Dobitnica darivanja

Posted by Dear Skin at 10:55


Došlo je vrijeme da proglasim pobjednicu mog malog darivanja objavljenog u ovom postu .

Zadatak je bio vrlo jednostavan i sa žaljenjem moram napisati da je od 220 prijava 92 bile nevažeće.

Prijave su bile nepotpune: nedostajao je odgovor na moje pitanje  ili su nedostajali podaci.

Neke prijave su stigle nakon isteka roka prijave, neki su slali lažne prijave. 

Uglavnom, evo rezultata random.org :


Čestitam Leni Novitz, molim te javi se u roku 48 sata na moj mail, u suprotnom moram izvlačiti ponovo.

Evo i Leninog odgovora na moje pitanje :

 3 osnovna koraka dnevne rutine za lijepu i zdravu kožu.

1 Čišćenje
2 Hidratacija
3 Zaštita od Sunca odgovarajućim spf-om
Hvala svima na sudjelovanju, svi mailovi koji su ušli u obzir su fantastični!

Ostajte mi lijepe i njegovane, a ovim putem najavljujem skorašnje novo darivanje/ projekt koje će Vam se također jako svidjeti :-)


11 komentari:

  1. Čestitam dobitnici!!! I umirem od smijeha, nek' sam ja potpuno zaboravila na SPF u svojem odgovoru...morat ću na teški popravni, niš' nisam naučila :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, svi odgovori su točni pa tako i tvoj. Osim onih koji su naveli pranje kose i zubiju jer to spada u higijenu a ne kao njegu kože :D

      Izbriši
  2. ne verujeeeeeem !!!!
    hvala ti, baš si me obradovala!!!!
    hvala od srca <3 <3 !!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam dobitnici! Odlična nagrada!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke!
    Da pranje zubi... Baš me nasmijalo :D

    OdgovoriIzbriši