesis proizvode.
Totalno jednostavno a opet , vrlo elegantno.



Ispod poklopca dočekat će Vas i zaštitni poklopac koji štiti kremicu:


Counter Clockwise krema namijenjena je ženama koje žele ublažiti fine linije i bore oko očiju, hidratizirati kožu i smanjiti naotečenost.

Obično sve jutarnje mazalice držim u hladnjaku jer me tako najbolje osvježe . Tako sam i ovu kremicu držala što se pokazalo kao pun pogodak !  kako ima lako mazivu i osvježavajuću teksturu, tako je onako hladna iz hladnjaka svoj posao bolje obavljala.

Za večernju njegu koristila sam ipak masnije kreme i maske jer mi je koža iznimno žedna.


Mješavina aminokiselina, ekstrakta kamilice i hamamelisa izvrsno hidratiziraju i smiruju kožu. 

U tom segmentu sam jako zadovoljna, odlično hidratizira, čini kožu ispod očiju vidljivo elastičnom  i nije me iritirala ni u jednom trenutku , a moje oči jako suze na puno okoloočnih krema.

Što se tice podočnjaka, moji nisu tamni već udubljeni čemu ni jedna krema na svijetu ne može pomoći , ali da ublažava jutarnju naotečenost to je istina.


Kako sam pisala u ranijim postovima, okoloočne kreme se ne nanose na kapke što mnogi proizvođači ne naglase pa nam se događa da se budimo s naotečenim očima i krivimo, naravno kremu.

Kod ove kreme je to jasno naglašeno na ambalaži :  DO NOT APPLY  TO EYELIDS !!

Vrlo profesionalno i pohvalno, hvala Aminogenesis što ste to naglasili, mnoge žene ne znaju da se krema za ispod očiju NE nanosi na kapke.



Osim aminokiselina i biljnih sastojaka, krema je obogaćena Peventheliom- peptidom koji štiti kožu od slobodnih radikala.

Zaključak: ako tražite kremu za područje oko očiju koja će super hidratizirati, imate osjetljive oči i fine linije oko njih, želite da bude odlična podloga za korektor preporučam Vam ovu kremicu, ne iritira, ne uzrokuje milije. U smislu djelovanja na podočnjake, naravno, ne djeluje čudotvorno.

Sastojci :



Proizvod možete kupiti u dermatološkim poliklinikama ili naručiti s Aminogenesis stranice  gdje će te pronaći popis prodajnih mjesta .

Također, proširili su se i u BiH i Srbiju ( poliklinika La Derma)

Cijena 14 ml = 303,00 kn ( 40,40 eur )

Koje kremice Vi koristite oko očiju u posljednje vrijeme?


55 komentari:

  1. Volim te hibridne teksture i svakako bih voljela probati ovaj tretman. Čini se super. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tekstura je fantastična, pravi hibrid i zato tako divno "legne" na kožu, mislim da bi ti se svidjela :)

      Izbriši
  2. Joj ovaj brend mi se mnogo svidja! I ova kremica, mada nju bih mozda tek za koju godinu kupila. Ali umivalicu zelim! Ja iskreno obicne okoloocne kreme za hidrataciju nanosim i na kapke posto mi pre tu koza ozedni od sminke i svega, nego ispod oka. Naravno da neke sa aktivnim sastojcima ne bih nanosila na kapke, ali obicne kreme ipak nanosim i nikada mi nista nije bilo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Umivalica je must have ali stvarno :)

      Istina, ako je krema namijenjena samo hidrataciji onda može na kapke, zato trebačitati deklaracije i uputstva proizvođača :)

      Izbriši
  3. Da li netko zna koliki je rok trajanja Afrodita krema nakon otvaranja?!
    Imala sam okoloočnu kremu i kremu za lice i dok sam ih svakodnevno koristila, iz mjeseca u mjesec, bilo je sve ok, a onda sam ih na neko vrijeme prestala koristiti, i kasnije sam primjetila da se stvorio neki tanki žućkasti sloj na površini, i kad sam to uklonila, ostatak kreme je izgledao normalno..pa da li se mogu i dalje normalno koristiti kreme?! nemam ih ni godinu dana...pa ne znam bas du su se pokvarile...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaki proizvod mora imati naznačen rok upotrebe ili onaj znak s brojem mjeseci od otvaranja.

      Iskreno, ako je krema promijenila izgled ja ne bih stavljala na osjetljivo područje .

      Izbriši
  4. Ja koristim trenutno nikel ruzino ulje u tu svrhu i ok mi he jer sam u fazi ulja. Nisam opterecena toliko podrucjem oko ociju-za sada XD-iako nije da nemam borice. I fajn lajns :D. Taj izraz mi je prejak, mislim ako Su to fine linije, zašto ih onda 'unistavati' XD?
    Nisam u zivotu probala bolji cistac lica od really clean tako da će to prvo biti moje, a za ostalo ćemo vidjeti.
    Inače već duže prezivljavam bez daily microfoliant i uspjevam, koristim socijalni vichy samo da ga potrosim XD.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi, ja sam opterečena tim područjem konstantno :D

      I u vječitoj potrazi za dobrim mazalicama.

      Drago mi je da se i tebi realy clean svidio, i okoloočna je odlična,

      A što od Vichya koristiš umjesto daily microfolianta?

      Izbriši
    2. otečenost i iznenadne promjene na koži lica kao i općenito kožu lica prvo i naaaaajvažnije liječimo svoje emotivno i psihičko biće a onda tijelo iznutra i zadnja stavka je krema ili ulje ili što tko voli , ja to volim uvijek nekako naglaiti jer znam što pričam ne zato da pametujem nego isključivo metoda vlatite kože koja je pokazala točnost moje teorije i još pomalo znanja iz psiho ....jako volim mazalice ali još više svoju psihu,mozak ...a sigurna sam da jedno s drugim ide rame uz rame ( kozmetika -zdravlje psiho-fiz)....pozzzzić@dear Skin

      Izbriši
    3. Apsolutno se slažem Monica :))

      Ni jedna krema ni preparat ne može djelovati ako ne poradimo na svom zdravlju što fizičkom, to psihičkom , i to je to: ide jedno uz drugo, rame uz rame.

      To je jedna od mojih nadolazećih postova i vrlo važan segment u njegovanom i zadovoljnom izgledu :)

      Izbriši
    4. To će biti jedan vrlo koristan post a nadam se i poučan :)

      Izbriši
  5. Ja koristim trenutno Clinique AAE kremu, nije lošaali nedostaje hidratacije. Možeš li ih usporediti , koja daje više vlage?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam koju verziju koristiš, no C.Clokwise kremu mogu usporediti s AAE rich verzijom. Dugotrajno hidratizira i popunjava borice, djeluje na naotečenost.

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. Poznavajući tvoj ukus i kreme koje koristiš, vjerujem da bi :)

      Izbriši
  7. Posve se slažem s Monicom, jer iz osobnog iskustva znam, da,kad mi sjaje oči, sjaje mi i duša i koža. No, znamo li svi balansirati energiju u svom životu tako da budemo uvijek u harmoniji sami sa sobom? Je li taština umišljena,izmišljena ili doista postoji? Je li korištenje kozmetike uopće povezano s hranjenjem naše taštine ili je samo iz holističkog pristupa čišćenja i zaštite kože u nekim davnim civilizacijama prerasla u sveoće ppromoviranje kulta tijela u ovoj našoj civilizaciji samo zato da bi neki uzeli dobru lovu?
    Treba li svu kozmetiku trpati u isti koš ili treba nekima dati šansu i priznati im da doista ljube čovjeka i poštuju prirodu(koju prirodu, ovu danas ili onu prije par tisuća godina)?

    Mene ova pitanja muče godinama.
    I jako puno novaca sam potrošila na mnoge kolekcije brendova, i onih vjerodostojnih i onih koji to nisu. I još nisam našla svoju da joj budem vjerna.

    No, svih tih godina revno mažem kožu oko očiju kremama ( ne gelovima jer i mene isušuju) uvečer prije spavanja. I paše mi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to loredana, na primjer kad sam tužna , umorna ili depresvna, ni jedan preparat bio prirodni, neprirodni, makeup ne može sakriti koliko se loše osjećam.
      Ako mene pitaš, ja nemam predrasude prema ni jednoj kozmetici , meni je važno da ona djeluje i radi ono pod šta se prodaje.

      Koliko puta sam bila razočarana preparatima koji su svašta obećavali a nisu ni pola toga "napravili".
      No to je tema za jedan drugi post.

      Najvažnije je da se žena osjeća zadovoljnom, tada automatski blista a kozmetika je ta koja nam pomaže da se održavamo blistavim i njegovanim.
      Okoloočna krema je jako važan korak i ja osobno mogu sve preskočiti ali okoloočno područje nikada:)

      Izbriši
  8. Ja nemam problema s podočnjacima i naotečenosti ali volim i trebam hidratizirati okoloočno područje pa bi mi ova kremica sigurno dobro došla. :D Gledam svašta nešto u zadnje vrijeme, puno izbora a ne znam što odabrati... Nuxe, GG, nešto treće.. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bez obzira na probleme, kožu treba hidratizirati. Izbor je danas stvarno velik i zato nam treba puuno recenzija :))

      Izbriši
  9. trenutno isprobavam Caudalie Vinosource creme SOS, no čini mi se da će mi uskoro trebati nešto jače, a ne više samo obična hidratacija :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hidratacija je najvažnija ali da bude prava. Mislim da tebi još ne treba ništa jače u smislu anti age sastojaka ili slično :)

      Izbriši
  10. trenutno koristim Nikel okoloocnu i Sisley masku jedno 2 puta tjedno..Sljedecu cu uzeti Clinique AAE rich.Od svoje 19.g.koristim okoloocne kreme razno-raznih proizvođaca,i mogu se stvarno pohvaliti okoloocnim podrucjem..kojem nikad ne nedostaje vlage:) Imam 29g.od koje god.si ih ti redovito pocela koristiti?! Drago mi je citati tvoj blog jer obozavam kozmetiku,a posebno preparativu..a u zivotu sam cesto naišla na ismijavanje glede toga kako pretjerujem,trosim bez veze novce,i da cu na kraju unistiti lice od pustih preparata:( to se Bogu hvala nije dogodilo a nadam se da i nece!!!! Ali ja i dalje mislim da ne pretjerujem,samo slusam svoju kožu a ona mi dobrim vraca:D Nije tema...ali dobila sam inspiraciju ;) Marina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Marina, ja mogu samo reći bravo!

      Često nas ljudi čudno gledaju , posebno mladi kojima je njega na drugom mjestu iza makeup-a, ali eto, ti si primjer kako se može njegom odgoditi i bore i dehidriranost.
      Te prijateljice , koliko su uštedile na kremama sad će morati duplo trošiti da saniraju štetu, i potpuno si u pravu, 3-4 proizvoda koje koristimo nisu nikakvo pretjerivanje već osnova lijepe kože.

      Ja sam krenula s intezivnim korištenjem okoloočne kreme s negdje 21-22 godine i postale su mi pravi fetiš :)

      Izbriši
  11. Zašto se okoloočna ne smije nanositi na kapke?
    Čime njih njegovati i hidratizirati?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O tome sam puno pisala, uglavnom, ako su namijenjene podočnjacima i imaju puno aktivnih sastojaka ne smiju na kapke jer će oči naoteći.

      Ako je krema "obična" odnosno hidratacijska onda se može malo povuči po kapcima ali nikako pretjerivati preblizu ni ispod ni iznad očiju.

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru, nisam to znala do sada:). Ja sam uvijek nanosila kremu i na kapke

      Izbriši
  12. par tjedana koristim okoočni gel od Zimzelene kozmetike. On je na bazi hidrolata kamilice i različka, eteričnog ulja kamilice, aloe vera gela, biljnog glicerola i gela crvenih algi. a služi za za dubinsku hidrataciju i regeneraciju. Hidratizira i smanji mi otečenost, ali ja sam ga nanosila i malo na kapak ;( nisam znala da se ne smije....
    bug_lady

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam hvalospjeve o tom gelu, nažalost nisam probala.
      Ipak, ako služi za podočnjake ne bi trebalo na kapak, ali ako ti ne smeta zašto ne.
      Ustvari, možda bolje da se s njom konzultiraš da ne bi bilo "nismo znali " :)

      Izbriši
  13. Zvuči kao proizvod koji bi mi se mogao svideti, i moja okoloočna regija je tragično isušena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, čitala sam da imaš iste probleme s isušenosti kao ja.
      Pretpostavljam da bi ti odgovarala ova krema :)

      Izbriši
  14. Dobar naziv broizvoda :).Blog me je podstaknuo da vise vodim racuna oko njege lice i moram priznati da ima rezultata i da mi je lice cistije otkad sam uvela cetke/masazere :). Posto si u jednom od blogova pisala da si koristila Emu kremu za oko ociju, kakvi su ti utisci - mislila sam da je probam za jutarnju njegu jer nije skupa?? Ja i dalje koristim Bepanthen Augen- und Nasensalbe kremu za područje oko očiju (bila sam prestala pa sam joj se ponovo vratila, mada i nema nekog poboljsanja), da li je to ok posto je medicinska krema -* ne znam sastojke da citam?! Sto se tice Merz maske mislim da mi ona ne odgovara, jer tokom koristenja nikakavih promjena nije bilo nazalost...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se vide rezultati i da se više brineš o koži .

      Što se tice Emu kreme, nisam nažalost bila zadovoljna. Nekako mi se nije htjela upijati, ne znam da li je do moje kože, uglavnom su recenzije dobre.
      Bepšanten možeš koristiti koliko želiš, nema ograničenja.
      Žao mi je da ti Merz ne odgovara, eto mnogim ženama je spasila područje oko očiju od dehidracije, ali nismo svi isti.

      Izbriši
  15. Meni sad već lagano treba nešto jače. Osim hidratacije. Ona mi je i dalje na prvom mjestu. Jel bi mi bila ok ova kremica? Ne bih ju još mučila agresivnim sastojcima, ali treba mi već nešto malo jače.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ova krema odgovara svim dobnim skupinama. Nema nikakve agresivne sastojke već odlično izbalansirano za sve kojima treba zaštita i hidratacija.

      kada ju uspoređujem s tvojom Nuxe, ova je ipak malo jača po pitanju hidratacije ali nikako masna .

      Izbriši
  16. Da ti odgovorim: koristim normaderm 3u1. Piling, maska, umivalica. Sadrži salicilnu kiselinu. Oke je ali mislim da je više za baš problematicnu kozu. Ne sviđa mi se miris, naravno :D. Koristim Kao piling najcesce, previše me isusi Kao umivalica, a i od maske ne vidim neku korist :/.
    Ps offtopic: nabavih clinique cc nakon silnih peripetija to bi-bi or not to bi-bi i eto kako obično biva sa mnom jer sam nepredvidiva :D, uzmen si-si clinique jer je chanelova cca 500kn XD. A chanelova još i nije imala tester inace...XD. Ugl zadovoljna sam iako mirise na pituru za zid :/, a navode da je bez mirisa...yeah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, to čudo ima moja sestra i ja joj kradem :D

      Nadam se da ne čita. Meni je to odlično, nije me osušilo a dobronapravi posao.

      E a za Clinique CC sam čula fantastične pohvale, morat ćeš mi ju pobliže dočarati ;)

      Izbriši
  17. Mislim da bi mi ta hibridna tekstura super odgovarala i jako mi se sviđa što je prihvatljiva i za osjetljive oči jer moje su upravo takve i često reagiraju crvenilom ili suze nakon nanošenja kremica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moje su jako osjetljive i nijednom me nije iritirala čega sam se najviše bojala.

      Izbriši
  18. Trenutno imam Balein aqua roll on, al me nesto nije oborio s nogu, al daje hidrataciju sto je dobro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bitno da daje hidrataciju, to je najvažnije :)

      Izbriši
  19. zvuci kao nesto sto bi meni odgovaralo! a ja moram da priznam da nisam znala da se okoloocne kremice ne mazu na kapke, stid stid :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si naučila nešto novo, nažalost mnogi proizvođači to ne napomenu pa se žene često bude naotečenih kapaka a da ne znaju zašto.

      Izbriši
  20. Trenutno ne koristim ni jednu okoloočnu kremu jer me od svih (nažalost financijski su mi dostupne samo drogerijski jeftinije kreme) peckaju i suze oči i često mi se desi da mi kao "pukne" kožica u vanjskom dijelu oka pa suzim cijelo vrijeme...
    S time da primjećujem da mi je u posljednje vrijeme okoloočno područje jakooo suho i mislim da ću ipak morati nešto opet koristiti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, pokušaj barem kritična mjesta mazati s nekom kremom koja ti odgovara.
      Posebno kad je koža oko očiju suha, vrlo je osjetljiva.

      Izbriši
  21. Sigurna sam da će jednom doći na red ;).

    OdgovoriIzbriši
  22. Super recenzija! A što se nanosi na kapke? Obična krema za lice? To mi se čini preteškim za kožu kapaka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala**

      ja na kapke obično ne stavljam ništa jer su onako, normalni. Ponekad malo potegnem koliko mi je ostalo na vrhovima jagodica kreme za lice ( hidratantne) ili seruma.

      Kada radim masažu lica avokadovim uljem onda njega mrvicu potegnem po kapcima:)

      Izbriši
  23. možeš li molim te usporediti ovu kremu i AAE za suhu, zrelu kožu, čak mi zna i suziti oko od nekih krema oko očiju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu, ukoliko se radi o AAE rich verziji , puno je bogatija i sad za hladnije vrijeme bolji izbor. Neke žene su mi pisale da im zna suziti oči od nje, mada ja nemam takva iskustva. AAE obična verzija ( ne rich) mi je malo prelagana a moje okoloočno područje je kronično suho. Aminogenesis krema je po teksturi vrlo različita od AAE, polugelasta je i samim time dublje prodire i dublje hidratizira , po meni spada u laganije teksture i viiše sam ju koristila ujutro jer mi je dugo držala vlagu i bila doba podloga za makeup. Iskreno, obje su mi super, mislim da nećeš pogriješiti ukoliko se odlučiš za bilo koju ( osim AAE obične verzije koja je meni osobno preslaba). Nadam se da sam pomogla :)

      Izbriši
    2. kako si ti draga...hvala ti, jesi, pomogla si, probat ću obje:) šta ću kad sam opsjednuta kremama...

      Izbriši
    3. Što se tice opsjednutosti..ne pričaj mi ništa :D

      Najbolje je isprobati testere i odlučiti što ti najbolje odgovara :)

      Izbriši
  24. Prema tvojoj preporuci i nahvaljenoj umivalici naručila sam proizvod kojega sam dobila prije nekih tjedan dana. Ne mogu reći nešto konkretno za tako kratko vrijeme no prvi dojam mi je sasvim u redu. Što se tiče kremice, malo mi je preskupa da bih se odvažila ovako na slijepo. Šteta što nemaju testere ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš biti zadovoljna s gelom, što se tice ostalih proizvoda, definitivno su preskupi da bi se kupovali bez isprobavanja. Šteta što nepostoje testeri, danas je zaista teškokupiti i pljunuti novce bez prethodne probe.

      Izbriši