Davines kozmetika za kosu i moje iskustvo

Posted by Dear Skin at 22:55





Nedavno sam pisala o svojim šamponima i preparatima za kosu. Puno Vas u komentarima, spomenulo je tvrtku Davines kao preporuku, stoga nisam ljenčarila- bacila sam se u istraživanje :)

Brend Davines nam dolazi iz Italije i proizvode preparate za njegu kose usmjerene isključivo frizerskim salonima.

Tako sam se i ja našla na jednom seminaru za profesionalke gdje sam poslužila kao model za bojanje Davines bojama.


I dok sam strpljivo čekala svoj red, bacila sam se na istraživanje proizvoda :)




Širok asortiman šampona, maski, regeneratora, proizvoda za stiliziranje i boja za kosu.

Za svaki tip kose i problem vlasišta, sve organskog porijekla .

 Davines koristi kvalitetne i  sigurne sastojke proizvoda, visoka kvaliteta proizvoda i ljubav prema okolišu i čovječanstvu.







I evo mene kao modela...:D



Moj tim frizerki Marijana i Tajana  nakon detaljnog pregleda moje kose i šarenila kojeg sam imala čarobirajući u kućnim radinostima, odlučile su me obojiti u lijepu smeđu, ne pretamnu boju s laganim čokoladnim i toplim odsjajem.



Dok sam držala boju, prvi put u životu nisam osjetila onaj intezivan miris kemikalija a niti sam osjetila ikakvu iritaciju koju uvijek imam kada se bojam sama, posebno mi oči suze.

Saznala sam da su boje prirodnog porijekla i ne sadrže štetne sastojke poput parabena, amonijaka itd.

Nakon bojanja, moje frizerke su mi oprale kosu šamponom za volumen  i regeneratorom kojeg sam jako dobro zapamtila jer se od njega kosa predivno sjaji :)


Davines koristi eko ambalažu iz koje navodno kasnije možete i jesti:)) Koriste sastojke organskog porijekla i ne testiraju na životinjama.

Njihovi proizvodi su dostupni u frizerskim salonima , a prodajna mjesta možete pronaći na ovom linku.

I za kraj, rezultat mojeg tretiranja  Davines bojama :






Kako Vam se sviđa ovaj brend? Jeste li probale što od Davinesa? 

51 komentari:

  1. Zaintrigirala si me s njihovim proizvodima čim si ih spomenula :D Baš mi se jako sviđa njihova ponuda i budem sigurno uzela regenerator. Razlika na kosi ti je očigledna i izgleda divno! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mel **

      jako vrijedni pažnje i mislim da bi bila zadovoljna, imaju ti liniju baš za crvenu kosu s bakrom :))

      Izbriši
  2. Nisam ništa njihovo probala jer u mom frizerskom koriste Keune, ali ovo je stvarno odlično! Zapravo je teško povjerovati da mogu postojati boje za kosu bez štetnih sastojaka i vjerujem da su ovi proizvodi divni za kosu :) Nadam se da ću ih jednom isprobati :) A tvoja boja je baš lijepa i kosa ima onaj poseban zdravi sjaj :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Petite**

      jako sam zadovoljna s bojom i sjajem. Kosa mi je baš bila nekakva mat i jako šarena.

      Ovo mi je sada baš preporod

      Izbriši
  3. predivna ti je kosa <3
    super su obavili posao i tako doro obavljen posao im je izvrsna reklama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga **

      Odlično obavljen posao i jako sam zadovoljna :)

      Izbriši
  4. Trenutno testiram dva Davines proizvoda, masku za rekonstrukciju i hidratantni regenerator ali nemam jos uvek formirano misljenje jer sam ih svega jednom koristila.. Za par nedelje cu verovatno pisati o njima a sledeci put cu obratiti paznju i na ovu eko kutijicu.:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Za Davines sam saznala preko blogerice Zdrava Kosa, i zainteresirala me za njihovu HPB masku... Zanima me jel postoji neka stranica od naseg shopa ili kontakt preko kojih bi mogla naruciti njihove proizvode (nemam mogucnost placanja karticom)?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možeš ih kontaktirati na Facebooku ako imaš ili neki od salona iz linka kojeg sam ostavila ako nisi iz Zagreba, pa da ti pošalju poštom.

      Izbriši
  6. Nisam probala njihove proizvode ali posle tvog posta sigurno hoću :)
    Konačno da od farbe ne peče koža glave.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi, preporod za kožu .

      I još se ne ispire boja, odlično :))

      Izbriši
  7. Sjajno, ja obozavam Davines. Odlicni su. Njihova dobro poznata maska HBP je nesto najbolje sto sam ikada probala. Kao i ampula protein infuse

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi što si mi preporučila da isprobam. Svakako planiram probati i tu hvaljenu HBP masku **

      Izbriši
  8. Moja sestra je radila nekad prije s njihovom kozmetikom. Njihov šampon protiv prhuti/seboreičnog dermatitisa me jedini spašavao i dugo nisam naišla na salon koji radi s njima, tako da super što sad imam popis salona da kupim opet taj šampon. Miriše vrlo intenzivno na bor i narančaste je boje, gust. Sad kako mi je vlasište poludilo samo razmišljam o njemu i kako da ga opet kupim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi da si i ti imala odlična iskustva, još jedna potvrda da su vrijedni pažnje :)

      Izbriši
  9. Nisan ništa od njih probala, ali kosa ti izgleda prekrasno nakon svega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      ne sumnjam da nećeš uskoro probati nešto :))

      Izbriši
  10. Wow, razlika je nevjerovatna. Čula jesam za taj brend, ali nisam još do sada ništa isprobala. Svakako bih voljela. I boja mi se jako sviđa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mirna, i ja sam jako zadovoljna.

      Vjerujem da ćeš i ti nešto isprobati iz širokog asortimana :)

      Izbriši
  11. Kosa ti je predivna,krasna boja i tako se lijepo sjaji i izgleda zdravo!Cula sam za tu marku,sad cu ih malo detaljnije prouciti...bas si me zainteresirala:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)

      Kosa mi je nakon dugo, dugo vremena izjednačena i sjajna :)

      Izbriši
  12. Nisam čula, a baš se u zadnje vrijeme bojam bojama bez hidrogena, parabena i sl. Evo taman gledam salone u kojima drže ove boje, pa ću vidit koji mi je najbliži, mogla bih probat! :) I super ti je boja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, ovaj brend je upravo po tvom ukusu.

      Sve organski i bez štetnih sastojaka :)

      Izbriši
  13. nisam nista njihovo probala ali sam sada jako zainteresovana :) nova boja je prelepa, kosa se sjaji i izgleda potpuno prirodno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, i ja sam oduševljena novom bojom i planiram isprobati još mnoge proizvode :)

      Izbriši
  14. Za Davines sam čula od tebe i kad je riječ o kosi odmah sam zainteresirana :)
    Odlično su te obarbale i lijepa ti je kosa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Mislim da bi i ti bila jako zadovoljna , ono što sam ja probala je super.

      Izbriši
  15. Evo prvi put čujem za njih :) ja ne bojam kosu, još uviijek :) ali tebi super izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      definitivno se nemoj bojati dok ne moraš .

      Izbriši
  16. Boja i kosa ti je divna! :)
    Obozavam Davines! Nema sta nisam probala. Njihove farbe su mi najbolje i preporucujem ti samo njih da koristis. Meni uopste ne ostecuju kosu i kosa posle njih nekako deluje bujnije i zdravije. Ne znam da li si to primetila?
    Takodje sam probala mnoge proizvode za negu kose (HBP,VM,balzam musli /jogurt ,sampon musli/jogurt,dede sampon,melu kolekciju za dugu kosu,sampon protiv opadanja,sampon protiv peruti itd) i definitivno je Davines moj omiljeni profi brend :) . Probala bih i taj kondicioner jer sam bas cula dosta pohvala o njemu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala**
      i ja sam prezadovoljna :))

      Jako su mi se dopali i planiram isprobati još puno toga, posebno ovu masku za sjaj i naravno, od sada se bojam samo njihovim bojama.
      Evo nakon 5 pranja boja je kao nova a inace mi se sve jako ispiru.

      Izbriši
  17. Iz nekog razloga imam problem sa ostavljanjem komentara, pa se nemoj ljutiti ako je dupli komentar,
    Znaš li tačno kojom su te farbom i brojem farbali? Mnogo mi se sviđa kako izgleda. Inače, Davines obožavam u HBP i VM se kunem i ne menjam ih. HBP korištim već drugu godinu non-stop ga imam, a sad sam načisto zaljubljena i u VM. Žao mi je samo što u zemlju trećeg sveta u kojoj živim nema ovako lepih event-ova, jer i ako ne volim eksperimente, Davinesu bih rado bila model :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, obojali su me Mask bojom broj 6.14. Jako lijepa , topla prirodna boja.

      Davines mi se jako dopao, imaju vrlo zanimljive proizvode i definitivno planiram isprobti još puno proizvoda.

      Izbriši
    2. Hvala ti puno, nameravam da se zapakujem da pogledam/kupim njihovu farbu.

      Izbriši
    3. Topla preporuka! Koliko sam shvatila, boje se ne mogu kupiti za kućnu upotrebu dok ostali preparati da.

      U svakom slučaju, planiram nastaviti dalje s ovim bojama jer su divne, prirodne i ne ispiru se :)

      Izbriši
    4. Kod nas mogu da se kupe za kućnu upotrebu i to u salonu koji je i generalni uvoznik. Sigurno može i kod vas, samo se raspitaj:)

      Izbriši
    5. Definitivno hoću, na ovom seminaru su mi objasnili da su boje samo za salone ali sigurno ću potražiti da kupim za doma :)

      Hvala ti :)

      Izbriši
  18. Čim sam te zadnji put vidjela, odmah sam primijetila tvoju krasnu boju kose. <3 Baš bih voljela isprobati njihove proizvode. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      Vjerujem da ćeš isprobati, zaista imaju super stvari i za svaku vrstu kose :)

      Izbriši
  19. Bojam kosu sa njihovim bojama otkad sam otkrila Davines, i imam ulje "absolute beautifying potion with roucou oil" i prezadovoljna sam! Ulje je nešto najbolje što sam ikad stavila na kosu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam to ulje i gospođa koja je prezentirala , jako ga je hvalila.

      Baš bih ga voljela isprobati :)

      Izbriši
  20. Kosa to je prelepa draga <3
    Davines godiama nisam koristila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti **

      Ja sam iskreno tek nedavno saznala za njih :/

      Izbriši
  21. Wow, koša izgleda predivno! Nisam nikad ništa njihovo koristila. A kakve Su cijene?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti **

      ne znam tocne cijene, čula sam da su šamponi od 300 ml oko 97 kn. Čini mi se da nije tako strašno pogotovo ako su dobri :)

      Izbriši
  22. Regenerator od koga kosa sija zvuči baš kao proizvod na koji bih pala u sekundi :D Jako ti je lepa boja, diskretna, a opet zanimljiva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj regenerator će biti jednom moj sigurno, fantastično kosa izgleda od njega :)

      Izbriši
  23. Lijepo su te ofarbali! Puno ti je bolje sad :)
    Ima na ebayu Davines boja, ako nema kod nas :) 14 dolara, poštarina free.
    http://www.ebay.com/itm/DAVINES-MASK-HAIR-COLOR-CONDITIONING-SYSTEM-6-LEVEL-7-LEVEL-100ML-/290899999022?pt=LH_DefaultDomain_0&var=590119490585&hash=item43bafdb92e
    Ja sam uzela njihov MoMo šampon, još testiram.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, i ja sam jako zadovoljna.

      E hvala ti na linku, odlična informacija !

      Izbriši
  24. Bolje ti izgleda kosa na ovim slikama nakon :D

    OdgovoriIzbriši