Jane Iredale Amazing Base mineralni puder

Posted by Dear Skin at 22:48
Vjerujem da se rijetko koja ljubiteljica makeup-a bar jednom nije susrela s mineralnim puderom  i isprobala blagodati koje takva kozmetika pruža.

Odmah na početku moram naglasiti da razni puderi koji se prodaju u drogerijama pod pojmom       "mineralno" uglavnom nemaju veze s pravim mineralnim puderom. Proizvođači ubace malo minerala i time zapravo navode kupce na krivi put.

Pod pojmom mineralno  smatra se proizvod koji sadrži prirodne i organske sastojke poput:

- cink ( zinc-oxide) koji djeluje antibakterijski, saveznik je protiv prištiča i  nudi UV zaštitu 

-titanium dioxide koji daje pigment puderu, ublažava simptome rozacee i akni, ali u kombinaciji s umjetnim sastojcima može prouzročiti alergiju

- mica

- bizmut kojeg je zapravo dobro izbjegavati jer može kod nekih osoba prouzročiti alergiju

Dakle, uvijek provjerite "sastave" jer puderi pod pojmom "obogaćeno mineralima" NIJE mineralni puder.

Vratimo se mineralnom puderu Jane Iredale Amasing Base kojeg sam dobila na testiranje od čitateljice Petre.
Petra je mlada i lijepa djevojka koja povremeno ima probleme s tenom. Baš kao i ja, lice nam ponekad doslovno poludi.
Tada je najbolje koristiti pudere koji su blagotvorni prema koži, ne uzrokuju iritacije, ne začepljuju pore, utječu na prištiče i odlično prekrivaju.

Jedno od rješenja je mineralni puder .


Petra mi je otpustila malo svog primjerka u nijansi Natural.


Amazing Base puder ima čak 17  nijansi koje su podijeljene po tonovima kože. Postoji alat koji Vam pomaže otkriti Vašu nijansu na Jane Iredale stranici ----link

Prema JI Shade finder-u, nijansa natural spada u cool shades, odnosno za hladni podton i prema tome ga ne bih odabrala za sebe jer je moj ten toplog podtona.

Međutim, nijansa se odlično stopila s mojim tenom i tek nakon par sati primjetila sam rozi odsjaj.

Preporučam dobro isprobati nijanse na danjem svjetlu.


Mineralni puderi se nanose na način da se malo praha istrese u poklopac i kistom zahvati prah iz poklopca.

Kist se potom malo potrese te kružnim pokretima utrljava na lice. Možete ga nadograđivati novim slojevima, ovisno kakvo želite prekrivanje. Također, kistićem za korektor, puder možete nanijeti na podočnjake, kapilarice, prištiče i ostale nepravilnosti.


Prije nanošenja pudera, vrlo je važna podloga , odnosno krema za lice.

Pustite kremu da se dobro upije. Krema, kao i kist  jako su važni jer u suprotnom možete dobiti brašnasti izgled na licu.


Amazing Base puder je svilenkaste teksture i osjećaja na licu. Prekriva SAVRŠENO poput tekućeg pudera.

Prekriva u potpunosti sve: hiperpigmentacije, kapilare,ožiljke , prištiće, podočnjake..

Dodatni plus je i UV zaštita SPF 20.

Koristila sam ga u toplijim vremenskim prilikama i savršeno je držao moju kožu matiranom.

Lice je "disalo", nije začepio pore niti ih istaknuo , ali tu je,  ponavljam vrlo bitna i krema ispod pudera.

Nekim ženama će se ovakav način korištenja pudera vjerojatno učiniti kompliciranim, posebno ako ste navikle na tekuće podloge, no vrlo  brzo se stekne rutina u korištenju i ona postaje najmanji problem.

Amazing Base je jedan od najboljih pudera koje sam probala i definitivno idem u potragu za svojom nijansom i svojim primjerkom.

Sastojci:

Titanij dioksid, zink oxide, mica, borov nitrid, stearinska kiselina, ekstrakt algi i nara.

Bez parabena i mineralnih ulja.

Ovaj puder bih preporučila prije svega ženama s suhom i normalnom osjetljivom kožom, kod problema s raznim ekcemima , seborejom, rozaceom ili nakon dermatoloških i kozmetičkih tretmana.

Vrlo je blagotvoran za kožu, smiruje i prekriva.


Cijena 318,00 kn (42,40 eur)  za 10,50 grama što Vam može potrajati nekoliko mjeseci uz svakodnevno korištenje.

Jeste li probale mineralne pudere? Koji su Vaši favoriti?




52 komentari:

  1. Izgleda super! Trebalo je da stavis jos par slika. :) interesira me kako se ponasa sa porama?? Dopada mi se i ruz .)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ubacit ću još koju fotku, pore ne istice pto je super. Mislim da je jako važna krema jer u suprotnom ne garantiram.

      Hvala**

      Izbriši
  2. Nisam probala ništa od JI (još), no od mineralnih imam custom made primjerak kojeg mi je složila Miyu i odličan mi je!
    Ovaj fakat izgleda kao da ima dobro prekrivanje, a što se tiče trajanja - samo bih se nadovezala da kod mene puderi u kamenu/prahu od 10 g traju preko godine i pol, možda čak i više :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam pohvale za Miyu pudere, nadam se da ću brzo probati.

      Ovaj prekriva savršeno, a što se tice trošenja, i meni traju jako dugo, no sve ovisi koliko se ko puta šminka :)

      Izbriši
    2. Svaki dan, nemoj me/nas podcjenjivati! :D

      Izbriši
    3. Hahaha, to se podrazumijeva, neke cure, poput moje sestre, tri puta dnevno skidaju i stavljaju makeup :D

      Izbriši
  3. Ovo je jedini puder koji je pomogao mojoj frendici i jedini koji koristi i koji joj ne napravi zlo na licu. Tako da vjerujem kada kažeš sve najbolje o njemu. Divno mi izgledaš. Još da ti vidim šiškice. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh draga, ovo je fotkano prije šiški tako da će buduće fotografije imati šiškice :D

      Ne čudi me što ti je frendica zadovoljna jer je puder hvale vrijedan zaista.

      Izbriši
  4. Divna "stvarčica" :). Ako tako divno prekriva uz sve ostale osobine, reklabih da vredi svaki euro.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrijedi draga, kupovala sam i skuplje pudere ali ni jedan nije bio tako dobra za moju kožu.

      Izbriši
  5. Ovaj je baš odličan,vrijedi probati :) Na Vama odlično izgleda,tako da ga moram potražiti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mihneta <3

      Odličan i zdrav puder, topla preporuka barem isprobati :)

      Izbriši
  6. Jako lijepo izgleda! A pohvale i za trepavice! Koja je ovo maskara ako se smije znati? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, kad to kaže guru za trepavice onda je to kompliment :)

      Radi se o Collistar Infinito maskari, odlična je :)

      Izbriši
    2. Jako koristan post!
      Bilo bi steta ne isprobati takav puder,dodajem ga na wishlistu obavezno cini mi se da bi bio dobar za moju mjesovitu-osjetljivu-cudnu kožu! :)

      Izbriši
    3. Drago mi je da ti je bilo korisno. Za mješovito osjetljivu kožu toplo preporučam :)

      Izbriši
  7. tek mik je sad jasno što je mineralni puder. hvala na ovom postu
    inače praškaste pudere zaobilazim u širokom luku jer se bojim da mi ne začepe pore, ali ovo dobro zvuči.
    a i maskara mi se mucho sviđa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, mislim da bi ti s tvojom kožom bila prezadovoljna. U početku se treba malo ispraksirati s nanošenjem, ali kasnije ide ko po loju.

      Svakako probaj ako te put nanese u Dermcentar, jako me zanima tvoje mišljenje.

      Hvala**

      Izbriši
  8. Ne koristim mineralne pudere, ali Copacabanu imam i ja i predrag mi je taj ruž. Baš mi je zanimljivo vidit da i tebi i meni stoji super i da na svakoj zapravo djeluje skroz drugačije zbog različitog tena. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, svaka nijansa na drugima stoji različito. Meni je Copacabana divnaa:)

      Izbriši
  9. Imam ga u bisque nijansi i sve je onako kako si napisala, super!! Ja sam prvo imala izdasan tester ( dobila ga u centru cvjetno) i odusevila se s moci prekrivanja. Za ljeto je idealan, sve prekrije bez osjecaja pudera na sebi, a sad kad dodje zima mozda ne bi pasao onima sa suhom kozom. Malo je pimplavo nanijeti jer leti naokolo, al isplati se. Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je Nina da imamo identični dojam ovog pudera. Slažem se oko nanošenja, kada sam počela s mineralnim puderima, bilo ih je više okolo nego na licu , s vremenom sam se spraksirala i sad nemam nikakvih problema:)

      Izbriši
  10. Kao sto kaze citateljica gore, hvala Ti na detaljnom objasnjenju sto je zapravo mineralni puder. Jako dobra recenzija proizvoda samo voljela bi znati koja to krema drzi stvar pod kontrolom jer se i moje lice masni jako brzo...Ja uglavnom zaobilazim tekuce podloge u svakodnevnom sminkanju, vecina mi uzrokuje nerede po licu i cepi pore. Odlucujem se za one "praskaste" varijante... Citam same pohvale za Miyu puder i sad Ti jos s ovim postom i ja definitivno krecem u kupovinu praaavog mineralnog pudera ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, drago mi je da ti je bilo korisno.

      I ja čitam pohvale za Miyu puder, možda ga nekad isprobam. JI me zaista oduševio, ne čepi pore a efekt je fantastičan :)

      Izbriši
  11. koju kremu koristis kao podlogu ? odlično izgledaš ;) Mateja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mateja**

      rotiram ih nekoliko , ispod ovog pudera mi najbolje odgovara Aminogenesis 10 u 1 krema ili serum od Green Girl

      Izbriši
  12. Stvarno izgleda jako lijepo! Morat ću promijeniti mišljenje da samo tekući puder dovoljno prekrivaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš isprobati jednom , promijenit ćeš mišljenje :)

      Izbriši
  13. Martina, koža ti je divna. I puder izgleda predivno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Puder je definitivno jako zaslužan :)

      Izbriši
  14. zašto meni ova Copacabana ne stoji tako lijepo kao tebi?????? :(((

    Puder zvuči stvarno dobro. Imam Lauress minerali i dobro si me podsjetila da bi ga mogla izvući i početi koristiti.
    Ili jednom otići curama bez šminke, pa da me našminkaju sa JI za probu da vidim kako će to izgledati na meni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj ovaj puder, jako me zanima tvoje mišljenje.

      A Copacabana je ruž stvoren za mene :DD

      Izbriši
  15. Sviđa mi se puder,znas li možda još koji brend da ima ovakav puder?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima puno brendova mineralne kozmetike: Bare Minerals, Young Blood, Glo Minerals, Meow Cosmetics, imao je i Vichy odličan mineralni puder ali ne znam da li ga još ima, Art Deco ...i još dosta njih.

      Izbriši
  16. Puder izgleda super,ali meni je za oko zapeo ruž:).Reci cu rodici u Njemackoj da mi ga donese drugi put kad bude dolazila.Ali ja imam svijetlu put sta mislis jeli za mene...imas li koju drugu njihovu nijansu za preporuciti?! Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ruž je divan i topla preporuka, uskoro ću ga recenzirati.

      probala sam još i nijansu Bisque koja je dosta svijetla i neutralno žučkasta. Ima puno svijetlih nijansi i svakako bi bilo dobro isprobati kod njih .

      Izbriši
  17. Slažem se s tvojim uvodom da često drogerijski mineralni puderi nemaju nikakve veze sa pravim mineralnim puderom i dobro je da si istaknula sastojke ;).

    Puder mi se čini jako lijep na tvojoj koži, zaista daje neku posebnost ... hm, možda škicnem iako nisam veliki fan istih :/.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škicni draga, ko zna možda ti se svidi s obzirom da su baš za tvoj tip kože :)

      Izbriši
  18. Jako me zainteresirao ovaj puder, bas sam u potrazi za novim pa mi je ova recenzija super legla. Bas cu otici do Cvijetnog ovih dana pa pogledati uzivo. Nego, sto je s kremom sa spfom? Ispod ovog ne ide zbog ponistavanja faktora je li tako?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako isprobaj, ima testera od ovih i ostalih pudera , a i osoblje na Cvjetnom je vrlo stručno.

      Što se tice SPF kreme, ispod mineralnog ne smije krema s avebenzonom, znači one koje imaju octinoxate, mineralne filtere ili bez ikakvog SPF-a.

      Izbriši
  19. Ja probala BE mineralni i nikako mi se nije svidjelo kako izgleda na mojoj koži međutim jako mi se sviđa kako ovaj izgleda na tvojoj koži :-)

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlična recenzija, da je barem malo jeftiniji. Inače već dugo pikiram onaj njihov tekući puder, prekrasno mi izgleda, a imala sam i priliku isprobati ga, izgleda fenomenalno na koži!! :D

    OdgovoriIzbriši
  21. Fino ti stoji ovaj minimalni make up :) a mineralne jos nisam probala, preferiram tekuce podloge ipak

    OdgovoriIzbriši
  22. Pozdrav, ja sam se nakon ovog posta odlučila probati Jane Iredale puder i zasta moram reći da je divan, tako lagan i super prekriva. Budući da se ne snalazim sa puderom u prahu, kupila sam kompaktni. No, sad me muči kako ga kombinirati sa spf kremama, koliko sam skužila krema sa avobenzonima može ići sa mineralnim puderom koji ima silikone. I sad sam htjela tebe pitati draga Martina, ako znaš da li Jane Iredale imaju kakve silikone u sastavu? Unaprijed ti hvala : )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predobri su mi ovi puderi, posebno sad za ljeto, nezamjenjivi. I ja imam kompaknu verziju. Ispodnjih mora ići krema bez avebenzona, najbolja neka mineralna. Dermalogica i Paula Choice imaju dobre mineralne kreme a probaj i Ducray

      Izbriši
  23. Hej, naručila sam jednu kremu od dermalogice (Protection sport spf 50), ona među sastavom ima Avobenzone (3.0%) i Octinoxate (7.5%). Znam da si napisala da postoje kreme koje imaju oba ova faktora pa se međusobno ne poništavaju, zbog stabilizatora. Uglavnom, što misliš da li one mogu biti podloga puderu s avobenzonom. Kupila sam si Jane Iredale puder al sam malo fulala nijansu, warm sienna ipak mrvicu tamna za mene, prije sam kupila bisque (al mi je sad svijetao). Ah, muke moje, sad se valjda vraćam Clinique-u. Oprosti što davim, btw : )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da još nisam naletila na puder koji ima avebenzon. Koji je to? Ako stavrno ima onda možeš na tu kremu.
      Ja upravo skupljam novčeke za novi JI puder, jednotano su mi najbolji, posebno za ljeto

      Izbriši
  24. Joj, oprosti, krivo pišem, puder ima octinoxate. Valjda može i on, kako krema i octinoxate.. Ja sam isto uvijek u nekoj štednji za dobar puder/kremu, a od JI je neka pogodnost što se mogu kupit refili. Super su, ali si još nisam našla pravu nijansu, slijedeći koji ću škicnut je radiant. Koja je tvoja nijansa, ako smijem pitat : )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako puder koji ima octinoxate stavljaš preko kreme s avebenzone provjeri da li puder ima u sastavu i silikone. Onda je ok. Ja koristim nijansu bisque ali sad planiram uzeti neutral, zapravo moram otići do DermaCare centra i isprobati na licu mjesta

      Izbriši
  25. Ja koristim almost powder od Cliniqua, koji je kao mineralni, a sad vidim da on u sastavu ima dimethicone. Malo sam proguglala i vidim da je to silikon : ) Ali makar onda ispod mogu koristit kremu s avebenzonom i tu mi je onda lakši život. Hvala ti Martina, najbolja si : )

    OdgovoriIzbriši
  26. To ti je OK kombinacija. Nabavila sam tester ove tvoje kremice i isprobati cu i ja kakva je. Hvala ti :)

    OdgovoriIzbriši