Dr. Brandt BB cream- recenzija

Posted by Dear Skin at 00:06




BB kreme dugo koristim, počevši od azijskih kojima sam bila dugo vjerna .

Obožavam ideju ovakvih proizvoda: multifunkcionalnost!  Nema ljepšeg od skraćivanja jutarnje rutine ako se budite kao ja u zadnji tren i želite sve korake obuhvatiti jednim proizvodom: krema za lice, baza, puder, korektor i  visoki  SPF.

Dr. Brandt Flexitone BB krema dolazi u tubici od čvrste crne plastike i sadrži 30 ml.





Što kažu o ovom proizvodu:

1."formulirana flexitone tehnologijom koja se besprijekorno prilagođava svim tonovima kože "

- nisam sigurna koliko bi odgovarala jako svijetlim i rozim tonovima kože.
Moj ten je srednje taman  toplog podtona i meni odlično pristaje, ali ne vjerujem da bi nekome sa svijetlijim ili tamnijim tenom odgovarala u potpunosti .

2. " trenutačno usavršava, pruža blistavost, hidratizira i štiti sa SPF 30"

-  krema doista daje blistavost ukoliko volite dewy look jer ćete dobiti sjaj.  Ako očekujete mat izgled, ovaj proizvod nije za vas.

Trenutačno usavršavanje je pod uvjetom da Vam je koža poprilično već savršena jer je prekrivanje prilično slabo.

Pokušala sam nanijeti nekoliko slojeva, ali ipak sam morala posegnuti za dodatnim pomagalima                (korektori)  kako bih prekrila sve nedostatke.

Hidratizira odlično,  upije se prilično dobro, ali samim tim i brzo nestane, odnosno oksidira s kože.


Tekstura je srednje gustoće, nije ni prerijetka ni pregusta, miris ne osjetim.


Na sljedećoj fotografiji možete vidjeti kako izgleda razmazana i kako se   prilagodila mojoj koži:






Zaključak:  

ovaj proizvod preporučila bih ženama koje nemaju puno nedostataka na licu. Prekrit će neke sitne hiperpigmentacije i mrljice.
Ukoliko kao ja imate crvenilo lica, ispucane kapilare i bezobrazne hormonalne akne - pripremite i korektor.

Također, ukoliko imate masnu i mješovitu  kožu, ne volite sjajan izgled -  također preskočite.

Krema je namijenjena suhoj, normalnoj i dehidriranoj koži kojoj će vjerojatno biti potreban i neki serum na obrazima.

Sastojci:



Cijena:  30 ml 349,00 kn ( 46,50 eur-a ).

Svoj primjerak sam kupila s 30 % popusta, što je i dalje prilično dosta za proizvod koji nije zadovoljio moje potrebe u segmentu prekrivanja.

Evo kako izgleda na meni uz dodatak korektora na području brade i podočnjaka:


I za kraj jedna napomena, ukoliko se odlučite za ovu BB kremu:  ne zaboravite ju protresti prilikom svake upotrebe, u protivnom će izlaziti rijetka tekućina :))


Koju Vi BB kremu koristite? Jeste li probale Dr.Brandt BB ili njihovu CC kremu koja je namijenjena za masnu kožu? Iskustva?

57 komentari:

  1. U suštini izbegavam BB kreme.
    Koristila sam azijske koje su mi savršene. Bez mane. Prekrivaju apsolutno sve (Lioele, Missha).
    Ove na ''domaćem'' tržištu izbegavam jer im je prekrivanje osrednje, sve se zasijaju nakon pola sata, neretko na koži izazivaju promene, a ni cene im nisu reprezentativne.
    Nisam probala Dr Brandt. Želja mi je jednoga dana probati onaj serum za preko noći :)
    Žao mi je što si uložila dosta novca u proizvod koji nije u potpunosti zadovoljio tvoja očekivanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek govorim, ko nije probao azijske ne za što su BB kreme.

      Iako sam čitala da ova slabije prekriva ipak sam se nadala da će biti malo jače od obične tonirane kreme :/

      Izbriši
  2. Imam 37god, masnu kozu, prosirene pore. Koristila Dior Nude BB kremu, i ok je!
    Posle tvoje recenzije kupila Guerlain BB, i odusevljena sam! Posle nje planiram EL.
    Veliki pozdrav,Tanja Bg.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imamo sličnu kožu i iste godine :D

      Dior Nude sam probala i isto tako-ok mi je.

      Guerlain i dalje koristim i najbolja mi je do sada iako mi je malo pretamna pa ju razblažujem bjelilom.
      EL odlična, taman za zimu .

      I tebi veliki pozdrav Tanja **

      Izbriši
  3. Znači nije za mene, prvo jer sam dosta svjetlija a drugo jer sam masnokožac :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, nikako tebe ne vidim s njom. Možda njihova CC koja je za masnu kožu ali ne znam kakva joj je nijansa :/

      Izbriši
  4. Zanimljivo, ali ova nije za moju kozu koja se jako masti i jako jako je svijetla. Moze neka preporuka za azijsku bb kremu koja je za jako jako svijetlu put neutralnog podtona i koja matira?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rijetkokoja BB krema u potpunosti matira, za to su zadužene CC kreme koje još nisam imala prilike isprobati.

      Mogu ti preporučiti Dr.Jart Silver label i Holika Holika koje koristi moja sestra s svijetlom i masnom kožom .

      Izbriši
  5. Ovo zvuči kao stvoreno za mene, jedino ne znam oko nijanse...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako isprobaj na licu prije odluke, meni se odlično stapa s tenom, ali nisam sigurna koliko se prilagođava naš svim tonovima kože.

      Izbriši
  6. Hvala Bogu da imamo tvoj blog jer sam bih bila kraca za 350kn u dzepu :), s obzirom da sam i ja masnokožac a krivi proizvodi uzrokuju da se mastim i vise, ovo nikako nije za mene. Azijske kreme jos uvijek nisam probala a od BB krema na nasem trzistu jedino mi se od dosad isprobanog svidjela LRP. Prekrivanje nije jako cak se malo i zasjajim ali malo pudera u prahu taman sredi stvar bitno da ne oksidira i ne uzrokuje probleme na kozi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikako za masnu kožu ne bih preporučila. Imaju u svom asortimanu CC kremu koja je za masnu kožu ali ju nisam probala.

      Svakako preporučam isprobati tester prije odluke. LRP sam probla tester, sviđa mi se :))

      Izbriši
  7. Malo sam eksperimentirala sa azijskim bb kremama al meni sve to preteško i prekrečasto, pa sam isprobavala ove drogerijske, i one su mi uglavnom bezvezene :-D Al recimo svidjela mi se Garnier anti-age bb svjetlija nijansa jer je dovoljno vlažna a opet ne premasna, neutralna i super se stapa sa kožom. Jedino je malo premirišljava za moj ukus a to ispari nakon nekog vremena. :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, azijske BB kreme su guste i pomalo teške , ali one jedine ispunjavaju sve navedene karakteristike BB krema, aposebno prekrivanje.

      Ove "naše" BB-ice su po meni obične tonirane kreme kakvih smo se već dosta naisprobavale :D

      Izbriši
  8. Svaki dan neki super post! Probala sam, nije mi bila losa, ali prekrivanje nikakvo. Al na tebi mi lijepo izgleda! Azijske su stvarno druga prica, koristila sam Misshu dosta dugo i bila prezadovoljna dok na kraju nisam dobila takvu alergiju i zavrsila kod dr. Nakon testiranja sam ju nazalost morala zaboravit i upozorili su me da ima sastojak arbutin koji je zabranjen u EU u kozmetici, a inace jako popularan u aziji jer sluzi za izbjeljivanje. Pozdrav, Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nina**

      definitivno se lijepo stopi s mojim tenom , ali vidi se i na fotografiji kako sam masna i kako se sjajim posebno na mojoj masnoj T- zoni :/

      Žao mi je za probleme koje si imala s Misshom, ona zaista ima previše sastojaka , a azijke su posebno sklone tom izbjeljivanju s kojim čak i pretjeruju po meni.

      Imala sam i ja loše iskustvo radi kojeg sam završila kod doktora ali ne s BB već s jednom "prirodnom" okolooočnom kremom :(

      Izbriši
  9. Od naših sam koristila Givenchy Hydra Sparkling i bila mi je ok.. dolazi u jednoj nijansi Nude dosta gusta lijepo prekriva..ali nekako pri nanošenju bi osijetila ispod prstiju kao da mi je suha..od Azijski Liole Beyon Solution i Holika Holika Petit obje su mi bile sive i izgledala bi nekako ....? Čekam da mi stigne Dr. Jart black label..a od CC imam TonyMoly Aura Iuminous..krema je bijele boje dosta masna ne prekriva ali izbjeli i ujednači nekako ten...ali nestane sa lica u roku keks.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Givenchy sam isprobala samo u parfumeriji onako na ruku, nije mi se učinila lošom.

      Dr Jart BB kreme su meni osobno super i dermatološki testirane, samo treba pripaziti na fejkove kojih ima .
      Baš smo neki dan konstatirale sestra i ja da joj je stigao fejk DR.Jart :(

      Izbriši
    2. Joj i ja se toga uvijek bojim ali kod ovog selera sam do sad sve naručivala i bilo je ok..pa ce valjda biti ' i ovo...a i pitanje je sad kako prepoznati fejk

      Izbriši
    3. Ako kupuješ od pouzdanog selera vjerojatno je sve ok, ali provjeri na netu , upiši "fake BB cream", ispast će ti puno filmića i postova kakao prepoznati.

      Izbriši
  10. Šteta što nije za masnu kožu. Njihova CC krema me moram priznati puno više zainteresirala od ove, trebala bi svakako isprobati sample, jer nisu baš jeftine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, treba obavezno isprobati tester prije odluke.

      Izbriši
  11. Mene zanima njihova CC krema i šteta da nema testera jer eto recimo kad je tek izašla mene je zanimala i ova BB i srečom da je nisam kupila jer meni ne bi odgovarala .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. BB ti ne bi odgovarala, CC nisam probala, ali drugi put bez probe ne kupujem.

      Izbriši
  12. ja probala tu CC kremu, teta u ljekarni mi dala malo u kutijici da probam ( faaaala bogu da ju nisam odma kupila, a mislila sam -.- )
    ugl. nije bas ono sto sam očekivala, inace imam masnu kožu i nije mi po tom pitanju nesto puno pomogla, oke pore su se malo smanjile ali ''mastila'' sam se kao i inaće....i sve ostalo kao sto si ti napisala za BB kremu, jako slabo prekriva (iako je teta u ljekarni tvrdila da prekriva sve) ne prekriva!
    Čitajući tvoj post nisam nasla neke velike razlike između BB i CC kreme, osim ovoga da bi trebale biti namjenjene različitom obliku kože, tako da nije bas ispunila moja očekivanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E baš ti hvala**

      mislim da si nam svima riješila nedoumice oko CC kreme.

      Još jedan dokaz da treba isprobati prije kupovine:)

      Izbriši
  13. Jedno pitanje što se tiče azijskih bb krema, kako da znam da mi je stigao fejk ? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi smo skužile po tome što je tuba drugačije izgledala od prethodne. Ako kupuješ prvi put, najbolje ti je provjeriti na netu kako prepoznati fejk, ima puno o tome.

      Izbriši
  14. Nisam probala jer mislim da nema da se kupi kod nas. Nesto sam probala od medicinski i dragstor i sta znam..nesto mi ne stmaju. Ili vise odgovaraju suvoj ili vise masnoj. Sad koristim Vichy.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravu si, dobru BB kremu je misija pronaći, uvijek im nešto nedostaje :D

      Izbriši
  15. Definitivno nije krema za mene. Svijetli masnokožac, doduše ne trebam veliko prekrivanje, podočnjake sređujem korektorom, ali barem da crvenilo prekrije u potpunosti
    Koristim već duže vrijeme azijsku skin79 rozu podlogu, zadovoljna sam i nijansom (siva LOL) koja mi se lijepo prilagodi tenu i prekrivanjem, nemam osjećaj maske na licu. doduše zasjajim se na t-zoni kao i sa svim ostalim kremastim podlogama, ali zato postoji puder u prahu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si ponašla onu s kojom si zadovoljna. Moju masnu T-zonu također moram uvijek matirati, još nisam našla nešto s čime se ne zasjajim nakon nekog vremena :(

      Izbriši
  16. BB i CC kreme nisu za mene i amen. CC moja clinique mi je na prvu bila oke ali ne podnosim pregustu i masnjikavu teksturu radi spf valjda. Mrzim spf. Na moje mjesovito masno lice više nikad neću stavit ništa teško ni masno makar mi se samo oči vidile od pjega XD. Ne volim ni previše cimentirajuce ni mat pudere ali svaka bb meni jako brzo prosija iako je navodno i za masniju kozu. Da ne govorim da mi zacepe pore. Neke od hvaljenih i skupih tipa Dior i estee Su mom licu davale izgled ' upravo sam se vratila iz nevadeNisam nikad probala azijske.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, problem je što sve imaju visoki spf a on začepljuje pore i daje masni izgled.

      Još je najbolje strai dobri puder mada i dobar puder je prava misija pronaći :/

      Izbriši
  17. A joj šta je s ovim komentarima...? Nisam ga zavrsila :D Ugl tila sam još rec iz nevade di sam sa indijancima blagovala pecene bizone XD.
    Ps: guerlain BB mi je super ali isto ne toliko idealna za moj ten da bih je kupila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahaha, odlična usporedba :DD

      Guerlain mi je fenomenalna, ali...pretamna sada pa ju moram razrijeđivati bjelilom :/

      Izbriši
  18. Ne volim BB kreme, nemaju dovoljno dobro prekrivanje za moje lice, bar one koje sam probala. A što se ovog brenda tiče, sam Dr. Brandt izgleda tako grozno i plastično da me ne privlače ni njegovi proizvodi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, velika većina BB krema su obične tonirane kreme koje ne prekrivaju kako treba , ali netko i tako voli .

      Izbriši
  19. Odgovori
    1. Probaj ako imaš prilike, možda će tebi biti odlična :)

      Izbriši
  20. ma korejske bb kremice su zakon :D
    šteta je dati i 10 kn za nešto što ti ne odgovara, zato ja nikad ne kupujem bez testera - nema testera, ne hvala ;)

    OdgovoriIzbriši
  21. ostajem kod azijskih BB krema, vidjela sam te s ovom i stvarno je prekrivanje nikakvo :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi vidjela? Kao da nemam ništa na licu :(

      Izbriši
  22. Nisam probala ovu bbicu ali obožavam korejske, koje su zaista odlicne! :D Ja nisam za ove domaće obojane tekućine no to je ionako samo stvar preferencije. Holika mi je i dalje broj jedan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, Holika je super, i povoljna :)

      Izbriši
  23. Sve mi se cini da sve ove bb kreme koje se mogu nabavit kod nas su slabog prekrivanja i sjajne, zao mi je sto kod nas se ne moze kupit (ne online) neka azijska bbica jer sam za njih bas cula hvalospjeve pogotovo oko prekrivanja, a onda kad vidim ove mi je to malo bezveze, prakticki su preimenovali tinted moisturizere

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima i kod nas dobrih BB koje prekrivaju, na primjer Catrice, Guerlain, EL...samo treba isprobavati :/

      Izbriši
    2. Catrice nema nijansu za mene, a ove druge dvije su mi too pricey pogotovo za nesto sto ne znam oce mi odgovarat

      Izbriši
    3. Probala sam mnoge BB kreme, EL, Guerlain, Maybeline, L'Oreal, Too faced.
      Najbolja od svih, a vrlo je pristupacna cenovno je, za mene Deborah BB krema. Odlicna je, mnogo mi vise odgovara od Guerlain BB.
      Deborah jako podseca na Guerlain Divinore tecni puder koji se vise ne proizvodi, a bio je predivan. Koristim nijansu 03 Sand, sve preporuke. Drage moje, probajte. Bozanstvena je.

      Izbriši
    4. Nisam probala ali kad ju tako hvališ, morat ću što prije.

      Nadam se samo da ima nijanse za mene :)

      Izbriši
  24. Ne koristim bb kreme jer mi jednostavno nisu neki "hit". Ali planiram jednom kad dođe na red, naručiti azijsku jer znam da su neusporedivo bolje.

    OdgovoriIzbriši
  25. Draga Martina,
    željela bih napisati par riječi o Dr Brandt kozmetici isključivo iz svog iskustva.Jako sam se veselila dolasku Dr Brandta u Hrvatsku pa sam izmolila ljubazne prodavačice u ljekarni da mi dadu testere.Pošto spadam u kategoriju " zrela koža " odlučila sam se (nakon testiranja ,naravno) za kupnju Do Not Age seruma i kreme.Koristim ih već više od mjesec dana pa mogu kratko napisati:
    - odlično hidratizirana koža
    -lako se upijaju i ne maste kožu (moja koža je kombinacija masne i normalne)
    -koža izgleda njegovano
    -bore se nimalo nisu ublažile
    -koža nije zategnutija
    -kutija u kojoj je pakirana krema izgledafuturistički ali je užasno nepraktična i teška.
    -proizvodi ( i krema i serum) su PRESKUPI i ne zaslužuju tako visoku cijenu.
    P.S.
    Jako mi se svidjelo sve što si napisala o tretmanu u poliklinici Poliderma.Namjeravam posjetiti doktora Kaliternu čim malo popusti zima ( ne živim u Zagrebu) .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Željka, kada jeizašla ta nova linija DNA, odmah sam dobila dosta testera, krema, serum, okoloočna.Slažem se s tobom da je zaglađena i vidljivo njegovana ali to je po meni od silikona koji su unutra. Ti proizvodi NE MOGU promjeniti kod starenja kako kaže dr Brandt i ne znam kakose usudi tako nešto reći. Ambalaža je luksuzna i bojim se da se samo ona plaća:/ A posebno su me razočarali silni parabeni :(

      Izbriši