Green Girl- Sweet Orange piling prah za lice recenzija

Posted by Dear Skin at 15:14




Znate i same moju opsjednutost pilinzima za lice, stoga nije čudno što ih često recenziram jer ih puno koristim i njima održavam glatkoću i čistoću svoje kože.

Danas je na redu Sweet orange piling prah za lice koji nam dolazi iz radionice Green Girl i kojeg sam koristila posljednjih šest mjeseci, u kombinaciji s mojim ostalim pilinzima.

Radi se o prahu koji je namijenjen svim tipovima kože.


Fino mljeven i  zagasito žute boje.

Koristi se na način da se mala količina praha istrese u ruku, pomiješa s vodom ili hidrolatom .
Nastane kompaktna i gusta smjesa kojom se nekoliko minuta izmasira lice, vrat i dekolte i na taj način ispilingira koža.





Vrlo je nježan i ne iritira kožu a svoj posao fantastično obavlja. Koža je iza upotrebe glatka i bez osjećaja isušenosti, stoga je po meni pogodan za čestu upotrebu.

Prah naranče koji se nalazi u sastavu je prirodni antioksidant a žuta glina nježno i učinkovito čisti pore.


Ono što mi se dodatno sviđa kod njega je još jedan način upotrebe: kao maska .

U tom slučaju, pastu ostaviti na licu nekoliko minuta.

Ja sam koristila jednom tjedno kao piling a jednom tjedno kao masku i sviđa mi se izgled kože nakon upotrebe: ten je blistaviji, čišći a pore stegnute, posebno nakon upotrebe kao maska za lice.




Miris proizvoda je vrlo blag, osjeti se naranča i glina što zajedno tvori vrlo ugodan i suptilan miris.
Potrebno je malo duže ispiranje nego s uobičajenim proizvodima istog načina korištenja , ali za mene je to dodatni plus jer glina iz sastava u kombinaciji s ispiranjem duboko čisti kožu ostavljajući ju vidno poboljšanom.

Što reći, još jedan odličan proizvod iz radionice Green Girl :)

Ako volite prirodnu aromakozmetiku, učinkovit piling za bilo koju vrstu kože, velika preporuka za ovaj slatki Sweet Orange :)

Sastav:

žuta glina, prah naranče, rižino brašno, zobene mekinje, biljno ulje suncokret, eterično ulje slatke naranče

Cijena : 170 grama - 70 kn ( 9,33 eur ) , dobavljivo kod Green Girl

Piling ne mora stajati u hladnjaku i rok upotrebe je 4 mjeseca, ali je preporuka da ne stoji na pretoplome.

Kako Vam se sviđa ovaj proizvod? Pilingirate se često ili preskačete taj važan korak?


48 komentari:

  1. Imam i ja ovaj piling-jako mi se sviđa, ugodan je za nanošenje i jako dobro čisti.
    Ja ga dobro isperem s lica i onda još očistim micelarnom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da imamo isti dojam :)

      Ja nakon ispiranja višes ničime ne čistim već nastavljam s daljnjom njegom.

      Izbriši
  2. Prva pomisao- Cedevita! :D
    Bolje što je blaži miris, u poslednje vreme dolazim u napast sa svim što miriše po voću :)
    Već sam napisala u jednom od komentara, pa ću ponovo :): radim spisak za GG i Bo'me, miriše na bankrot.
    Sledeći mesec obavezno kupujem Double or nothing <3

    A sad i ovaj piling, jooojj slatke mukeee :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobra usporedba samo nije tako narančast kao cedevita :)

      Ako planiraš piling od GG , s ovim nečeš pogriješiti jer je za sve vrste kože, vrlo učinkovit , dugo traje a možeš ga koristiti i kao masku.
      Probala sam i drugi piling iz ponude ali ovaj mi je <3<3

      Izbriši
    2. Hvala.
      Jako volim tvoj blog.
      Koža mi se doslovno preporodila jer sam pratila nekoliko uputa i ne mogu ti dovoljno zahvaliti.
      Volela bih kada bi snimala više videa.
      <3

      Izbriši
    3. Hvala Misha <3

      U planu mi je snimiti više videa jer puno toga mogu lakše pokazati nego opisati riječima, samo me malo koči moja skromna oprema no nadam se da ću i to nekako srediti.

      Drago mi je da se žene sve više njeguju i cilj mi je pokazati kako je za odlične rezultate zapravo potrebno malo :)

      Izbriši
  3. Pilingiram se 6 puta u tjednu s GG Polish me blue kojeg obožavam :)
    Sad si me zaiteresirala s ovim a kako sam pri kraju s maskom,mogla bi vidjeti s GG dal da uzmem taj piling i koristim ga kao masku.
    Oduševila me je njena micelarna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Polish me blue je krasan piling također:)

      Kada bih ih uspoređivala teško bih se odlučila, no moj favorit je ipak ovaj jer se može koristiti kao maska a i temeljitiji je za moju kožu.

      I micelarna je mrak <3

      Izbriši
  4. često se pilingiram i volim pilinge. Moja wish lista green girl proizvoda samo raste :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, bez pilinga kod mene nema "normalne " kože :)

      Izbriši
  5. volim pilinge i često ih upotrebljavam... ovaj mi super zvuči :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Svidja mi se princip ,,suvih'' pilinga, jer volim kada piling ima dosta tih mrvica/cestica, a kod ovih je to zagarantovano. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod ovog je zagarantirano a i možeš si sama odrediti koliko želiš da bude gust i grublji.

      Izbriši
  7. ja upravo narucila drugu posiljku od green! :))) lucky me. ocekukjem my own gentleman ulje za ciscenje, endless love - masku od roze i ljubicaste gline (how girly) za regeneraciju koze. posebno me veseli serum, koji ce osim biljnih ulja sadrzavati i c vitamin i Alfa lipoicnu kiselinu.. cant wait for the goodies to be home :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj novi serum je fantastičan, koristim ga neko vrijeme i mislim da ćeš biti oduševljena :))

      Izbriši
    2. a moja! ti sve isprobala! :)) ja sam gledala i ovaj tvoj piling, medjutim sam odustala jer mi momentalno nije neophodan.. pa o tom' po tom' ..

      Izbriši
    3. Nisam sve ali serumi i pilinzi su moj fetiš pa sam požurila s novitetima :))

      Izbriši
  8. Izgleda mi super, po sastavu pogotovo :) Morat ću isprobati :d

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da voliš ovakve prirodne stvari i pretpostavljam da bi ti se jako dopao :)

      Izbriši
  9. Kako ja volim ove prirodne stvarčice. Stalno bih ja tu nešto mućkala i isprobavala. A ova stvar mi djeluje primamljivo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam lijena za mućkanje :D

      Ali zato imam profesionalca za takve stvari :)

      Izbriši
  10. Volim pilinge ali nikako ne češće od jednom tjedno, mada bih se ponekad stalno pilingirala :) Ovaj mi izgleda jako zanimljiv!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da imaš suhi kožu pa se ne čudim, ja se puno češće pilingiram kad imam puno toga za odbaciti :D

      Izbriši
  11. Joj nisam od nje još ništa naručila. A trebala bih. Pod hitno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, kad kreneš..ne znaš što bi prije :)

      Izbriši
  12. Mene zanima isušuje li ovaj piling nas koji smo skloni dehidraciji? Nekako sam uvijek skeptična prema proizvodima koji na bilo koji način dubinski čiste baš i ovog razloga :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene ne, to je ionako prah a on ne isušuje. Isušuju oni pilinzi koji su u deterđentu, gelu.

      A poslije pilinga ionako stavljaš masku ili kremu.

      Izbriši
  13. Moram priznat da mi ovaj piling baš zato šta je u prahu, zvuči odlično. Ja koristim piling u prosjeku jednom tjedno, a trenutno koristim dva - jedan Kozmov i jedan koji ću uskoro recenzirat. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam recenziju, sigurna sam da je riječ o nečemu super ;)

      Izbriši
  14. Deluje mi kao nesto sto je jaaako nezno prema kozi...
    Ni ovoga nema kod mene, ali cu pokusati nesto slicno da napravim sama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, jako nježno i jako temeljito :)

      Izbriši
  15. Jao jao kako je ovo divno! Nisam ni znala za ovakvu vrstu pilinga :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam nekoliko pilinga u prahu, jako volim takav način pilingiranja

      Izbriši
  16. Sviđa mi se, nisam se dosad susrela sa ovakvim, a rado bih mu dala šansu :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja zivim za pilingovanje :) I naravno da padam na svaki atipican proizvod, tako da zelim ovooooo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Identično kao i ja, imam puno pilinga ali i često ih koristim :)

      Izbriši
  18. Meni se čini da se ja jedina ovdje češće pilingiram? :D
    Ovo ide na WL kad Green girl dođe na red :D jako mi se svida!

    OdgovoriIzbriši
  19. Još nešto od Green Girl što moram isprobati! :) Imam već ogromnu WL :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Topla preporuka, odličan proizvod koji ni ivaj put nije razočarao :)

      Izbriši
  20. Sjetilo me da se nisam odavno pilingirala, morala bi veceras :D

    OdgovoriIzbriši