Darivanje za čitateljice

Posted by Dear Skin at 11:40



Kako sam najavila, vrijeme je za malo darivanje. Hvala Vam na čitanju, praćenju, lajkovima i posjetima.

Imate priliku osvojiti Dior Hydra Life kremu za područje oko očiju 15 ml



Darivanje je organizirano za moje čitateljice internacionalno, sve što trebate napraviti je:

- poslati mail s naznakom DIOR DARIVANJE na eyedetoxx@gmail.com

- u mailu navesti: 3 osnovna koraka dnevne rutine za lijepu i zdravu kožu. Možete i više, ali tri su najosnovnije. Ako pratite moj blog to sigurno neće biti težak zadatak :)

- ne mislim na proizvode već na korake dnevne rutine!

- navesti ime, prezime, adresu, mail adresu, ime pod kojim me pratite. 

Na navedeno ime i adresu ću slati nagradu.

- više mailova s iste adrese neću uzimati u obzir

- odgovore šaljite do nedjelje 27.10.2013. do ponoći. Nasumičnim odabirom preko random.org izabrati ću jednu dobitnicu.

Sretno svima **


27 komentari:

  1. Diiiiiiiiiiiiiiiiiivan je poklon :) :) :)
    Dolazim u iskusenje da se prijavim na darivanje prvi put u zivotu :)

    Hvala draga sto si nas ovako razveselila :))))

    :*
    Aida

    OdgovoriIzbriši
  2. Wuhuu! Baš sam u potrazi za okloočnom kremicom :) Držim sama sebi fige da me random.org voli :)) Super, super darivanje :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Super nagrada :) ovo je prvi put da učestvujem u nekom darivanju a s obzirom da jako volim tvoj blog jako se radujem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno darivanje, baš voliš svoje čitateljice :))

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasno darivanje! možda opet okušam sreću ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Znaci, zabiljezila sam da veceras dok budem u nocnoj posaljem mejl :D
    Divno, divno darivanje! <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, ovo je fenomenalno! Uh da mi je probati...

    OdgovoriIzbriši
  8. katarina arlavi
    uhhh fantasticno... prijavljujem se..

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasno darivanje! <3 Tko god osvoji, bit će sretnik samo takav ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Svaka cast! Drago mi je jer u darivanju mogu svi da uvestvuju. :)

    Koristila sam kremu, bila sam poprilicno zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  11. suuuper nagradna igra, svaka čast :)
    nadam se da ću imati sreće :)

    OdgovoriIzbriši
  12. divno darivanje, opet si velikodušna i nesebična :*

    OdgovoriIzbriši
  13. Divna nagrada, želim sreću svima! :D

    OdgovoriIzbriši
  14. WOOOOOW!!!!
    pa ja sam ovo uspela da preskočim :((
    idem da se prijavim, nagradica je divna ma savršena!!!
    hvala što si ovo organizovala!

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasno darivanje. Svaka čast.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ipak ću sudjelovati. Iako me random ne voli ;) Hvala na prilici! Doista je predivna nagrada...

    OdgovoriIzbriši