Manic Panic Dreamtone - posvjetljivač pudera

Posted by Dear Skin at 23:39





Večeras je na redu recenzija koju Vam dugujem duže vremena ...radi se o Manic panic Dreamtone puder/ korektoru.


Ovaj proizvod je nešto jako korisno ukoliko imate svjetli ten i imate problema s pronalaskom dovoljno svijetlog pudera za sebe, ili kao u mom slučaju - imate ostatke ljetnih tamnijih nijansi pudera koje Vam je žao ne iskoristiti,  a pretamni su za period nakon ljeta.




Dolazi u staklenoj bočici s pumpicom u količini od 30 ml što je zaista puno za ovakav proizvod .






Naime, uvijek sam imala problem: kako posvijetliti tamni puder. Ideja oko miješanja dva pudera mi se nikako nije dopadala iz razloga što je prvenstveno dupli trošak.

Manic Panic je gust, izuzetno pigmentirane bijele boje .






Manic Panic se može koristiti i samostalno kao podloga, posebno ako ste ljubiteljica gothic look-a.


.
U tom slučaju Vas moram upozoriti da se teško razmazuje , slabo prekriva i  uvlači  u borice .

Može se koristiti i kao posvjetljivač na određenim područjima lica, kao što je dio ispod obrva ili bilo koji dio na licu koji obično posvjetljujete highlitherima , olovkama i slično.

 Ipak, bez obzira na njegove višestruke namjene, kupila sam ga za posvjetljivanje pretamnih pudera i BB krema i u toj ulozi funkcionira fantastično.

Ne mijenja svojstva pudera, a postižete željenu nijansu u trenu.

Demonstraciju ću Vam pokazati na testeru Shiseido pudera kojeg sam dobila uz jednu kupovinu i strahovito je taman.

Samostalno ga ne mogu koristiti apsolutno ni u jednom periodu godine.








Koristim na način da prvo nanesem na ruku malu količinu pudera:



Zatim dodam vrlo malo Manic Panic-a, jer je vrlo mala količina dovoljna da jako posvjetli puder.



Potom pomiješam kistom ili prstom te nanesem na lice:


Naravno, postupak se može izvoditi u nekim posudicama , na ubrusima i sličnim pomagalima koje imate kod kuće.






Koristim ga i s Guerlain BB kremom  , iako mislim da ne bi dobro funkcioniralo s jako gustim i silikonastim podlogama. Mislim da ga je najbolje koristiti za vodenaste i tekuće teksture pudera i podloga.


Sastojci:



Kupila sam ga na Ebay-u po cijeni od cca 17 dolara, nažalost nisam primjetila sličan proizvod kod nas.

Proizvod je zaista pravi spasitelj živaca i novaca!


Za mene totalno fantastičan proizvod i preporučila bih ga svima koji imaju problema s pronalaskom savršene nijanse  pudera za sebe i imaju previše tamnih  pudera.


Kako Vam se sviđa ovaj proizvod? Imate li problema s pronalaskom svoje nijanse? Kako Vi posvjetljujete pudere?



79 komentari:

  1. Jao ovo me oduševilo! I sve čekam da vidim gdje se može kupiti u HR, a ono ništa :D ali dobro, spremit ću si ovaj fantastičan proizvod u folder da ga ne zaboravim ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam našla u Hrvatskoj nešto slično, možda postoji a da ja ne znam za to :D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Koliko sam vidjela tvoje fotografije, slažem se, treba ti :)

      Izbriši
  3. Toliko mi je ten bijel, da bih ga komotno mogla nosit kao puder. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možeš i tako, ali zaista je bijelo kao kreč :D

      Izbriši
  4. Ja ovo moram probati! Imam MAC Studio Fix puder koji mi je trenutno dosta taman i baš bi mi ovo dobro došlo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pravi spasioc za pretamne pudere, odlična stvar!

      Izbriši
  5. tko god je ovo izmislio, zaslužuje Nobela :D
    izvrstan način za riješiti se ostataka ljetnih pudera :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpis!

      Nemaš pojma kako me spašava s obzirom da ljetne pudere nisam stigla potrošiti .

      Izbriši
  6. Super stvar i jedino je problem što ja isopropyl myristate kad bih stavila na lice probudila bih se sa 8 potkoznih:/
    A ti si puna znanja i ovakvih stvarčica, što niko nema, zna se ko ima, i ko zna:) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si osjetljiva na taj sastojak , možda bolje ne riskirati. Srećom, u ovih par mjeseci mi nije naštetio, možda je stvar što ga se stavlja zaista mrvica.

      Hahaha, hvala **i ja sam za njega saznala putem blogova :))

      Izbriši
  7. Baš mi je danas Ivana pričala o njemu pa sam ga naručila :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ivani se jako svidjelo, vjerujem da ćeš si i ti spasiti puno pretamnih pudera i postizati željenu nijansu kako želiš :)

      Izbriši
  8. Zvuči kao odlična stvar! E sad, zanima me kako bi ovo funkcioniralo s Misshom M Perfect Cover, jesi probala možda (ako ju imaš)? Bilo bi super da ne moram kupovati dvije različite nijanse Misshe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misshu sam koristila jako dugo , i sad imam nekoliko testera.

      Upravo sam pomiješala za tebe i isprobala. Onako na ruci je sve zajedno dosta gusto jer je Missha sama po sebi gusta.

      Ipak, ide jako malo posvjetljivača tako da se nije izgubilo svojstvo BB kreme, ne vidim neku preveliku razliku u teksturi , a opet ovisi i koliko staviš M. Panic-a.

      Izbriši
    2. Ajme, hvala ti <3
      Inače, imam nijansu #21 (za zimu) i #23 (za ljeto), a često ih znam i zajedno koristiti. Recimo #21 stavim na podočnjake, oko nosa, na bradu i blizu vrata, a #23 stavim na ostatak lica i kad to sve skupa dobro izblendam super izgleda i ne vide se nikakvi prijelazi. Ova tamnija nijansa mi zapravo i nije toliko pretamna tak da bi prema svemu sudeći ovo moglo super funkcionirati :)
      U svakom slučaju, ovo je definitivno super investicija, prvom prilikom naručujem!

      Izbriši
    3. Znam, i samoj mi je tako...naći savršenu nijansu za svako godišnje doba ili za cijelo lice je zaista ponekad frustrirajuće.

      Nadam se da ćeš biti zadovoljna i miješati svoju nijansu kako ti odgovara **

      Izbriši
  9. Odlična recenzija!! :D
    Znam za ovaj proizvod već dugo ali nikako ga kupit. Ide na listu, opet :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell**

      hahaha, valjda ćeš ga jednom maknuti s te liste :D

      Izbriši
  10. Nisam znala da ovo postoji uopšte. Deluje kao sjajna stvar, najpre vrlo korisna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista je korisno, spasilo me živaca mnogo puta :)

      Izbriši
  11. Stalno ga razmišljam kupiti jer sam svijetla i imam masu pretamnih pudera, ali novci vječito bježe za nešto što već je na policama Zagreba umjesto još u Kini :Đ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da imaš prilično svjetao ten, mislim da bi ti dobro došlo :)

      Izbriši
  12. Jos nesto sto na tvoju preporuku moram imati... I nije da mi ne treba :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista korisna stvar. Osim što puno puta pogriješim u odabiru pudera, spašava i one koji su ostali nakon ljeta :)

      Izbriši
    2. I znam jos par adresa gdje cu proslijediti u tvoje ime ;)

      Izbriši
    3. **

      zapravo, ovo se isplati kupiti i podijeliti na više dijelova jer zaista dugoo traje.

      Izbriši
  13. Isto to ima Stargazer, imam ga već par godina, genijalna stvar <3

    I mislim da je povoljnije :)

    http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=stargazer+white+foundation&_sop=12

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puuno na linku i preporuci. Nisam znala za Stargazer, eto još jedan proizvod iste namjene.

      Zaista je genijalno :)

      Izbriši
  14. ovo mi je na wl već dugo dugo..i nikako da si ga capnem :D mislim da bih trebala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi tebi savršeno dobro došlo :))

      Izbriši
  15. Prvi put cujem za ovu vrstu proizvoda, jako dobro resenje. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično rješenje, fantastična stvar :)

      Izbriši
  16. Stoji mi na ebay WL već neko vrime. Ovo svakako treba imat u posjedu jer virujen da si rijetko tko može pogodit točno u nijansu puder, a da je iste boje kao vrat ili ostatak boje na koži. A, još je i višenamjenski. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. S ovim proizvodom možeš skoro svaki puder dotjerati do savršene nijanse :)

      Izbriši
  17. great!!!
    would you like to follow each other?
    just let me know
    xx
    Marlena

    OdgovoriIzbriši
  18. Mislim da je ovo odliča proizvod i spas onim svjetloputim ženama koje si ne mogu pronaći idealnu nijasu, a svi znamo da je kod nas dosta teško pronaći takve nijanse, barem kad se radi o drogerijskim puderima. Meni takav proizvod zapravo ni ne treba, pronašla sam si idealne nijanse Bourjois HM pudera - ljeti mi paše 56, zimi 55 -54, a nekako mi se uvijek "potrefi" da recimo tamniju nijansu potrošim na početku hladnijeg vremena jer mi traje cca. 3-4 mjeseca što vremenski taman odgovara ljetom periodu pa nakon toga kupim svjetliju nijansu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super što si otkrila najbolju kombinaciju i da si zadovoljna. Ja imam problem što se rijetkodržim jednog pudera, uvijek želim isprobati nešto novo pa tako i pogriješim u odabiru nijanse.
      Drugi problem je s ljetnim tamnijim nijansama koje ne stignem potrošiti u dva mjeseca pa me ovo čudo spasi od nove kupovine.

      Izbriši
    2. Što se tiče pudera, ja kad pronađem onaj koji mi odgovara držim ga se kao pijan plota :D I doslovno ga kupujem godinama, sve dok mi odgovara :)

      Izbriši
  19. A ovaj pretaman puder si dobila kao poklon za kupnju?

    Zato si ga i dobila jer je pretaman ...ccc....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poklonu se u zube ne gleda, srećom imam Manic Panic pa ću ga iskoristiti :)

      Izbriši
  20. Ovo mi definitivno treba, imam nekoliko pretamnih pudera!

    OdgovoriIzbriši
  21. e ovo je prava stvar :D
    apropos gotičarki, u moje vrijeme smo se zvali darkeri ;) i nismo imali ovakve super stvarčice ali smo puder u prahu mješali s baby puderom i tako ga posvjetljivali... ispod bi obićno išla (mislim da je čak bila pantene) baby krema koja je bila pregusta i nikako se nije dala razmazati cijela pa je već i od nje lice bilo bijelo ahahaha jesus kad se toga sjetim... pa crnog sjenila sve do obrva i crnog ili tamno crvenog ruža lol
    sweet memories <3
    ljeti ne stavljam puder na lice pa ni nemam dvije nijanse, uvijek trošim istu pa mi ovo u principu ne treba, ali stvarno korisna stvar... a taj shiseido koji si dobila, to je valjda beyonceina nijansa ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, dobro si me sjetila na tinejđerske dane.

      Imale smo ista pomagala, ajme kad se samo sjetim :DD

      Izbriši
  22. illamasqua ima posvjetljivac (ako se ne varam), ali kosta puno vise nego ovaj! :D

    OdgovoriIzbriši
  23. Definitivno odlična stvar i podsjetnik da je moram čim prije nabaviti!
    Samo me zanima da li si primjetila da isušuje kožu učestalim korištenjem? Znam da je količina koja se koristi za posvjetljivanje mala, ali kako imam suhu kožu- baš me zanima.
    I zbog čega misliš da ne bi dobro funkcionirala sa gustim i silikonskim podlogama?
    Ispričavam se na toliko pitanja..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tice isušivanja, nisam primjetila. Stavlja se vrlo malo pa ne prevladava u puderu, puder ima ista svojstva kao i bez njega. Jedino ne znam kada bi se sam nosio na licu kako bi djelovao jer nisam isprobavala previše nositi ga samostalno.

      Vrlo je gust, nije da ne može nikako sa gustim podlogama, ali ga je potrebno puno više miješati i razmazivati po licu.

      Izbriši
  24. Ovo je proizvod koji nam svima treba :D neka ga na wishlisti pa ce stici na red :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, velikoj većini nas nam treba :D

      Izbriši
  25. Interesantan proizvod, nisam ni znala da postoje takve stvari. Zaista deluje kosrisno, mada sam ja za sada zadovoljna svojim puderom i smanjila sam "promasaje nijansi" na minimum :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super da ti ne treba i da si našla što ti odgovara :)

      Izbriši
  26. Odlična informacija, hvala ti, rješenje muka za nas bljedolike :)

    OdgovoriIzbriši
  27. hvala ti što si me posjetila na ovaj proizvod! već 3 mjeseca ga planiram kupiti i danas ga idem naručiti!
    konačno ću moći iskoristiti sve one "malo tamnije" od duha pudere i biti duhić :) slijedećih previše mjeseci :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čudim se da još nisi, poznavajući tvoj ten i probleme s nijansama, mislim da ćeš biti preporođena :)

      Izbriši
    2. Hehe! Da, biti će gušt moći nositi pudere bez da sam nezadovoljna nijansom :) a nisam još jer sam prakticirala nenošenje pudera preko ljeta i bilo mi je čisto ok :) sad za zimu ću se malo trackati :P ali što je je, kada sam po gradu/zagađenom prostoru, koža mi je puno ljepša kada navečer skinem bb kremu/lagani puder nego kada imam samo kremu.

      Izbriši
  28. Ne mogu ti se dovoljno zahvaliti što si mi ustupila ovu divotu na probu koja me oduševila :D ... jučer naručen i svima koje znam idem linkati ovaj post ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da imaš problema s tamnim podlogama kao i ja, zato mi je drago da si isprobala i uvjerila se u njegove mogućnosti.

      Hvala :)

      Izbriši
  29. uljepšala si mi dan sa ovim postom:)
    Imam dosta svijetlu kožu i teško mi je naći odgovarajuću nijansu pudera. Nisam uopće znala da postoje ovakvi posvjetljivači pudera dok to sad nisam pročitala na tvom blogu. Hvala:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za tebe je ovo onda kao stvoreno :))

      Drago mi je da sam pomogla :)

      Izbriši
  30. E pa čekala sam ovu recenziju! Genijalan proizvod! :D

    OdgovoriIzbriši
  31. Prva pomisao mi je bila wtf pa šta sve još neće smisliti? :)) Ali bome ima on svojih prednosti, inače si jako teško nađem pravu nijansu, kažu mi da nemam kapi krvi u sebi pa bi ga bilo dobro isprobati. Odlična recenzija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam imala isti doživljaj, ali zapravo sam brzo shvatila kako bi uistinu treba. Pteviše loše pogođenih nijansi i frustracije oko toga, tako da je jedna od boljih investicija u mom slučaju.

      Izbriši
  32. Mislim da Illamasqua ima ovako nesto, samo ne znam jel i taj proizvod se slaze sa bas svim puderima ili samo s illamsquinim. Ja se vec dugo razmisljam da bi bilo pametno investirat u ovakvo nesto jer vise ludim oko izbora nijansi, sad izgleda da i puder koji koristim mijenjaju s novom verzijom koja ima totalno blesave i drugacije nijanse

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste, ima. Gledala sam neki dan na netu, al' je grozno skupo :/

      Izbriši
  33. Odlicna stvar! Bas mi je drago sto si ga recenzirala, mozda jednom sebi i nabavim nesto slicno jer mi je itekako potrebna ova stvarcica :)) Odlican post draga, kao i uvijek! :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala**

      topla preporuka, zaista koristan proizvod :))

      Izbriši
  34. Stvarno super stvarčica! Morat ću si nabaviti za miješanje s ljetnim nijansama pudera. :)

    OdgovoriIzbriši
  35. Nedavno sam slučajno nabasala na stranicu gotic dekorative i kupila bijeli puder, dermatološki testiran (vrlo dobar), bez mirisa, komedogen free.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ostavi nam link pa da znamo i za taj proizvod.

      Tnx

      Izbriši